MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 14 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

En hij moet Marquez en Pedrosa even prive opzoeken en een zak duiten toeschuiven ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Vandaag even de tijd genomen om WSBK terug te kijken, was erg gaaf :) Toch wel een leuk seizoen geweest. Nu weer wachten tot volgend jaar en zien of vdM zijn eerste race in de klasse kan winnen :)F

Als er nou nog een race of 3/4 bij komen bij WSBK dan is het helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Tylen schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:16:
En hij moet Marquez en Pedrosa even prive opzoeken en een zak duiten toeschuiven ;)
Als Rossi geen kampioen wordt zou Pedrosa het van mij mogen worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Van mij ook. Jammer dat hij 131 punten achter Rossi staat :(

Lorenzo gun ik het niet. Die heeft het bij heeeeeel veel mensen verpest toen hij in de MotoGP klasse kwam. Met zijn attitude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:58
Doe mij ook maar Rossi....erg leuk seizoen, maar Rossi heeft het op dit moment net niet. Misschien dat het weer nog een beetje invloed kan hebben in Maleisië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Jammer idd dat Pedrosa het altijd net niet heeft. Als hij in goede vorm is is hij bloedsnel maar helaas duurt dat altijd maar een paar races en raakt hij daarna weer geblesseerd of gaat hij te vaak onderuit.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Precies. Je wordt geen kampioen als je maar een paar races bloedsnel kan zijn. Je wordt kampioen als je consistent hoog in de punten rijdt. Denk aan die keer dat Nicky Hayden het kampioenschap heeft gewonnen. Volgens mij had hij dat seizoen geen 1 keer op p1 gereden maar reed de rest zo erg inconsistent dat hij er uiteindelijk kampioen door werd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
als ze beiden blijven zitten volgende race dan word het nog spannend de laatste wedstrijd. Lorenzo reed de afgelopen 2 races snel weg maar werd nog ingehaald.
Rossi is (volgens mij) 1 van de 3 rijders die nog geen DNF hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Ik zou zweren dat ik Rossi dit jaar ook al eens heb zien vallen, maar volgens de Results op de MotoGP website heb je gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
UTwizard schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:13:
Ik zou zweren dat ik Rossi dit jaar ook al eens heb zien vallen, maar volgens de Results op de MotoGP website heb je gelijk :+
Hij is een keer in de training een test onderuit gegaan.

[edit] http://www.motorsport.com...-michelin-test-at-aragon/

[ Voor 16% gewijzigd door Tristan op 20-10-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tristan schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:00:
Precies. Je wordt geen kampioen als je maar een paar races bloedsnel kan zijn. Je wordt kampioen als je consistent hoog in de punten rijdt. Denk aan die keer dat Nicky Hayden het kampioenschap heeft gewonnen. Volgens mij had hij dat seizoen geen 1 keer op p1 gereden maar reed de rest zo erg inconsistent dat hij er uiteindelijk kampioen door werd :+
Hayden heeft dat jaar in Assen en Laguna Seca gewonnen. Zonder deze overwinningen was hij waarschijnlijk geen kampioen geworden.

Ben érg benieuwd of hij volgend seizoen weer eens een keer een rol van betekenis kan gaan spelen in de WSBK.. Hoop het echt voor hem iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ken. schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

Hayden heeft dat jaar in Assen en Laguna Seca gewonnen. Zonder deze overwinningen was hij waarschijnlijk geen kampioen geworden.

Ben érg benieuwd of hij volgend seizoen weer eens een keer een rol van betekenis kan gaan spelen in de WSBK.. Hoop het echt voor hem iig :)
Ohja helemaal waar! Eens, ik vind het ergens wel zielig hoeveel pech hij heeft gehad. Aan de andere kant. Geluk dwing je soms ook af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Tristan schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:13:
[...]

Hij is een keer in de training een test onderuit gegaan.

[edit] http://www.motorsport.com...-michelin-test-at-aragon/
Rossi is dit jaar ook tijdens de tweede training in Brno gevallen. De oorzaak was olie die gelekt was uit de voorvork van Pedrosa (die daarbij ook onderuit ging).
Ken. schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

En Hayden mag dat jaar Toni Elias ook bedanken: tijdens de eerste race (Jerez) tikte Elias Rossi uit de wedstrijd en op Estoril wist Elias met een paar duizendste verschil de race te winnen van Rossi (even terug in de tijd :) : YouTube: Best Battles Toni Elias vs Valentino Rossi in Estoril 2006). Door het missen van die vijf puntjes heeft Rossi in 2006 ook de titel mis gelopen |:(

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
alesandro_46 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Rossi is dit jaar ook tijdens de tweede training in Brno gevallen. De oorzaak was olie die gelekt was uit de voorvork van Pedrosa (die daarbij ook onderuit ging).

[...]

En Hayden mag dat jaar Toni Elias ook bedanken: tijdens de eerste race (Jerez) tikte Elias Rossi uit de wedstrijd en op Estoril wist Elias met een paar duizendste verschil de race te winnen van Rossi (even terug in de tijd :) : YouTube: Best Battles Toni Elias vs Valentino Rossi in Estoril 2006). Door het missen van die vijf puntjes heeft Rossi in 2006 ook de titel mis gelopen |:(
Ohja! Elias :( wat heb ik die dat seizoen vervloekt zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tristan schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 08:30:
[...]

Ohja helemaal waar! Eens, ik vind het ergens wel zielig hoeveel pech hij heeft gehad. Aan de andere kant. Geluk dwing je soms ook af..
Is ook zo, maar de overgang naar Bridgestone heeft hem (volgens hem zelf in die mini docu op MTV na zijn WK-seizoen) genekt. Daar doe je zelf toch vrij weinig aan helaas.
[...]

Door het missen van die vijf puntjes heeft Rossi in 2006 ook de titel mis gelopen |:(
Nou ja, je kunt natuurlijk ook stellen dat Rossi de titel toen is misgelopen omdat hij zelf onderuit ging in de slotrace hehe. Dat was ook gelijk de race waardoor ik trouw volger werd van de MotoGP. Wat een race was dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Ken. schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:03:
[...]

Nou ja, je kunt natuurlijk ook stellen dat Rossi de titel toen is misgelopen omdat hij zelf onderuit ging in de slotrace hehe. Dat was ook gelijk de race waardoor ik trouw volger werd van de MotoGP. Wat een race was dat..
Eens ;), hopelijk herhaalt hij dat dit jaar niet :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 13:32
Tristan schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

Ohja! Elias :( wat heb ik die dat seizoen vervloekt zeg :+
Jij niet alleen hoor, ik heb nu dezelfde 'schrik' door de voorbije race. Een paar punten te kort in Valencia, het zou maar eens herhaling van dat jaar 2006 kunnen zijn.

Wat heb ik die Valencia race in 2006 gevloekt, met stomheid geslagen toen Rossi viel en Elias vervloekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ennekke schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:40:
[...]

Jij niet alleen hoor, ik heb nu dezelfde 'schrik' door de voorbije race. Een paar punten te kort in Valencia, het zou maar eens herhaling van dat jaar 2006 kunnen zijn.

Wat heb ik die Valencia race in 2006 gevloekt, met stomheid geslagen toen Rossi viel en Elias vervloekt.
Nee joh hou op. Jij doemdenker :+ Rossi gaat gewoon kampioen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

alesandro_46 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

Eens ;), hopelijk herhaalt hij dat dit jaar niet :+.
Ik denk iedere race weer dat ik zelf zenuwachtiger ben op de bank dan Rossi zelf tijdens de race.. 8)7
Misschien maar goed ook.

Maar eh, hebben jullie de persconferentie gezien van vandaag met de uitspraken van Rossi aan het adres van Marquez? Die had ik zéker niet aan zien komen.
Wanneer we zondag weer een race zien zoals in Australië denk ik dat we eens met Marc Marquez moeten praten. Tijdens de race was het me niet zo opgevallen maar toen ik die terugkeek viel het me op dat hij met ons speelde. Ik denk dat het winnen van de race niet zijn enige doelstelling was. Hij had een tweede doelstelling in het helpen van Lorenzo door mij wat extra punten te laten afsnoepen. Sinds Philip Island is het voor mij duidelijk dat Jorge Lorenzo een nieuwe supporter heeft. Dat maakte een wezenlijk verschil want Marc had de snelheid om er alleen vandoor te gaan en dat zou het beeld van de race drastisch veranderd hebben.
http://www.racesport.nl/H...ews_ID/39229/Default.aspx

EDIT: Originele link met het hele interview http://www.motogp.com/en/...fer-lorenzo-to-win/187955
Was it better with Biaggi, because he at least made his feelings clear?
"It's true you are right. In the long run, I prefer more his behaviour. We were obnoxious to each other, but at least it was clear and honest. But I do not have his phone number.”
_/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 23-10-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

[...]

[...]

Nou voornamelijk omdat Rossi in de laatste race van dat jaar zelf onderuit ging. Hierdoor schonk hij Hayden als het ware de Wereldtitel.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Ken. schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 00:03:
[...]

Ik denk iedere race weer dat ik zelf zenuwachtiger ben op de bank dan Rossi zelf tijdens de race.. 8)7
Misschien maar goed ook.

Maar eh, hebben jullie de persconferentie gezien van vandaag met de uitspraken van Rossi aan het adres van Marquez? Die had ik zéker niet aan zien komen.

[...]

http://www.racesport.nl/H...ews_ID/39229/Default.aspx

EDIT: Originele link met het hele interview http://www.motogp.com/en/...fer-lorenzo-to-win/187955

[...]

_/-\o_
De uitspraken van Rossi heb ik ook niet aan zien komen. Wat zou hij hiermee willen bereiken? Dat MM nu terug deinst en, als het waarheid is, ermee ophouden? Het lijkt mij eerder averechts te werken. Of is Rossi alvast bezig met psychologische oorlogvoering voor het seizoen 2016 :+.
@r!k schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:33:
[...]

Nou voornamelijk omdat Rossi in de laatste race van dat jaar zelf onderuit ging. Hierdoor schonk hij Hayden als het ware de Wereldtitel.
Klopt, daar herinnerde Ken. mij ook al aan :).

Rossi kan morgen aan de bak, hij staat vooralsnog vijfde in de gecombineerde trainingstijden van P1 en P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb ook het artikel op Motogp.com gelezen. Het komt er dus op neer dat Rossi blijkbaar nu pas inziet dat Marquez Lorenzo aan het helpen is door zichzelf af te laten zakken naar Rossi ipv dat hij Lorenzo voorbij knalt. Zo kan Marquez Rossi afhouden en wellicht er nog voor zorgen dat er iemand anders (Pedrosa? Iannone?) Rossi voorbij rijdt zodat Rossi meer punten verliest. Rossi denkt dat Marquez zijn motivatie het crashen in Argentina en de laatste bocht in Assen is.

Weet je, het zou zomaar kunnen. Het hele punt van Rossi z'n interview is dit stukje:

"It is important that he knows that I know!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ach gewoon een psychologisch spelletje. I mag het wel. Rossi knalde Lorenzo ook al lekker lomp voorbij tijdens de proefstarts hahaha. Lorenzo schuddend met zijn hoofd :) Heerlijk. Dit worden twee spannende races. KICKUH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
En de duc's die op Sepang als een jacko gaan knallen! Zin aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Rossi en Marquez zijn momenteel echt even geen vriendjes meer:

https://twitter.com/MotoGP/status/657798033791299585

https://twitter.com/MotoGP/status/657790191088701440

Ik hou mijn hart vast morgen tijdens de race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Danielson schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:56:
Rossi en Marquez zijn momenteel echt even geen vriendjes meer:

https://twitter.com/MotoGP/status/657798033791299585

https://twitter.com/MotoGP/status/657790191088701440

Ik hou mijn hart vast morgen tijdens de race!
Rossi lijkt inderdaad niet amused. Marquez op 2, Rossi op 3 en Lorenzo op 4. En wie staat op op 1? Pedrosa! Spannend! :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 24-10-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSEoAwbWoAAzygc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb net de film Hitting the Apex gezien, mooie film en ik krijg steeds meer respect voor het harde werken van Pedrosa. Als iemand het kampioenschap verdiend is het wel Pedrosa!

[ Voor 12% gewijzigd door Tristan op 24-10-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoe tof ik Marquez aanvankelijk vond, zo'n lul vind ik hem nu. Hoe doorzichtig wil je het maken man.
Lorenzo er duidelijk langs laten en nu Rossi ophouden. Gaf het eerst nog wat twijfel, maar dit is wel heel duidelijk zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een slechte verliezer toont Rossi zich zeg.
Sneu van zo'n groot kampioen.

Eerst Marquez gaan uitlokken en dan miepen als je in de race het deksel op de neus krijgt. Dit had ik van Rossi toch niet verwacht.

[ Voor 48% gewijzigd door Zamorano op 25-10-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55
Wow, erg onverstandige move van Rossi. Ben benieuwd wat voor straf hij daarvoor krijgt, gaat hem waarschijnlijk hele kostbare punten kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wow, hij schopt hem er gewoon van af.. te bizar voor woorden?
Ik zou hetzelfde willen doen, daar niet van, misselijk ventje die Marc, maar je hebt jezelf er alleen maar mee zo.

Ik heb opeens een theorie in mijn hoofd, als we toch al aan de complottheorieën zijn ;)
Het kan zomaar zijn dat Marquez dit niet deed als persoonlijke vete, maar dat het hem opgedragen is vanuit de bazen van Honda. Zoals we weten is Rossi niet bepaald geliefd bij Honda en zouden ze er best wat voor over hebben om hem niet nog een keer WK te zien worden als dit binnen hun macht ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit betekent iig het einde van de kampioenschapskansen van Rossi. Wat een actie...je ziet hem gewoon trappen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:22
Hoewel het moeilijk goed te praten valt snap ik de opgebouwde frustratie wel. Marquez was overduidelijk Rossi aan het ophouden, ben benieuwd wat daarover in de reglementen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Laatst online: 14:48
J-M-T schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:23:
Hoewel het moeilijk goed te praten valt snap ik de opgebouwde frustratie wel. Marquez was overduidelijk Rossi aan het ophouden, ben benieuwd wat daarover in de reglementen staat.
Precies, lekker makkelijk praten, maar weinig mensen kennen de echte reden en onderlinge verstandhoudingen.

Ondanks dat was het voor mij ook wel een WTF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Bananeman schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:22:
Dit betekent iig het einde van de kampioenschapskansen van Rossi. Wat een actie...je ziet hem gewoon trappen.
Dit mag gewoon niet, ze tonen nu al geen ballen door het pas na de race te onderzoeken. Zo kan je makkelijk een straf uitdelen die het minst invloed heeft op het kampioenschap. Zucht.. Direct zwarte vlag lijkt me de beste optie. Trappen doe je maar bij het kickboxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Goed kijken, hij trapt niet maar duwd Marc heel ver naar buiten en die laat z'n motor staan. Doordat ze elkaar raken schiet z'n voet van de steun en lijkt het alsof hij trapt. Boontje om z'n loontje, voor beiden overigens wat de straf ook mag zijn. Ik ben van beide fan, maar Marqués is in mijn optiek heel fout bezig door zo opzichtig de boel te frustreren. Overigens wat Rossi deed kan ik ook niet goed praten maar dat hij hem zo aankijkt is denk ik pure frustratie, zonde want marqués verknalt het kampioenschap zo.

Edit: op sommige beelden op Motogp.com kun je ook horen dat de motoren contact maken voordat marqués valt

[ Voor 9% gewijzigd door HaterFrame op 25-10-2015 08:41 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
MetaFrame schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:39:
Goed kijken, hij trapt niet maar duwd Marc heel ver naar buiten en die laat z'n motor staan. Doordat ze elkaar raken schiet z'n voet van de steun en lijkt het alsof hij trapt. Boontje om z'n loontje, voor beiden overigens wat de straf ook mag zijn. Ik ben van beide fan, maar Marqués is in mijn optiek heel fout bezig door zo opzichtig de boel te frustreren. Overigens wat Rossi deed kan ik ook niet goed praten maar dat hij hem zo aankijkt is denk ik pure frustratie, zonde want marqués verknalt het kampioenschap zo.
Ik denk je mening wel te delen.

Overigens vind ik het juist wel goed dat ze het na de race pas analyseren en niet een emotionele beslissing maken onder druk zoals hierboven aan aantal keer wordt voorgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Elke race heeft invloed op het kampioenschap. Race 1 net zo veel als race 17.. Dus waarom mag Marquez zich niet met het kampioenschap bemoeien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Idd, laat ze dan ook in hun oordeel mee nemen dat Marc ook niet vies is van contact maken tijden de race. Beiden hebben wat mij betreft schuld aan deze uitkomst. Wat betreft bemoeien: het is prima dat je voor een team genoot iemand expres op houd, dat heet teamplay. Doe je het voor een land genoot is het wat mij betreft competitie vervalsing, dat hoort niet en maakt een sport kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ben er intussen minder zeker van dat Rossi echt trapt. Hij lokt wel eea uit bij Márquez (door in te houden) maar die had niet moeten insturen daar.

Benieuwd naar het oordeel van race direction.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dacuuu schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:49:
Elke race heeft invloed op het kampioenschap. Race 1 net zo veel als race 17.. Dus waarom mag Marquez zich niet met het kampioenschap bemoeien?
Omdat hij in race één net zoveel kans heeft als iedereen op het WK en nu al een paar races niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ken. schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:53:
[...]

Omdat hij in race één net zoveel kans heeft als iedereen op het WK en nu al een paar races niet meer.
Dan had je race 1/16 beter je best moeten doen. Rossi verloor zijn geduld. Jammer de pammer. Hoop dat het niet ongestraft blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan me niet voorstellen dat dit niet onbestraft blijft. Maar goed, we hebben het niet over een Barbera, maar over een persoon die zorgt dat er héél veel geld in de zakken van de heren van Dorna terecht komt.

Als ze die hierdoor toch opeens zouden verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Op de heli beelden zie je duidelijk dat de knie van Rossi eerst naar buiten komt, en vervolgens zijn voet. Opzet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Luister eens goed naar de onboardbeelden, je hoort eerst contact en ziet daarna pas het been van Rossi bewegen. Hoe dan ook, Marc heeft het voor elkaar. Invloed gehad op het kampioenschap waar hij niet meer aan mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gewoon alle Spanjaarden diskwalificeren omdat ze onder 1 hoedje spelen :P ;) :+

Rossi heeft met zijn opmerkingen richting Marquez het enigszins over zich afgeroepen natuurlijk. Dat Marc dan Rossi gaat lopen 'irriteren' is zijn goed recht. Hij wil gewoon winnen, ook al heeft ie geen kans meer op het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Echt onsportief hoe Marquez de laatste races probeert het kampioenschap te beïnvloeden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-39eTpdyi-Q]

Rossi's actie van het naar buiten laten lopen was ietwat onsportief, maar ik denk dat dat hij niet de intentie had om Marquez te laten vallen. Zie vanaf 20 seconden; Marquez stuurt gewoon in en Rossi gebruikt de knie om hem op te vangen.

Ik hoop dat het met een sisser afloopt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
pjlgt schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:10:
Gewoon alle Spanjaarden diskwalificeren omdat ze onder 1 hoedje spelen :P ;) :+

Rossi heeft met zijn opmerkingen richting Marquez het enigszins over zich afgeroepen natuurlijk. Dat Marc dan Rossi gaat lopen 'irriteren' is zijn goed recht. Hij wil gewoon winnen, ook al heeft ie geen kans meer op het kampioenschap.
Hij heeft toch juist met deze race laten zien dat hij niet wilde winnen maar Rossi wilde ophouden?

Wat betreft invloed hebben op het kampioenschap ; als je dat zoals Iannone vorige week doet is dat prima. Hard rijden, eerlijk, mooie race maar dit was wel het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

pjlgt schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:10:
[...]

Hij wil gewoon winnen, ook al heeft ie geen kans meer op het kampioenschap.
Dat is juist het hele eieren eten.. Hij wil helemaal niet winnen. Hij wil dat Rossi niet wint.
Dát maakt het verhaal juist zo misselijk. Als hij echt wil winnen had hij Lorenzo er niet zo makkelijk langs moeten laten, dat is namelijk onlosmakelijk verbonden aan het winnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ken. op 25-10-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Het is alles behalve sportief zoals Marquez het doet de laatste races idd. Het is duidelijk te zien na het passeren van Lorenzo dat hij een seconde per ronde vertraagd. Nee ik hoop dat dit afgedaan word met 2 strafpunten op z'n kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan

Je ziet toch echt Marquez eerst Rossi raken voordat Rossi zijn voet beweegt.

Rossi wist dat dit zou komen, vandaar zijn eerdere uitspraken. Iedereen kijkt nu anders naar Marquez en als Marquez dan alsnog zo opzichtig Rossi frustreert denk ik dat Rossi hier goed uit gaat komen.

[ Voor 45% gewijzigd door Tristan op 25-10-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahaha gelijk verwijderd door Dorna ook :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Laatst online: 23:28
Ken. schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:16:
Video is voor iedereen te zien op de MotoGP website zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Kan hem nog gewoon bekijken op youtube hoor, alleen embedden is niet toegestaan.

Ben benieuwd wat eruit komt, als je alleen naar dit incident kijkt moet Rossi toch echt gediskwalificeerd worden, Maar gezien de recente history tussen hem en Marquez, en ik krijg ook het idee dat Marquez het toch er echt om doet om Rossi van de titel af te houden, begrijp ik het wel natuurlijk.

[ Voor 68% gewijzigd door sewer op 25-10-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

GertjanO schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Video is voor iedereen te zien op de MotoGP website zelf.
Ja, iedereen met een VideoPass.
Dat was meer mijn punt :)

EDIT: Ah, dat verandert de zaak.

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 25-10-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
In dit filmpje zie je dat ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ken. schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:16:
Ah, naja hij komt van Motogp.com zelf af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Laatst online: 23:28
Ken. schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:19:
[...]

Ja, iedereen met een VideoPass.
Dat was meer mijn punt :)
Ik heb geen VideoPass, sterker nog: ik heb helemaal niets van MotoGP. Toch kan ik daar gewoon de video bekijken. Vandaar dat ik zeg dat de video (voor zover het lijkt) voor iedereen te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
J-M-T schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:20:
[...]

In dit filmpje zie je dat ook erg goed.
Dit filmpje laat het perfect zien! Kijk goed naar Rossi zijn kneepad. Die wordt eerst naar binnen gedrukt door Marquez zijn helm. Daarna drukt Rossi Marquez pas van zich af. Imo een race incident

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Idd goed te zien dat Marquez eerst contact maakt - iets wat helemaal niet had gehoeven, zeker niet met die snelheid daar- en dus de gevolgen van zijn eigen domme gedrag maar moet dragen. Dat Rossi zijn been naar buiten beweegt is in dit geval ook wel te verklaren, balans is alles op die machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hier nog een link

http://www.snappytv.com/s...st-show-on-dorna-clean_mk

Wat ik zie is dat Rossi expres de bocht laat lopen, Marquez zet hem daardoor rechtop en vervolgens ramt Marquez Rossi alsnog.. Rossi verzet zich daartegen door van zich af te duwen met zijn knie. Marquez hangt inmiddels zo in de bocht en tegen Rossi dat hij hem niet meer rechtop kan zetten en gaat onderuit.

Ik denk dat Rossi dit zeer slim heeft uitgespeeld.

[ Voor 62% gewijzigd door Tristan op 25-10-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Sommigen kranen hier toch wat onzin uit hoor!

Hoe dan ook, de beslissing die nu dient genomen te worden bepaalt hoe dan ook de uitkomst van volgende race.
Wordt Rossi DSQ, dan zal volgende race waarschijnlijk relatief proper verlopen. Mag Rossi zijn punten houden, dan zal Marquez volgende race Rossi eraf rijden. Want dat is wat kampioenen zoals Rossi, Senna en Schumacher doen, en ook zij komen daar ongestraft mee weg.

Steam: ShApeBE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Sterker nog, ik vind eigenlijk dat Marquez gezien zijn gedrag de laatste 2 races uitgesloten moet worden van de laatste race.

Hij zou gewoon moeten doen wat Pedrosa doet; proberen te winnen. En zeker niet kinderachtig zich actief bemoeien met een kampioenschap dat hij al heeft verloren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ShApeBE schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:39:
Sommigen kranen hier toch wat onzin uit hoor!

Hoe dan ook, de beslissing die nu dient genomen te worden bepaalt hoe dan ook de uitkomst van volgende race.
Wordt Rossi DSQ, dan zal volgende race waarschijnlijk relatief proper verlopen. Mag Rossi zijn punten houden, dan zal Marquez volgende race Rossi eraf rijden. Want dat is wat kampioenen zoals Rossi, Senna en Schumacher doen, en ook zij komen daar ongestraft mee weg.
Jouw reactie raakt nog kant nog wal. Wat wil je nou precies zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik dacht al dat ik het alleen niet begreep :P

Bij geen sanctie rijdt Marquez Rossi van de baan af, want dat is wat kampioenen als Rossi (ongestraft) doen :? :P

[ Voor 7% gewijzigd door sewer op 25-10-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Laatst online: 14:42
Wow, ik heb eens 1 race opgenomen.
Wat een moment om dat te doen, ik kijk heel af en toe. (en reageer normaal helemaal niet hier eigenlijk, maar lees wel mee)

Vale is het duidelijk zat, dit merkte je heel snel al.
Over het incident is het heel lastig een oordeel te vellen, twee kanten natuurlijk.

Marc rijdt zelf ook vaak vol risico en nu krijgt hij het een keertje terug, maar wat Rossi doet nu is ook wel erg provoceren natuurlijk.
Marc wachte duidelijk Rossi op en ging vol in gevecht, waar hij eerder gewoon Lorenzo laat lopen en het tempo inzakt.
sewer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:55:
Ik dacht al dat ik het alleen niet begreep :P

Bij geen sanctie rijdt Marquez Rossi van de baan af, want dat is wat kampioenen als Rossi (ongestraft) doen :? :P
Sommige mensen moet je niet voeren, die willen dat uitlokken. :o

[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 25-10-2015 09:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Volgens BT sport net achteraan starten in Valencia en 3 strafpunten als straf voor Rossi. Zie twitter

https://twitter.com/btsport

[ Voor 35% gewijzigd door donaldo op 25-10-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik krijg een erg nare smaak in mijn mond van Honda..

"Valentino deliberatley kicked the bike of Marc"
Honda Team Principal gives his verdict on the Marquez-Rossi incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Volgens mij houdt hij zijn punten, maar idd wel achteraan starten.

edit:
Oh nee, toch 3 punten straf

[ Voor 23% gewijzigd door sewer op 25-10-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Oh

Motogp Twitter: Race Direction have awarded @ValeYellow46 three penalty points which will see him start last at the #ValenciaGP. #SepangClash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Ik ben benieuwd naar het verhaal eromheen en waarvoor hij nou uiteindelijk straf heeft gekregen. Dit is geen straf voor het iemand eraf trappen lijkt me (en dat is goed nieuws), maar waarvoor dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
The @YamahaMotoGP team are appealing the decision from #MotoGP Race Direction. #SepangClash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
sewer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:00:
Volgens mij houdt hij zijn punten, maar idd wel achteraan starten.

edit:
Oh nee, toch 3 punten straf
Penalty points zijn wat anders dan kampioenschapspunten. Aan de WK stand verandert dit niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Trieste onsportieve dag voor de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
donaldo schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:05:
[...]

Penalty points zijn wat anders dan kampioenschapspunten. Aan de WK stand verandert dit niets.
Ah, goed dat je het zegt, dat had ik nog niet door :)

Dus als ik het goed begrijp had hij 1 penalty point in Sepang, nu 3, en dit leidt tot een achteraan starten in Valencia (de straf bij 4 penalty points).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
sewer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

Ah, goed dat je het zegt, dat had ik nog niet door :)

Dus als ik het goed begrijp had hij 1 penalty point in Sepang, nu 3, en dit leidt tot een achteraan starten in Valencia (de straf bij 4 penalty points).
Precies:

Points Sanction
4 Start next race from last place
7 Start next race from pit lane
10 Disqualification from next race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Lorenzo laat ook van zich horen:

"Not a good decision from RD because Rossi took out Marc. Maybe it's his name. It was unbelievable."

"Valentino should have zero points. Other riders get punished more. Rossi's name is very important to this championship. It's unfair."

"Rossi unbelievable as a rider, but as a sportsman many people will change their view of him now."

Van je teamgenoten moet je het hebben ;)

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 25-10-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
"@ValeYellow46 wanted a calmer race, @marcmarquez93 wanted the podium" - @26_DaniPedrosa on the #SepangClash

Only @26_DaniPedrosa and @lorenzo99 are in the #MotoGP post race press conference. #MalaysianGP
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSJuJ6kUAAApAfR.jpg

"Valentino should be here to explain it, I said many times we should race more calm" @26_DaniPedrosa #LIVEonMotoGP

"Valentino should have the same points as Marc, Marc would have been third or fourth" - @lorenzo99 #LIVEonMotoGP

Ik mag Pedrosa echt, die Lorenzo is lekker bezig :X

[ Voor 68% gewijzigd door Tristan op 25-10-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

ik ben trouwens benieuwd of er nog een sanctie staat op het inhalen onder geel van Lorenzo. Als hij het zo fair wil hebben... Maar dat hoeft niet van hem zegt ie net in de pers conferentie, tuurlijk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Net even de video gezien en ik zie verders niks.

Als ik met een gespannen arm iets vast heb en iemand drukt tegen mijn arm duw je ook automatisch terug. Marc lijkt opvallend dicht tegen Rossi aan te rijden, een soort van uitlokking.
Gewoon race incident, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Pedrosa heeft wel een punt, te veel grijze gebiedjes in het rulebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
"In 2005 I did something similar and I crashed, but I was forced to miss the next race" - @lorenzo99 shares his views on #SepangClash ruling

Jaja Lorenzo je bent zielig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heeft Lorenzo ook nog toelichting gegeven waarom hij wegliep van de podiumceremonie? Dat had ik live even gemist namelijk. Was het omdat hij werd uitgejouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nee, zoals hij vertelde op de persco was hij extreem vermoeid en werd het wit voor zn ogen.

Dit is de eerste keer dat ik heb gewacht om de persco live te kijken :+ (in ruim 12+ jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:19
Zoals hier eerder opgemerkt en je let er op, is het wat mij betreft een "reflex" van rossi om zijn knie uit te steken omdat marquez zijn helm tegen zijn knie komt. Maar de aanleiding roept bij mij als rossi fan grote twijfels op. Zoiets van; ik weet dat als ik em naar buiten laat lopen dat jij tegen mij aan gaat rijden omdat jij ook een naam hebt om het contact niet te vermijden. Nee, ik had rossi het graag anders zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Het wordt een spannende laatste race.

Ondanks dat ik zeer veel respect voor Rossi heb, was dit natuurlijk een stap te ver, en mag hij van geluk spreken dat dit zijn straf is. Andere coureurs hebben voor minder meer straf gekregen.

Het wordt een spannende laatste race in Valencia!!

Zelden zo'n spannend seizoen gezien, en de vorige wedstrijd was helemaal een topper!!

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Volgens BT sports had Lorenzo een aardig tantrum bij race control. Rossi vs. Spanje op een Spaanse baan bij een Spaanse organisatie. Tenzij regen of val is deze titel voor Jorge.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yep, dat is soms ook een klein kind. Maakt van zogenaamd onveilig rijden altijd een heel groot punt. Destijds met simoncelli ook, echter vergeet hij zijn eerste eigen seizoen motogp dan even voor het gemak.

Mocht Rossi nog een seizoen doorgaan dan kon dit wel eens een Biaggi/gibernau soort vete gaan worden. Kan nog leuk worden dus 🙈

[ Voor 25% gewijzigd door HaterFrame op 25-10-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik mag hopen dat Marquez ook een straf krijgt voor het opzettelijk hinderen van andere coureurs.

Vorige race was al erg knap dat hij constant in gevecht was met Rossi en Iannone maar in een halve ronde ineens de leiding weet over te nemen. Dus hij had zat over om niet in gevecht te hoeven met Rossi en Iannone.

En ook deze race laat hij zonder enige moeite Lorenzo lopen.
Maar heeft wel weer zoveel over om Rossi elke keer te counteren en weer op te houden als Rossi er voorbij komt.
Marquez was het hele weekend al sneller dan Lorenzo en Rossi. Dus dit was wel heel duidelijk opzettelijk hinderen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

En daarvan heeft RD al gezegd dat het dirty play was maar niet tegen de regels, dus nee daar staat geen sanctie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Wie rijdt nou tegen wie aan?

Lijkt erop dat Marquez met ze helm tegen Rossi ze been rijdt en Rossi daarop reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Grolsch schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:10:

Ondanks dat ik zeer veel respect voor Rossi heb, was dit natuurlijk een stap te ver, en mag hij van geluk spreken dat dit zijn straf is. Andere coureurs hebben voor minder meer straf gekregen.
Maar als Rossi dat niet gedaan had, was Marquez door gegaan met duwen en hadden ze allebei ongelegen. Echt neer uitlokken dat dan dit kan niet.
Marquez kan zelf niet winnen dus dan maar anderen (lees Rossi) dwarsbomen.

Echt sneu, hoop dat Rossi de titel nog kan winnen. Met deze straf is dat best lastig.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik moet een beetje aan de kopstoot van Zidane tegen Materazzi denken bij dit moment. Een groot kampioen die imho zijn hoofd volledig verliest en iets doms doet. Doodzonde van zo'n geweldige carriere, want die smet gaat er nooit meer af.
Rossi in zijn topdagen had dit toch slimmer gespeeld, maar het tekent blijkbaar de onmacht en (op zich begrijpelijke) frustratie die hij voelde. Tja, had je Márquez maar niet moeten provoceren denk ik dan.

Rossi had hier gewoon de zwarte vlag moeten krijgen, maar ik vermoed dat zijn status (en positie in de stand) hem hierin redt.
Lijkt me toch een gevaarlijk precedent, want een paar strafpuntjes op je licentie is blijkbaar de maatregel tegen een ander opzettelijk hinderen met als gevolg dat diegene (wellicht zelfs opzettelijk) van zijn fiets kukelt. Eens kijken wat er gebeurt als volgende keer een coureur van mindere naam en faam zoiets flikt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Nu online
Wat ik als Rossi fan zag is dat Rossi zwaar gefrustreerd raakte van het vieze spel wat Marquez speelde.

Rossi lag er door dat speeltje er al bijna een keer af.
Geeft Marquez nog een duidelijk teken te stoppen met dit spel door zijn hand op te steken naar hem.

Marquez blijft hinderen waarna Rossi besluit Marquez naar buiten te drukken en hem even goed duidelijk te maken hiervan niet gediend te zijn.

Helaas pakt het anders uit en komen ze hierdoor in aanraking met elkaar.
Ik vind het moeilijk te zien of Rossi een trap na gaf. Mij lijkt het erop dat Maquez als eerste tegen de knie qan rijdt van Rossi.

Ik geloof niet dat dit Rossi's zijn bedoeling was Marquez eraf te rijden.
Ik geloof wel dat Marquez moedwillig Rossi aan het dwarsbomen was.

Dit ongestraft laten kon absoluut niet. Daar ben ik het wel over eens.
Maar achteraan starten is wel een pittige straf in mijn ogen met in het achterhoofd dat er nog maar 1 race gereden moet worden. En dit een direct effect heeft op het kampioensschap.

Marquez heeft hieraan ook zelf duidelijk een aandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie het als 2 kinderen die elkaar steeds lopen te treiteren, daar komt een keer ruzie van. Beide evenveel schuld naar mijn idee.
Marc stuurt ook express nadat hij hem even raakt nog een keer de bocht in, Rossi geeft wel een zetje, niet met de opzet hem eraf te gooien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Ik snap wel waarom Rossi zich genaaid voelde, maar tot de bocht voor de crash was alles fair and square, toch? Alleen toen Marquez ronduit Rossi afsneed, dat was volgens mij de druppel die de emmer over deed lopen. Hoe legaal was die chop? De stewards zeiden dat alles fine and dandy was, maar die move heb ik écht m'n vraagtekens bij.

Vervolgens zette Rossi z'n motor ook bijna stil in de bocht, ook niet netjes, maar een direct antwoord *mijns inziens* het gedoe van Marquez direct daarvoor.

[ Voor 19% gewijzigd door Racing_Reporter op 25-10-2015 14:16 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Nu online
Tot de val van Marquez was niet alles faire and sqaure. Marquez was aan het dwarsbomen.

Helaas zijn hier geen regels voor of penalty's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Ach, het is wel vermakelijk hoe Rossi fans wereldwijd alles wat krom is nog recht kunnen lullen in dit geval.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Pagina: 1 ... 14 ... 77 Laatste