MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 11 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Gisteren trouwens de live experience app gedownload uit de play store! (eerste keer dat ik zo'n dure app gedownload heb)
Erg uitgebreide app! Veel nieuwsberichten en super veel interviews met iedereen die wat met motogp te maken heeft!
Ben benieuwd wat het extra te bieden heeft tijdens een race weekend!
Meer mensen die deze app hebben? en er wat over kan vertellen? :)

Die video van rossi's bijna oopsie. 8)7 Ik snap werkelijk niet hoe je in zo'n split second je motor nog onder controle kan houden en er voor kan zorgen dat je niet op je bek gaat. het ziet er gewoon nep uit eerlijk gezegd. :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 16:34
Señor Sjon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:03:
Is ook wel een beetje zijn stijl. Maar wat is er met hem gebeurd eigenlijk? Eerst geen deuk in een pakje boter en nu 3 op rij met wel een fors verschil. Dat Rossi telkens slecht kwalificeert helpt ook niet.
Jorge was ziek de eerste paar races.

[ Voor 81% gewijzigd door Nivado op 01-06-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Señor Sjon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:03:
Is ook wel een beetje zijn stijl. Maar wat is er met hem gebeurd eigenlijk? Eerst geen deuk in een pakje boter en nu 3 op rij met wel een fors verschil. Dat Rossi telkens slecht kwalificeert helpt ook niet.
Volgens mij heeft het alles met z'n mindset te maken.
Je ziet het ook wanneer hij niet goed rijd, dan zakt z'n zelfvertrouwen en gaat hij steeds minder rijden.
Het zelfde wanneer hij sterk rijd. dan gaat tie alleen maar sterker rijden.
Als hij op z'n plaat gaat in een race zul je zien dat hij met een stuk minder verschil gaat rijden.
Ze zeggen ook wel eens: "lorenzo only has one enemy, himself..." (dat zeiden ze gisteren op eurosport nog trouwens)

/edit
Wat hier boven staat sterkt mijn verhaal nog wat aan.
Als Lorenzo zich niet goed voelt, gaat tie onzekerder rijden. terwijl bijvoorbeeld ianonne gewoon een 2e plaats rijd met een gebleseerde schouder ;)

[ Voor 15% gewijzigd door tellavist op 01-06-2015 16:16 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Ik heb bij Lorenzo altijd een beetje het gevoel dat het gedeeltelijk tussen zijn oren zit. Als hij slecht kwalificeert of hij maakt een foutje, dan kun je er -bijna- van op aan dat de rest van het weekend ook niet super is. Een duel met Rossi of Marquez wint hij naar mijn beleving bijna nooit, terwijl als hij inderdaad in de eerste paar rondjes weg kan rijden zie je hem ook niet meer terug en rijdt hij eenzaam vooraan.

Lorenzo gaat op zo'n moment gecontroleerd rijden en pakt de punten waar hij ze kan pakken. Marquez gaat alsnog vol aan het pushen, rijdt zijn hele achterband aan gort en wil maar 1 ding, winnen. En dan ga je (zoals afgelopen weekend), soms net te ver over het randje.

Maar misschien ben ik ook een beetje biased, Lorenzo is namelijk ook veruit een van mijn minst favoriete rijders van het hele veld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Hij heeft voor mij dezelfde uitstraling als Pedrosa. Dat Lorenzo's Land toneelstukje in den beginne vond ik ook erg gemaakt en kopieergedrag van Rossi.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
UTwizard schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:17:
Marquez gaat alsnog vol aan het pushen, rijdt zijn hele achterband aan gort en wil maar 1 ding, winnen. En dan ga je (zoals afgelopen weekend), soms net te ver over het randje.

Maar misschien ben ik ook een beetje biased, Lorenzo is namelijk ook veruit een van mijn minst favoriete rijders van het hele veld :+
Dat is waarom ik ook een 93 aanhanger ben.
Als marquez in beeld komt, zit je gelijk op het puntje van je stoel :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lorenzo had een los stuk aan de binnenkant van z'n helm de eerste race. Toen het gebeurde lag hij volgens mij eerste (of 2e).

Ik vind het echt prachtig hoe Lorenzo ronden achter elkaar op de limiet kan rijden met enorme consistentie.
Natuurlijk is het makkelijk om van Marquez' rijstijl te genieten, maar ik geniet net zo veel van Lorenzo als hij goed rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet waarom maar als ik die Lorenzo dan zie in een interview lijkt hij ongeintresseerd overkomen. Geen passie, geen drive, beetje mak en lafjes. Ken hem persoonlijk niet en hij kan echt wel rijden alleen ik vind het gewoon niet mijn type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zamorano schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:04:
Lorenzo had een los stuk aan de binnenkant van z'n helm de eerste race. Toen het gebeurde lag hij volgens mij eerste (of 2e).

Ik vind het echt prachtig hoe Lorenzo ronden achter elkaar op de limiet kan rijden met enorme consistentie.
Natuurlijk is het makkelijk om van Marquez' rijstijl te genieten, maar ik geniet net zo veel van Lorenzo als hij goed rijdt.
Hij rijd zelfs zo sterk, dat je gedurende race heel weinig lorenzo te zien krijgt :+
Bij lorenzo ziet alles er zo natuurlijk en makkelijk uit dat het een beetje "saai" is om naar te kijken ofzo.
Het is enorm gaaf hoe hij ZO consistent kan rijden. Ik vind dat ook zeker prachtig. Alleen niet om naar te kijken, dan heb ik het na 2 rondjes wel gezien :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Alleen Marquez is leuk om in zijn ééntje te zien. En Gary McCoy. ;)

Voor de rest graag close gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Mee eens. Een Lorenzo of een Pedrosa zijn niet de entertainers die een Rossi of Marquez zijn en dat zullen ze ook nooit worden. Die rijders heb je ook, maar dat maakt het wel dat ik liever naar Rossi of Marquez kijk dan naar Lorenzo of Pedrosa. Ik denk ook dat #46 en #93 beter voor het imago van de sport zijn, mensen willen gevechten zien. Niet 27 dezelfde rondjes eruit stampen voor aan het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Zo her en der wordt gesproken over een early exit van Melandri. Misschien niet heel verrassend na wat ie heeft laten zien. Ben benieuwd of dit zich ontwikkeld, en hoe Aprilia zich ontwikkeld. Dit jaar verwacht ik nog niks maar volgend jaar op de Michelins zou het wel eens wat beter kunnen gaan.

Als fabrieksteam zouden ze toch wel wat moeten kunnen.........

[ Voor 10% gewijzigd door Streskip op 07-06-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zijn we er klaar voor?!
Barcalona is sinds 09:00 vandaag weer het toneel van de koningsklasse der racesport: MotoGP!
Zijn er al mensen die stiekem een voorspelling durven te geven?!
En heeft iedereen die nieuwe Honda RC213V-S al gezien?! https://youtu.be/KRnoZofyUZQ

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
tellavist schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:33:
Zijn we er klaar voor?!
Barcalona is sinds 09:00 vandaag weer het toneel van de koningsklasse der racesport: MotoGP!
Zijn er al mensen die stiekem een voorspelling durven te geven?!
En heeft iedereen die nieuwe Honda RC213V-S al gezien?! https://youtu.be/KRnoZofyUZQ
Jep! Lorenzo gaat weer de hoogste podium beklimmen.

RC213V-S is toch niet van nu? Hij is vorig jaar toch al announced. Een "Mr. Marquez bike with a number plate" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Tristan schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:58:
[...]

RC213V-S is toch niet van nu? Hij is vorig jaar toch al announced. Een "Mr. Marquez bike with a number plate" 8)
Kut, dan is dit de verkeerde.
Er is gisteren weer een nieuwere bekend gemaakt! haha. (werk achter een proxy, dus het is soms behelpen)
stand by for info :)

Hij was vorig jaar al "geteased" Nu officieel.
Alle info + Specs:
http://www.asphaltandrubb...nda-rc213v-s-street-bike/
188,000 eurotje's maarliefst >:)

[ Voor 17% gewijzigd door tellavist op 12-06-2015 13:13 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
HONDERDACHTENTACHTIG DUIZEND?! Holy crap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Tristan schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:53:
HONDERDACHTENTACHTIG DUIZEND?! Holy crap!
Dat was ook mijn eerste reactie.
Maargoed, ze maken er ook maar 1 per dag... gelimiteerde opgave.
Wil je de nr 93? of 26? kan niet, die zijn namelijk voor Marquez en Pedroza :+
Echt bizarre specs ook. Gewoon een MotoGP fiets, met lampies en een kentekenplaathouder erop :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Maar zeker niet zulke indrukwekkende specs om de prijs te rechtvaardigen imho.

Maar goed; ik hoop dat Marquez dit weekend wat van zijn achterstand goed kan gaan maken. Wordt wel weer eens tijd :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Een MotoGP-fiets die bijna 100pk mist :P

Niet dat ik die PKs echt zou missen in m'n rechterhand, maar goed.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Nee ik snap ook niet waar ze die 188.000 vandaan halen hoor. Zal wel door 10 knappe blonde 24 jarige maagden in elkaar gezet worden ofzo...

On-topic:
1:marquez
2:Rossi
3:Pedrosa

Jep, lorenzo gaat z'n streak niet behouden denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door tellavist op 12-06-2015 16:27 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Maar dat is een beetje het probleem van Marquez in de afgelopen races; 1 ronde lukt hem prima om snel te zijn, maar niet over een raceafstand. Zodra de banden eraan gaan, verliest hij momenteel teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:45
Ik verwacht niet veel van marquez, afgelopen races waren erg zwak van hem. Veel bochten nam hij slecht, te laat remmen en dit kostte hem ook de kop uiteindelijk.
Ik zie liever lorenzo winnen, die man rijdt als een machine zo netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Zeker erg knap hoe strak Lorenzo kan rijden. Maar het straalt niks uit ; ik wil ze zien worstelen met die machines. Lekker glijden en jezelf bijna onderuit remmen, dat vind ik veel leuker om te zien :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ben ik helemaal met je eens! Lorenzo heeft mij nooit kunnen enthousiasmeren. Ik kijk veel liever een Rossi of een Marquez. Die twee vechten echt met hun fiets. (Lorenzo vast ook wel, maar het ziet er allemaal zo robot achtig uit op de een of andere manier..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

FP3, snelste twee: Suzuki !

Maar goed, die hebben wel de zachte toverband om mee te spelen.

Hmm, toch niet ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4IkFuwZ.png

[ Voor 27% gewijzigd door steveman op 13-06-2015 10:57 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ha! Aleix op Pole! Dat had ik niet verwacht zeg.
Erg leuk voor hem en het team. Ben benieuwd hoe de race gaat morgen. :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Zonder extreem zachte banden gaan de suzuki mannen vrij snel terug zakken denk ik. Ik hoop dat Lorenzo het flink aan de stok gaat krijgen met Marquez in de eerste paar ronden, zodat Vale erbij kan komen. Verder zou het mooi zijn als Cal deze keer z'n voorwiel wel gewoon onder z'n fiets houdt.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik kijk net even de quali terug via BTSports, leuk een interview met Casey Stoner! Ik vroeg me al af hoe het met ging maar schijnbaar gaat het prima en is de kans klein dat we Casey nog in leer zien :(

Ook gibernau was aanwezig in de box van Rossi, die twee leken het ook weer prima met elkaar te kunnen vinden. Dat is wel eens anders geweest... 8)

[ Voor 39% gewijzigd door Tristan op 14-06-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Hoe kijken we de MotoGP race vandaag, met de 24h LeMans op Eurosport (overigens ook leuk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

BT sports 2 op de iets minder legale manier

Moto 2 en 3 waren overigens weer mooie races. Ik denk dat ik fan ben geworden van Alex Rins. Interview na de race:
"So Alex, what was the thought process after you made the mistake and dropped to third, but still managed to pull it back to second place on the last lap?"
- "Yeah, after I ran wide, I just say FUCK... I'm sorry"
Fantastisch, even geen perfecte pr bullshit _/-\o_ _/-\o_

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Tot zover dus de race van Marquez :(

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
Bergie schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:07:
Tot zover dus de race van Marquez :(
Jammer maar helaas, verwacht wel spektakel op Assen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Tristan schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:58:
[...]
Shit, ik had geld moeten inzetten :o 1 punt verschil naar Assen! Wordt een mooie battle daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
assen is toch wel het circuit van Vale. Maar ik denk dat het dit jaar toch Lorenzo gaat worden.Niet alleen assen maar het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 16:34
chimera2 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:52:
assen is toch wel het circuit van Vale. Maar ik denk dat het dit jaar toch Lorenzo gaat worden.Niet alleen assen maar het kampioenschap.
Dat zijn Catalunya en in het bijzonder Mugello ook. Zolang Rossi "slecht" blijft kwalificeren, zal hij Lorenzo niet kunnen verslaan. Ik verwacht inderdaad niet anders dan dat Lorenzo voor de 5 op rij gaat.
Wat betreft het kampioenschap denk ik Lorenzo > Rossi > Dovi. Ondanks dat Dovi gister een onfortuinlijk einde van de race had, is hij wel redelijk constant "the best of the rest". Van Marquez verwacht hij niet dat hij nog in de top 3 gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik hoop echt dat Rossi de komende races beter kan kwalificeren waardoor we gegarandeerd vuurwerk krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dat blijft inderdaad het probleem. Kwalificeren rond plek 7/8/9
en dan toch de race weer opbouwen tot plek 2/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Maar wat als het gaat regenen in Assen? Dan moet ik nog zien wat er gebeurt met het zelfvertrouwen van Jorge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
*O* * Tristan doet regendansje! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dan liefst wel meteen de hele dag. Niet net zoals vorig jaar na 1a2 rondes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Man man man wat een prachtig raceweekend was dit weer zeg!
We worden wel erg verwend hoor dit seizoen!

Moto2 vond ik zelf het spannendste om te kijken dit keer. Mooi gevecht tussen Alex Rins, Johan Zarco en Tito Rabat!! Erg knap gestuurd van Zarco! Was echt een mooie strijd!

MotoGP had veel uitvallers deze race zeg! Heel erg jammer dat Marquez er weer af ging...
Hij moet nu echt gaan toegeven dat z'n machine niet kan wat hij wilt, dus continu "on the edge" rijden gaat hem echt geen goed doen... Wel erg jammer dat Honda de machine niet naar Marquez wens weet te krijgen.

Ik heb heel veel zin in de TT! en hoop dat Rossi eindelijk eens in de voorste rij weet te kwalificeren, zodat we een battle of the best gaan krijgen! :D

Wat de regen betreft: Asjeblieft niet zeg... Zit ik de hele dag op het talud met een paraplu te klooien :9

[ Voor 6% gewijzigd door tellavist op 15-06-2015 13:08 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 18:39
Bansheeben schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:31:
Maar wat als het gaat regenen in Assen? Dan moet ik nog zien wat er gebeurt met het zelfvertrouwen van Jorge
Ik denk dat het zelfvertrouwen dan opeens laag zakt. De crashes op een nat Assen is hij denk ik nog lang niet vergeten.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Hmm, Van der mark gaat waarschijnlijk z'n debuut maken in Assen dit weekend. Ben benieuwd of ie wat potten kan breken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
cool :-)
mare wie zit waar in assen?
en wat voorspellen jullie?
1.lorenzo
2.rossi
3.dovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 11:04

Hegeman

Weet van alles wat

Voorspelling voor komende weekend:
1. Rossi
2. Dovizioso
3. Marquez
4. Lorenzo

Marquez kan het echt nog wel, hij moet alleen niet teveel willen. Heb het gevoel dat hij daardoor fouten gaat maken, al mag je verwachten dat door zijn ervaring dat niet meer mag gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Denk dat Vale alleen een grote kans maakt op de eerste plek als hij goed kwalificeert of als het regent tijdens de kwalificatie/race (en Lorenzo dus niet min of meer automatisch bij de best 3 zit op de starting grid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, kon wel eens een natte race worden ja... Ik heb het gevoel dat de problemen die MM heeft met z'n fiets zich niet in de regen zullen voordoen.

Dus voor je het weet zwemt ie weer als eerste de finish over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat de MM inhaal race gaat beginnen. :)

1. MM
2. J-Lo
3. Vale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Geen vd Mark in Assen:
https://twitter.com/mickeyvdmark/status/613280793713098752

Michael van der Mark ‏@mickeyvdmark 56m56 minutes ago
No #DutchGP for me this weekend. Its a team decision. I was available And Honda HRC And ten Kate Racing agree for this opportunity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
pjlgt schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:39:
Geen vd Mark in Assen:
https://twitter.com/mickeyvdmark/status/613280793713098752

Michael van der Mark ‏@mickeyvdmark 56m56 minutes ago
No #DutchGP for me this weekend. Its a team decision. I was available And Honda HRC And ten Kate Racing agree for this opportunity.
ahhh jammer. Had wel willen zien wat hij kon in de gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik zit gewoon op het talud! :)
Ik zeg:
Met regen:
1:Marquez
3:Dovisioso

Zonder regen:
1:Lorenzo
3:Dovisioso

DUCATI JONGE! :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Heeuul misschien toch nog MvdM... Wilco Zeelenberg probeert kennelijk iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Waar gaat hij op rijden dan?!
Mag tie de motor van marquez/pedrosa lenen ofzo? 8)7

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
;w dubbel ;w

[ Voor 93% gewijzigd door tellavist op 24-06-2015 15:06 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:40

talin

ES-MA

steveman schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:41:
Heeuul misschien toch nog MvdM... Wilco Zeelenberg probeert kennelijk iets.
gistermiddag Wilco gesproken maar hij zei dat de kans nu wel heel klein aan het worden was.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:15
Rossi op 1 in de vrije training. Ziet er weer ouderwets goed uit. Het circuit ligt hem uitermate goed dus dat wordt weer een stukje spektakel zaterdag.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mwah pas na de QF weten we pas echt waar wie staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Doet er niet toe. Ik baseer mij op resultaten uit het verleden. Alleen de komende dagen kijk ik niet naar het nu en de toekomst. Een regenbui graag op zaterdag en may the best (Italian) win.

P.s. Rossi kan op de derde rij starten en alsnog winnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door cbr600f4i op 25-06-2015 19:59 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
En volgend jaar de TT "gewoon" naar de zondag.... Pfff. Nog niet zo erg als de redesign, maar toch weer een stukje bijzonderheid vervlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Tja, was wel lekker eigenwijs... maar eerlijk gezegd vind ik de zondag veel logischer.
talin schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:18:
[...]

gistermiddag Wilco gesproken maar hij zei dat de kans nu wel heel klein aan het worden was.
Mooi dat ie nog wat geprobeerd heeft in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Is het ook natuurlijk, maar zo wordt ook de kans groter dat je voor een woestijncircuit ingeruild gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Roamor schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:22:
En volgend jaar de TT "gewoon" naar de zondag.... Pfff. Nog niet zo erg als de redesign, maar toch weer een stukje bijzonderheid vervlogen.
Het is gewoon super onlogisch dat het uberhaupt op zaterdag is...
Ik zou heel graag alle 3 de dagen komen, alleen Donderdag Vrijdag vrij nemen van werk is toch een iets grotere aanslag in m'n verlof uren dan alleen de vrijdag.
Zijn teveel mensen die niet komen omdat ze alleen zondag kunnen.
Dat het op zaterdag is heeft puur en alleen te maken met de gereformeerde cultuur die daar altijd overheersde. Dat is de laatste jaren natuurlijk al lang niet meer zo.
Vroeger mocht je niet naar de TT komen kijken omdat zondag een rustdag is, dus naar de kerk gaat.

Ik vind het juist goed dat ze uit het 'bijzondere' bootje stappen en gewoon mee doen met de rest! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Het is net zo 'logisch' op zaterdag gezien de logica/criteria die jij gebruikt. Zo kan je dus ook argumenten voor de zaterdag verzinnen. Heeft altijd gewerkt, al 85 jaar lang dus waarom dat ineens anders moet is puur voor het geld en de druk van 'bovenaf', een organisatie die Fifa trekjes heeft. Lekker allemaal in die eenheidsworst, het volk volgt wel weer.

Maar goed, ik kan me nog druk maken om de verkrachting van de kathedraal, dat zal voor jou wellicht ook geen probleem zijn want de hele wereld doet dat toch.. Lekker alle circuits hetzelfde.. Je wilt toch geen uitzondering zijn.. Alles hetzelfde, mooi man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik vind het al irritant dat vaak buiten de stad de winkels niet open zijn op zondag dus van mij mogen ze race day gewoon verplaatsen naar de zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
cbr600f4i schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:00:
Maar goed, ik kan me nog druk maken om de verkrachting van de kathedraal, dat zal voor jou wellicht ook geen probleem zijn want de hele wereld doet dat toch.. Lekker alle circuits hetzelfde.. Je wilt toch geen uitzondering zijn.. Alles hetzelfde, mooi man..
Wauw, ik dacht heel even dat je het over de kinderverkrachtingen had binnen de katholieke kerk.
(gezien mijn argumenten voor het meerendeel over geloof gaan)
Maar ons mooie assen heet natuurlijk ook gewoon de kathedraal...
Moest echt even 3x lezen. :+

Wat ik aangeef gaat eigenlijk alleen maar over waarom wij ooit die bijzonder positie gehad hebben. Niet over waarom het naar de zondag gaat.
De reden dat het naar de zondag verschoven gaat worden is:
Meer inkomsten -> behoud motoGP in nederland...

Dan het weer! :+

Volgens verschillede websites:
-windguru
-windfinder
-buienradar
-weeronline

Blijft het morgen: DROOG!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lijkt me juist dat zonder deze zaterdagafwijking de woenstijnstaatjes nog even moeten wachten... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Rossi *O*

Goed voor z'n zelfvertrouwen dit, ben benieuwd hoe het in de qualificatie gaat straks.

[ Voor 83% gewijzigd door Chakotay op 26-06-2015 10:44 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oh zou zo mooi zijn als ie goed kwalificeert, eens kijken wat ie dan kan zonder eerst zo'n inhaalrace te moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

We gaan zien wat z'n racepace is in FP4, maar tot nu toe lijkt het erop dat Rossi overal een antwoord op heeft. Als hij inderdaad goed kwalificeert, zou het morgen wel eens Rossi kunnen zijn die wegrijdt bij Lorenzo (en de rest van het veld) in plaats van andersom. Denk dat de Honda's nog steeds weinig in te brengen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 26-06-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Racepace is niet echt een probleem de laatste tijd, meer het tijd tekort komen in de korte kwalificatie om op snelheid te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mja maar de kans dat er een aantal zijn die een heeel snel rondje kunnen neerzetten waardoor Rossi alsnog op p7 komt is natuurlijk erg groot. Dat die 7 voor hem dan niet de racepace hebben en Rossi veel tijd verliest door ze allemaal weer in te halen hebben we vaker gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Het feit dat Rossi het al zo goed doet in de trainingen spreekt boekdelen denk ik. Dat doet hij bijna nooit. Ik denk dat Vale gewoon goed in z'n vel zit en dat als hij dit jaar ergens een pole gaat versieren, het hier in Assen gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik had de Suzuki's trouwens wel sneller verwacht, vooral Aleix. Al kan hij hem natuurlijk nog door Q1 sleuren en alsnog op de 1e rij zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Suzuki's zijn ook gewoon heel snel, maar iedereen is dit weekend vrij snel. Ik bedoel Marquez z'n record van vorig jaar is tijdens de training al van de baan geveegd. Ben benieuwd of er een sub 1:33 inzit voor Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

En ik maar blij zijn als ik onder de 2:10-2:15 kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Eigenlijk belachelijk, dat is 40 seconde per rondje, of zo'n 3 seconde per bocht. Waar halen ze het vandaan :/ Assen zet dat altijd mooi in perspectief. Het hele MotoGP circus bestaat uit alleen maar aliens, alleen sommigen zijn iets meer alien dan de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Bansheeben schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:36:
Eigenlijk belachelijk, dat is 40 seconde per rondje, of zo'n 3 seconde per bocht. Waar halen ze het vandaan :/ Assen zet dat altijd mooi in perspectief. Het hele MotoGP circus bestaat uit alleen maar aliens, alleen sommigen zijn iets meer alien dan de rest :)
Waar halen ze dat vandaan?! 8)7
Die machines die ze onder hun reet hebben misschien?! :F
Daarnaast hebben we het hier natuurlijk over de beste motorrijders van de wereld...
Moto3 en motoGP is al 10 seconden verschil.
MotoGP WSBK 15-20 sec.
MotoGP en de 'hobby circuit rijder' minimaal 30-40 sec.

Je gaat jezelf toch niet vergelijken met iemand uit de motoGP?
Die vergelijking is trouwens op elke sport die op proffesioneel niveau gespeeld wordt toepasbaar.
waarom doe ik toch 4 uur langer over een marathon?! dan een topsporter? :+

Ik denk dat als jij elke week een paar uurtjes op een motoGP fiets zit, voor een jaar lang, op dezelfde baan je misschien nog 10 seconden per rondje inleverd.
Die laatste 10 seconden is te danken aan: Talent & practice makes perfect.
Je moet niet vergeten dat dit hun werk is. Het enige wat deze gasten doen is rondjes rijden over een circuit op een bloedsnelle machine. en daarnaast nog trainen trainen trainen.

[ Voor 18% gewijzigd door tellavist op 26-06-2015 13:35 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Dude, dat begrijp ik wel. Maar ik vroeg me gewoon af waar ze dat verschil precies vandaan halen. Want acceleratie en topsnelheid is leuk, maar zelfs op moto3 brommers zijn alle coureurs uit de moto3 zo verschrikkelijk veel sneller dan een amateur op bijvoorbeeld een supersport/superbike, dat je je simpelweg afvraagt waar ze die enorme cornerspeed vandaan halen. Ja talent, natuurlijk, maar hoe uit talent zich precies in MotoGP/2/3? Throttle control, briljant gevoel voor balans?
Ik bedoel, ik kijk al een jaar of 17 MotoGP/500cc en het zal me altijd blijven verbazen hoe die gasten met een motor weten om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Bansheeben schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:58:
Maar ik vroeg me gewoon af waar ze dat verschil precies vandaan halen. Want acceleratie en topsnelheid is leuk, maar zelfs op moto3 brommers zijn alle coureurs uit de moto3 zo verschrikkelijk veel sneller dan een amateur op bijvoorbeeld een supersport/superbike, dat je je simpelweg afvraagt waar ze die enorme cornerspeed vandaan halen. Ja talent, natuurlijk, maar hoe uit talent zich precies in MotoGP/2/3? Throttle control, briljant gevoel voor balans?
Ik bedoel, ik kijk al een jaar of 17 MotoGP/500cc en het zal me altijd blijven verbazen hoe die gasten met een motor weten om te gaan.
Het is niet zozeer 'talent'
ik geloof niet zo in talent eerlijk gezegd. tuurlijk kan je ergens aanleg voor hebben en dingen snel oppakken.
Maar het grootste deel zit hem in: Materiaal, Oefenen(op de motor), Trainen, Doorzettingsvermogen.
Zoals al eerder aangegeven. Als jij continu met motorracen bezig bent. en dan bedoel ik meer dan 40u per week. Dan ga je vanzelf rijden zoals deze jongens rijden.
Het is misschien die 0.1 seconden in een rondje wat echt aan 'talent' te verwijten is.

Een mooi voorbeeld is bijvoorbeeld Marc Marquez dit jaar.
Dat hij niet goed rijd ligt niet aan zijn talent, training, mindset, lichamelijke conditie etc. het ligt gewoon aan de motor die ze niet juist afgesteld krijgen.
Ik denk dat als je marquez bijvoorbeeld op de motor van Valentino of Jorge zet, hij een stuk beter gaat rijden (na wat oefenrondjes uiteraard)

Het is een samenspel van enorm veel factoren wat maakt dat die jongens zo bloedje snel zijn.
daar is 'talent' en gevoel voor cornerspeed echt maar een kleine percentage van.

Zou ik bijvoorbeeld ooit motoGP tijden kunnen neerzetten?
Nope, ik heb het doorzettingsvermogen niet om zoveel aan de kant te moeten zetten en zoveel te trainen/oefenen om dat niveau ooit te kunnen bereiken. Laat staan de middelen om ooit met circuitracen te beginnen (kuch* geld kuch*)
Had ik dat doorzettingsvermogen wel? Who know's, a man can dream :+

Begrijp me niet verkeerd, ik zit ook elke bocht weer met verbazing te kijken, hoe flikken ze dat?!

Maar ik kan het wel enigsinds begrijpen dat ze zo freaking snel rijden 8)7

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Even melden hier. Heb ik weer wat te lezen :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Bansheeben schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:48:
Suzuki's zijn ook gewoon heel snel, maar iedereen is dit weekend vrij snel. Ik bedoel Marquez z'n record van vorig jaar is tijdens de training al van de baan geveegd. Ben benieuwd of er een sub 1:33 inzit voor Q2.
Ik denk dat Marquez hem zo tijdens de Q2 in de 1:32 zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

En ik denk niet dat hij de enige zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
tellavist schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:16:
[...]

Het is niet zozeer 'talent'
...
Ben ik niet helemaal met je eens. Het verschil met ons simpele zielen en de jongens met talent is dat zij blind op gevoel zo'n motor kunnen afstellen waardoor ze net die paar tiende extra winnen. Ze hebben er een neus voor zeg maar.

MM on top in FP4, rossi met 0.153 erachter. Marco Melandri kan beter stoppen geloof ik :+

[ Voor 10% gewijzigd door Tristan op 26-06-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

1:33,005 nu van Marquez....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

2e rondje van Marquez had eronder gezeten als hij niet bijna bovenop Aleix zat :P

[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 26-06-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Idd, als die Suzuki nu ff weg was... ze laten het allemaal wel liggen in de Ramshoek en GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Lekker close weer, top 8 binnen 0.3 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Die suzuki doet het gewoon hahaha

EDIT: ROSSSSSIIIII _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door Tylen op 26-06-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

En Rossi eronder *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

;w Lorenzo, holy fuck wat een Q2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Volgens mij heeft Lorenzo de transponder van Rossi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Pfffft wat gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Erg mooie kwalificatie, mooie wheelie van Rossi ook nog even :P

Bizar hoe ver naar achteren Lorenzo opeens is, dat word erg interessant morgen.

[ Voor 39% gewijzigd door Chakotay op 26-06-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Fantastisch, goeie start morgen en niemand ziet Vale nog terug _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Gewoon 17 seconden sneller dan mij :( hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Volle seconde onder het record van Stoner uit 2012 ook, tjonge.

[ Voor 32% gewijzigd door Chakotay op 26-06-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Deze Q2 was spannender/interessanter dan de afgelopen 4 races bij elkaar. Ik ben benieuwd of Vale Lorenzo's mindset heeft gebroken met dit geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Tylen schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:55:
Prutser! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Tylen schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:55:
Jij mag je zelf vergelijken met de Moto2, en dan doe je het helemaal niet slecht als ik eerlijk ben.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Toch blij dat ik even gestopt was om Q2 te kijken :D Echt super!

Pagina: 1 ... 11 ... 77 Laatste