MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 15 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06
Ik beweer nergens dat wat Rossi gedaan heeft goed is of eerlijk.

Wat ik wel zeg is dat waar er 2 honden vechten om een bot er Lorenzo met de overwinning vandoor gaat.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Is er al een reactie van Rossi ergens te vinden? Oh kijk:

Valentino Rossi: “You know unfortunately I lose a lot of time with Marc and in Turn 14 I tried to go wide to get a better line to make him slow because he just rides to cause me some problems. Unfortunately he came to me and I think he crashed in that moment. It’s a shame because I think that in a normal race we can stay and fight with Jorge and we lost some more points. In Valencia will be more difficult.”

Niets over dat het kampioenschap om zeep is..
Overigens:

What was Race Direction’s decision and view on the incident?
“The decision is that Race Direction has imposed three penalty points on Valentino Rossi for irresponsible riding, that is, deliberately causing contact. Deliberately running wide in a corner in order to try and force another rider off line. The result was a crash and so it’s irresponsible riding causing a crash and for that we have imposed three penalty points on Rossi.

"It looked like we were going to have a great race, but unfortunately it ended in an incident that’s controversial. I have to say that the Movistar Yamaha team have appealed against Race Direction’s decision, so now that appeal will be heard by FIM stewards.”

What were the views that the riders expressed to race direction?
“I can give you a general feeling rather than a quote from our hearing, because obviously it a closed door hearing. Marc explained that he was riding his normal race waiting for the tyres to feel good and going fast when he could and slowing down when he had to.

"Valentino was of the opinion that Marc was deliberately slowing the pace of the race down and doing so unfairly. We listened to both riders; our opinion was that there was some fault on both sides, but as far as the rulebook goes Marquez did not make any contact, did not break any rules as such, but we feel that his behaviour was causing problems to Rossi who reacted. Unfortunately he reacted in a way that is against the rules.”

Movistar Yamaha are now appealing, what are the next steps if the appeal is accepted or rejected?
“The FIM stewards here at the race will hear the appeal. There is a time limit of 30 minutes to lodge an appeal, that’s been done. The appeal is underway and they will hear it as soon as possible within the next 30 minutes.

[ Voor 149% gewijzigd door Tristan op 25-10-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Yamy_Daffy schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:22:
Tot de val van Marquez was niet alles faire and sqaure. Marquez was aan het dwarsbomen.

Helaas zijn hier geen regels voor of penalty's.
Dus je zegt eigenlijk dat Marquez niks verkeerd deed, behalve dat 'ie Rossi in de weg zat?
Maikel64 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:23:
Ach, het is wel vermakelijk hoe Rossi fans wereldwijd alles wat krom is nog recht kunnen lullen in dit geval.
Moet ik me nu aangesproken voelen? :>
Tristan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:08:
Is er al een reactie van Rossi ergens te vinden?
Nog niks. Ik ben vooral benieuwd in hoeverre het mogelijk is om ertegen in beroep te gaan.

Het punt is, stel dat Lorenzo volgende race in de laatste wedstrijd wint, dan moét Rossi op het podium staan, 2e zelfs zijn geloof ik.
Hehe, mooi gepost. Het appeal is verworpen, trouwens. Rossi definitief naar achteren.

[ Voor 9% gewijzigd door Racing_Reporter op 25-10-2015 15:37 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Racing_Reporter schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:10:
Nog niks. Ik ben vooral benieuwd in hoeverre het mogelijk is om ertegen in beroep te gaan.

Het punt is, stel dat Lorenzo volgende race in de laatste wedstrijd wint, dan moét Rossi op het podium staan, 2e zelfs zijn geloof ik. Mission impossible.
Zie mijn edit :> En hier de reactie van Rossi helemaal:

Marc Marquez said you took your leg off and kicked him, was it a case of red mist?
“No Marquez knows that is not true, because it is very clear from the image, especially from the helicopter that I don’t want to make him crash. I just want to make him lose time and go out of the line and slow down because also this time, a lot worse than in Australia, he make his dirty game no? When I go wide, wide, wide, I slow down, we almost stop and I look at him to say, “F**K, what the f**k are you doing?”

After we touch and he touched with his handlebar on the right on my leg, and I lose the foot from the foot peg, but if you look at the image from the helicopter it is clear that when I lose the foot from the footrest Marquez had already crashed. So I don’t want to kick him. Also if you give a kick to a MotoGP™ bike, it don’t crash. It is not that you kick the bike; it is very heavy, like this, and he crash. But unfortunately we touched; he wanted to turn because I go very wide and I fell his handlebar on my leg her, on my thigh and I lose the leg on the foot peg. It is like this.”

What is your opinion on the sanction you have been handed?
“For me is not fair, also because like this, Marquez win his fight! His program is okay because he made me lose the championship. Especially for me the sanction is not good because I don’t want to make him crash purposefully, I just reacted to his behaviour. I didn’t kick him and I didn’t want to make him crash.

But you know, you don’t say nothing in the press Conference, maybe change something. But for me this is unfair; as I just want to fight for the championship with Jorge and the better man win. Like this it doesn’t happen.”

Is there anything that you regret?
“I don’t know, I don’t want to make him crash, but I had to try to do something. At that moment Jorge was already gone, but I’ve said everything.”

Do you think the Championship is over?
“It is not over, but this sanction cut my leg and make Marquez win.”

[ Voor 73% gewijzigd door Tristan op 25-10-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Na het zien van de race zelf en ook de beelden van bovenuit denk ik dat het inderdaad gewoon een opzettelijke duw was, niet met de intentie om hem eraf te gooien maar meer van jongen ga eens weg doe normaal.

Maar de rondes daarvoor hebben zeker meegeholpen.
Marc loopt ook gewoon te kutten namelijk. Hij haalt hem een paar keer gewoon netjes in, maar hij gaat er ook gewoon een keer asociaal voorbij.

[ Voor 14% gewijzigd door Viper® op 25-10-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Juist op de beelden van boven af zie je MM Rossi eerst raakt met zijn helm. Discussie kun je hier over blijven voeren, punt is dat op een jammerlijke manier de spanning uit het kampioenschap is gehaald, dat valt beiden aan te rekenen. Wie het meest dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Marquez zijn reactie:

Can you explain what happened with Valentino Rossi?
“Yeah of course you know for me it is easy to explain what happened because on the TV you can see clear. You can see in the video from many points, the helicopter, from in front. I was inside and of course we were overtaking for some laps but I felt I was able to be faster and to catch the front guys. But yeah, on that corner, corner 14, Valentino passed me. I heard the bike then I pick it up, but then I saw that he was completely straight and looking at me and stopping a lot. I was just waiting because there was nothing to do in that point and then I saw that with his leg he pushed my arm and my front brake and then I lock the front wheel and I crash.

Luckily I am good, in good physical condition, this is the most important but you know during my career I have many moments you know, I mean many battles and everything, but never have I felt this. That another rider give me a big push and push me out with the leg. But in the end, my result in the race was zero points. This was of course not my target, my target was to finish these two races on the podium, but it is like this.”

Did you pay attention to what Valentino Rossi said?
“You know I don’t want to be inside more on the Championship and on the season. For me it’s a race decision just I explain what I feel. I explained what I feel. I know that I finish on the gravel, I crash and I have zero points and Valentino will start last in Valencia. But you know, what I feel is that is race incident is not a race incident.”

How is it possible for a rider to intentionally knock another rider off and still receive points?
“For that reason I am like this, because of course we can fight, we can overtake, we can have small contact, but in this race until that moment we never had contact. I overtake him but always in a good place, but I don’t know how inside the helmet you can think to push out with the leg another rider so…Yeah I never see that, okay I am very young but for that reason I am very disappointed.”

This all seem to start at the Press Conference on Thursday and has just continued…
“Yes of course on Thursday Valentino surprised everybody after my victory in Phillip Island, but you know I didn’t consider that because I just did my weekend. I was struggling during all weekend to set up the bike well, as you saw in the video it was moving a lot. I know that I was struggling a lot in the first part of the race with the full tank because the geometry we use I was struggling a little bit, but I know that the second part of the race was my strongest point and my target was to fight with Jorge, Valentino and Dani. We tried but in the end another rider pushed me out. So in the end it is zero points, okay, still I was fighting for third place in the championship but now that’s it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Standaard marketing cursus reactie.

Rossi had het nooit moeten doen en ik had meer verwacht van iemand van 36 met zoveel ervaring.
Maar Marc speelt hier de onschuldige ziel en ik denk dat dat ook niet helemaal klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik zou bijna een motogp.com abonnement nemen om de laatste race live te kunnen zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Volgens mij is het gewoon een afspraak tussen Rossi en Marquez, die hebben gewoon in de kroeg lopen zuipen en dachten, zo krijgen we meer motogp kijkers _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
Over het geen trap/wel trap is nog iets over te zeggen, maar dat Rossi in de bocht elke keer naar Marquez keek (links) terwijl de bocht naar rechts ging..en nadat MM op de grond lag stuurde Rossi wel direct in. Rossi was ook veel te laat om de bocht als een hoek in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Dacuuu schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:21:
Over het geen trap/wel trap is nog iets over te zeggen, maar dat Rossi in de bocht elke keer naar Marquez keek (links) terwijl de bocht naar rechts ging..en nadat MM op de grond lag stuurde Rossi wel direct in. Rossi was ook veel te laat om de bocht als een hoek in te steken.
Jep, dat was ook niet goed te keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Racing_Reporter schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Jep, dat was ook niet goed te keuren.
Voor de rest erg jammer dat het zo moet lopen. Zelf had ik graag Rossi de titel zien pakken. Maar vandaag liet Rossi zich gewoon te ver gaan. En daar maakte mm ook gebruik van. Maar Rossi heeft al meedere malen voordeel gehad bij verschillende voorvallen, deze keer niet. Pech voor hem. Next race in 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
De kansen zijn nog niet verkeken. Marquez heeft ook ooit het kampioenschap gewoon door achteraan te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 11:55
Op zich heeft Lorenzo wel gelijk dat het een vrij lichte straf is, maar dat is denk ik niet dat ze dit echt gedaan hebben omdat dit de grote Rossi is, maar vanwege het feit dat bij 0 punten (plus achteraan starten) het kampioenschap compleet hierdoor bepaald zou zijn geworden. En dat geeft een boel kwade racefans, en scheelt ook een boel centen de laatste race.

Maar Lorenzo had zich er vandaag niet zo mee moeten bemoeien. Als er toch al de discussie is dat je geholpen wordt door een landgenoot van een ander team, en al dan niet om deze reden gebeurt dat vandaag ook, dan is het niet zo handig om te gaan roepen dat Rossi 0 punten moet krijgen 8)7 Hij spint nu er ook al gigantisch garen mee dat Rossi op een kansloze positie moet starten...

[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 25-10-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Marquez verdient eeen berisping wegens onsportief gedrag, maar een Spanjool komt bij Dorna altijd goed weg, daar zijn al voorbeelden genoeg van geweest.

Heel het voorval is aan anti climax van een bijzonder knap seizoen tot nu toe, de helicopter beelden laten zien dat Rossi niets verkeerd deed, want Marquez was op die plek erop uit om hem schade toe te brengen, zelfverdedeging noem ik het van Rossi.

Kijk maar eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Was het een rare actie van Rossi? Ja, deed hij iets dat niet mocht volgens de regels? Nee... Maar als er dan door je rare actie iemand op z'n plaat gaat... tja.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat MM inderdaad met Rossi zat te zieken, normaal zie je die twee noooooit zo vaak van plek wisselen, de koplopers uit het oog verliezend.

https://vid.me/gAnT beelden van de heli.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik vind het onbegrijpelijk dat Marquez niet een waarschuwing gekregen heeft. Race je race en ga je niet zo opzichtig lopen bemoeien met het gevecht om het kampioenschap. Hij is een fantastisch coureur maar dit gedrag is gewoon heel zielig. Maar Rossi had hem nooit zo op moeten vangen, toch begrijp ik hem eigenlijk wel.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Dat is racen, ik heb niemand horen klagen over dovioso de vorige race, exact hetzelfde verhaal. Neemt niet weg dat ik het goedkeur, maar die jongens gaan nu eenmaal voor alles of niets.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Laatst online: 06:33

klaaz

it's me!

Tja, vele verschillende meningen. En dat is prima. Ik vind dat Rossi hier mee over de schreef is gegaan (net als in Assen) en ondanks dat ik het erg leuk had gevonden als hij nog een keer (Op een zuivere manier) wereldkampioen zou zijn geworden vind ik dat hij er zeer goed is afgekomen qua straf, wat mij betreft hadden ze hem mogen diskwalificeren.

Niet zo zeer doordat hij wel of niet moedwillig Marquez er af heeft gekicked maar wel om het feit dat hij de raceactie moedwillig onderbrak en zijn directe opponent hinderde waardoor deze ten val is gekomen. Dat was niet gebeurd als Rossi gewoon zijn race had vervolgd. Ik had het gevoel dat Rossi in dit magistrale duel uiteindelijk wel aan het langste eind had getrokken omdat Marquez vandaag de snelheid niet had en toe had moeten geven of er zelf wel af was gevallen (Doordat hij het gebrek aan snelheid moest compenseren met risicovolle acties).

Voor wat de laatste race betreft: Nu kan Rossi eindelijk eens keer voluit rijden. Dat heeft hij tot nu toe niet gedaan omdat de sluwe Vos heel goed weet dat uitvallen betekent dat je geen punten krijgt. Nu is het een 'dood of de gladiolen' race over twee weken en kan hij eindelijk weer eens laten zien of hij de ruwe snelheid nog steeds in zich heeft... Ik hoop dat hij daar voor gaat en daarbij geen verdere slachtoffers maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik hoop eigenlijk dat het merendeel van het veld hem er gewoon langs laat. Denk dat een aantal rijders dat wel zal doen. Verstandig genoeg zijn om te beseffen dat ze zich niet moeten bemoeien met het kampioenschap en dat ze het toch niet gaan winnen. Vrees echter wel voor de subtop (Dovi, Ianone, Crutchlow, Pol etc), dat kan nog wel eens lastig worden.

Hoe dan ook een dikke race voor de boeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Iannone is een goeie vriend van Rossi dus die gaat 'm wel helpen en Dovi is toch ook Italiaan. Voor wat betreft het incident vat Michael Laverty het goed samen:

"Marc broke the unwritten rule, always RESPECT those fighting for a Championship when you're not. Vale got enraged and hung him out to dry"

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Het was een gevecht op/over het randje.
Vind het niet goed te keuren wat Rossi deed. Maar vind het ook zwaar onsportief van marc.
Hij bemoeit zich met een strijd die niet de zijne was.
Tristan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:42:
Ik zou bijna een motogp.com abonnement nemen om de laatste race live te kunnen zien >:)
Alles was live op eurosport. Ik weet niet of dat over 2 weken ook zo is.
Laguna schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:04:
Iannone is een goeie vriend van Rossi dus die gaat 'm wel helpen en Dovi is toch ook Italiaan. Voor wat betreft het incident vat Michael Laverty het goed samen:

"Marc broke the unwritten rule, always RESPECT those fighting for a Championship when you're not. Vale got enraged and hung him out to dry"
Wie weet rijd een of andere italiaan jorge er wel af ;)

Of zou deze petitie nog wat helpen?

https://www.change.org/p/...-lg-share_petition-no_msg

Is die straf eigenlijk definitief? Of is er nog protest ofzo aan te tekenen?

[ Voor 17% gewijzigd door chimera2 op 26-10-2015 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06
Ik had graag een andere straf gezien dan.

Rossi levert 7 wk punten in.
En Marquez mag vanwege onsportief gedrag achteraan starten.

Dan staan Rossi en Lorenzo gelijk, en Marquez kan zich er niet mee bemoeien!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

https://www.facebook.com/...videos/10154282430726679/

Leuke video. 10 acties van MM die er voor zorgden dat VR hem even een les gaf.

Deze acties van MM deed me gelijk aan de tijd van Hans Spaan denken. Toen kon hij ook WK worden maar werd door allemaal italianen in de weg gereden.

[ Voor 33% gewijzigd door seninha op 26-10-2015 08:54 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

chimera2 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:44:
[...]

Ja, al betwijfel ik of ik het daarop wel weer live ga kijken. Reclame tijdens de race zou verboden moeten zijn. Daarnaast is het Nederlandse commentaar werkelijk waar tenenkrommend. In plaats van neutraal te blijven zoals het commentaar bij de MotoGP.com stream en BTsport, waren ze de hele race Rossi aan het zwart maken, geen enkel woord over het onsportieve gedrag van Márquez.
[...]

Of zou deze petitie nog wat helpen?

https://www.change.org/p/...-lg-share_petition-no_msg

Is die straf eigenlijk definitief? Of is er nog protest ofzo aan te tekenen?
Die petitie is gewoon een wanhoopspoging van trouwe Rossi fans, maar dat gaat niets opleveren.

Straf is inderdaad definitief, dit heeft Lin Jarvis gistermiddag bevestigd. Ze hadden beroep aangetekend maar dit was afgewezen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik vind Rossi een goede rijder en over het algemeen is hij hard maar fair richitng andere rijders. Alleen met Stoner kon hij het niet vinden, maar die schijnt ook een beetje een zeurkous te zijn. Ik ken natuurlijk niemand persoonlijk.
Die pititie vind ik onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Mwah, Rossi heeft aardig meer vijanden gehad hoor.

Max Biaggi, Séte Gibernau, Jorge Lorenzo en nu Marc Marquez :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
seninha schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:53:
https://www.facebook.com/...videos/10154282430726679/

Leuke video. 10 acties van MM die er voor zorgden dat VR hem even een les gaf.

Deze acties van MM deed me gelijk aan de tijd van Hans Spaan denken. Toen kon hij ook WK worden maar werd door allemaal italianen in de weg gereden.
Tja als je deze 10 (van de 15 totaa) actie terug ziet begrijp ik Rossi wel. "Tot hier en niet verder!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Tristan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

Tja als je deze 10 (van de 15 totaa) actie terug ziet begrijp ik Rossi wel. "Tot hier en niet verder!"
Waarom kan daar dan niks aan gedaan worden?
ik vind het niet bewezen dat Rossi hem een trap geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Denk dat ze tijdens rijders brefing voor de wedstrijd hier wel aandacht aan gaan besteden

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

chimera2 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

Waarom kan daar dan niks aan gedaan worden?
ik vind het niet bewezen dat Rossi hem een trap geeft.
Hij geeft 'm ook geen trap, er zijn helaas heel wat onkundige mensen die dit lopen te verkondigen. Hier is goed te zien wat er wel gebeurd: https://mobile.twitter.co...58203473939312640/video/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Je ziet die Yamaha crew ook al denken
rossi
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/58048848.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik ga er eigenlijk vanuit dat Rossi de volgende race geen kampioen wordt. Ik ben benieuwd hoe Rossi daar mee omgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Tristan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:46:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat Rossi de volgende race geen kampioen wordt. Ik ben benieuwd hoe Rossi daar mee omgaat..
Het zal inderdaad heel moeilijk gaan worden voor Rossi. Lorenzo zal erop gebrand zijn om de koppositie te pakken en dan kan Rossi alleen nog het kampioenschap winnen als hij als 2de finisht. Mocht er 1 Repsol Honda voor Lorenzo zitten dan dient Rossi 3de te finishen en mochten beide Repsol Honda's voor Lorenzo finishen (wat ik niet zie gebeuren, al zou het Marquez zeker sieren als hij in ieder geval voor Lorenzo finisht), dan heeft Rossi genoeg aan een 6de plek. Ik vrees het doem scenario: 1. Pedrosa 2. Lorenzo 3. Marquez en 4. Rossi, dan staan ze gelijk in het kampioenschap en wint Lorenzo op basis van meer gewonnen races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Geweldig _/-\o_

Tjonge jonge jonge wat een heerlijke race weer dit!
Als motoGP fan is dit toch zwaar genieten?! :9

Ik als #ForzaDucati Fan, kan hier echt heel erg van genieten! (niet van het feit dat we dit keer 2x DNF voor de kiezen kregen...)
Daar hoor je natuurlijk niemand meer over na de #Sepangclash. Dikke prima! d:)b

Goed, ook ik wil wel even een duit in het zakje doen hoor! :>

Aan het begin had ik al een voorgevoel dat dit een leuke race zou worden.
Dit was de eerste keer dat ik mijn vriendin zover had gekregen om eens een race mee te kijken.
Die gaf al te kennen volgend seizoen zeker mee te gaan kijken! Heb haar nog nooit zo fanatiek sport zien kijken oOo

Uiteraard mocht ik mijn vriendin van commentaar voorzien, door te vertellen wat er allemaal aan de hand was tussen de verschillende coureurs.
Rossie heeft te kennen gegeven op de persco voor de race dat hij het vermoeden heeft dat Marquez Lorenzo aan het helpen is door hem expres in de weg te zitten.

Ik geloof dit niet.
Marquez heeft maar 1 doel, elke wedstrijd weer. 1e worden...
Geen 2e, geen 3e, geen 4e. EERSTE...
Je zag het in australie, je zag het eerder dit seizoen. Marquez wilt kosten wat kost op de hoogste trede van het podium staan. Dat hij lorenzo zo makkelijk laat schieten is wat voor te zeggen...
Andere kant, dit was in de eerste ronde. Marquez heeft hem de vorige race ook al kunnen pakken in de laatste ronde. Z'n banden zijn nog helemaal niet op temperatuur dus waarom zou hij al GELIJK gaan vechten als een malle. Dat hij dit met Rossi dan wel gaat 2 rondes later doen is logisch. Hij is de hekkensluiter. marquez wil niet achteraan het groepje gaan rijden. Z'n banden waren tijdens het gevecht op temperatuur gekomen, dus tijd om te gaan racen.
Rossi doet zelf ook een grote duit in het zakje om de strijd aan te gaan met marquez, zo laag was de pace van marquez niet namelijk. 0.4 sec langzamer dan pedrosa. Wat logisch is, want niemand kon Pedrosa bijhouden.

Rossi heeft zichzelf gewoon gek gemaakt in zijn hoofd. En verloren...
Wat is er mis met een battle?! als Rossi zijn hoofd cool gehouden had, was hij 4e geworden en marquez 3e. wat ik persoonlijk nog niet eens geloof, want marquez had dat gat makkelijk dicht gereden...

Wat heeft rossi nu?! hij is nu 3e, heeft een bult aan fans verloren, heeft heel spanje tegen zich gekeerd, smet op zijn cariere en mag als kers op de taart in Valencia achteraan starten. Way to go Valentino, Way to go. :F

Marquez doet in mijn ogen niet zo veel fout.
Zit hij Rossi in de weg? ZEKER! is dit fout? NEE. race daarvoor heeft hij lorenzo ook voorbij gereden. Als Marquez echt kwaad had willen doen, had hij gezorgd dat lorenzo kon winnen in australie.

Dit is RACEN jongens. Als Rossi wilt winnen, dan had hij Marquez hier er gewoon uit moeten kunnen rijden. dit doet hij niet, en gaat vies nat...

Goed dan even aankomende race >:)

Als Lorenzo 1e word, moet rossi 4e worden om te winnen.
Wordt Lorenzo 2e, dan staat rossi met een 9e plaats al gelijk!!!
wordt Lorenzo 3e, Dan staat hij met een 13e plek gelijk...

(dacht dat er 13 punten verschil waren)

In principe moet Lorenzo gewoon 1e worden, dan is het gedaan met rossi.
als hij 2e of 3e word, gaat het nog heel spannend worden namelijk.
Vergeet niet dat rossi gewend is om mensen in te halen. hij start namelijk meestal op 2th of 3th row...

IK KAN NIET WACHTEN OP VALENCIA!!! :)F :)F :)F :)F

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Euh als Lorenzo eerste word, moet Rossi 2de worden....

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Tylen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:56:
Euh als Lorenzo eerste word, moet Rossi 2de worden....
Had hem al doorgehaald ;)
Dacht dat er 13 punten verschil tussen zat
Wat gebeurd er eigenlijk als er een gelijke stand komt?

[ Voor 10% gewijzigd door tellavist op 26-10-2015 10:58 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Was het maar waar. Hahaha. Bij gelijke stand tellen de meest gewonnen wedstrijden (lorenzo wint dan)

Ik had tot ene uur geleden nog een andere kijk erop. Alle beelden die ik gezien had leek het erop dat MM eerst tegen Rossi reed en daarom drukte Rossi hem weg. Maar de beelden vanuit de helicopter (van bovenaf, dus je kan tussen de motoren kijken) laten het wel duidelijk zien dat Rossi hem eraf trapt. NOT DONE.

Jammer.

Gooo Dani :P

[ Voor 8% gewijzigd door Tylen op 26-10-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Tylen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:59:
Was het maar waar. Hahaha. Bij gelijke stand tellen de meest gewonnen wedstrijden (lorenzo wint dan)

Ik had tot ene uur geleden nog een andere kijk erop. Alle beelden die ik gezien had leek het erop dat MM eerst tegen Rossi reed en daarom drukte Rossi hem weg. Maar de beelden vanuit de helicopter (van bovenaf, dus je kan tussen de motoren kijken) laten het wel duidelijk zien dat Rossi hem eraf trapt. NOT DONE.

Jammer.

Alsof hij met zo'n kleine beweging van zijn been een motor omver kan duwen? Marquez rijdt gewoon moedwillig tegen hem aan, hij had ook geen ruimte meer om er langs te gaan enige wat hij anders kon doen was remmen. Beiden hebben schuld wat mij betreft. Ik vind dat Marquez ook zeker bestraft had mogen worden maar wellicht dat de stewarts dachten dat hij genoeg gestraft is door zijn DNF. Ik hoop dat hij zich in Valencia niet met de wereldtitel bemoeit verder. Laat Rossi en Lorenzo het uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na Argentinie en Assen is het de derde keer dat Marquez plat gaat in een Rossi duel, te vrezen is dat de haat nu wel wederzijds zal zijn, voor mij kreeg hij telkens zijn verdiende loon ook nu na zijn onsportieve gedrag op de baan, hij vroeg er eigenlijk om na Rossi zovele keren te hebben gehinderd, terwijl deze alle zeilen bijzette om het gat naar Lorenzo dicht te rijden, dit wilde Marquez duidelijk niet, en dat was voor de race al gezegd.

De niet race kenners spreken nu van not done enz... , maar de echte reden reden is dat Marquez liever Lorenzo de titel ziet pakken i.p.v Rossi, en de heren van Dorna hebben al decennia lang de Spaanse rijders in bescherming genomen, vraag dat maar eens aan Zarco o.a.

http://www.cycleworld.com...-angry-with-marc-marquez/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ach dit zal altijd een punt van discussie blijven. Er zal vast een enorme rivaliteit tussen Spanje en Italy zitten. En laat nu net Lorenzo en Marquez spanjaarden zijn. Daarom des te meer respect voor Pedrosa die zich er niet mee bemoeid, zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik blijf het gewoon niet netjes van Marquez vinden dat hij het kampioenschap beslist terwijl hij zelf niet meer in de race is voor de titel.

Zoals eerder aangegeven in dit topic is er de ongeschreven regel dat je je niet moet bemoeien met 2 coureurs die voor de titel strijden, dat is gewoon "not done", maar Marquez heeft daar gewoon hele dikke lak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:27
Ik heb toch die petitie getekend, niet om de straf voor Rossi te doen verdwijnen. Juist om een signaal af te geven dat een kampioenschap op prestatie, en niet op politiek, moet worden gewonnen. Rossi rijdt dit seizoen geweldig en heeft pas 1 keer niet op het podium gestaan, hij verdient een eerlijke poging om zijn titel te verdienen.

Ik ben wel van mening dat Marquez om deze actie heeft gevraagd, hij was Rossi aan het irriteren en in de weg aan het rijden. Dat je dan een keer wat terug kan verwachten is logisch. Een crash van Marquez betekent voor mij niet dat de schuld bij Rossi ligt, crashen hoort namelijk bij de rijstijl van Marquez. Zodra die jongen op het randje rijdt crasht hij uiteindelijk, alleen blijken sommige races te kort om dat dan ook te laten gebeuren. Ik snap best dat Rossi daar geen gevecht mee wil aan gaan.

Ik hoop dat Marquez hier nog wat van gaat horen in de pitstraat, niet elke rijder kan zijn rijstijl waarderen en dit is wel het toppunt van wat je kan flikken: Als niet kanshebber een kampioenschap verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

tellavist schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Had hem al doorgehaald ;)
Dacht dat er 13 punten verschil tussen zat
Wat gebeurd er eigenlijk als er een gelijke stand komt?
Anders lees je mijn post even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grolsch schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:49:
Ik blijf het gewoon niet netjes van Marquez vinden dat hij het kampioenschap beslist terwijl hij zelf niet meer in de race is voor de titel.

Zoals eerder aangegeven in dit topic is er de ongeschreven regel dat je je niet moet bemoeien met 2 coureurs die voor de titel strijden, dat is gewoon "not done", maar Marquez heeft daar gewoon hele dikke lak aan.
Dus Marquez had in Australië niet moeten winnen, of nu Pedrosa ook niet? Daarmee deden ze Rossi toch wel een heel groot plezier aangezien ie het zelf niet kon. Blijkbaar is er afgelopen week wat door Rossi gezegd wat bij Marquez mogelijk in het verkeerde keelgat is geschoten?

Ik ben een fan van Rossi, maar als hij wereldkampioen wil worden moet ie het zelf afdwingen, en dat geldt voor iedereen die dat zou willen worden. In Valencia zie ik hem niet tot op de tweede plek komen, zeker niet na afgelopen weekend, maar misschien is het wel nat tijdens de race, dan wordt het allemaal anders.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 26-10-2015 12:16 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Natuurlijk mag dat wel, maar ik krijg het gevoel dat Marquez bewust Rossi loopt te jennen en te vertragen.

Neemt niet weg dat Rossi dit nooit had mogen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
@r!k schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:05:
[...]

Alsof hij met zo'n kleine beweging van zijn been een motor omver kan duwen? Marquez rijdt gewoon moedwillig tegen hem aan, hij had ook geen ruimte meer om er langs te gaan enige wat hij anders kon doen was remmen. Beiden hebben schuld wat mij betreft. Ik vind dat Marquez ook zeker bestraft had mogen worden maar wellicht dat de stewarts dachten dat hij genoeg gestraft is door zijn DNF. Ik hoop dat hij zich in Valencia niet met de wereldtitel bemoeit verder. Laat Rossi en Lorenzo het uitvechten.
Lol, rijd jij uberbaupt motor?!

Even een toevoeging over: je kan een motor niet omver trappen.
Wanneer je onder een hoek van 45+ graden instuurt is een heel klein tikje al genoeg...
Ik snap ook niet waarom de teambaas van Yamaha zegt: ''I don’t think it’s probably very wise to kick a 157kg RC213V.'

Wat een kul zeg :+ tuurlijk, als je recht uit gaat is het niet slim om een schop uit te delen, dan duw je eerder jezelf weg dan de tegenstander.

In een bocht is dit een heel ander verhaal. Je rijd dan op het randje van vallen en blijven zitten. een klein tikje naar beneden is al genoeg voor het wegglijden van je voorband.

Helemaal als je met je voet bij de voorrem kan. dan is alleen een schakelbeweging met je voet op de remhendel van de tegenpartij ruim voldoende voor een 'lock up'
Echter is dat natuurlijk heel moeilijk.

Ik durf niet te zeggen of hij expres schopt, of dat het een reflex was. Maar dat maakt ook helemaal niet uit eigenlijk. het is SUPER makkelijk iemand onderuit te schoppen wanneer die instuurt op de manier zoals Marc.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Grolsch schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:10:
Natuurlijk mag dat wel, maar ik krijg het gevoel dat Marquez bewust Rossi loopt te jennen en te vertragen.

Neemt niet weg dat Rossi dit nooit had mogen doen.
Ik denk niet dat hij dat op die manier bewust doet, hij is jong en vindt het prachtig om op deze manier te duelleren. Echter aan het einde van het seizoen wanneer je zelf niet meer in de running bent voor het kampioenschap is het gewoon niet gepast om zo fel de strijd aan te gaan met iemand die wel nog in de running is voor het kampioenschap. Marquez was bovendien zijn 3de plek in het kampioenschap al zeker (Pedrosa kon 'm al niet meer inhalen). Dit komt puur door onbevangenheid en gebrek aan ervaring.

Al heeft Rossi mij erg verrast met die uitspraken voorafgaande aan de race, dat is olie op het vuur gooien bij Marquez. Rossi zal dit gezegd hebben zodat de race direction meer zou gaan letten op acties van Marquez.
Helaas voor hem heeft dit niet het gewenste effect gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Laguna op 26-10-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

tellavist schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

In een bocht is dit een heel ander verhaal. Je rijd dan op het randje van vallen en blijven zitten. een klein tikje naar beneden is al genoeg voor het wegglijden van je voorband.
Precies, Maar Rossi gaf helemaal geen tikje naar beneden, hij deed zijn been iets opzij, de enige manier waarop Marquez dan kan vallen is als hij opeens verder naar beneden valt, met het tikje dat Rossi hem 'met opzet' gegeven zou hebben zou hij juist weer iets overeind moeten komen.

En ja, ik heb motor gereden, dit heb ik echter nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik rijd zelf geen motor, maar kan me voorstellen dat insturen tegen een andere motor naast je, zeker tot gevolg kan hebben dat je onderuit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Rossi kan niet tegen zijn remhendel getrapt hebben. Wij rijden al jaren met een breakguard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Tylen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:02:
Rossi kan niet tegen zijn remhendel getrapt hebben. Wij rijden al jaren met een breakguard...
Als je een klein tikje op die breakguard geeft wanneer je in aan het leunen bent ga je net zo goed om...
Weet jij ook best :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Laguna schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

Ik denk niet dat hij dat op die manier bewust doet, hij is jong en vindt het prachtig om op deze manier te duelleren. Echter aan het einde van het seizoen wanneer je zelf niet meer in de running bent voor het kampioenschap is het gewoon niet gepast om zo fel de strijd aan te gaan met iemand die wel nog in de running is voor het kampioenschap. Marquez was bovendien zijn 3de plek in het kampioenschap al zeker (Pedrosa kon 'm al niet meer inhalen). Dit komt puur door onbevangenheid en gebrek aan ervaring.

Al heeft Rossi mij erg verrast met die uitspraken voorafgaande aan de race, dat is olie op het vuur gooien bij Marquez. Rossi zal dit gezegd hebben zodat de race direction meer zou gaan letten op acties van Marquez.
Helaas voor hem heeft dit niet het gewenste effect gehad.
Je heb ermee bemoeien en ermee bemoeien ;)
bemoeien zoals Pedrosa (gewoon lekker zijn eigen race rijden)
bemoeien zoals marquez (Rossi vertragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tylen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:59:

Jammer.

Dan kijk je toch echt verkeerd, het eerste wat contact maakt met wat anders is de helm van Marquez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
MetaFrame schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:25:
[...]

Dan kijk je toch echt verkeerd, het eerste wat contact maakt met wat anders is de helm van Marquez.
Lol, wat doet ie dan vlgens jou? Kopstoot op zn knie ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

NiQo schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:36:
[...]

Lol, wat doet ie dan vlgens jou? Kopstoot op zn knie ofzo? 8)7
Insturen naar daar waar geen ruimte is. Je ziet dat wanneer de helm van MM contact maakt met Rossi/Motor dat er daarna (uit reflex?) het been beweegt.

Nee een schop beweging zie ik er niet in.
YouTube: MotoGP Incident Rossi vs Marquez (hier zie je duidelijk dat de helm van Marquez Rossi het eerst raakt)

[ Voor 18% gewijzigd door HaterFrame op 26-10-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zullen we deze discussie stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
MetaFrame schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Insturen naar daar waar geen ruimte is. Je ziet dat wanneer de helm van MM contact maakt met Rossi/Motor dat er daarna (uit reflex?) het been beweegt.

Nee een schop beweging zie ik er niet in.
YouTube: MotoGP Incident Rossi vs Marquez (hier zie je duidelijk dat de helm van Marquez Rossi het eerst raakt)
Dat er weinig ruimte was ben ik met je eens, of MM dan moet remmen, nah denk ik niet. Contact is er en het is tenslotte ook racen maar de reactie van Rossi is imo gewoon niet correct en dus een terechte straf.
Tristan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:51:
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Tristan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:51:
Graag :) Wat mij betreft zitten ze beide gewoon fout. MM bemoeit zich onnodig met het kampioenschap en Rossi laat zich opnaaien. Beiden hebben schuld hieraan. Jammer van het kampioenschap wat hierdoor waarschijnlijk wel beslist is.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Rossi die zich met niets te verliezen door het veld heen moet jagen in Valencia geeft wel een interessante race waarschijnlijk. Als Pedrosa z'n ding blijft doen waardoor Lorenzo niet wint heeft hij nog best kans ook :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
we zullen het over 2 weken weten :P
Kijk nu al weer uit naar volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Chakotay schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:37:
Rossi die zich met niets te verliezen door het veld heen moet jagen in Valencia geeft wel een interessante race waarschijnlijk. Als Pedrosa z'n ding blijft doen waardoor Lorenzo niet wint heeft hij nog best kans ook :)
Je vergeet voor het gemak Márquez ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 13-09 19:12
Rossi: 'Weet nog niet of ik wel start in Valencia'.

Marquez verbouwereerd: 'Dit heb ik nog nooit gezien'.

En er zal de komende twee weken vast nog meer over en weer gaan... :/.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorenzo die Rossi inhaald onder de gele Vlag (wat verboden is), maar bij Dorna houden ze ogen dicht, nog een voorbeeld hoe men als Spanjaard aan alle sancties ontglipt, hoogtijd dat een overkoepelende instantie zich daar eens over uitspreekt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSKA6w0W0AAuevF.png:large

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:27
Dat is al gedaan, gele vlag was pas na de actie van JL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 13-09 10:50
MetaFrame schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:47:
Nee, zoals hij vertelde op de persco was hij extreem vermoeid en werd het wit voor zn ogen.

Dit is de eerste keer dat ik heb gewacht om de persco live te kijken :+ (in ruim 12+ jaar)
Ja, als Marquez 3e was geweest dan was wereldkampioen worden voor Jorge waarschijnlijk met gemak te behalen. Die baalt nu als een stekker.

http://www.motogp.com/en/Results+Statistics

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
chimera2 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:44:

ja, Valencia live bij Eurosport 8 november

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0cNGaDpip3U]

Wat vinden jullie hier nou van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Haha, nu niet allemaal heel hypocriet gaan roepen dat dit belachelijk is :9~ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik denk niet dat Rossi's been en de remhendel van MM in z'n gezichtsveld lagen, maar hij heeft het mis over het onderuitschoppen. Hoewel ik best kan begrijpen dat het er vanuit zijn beleving alle schijn van had.
Lijkt me zalig wonen zeau! (Zeker wanneer het gemiddelde IQ weer in de drie cijfer reeks komt wanneer die troela's weer naar hun eigen casa vertrekken :+) I don't want none, unless you can solve complex differential equations hun!

[ Voor 23% gewijzigd door steveman op 27-10-2015 10:22 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Het lijkt er toch wel op dat Rossie van start gaat,
Thank you for all the great support, reading your comments helped me to overcome the hard times. From today we are working for Valencia.
http://www.motogp.com/en/...ding-your-comments/188631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 13-09 19:12
Zou het persoonlijk waarderen als hij toch start. Dan kan hij laten zien of hij de 'pure' racesnelheid heeft.

Verder doet de foto van de link me denken aan de Joker, zou Rossi er nog één in zijn mouw hebben zitten...?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt in Italië een coalitie klaargestoomd voor de finale race in Valencia, hierbij gaan alle Italiaanse rijders in de MotoGP voorang verlenen aan Rossi als hij eraan komt, met andere woorden men gaat zijn opmars vanachter in het veld hem zo makkelijk mogelijk maken.

Benieuwd wat de spanse "maffia" hiervan gaat zeggen.

http://news.moto-journal....pilotes-a-rossi-a-valence

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
My-life schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:43:
[...]

Het lijkt er toch wel op dat Rossie van start gaat,
Joh. Twijfel je daar aan dan? Rossi kan het spelletje spelen als geen ander, die man kan na zijn race carrière zo de politiek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Geef hem eens ongelijk! Living the dream als je het mij vraagt! _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:16:
Er wordt in Italië een coalitie klaargestoomd voor de finale race in Valencia, hierbij gaan alle Italiaanse rijders in de MotoGP voorang verlenen aan Rossi als hij eraan komt, met andere woorden men gaat zijn opmars vanachter in het veld hem zo makkelijk mogelijk maken.

Benieuwd wat de spanse "maffia" hiervan gaat zeggen.

http://news.moto-journal....pilotes-a-rossi-a-valence
Dat zou toch een stunt zijn, maar ik ben bang dat zelfs dat niet voldoende is! :'( Ik ben benieuwd of de straf nog teruggedraaid word naar aanleiding van de petitie!

Gaat Rossi/Yamaha eigenlijk nog in beroep? Of is dat uberhaubt niet mogeijk?

Zie onderstaande beelden, het is hier toch duidelijk dat MM het fysieke contact opzoekt?

https://twitter.com/jasonplato/status/658964774777131008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Danielson schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:35:
[...]

Geef hem eens ongelijk! Living the dream als je het mij vraagt! _/-\o_

[...]

Dat zou toch een stunt zijn, maar ik ben bang dat zelfs dat niet voldoende is! :'( Ik ben benieuwd of de straf nog teruggedraaid word naar aanleiding van de petitie!

Gaat Rossi/Yamaha eigenlijk nog in beroep? Of is dat uberhaubt niet mogeijk?

Zie onderstaande beelden, het is hier toch duidelijk dat MM het fysieke contact opzoekt?

https://twitter.com/jasonplato/status/658964774777131008
De petitie gaat echt niets veranderen hoor en volgens mij is er geen mogelijkheid tot een hoger beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Volgens mij is hij al in beroep geweest en is dat afgewezen (vrij snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ben benieuwd of we Marquez nog op de MotoRanch van VR zullen zien in de toekomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Grolsch schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:23:
Volgens mij is hij al in beroep geweest en is dat afgewezen (vrij snel)
Het lijkt me niets wat het FIM niet eventueel zou kunnen overrulen. Beslissingen op deze schaal kunnen heel vervelend uitpakken voor een sport als blijkt dat ze te snel genomen zijn, zoals hier overduidelijk gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Racing_Reporter schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:29:
[...]

Het lijkt me niets wat het FIM niet eventueel zou kunnen overrulen. Beslissingen op deze schaal kunnen heel vervelend uitpakken voor een sport als blijkt dat ze te snel genomen zijn, zoals hier overduidelijk gebeurd is.
Maar de FIM heeft zich er toch ook al over gebogen en besloten er niets aan te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Tristan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Maar de FIM heeft zich er toch ook al over gebogen en besloten er niets aan te veranderen?
Was dat niet een hoger beroep bij de stewards op locatie dan..? Edit, hmm, waren dus toch FIM stewards blijkbaar.

Maar er lijken wel verschillende scenario's te zijn waarop Rossi in de weg gezeten kan gaan worden door Spanjaarden, net zoals in Maleisië gebeurde. Dat lijkt me een uiterst onwenselijke situatie die de sport beschadigt.

[ Voor 33% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-10-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dan moet wellicht een Italiaan de Spanjaard uitschakelen. Immers moet Lorenzo finishen en Rossi niet. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Señor Sjon schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:58:
Dan moet wellicht een Italiaan de Spanjaard uitschakelen. Immers moet Lorenzo finishen en Rossi niet. ;)
Rossi moet top 3 finishen als Lorenzo finished bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Kwam op racesport.nl een goed stuk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Tristan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Rossi moet top 3 finishen als Lorenzo finished bedoel je?
Als Lorenzo wint, moet Rossi geloof ik 2e zijn. Maar er zijn enkele Spanjaarden die zich daarmee kunnen gaan bemoeien en vuil spel spelen waardoor Rossi erachter eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Aardig opgeschreven. Er wordt alleen niet verteld hoe Marquez zijn carriere in de MotoGP heeft 'verdiend'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Er schijnt dus al een pact te zijn geweest tussen de Spanjaarden om Lorenzo door de Aziatische/Australische races te helpen én Rossi het leven zuur te maken. Vlak voor Sepang kreeg Rossi daar lucht van, vandaar ook de uithaal in de media van hem.

Dat stuk van racesport lijkt wel uit vier talen vertaalt. Het is bijna niet door te komen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Señor Sjon schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:31:
Er schijnt dus al een pact te zijn geweest tussen de Spanjaarden om Lorenzo door de Aziatische/Australische races te helpen én Rossi het leven zuur te maken. Vlak voor Sepang kreeg Rossi daar lucht van, vandaar ook de uithaal in de media van hem.

Dat stuk van racesport lijkt wel uit vier talen vertaalt. Het is bijna niet door te komen.
Dat was waar ik op doelde, en zulke pacts kan je als organisatie toch niet toestaan?

Mee eens, het onderwerp is leuk, maar hoe het geschreven is kan je niet journalistiek noemen. Veel te wollig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, de Spaanse maffia heeft de MotoGP ingepalmd, nu hadden ze weer eens een toemaatje om Rossi te pakken, Heel die Dorna heeft de sport verziekt, en is uit op groot geldgewin en daarvoor moet heel wat wijken.

En allemaal op een sluwe manier, zoals we al een decennia meemaken, verwacht je aan nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Een mooi geschreven stuk wat naar mijn idee dicht bij de waarheid ligt.

Vooral onderstaand gedeelte:
Het verstandshuwelijk tussen Rossi en Marquez is in Sepang, die eerder dit jaar nog samen trainden op de dirttrack-ranch van Rossi, tijdens die persconferentie ook openlijk ten einde gekomen. En nadien op de baan nog veel meer. Rossi wil in Sepang zo snel mogelijk achter Lorenzo aan, nadat die opnieuw een magistrale eerste ronde rijdt, maar Marquez laat niet begaan en gooit zich met z’n hele hebben en houden in de strijd. Ze passeren elkaar een paar keer. De meest agressieve moves komen van Marquez. Die zijn binnen de lijnen van het toelaatbare, maar weinig respectloos binnen de titelstrijd Rossi-Lorenzo én gezien Rossi z’n waarschuwingen tijdens de persbabbel. Marquez speelt geen rol meer voor de titel. Doet hij iets verkeerd? Neen, Marquez racet zoals hij doorgaans racet. Buitengewoon agressief. De vraag rest of hij hetzelfde had gedaan met pakweg Iannone. Rossi heeft hiervoor gewaarschuwd. Rossi voelt de bui hangen. Rossi panikeert terwijl hij z’n eigen voorspelling waarheid ziet worden en de titel ziet wegglippen. Rossi kijkt een paar keer naar Marquez. Rossi gebaart Marquez hem te volgen. Samen naar Lorenzo toe. Marquez denkt ‘not no more, oldtimer’, maar dan in het Spaans. Rossi gaat over de rooie, voert een flagrante blocpass uit terwijl hij Marquez aankijkt. De twee raken elkaar en Marquez valt. Sommigen zien een schopbeweging, anderen niet.

Pedrosa wint, Lorenzo en Rossi maken het podium vol. Maar Rossi wordt bestraft. Terecht, want zijn ‘move’ is er zo opzettelijk over dat de wedstrijdleiding dit niet kan laten passeren. Rossi heeft dit nog nooit eerder moeten meemaken. De oneer. Hij is toch de wet van alle dingen? Niet meer. Gibernau en consorten zijn voorheen hapklare brokken die hij bijna letterlijk heeft verscheurd terwijl de wedstrijdleiding toekijkt. Met Marquez loopt het anders. De wet van de jungle wordt herschreven. De eerste paragraaf in Sepang 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Het zal naar mijn idee niet lang meer zijn voordat Rossi ermee stopt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dat stuk had ik gisteren al gepost in het andere motor topic vanaf site van de originele auteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Señor Sjon schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:31:
Het schijnt ook dat Rossi veel rollen aluminium folie heeft ingeslagen en dat zijn buren hebben gezien dat hij een nieuwe helm zou hebben in de kleur van aluminium :?

Ook heb ik weleens gehoord dat niet alles wat er op internet staat waarheid is....

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Maikel64 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:14:
[...]

Het schijnt ook dat Rossi veel rollen aluminium folie heeft ingeslagen en dat zijn buren hebben gezien dat hij een nieuwe helm zou hebben in de kleur van aluminium :?

Ook heb ik weleens gehoord dat niet alles wat er op internet staat waarheid is....
Rossi haalde het zelf aan. Niet dat het daardoor per se waarheid is, maar het is dus niet een verzinsel van the interwebs. Bron kijk ik straks even naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:14:
[...]

Dat bewijs je dus zelf hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ludiek: YouTube: Valentino Marquez la vendetta

Zie ook eens Racesport.nl, oorlog binnen het Yamaha Team

http://www.racesport.nl/M...ews_ID/39277/Default.aspx

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Het zou met totaaaal verbazen als Jlo de deur uit gaat bij Yamaha. Rossi daarentegen, gezien z'n leeftijd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een team dat Rossi ontslaat kan zichzelf beter opdoeken, dan krijg je pas écht een shit storm over je heen _O-

Het is eeuwig zonde dat zo'n mooi seizoen zo eindigt. Al helemaal de laatste race die superspannend had moeten worden, daar is nu geen greintje spanning meer aan over. En dat reken ik persoonlijk absoluut Márquez aan (nee, heb geen gele bril).

Motor-forum.nl

Pagina: 1 ... 15 ... 77 Laatste