Deze ruimte is bewust leeg gelaten
En hoe pecco p2 pakte trouwens, geweldige move.
[ Voor 51% gewijzigd door steveman op 21-10-2023 11:39 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En Di Giannantonio staat ook maar even mee op het podium.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Testing, one, two ...
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ik was vergeten hoe fijn ik het commentaar van Emmett en Neil Hodgson vind
[ Voor 17% gewijzigd door Turralyon op 22-10-2023 01:15 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet dus. Maar om heel eerlijk te zijn had ik het al verwacht toen ze de sprint en hoofdrace omgewisseld haddengambieter schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 02:40:
Lekker weertje daar. De Moto3 race is wel uitgereden, de Moto2 een rode vlag na 10 ronden. Of die MotoGP sprint er nog komt?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Casey Stoner als analyst tijdens alle TNT uitzendingen!Turralyon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 01:01:
En maar het ooglapje opgezet en mijn houten been eronder geschroefd. Want Ziggo zend de moto3 niet uit op het open kanaal? Echt een vette diskwalificatie van Ziggo voor de sport.
Hij had zelfs lovende woorden over Veijers ontwikkeling.
Ik weet inmiddels niet beter. Toen Peter Bom en Frank Weeink nog bij Eurosport zaten vond ik het allemaal zeer vermakelijk om naar te kijken, maar sinds Eurosport de rechten niet meer heeft ben ik ook vertrokken.Turralyon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 01:01:
BT/TNT Sport zet serieuze kwaliteit neer. Het is pure verwennerij voor ons liefhebbers vind ik.
Had het nog met mijn vader erover. Martin rijdt met zijn hart, Pecco met zijn hoofd.steveman schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:37:
Zarceau, oh fantastisch!
En hoe pecco p2 pakte trouwens, geweldige move.
[ Voor 21% gewijzigd door kaos001 op 23-10-2023 08:39 . Reden: steveman quote ]
Grappig ben begonnen bij Eurosport en gewend geraakt aan Frank, maar vooral omdat ik mijn vaste tv aansluiting eruit gegooid heb overgestapt naar BT. Maar ik werd gek van de Crash Crutchlow verheerlijking. En de niet zo geweldig lopende streams. Dus toen Ziggo kwam ben ik weer geswitcht naar Frank en an sich blijft het wel best maar het heeft wat mij betreft een hoog Olav Mol gehalte. Vooral omdat je zn stemkleur gewend bent is het prettig. Maar in zijn euforie kan die nog wel eens erg luid en snel gaan spreken en nog weleens wat fouten te maken. Gelukkig is Frank niet zo arrogant als Olav Mol om een co commentator te weren. Peter Bom wordt erg gemist door mij. Maar Barry doet het ook goed moet ik zeggen.kaos001 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:24:
[...]
Ik weet inmiddels niet beter. Toen Peter Bom en Frank Weeink nog bij Eurosport zaten vond ik het allemaal zeer vermakelijk om naar te kijken, maar sinds Eurosport de rechten niet meer heeft ben ik ook vertrokken.
BT/TNT Sport zet serieuze kwaliteit neer. Het is pure verwennerij voor ons liefhebbers vind ik.
[...]
Had het nog met mijn vader erover. Martin rijdt met zijn hart, Pecco met zijn hoofd.
En voor mijn dosis Bom luister ik elke maandag naar zijn podcast die het met Mat Oxley maakt.
Op de eerste dag al een vierde tijd voor Collin belooft veel goeds, gaat het podium er dit weekend komen...Turralyon schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:53:
Veijer weer op z'n veijers gereden. Lekker in je eentje de rondjes rijden en zo gestaag verbeteren naar uiteindelijk p4 in de vrije training
Jorge Martin heeft ook zijn trukendoos opengetrokken, eerst Marc Marquez bestoken met een stuk vleugel daarna de snelste tijd neerzetten en er vervolgens bij gaan liggen zodat de gele vlag uitgaat en de anderen geen snelle ronde meer kunnen neerzetten
Dit weekend ook de laatste WSBK, moet wel heel raar lopen als Bautista zijn titel niet prolongeert. Maar ook hij was er bij gaan liggen in de tweede training.
Nu nog Colin Veijer op het podium. Uitgangspositie is weer niet verkeerd. Come on Colin!
Verwijderd
Ik ga vanavond terugkijken, ik heb de spoilers kunnen vermijden tot nu toe.DeTjuk schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:45:
Ook een knaller de MotoGP. Wat een sensatie. Mensen die nog moeten kijken, ga er maar goed voor zitten. Gebeurt zoveel.
En die Collin…. Geen woorden voor. Wat een topper. De eerste P3 is binnen. Nu lekker opwerken naar de P1 💪🏻
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik blijf zowel de uitvoering als de regel belachelijk vinden. Puur omdat Michelin geen fatsoenlijke band gemaakt heeft die onder een moderne MotoGP motor hoort.
https://twitter.com/matoxley/status/1718572936460652573
[ Voor 8% gewijzigd door Turralyon op 29-10-2023 14:40 ]
Zonder bijna highsider had hij de race gewonnen, ongelofelijk sterk gereden. Hoe ze bijvoorbeeld in de voorlaatste ronde met zijn 4 naast elkaar aanremmen en hij als eerste uit de bocht weet te komen.DeTjuk schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:26:
Niet normaal. Zo mooi. Heerlijk. Verdiend. Zou bijna zeggen dat er meer in had gezeten, maar dat doe ik maar niet haha.
Enorm knap hoe hij dan toch nog terugkomt naar de 3e plek. Collin gaat nog hele mooie dingen laten zien.
Les 1: nooit in dit topic kijken tot je bij bent met kijkenVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:06:
[...]
Ik ga vanavond terugkijken, ik heb de spoilers kunnen vermijden tot nu toe.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Les2. Telefoon uit totdat je gaat kijken.Joris748 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:16:
[...]
Les 1: nooit in dit topic kijken tot je bij bent met kijken
En eindelijk, Veijer, geweldig. Ik dacht nog, nee, niet weer, maar zo sterk hersteld die laatste paar bochten. Verdiend, 100% verdiend.
Testing, one, two ...
https://www.racesport.nl/...ecuona-opnieuw-vervanger/
Masia die iedereen op zn plek zet pole met 9tienden op de nummer 2 BeijerDeTjuk schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:14:
Veijer heeft het nog niet echt naar de zin op het Sepang International Circuit.
Volgens mij welDeTjuk schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:14:
Hij deed gewoon weer een Mandalika. Eerst trackkennis opdoen en dan tijdens Q1 en Q2 de spierballen tonen 👍DeTjuk schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:14:
Doet steeds zijn eigen ding wat prima lijkt te werken 👏
Testing, one, two ...
Nou moet ik toch maar weer LIVE gaan kijken
Ja ik weet hoe je voelt. Vrijdag dacht ik dat ik eens kon uitslapen omdat Veijer zo achteraan stond. En dan later terugkijken. Maar nu hij op de 1ste startrij staat moet ik toch ook maar weer live kijken.DeTjuk schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:03:
Mooi dat ie het weer voor mekaar heeft. Masia gewoon vergeten, 9 tiende is wel heel veel.
Als Alex Marquez zo aan het einde van het seizoen nog goed mee komt op een 22 machine, dan ben ik echt benieuwd hoe Marc het gaat doen volgend jaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Turralyon op 11-11-2023 17:27 ]
Die heeft zeer waarschijnlijk optimaal de slipstream kunnen gebruiken op die twee laatste rechte stukken, en elders waarschijnlijk ook, want het gat met de nummer twee is niet normaal groot.DeTjuk schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:03:
Mooi dat ie het weer voor mekaar heeft. Masia gewoon vergeten, 9 tiende is wel heel veel.
Niet dat het allemaal veel uit zal maken, morgen zal het een groot slipstream feest gaan worden en komen de lagere startplekken rap naar voren, als ze niet op die lage startplek thuishoren 😉
Testing, one, two ...
Op Reddit ineens ook discussies dat Veijer onsportief is en zijn teamgenoot genaaid heeft. Maar mijn inziens (met oranje bril) is het karma voor India dat Sasaki hem in het grind liet eindigen.
[ Voor 85% gewijzigd door Turralyon op 12-11-2023 05:56 ]
Verwijderd
Hoezo zou hij onsportief zijn dan?
Edit: Nee. (Even opgezocht). Dus is Collin nu niet de nummer 1 rijder?? 😂😂😂😂
[ Voor 21% gewijzigd door Tylen op 12-11-2023 09:16 ]
Als hij er niet voorbij gaat had hij grote kans op plek drie te eindigen en wie weet zelfs als team op twee en drie. Vond ik wel een mooie uitlegTylen schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:13:
Wat vet he. Tja misschien was het beter om hem voor te laten, daar ben ik het wel mee eens. Maar heeft die Sasaki uberhaubt wel eens een wedstrijd gewonnen dit seizoen?
[ Voor 24% gewijzigd door sig69 op 12-11-2023 11:17 ]
Veijer houdt zich gewoon aan zn woordTylen schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:13:
Wat vet he. Tja misschien was het beter om hem voor te laten, daar ben ik het wel mee eens. Maar heeft die Sasaki uberhaubt wel eens een wedstrijd gewonnen dit seizoen?
Na zijn aanvaring met Intact GP-teamgenoot Ayumu Sasaki verklaart de Nederlander wel dat hij zich de volgende keer niet echt meer gaat inhouden als hij met de Japanner strijdt om posities.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
https://www.motorsport.co...-motogp-results/10545683/Turralyon schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:27:
Ondertussen bekend geworden dat Bagnaia en Bastiani en Marini met een illegale bandendruk hebben gereden.
Alleen een waarschuwing? Dat doen ze in de F1 beter, gelijk diskwalificeren.
Ik zie het niet als karma. Sasaki had er gewoon voor moeten zitten. Collin zal die laatste halve ronde niet geweten hebben wie er achter hem zat. Hij heeft door India in ieder geleerd om voor eigen kansen te gaan. In de Moto3 is het bijna onmogelijk om je teamgenoot te beschermen.Turralyon schreef op zondag 12 november 2023 @ 05:38:
Hij heeft hem! Fantastisch. Sorry normaal probeer ik spoiler vrij te reageren over (ochtend)races. Maar Veijer schrijft historie vandaag.
Op Reddit ineens ook discussies dat Veijer onsportief is en zijn teamgenoot genaaid heeft. Maar mijn inziens (met oranje bril) is het karma voor India dat Sasaki hem in het grind liet eindigen.
Honda blijft vooralsnog drama.
Yep, alleen een waarschuwing. Nu volgt er bij de tweede overtreding een tijdstraf.gambieter schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:43:
[...]
https://www.motorsport.co...-motogp-results/10545683/
Alleen een waarschuwing? Dat doen ze in de F1 beter, gelijk diskwalificeren.
Volgend jaar gaan ze wel vanaf overtreding 1 straffen.
[ Voor 13% gewijzigd door Joris748 op 12-11-2023 13:01 ]
Ach Reddit.... 🥴Turralyon schreef op zondag 12 november 2023 @ 05:38:
Hij heeft hem! Fantastisch. Sorry normaal probeer ik spoiler vrij te reageren over (ochtend)races. Maar Veijer schrijft historie vandaag.
Payback niet direct, maar er niet meer achterblijven beslist. Veijer was de gewoon de snellere van die twee, dan moet Sasaki maar werkelijk zijn kwaliteiten tonen. Voor nu komt ie steeds wat te kort.
Veijer heeft hem vorige race nog een dienst bewezen, dat is ie zeker al vergeten? Een echte kampioen moet dat ook laten zien, dat verzuimd ie steeds.
En ja, ik neem het hem nog steeds kwalijk wat ie met Veijer heeft geflikt, dat is toch ook "je teamgenoot"?
Goed gedaan Colin, genoten van de race.
Testing, one, two ...
En Zonta is ook verzekerd van een zitje bij Fieten op de Moto2 voor 2024.
Dit is denk ik de enige juiste instelling voor de mensen die van mening zijn dat hij Ajoemooo had moeten helpen. "Ik kom hier uiteindelijk ook voor mezelf, ik wil winnen."
Als rijder in een team heb je geen teammaat. Je hebt een tegenstander. En die moet je als eerste weten te verslaan.
[ Voor 32% gewijzigd door DeTjuk op 17-11-2023 11:37 ]
Gelukkig dat Di Giannantonio een superrace rijdt en wint van Bagnaia, die hem bijna nog onderuit ramde in een poging de leiding terug te pakken.
Maar Bagnaia 2e en Martin 10e.
[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 19-11-2023 18:47 ]
Het scheelde anders niet veel of Pecco had zichzelf uitgeschakeld bij die actie om Fabio in te halen.Tylen schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:50:
Het is theoretisch nog mogelijk voor martin. Maar vrees dat het niet gaat lukken.
We gaan het zien in Valencia. Laatst race kampioenschap beslissen is sowieso mooi.
En MM gaat denk ik volgend jaar weer aan de kop meedoen. Kost misschien een paar races.
Toen de Duc nog een stuk minder was zei Crutchlow al dat MM ermee zou vliegen.
Voor Pecco moet het nu wel heel raar lopen om nu nog mis te gaan. Maar het kan raar lopen, was toch in 2006 dat Rossi uitviel? 't Blijft motorracen...
Moto GP was ook mooi, bijna nog Pecci en DiG eraf, mijn hemel..close racing
Do { Ping } while ( LOL )
Volgende week mag Veijer voor eigen kansen gaan. Deze race zou ie meer in dienst van zijn teammaat gaan rijden, heeft echter niet gebracht wat de teammaat van Masia wel voor elkaar kreeg. Of dat allemaal netjes ging, tja? Maar we zijn al niet meer tevreden met een 10e plek begrijp ikShadow_Agent schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:25:
Moto 3 net even gekeken, blijft toch en spektakelVeijer niet best helaas.
Moto GP was ook mooi, bijna nog Pecci en DiG eraf, mijn hemel..close racing
Testing, one, two ...
Haha ik dacht hetzelfde. Het gaat snelhardware-lover schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:34:
[...]
Maar we zijn al niet meer tevreden met een 10e plek begrijp ik
Volgend jaar titelkandidaat?
Hij geeft wel Michelin de schuld. Als je kijkt naar zijn start dan zou ik eerder denken dat het aan de holeshot ligt.gambieter schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:28:
Pfff, het WK wordt zo wel beslist, onduidelijk wat er mis is met Jorge Martin. Probleem met de banden?
Martin was het hele weekend al met zijn practice-starts aan het klungelen, enkel zaterdag ging het dan wel net goed. Ik verwacht het zelf inderdaad ook eerder in de richting die je noemt, of misschien zelfs wel bij Martin zelf. Het was op vrijdag en zaterdag namelijk overduidelijk dat hij niet goed in zijn vel zat.Willem30 schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:39:
[...]
Hij geeft wel Michelin de schuld. Als je kijkt naar zijn start dan zou ik eerder denken dat het aan de holeshot ligt.
Edit: Overigens werd na de race bij Pramac Ducati direct de pitbox dichtgetrokken, maar wisselde kort daarna het camerabeeld naar de onboardcamera achterop Martin's motor zodat er alsnog in de ptibox werd meegekeken. Toen de heren bij Pramac dat doorhadden (want ze keken toevallig op de televisie) keken er een aantal nogal kwaad, dat was een heel raar moment en vind ik ook echt not done van de organisatie.
[ Voor 26% gewijzigd door UTwizard op 20-11-2023 09:00 ]
Het was vanuit de cockpit camera dat beeld, maar inderdaad ging dit wel een stapje te ver vanuit de regie.UTwizard schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:55:
[...]
Martin was het hele weekend al met zijn practice-starts aan het klungelen, enkel zaterdag ging het dan wel net goed. Ik verwacht het zelf inderdaad ook eerder in de richting die je noemt, of misschien zelfs wel bij Martin zelf. Het was op vrijdag en zaterdag namelijk overduidelijk dat hij niet goed in zijn vel zat.
Edit: Overigens werd na de race bij Pramac Ducati direct de pitbox dichtgetrokken, maar wisselde kort daarna het camerabeeld naar de onboardcamera achterop Martin's motor zodat er alsnog in de ptibox werd meegekeken. Toen de heren bij Pramac dat doorhadden (want ze keken toevallig op de televisie) keken er een aantal nogal kwaad, dat was een heel raar moment en vind ik ook echt not done van de organisatie.
Zo'n team trekt niet snel de deur dicht omdat ze er zoveel zin in hebben. Als een beetje privacy gewenst is, laat dat dan ook zo.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
@Joris748Joris748 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:44:
Oh ja, ik bereik binnenkort ook een mooi mijlpaal. Hint: geboren in 1977
Nou, heb de hele zondag nagedacht, Geen idee wat dit betekent
Je wordt 46
JAN-B schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:42:
[...]
@Joris748
Nou, heb de hele zondag nagedacht, Geen idee wat dit betekent![]()
Je wordt 46
Shadow_Agent schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:25:
Moto 3 net even gekeken, blijft toch en spektakelVeijer niet best helaas.
/f/image/foUQLMNcJ9kmnyvRMaYUBh8i.webp?f=fotoalbum_large)
De Moto3 race was zo'n spektakel dat zelfs Mick Doohan een conduct warning nodig vond.
Sinds het mislukken van "Motogp Unlimited¨ zijn ze bezig om de wedstrijden in een docu-soap-af-en-toe-hinderlijk-onderbroken-door-stukjes-wedstrijd te veranderen.UTwizard schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:55:
Nadat Pecco overreden was zijn zus en vriendin (met naam en toenaam onderin beeld) uitgebreid in beeld brengen buiten bij de Clinica Mobile terwijl ze getroost werden door het team, te pas en te onpas de reacties vanuit de pitbox in beeld brengen waardoor je de actie op de baan waar ze op reageren mist...
Dit weekend ook weer de hele wedstrijd de vriendinnen van Pecco en Jorge in beeld...
En terecht. Tot tweemaal zet Masia z'n fiets rechtop om Sasaki te dwarsbomen en daarna doet z'n teamgenoot hetzelfde nogmaals. Dat sloeg eigenlijk nergens opBambufan schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:19:
[...]
[Afbeelding]
De Moto3 race was zo'n spektakel dat zelfs Mick Doohan een conduct warning nodig vond.
Oncü trouwens met twee longlaps derde worden
https://www.racesport.nl/...ment-nog-eens-te-beleven/
Fabio di Giannantonio: “In die fase van de race had ik niet verwacht dat ik Pecco voor me zou hebben. Hij zei namelijk het hele weekend al dat hij problemen had dus ik dacht dat het iemand anders was. Het was dus wel Pecco en ik moest dus voorzichtig zijn, daarnaast voelde ik me ook een klein beetje schuldig want als ik hem zou passeren betekende dat dat ik wat punten van hem zou wegnemen voor het kampioenschap. We hadden vijf ronden voor het einde afgesproken om aan te vallen en die ‘Mapping 8’ op het dashboard betekende simpelweg dat het moment daar was. Het was een goed signaal want ik kon mijn pitbord niet goed zien. Ik wist niet hoeveel ronden er nog te gaan waren maar dankzij ‘Mapping 8’ wist ik wat de stand van zaken was. Ik wist dat dat het moment was om aan te vallen en probeerde het zo zuiver mogelijk te doen.”
En bij het Engelse commentaar op Ziggo (TNT sport, of hoe dat tegenwoordig ook heet), hadden ze het erover dat Lorenzo vroeger ook de 'Mapping 8' melding kreeg als hij achter Dovi zat.
De reden van het bericht naar Lorenzo was om juist niet aan te vallen. De commentatoren waren dan ook verbouwereerd toen Fabio wel de aanval inzette
Ja, briljant hoe iedere commentator dacht dat er stalorders uitgedeeld werdenalesandro_46 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:41:
[...]
En bij het Engelse commentaar op Ziggo (TNT sport, of hoe dat tegenwoordig ook heet), hadden ze het erover dat Lorenzo vroeger ook de 'Mapping 8' melding kreeg als hij achter Dovi zat.
De reden van het bericht naar Lorenzo was om juist niet aan te vallen. De commentatoren waren dan ook verbouwereerd toen Fabio wel de aanval inzette
Ja, op Ziggo TV onder de titel Davis cup 2023…paragon schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:44:
Werd de sprint uitgezonden? Kan het niet vinden.
Nibe S2125-12, VVMS320 / Home Assistant (MinisForum U700; CONBEE II; RF-LINK)
Hahaha duidelijk 🤪Luchtenburger schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:00:
[...]
Ja, op Ziggo TV onder de titel Davis cup 2023…
Wordt een knaller morgen. Bagnaia kan alles verliezen, Martin kan alleen maar winnen.
Ik kon niet live kijken en heb eerst flink weer lopen te vloeken op Ziggo dat ze het weer eens niet op gewicht on kanaal 14 uitgezonden hebben. En als je het al niet op je normale kanaal uitzend hoe moeilijk is het dan om de kanaal informatie in je app op orde te maken voor de uitgesteld kijkers?Luchtenburger schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:00:
[...]
Ja, op Ziggo TV onder de titel Davis cup 2023…
Dus ik ben naar /r/motorsportreplays gegaan, en weer eens lekker ouderwets van het Engelse commentaar genoten.
Veijer p1 kwalificatie geweldig, hopelijk weet die het seizoen met een winst af te sluiten. Maar hopelijk start Martin net wat beter dan vandaag en Peco wat slechter. Kans is klein natuurlijk maar altijd bijzonder om het WK in een laatste race te beslissen
Bij Ziggo terugkijken kan je meestal ook het Engelse commentaar opzetten.Turralyon schreef op zondag 26 november 2023 @ 00:08:
[...]
Ik kon niet live kijken en heb eerst flink weer lopen te vloeken op Ziggo dat ze het weer eens niet op gewicht on kanaal 14 uitgezonden hebben. En als je het al niet op je normale kanaal uitzend hoe moeilijk is het dan om de kanaal informatie in je app op orde te maken voor de uitgesteld kijkers?
Dus ik ben naar /r/motorsportreplays gegaan, en weer eens lekker ouderwets van het Engelse commentaar genoten.
Veijer p1 kwalificatie geweldig, hopelijk weet die het seizoen met een winst af te sluiten. Maar hopelijk start Martin net wat beter dan vandaag en Peco wat slechter. Kans is klein natuurlijk maar altijd bijzonder om het WK in een laatste race te beslissen
Goeie vraag ik probeer nu terug te kijken maar zit naar een HBO Max reclame te kijkenTurralyon schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:27:
Is de moto3 race weer niet te zien op Ziggo?
Waardeloos
1200 uur begint moto3 dus je bent er live bij.Shadow_Agent schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:55:
Maar even voor de duidelijkheid: de Moto3 race is toch al wel verreden of zit ik echt live? Dit is toch integraal zoals @Turralyon hierboven ook zegt?