Ik hoop op Rins. Maar dat zal niet gebeuren. Ik blijf erbij als Rins in het jaar dat Mir kampioen werd gewoon heel was gebleven was die kampioen geworden.
Helaas denk ik dat Bagnaia kampioenschap wel wint. Is mentaal sterker dan Martin. Misschien dat The Beast nog aan kan haken bij die 2. En Marc zal misschien op Austin en Sachsenring meedoen voor de winst. Maar ik denk dat de '24 Duc wel echt een stap heeft gemaakt ten opzichte van de '23 machine.
Als Aprilia de start beter onder controle heeft kan misschien Viñales weer teleurstellend racen en Aleix constant top 5 moeten kunnen rijden.
KTM waar Miller beter vadertje kan spelen met zijn vrouw en kindje. Binder weer wat track limits aan zijn broek krijgt en Acosta moeten we vooral de tijd gunnen net zoals Fernandez vorig jaar. Lekker laten rijden en leren hoe het is om te racen in de MotoGP. In kwalificaties zal Acosta nog best wel eens positief kunnen verrassen. Maar over een heel seizoen vooral niet te hoge verwachtingen creëeren en vanaf volgend jaar pas echt de mooie dingen verwachten.
Voor mij persoonlijk ben ik vooral geïnteresseerd in Bezzecchi vs Digiannantonio. Zet die laatste zijn progressie voort van vorig jaar. En laat Bezzechi zien dat hij ook bij de top rijders permanente aansluiting kan vinden?
Is het al 10 maart?
[
Voor 10% gewijzigd door
Turralyon op 20-02-2024 23:00
]