The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Tweede rode vlag inderdaad vrij snel een herhaling. Vond het bij de eerste crash echt lang duren. Mag wat mij betreft wel iets eerder een herhaling komen.Joris748 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:13:
[...]
Ik heb alle crashes in herhaling gezien. Maar dat doen ze pas als ze weten dat de rijder ok(-ish) is.
Overigens ik weet niet wie nog meer cia Servus kijkt maar je wordt wel bedolven onder de reclames steeds
Do { Ping } while ( LOL )
Blijkbaar duurde het lang voordat ze wisten dat Alonso ok was. Werd behoorlijk hard op zijn lichaam geraakt.Shadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:16:
[...]
Tweede rode vlag inderdaad vrij snel een herhaling. Vond het bij de eerste crash echt lang duren. Mag wat mij betreft wel iets eerder een herhaling komen.
MotoGP videopass. Veel te duur, maar werkt goed.Overigens ik weet niet wie nog meer cia Servus kijkt maar je wordt wel bedolven onder de reclames steeds
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik kijk WSBK via Servus, en inderdaad veel reclame daarShadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:16:
[...]
Tweede rode vlag inderdaad vrij snel een herhaling. Vond het bij de eerste crash echt lang duren. Mag wat mij betreft wel iets eerder een herhaling komen.
Overigens ik weet niet wie nog meer cia Servus kijkt maar je wordt wel bedolven onder de reclames steeds
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Moto2 was best chaotisch met 2 herstarts na flinke crashes gelukkig zonder ernstige verwondingen van de betrokkenen. Collin heeft met zijn top 5 notering zijn eerste doelstelling gehaald. Helaas ook een crash voor Zonta anders had er mogelijk nog een puntje in gezeten.
Het verschil tussen WSBK en MOTOGP wordt wel weer aangetoond door Toprak. De Yamaha speelt daar ook een grote rol in en hopelijk demotiveert hem dit niet teveel. De vooruitgang bij Yamaha gaat echter wel heel langzaam.
Want je hoort daar alleen als je alleen maar in de Top 10 rijdt?Internet Janny schreef op zondag 1 maart 2026 @ 16:18:
Wat doet die Zonta nog in de moto2?
Dit is echt geen makkelijke klasse, kijk maar hoe dicht de tijden steeds bij elkaar zitten. Dat hij überhaupt nog steeds in het startveld zit is al heel knap en mogen we blij mee zijn. Degene met kennis kijken toch anders naar rijders dan wij doen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik neem aan dat je de crash van Alonso bedoelt?Shadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:10:
Ik zit nu even terug te kijken via ServusTV maar waarom geen herhaling van de crash?vorig jaar ook al geregeld voor zover ik kan herinneren geen herhalingen meer van crashes...
Deze werd niet herhaald, omdat hij bleef liggen als ik me niet vergis.
En als een coureur blijft liggen is volgens mij de (ongeschreven?) regel dat ze daar niet op gaan inzoomen en live gaan uitzenden. Mocht je het nog willen terugzien, dan zou ik even de MotoGP reddit doorscrollen, daar staat hij wel tussen.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Op verzoek van de rijders worden crashes waarbij de medical staff aan te pas moet komen niet meer herhaald.Shadow_Agent schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:10:
Ik zit nu even terug te kijken via ServusTV maar waarom geen herhaling van de crash?vorig jaar ook al geregeld voor zover ik kan herinneren geen herhalingen meer van crashes...
En naar mijn mening maar goed ook. Een crash als die van Simoncelli in 2011 staat nog steeds op mijn netvlies en hoef ik niet perse nog 10x te zien.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ontzettend jammer, want het is één van de spectaculairste circuits ter wereld. Maar de organisatie moet ook de hand in eigen boezem steken. 10 jaar geleden werd er al gezegd dat de faciliteiten verouderd waren en sindsdien zijn de nodige investeringen uitgebleven. Neem het TT Circuit als voorbeeld, die blijven investeren om hun plek op de kalender te kunnen houden.
Waarin heeft assen geïnvesteerd de laatste jaren??Joris748 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 10:41:
[...]
Ontzettend jammer, want het is één van de spectaculairste circuits ter wereld. Maar de organisatie moet ook de hand in eigen boezem steken. 10 jaar geleden werd er al gezegd dat de faciliteiten verouderd waren en sindsdien zijn de nodige investeringen uitgebleven. Neem het TT Circuit als voorbeeld, die blijven investeren om hun plek op de kalender te kunnen houden.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Tribunes, infrastructuurTylen schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 11:55:
[...]
Waarin heeft assen geïnvesteerd de laatste jaren??
Je kunt niet stellen dat Assen verouderde faciliteiten heeft.
Al mogen er wel betere stoeltjes op de Strubbentribune
[ Voor 24% gewijzigd door Joris748 op 05-03-2026 12:03 ]
Welke infra? Die tribune staat er ondertussen ook alweer jaren.Joris748 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 12:02:
[...]
Tribunes, infrastructuur
Je kunt niet stellen dat Assen verouderde faciliteiten heeft.
Al mogen er wel betere stoeltjes op de Strubbentribune
Faciliteiten zijn er goed, dat is waar. Maar oom te zeggen dat ze continue investeren, nee dat vind ik niet.
Oke, fair point.Tylen schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 12:14:
[...]
Welke infra? Die tribune staat er ondertussen ook alweer jaren.
Faciliteiten zijn er goed, dat is waar. Maar oom te zeggen dat ze continue investeren, nee dat vind ik niet.
Maar ze hebben iig wel een meerjarenplan om up-to-date te blijven.
Ook fair-point ;)Joris748 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 12:20:
[...]
Oke, fair point.
Maar ze hebben iig wel een meerjarenplan om up-to-date te blijven.
Assen is, wat mij betreft, wel 1 van de betere circuits qua infra hoor