MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 13 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ze hadden het erover dat de band met meer grip op de randen Marquez en Lorenzo beter ligt. In Assen was die band er bijvoorbeeld niet en gelijk hebben de twee Spanjaarden Rossi voor zich moeten dulden. Ik vrees dat als Rossi daar niet snel mee leert rijden, hij zijn kampioenschap wel kan vergeten. Elke race op het podium is goed, maar als de concurrenten niet vallen (gebeurde vroeger wel veel vaker dan nu, lang leve TC :( ), dan worden die telkens eerste en tweede.

Als ze TC nou eens zouden afschaffen, ben benieuwd wie er dan aan kop staat. Denk dat een Marquez allang een seizoen geblesseerd was geweest met zijn rijstijl.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:37
Tristan schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:48:
[...]

Ja, die gaat nog een flinke kluif eraan krijgen :X
Heel simpel, het gaat hem niet lukken. Mijn geld gaat op Lorenzo, met een beetje pech gaat zelfs Marquez nog voor Rossi. Ik ben een fan van Rossi maar die twee jongens rijden zo ontzettend snel en Lorenzo ook nog eens zo soepel! Van mij mag Lorenzo kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

Señor Sjon schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:31:
Als ze TC nou eens zouden afschaffen, ben benieuwd wie er dan aan kop staat. Denk dat een Marquez allang een seizoen geblesseerd was geweest met zijn rijstijl.
Ik denk dat dat nog wel meevalt, uiteraard zal hij zich meer moeten aanpassen dan anderen. Al hoewel hij nu volgens mij al met minder TC rijd en echt smijt met dat hok. Soms lijkt het wel of de motor bepaald hoe hij rijd als hij echt op dat randje zit. Zo mooi om te zien!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Ze zouden ze alleemaal eens op een 500cc tweetakt moeten zetten... >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

mathelicious schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:53:
[...]

Heel simpel, het gaat hem niet lukken. Mijn geld gaat op Lorenzo, met een beetje pech gaat zelfs Marquez nog voor Rossi. Ik ben een fan van Rossi maar die twee jongens rijden zo ontzettend snel en Lorenzo ook nog eens zo soepel! Van mij mag Lorenzo kampioen worden.
Dit is zeker niet simpel. Als ik iemand niet snel zou afschrijven dan is het Rossi wel. Twee regenraces en Lorenzo is nergens (elke race tot nu toe is nog droog geweest). Jorge mag dan fantastisch kunnen rijden als de condities precies zo zijn als hij graag wil, maar als het even wat minder gaat is z'n mojo over het algemeen ook meteen weg. En ik denk dat Marquez z'n wk heeft vergooid in de eerste helft van het seizoen.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Bansheeben schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Dit is zeker niet simpel. Als ik iemand niet snel zou afschrijven dan is het Rossi wel. Twee regenraces en Lorenzo is nergens (elke race tot nu toe is nog droog geweest). Jorge mag dan fantastisch kunnen rijden als de condities precies zo zijn als hij graag wil, maar als het even wat minder gaat is z'n mojo over het algemeen ook meteen weg. En ik denk dat Marquez z'n wk heeft vergooid in de eerste helft van het seizoen.
Daar heb je zeker een punt. Zoals ik het zie heeft Rossi twee concurrenten daar waar marquez en Lorenzo alleen elkaar als echte concurrent hebben. Incidenteel zal Rossi ze echt lastig vallen maar dat is, zoals jij ook aan geeft, afhankelijk van de omstandigheden. Het is en blijft een goede coureur, toch denk ik echt dat hij tevreden zal moeten zijn met tweede worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mathelicious schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:53:
[...]

Daar heb je zeker een punt. Zoals ik het zie heeft Rossi twee concurrenten daar waar marquez en Lorenzo alleen elkaar als echte concurrent hebben. Incidenteel zal Rossi ze echt lastig vallen maar dat is, zoals jij ook aan geeft, afhankelijk van de omstandigheden. Het is en blijft een goede coureur, toch denk ik echt dat hij tevreden zal moeten zijn met tweede worden.
Márquez heeft twee concurrenten, want hij moet op twee man een puntenachterstand goedmaken.
Rossi en Lorenzo hoeven normaliter alleen elkaar in de gaten te houden.

Lorenzo heeft het redelijk in eigen hand. Onder normale omstandigheden (lees: geen vreemde weersomstandigheden, helmvullingen die loslaten of een band waar hij niet lekker op rijdt) is hij sneller dan Rossi, en dat zal voor de meeste races het geval zijn.

Ik zie inderdaad alleen Márquez puur op snelheid Lorenzo consistent verslaan. Dan moet hij er natuurlijk wel op blijven zitten. De vraag is of hij dan genoeg punten terug kan pakken.
Aan 7 overwinningen heeft hij niet genoeg als Lorenzo of Rossi al 3x 2e en 4x 3e wordt.

Conclusie voor mij: Pedrosa is cruciaal. Als hij punten kan afsnoepen van de Yamaha-rijders wanneer Márquez wint, heeft die een kans. Anders wint Lorenzo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wegens z'n gekloot eerder dit jaar zie ik Marquez geen kampioen worden... de voor de hand liggende kampioen is Lorenzo helaes (Kijkt door gele bril B) )

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Hij is rood hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

De glazen zijn toch echt geel :P

Maar goed... Het zou op zich niet zeer vervelend zijn als het een natte race zou worden op Silverstone vanmiddag, imho :D

Aargh! Jammer dat MM uitgevallen is... dat geeft een kleiner puntenverschil met JLo. Hmm, JLo die weer naar voren komt...

_/-\o_ *O*

[ Voor 32% gewijzigd door steveman op 30-08-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Die sluwe oude vos flikt het weer 8) ik denk dat dit het breekpunt van het seizoen is geweest.

Overigens bizar dat Jorge gewoon weer een beslagen vizier had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij rijdt met HJC en het is niet de eerste keer dit seizoen. Wat ik niet snap is dat er niet gewoon een pinlock o.i.d. is ingebouwd. Bij het vizier van Rossi zag je die duidelijk zitten.

Welk breekpunt? We hebben nog zes races te gaan en er zullen alleen maar meer races op de favoriete banden van Lorenzo komen. Hij heeft 1x 1e en 1x 2e te worden terwjil Rossi 2x 3e wordt en hij is er alweer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Señor Sjon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:29:
Hij rijdt met HJC en het is niet de eerste keer dit seizoen. Wat ik niet snap is dat er niet gewoon een pinlock o.i.d. is ingebouwd. Bij het vizier van Rossi zag je die duidelijk zitten.

Welk breekpunt? We hebben nog zes races te gaan en er zullen alleen maar meer races op de favoriete banden van Lorenzo komen. Hij heeft 1x 1e en 1x 2e te worden terwjil Rossi 2x 3e wordt en hij is er alweer voorbij.
Ja, snap ik ook niet. Schijnt dat Wilco Jorge meerdere malen heeft gewaarschuwd om niet voor HJC te kiezen.

Wie denk jij dan dat er kampioen gaat worden dit seizoen? Jorge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Denk het wel. Rossi is te afhankelijk van het weer. Denk niet dat we de banden die Lorenzo haat nog terugzien. Enig voor- en nadeel is een Marquez die voor spek & bonen meerijdt en daardoor koste wat het kost wil winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zet mijn geld op Rossi. Die ruikt z'n laatste titel en zal die naarbinnen harken. Marquez en Pedrosa gaan hem daarmee helpen ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Tylen schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:37:
Ik zet mijn geld op Rossi. Die ruikt z'n laatste titel en zal die naarbinnen harken. Marquez en Pedrosa gaan hem daarmee helpen ;).
Ik denk het ook. Rossi gaat zijn 10de binnenharken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Tristan schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:05:
[...]

Ik denk het ook. Rossi gaat zijn 10de binnenharken!
Ik gun het hem van harte, maar Lorenzo ook.

Zondag was ik aan het kijken met mijn zwagertje, ik zeg tegen hem: Lorenzo is niet zo'n sterke regenrijder, rossi wel en Marquez zou zomaar weer eens onderuit kunnen gaan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Señor Sjon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:07:
Denk het wel. Rossi is te afhankelijk van het weer. Denk niet dat we de banden die Lorenzo haat nog terugzien. Enig voor- en nadeel is een Marquez die voor spek & bonen meerijdt en daardoor koste wat het kost wil winnen.
Je zou hetzelfde over Lorenzo kunnen zeggen. Als er dit seizoen meer wet races waren geweest, zou hij nu nergens zijn...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toen zijn helm niet meer beslagen was, reed hij weer naar de Ducati's toe. Andere rijders kan dat ook overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Dat deed hij heel knap, en dat was ook reden voor spanning in de race nadat Marquez zich verreden had.Feit blijft toch wel dat Lorenzo al vanaf het begin langzamere tijden neerzette, dan had hij ook met een goede helm waarschijnlijk Rossi niet voorbij gekomen. Maar dat blijft speculeren.

Ik ben wel gelukkig met de uitslag, het is zo spannend en ik gun het ze allebei. Dus wie er ook wint, ik ben blij! Even afkloppen, Marquez kan technisch gezien nog eerste worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Maar dat is nou net het punt. Zo'n helm issue is typisch een Jorge excuus. Geen enkele andere rijder heeft er last van, maar Jorge heeft een beslagen vizier. HJC heeft in Qatar ook al gefaald en toch blijft hij trouw aan dat merk. Je gear simpelweg altijd op orde hebben is ook deel van topsport...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:19
Señor Sjon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:29:
Het zit op het productie model zelfs standaard :+ .

Afbeeldingslocatie: http://www.hjc-helmets.uk.com/1059-large_default/rpha10-plus.jpg
It comes standard with both the 2D Dark Smoke Shield and the Pinlock Wide Anti-fog Insert lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:21
is hij eigenlijk de enige in het veld met een HJC helm?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51

Steffie

Opaque

Señor Sjon schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:07:
Op Phillip Island gaan ze nog rijden met de banden die op Assen ook werden gebruikt. Rest van de circuits wordt met de heatproof edge grip achterband gereden.

[ Voor 7% gewijzigd door Steffie op 03-09-2015 22:12 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Yamaha maakt in Misano nu ook gebruik van de 'winglets' zoals Ducati ze al even heeft. Nieuwe trend?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:19
Dat is wel een behoorlijke pluim voor Ducati. Al verschillende seizoenen maakt Ducati opmerkelijke kuipdelen met opvallende eigenschappen zoals gaten waar de wind door kan en de winglets. Volgend mij werd hier vaak wat lacherig over gedaan. Het enige voordeel zou volgend sommige zijn dat de rijder dacht een voordeel te kunnen hebben.
Dat Yamaha ook met winglets komt zie ik als een bevestiging dat Ducatie in deze prototype klasse thuishoort.

• mathelicious
Het wordt morgen toch weer spannend zo te zien, als Rossi de start niet verpest kan het een gevecht worden tussen 4 rijders. De winglets heb ik niet gezien vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Rossi reed de Warm-up met winglets. Er lijkt overigens wat regen op komst te zijn tussen 13u en 16u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Had een slimmere wissel verwacht van Rossi... Bijvoorbeeld toen het op z'n pitsbord stond of zo :+

Anyhoe, 10e kampioenschap komt zo wel dichterbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Rossi en Lorenzo reden een race tegen elkaar. Rest van de grid deed er niet toe (toch was het handiger geweest als hij samen met Jorge de pit in was gegaan). Ik denk ook dat Lorenzo sneller was geweest op de slicks, dus Rossi wilde denk ik de wissel zo lang mogelijk uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

steveman schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:53:
Had een slimmere wissel verwacht van Rossi... Bijvoorbeeld toen het op z'n pitsbord stond of zo :+

Anyhoe, 10e kampioenschap komt zo wel dichterbij!
Dat dacht ik ook. Rossi had 'm kunnen winnen als hij tegelijk met Marquez was gewisseld. De rest reeds toch al 2 ronden 8 sec. sneller per ronde.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 23:17
Domdomdom, dat was een van de idiootste stukjes racen dat ik heb gezien sinds lange tijd. Zowel van Rossi als van Lorenzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Behalve van Marquez. Heel slim dat hij ze weer voor liet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Ik denk dat er bij yamaha wel een stevig praatje is geweest tussen crew en rijders... wat een gepruts! Voor vale wel gelukkig dat Lorenzo crashte anders was dat kampioenschap weer ver weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Het stond op het bord van Vale, maar meneer besloot door te rijden. Had een hele dure beslissing geweest kunnen worden. Mazzel dat Lorenzo viel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hebben die lui geen radio? (zoveel weet ik niet van MotoGP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Nope, gewoon lekker ouderwets met alleen pitborden. Maar wel een vermakelijke race!

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verbazing alom.. ik snap niet dat Rossi buiten bleef :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Tristan schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:39:
Verbazing alom.. ik snap niet dat Rossi buiten bleef :?
Ik zie zelf maar twee redenen: Lorenzo gek maken, of het niet willen af staan van de eerste positie in zijn thuisrace. Verder sloeg het echt nergens op wat hij deed, meestal wint Rossi met tactisch racen maar ditmaal kostte het zijn podium 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Was een beetje rare zet inderdaad. Ik heb geen interviews meer gezien oid maar ik vermoed dat Rossi hoopte op meer regen en zodoende niet meer naar binnen zou moeten; als dat was gebeurt hadden we het nu allemaal een briljante zet gevonden en geroepen dat de vos het nog niet verleerd is etc :P

De gok van MM om Rossi en Lorenzo voor te laten gaan vond ik wel gedurfd; maar hij heeft toch niet zoveel meer te verliezen dus hij kon het zich veroorloven.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Die zet van MM om hen voor te laten gaan was erg slim.
Nu ik het me bedenk, kan het niet zijn dat Rossi er op had gegokt dat Lorenzo achter hem zou blijven hangen? En dat gebeurde ook waardoor ookal had Lorenzo de race uit gereden hem dat heel veel punten had gekost. MM doet toch niet meer mee voor het kampioenschap en op deze manier geeft hij Lorenzo toch ook een behoorlijke psychische klap.

Vreemd was het wel maar niet minder spectaculair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Eens. Maar Rossi had de wedstrijd zeker verloren als Lorenzo niet onderuit was gegaan.. daarom verbaas ik me er juist over dat Rossi zolang buiten bleef, ondanks dat z'n pit bord elke keer aangaf om te pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Tristan schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:11:
Eens. Maar Rossi had de wedstrijd zeker verloren als Lorenzo niet onderuit was gegaan.. daarom verbaas ik me er juist over dat Rossi zolang buiten bleef, ondanks dat z'n pit bord elke keer aangaf om te pitten.
Weet ik niet; echt superdroog was het ook niet en Lorenzo heeft toch minder control (zo blijkt ;) ).
En Rossi had een stuk hoge kunnen eindigen als hij eerder naar binnen was gegaan.

Als je 8/10 sec. per ronde kan winnen en je wilt het echt tactisch spelen, dan had hij Lorenzo voorbij gelaten om vervolgens te pitten zonder dat hij kan volgen. Daar had hij dan tijd verloren, maar die had hij de ronde daarna weer in kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ergens wel jammer dat het zo moest eindigen. Nog 5 races en er kan nog van alles gebeuren maar het kampioenschap wordt zo wel vroegtijdig beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Neuh, Lorenzo is imo nu sterker dan Rossi en hij heeft het zelf vergooid. Met een Marquez in de mix heb je een top 3 die telkens wisselend eindigt.
25-20-16. Oftewel, met 2-3x derde finishen en Lorenzo die wint, ben je zo weer van je 23 punten voorsprong af. En imo had die voorsprong 32-37 punten kunnen zijn. Bizar dat hij 5-6 rondes te lang blijft rijden. Ik zag wel op de pitborden box staan, maar misschien hadden ze rondetijden erop moeten zetten. Het deed me in ieder geval erg herinneren aan vorig jaar, toen de twee Repsol rijders veel te lang bleven rijden omdat ze alleen naar elkaar aan het kijken waren.

Overigens, wat was er met Pedrosa? Die is wel heel erg zijn mojo kwijt dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Pedrosa... Die verbleekt bij de top 3.
Prima rijder overigens maar te netjes, bij hem heb ik altijd het nét niet gevoel. Het zou mooi zijn voor de sport als ze hem daar eens wippen voor een jonger talent. Aleix Espargaró of Maverick Viñales lijken mij leuke kandidaten daarvoor :)

Er is trouwens weer een nieuwe docu uit, Hitting the Apex van Mark Neale :)

[ Voor 12% gewijzigd door HaterFrame op 14-09-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:41
Bergie schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:33:
Was een beetje rare zet inderdaad. Ik heb geen interviews meer gezien oid maar ik vermoed dat Rossi hoopte op meer regen en zodoende niet meer naar binnen zou moeten; als dat was gebeurt hadden we het nu allemaal een briljante zet gevonden en geroepen dat de vos het nog niet verleerd is etc :P

De gok van MM om Rossi en Lorenzo voor te laten gaan vond ik wel gedurfd; maar hij heeft toch niet zoveel meer te verliezen dus hij kon het zich veroorloven.
http://www.crash.net/moto...and-important-result.html
“I don't think I could have won, because to win today you have to have your mind free from the championship and take risks, especially with slicks on a drying track. Maybe I could have arrived on the podium or in front of Baz. So third or fourth instead of fifth.

"The people who finished in front of me had nothing to lose. Marc was very fast and did the change at the right moment, but for example Smith - who finished second - didn't change tyres. It was a big, big, big gamble! If it had continued to rain he'd have been twelfth and I cannot do that. Also with Redding [third], he crashed earlier in the race and for that reason he changed to slicks. He made the right decision but it came because of a mistake.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Señor Sjon schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:43:
Neuh, Lorenzo is imo nu sterker dan Rossi en hij heeft het zelf vergooid.
Niet mee eens! Lorenzo is alleen sterker dan Rossi als de wedstrijd de perfecte condities bevatten. Droge race, pole position en een haperende Rossi en Marquez. Rossi daarin tegen kan in elke situatie punten binnen harken. Overigens valt het op dat Rossi dit seizoen nog niet is gecrashed. Dat maakt natuurlijk ook het verschil met Lorenzo en Marquez.
Klopt, ik had ook al gelezen dat Rossi alleen maar aan het kampioenschap denkt en niet zozeer aan het winnen op zijn thuis circuit.

[ Voor 24% gewijzigd door Tristan op 14-09-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rossi heeft zijn voorsprong op Lorenzo aan het begin van het seizoen gepakt. Hij zal een stuk meer natte races nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm, ik denk dat ie echt gaat jagen nu. Kunnen nog mooie wedstrijden op gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Señor Sjon schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:06:
Rossi heeft zijn voorsprong op Lorenzo aan het begin van het seizoen gepakt. Hij zal een stuk meer natte races nodig hebben.
Hij heeft nu 23 punten speling, daarmee kan hij wel een paar keer achter lorenzo eindigen. Natte races heeft hij nu niet meer nodig maar hij moet wel op het podium blijven, liefst nog een of twee keer voor lorenzo.

Het verhaal wat Rossi vertelde over zijn keuze snap ik wel qua idee maar het blijft 'slecht' uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij had na de val van Lorenzo binnen kunnen komen, maar bleef 2-3 rondes wachten. Daarmee verloor ie zijn podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Señor Sjon schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:06:
Hij had na de val van Lorenzo binnen kunnen komen, maar bleef 2-3 rondes wachten. Daarmee verloor ie zijn podium.
Hij kwam 2-3 ronden na Marquez binnen, 1 ronde na Lorenzo. En volgens mij was hij alleen maar met Lorenzo bezig, anders had hij wel eerder gepit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Señor Sjon schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:06:
Hij was tijdens de val van Lorenzo in de pitstraat (had net van motor gewisseld toen het beeld naar Lorenzo's onboard in de gravelpit overging). Dus inderdaad 1 ronde na Lorenzo wat Roamor al zei.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
Mooie kwalificatie weer. Zin in de race van morgen!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Wat een tijd van marquez. Pff. Word leuk morgen. Sowieso is het een spannend seizoen.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik vreesch dat er wel eens wat rijders tussen Jlo en Rossi kunnen gaan zitten :/ (en dan niet in de gewenste volgorde ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 26-09-2015 17:18 ]

• Dacuuu
Tylen schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:09:
Wat een tijd van marquez. Pff. Word leuk morgen. Sowieso is het een spannend seizoen.
Als Marquez morgen blijft zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dacuuu schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:38:
[...]

Als Marquez morgen blijft zitten..
En weer helaas niet. -O-
Wel een mooi gevecht tussen Pedrosa en Rossi. Gun het Pedrosa echt, die jongen verliest zo vaak battles. Maar nu oppermachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Wat een baas. Echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nondeju, vindt Dani precies NU z'n vechtlust terug ! :+

Heeel vroeger was het zo dat Dani bij de start gelijk een goede positie kreeg, een daarna alleen nog maar ingehaald werd. Hoe anders was dat vandaag zeg!

Ik zou het cool vinden als ie nog eens kampioen kon worden... Maar eerst Rossi z'n 10e aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pedrosa had een aantal seizoenen geleden nog een goede win streak te pakken aan het eind van het seizoen. Het seizoen erop trok hij het nog even door, maar had toen een goede crash. Sindsdien is hij - mede door zijn arm, die nu ein_de_lijk weer in orde lijkt te zijn - niet meer de oude geweest. Tot op vandaag eigenlijk..

Lekkere timing voor Rossi inderdaad.. Zul je net zien dat hij over een paar weken deze vijf punten tekort komt voor het WK op Lorenzo }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Heb de race nog niet gezien, maar lekkere actie hoor!

http://www.dumpert.nl/med...attle_tijdens_motogp.html

Hulde voor Dani, zo heb ik hem in tijden niet meer gezien!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Volgend jaar Bo Berndsnijder bij Redbull KTM Ajo Moto 3 team, eindelijk weer een nederlander in de Moto3 :)

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Tof! Hopen dat hij daar wat leuke dingen kan gaan laten zien :)

Yamaha MT-09

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yep idd, als het hij het niveau van rijden zoals hij deed in de Rookies kan houden en een rustig leerjaar krijgt kan het best nog wel eens wat worden :)

• Tristan
Ik ken hem niet. Hopelijk wordt het de Max Verstappen van de MotoGP :)

• mathelicious
Ik vind het hartstikke tof dat Bo bij zo'n mooi team terecht komt! Samen met een ervaren coureur in de klasse en een team dat ook de middelen heeft voor een topper als Bo, dat wens je iedere rookie toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Marquez heeft zijn hand gebroken tijdens een training. Ben benieuwd of hij voldoende hersteld is volgende week.

Bo was in de red bull rookie cup oppermachtig. Hopelijk gaat hij het in de moto3 ook goed doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wat ik van heb gelezen moet dat grotendeels hersteld zijn aankomende race, dus ja Marquez een beetje kennende denk ik wel dat dat goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Toch zal het misschien wat voorzichtigheid brengen bij marquez, iets wat meestal ver te zoeken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Idd, heel ver te zoeken. Blijf me keer op keer verbazen hoe hij kan smijten met die machine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:43
Het blijft zoieso wel apart dat hij bij wijze van spreken met 300km/u kan crashen op z'n motor en zo wegloopt, maar z'n hand breekt tijdens een fietstochtje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:59
Rossi een stuk dichter op Lorenzo tijdens de kwalificatie dan ik van te voren had gedacht. Kan nog een mooie race worden, zeker met het oog op de voorspelde regen in de ochtend / begin van de middag. Zou het niet aandurven om te voorspellen wat er gaat gebeuren morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ik hoop dat rossi bij lorenzo kan blijven bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Tylen schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:45:
Ik hoop dat rossi bij lorenzo kan blijven bij de start.
Inderdaad. Veel te weinig close racing gezien tussen die twee dit seizoen en als Lorenzo weg is, is ie (als het droog is) ook goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Het kampioenschap kan morgen beslist worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dacuuu schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:37:
Het kampioenschap kan morgen beslist worden?
Alleen maar als LR uitvalt. Ik gun 't VR....... Maar, :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
wimmel_1 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:39:
[...]

Alleen maar als LR uitvalt. Ik gun 't VR....... Maar, :P
Gun het Rossi wel, al ben ik niet echt fan van hem. Als er maar epische battles zijn. Dan is elke uitkomt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Lorenzo loopt wel giga uit momenteel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Yessss. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Had het wel verwacht, hard uitlopen maar de race was lang. Ook niemand die ongeveer aan de zelfde tijden kwam dan lorenzo. Dat kan niet goed gaan ;-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Rossi had wel mazzel dat hij een sleepie van Pedrosa kreeg. Ook goed van Pedrosa weer. Jammer dat hij pas aan het eind van het kampioenschap lekker bezig is. Volgend jaar pedrosa wereld kampioen ;) Marquez toch wat meer last van zijn hand dan verwacht???

Het worden nog drie spannende races :) Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Pedrosa is toch wel opper machtig op Motegi :) Rossi heeft weer goede zaken gedaan. Er werd tijdens de race nog gediscusseerd of de banden van Lorenzo niet sneller aan gort gingen doordat hij die voor vleugeltjes gebruikte en Rossi niet. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Aan de tijdverschillen te zien niet echt een spannende race geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
het is en blijft spannend. Ik gun het VR wel. Toch 1 van de 3 (dacht ik) die elke race nog gefinisht is.
En wat zagen die voorbanden eruit. pfff

Dani was wel oppermachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dat is slecht nieuws. De eerste berichten waren beter. Hoop voor hem op snel herstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Señor Sjon schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:18:
Aan de tijdverschillen te zien niet echt een spannende race geweest?
Niet veel close racing, wel erg spannend wat mij betreft. Zeker met het oog op het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

"Oeh Rossi aan kop!"
en toen vrij gauw
"Oh shit JLo zegt doei..."
"Ohjeee Pedrosa gaat er nog tussen zitten..."
Maar toen pakte het toch nog mooi uit :D

Niet super spannend, maar al met al wel een rollercoaster doorheen emoties :+

Voor de naasten van De Angelis is het echter veel te spannend nu :/

"Fit to fly" hoorde ik de verslaggever zeggen bij de QP :)

[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 17-10-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Prettige wedstrijd allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Iets te spannend bijna, wat een acties! Geweldige race ook van iannone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

11 puntjes verschil nog maar... Maar goed, het zetten van de wekker meer dan waard XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
What a race! Dat was spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Jammer dat ian zich ermee kwam bemoeien ;) top van marquez in de laatste ronde.

(Ja, ik ben voor Rossi ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zit het net even terug te kijken met wijd open ogen ('t was wel erg vroeg voor op de zondagochtend ;) )

Zie nu ook hoe JLo even bij Andrea langsloopt... Heeel groot contrast met gisteren :D

't Akkefietje de big flappy basterd.

Cosmetisch gevolg:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yFzGZhr.png

Zelf eens met 140 km/h zo'n mini-meeuw-variant tegen de knie gehad, en later nog eens met 60 een buizerd op m'n rechterhand (en dus rem) gehad in een bocht... Maar dat valt in het niet met deze klappert zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dit was toch wel weer een klassieker kwa race, echt geweldig gereden van de eerste 4, keihard maar wel met respect voor elkaar. En vinales ook zeer goed!

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Dit was niet normaal meer, zo spannend, met die constante positiewisselingen aan de kop. Alleen jammer dat Vale punten verliest ten opzichte van Lorenzo. Maar met 11 punten voorsprong mag Rossi twee keer tweede worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dat gaat dan nog een aardige kluif worden. Ik vind Rossi op het moment niet top. Al ik het hem wel gun.
Jammer dat Marquez teveel punten heeft laten liggen. dan had het nog tussen 3 rijders kunnen gaan.

Nu moeten ze beiden blijven zitten volgende race. En dan over 3 weken Rossi voor Lorenzo eindigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:32
chimera2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:41:
dat gaat dan nog een aardige kluif worden. Ik vind Rossi op het moment niet top. Al ik het hem wel gun.
Jammer dat Marquez teveel punten heeft laten liggen. dan had het nog tussen 3 rijders kunnen gaan.

Nu moeten ze beiden blijven zitten volgende race. En dan over 3 weken Rossi voor Lorenzo eindigen :D
Als Rossi wereldkampioen wil worden (wat ik hem zeer zeker gun) dan denk ik dat zijn beste kans is om in Maleisië voor Lorenzo te eindigen, zodat hij in Valencia (een baan die hem minder goed ligt) de kat uit de boom kan kijken.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Pagina: 1 ... 13 ... 77 Laatste