MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 68 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:01
Tijdens de moto3 zeiden ze al dat er audio issues waren bij Ziggo.

Niet eens een slechte race. Alleen die verrekte saaie machine aka Bagnaia die zijn rondjes weer draaide.

Misschien moeten ze bij Aprilia iets minder geld aan aero uitgeven en meer aan de koppeling.

Van mij mag Quartararo wel op de ktm van Miller overnemen volgend jaar.

Ben ik te optimistisch als ik blij ben met het feit dat Mir eens niet gevallen is? Dat ze bij Honda langzaam aan beter aan het worden zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Turralyon op 10-03-2024 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Bagnaia liet even zien waarom hij tweevoudig wereldkampioen is en er graag nog een wereldtitel bijschrijft.

Heb genoten van Pedro Acosta, jammer dat hij zijn banden voortijdig opstookte. Die jongen komt er wel! Volgend jaar het zitje van Miller over laten nemen, die begint een karikatuur van zichzelf te worden.

Di Giannantonio bewijst dat hij thuishoort in de MotoGP, zijn teammaatje deed het geel veel slechter. Hoop dat hij dit jaar veel laat zien.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Hele weekend audio issues bij Ziggo. Prutserij als je het mij vraagt. Een dag kan, maar zelfs op raceday de boel nog niet voor mekaar hebben, dat zou niet mogen voor zo'n organisatie. En dan dat schakelen naar Van Gameren waarbij ie geen idee heeft dat ze live zijn... Dat is gewoon slecht.

Maar goed, ondanks dat zeker kunnen genieten van de races. Veijer was zelf niet tevreden met P5. Toch denk ik dat ie dat wel moet zijn. Hij is blijven zitten, terwijl anderen er wel af gingen door de andere karakteristiek van de nieuwe banden. Noem het geluk, maar geluk dwing je ook af zeggen ze wel.

Hij gaf later aan dat ze de 6e versnelling te kort hadden staan, waardoor ie in de limiter reed... Vraag me dan wel af of je zoiets niet eerder hebt kunnen merken op de vrijdag en zaterdag?

Ik was in ieder geval blij om te zien dat hij weer vooraan mee draait.

En dan de MotoGP. Pecco vond ik sterk voor de dag komen nadat het een matig weekend voor hem leek te worden. Mister Robot pakte de kop en bleef zijn rondjes strak afwerken. Niemand die hem wat kon doen.

Verder hou ik het even bij 2 positieve uitblinkers (er waren er meer hoor). Te weten Acosta en Marquez. Heerlijk hoe Acosta aan zijn opmars naar voren begon. Die gaat echt nog wel een race winnen dit seizoen en misschien wel meer dan 1.

Marquez heeft laten zien dat hij zich prima thuis gaat voelen op de Ducati. Die gaat ook wel een race winnen dit seizoen... En KTM lijkt steeds dichterbij te komen...

We zijn weer begonnen :)

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
DeTjuk schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:08:

Hij gaf later aan dat ze de 6e versnelling te kort hadden staan, waardoor ie in de limiter reed... Vraag me dan wel af of je zoiets niet eerder hebt kunnen merken op de vrijdag en zaterdag?

Ik was in ieder geval blij om te zien dat hij weer vooraan mee draait.
Is dat ook niet een beetje de fout van Veijer en zijn team, dat ze altijd hun eigen programma rijden. Nu tijdens de race in de slipstream kom je er dan pas achter dat je de 6de te kort hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:09
We zijn wel verwend als we ontevreden zijn met een 5e plek
Je vraagt je toch af of hij dan nooit een slipstream heeft gepakt tijdens de trainingen ondanks het vele alleen rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Turralyon schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:23:
[...]

Is dat ook niet een beetje de fout van Veijer en zijn team, dat ze altijd hun eigen programma rijden. Nu tijdens de race in de slipstream kom je er dan pas achter dat je de 6de te kort hebt staan.
Ja, eens hoor. Dat zelf rijden heeft zijn voordelen, maar denk dat je ook zeker moet kijken om wel slipstream te pakken tijdens je voorbereiding.

Of zou wind een rol hebben gespeeld?

@Ragnar9999 Je zegt eigenlijk hetzelfde als @Turralyon Hopelijk leren ze hiervan in de volgende voorbereiding. Zo niet, dan sturen we een mailtje...

En ik denk niet dat het verwend is om ontevreden te zijn met een 5e plek.

Vorig jaar misschien wel, maar dit jaar zijn er nieuwe doelen in het koppie van Veijer gemaakt.

Die gaat niet voor P5, die gaat voor P3 minimaal. Die jongen heeft plannen om verder te komen en weet dat P5 dan niet goed genoeg is. Met die instelling moet je ook op de fiets zitten. P1 en anders niets. De concurrentie is moorden in Moto3. Daarbij, zijn teamgenoot kon het kampioenschap winnen, dus aan het materiaal ligt het niet. (beetje kijken nog natuurlijk hoe het dit jaar uitpakt... weet nier precies wat er anders is, behalve de bandenleverancier).

En dat de overstap van Moto 3 naar moto2 een groot verschil is, hebben we afgelopen weekend weer kunnen zien. Hallo Masia.

[ Voor 8% gewijzigd door DeTjuk op 12-03-2024 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Ik heb even de avarage lap speed en top speed .pdf erbij gepakt.

David ALONSO Gemiddeld:246.1 Top: 247.7
Collin VEIJER Gemiddeld: 241.1 Top: 241.6

Als je hier 3 km/h had bij kunnen plussen... Dan was je uitgekomen bij....

Daniel HOLGADO Gemiddeld: 243.0 Top: 243.2 (en die werd tweede!)

De Honda's lijken de snelheid wel voor elkaar te hebben. Vier van de toptijden zijn gereden op een Honda.

Dit is natuurlijk scorebord journalistiek, maar goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeTjuk
Openingspost is bijgewerkt met de kalender voor 2024 en de juiste rijders staan genoemd bij de teams.

Iemand nog een site waarbij het mogelijk is om ook moto3 VT, kwali en race toe te voegen aan mijn kalender.
Heb deze gevonden, https://motogpcal.com/nl, maar dat is alleen MotoGP.

Dit lijkt wel wat te zijn: https://nixxo.github.io/calendars/

[ Voor 14% gewijzigd door DeTjuk op 21-03-2024 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
We kunnen weer genieten dit weekend met zowel de WorldSBK als het MotoGP circus.

De BMW's van MvdM en Razga lijken zich wel thuis te voelen in Catalunya :P

Slechte baanomstandigheden gooi(d)en roet in het eten voor de Moto3... Moto2 kon wel aan de bak. Zonta net buiten de top 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Wat is die Alonso aan het doen nu in de vrije training? Niet normaal dat gat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Turralyon schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:44:
Wat is die Alonso aan het doen nu in de vrije training? Niet normaal dat gat
Viel uiteindelijk geluikkig nog mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Nou, de eerste verrassing van het seizoen is daar. MM dichtbij hoor. Wel een MM actie of viel het mee?

Heerlijk circuit hoor, knetter moeilijk met dat hoogte verschil.

[ Voor 25% gewijzigd door DeTjuk op 23-03-2024 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:03
Op het randje van een echte Marquez actie, daarom ben ik blij dat hij weer mee doet voorin. Dat beloofd weer wat actiws om te smullen als hij zich 100% zeker voelt op de Ducati.

Gefeliciteerd voor de beste Ducati rijder!

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:08
DeTjuk schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:23:
Nou, de eerste verrassing van het seizoen is daar. MM dichtbij hoor. Wel een MM actie of viel het mee?

Heerlijk circuit hoor, knetter moeilijk met dat hoogte verschil.
Payback op de actie van Martin eerder in de sprint.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Enerverende laatste paar rondjes. MM met een do-or die en vergeet dan dat de binnenkant van de bocht open staat (zucht). Vinales met een vastloper in de laatste ronde. Leuke race wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
En Acosta, talentje voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
Holk schreef op zondag 24 maart 2024 @ 15:44:
Enerverende laatste paar rondjes. MM met een do-or die en vergeet dan dat de binnenkant van de bocht open staat (zucht). Vinales met een vastloper in de laatste ronde. Leuke race wel
Volgens mij is het nog "under investigation". Knap dat jij nu al de schuldige hebt doorgekregen vanuit race directie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Maikel64 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:25:
[...]

Volgens mij is het nog "under investigation". Knap dat jij nu al de schuldige hebt doorgekregen vanuit race directie.
Knap dat je meteen zo dieptriest moet reageren, bah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Maar bovenal een supergave WSBK Superpole race oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mikejux
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
In mijn ogen mm en fb gewoon race incident. Mm had meer ruimte kunnen geven. Fb had zijn verlies kunnen pakken. Maar wilde beide niet toegeven...

Kan gebeuren. En weer verder

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Holk schreef op zondag 24 maart 2024 @ 15:44:
Dat leek me eerder een Bagnaia fout. Als je een cutback wilt doen kun je niet verwachten dat de ruimte vrijgemaakt wordt.

https://www.autosport.com...al-motogp-crash/10591381/
Stewards vinden het een racing incident.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 24-03-2024 17:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
Holk schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:29:
[...]

Knap dat je meteen zo dieptriest moet reageren, bah
Je post wijst anders wel heel erg met een vinger richting een bepaalde kant.

Uiteindelijk was dit gewoon een race incident, totaal geen "do or die actie" van Marquez en was het vooral Bagnaia die iets te gefrustreerd overkwam en een actie maakte waarvan je kon zien aankomen dat het mis zou gaan.

Die antie-Marquez oogkleppen bij een hoop mensen beginnen nu wel een beetje oud nieuws te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Maikel64 op 24-03-2024 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Maikel64 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:29:
[...]

Uiteindelijk was dit gewoon een race incident, totaal geen "do or die actie" van Marquez en was het vooral Bagnaia die iets te gefrustreerd overkwam en een actie maakte waarvan je kon zien aankomen dat het mis zou gaan.

Die antie-Marquez oogkleppen bij een hoop mensen beginnen nu wel een beetje oud nieuws te worden.
Ik wijs helemaal nergens naar maat. Ik zeg dat het een redelijke do-or-die was (in de sprint was hetzelfde verhaal en dat werd ook niet als de meest sjieke inhaal actie ooit gezien) en daarmee de deur open stond voor een counter. Iemand met de ervaring van MM moet dan verwachten dat er een counter kan komen. Dat ze er nu beide af gaan is vooral dom van beide

Misschien zie je de balk niet in je eigen oog omdat je te druk bent met het wijzen op de oogkleppen van een ander…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
Is MM weer van de partij jongens? Haha. Heb nog niks van de MotoGP gezien, maar zie dat het een gezellige race was ;)

Moto3 daarentegen wel gezien, niet op de bank, dus niet volledig alles meegekregen. Knap dat CV nog even naar P4 kon opstomen. Verrekte jammer dat ie dan op het laatst nog op P6 eindigt.

Verder lief zijn voor mekaar he :> :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Acosta, wat een talent. Vorige race problemen met zijn banden. Deze race rijdt hij in de eindfase hele krappe lijnen. We gaan nog hele mooie dingen zien.
gambieter schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:26:
[...]

Dat leek me eerder een Bagnaia fout. Als je een cutback wilt doen kun je niet verwachten dat de ruimte vrijgemaakt wordt.

https://www.autosport.com...al-motogp-crash/10591381/
Stewards vinden het een racing incident.
Inderdaad, als er al iemand iets te verwijten valt, is het Bagnaia. Die had veel meer aan de binnenkant kunnen zitten.

Kan me wel vinden in het oordeel van de stewards.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Maikel64 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:29:
[...]

Ik vind Marquez een onsympathieke zak hooi :+ Maar hier gaat hij mijns inziens volledig vrijuit. Nette inhaalactie, hield goed zijn lijn en trok niet hard naar binnen en liet daarmee voldoende ruimte aan de binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 16:40
Was toch armpump? Van acosta vorige race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
meenkdrie schreef op zondag 24 maart 2024 @ 23:08:
Was toch armpump? Van acosta vorige race.
Dat zijn nog steeds onbevestigde geruchten. Acosta ontkent het.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alesandro_46
alesandro_46 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:49:
Maar bovenal een supergave WSBK Superpole race oOo
Voor degenen die het nog niet gezien hebben (een samenvatting van 8 minuten van een race die 17 minuten duurt, dan weet je dat er veel gebeurt 8) ):

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Nog meer races
Nog meer marketing
Nog meer show

Ik weet niet of ik hier blij van ga worden.

En wat gaat dit betekenen voor de Moto3 en Moto2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turralyon
Vergeet ook niet dat WSBK ook bij Dorna ligt. Gaan die ook over naar Liberty Global?

Welk circuit gaat er als eerste uit en gaat vervangen worden door een stratencircuit? 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Turralyon op 28-03-2024 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Jammer dat ik je geen thumbs down kan geven :+

Ach ja, dan heb ik binnenkort weer meer tijd voor andere hobby's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Turralyon schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:17:
Vergeet ook niet dat WSBK ook bij Dorna ligt. Gaan die ook over naar Liberty Global?

Welk circuit gaat er als eerste uit en gaat vervangen worden door een stratencircuit? 8)7
Ik lees net dat Phillip Island volgend seizoen wordt vervangen door de GP van Macau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:27
Nu de formule 1 terug gaat naar ziggo, ben ik benieuwd hoe ze dit gaan combineren met de motogp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Dacuuu schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:34:
Nu de formule 1 terug gaat naar ziggo, ben ik benieuwd hoe ze dit gaan combineren met de motogp?
Zo goed alsnniet waarschijnlijk. Dat gaat veel races missen worden of 0,0 aandacht voor de MotoGP in een weekend.

Nu hebben ze af en toe al een F1 voorbeschouwing op Ziggo ten koste van de Moto3/Moto2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Maikel64 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:43:
[...]

Zo goed alsnniet waarschijnlijk. Dat gaat veel races missen worden of 0,0 aandacht voor de MotoGP in een weekend.

Nu hebben ze af en toe al een F1 voorbeschouwing op Ziggo ten koste van de Moto3/Moto2.
Ja fijn dit. ;w |:( ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 16:40
Maikel64 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:43:
[...]

Alsnog de races wel kunnen zien toch? Beter dan niet kunnen kijken omdat een of andere wielrentour bezig is :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02

Laguna

Connaisseur

meenkdrie schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:24:
[...]

Alsnog de races wel kunnen zien toch? Beter dan niet kunnen kijken omdat een of andere wielrentour bezig is :')
Exact, zoals bij Eurosport maar al te vaak het geval was waardoor de wegraces op Eurosport 2 uitgezonden werden (waarvoor je weer een extra pakket nodig had). Bij Ziggo worden de wegraces gewoon op het open kanaal 13 (Ziggo TV) uitgezonden als de F1 voorbeschouwing op kanaal 14 wordt uitgezonden. Zolang je het maar kan kijken zie ik het probleem niet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Is het al officieel dat de rechten bij Ziggo liggen? Maar dan zie ik het somber in. Zoals Laguna ook al zei. Bij Eurosport werd MotoGP ook al vaak geskipt en dat was de hoofdreden dat ik via illegale livestreams de MotoGP volgde. Zal niet anders worden bij Ziggo. Tenzij f1 naar Ziggo Sport Racing gaat om de kosten van de rechten terug te verdienen maar dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ziggo sport heeft wel genoeg kanalen?

Bij Eurosport kwam het vroeger idd steeds vaker op het betaalde eurosport2 kanaal.

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 31-03-2024 08:11 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ze hebben meer dan genoeg sport kanalen. Geen enkel probleem.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Als Ziggo er hetzelfde mee omgaat als Eurosport destijds, is Ziggo na een seizoen de rechten van de MotoGP ook kwijt.

Het gefaal steeds van Eurosport is dan ook de reden dat ze de rechten hebben verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Motogp kan prima op het racing kanaal en de F1 op select. En dan hebben ze altijd nog een paar extra kanalen waar ze op kunnen switchen.

Eurosport heeft maar 2 kanalen, waarvan 1 een extra optie is, dus dat is een hele andere situatie.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Indien Ziggo werkelijk de F1 rechten miv 2025 te pakken zou hebben, dan zou 2024 het laatste jaar kunnen zijn dat Ziggo MotoGP onder zijn vleugels zal hebben. Dit jaar loopt hun 3-jarig contract daarvoor toch af?

Het was meer een noodsprong dan een gelukkige keuze voor Ziggo, ze gooien de Moto rechten zo weer aan de kant mocht F1 2025 weer terug zijn bij Ziggo. Dat is mijn verwachting.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

tweakduke schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:24:
Motogp kan prima op het racing kanaal en de F1 op select. En dan hebben ze altijd nog een paar extra kanalen waar ze op kunnen switchen.

Eurosport heeft maar 2 kanalen, waarvan 1 een extra optie is, dus dat is een hele andere situatie.
Dat is afhankelijk vanuit welk perspectief je het bekijkt. Wat je hier schetst gaat enkel op voor mensen die Ziggo Sport Totaal afnemen ongeacht of ze klant zijn bij Ziggo. Bij Ziggo klanten zonder Ziggo Sport Totaal zijn Ziggo Sport Racing en Select zijn dus extra opties en daarmee niet te vergelijken. Enkel kanaal 13 en 14 respectievelijk Ziggo TV en Ziggo Sport zijn basiskanalen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:19

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Ziggo gaat de MotoGP rechten echt niet verlengen als het contact voorbij is als ze de F1 rechten terughebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Laguna schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:47:
[...]

Dat is afhankelijk vanuit welk perspectief je het bekijkt. Wat je hier schetst gaat enkel op voor mensen die Ziggo Sport Totaal afnemen ongeacht of ze klant zijn bij Ziggo. Bij Ziggo klanten zonder Ziggo Sport Totaal zijn Ziggo Sport Racing en Select zijn dus extra opties en daarmee niet te vergelijken. Enkel kanaal 13 en 14 respectievelijk Ziggo TV en Ziggo Sport zijn basiskanalen.
Ergens moet men keuzes maken. Als je geen Ziggo hebt dan heb je überhaupt al geen zenders van ze, maar zoals ik heb nog eredivisie in het pakket bij KPN. Als dat ik andersom er los bij moet nemen bij Ziggo, dan heb ik geen glasverbinding en ben ik niks goedkoper uit.

Gewoon kijken wat het beste bij jezelf past :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

tweakduke schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:36:
[...]

Ergens moet men keuzes maken. Als je geen Ziggo hebt dan heb je überhaupt al geen zenders van ze, maar zoals ik heb nog eredivisie in het pakket bij KPN. Als dat ik andersom er los bij moet nemen bij Ziggo, dan heb ik geen glasverbinding en ben ik niks goedkoper uit.

Gewoon kijken wat het beste bij jezelf past :)
Ik heb ook kpn met ziggo sport als extra voor de motogp en racecafe. Kan dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Intussen bevestigd door Liberty. Ben benieuwd of dit door mag gaan in de EU. Ik vrees dan wel een beetje voor MotoGP én F1. Als ze, op de straatraces na (hoop ik :’)), op meerdere plekken een kalender gaan delen worden de kaartjes daar helemaal onbetaalbaar. MotoGP krijgt dan misschien wel een fatsoenlijke app. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
Niet verwacht, maar Quartararo verlengd bij Yamaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:29
Turralyon schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:44:
Niet verwacht, maar Quartararo verlengd bij Yamaha
Zoveel keuze had hij ook weer niet denk ik. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
Nou er verlopen heel wat contracten. En heel wat mensen hadden hem graag op de fabrieks Aprilla gezien of in plaats van Miller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Turralyon schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:09:
Nou er verlopen heel wat contracten. En heel wat mensen hadden hem graag op de fabrieks Aprilla gezien of in plaats van Miller
Ik zie Miller eerder vervangen worden door Acosta (misschien gedurende het seizoen al).
Jammer voor Miller, liet vroeger wel leuke dingen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Willem30 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:34:
[...]

Zoveel keuze had hij ook weer niet denk ik. :/
Inderdaad. Ducati en KTM hebben hem niet nodig, Aprilia kan hem niet betalen en Honda zit in dezelfde problemen als Yamaha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Wie durft er geld te zetten op een overwinning voor MM op COTA?
Place your bets!

:Y or :N

Ik ga voor :Y

[ Voor 16% gewijzigd door DeTjuk op 12-04-2024 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
:N

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Ergens zeg en hoop ik :Y :Y :Y

Maar ik denk :N . Een podium denk ik wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
DeTjuk schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:29:
Wie durft er geld te zetten op een overwinning voor MM op COTA?
Place your bets!

:Y or :N

Ik ga voor :Y
Hoe erg ik een hekel aan die man had, zo graag zie ik hem ook wel een race winnen. Ik gun het hem wel om op een satelliet-fiets een middelvinger op te steken naar alles en iedereen inclusief Honda. :7

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
Precies wat @kaos001 zegt. Ik ben nooit een groot fan geweest van MM. Maar sinds hij meer en meer in de underdog positie is gekomen ben ik hem meer en meer gaan waarderen. Hoop dus wel op een winst van hem op COTA. En dan Martin 2 met Binder 3. Maar dat is mijn wenslijstje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turralyon
Mag ik weer even schelden op Ziggo? Waar in hemelsnaam wordt de kwali uitgezonden?

Ondertussen maar weer een stream gezocht. Martin 2x al gecrashed. En voorlopig MM op 0.023 van de pole. Ik zeg vlag maar af

[ Voor 43% gewijzigd door Turralyon op 13-04-2024 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Turralyon schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:20:
Mag ik weer even schelden op Ziggo? Waar in hemelsnaam wordt de kwali uitgezonden?
Ziggo Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Ja die heb ik niet. Zouden ze nooit met f1 gedaan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

Ondertussen maar weer een stream gezocht. Martin 2x al gecrashed. En voorlopig MM op 0.023 van de pole. Ik zeg vlag maar af
Zelfde voor de Sprint. Dat kanaal 13 kan ik online ook niet kijken, alleen 14. Dus nu ik niet thuis ben valt het weer niet te kijken.
Alleen hierom hoop ik al dat ze F1 niet in handen krijgen (kijk ik toch niet via NL, waar het dan ook uitgezonden wordt), want dan kan MotoGP nog vaker wijken voor andere dingen.

[ Voor 29% gewijzigd door henri86 op 13-04-2024 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Eerste jaar dat ik geen MotoGP pass heb. F1 en MotoGP samen vind ik te duur.
Maar eens, ziggo en MotoGP is kak.

Ik hoop dat er ooit een combi abonnement komt van MotoGP en F1. En dat je dan gewoon alles kan kijken via de app van MotoGP of F1TV.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Begrijp jullie niet helemaal
Alles van de MotoGP, moto2 en moto3 staat hier op opnemen
1x de juiste zender zoeken en daarna nooit meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
streamnl schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 21:45:
Eerste jaar dat ik geen MotoGP pass heb. F1 en MotoGP samen vind ik te duur.
Maar eens, ziggo en MotoGP is kak.

Ik hoop dat er ooit een combi abonnement komt van MotoGP en F1. En dat je dan gewoon alles kan kijken via de app van MotoGP of F1TV.
Nou dan had ik de keuze andersom gemaakt. Bij de F1 val je toch in slaap man. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Bij de sprintrace van gisterenavond anders ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Dacuuu schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:21:
[...]

Nou dan had ik de keuze andersom gemaakt. Bij de F1 val je toch in slaap man. :o
Misschien scheelt het dat ik geen fan van Max ben ;)
(Al besef ik echt wel dat hij heel erg goed is)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
P4 voor Veijer prima uitgangspunt voor de race. Alonso en Holgado zitten er vanaf begin goed bij. Vanavond bord op schoot en knallen.

MM was er dichtbij in de sprint. Kijken wat ie in de race kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Niet echt een fan van MM, maar hij heeft wel meer een “ik gun hem wel een overwinning” factor gekregen. Na al die seizoenen van blessures en ellende met Honda zal een winst waarschijnlijk als een wereldkampioenschap voelen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Echt heel slecht van Ziggo, terwijl er niks werd uitgezonden op kanaal 13 tijdens de kwalificatie van MotoGP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

??? Ik heb gewoon de kwali kunnen kijken op 1 van de ziggo sport kanalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Tylen schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:44:
??? Ik heb gewoon de kwali kunnen kijken op 1 van de ziggo sport kanalen.
Ziggo Sport Racing maakt onderdeel uit van het Ziggo Sport Totaal pakket, wat een betaald pakket is. MotoGP hoort niet in een betaalpakket, dat hebben ze bij F1 ook nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Laguna schreef op zondag 14 april 2024 @ 15:55:
[...]

Ziggo Sport Racing maakt onderdeel uit van het Ziggo Sport Totaal pakket, wat een betaald pakket is. MotoGP hoort niet in een betaalpakket, dat hebben ze bij F1 ook nooit gedaan.
Fp1,2,3 zaten bij F1 op de betaalde kanalen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

YakuzA schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:20:
[...]

Fp1,2,3 zaten bij F1 op de betaalde kanalen.
We hebben het hier niet over FP maar over de kwalificatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
En dan heb je nog het feit dat vrije trainingen helemaal niks bepalen bij de f1, maar wel bij de MotoGP.

Viñales blijft wel een gevalletje. Als Jupiter in lijn staat met Pluto en Mercurius is het echt een topper. Maar te vaak is dat dan niet. Wat wel opviel de afgelopen race en deze sprint dat de Aprillas afgelopen winter wel iets gevonden hebben bij de starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Laguna schreef op zondag 14 april 2024 @ 15:55:
[...]

Toen het bij eurosport was zat het vaak ook op eurosport 2. Echte lieverhebbers nemen toch gewoon die extra kanalen. Kom op mannen we leven maar 1 keer he ;)

Voor mij als kpn klant is het sowieso een betaalpakket. Dus dat het niet hoort in een betaalpakket gaat niet op.

[ Voor 11% gewijzigd door Tylen op 14-04-2024 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Tylen schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:34:
[...]

Toen het bij eurosport was zat het vaak ook op eurosport 2.
Dat was inderdaad ook heel irritant, aangezien je geen mogelijkheid had om enkel Eurosport 2 erbij te nemen. Het zat dan in een extra zenderpakket met tig kanalen waar je helemaal geen behoefte aan had.
Voor mij als kpn klant is het sowieso een betaalpakket. Dus dat het niet hoort in een betaalpakket gaat niet op.
Klopt, ik bedoelde dan ook voor Ziggo klanten. Toen ze destijds de F1 rechten hadden verloren presenteerden ze immers met veel bombarie dat ze MotoGP gingen uitzenden als alternatief.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maikel64
Sh*t zeg. Hij ging zo lekker en heeft veel geluk gehad deze race, moet het zo aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Hoe laat is de race eigenlijk? Moet nog wel op zoek naar een goeie stream :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Shadow_Agent schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:41:
Hoe laat is de race eigenlijk? Moet nog wel op zoek naar een goeie stream :+
Net afgelopen. Veijer gevallen terwijl hij lekker aan het binnen hengelen was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Maikel64 schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:31:
Sh*t zeg. Hij ging zo lekker en heeft veel geluk gehad deze race, moet het zo aflopen.
Ik denk dat hij ook wel geluk had hoe hij uiteindelijk gecrashed is. Soort lage highsider. Desalniettemin erg zonde, ook voor z’n kampioenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Tylen schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:43:
[...]

Net afgelopen. Veijer gevallen terwijl hij lekker aan het binnen hengelen was :(
Ik zag het inderdaad. Heb nog een ZiggoGO met een inlog op mn telefoon. Even teruggekeken, zonde zeg!

Wat ik trouwens erg kut vind in die Ziggo GO app is iets terugvinden en je kunt niet Chromecasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Ik kijk altijd via de go app en kan gewoon casten naar mijn chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMiggel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 31-07 17:13
Shadow_Agent schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:53:
[...]

Ik zag het inderdaad. Heb nog een ZiggoGO met een inlog op mn telefoon. Even teruggekeken, zonde zeg!

Wat ik trouwens erg kut vind in die Ziggo GO app is iets terugvinden en je kunt niet Chromecasten.
Ik kan vanuit de app wel casten, maar krijg het alleen nooit werkend. Blijft altijd hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

TheMiggel schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:56:
[...]

Ik kan vanuit de app wel casten, maar krijg het alleen nooit werkend. Blijft altijd hangen.
Ja hier ook inderdaad. Blijft ook altijd hangen. Ik ga zo dan ding eens helemaal resetten/updaten. Heb hem maanden niet meer gebruikt, wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Turralyon schreef op zondag 14 april 2024 @ 18:56:
Ik kijk altijd via de go app en kan gewoon casten naar mijn chromecast
Zojuist even de Chromecast opnieuw ingesteld en verbonden met nieuwe wifi en hij doet het nu! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Iemand begint vriendjes te worden met een Ducati zie ik *O*

Edit: ze moeten elkaar toch nog iets beter leren kennen helaas.

Dit was Marquez echt gegund.

[ Voor 45% gewijzigd door Maikel64 op 14-04-2024 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wat een race :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMiggel
Maikel64 schreef op zondag 14 april 2024 @ 21:16:
Weet je het zeker? MM doet weer eens MM dingen.
Go Maverick, Go Acosta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
TheMiggel schreef op zondag 14 april 2024 @ 21:26:
[...]

Weet je het zeker? MM doet weer eens MM dingen.
Go Maverick, Go Acosta!
Want hij is de enige rijder die deze race is gecrashed?
Lekker makkelijk naschoppen natuurlijk, want Marc Marquez.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheMiggel
Maikel64 schreef op zondag 14 april 2024 @ 21:28:
[...]

Want hij is de enige rijder die deze race is gecrashed?
Lekker makkelijk naschoppen natuurlijk, want Marc Marquez.
Niet zo zuur joh. Marc crasht in leidende positie, dat heeft idd weinig met de Ducati te maken maar is gewoon een klassieke Marquez crash, totaal onnodig. En dat is de vinger op de zere schouder leggen.

Over de zere plek? Bagnaia weer verstoppertje aan 't spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Maikel64 schreef op zondag 14 april 2024 @ 21:16:

Edit: ze moeten elkaar toch nog iets beter leren kennen helaas.

Dit was Marquez echt gegund.
Jammer van de crash. Had hem graag zien vechten met vinales voor p1.

MAAR WAT EEN VETTE RACE *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Puntje van de stoel race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was genieten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeTjuk
Mooie race MV die van P11 gewoon terug komt en er met de overwinning vandoor gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Acosta heeft nog 7 races de kans om de jongste MotoGP winnaar te worden, wat een sterk debuut _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Wat een race! _/-\o_ Heer-lijk wat een genot. Jammer van MM, beetje een domme crash. Onnodig.

Maar MV was toch wel echt episch.

Acosta zal het record van MM nog wel kunnen overnemen denk ik. We gaan het zien.

Motorracen 8) >>>>>>>> F1 :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:41
Zeker een mooie race,

Vinales verdient gewonnen, was gewoon het snelste het hele weekend al. _/-\o_
Acosta, die komt er ook wel en mooi om te zien. _/-\o_
Pagina: 1 ... 68 ... 77 Laatste