The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Tweede rode vlag inderdaad vrij snel een herhaling. Vond het bij de eerste crash echt lang duren. Mag wat mij betreft wel iets eerder een herhaling komen.Joris748 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:13:
[...]
Ik heb alle crashes in herhaling gezien. Maar dat doen ze pas als ze weten dat de rijder ok(-ish) is.
Overigens ik weet niet wie nog meer cia Servus kijkt maar je wordt wel bedolven onder de reclames steeds
Do { Ping } while ( LOL )
Blijkbaar duurde het lang voordat ze wisten dat Alonso ok was. Werd behoorlijk hard op zijn lichaam geraakt.Shadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:16:
[...]
Tweede rode vlag inderdaad vrij snel een herhaling. Vond het bij de eerste crash echt lang duren. Mag wat mij betreft wel iets eerder een herhaling komen.
MotoGP videopass. Veel te duur, maar werkt goed.Overigens ik weet niet wie nog meer cia Servus kijkt maar je wordt wel bedolven onder de reclames steeds
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik kijk WSBK via Servus, en inderdaad veel reclame daarShadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:16:
[...]
Tweede rode vlag inderdaad vrij snel een herhaling. Vond het bij de eerste crash echt lang duren. Mag wat mij betreft wel iets eerder een herhaling komen.
Overigens ik weet niet wie nog meer cia Servus kijkt maar je wordt wel bedolven onder de reclames steeds
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Moto2 was best chaotisch met 2 herstarts na flinke crashes gelukkig zonder ernstige verwondingen van de betrokkenen. Collin heeft met zijn top 5 notering zijn eerste doelstelling gehaald. Helaas ook een crash voor Zonta anders had er mogelijk nog een puntje in gezeten.
Het verschil tussen WSBK en MOTOGP wordt wel weer aangetoond door Toprak. De Yamaha speelt daar ook een grote rol in en hopelijk demotiveert hem dit niet teveel. De vooruitgang bij Yamaha gaat echter wel heel langzaam.
Want je hoort daar alleen als je alleen maar in de Top 10 rijdt?Internet Janny schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:18:
Wat doet die Zonta nog in de moto2?
Dit is echt geen makkelijke klasse, kijk maar hoe dicht de tijden steeds bij elkaar zitten. Dat hij überhaupt nog steeds in het startveld zit is al heel knap en mogen we blij mee zijn. Degene met kennis kijken toch anders naar rijders dan wij doen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik neem aan dat je de crash van Alonso bedoelt?Shadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:10:
Ik zit nu even terug te kijken via ServusTV maar waarom geen herhaling van de crash?vorig jaar ook al geregeld voor zover ik kan herinneren geen herhalingen meer van crashes...
Deze werd niet herhaald, omdat hij bleef liggen als ik me niet vergis.
En als een coureur blijft liggen is volgens mij de (ongeschreven?) regel dat ze daar niet op gaan inzoomen en live gaan uitzenden. Mocht je het nog willen terugzien, dan zou ik even de MotoGP reddit doorscrollen, daar staat hij wel tussen.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Op verzoek van de rijders worden crashes waarbij de medical staff aan te pas moet komen niet meer herhaald.Shadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:10:
Ik zit nu even terug te kijken via ServusTV maar waarom geen herhaling van de crash?vorig jaar ook al geregeld voor zover ik kan herinneren geen herhalingen meer van crashes...
En naar mijn mening maar goed ook. Een crash als die van Simoncelli in 2011 staat nog steeds op mijn netvlies en hoef ik niet perse nog 10x te zien.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ontzettend jammer, want het is één van de spectaculairste circuits ter wereld. Maar de organisatie moet ook de hand in eigen boezem steken. 10 jaar geleden werd er al gezegd dat de faciliteiten verouderd waren en sindsdien zijn de nodige investeringen uitgebleven. Neem het TT Circuit als voorbeeld, die blijven investeren om hun plek op de kalender te kunnen houden.
Waarin heeft assen geïnvesteerd de laatste jaren??Joris748 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 10:41:
[...]
Ontzettend jammer, want het is één van de spectaculairste circuits ter wereld. Maar de organisatie moet ook de hand in eigen boezem steken. 10 jaar geleden werd er al gezegd dat de faciliteiten verouderd waren en sindsdien zijn de nodige investeringen uitgebleven. Neem het TT Circuit als voorbeeld, die blijven investeren om hun plek op de kalender te kunnen houden.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Tribunes, infrastructuurTylen schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 11:55:
[...]
Waarin heeft assen geïnvesteerd de laatste jaren??
Je kunt niet stellen dat Assen verouderde faciliteiten heeft.
Al mogen er wel betere stoeltjes op de Strubbentribune
[ Voor 24% gewijzigd door Joris748 op 05-03-2026 12:03 ]
Welke infra? Die tribune staat er ondertussen ook alweer jaren.Joris748 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 12:02:
[...]
Tribunes, infrastructuur
Je kunt niet stellen dat Assen verouderde faciliteiten heeft.
Al mogen er wel betere stoeltjes op de Strubbentribune
Faciliteiten zijn er goed, dat is waar. Maar oom te zeggen dat ze continue investeren, nee dat vind ik niet.
Oke, fair point.Tylen schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 12:14:
[...]
Welke infra? Die tribune staat er ondertussen ook alweer jaren.
Faciliteiten zijn er goed, dat is waar. Maar oom te zeggen dat ze continue investeren, nee dat vind ik niet.
Maar ze hebben iig wel een meerjarenplan om up-to-date te blijven.
Ook fair-point ;)Joris748 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 12:20:
[...]
Oke, fair point.
Maar ze hebben iig wel een meerjarenplan om up-to-date te blijven.
Assen is, wat mij betreft, wel 1 van de betere circuits qua infra hoor
Do { Ping } while ( LOL )
😅😅 voor een appel en een ei. (Oke lunch tijdens pauze). Nee bedankt.
Tegenwoordig lees je vrijwel niets meer over de Daytona 200, ooit een legendarische race met grote namen onder de deelnemers.sambalbaj schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 00:46:
Die Daytona 200 blijft wel een hele aparte race.
Erg leuk in ieder geval.
In de jaren 70 waren er ook een aantal deelnemers uit nederland zoals Hartog, Middelburg, van Dulmen, Bron, Kostwinder, Ankoné en ik vergeet er vast nog wel een paar.
Ook werden er vliegreizen met supporters georganiseerd.
Bij het opruimen op zolder kwam ik een doos met allerlei motor spul tegen en daarbij een boek uit 1974 over de Daytona speedweek. De 200 miles race werd gewonnen door Agostini.
Opruimen duurde wat langer door allerlei memorabilia die ik weer ging doornemen
En dan vervolgens tijdens de race gebombardeerd moeten worden met stukken asfalt. Dat kan toch niet. Dit hele weekend had gewoon geschrapt moeten worden!
Anyways. Jorge Martin weer op het podium. Ik hoop echt zo dat hij nog net wat meer uit de Aprilia weet te halen aankomende races. Zijn ritme weer terugkrijgt en zo het team en zichzelf toch weet te overtuigen om te blijven! En misschien zelfs wel weet te strijden om het wereldkampioenschap.
Misschien erg voorbarig, maar ik hoop voor zowel Bagnaia, als Viñales en Bastianini, dat ze een goede manager hebben. Want denk niet dat ze na dit seizoen nog op dezelfde fiets zitten. En bij die laatste 2 vermoedelijk niet eens meer in de MotoGP.
[2027] Pedro Acosta REPLACING Bagnaia at factory Ducati alongside Marquez -Bagnaia heading to Aprilia for a fresh start
Testing, one, two ...
Zo heel simpel was die overwinning niet volgens mij. De laatste ronde beide exact dezelfde rondetijd. Marquez heeft na het inhalen van Di Giannantonio echt wel zijn best moeten doen om er voor te blijven en geen fouten te maken.buglife schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:08:
Marquez won wel weer vrij simpel. Di Giannantonio kon weinig meer uithalen toen Marquez hem eenmaal gepasseerd was. Wel een chaotisch verlopen 'kwalificatiedag' in Brazilië. Hopelijk verder dit weekend geen nieuwe problemen met het circuit aldaar.
Er is nog niks bevestigd, dus het kan nog alle kanten opgaan. Al kloppen dit soort geruchten vaak wel.hardware-lover schreef op maandag 23 maart 2026 @ 11:59:
@Turralyon, Bagnaia wordt voor 2027 sowieso al vervangen en schijnbaar is ook al duidelijk waar ie naartoe zal gaan?
[2027] Pedro Acosta REPLACING Bagnaia at factory Ducati alongside Marquez -Bagnaia heading to Aprilia for a fresh start
Martin heeft zichzelf in een moeilijke positie gezet door het hele drama tussen hem en Aprilia.
De Piaggio Group wil hem niet zo heel graag meer. Als Bagnaia dan naar het Aprilia fabrieksteam gaat is er voor Martin hooguit nog een plekje vrij in het 2e team. En laat dat zitje in een fabrieksteam nou net de reden van Martin zijn geweest om weg te gaan bij Ducati.
De problemen met het asfalt waardoor de MotoGP race is ingekort weet ik niet waardoor dit werd veroorzaakt. Maar ook hier weer een oplossing om de race toch vooral te laten doorgaan.
Maar wie zet dan ook deze race op de kalender tijdens het regenseizoen in Brazilië?DasNieNix schreef op maandag 23 maart 2026 @ 15:18:
Het rommelige verloop van het weekend is niet alleen aan het circuit of de organisatie toe te schrijven. De weersomstandigheden hebben hier ook een grote rol in gespeeld, begin van de week was het nog niet zeker of het door kon gaan door hevige regenval en de daardoor veroorzaakte overstromingen in de regio. Met man en macht is het circuit en de toegang er naar toe weer toegangkelijk gemaakt. Het sinkhole is ook een gevolg van de verzadigde bodem.
De problemen met het asfalt waardoor de MotoGP race is ingekort weet ik niet waardoor dit werd veroorzaakt. Maar ook hier weer een oplossing om de race toch vooral te laten doorgaan.
Wat ik begrijp is dat deze datum door druk van Dorna/Liberty Media op de kalender is geplaatst. Organisatie had het liever later gehad omdat een aantal faciliteiten nog niet klaar waren.Turralyon schreef op maandag 23 maart 2026 @ 23:32:
[...]
Maar wie zet dan ook deze race op de kalender tijdens het regenseizoen in Brazilië?
Edit: 9e. Niet slecht. Helaas een hele snelle ronde niet af kunnen maken ivm vele vlag.
[ Voor 69% gewijzigd door Format-C op 28-03-2026 20:35 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Oeps en een crash van Martin door een wheelie na de race.
[ Voor 13% gewijzigd door buglife op 28-03-2026 21:37 ]
Wel een hele agressieve inhaalactie van Martin maar goed. Bagnaia is wel sportief.
(Ze zijn natuurlijk ook teamaten geweest in de moto3. En wel mooi dat Martin "terug" is. Die is wel echt goed. Vind ik.
En idd een aardige klapper na die mislukte wheelie.
[ Voor 51% gewijzigd door Format-C op 28-03-2026 23:05 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV