Een handtekening?!
Chakotay schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:57:
Volle seconde onder het record van Stoner uit 2012 ook, tjonge.
Your ambition outweighs your talent

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
[ Voor 28% gewijzigd door cbr600f4i op 27-06-2015 14:17 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
En dan na een minuten lange rare zelf promotie erna nog even andere reclames.... wtf
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Werken daar wat mensen die geen goed inzicht hebben hoe je met zon sport omgaat.
Doe op zn minst splitscreen zoals rtl 7 altijd doet.
Naja genoeg gerant
Precies echt bizarste ooit gezien... zat me hellemaal optevreten hiero...cbr600f4i schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:22:
En als het dan ook nog reclame was.. het is gewoon 5 minuten pure zelfbevlekking
Denk eens een klacht mail opstellen. Want vind dit echt schandalig.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik danknu voor de tip!!wimmel_1 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:26:
Gewoon op Ned.1 kijken tijdens de TT!!!! Heb je tevens gewoon Dolby Surroundgeluid 👌
Eurosport ging weer reclame doen dus mooi een alternatief.
[ Voor 30% gewijzigd door cbr600f4i op 27-06-2015 14:31 ]
Als jij eens even je mond dicht houd 😩cbr600f4i schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:30:
Dit mag Rossi niet laten gaan
Go rossi go!! Ie laten gaan die marc
[ Voor 33% gewijzigd door v8power67 op 27-06-2015 14:31 ]
Ik zit de hele tijd met mijn mond dicht te typen..
En weg is ' ie ❤️v8power67 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:38:
Go rossi!!!! Wat een eindbaas
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ge-wel-Dig, dit!!Bansheeben schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:47:
Hij flikt het 'm weer!! VALENTINO!!! En wat een finish inderdaad![]()
![]()
![]()
Toch wat anders dan de races van Captain Boring
En jij ook gefeliciteerd, zo te zien 😎
Haha, thanx. Was toch wel mijn mooiste verjaardagscadeau van vandaagwimmel_1 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:53:
[...]
Ge-wel-Dig, dit!!
En jij ook gefeliciteerd, zo te zien 😎
Ik moest weer even denken aan het duel van Rossi en Gibernau, Jerez in 2005Roamor schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:10:
Geweldige race, en nog betere ontknoping! Ik snap overigens Marquez' bedenkingen wel, maar ik denk dat het gewoon bij een raceincident gehouden zal worden.
Buitenom willen komen in een bocht, net voor een bocht welke de andere kant op gaat..... Rossi had hier op Assen gewoon de beste racelijn bij het aanzetten van de GT.cbr600f4i schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:24:
[...]
Ik moest weer even denken aan het duel van Rossi en Gibernau, Jerez in 2005
[YouTube: https://youtube.com/watch?v=B4-AZuikiqo]
Dat in 2005 was een iets minder nette actie, dat was zelfs niet eens een "deur" dicht doen....
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgende keer moeten ze de MotoGP maar gaan organiseren op het Eurocircuit in Valkenswaard, wat nou grindbakken en lijnen.... 😎Pierre schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:51:
Prachtig zo als die hem weer voorbij ging, Rossi is en blijft toch een "baas"
Dumpert: Finishen als een held - http://www.dumpert.nl/med...inishen_als_een_held.html
En dan zeuren mensen dat ze door een beetje grind op de weg al onderuit gaan met een....cbr600f4i schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:20:
Hij zal wel gedacht hebben, wat ik op de ranch doe dat kan hier ook 😀

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
https://www.youtube.com/watch?v=W4tR9Xe3_F4Chakotay schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:36:
Geniale finish, met een klein sprongetje het grind in en gewoon gas op die lollie
Als je er maar gas ophoud kan je redelijk hard door een gridbak. Als je met je voorrem gaat remmen gaat het fout. Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt, alleen verloor ik toen wel hahaha.Chakotay schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:36:
Geniale finish, met een klein sprongetje het grind in en gewoon gas op die lollie
Wow assen in spiegelbeeld
[ Voor 40% gewijzigd door Tylen op 28-06-2015 09:26 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Lijkt me ook de beste taktiek inderdaad, zorgen dat je momentum behoudt, in een rechte lijn blijft en vooral geen gewicht op het voorwiel zetTylen schreef op zondag 28 juni 2015 @ 09:24:
[...]
Als je er maar gas ophoud kan je redelijk hard door een gridbak. Als je met je voorrem gaat remmen gaat het fout. Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt, alleen verloor ik toen wel hahaha.
[...]
Wow assen in spiegelbeeld
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Man man man wat een spektakel zeg.
Ik vond het trouwens wel grappig op het verschil in geluid moto3 moto 2 motoGP echt goed te kunnen horen.
Moto3 is echt een laag brommend geluid
Moto2 lijken wel formule 1 auto's van 4 jaar terug. enorm hard gejank.
MotoGP is eigenlijk moto3 geluid op decibel niveau van moto2
Maar man man man wat een race jongens. Wat een kippenvel moment toen rossie de bak in vloog en vervolgens toch als eerste de streep over ging.
Zo ging het ongeveer om de tribune:
OOOOHHH!!!!! AAAAAAH, NEEEE!!

WEL?! JA? JA? JA!!!!

Echt bizar wat een geluid om je heen zeg!
En de weg terug op de motor was ook heel bijzonder.
Die finish van ajo was ook bizar om te zien.
heel knap ook dat je eerst een Highsider weet te redden. Vervolgens voorkomt, dat je over het gras je motor in een muur rijd, daarna gewoon op je knietjes finished.
Ik geloofde gewoon niet wat ik zag
Dit is waarom je naar een circuit komt! Spektakel alom!
[ Voor 3% gewijzigd door tellavist op 28-06-2015 12:28 ]
Een handtekening?!
Waar zat je?
Overigens dit jaar wel voor het eerst in 18 jaar een opstootje gezien bij ons in de GT (vak FF), das dan wel weer jammer
I am the great Cornholio!
Ik zat op het talud bij de ramshoek!MetaFrame schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:59:
Gaaf he? Ik kom er al 18 jaar en het blijft elk jaar weer tof! Toen rossi uiteindelijk wel bleek te winnen, iedereen juichen en schreeuwen!
Waar zat je?
Overigens dit jaar wel voor het eerst in 18 jaar een opstootje gezien bij ons in de GT (vak FF), das dan wel weer jammer
Bij ons ook een opstootje. Maar wel een hele leuke. Een vrouw (lees zeekoe) werd leip op een jongetje van 16 omdat hij tegen ze pa zei: 'stel je niet zo aan, je lijkt wel een wijf'!

Volgend jaar ga ik op op een tribune zitten. Vond het talud maar lastig, je moet echt tussen de mensen massa een mooi plekje weten te bemachtigen. ik hou niet zo van het gedrang om een goeie plek. en sommige mensen houden gewoon een privé picknik waarna ze boos reageren wanneer je vraagt of ze misschien iets kunnen inschikken zodat anderen ook van de race kunnen genieten...
Wat gebeurde er bij jullie dan?
Zou graag op de winterdijk of strubben tribune zitten. Dat lijken me wel mooie plaatsjes!
Een handtekening?!
Overigens als je de kans krijgt om een keer Geert Timmer tribune te pakken, doen. Daar gebeurd altijd zoveel, sowieso veel inhaal acties.
Bij ons waren een stel vervelende leipo`s die elke keer bij de trap gaan staan en daardoor effectief voor een man of 20 het zicht blokkeren. Die hadden dus al eens een beker water over zich heen gehad. Een race later stonden ze er weer, dronken en wel bier te morsen op de mensen die er onder zaten. Op het moment dat die er wat van zeiden ging het mis. Politie er bij en klaar was het. Wel jammer, heb dat in 18 jaar nog niet mee gemaakt.
Ik vond sowieso dat er heel veel dronken leipo's rond liepen voor een 'sport evenement'.MetaFrame schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:24:
GT, dus net voor start finish. Heb Rossi dus door het grind zien stuiteren
Overigens als je de kans krijgt om een keer Geert Timmer tribune te pakken, doen. Daar gebeurd altijd zoveel, sowieso veel inhaal acties.
Bij ons waren een stel vervelende leipo`s die elke keer bij de trap gaan staan en daardoor effectief voor een man of 20 het zicht blokkeren. Die hadden dus al eens een beker water over zich heen gehad. Een race later stonden ze er weer, dronken en wel bier te morsen op de mensen die er onder zaten. Op het moment dat die er wat van zeiden ging het mis. Politie er bij en klaar was het. Wel jammer, heb dat in 18 jaar nog niet mee gemaakt.
Eigenlijk is het gewoon de zwarte cross. alleen dan met motoGP. Als sportliefhebber moest ik wel even schakelen toen ik al die leipe schreeuwende boeren om me heen had. Er lagen hier en daar ook een paar mensen knock out op het talud
Je voelt je net rossi die naar het publiek staat te zwaaien na z'n ere ronde
Een handtekening?!
In de 18 jaar is dat nooit anders geweest hoor, al was de sfeer - hoeveel ze ook gezopen hadden - altijd heel erg goed. Nooit ook maar 1 ruzie gezien en dat vind ik dit jaar dus wel heel erg jammer.tellavist schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Ik vond sowieso dat er heel veel dronken leipo's rond liepen voor een 'sport evenement'.
Eigenlijk is het gewoon de zwarte cross. alleen dan met motoGP. Als sportliefhebber moest ik wel even schakelen toen ik al die leipe schreeuwende boeren om me heen had. Er lagen hier en daar ook een paar mensen knock out op het taludWTF doe je daar dan?! blijf lekker op de camping als je je lam wilt zuipen denk ik dan... Ach ik zal het wel niet snappen als stadsjongen
Volgend jaar ga ik ook sowieso weer op de motor! super gaaf om met zoveel mensen op de weg een beetje de show te stelen voor alle mensen die aan de kant naar je staan te kijken
![]()
Haha, ja de terugreis op de motor is altijd fantastisch. Dan denk je dat er alleen de eerste tien kilometer mensen staan, maar nee, elk viaduct tot in Utrecht (waar ik woon) aan toe staat vol. En natuurlijk het gevoel dat de motoren heel even de weg overnemen geeft ook wel een kicktellavist schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Volgend jaar ga ik ook sowieso weer op de motor! super gaaf om met zoveel mensen op de weg een beetje de show te stelen voor alle mensen die aan de kant naar je staan te kijken![]()
'gevoel'?Bansheeben schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:51:
[...]
En natuurlijk het gevoel dat de motoren heel even de weg overnemen geeft ook wel een kick
Het is meer een feit volgens mij
een 2 baans weg heeft ineens 3 banen. een linker(auto's) een midden(motoren) en een rechter(auto's)
Echt bizar gevoel inderdaad dat op ELK viaduct gewoon weer 100 mensen naar je aan het kijken zijn.
Tankstations die bomvol mensen staan. De grootste tourtocht van Nederland!
Wat ik wel typisch vond is dat ik maar 1 politie agent heb gezien op de weg gedurende de hele dag.
Die stond gewoon stil op z'n motor op de vluchtstrook naar de meute te turen. Ik had gedacht dat het enorm veel bonnen zou gaan regenen, ik heb gisteren meer rechts ingehaald dan links. Doorgetrokken streep? wat is dat?
Het lijkt wel alsof de verkeersregels ook niet helemaal meer van toepassing zijn op zo'n dag.
Een handtekening?!
Zaterdag was de moto3 leuk moto2 was niet heel spannend. En over de MotoGP hoef ik niks te zeggen
Ik zat ook op de GT bocht. al 25 jaar
Het is ook geen slechte tijd. Maar top van NL rijd met een 600 ook 1:41SnowDude schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:51:
[...]
Jij mag je zelf vergelijken met de Moto2, en dan doe je het helemaal niet slecht als ik eerlijk ben.
Vergeet niet dat Assen ook gewoon een stad is, niet groot maar wel een stadtellavist schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Ik vond sowieso dat er heel veel dronken leipo's rond liepen voor een 'sport evenement'.
Eigenlijk is het gewoon de zwarte cross. alleen dan met motoGP. Als sportliefhebber moest ik wel even schakelen toen ik al die leipe schreeuwende boeren om me heen had. Er lagen hier en daar ook een paar mensen knock out op het taludWTF doe je daar dan?! blijf lekker op de camping als je je lam wilt zuipen denk ik dan... Ach ik zal het wel niet snappen als stadsjongen
Volgend jaar ga ik ook sowieso weer op de motor! super gaaf om met zoveel mensen op de weg een beetje de show te stelen voor alle mensen die aan de kant naar je staan te kijken
![]()
Ik vind het deze dagen juist leuk die hele mengelmoes aan mensen, boeren, stadsmensen en half Duitsland die er rond lopen.
Ook geweldig dat op die dagen Assen bijna compleet geel gekleurd is zoveel aanhangers van Rossi zijn er dan. Heerlijke dagen en mooie races wat wil je nog meer?
https://youtu.be/Qd9oh8mYBI4
Mooie opname!MetaFrame schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:34:
Hier trouwens een opname vanmijzelf van de crash van Miller en Barbera die aan de motor van Miller vast zit en daardoor onder die machine terecht komt.
Pfoei he! dat hector nog kan lopen joh! wat een lelijke crash maakt die zeg.MetaFrame schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:34:
Hier trouwens een opname vanmijzelf van de crash van Miller en Barbera die aan de motor van Miller vast zit en daardoor onder die machine terecht komt.

Een handtekening?!
Je zat bijna bij me op schoot zie ikMetaFrame schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:34:
Blijft toch een mooie plek om te zitten.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik wou deze graag nog even delen met jullie! Erg mooi 'behind the scenes' filmpje van de TT assen!
[ Voor 5% gewijzigd door tellavist op 11-07-2015 10:38 ]
Een handtekening?!
Bizar vette beelden en super gemonteerd!tellavist schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:33:
https://youtu.be/6AQqt483fHg
Ik wou deze graag nog even delen met jullie! Erg mooi 'behind the scenes' filmpje van de TT assen!
[ Voor 4% gewijzigd door Tristan op 10-07-2015 21:21 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ik was aangenaam verrast dat ik dit seizoen eindelijk de GP live kon kijken met mijn Telfort basispakketje en ik heb een aantal races kunnen kijken met NL commentaar.
Uitzendingen op Eurosport2 kan ik niet zien. En om nou voor één seizoen MotoGP een extra zenderpakket te nemen gaat me wat te ver.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 11:20 ]
http://www.totalsportek.com/motogp-live-stream/
Verwijderd
Ik had er ook 1 gevonden, maar die was meer bezig met bufferen dan met afspelen...

Al hoop ik stiekem wel dat Rossi alsnog kampioen wordt
Yamaha MT-09
Ik denk dat MM het kampioenschap al bijna op z'n buik kan schrijven... Hij mag best winnen van me... maar dan moet JLo achter VR finishenBergie schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:59:
Ik hoop het! Zou voor een mooi spannend slot van het seizoen kunnen zorgen wanneer MM nog een paar races weet te winnen.
Al hoop ik stiekem wel dat Rossi alsnog kampioen wordt
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wanneer was de laatste keer dat Rossi Pedrosa niet in kon halen, laat staan bij kon houden. Nee, ik hou het er op dat dit krappe circuitje gewoon enorm goed past bij de Honda en iets minder bij de Yamaha.chimera2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:41:
Zou MM93 dan eindelijk terug zijn? De honda's waren weer oppermachtig
Volgende race zijn de kaarten weer heel anders geschud.
Rossi is een hele late remmer en een sluwe coureur, die gaat 'gewoon' net iets andere lijnen rijden om zich net iets breder te maken. Het is dus voor andere coureurs verrekte lastig inhalen. Zeker voor Pedrosa die niet zo'n hele late remmer is, maar wat vloeiender rijdt. Bij zijn inhaalactie had Pedrosa veel meer tractie de heuvel af, of Rossi misschien eventjes iets minder. In iedergeval was het verschil zodanig groot dat Pedrosa onder aan de heuvel, bij het aanremmen er al zo ver naast zat dat er van uitremmen bijna geen sprake meer was en Rossi simpelweg niet in kon sturen. Nouja, dan ben je er wel langs.Bansheeben schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:54:
Tja, Honda's waren te sterk (zoals altijd op de Sachsenring). Was eigenlijk verbaasd dat Rossi Pedrosa nog zo lang achter zich wist te houden.
Waarmee ik niet wil zeggen dat Pedrosa niet kan motorrijden ofzo..
En wat een media-man is die Rossi ook he. Wordt hij 3e, zijn nog de camera's continue op hem gericht. En zelfs toen hij op het podium stond, met die beker in zijn handen waar die nieuwe goPro aan was gemonteerd.. Zwaait 'ie zelfs naar die GoPro! De mafkees
[ Voor 59% gewijzigd door FragDaddy op 13-07-2015 09:55 ]
Have a wheelie good weekend!
Lijkt me geweldig als Honda er nog een paar 1-2tjes tegenaan kan gooien zodat MM weer in de race is. Liefst dat JLo dan nog voor Vale eindigt ook, dan gaat het leuk worden.
Mwah, Indianapolis is voorgaande jaren volgens mij ook door de Honda's gewonnenFragDaddy schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:48:
[...]
Volgende race zijn de kaarten weer heel anders geschud.
Yamaha MT-09
Zoals iemand hierboven ook al aangaf.. Marc moet die Honda wel echt uitwringen om zo snel te zijn als de Yamaha's. Dat is natuurlijk spectaculair om te zien (want veel beweging in die fiets), maar als je zo vreselijk op de limiet moet rijden en dat lange tijd moet volhouden is een foutje heel snel gemaakt, zelfs voor zo'n natuurtalent.Bergie schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:54:
[...]
Mwah, Indianapolis is voorgaande jaren volgens mij ook door de Honda's gewonnenMaar dat neemt niet weg dat het wel erg moeilijk voor MM wordt om dit jaar nog kampioen te worden. Zolang ze bij Yamaha gewoon op de motor blijven zitten en in de top 5 blijven finishen wordt het erg lastig. .
Have a wheelie good weekend!
http://www.autojunk.nl/20...rorcrash-van-casey-stoner
Flinke crash zeg! Gashendel bleef vast hangen

[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 29-07-2015 16:38 ]
Het was me alleen niet duidelijk waarom Dovizioso zo ver achter reed, problemen met de machine?
Had Dovi niet een bijna-aanrijding vlak na de startUTwizard schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:36:
Yup, maar vond het niet echt een boeiende race. Enkel het gevecht tussen Rossi en Pedrosa was spannend maar verder vond ik dat er helaas weinig gebeurde.
Het was me alleen niet duidelijk waarom Dovizioso zo ver achter reed, problemen met de machine?
Trekt de MotoGP serieus zo weinig kijkers?!
Ik kan het in ieder geval nergens op tv vinden.., jullie?
Alles live op Eurosport 2, elke keer als het niet op Eurosport 1 isNeejoh schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:30:
Zoveelste keer dat we het op Eurosport moeten doen met een uurtje samenvatting van de races op maandagavond?
Trekt de MotoGP serieus zo weinig kijkers?!
Ik kan het in ieder geval nergens op tv vinden.., jullie?
Ja, die gaat nog een flinke kluif eraan krijgenchimera2 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:33:
Was helaas weer een saaie race. Als Rossi wk wil worden moet hij toch iets beter zijn best gaat doen.