Ik vond het zeer verrassend dat hij dit weekend ineens zo piekte.
Ze hebben het hele seizoen niet echt op race positie geraced maar meer op de motor leren en op het "gevoel". (Positie was niet zo belangrijk) Blijkbaar is het gevoel zo goed dat het tot dit leidt.
Wel mooi ook dat hij gewoon zoveel tijd en ruimte krijgt om het zo op te bouwen als ze doen
Hoop echt dat hij volgend jaar nog wat meer podiums en eventueel overwinningen kan pakken.
En hopelijk is David Alonso volgend seizoen niet zo snel en dominant als hij vorig jaar in de moto3 was. Die gast is écht goed. (Vind hem inmiddels wel een beetje irritant met zn lolly maar goed. Dat terzijde)
Moto2 is idd een HEEL andere wereld dan moto3. Als Collin het volgend jaar heel goed doet kan hij misschien zelfs de motogp wel halen..
Laten we t hopen!!
Verder ook wel mooi dat Bezzecchi won..goeie gozer en goeie coureur. Ik mag m wel. 😎 Edit: en ik gun Aprilia ook wel overwinningen. Mooi merk.
[
Voor 21% gewijzigd door
Format-C op 09-11-2025 23:10
]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX