MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 62 ... 76 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:59

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

DeTjuk schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:59:
[...]

Volgens mij verveelt ie zich niet: https://twitter.com/Peter...?cxt=HHwWgoC81YL5kMktAAAA

Maar wel jammer dat we hem niet meer horen inderdaad.
Oh hij is er helemaal niet meer bij :o Zonde zeg! :'(

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:22

Laguna

Connaisseur

Shadow_Agent schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:31:
is dat de keuze van Ziggo of Peter Bom geweest? Weet iemand dat? Misschien wilde Bom wel niet meer races over zee doen en alleen de EU GP's?
Hij doet inderdaad andere dingen nu, maar dat kan natuurlijk ook zijn eigen keuze zijn geweest (dat Ziggo die keuze heeft gemaakt was een aanname van mijn kant). Jammer blijft het wel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 18:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

kaos001 schreef op maandag 3 april 2023 @ 08:18:
[...]

Barry zit alleen maar stom rondetijden op te dreunen. Gisteren noodgedwongen naar Ziggo gekeken, maar ben normaal gesproken altijd bij de Engelse BT Sport 2 te vinden. Véél en véél beter. Op alle fronten. De passie druipt gewoon van je scherm af. Zowel voor, tijdens en na de race.

Heerlijk O+
Volgens mij kun je een 2e audio spoor selecteren bij Ziggo voor het Engelse commentaar. Bij nascar werkt dat vaak wel, ik weet niet of dat ook zo is met MotoGP.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:52
HaterFrame schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:03:
[...]

Volgens mij kun je een 2e audio spoor selecteren bij Ziggo voor het Engelse commentaar. Bij nascar werkt dat vaak wel, ik weet niet of dat ook zo is met MotoGP.
Vorig jaar werkte dat, nu helaas niet meer. Bij Moto3 en Moto2 zit de optie om een team te selecteren er niet in.. Bij MotoGP zit er een Nederlands en Internationaal kanaal in de uitzending, echter geen commentaar bij dit laatste optie.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:13
Net de kaartjes binnen voor de TT (Strubbentribune). Prijsverhoging is niet mals, kaartje kost nu €123 :'( Volgens mij waren ze de vorige keer nog ruim onder de 110 EUR.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alesandro_46
Joris748 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:37:
Net de kaartjes binnen voor de TT (Strubbentribune). Prijsverhoging is niet mals, kaartje kost nu €123 :'( Volgens mij waren ze de vorige keer nog ruim onder de 110 EUR.
Ja, nu Rossi komt schieten de prijzen omhoog! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:09
MM gaat in beroep tegen zijn straf en zegt dat te gaan winnen.

https://www.crash.net/mot...l-benefit-clumsiness-rule

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 04-09 12:33

Bergie

Lekker belangrijk...

Zou ik ook ergens ook wel terecht vinden; hadden ze de straf maar op juiste manier moeten invullen. Ergens een gelukje voor MM, maar aan de andere kant heeft hij de hele race al gemist dus heeft in dat opzicht al een straf gehad.

Yamaha MT-09

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bergie schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:36:
Zou ik ook ergens ook wel terecht vinden; hadden ze de straf maar op juiste manier moeten invullen. Ergens een gelukje voor MM, maar aan de andere kant heeft hij de hele race al gemist dus heeft in dat opzicht al een straf gehad.
Apart dat je dat zo ziet? Er zullen er maar weinig zijn die dat ook zo vinden (mag ik hopen). Nu is zijn straf, als ie niet wordt doorgezet, minimaal gelijk aan die van Oliveira, die heeft tenslotte ook nu al een race moeten missen, en wie weet worden het er nog meer.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
MM mag god op zijn blote knietjes danken dat hij geen zwaardere straf gehad heeft.

Om tegen een dubbele longlap penalty in beroep te gaan vind ik nogal misplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Joris748 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:19:
MM mag god op zijn blote knietjes danken dat hij geen zwaardere straf gehad heeft.

Om tegen een dubbele longlap penalty in beroep te gaan vind ik nogal misplaatst.
Het gaat Honda (juridisch gezien) niet om de opgelegde straf maar om het feit dat de rechtsprekende insttantie (de stewardscommissie) een "veroordeling" met bijgevoegde straf niet met terugwerkende kracht kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Bambufan schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:37:
[...]

Het gaat Honda (juridisch gezien) niet om de opgelegde straf maar om het feit dat de rechtsprekende insttantie (de stewardscommissie) een "veroordeling" met bijgevoegde straf niet met terugwerkende kracht kan aanpassen.
Juridisch geneuzel, er tegenin gaan is ook keuze. Honda en Marquez kunnen zich er ook gewoon bij neerleggen. Ook zij zullen zich beseffen zich dat ze heel mild gestraft zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bambufan
Ik hoop eerlijk gezegd dat dit vooral een goede les voor de stewardscommissie is.

Hun besluitvorming is al sinds het aantreden van Freddie Spencer en consorten zo amateuristisch en willekeurig (vrijwel altijd puur op de gevolgen gebaseerd) dat dit ze er misschien toe dwingt om eindelijk eens kritisch naar zichzelf te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bambufan schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:37:
[...]

De enige reden dat ze überhaupt protest kunnen aantekenen is dat de straf na de racedag is aangepast. In het reglement wordt inderdaad niks gezegd over het aanpassen van een straf na de racedag, maar dat het niet staat beschreven wil niet zeggen dat een straf niet aangepast mag worden lijkt mij. Afwachten dus hoe er over deze kwestie geoordeeld gaat worden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:50
hardware-lover schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:14:
[...]

Apart dat je dat zo ziet? Er zullen er maar weinig zijn die dat ook zo vinden (mag ik hopen). Nu is zijn straf, als ie niet wordt doorgezet, minimaal gelijk aan die van Oliveira, die heeft tenslotte ook nu al een race moeten missen, en wie weet worden het er nog meer.
De straf is "2 long laps in Argentinië" dat is nogal specifiek..

En dan kan je niet rijden in Argentinië, tja dan is het klaar. Om dan achteraf de straf aan te passen is amateuristisch. Stomme fout van de organisatie, volgende keer weten ze vast beter. Ik snap goed dat Honda dit aanvecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dacuuu schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:09:
De straf is "2 long laps in Argentinië" dat is nogal specifiek..

En dan kan je niet rijden in Argentinië, tja dan is het klaar. Om dan achteraf de straf aan te passen is amateuristisch. Stomme fout van de organisatie, volgende keer weten ze vast beter. Ik snap goed dat Honda dit aanvecht.
Ik heb geen probleem met de consequentie van de f*ckup van de wedstrijdleiding. Ik reageer op het voldoende gestraft zijn van Marquez voor het missen van de vorige race, dat begreep je niet helemaal verwacht ik? 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 04-09 12:33

Bergie

Lekker belangrijk...

[...]

Nee hoor; ik vind niet dat hij genoeg gestraft is zo. Die straf had gewoon bij de eerstvolgende race moeten zijn waar hij aan mee zou doen. Maar omdat hij zelf ook niet mee kon doen tgv zijn eigen onbezonnen actie gaat hij tenminste ook niet vrijuit.

Yamaha MT-09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:26

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Ik zie dat anders ook zo. Hadden ze maar niet zo duidelijk moeten zijn met hun "in Argentinië"

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Karma has won, geen Marquez op COTA.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
hardware-lover schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:48:
Karma has won, geen Marquez op COTA.
Las het inderdaad, nog onvoldoende hersteld. Verstandige keuze, maar dus geen king of Cota dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Alex Marquez doet nog net geen surplace om achter Bagnaia zijn laatste flying lap te kunnen rijden. Zo druk daarmee dat hij in zijn flying lap onderuit gaat :+

Nee, ik heb de Marquez broers niet hoog zitten. Matige persoonlijkheden.

Alex Rins zet de Honda op P2 d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Joris748 op 15-04-2023 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

DeTjuk schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 19:54:
[...]

Las het inderdaad, nog onvoldoende hersteld. Verstandige keuze, maar dus geen king of Cota dit jaar.
Hij is al de king van cota ;) en van de sachsenring. En van en van envan etc.

* Tylen is gewoon fan van Mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Kwalificatie alleen op Ziggo Sport Racing en nu de sprint ook al alleen daar? Sprint zou ook uitgezonden worden op kanaal 13 (ZiggoTV), maar niet dus? :/ ah toch wel *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Laguna op 15-04-2023 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nope, de race van morgen wordt wel uitgezonden op Ziggo select.

Edit:
Zie nu de edit, ik kijk het in ieder geval toch op Ziggo Racing.

[ Voor 37% gewijzigd door tweakduke op 15-04-2023 21:50 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
Bo staat er lekker bij voor morgen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quarteraro was zo wanhopig aan het overdriven, dat kon niet lang goed gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
A. Marquez onderuit... die laat het ook afweten op de juiste momenten, bij de kwalificatie ging hij ook al. Bagnaia ziet er erg sterk uit.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18:13
Het lijkt er op dat niet meer alle risico's genomen worden om als eerste uit de eerste bocht van de sprintrace te komen. Brad Binder heeft de vorige race laten zien dat je ook met een matige kwalificatie toch kan winnen.

Bagnaia was deze keer ijzersterk maar de strijd om de plaatsen er achter was mooi om te zien.

Weer een zeer moeilijke race voor Quartararo cq Yamaha. Was al duidelijk te zien dat hij al op het randje reed om bij te blijven met helaas een schuiver tot gevolg.

Een tweede Yamaha team zie ik er niet snel komen. Behalve dat men alleen een nieuw fabrieks team wil toelaten (welke?) staan er denk ik ook geen andere teams te springen om met Yamaha in zee te gaan.

Wil/kan Yamaha investeren om met de andere merken te kunnen meekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Als ze het spreekwoordelijke lek niet snel gevonden krijgen zie ik Yamaha de handdoek in de ring gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
tweakduke schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:18:
A. Marquez onderuit... die laat het ook afweten op de juiste momenten, bij de kwalificatie ging hij ook al.
Marquez bleek (net als o.a. Martin) zo ziek te zijn dat hij onderuit ging omdat hij in zijn helm begon over te geven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bambufan
alesandro_46 schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:51:
Als ze het spreekwoordelijke lek niet snel gevonden krijgen zie ik Yamaha de handdoek in de ring gooien.
Ik ben er ook bang voor. Quatararo is behoorlijk radeloos over wat er moet veranderen. Als Yamaha niets anders kan dan helemaal overnieuw beginnen met een V4 dan zie ik ze het geld liever in de zak houden en hun pijlen net als Kawasaki op WSB richten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Hopelijk voelt Alex M. zich vandaag een stuk beter. Spugen in je eigen helm lijkt me geen pretje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeTjuk
Wow snap dat de regie het niet liet zien. Maar Bo pakt P3 wat gebeurde daar joh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:09
DeTjuk schreef op zondag 16 april 2023 @ 19:54:
Wow snap dat de regie het niet liet zien. Maar Bo pakt P3 wat gebeurde daar joh.
Super knap van een ruk start, 14de naar 3de plaats.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
Die start van BB was echt ongelofelijk slecht, terwijl hij goed van zijn plek kwam. Maar terugkomen van 14e naar 3e _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Joris748 op 16-04-2023 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
DeTjuk schreef op zondag 16 april 2023 @ 19:48:
Hopelijk voelt Alex M. zich vandaag een stuk beter. Spugen in je eigen helm lijkt me geen pretje.
Heb het een keer bij een Duitser zien gebeuren, dat was ranzig. Hoop voor AM dat hij op tijd zijn vizier open had, die Duitser kreeg zijn vizier niet eens open :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:39
DeTjuk schreef op zondag 16 april 2023 @ 19:54:
Echt gaaf om hem opeens in de achtergrond als derde uit de laatste bocht te zien komen. Top race!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Knap opportunistisch gereageerd van BB. Hij lag zesde, de nrs 4 en 5 reden tegen elkaar aan, en dan de nr 3 in de laatste bocht passeren. Emotioneel in de interviews, zijn opa is twee dagen terug overleden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
Wat een race! Wat een circuit! Flinke crashes en een heel mooi podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joris748 schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:11:
Die start van BB was echt ongelofelijk slecht, terwijl hij goed van zijn plek kwam. Maar terugkomen van 14e naar 3e _/-\o_ _/-\o_
Idd, zijn start was goed, maar de rest van de eerste ronde was dramatisch. Toen ie stabiel zijn plek behield en langzaam door het veld heen kwam, dacht ik nog, top 10 zit er nog wel in. Uiteindelijk dacht ik dat ie als 4e de laatste bocht uit zou gaan komen, maar daar was ie dan. Armen in de lucht hier 🥳

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Zo the day after COTA. Blijft een bijzonder circuit. Jammer dat het nog steeds zo hobbelig is.

George Martin heeft me wel weer getest zeg... Wappert er zo van af. Remt gewoon te hard met een koude band (?) en beukt daarbij Alex M. er ook af. Hij was niet de enige die er in ronde 1 al bij ging liggen, dat verzacht de pijn een beetje.

Maar wat moeten we nu met Bagnaia. De beste man gooit 45(!) punten weg over twee wedstrijden, terwijl hij het beste materiaal in handen heeft. Hij wist door de sprint race dat hij al dominant was, dus deze lijn kon hij doortrekken naar de race. In eerste instantie leek hij dat ook te doen, totdat hij

En dan Davide Tardozzi die al NO NO NO roepend door zijn knieën zakt.

Ik hoop dat Enea Bastianini er zo snel mogelijk weer bij is en hij Bagnaia het snot voor de ogen rijdt om te zien of deze claim stand houdt.

[ Voor 4% gewijzigd door DeTjuk op 17-04-2023 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Ik weet niet wat is of het door de manier van filmen kwam? Maar ik hield iedere keer mijn hart vast, zo hard als ze door die bochtencombinaties op COTA gaan. Heb dat op geen enkel ander circuit, terwijl op Assen de Ruskenhoek, Meeuwenmeer en de Ramshoek ook bochten voor hele grote jongens (en meiden) zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
@DeTjuk Ik zou mijn geld zetten op de aero, die heel wisselend reageert op verschillende windsnelheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:15
Het is niet meer zo extreem hobbelig als in het verleden, maar op sommige plekken zie je de machines alsnog wel heel onrustig worden. Ik kan me het commentaar van veel rijders absoluut voorstellen.

Tja, Martin. Waar mijn vriendin en ik in het verleden nog wel enthousiast waren over Martin, hebben we ieder weekend minder positiefs over die jongen te zeggen. Hij is simpelweg niet koel en berekenend genoeg, en neemt daardoor zulke onnodige risico's waardoor hij toch te vaak met de scooter teruggebracht moet worden naar de pitbox. Lullig voor A Marquez dat hij wordt meegenomen door Martin die alleen maar weer als een stier op een rode lap losgaat.

De crash van Bagnaia blijft een rare, dat is normaal gesproken geen bocht waar veel crashes gebeuren dus ik wil nog niet uitsluiten dat het misschien een ongelukkige combinatie was van hobbelig asfalt + windvlaag misschien? Maar neemt niet weg dat hij al eenzaam op P1 had kunnen staan in het wereldkampioenschap.

Maar wat is die Rins toch een coole gast. Rijdt op een satelliet Honda (de enige Honda die überhaupt de zwart-witte vlag heeft gezien) met een rijstijl waarvan iedereen zegt dat die niet werkt op de Honda, met 3 seconden voorsprong naar de overwinning. Misschien is die Honda al jaren prima, maar hebben ze de afgelopen jaren niet de juiste rijder gehad voor de huidige machine? Zowel Marquez als Mir hebben een extreem agressieve rijstijl, terwijl voor mijn idee niemand zo soepel en vloeiend rijdt als Rins. Ik zou het hem zo gunnen om hem vaker op het podium te zien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
Dat was een hele mooie dag. Twee Nederlanders op het podium bij de TT.

https://www.racesport.nl/...-dat-was-29-jaar-geleden/

* Joris748 was erbij :)

Zou mooi zijn als Bendsneijder en Veijer dat minimaal evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Ze zijn er uit hoor waarom Pecco is gevallen.

Het is een heel voorzichtig geschreven artikel waarbij de Italiaan wordt gespaard.

https://m.gpone.com/en/20...ed-bagnaia-in-austin.html

30 cm verder van de ideale rijlijn en/of wind is de oorzaak. Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

DeTjuk schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:51:
Ze zijn er uit hoor waarom Pecco is gevallen.

Het is een heel voorzichtig geschreven artikel waarbij de Italiaan wordt gespaard.

https://m.gpone.com/en/20...ed-bagnaia-in-austin.html

30 cm verder van de ideale rijlijn en/of wind is de oorzaak. Tja.
Dus gewoon eigen schuld. Had hij maar niet “30 cm” ernaast moeten zitten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTwizard
@DeTjuk Klinkt een beetje alsof ze maar iets zoeken om niet Bagnaia de schuld te hoeven geven, terwijl het eigenlijk wel gewoon zijn schuld is... :P

Aankomende zaterdag zijn mijn vriendin en ik op Assen voor de WorldSBK, volgens de verhalen hebben Rea en Lowes in de tussentijd bij de testdagen goede stappen kunnen zetten met hun Kawasaki's dus ik hoop dat het een mooi gevecht wordt tussen de drie heren. Dit keer hopelijk zonder Domino-Day tussen Rea en Raz in de eerste bocht.

Mijn vriendin is van fan Axel Bassani en Stefano Manzi, dus ik zal maar voor die beide heren juichen denk ik? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
UTwizard schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:15:
@DeTjuk Klinkt een beetje alsof ze maar iets zoeken om niet Bagnaia de schuld te hoeven geven, terwijl het eigenlijk wel gewoon zijn schuld is... :P

Aankomende zaterdag zijn mijn vriendin en ik op Assen voor de WorldSBK, volgens de verhalen hebben Rea en Lowes in de tussentijd bij de testdagen goede stappen kunnen zetten met hun Kawasaki's dus ik hoop dat het een mooi gevecht wordt tussen de drie heren. Dit keer hopelijk zonder Domino-Day tussen Rea en Raz in de eerste bocht.

Mijn vriendin is van fan Axel Bassani en Stefano Manzi, dus ik zal maar voor die beide heren juichen denk ik? :+
Ja, het is een Italiaanse site. Weet niet echt iets van hun journalistieke reputatie, maar de schuld neerleggen bij Pecco deden ze zeker niet haha.

Leuk man, ben er zelf niet bij, maar alvast veel plezier. De BMW truck van VdM is al gesignaleerd, dus dat komt goed. Hopelijk kan ie wat moois laten zien.

Over onze Turkse vriend gesproken, hij heeft nog niet de snelheid gevonden om mee te kunnen in de MotoGP.

Toprak Razgatlioglu to MotoGP in 2024 ‘pretty unlikely’, did test do more damage than good?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
DeTjuk schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:48:
[...]

Ja, het is een Italiaanse site. Weet niet echt iets van hun journalistieke reputatie, maar de schuld neerleggen bij Pecco deden ze zeker niet haha.

Leuk man, ben er zelf niet bij, maar alvast veel plezier. De BMW truck van VdM is al gesignaleerd, dus dat komt goed. Hopelijk kan ie wat moois laten zien.

Over onze Turkse vriend gesproken, hij heeft nog niet de snelheid gevonden om mee te kunnen in de MotoGP.

Toprak Razgatlioglu to MotoGP in 2024 ‘pretty unlikely’, did test do more damage than good?
VdM zit helaas niet op het beste materiaal, maar inderdaad hopen voor hem en het publiek dat hij toch redelijk ver vooraan mee kan doen :)

Ik kan het me zelf ook nog niet goed voorstellen dat Toprak naar de MotoGP zou wisselen. Bij Yamaha in de MotoGP loopt het allemaal niet zoals het hoort, het lijkt me niet dat hij vrijwillig van een competitieve R1M naar een "meh" M1 zou overstappen? Daarnaast zal Quartararo wel de nummer 1 rijder binnen het team blijven verwacht ik, en of dat voor Toprak gaat werken?

Overigens moet ik datzelfde ook nog zien bij Ducati, volgens mij is Bastianini niet zo onder de indruk van Bagnaia, dat zou ook binnen het team nog weleens vuurwerk kunnen gaan geven.

Eind dit jaar loopt ook de ban van Andrea Ianonne af, ik ben benieuwd of we die nog terug gaan zien in de MotoGP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
UTwizard schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:55:
[...]

Overigens moet ik datzelfde ook nog zien bij Ducati, volgens mij is Bastianini niet zo onder de indruk van Bagnaia, dat zou ook binnen het team nog weleens vuurwerk kunnen gaan geven.
There you go. Francesco Bagnaia warned by Wayne Rainey of rival who will say ‘I need to be the guy’

Daarom kan ik ook niet wachten dat Enea weer mee kan gaan doen. Een Biaggi vs Rossi zal het wel niet worden, maar de sport kan wel een goede rivaliteit gebruiken dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

UTwizard schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:55:
VdM zit helaas niet op het beste materiaal, maar inderdaad hopen voor hem en het publiek dat hij toch redelijk ver vooraan mee kan doen :)

[knip]
Wel.... 😏

No spoilers 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Zelf geen beelden gezien maar begrijp dat VdM er vandaag ontzettend lelijk vanaf is gegaan (highsider GT bocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeTjuk schreef op zondag 23 april 2023 @ 17:15:
Zelf geen beelden gezien maar begrijp dat VdM er vandaag ontzettend lelijk vanaf is gegaan (highsider GT bocht).
Ik wel, met excuses voor het uitzenden, via het Britse commentaar. Die zien we dit seizoen niet meer terug ben ik bang, het zou me verbazen.

Wat heeft ie toch al meegemaakt na zijn overstap naar BMW, heeft uiteindelijk niet echt goed uitgepakt. Zou me niet verbazen als ze de stekker eruit gaan trekken bij BMW, ze kunnen de aansluiting met de top niet voor elkaar krijgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Het was een hele smerige highsider in de GT. Van het soort die je (gelukkig) bijna nooit ziet.

Zei meteen al tegen mijn vrouw dat zijn linker been er niet fris bij hing en dat hij waarschijnlijk zijn bovenbeen gebroken had (wat later ook is bevestigd).

Dit wordt (weer) een heel lange revalidatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:39
Ja het zit vd Mark echt niet mee. En idd, wat gaat volgend jaar brengen? Ik weet niet of hij nog een contract heeft en of idd BMW er volgend jaar nog wel bij is. Zo zonde want ik had hoop dat hij met BMW leuk net achter de drie toppers mee had kunnen doen, maar met zulke blessures komt daar natuurlijk ook niet veel van terecht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
Los van dat een open beenbreuk van het bovenbeen geen kattenpis is, komt hij er wonderwel goed vanaf.

https://www.racesport.nl/...ark-succesvol-geopereerd/
De artsen, die spraken van een ‘cleane’ breuk, besloten echter vanwege de drukte in het Wilhelmina ziekenhuis Van der Mark over te brengen naar het UMC in Groningen. Mede gezien het feit dat er sprake was van een ‘open breuk’ was dit de meest voor de hand liggende optie.

Aangekomen in het UMC in Groningen werd Van der Mark zondagavond laat nog geopereerd, een operatie die naar tevredenheid van de artsen en succesvol is verlopen zo werd maandagochtend bekend.

Tevens werd bekend dat Van der Mark naast zijn gebroken linker bovenbeen verder geen noemenswaardige verwondingen heeft opgelopen bij deze ‘horror’ crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
En daar gaat de GP van Kazachstan...

Hoe lang zou het duren voor we weer op de gebruikelijke 18 Gp's zitten? (#looking at you India!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:52
Vandaag om 14:00 een persconferentie van Marc Marquez. Dat zal geen goed nieuws zijn verwacht ik.

Mijn gok: Hij gaat zijn vetrek uit de MotoGP aankondigen. Zo niet, dan voorzie ik per direct (of op zeer korte termijn) een vertrek bij Honda.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Maikel64 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:10:
Vandaag om 14:00 een persconferentie van Marc Marquez. Dat zal geen goed nieuws zijn verwacht ik.

Mijn gok: Hij gaat zijn vetrek uit de MotoGP aankondigen. Zo niet, dan voorzie ik per direct (of op zeer korte termijn) een vertrek bij Honda.
Hij rijdt sowieso de volgende race weer niet, maar dat was al algemeen bekend, dus dat zal de reden niet zijn.

Edit: blijkbaar wel. Gebrek aan aandacht? 😏

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 27-04-2023 17:53 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:52
Maikel64 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:10:

Ownee, toch maar niet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9h8dfWdDsWlIZumvEtGdRkxop-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Malk9rYFhMJ3NS1c9tTEMKoo.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
Nee hoor, Marc legt gewoon nog even een keer uit dat hij van het weekend niet meedoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Bastianini is er gelukkig wel weer bij. Let's go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
VdM laat in zijn column op racesport.nl weten dat het goed met hem gaat, maar ook ergens erg boos over is.

"Er was eerst nog wat verwarring over wat precies mijn verwondingen waren omdat iemand had geroepen dat ik een open beenbreuk zou hebben. Ik weet wie dat is en ik hoop dat deze persoon nooit meer terugkomt op zijn functie."

Hebben we het dan over een marshal of een medisch professional? Die laatste zou toch wel weten hoe een open beenbreuk er uit ziet.

Haha, die Pedrosa is lekker bezig.

[ Voor 22% gewijzigd door DeTjuk op 28-04-2023 15:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeTjuk
FIM kondigt wegraceklasse speciaal voor vrouwen aan

En nu is het wachten op Jasper Iwema die zich als vrouw identificeert en mee gaat doen.

[ Voor 14% gewijzigd door DeTjuk op 29-04-2023 13:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeTjuk
Keurig resultaat in de sprint voor de rijder van de oude garde (P6).
Pecco goed naar voren gereden. Binder pakt zijn tweede sprint victory... not bad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:10

steveman

Comfortabel ten onder

Binder ging een paar keer totáál supermoto zeg :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeTjuk schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:10:
VdM laat in zijn column op racesport.nl weten dat het goed met hem gaat, maar ook ergens erg boos over is.

"Er was eerst nog wat verwarring over wat precies mijn verwondingen waren omdat iemand had geroepen dat ik een open beenbreuk zou hebben. Ik weet wie dat is en ik hoop dat deze persoon nooit meer terugkomt op zijn functie."

Hebben we het dan over een marshal of een medisch professional? Die laatste zou toch wel weten hoe een open beenbreuk er uit ziet.

[knip]
Het was @Joris748, we hebben het bewijs in dit topic 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
hardware-lover schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 21:44:
[...]

Het was @Joris748, we hebben het bewijs in dit topic 😏
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Jammer dat Binder zijn sterke optreden niet in een overwinning om kon zetten. Heel goed gereden, maar Bagnaia was heer en meester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Niet live kunnen kijken, maar wel in alle rust de race later gezien.

Ik heb erg genoten van deze race op Jerez.

Binder was dichtbij de dubbele winst, maar Pecco reed een ijzersterke race en sloeg op het juiste moment toe.

Wat was er nou gaande bij het vieren van de overwinning van Pecco? Twee mannetjes op de baan in bepaalde kleding die hem tegenhielden. Vervolgens werd er een ratelband aangestoken en ging hij verder. Het deed me denken aan de vooraf bedachte stukjes bij een overwinning van Rossi.
De regie moest er in ieder geval weinig van hebben, want het werd bewust nauwelijks in beeld gebracht.

En dan alle hulde voor KTM, het begin was moeilijk voor ze, maar ze lijken nu toch de goede weg ingeslagen te zijn. Brad Binder die dat ding spectaculair aanremt voor de bocht is schitterend om te zien. De shots van boven gaven een goed beeld hoe instabiel de KTM lijkt te zijn bij het aanremmen vergeleken met de Ducati van Pecco. En ook hulde voor Dani Pedrosa. Zonder wedstrijdritme dit resultaat neerzetten is knap gedaan.

Mooie beelden van Rossi die aanwezig was op het circuit en diverse handjes heeft geschud en moest schudden haha. Gemend resultaat voor zijn team, keurige P6 voor Marini, maar een dieptepunt voor Bezzecchi.

En hoe ging het met Honda? Man, man, man... Wereldkampioen Mir kan er absoluut niet mee overweg. Geen idee wat de klasse is van een Iker Lecuona, maar één na laatste finishen word je niet vrolijk van.

Heb nog geen updates gezocht over Oliveira, maar wat een pech voor hem, had hem wel een goed klassering toegedicht.

Fabio die toch nog een P10 weet te noteren na 2x de longlap mee te moeten pakken is netjes te noemen, maar wel erg knullig dat hem het niet lukt om de eerste keer netjes binnen de lijnen te kleuren.
Vond de straf negens op slaan. Hij kon geen kant op.

Hoe vaak gebeurt het dat er een ketting knapt (Vinales op de Aprilla)?

Meest opvallend vond ik nog de straf voor Pecco. Hij moest een positie terug geven voor gevaarlijk rijgedrag (oid). Maar ik vond die andere actie veel gevaarlijker, maar ook geen reden om actie op te ondernemen. Wat een geneuzel qua dubieuze beslissingen zeg, begint bijna op de FIA te lijken, bah bah. En meneer Freddie Spencer schijnt nooit met de media te praten om zijn beslissingen toe te lichten. Jammer, maar er moet wel geracet kunnen blijven worden.

Van der Mark denkt er ook het zijne van. What a joke #MotoGP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hij plaatste zichzelf in die situatie. Hij had al eerder van z'n gas moeten gaan, er was geen ruimte daar. Beide Yamaha rijders probeerden zich te snel naar voren te forceren wegens slechte resultaten, wat zowel op zaterdag als op zondag in crashes heeft geresulteerd waar andere rijders tevens de dupe van werden.

Pedrosa kon mogelijk nog wel harder, maar zal opdracht gekregen hebben om zowel bij de sprint als de race niet voor Binder en Miller te eindigen vanwege de te behalen punten in het kampioenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
@DeTjuk Dat vuurwerk is traditie in Jerez. Althans ik kan het me niet van afgelopen jaren herinneren, maar vroeger heb ik ze vaker gezien. Ze stonden er ook bij de Moto2 en Moto3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Laguna schreef op maandag 1 mei 2023 @ 00:40:
[...]
Hij plaatste zichzelf in die situatie. Hij had al eerder van z'n gas moeten gaan, er was geen ruimte daar. Beide Yamaha rijders probeerden zich te snel naar voren te forceren wegens slechte resultaten, wat zowel op zaterdag als op zondag in crashes heeft geresulteerd waar andere rijders tevens de dupe van werden.
Moet je echt een longlap penalty voor dit geven, het gebeurt nota bene in de eerst ronde?

Wel verdiend iedereen een longlap penalty die Oliveira er nog een keer aftikt dit seizoen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
DeTjuk schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:10:

Ach, hij zou niet de eerste zijn die bijna uit Assen terugkomt met maar één been...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bambufan
DeTjuk schreef op zondag 30 april 2023 @ 22:52:
Heb nog geen updates gezocht over Oliveira, maar wat een pech voor hem, had hem wel een goed klassering toegedicht.
Scheurtje in het opperarmbeen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DasNieNix
Behalve de valpartijen in de eerste ronde en de rode vlag situaties toch mooie sprint en motogp races gezien.

Wel weer zitten ergeren aan de uitgedeelde penalty's en ook de coureurs hebben er nu genoeg van en willen een gesprek met de stewards.

Mijns inziens werd Quartararo naar buiten gedwongen met de valpartij tot gevolg.

Klagen dat er te weinig wordt ingehaald en als het dan gebeurt is weer niet goed en moest de plek weer worden teruggegeven. Miller liet een gaatje vallen en Bagnaia duikt daar meteen in. Het kan gebeuren dat men elkaar raakt maar in dit geval was dat zonder gevolgen.

Dat er wat moet gebeuren aan de regels wordt steeds duidelijker en ben benieuwd waar dit op uitloopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeTjuk
DasNieNix schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:54:
Wel weer zitten ergeren aan de uitgedeelde penalty's en ook de coureurs hebben er nu genoeg van en willen een gesprek met de stewards.
Als ik dit zo lees, zou er geen enkele communicatie tussen het stewards panel en de rijders zelf zijn. Dat is toch bizar.
"Vrijdag hebben we in de Safety Commission bespreking gevraagd om met hen te spreken. We praten er altijd over, maar ze zijn er nooit. We willen vragen waarom bepaalde beslissingen worden genomen en zullen onze mening duidelijk kenbaar maken. We zien geen enkele uniformiteit, niet alleen in de MotoGP maar ook in de andere categorieën."
Hier een gedetailleerde foto impressie van de Jerez test 2023 gemaakt door Randy van Maasdijk. De techfanaten kunnen hier hun hart ophalen, volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
Voor de mensen die live timing bij de race willen, zonder daarvoor te hoeven betalen: https://mototiming.live/

Zelf nog geen ervaring mee, maar probeer het de volgende race er wel even bij te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Helaas nog niet genoeg opgeknapt on in Le Mans mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:34
DeTjuk schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:57:
Voor de mensen die live timing bij de race willen, zonder daarvoor te hoeven betalen: https://mototiming.live/

Zelf nog geen ervaring mee, maar probeer het de volgende race er wel even bij te pakken.
dat is wel handig voor de trainingen ( als je zelf op het circuit ben om te kijken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
Op 6 juni verschijnt 'Valentino Rossi. De biografie' van Stuart Barker en uitgegeven door Uitgeverij Brandt.
In het boek uiteraard ruim aandacht voor de 26 seizoenen waarin Rossi actief was als GP-coureur en liefst negen keer wereldkampioen werd en 115 GP-zeges pakte.
Afbeeldingslocatie: https://www.motoplus.nl/wp-content/uploads/2023/05/biografie-rossi.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
Whoop whoop, onze knuffelbeer is tijdelijk terug :)

https://www.racesport.nl/...an-bastianini-in-le-mans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasNieNix
Helaas voor de concurrentie maar Bautista gaat ook volgend jaar nog door. Hoe ik nou weer bij Checa kwam. Hij is op dit moment wel de te kloppen man.

Ben ook benieuwd hoe hij het zou doen bij een motogp invalbeurt of wildcard optreden.
Ik denk dat ze hier geen risico mee willen lopen om het kampioenschap in gevaar te brengen.

Maar inderdaad wel weer leuk voor Petrucci.

[ Voor 5% gewijzigd door DasNieNix op 06-05-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
DasNieNix schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 17:13:
Helaas voor de concurrentie maar Checa gaat ook volgend jaar nog door. Hij is op dit moment wel de te kloppen man.

Ben ook benieuwd hoe hij het zou doen bij een motogp invalbeurt of wildcard optreden.
Ik denk dat ze hier geen risico mee willen lopen om het kampioenschap in gevaar te brengen.

Maar inderdaad wel weer leuk voor Petrucci.
Checa? Is die nog actief in de motorsport? :D
Je bedoeld natuurlijk Bautista ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasNieNix
alesandro_46 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 17:39:
[...]

Checa? Is die nog actief in de motorsport? :D
Je bedoeld natuurlijk Bautista ;)
Uiteraard Bautista, stom stom stom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeTjuk
Het is feest. Met Le Mans voor de boeg gaan we de 1000e GP tegemoet.

Welke MotoGP is voor jullie de meest memorabele?

Misschien niet de mooiste race, maar voor mij wel een mooie overwinning. Nicky Hayden die in 2006 op Valencia wereldkampioen wordt.
Die foto waarop hij intens huilend van blijdschap staat, kippenvel. #RIP

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/4251/34030247443_4564e2eae6_b.jpg

Ben benieuwd naar die van jullie.

[ Voor 3% gewijzigd door DeTjuk op 08-05-2023 11:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
De wedstrijd waarin Rossi de basis legde voor zijn 9de en laatste wereldtitel. Hij versloeg zijn teammaat Lorenzo en deelde een mentale tik uit.

Barcelona 2009

YouTube: On This Day: Rossi vs Lorenzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:34
De meest jammere vind ik wel de "schop van Rossi naar Marquez waarmee hij zijn eigen glazen ingooit voor het kampioenschap

Mooiste race: Twijfel het gevecht tussen rossi en stoner op leguna seca
of het gevecht tussen Rossi en marques op assen. dat rossi voorbij moet door het gras op de GT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-09 09:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INUN2PaWvTbqvaeqojHaot8CVG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uuz3c2MRZiVX8VEEZyJpjPIh.jpg?f=fotoalbum_large

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
Mag er ook nog een kwalificatie tussen? De outlap en de snelste ronde van Doohan in Assen 1998

YouTube: Best Ever MotoGP Qualifying Lap Mick Doohan TT Assen June 26 1998 YT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bambufan
Joris748 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:19:
Mag er ook nog een kwalificatie tussen? De outlap en de snelste ronde van Doohan in Assen 1998

YouTube: Best Ever MotoGP Qualifying Lap Mick Doohan TT Assen June 26 1998 YT
Niet gek, maar deze mag er ook zijn:
Jack Miller, Argentinië 2018

Qua race vond ik dit misschien wel de mooiste:

GP van Japan, Motegi 2017: Dovisioso vs Marquez in de regen

(En natuurlijk alle races op Assen en Phillip Island, ieder jaar weer prijs!)

[ Voor 24% gewijzigd door Bambufan op 08-05-2023 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:42

JAN-B

525 Wp op mijn dak

DeTjuk schreef op maandag 8 mei 2023 @ 10:42:
Het is feest. Met Le Mans voor de boeg gaan we de 1000e GP tegemoet.

@DeTjuk
Mag het ook een (ouderwetse) GP 500 cc zijn :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
JAN-B schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:25:
@DeTjuk
Mag het ook een (ouderwetse) GP 500 cc zijn :?
Uiteraard :*) @JAN-B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:30
Mag ik ook meedoen? :)

https://youtu.be/JY9mrKR5SkA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 26-08 07:17
Deze is de mooiste O+

[YouTube: Petrucci vs Dovizioso vs Marquez | Mugello ¦ Italian GP #motogp]
Maar deze mag er ook zeker bij wat mij betreft. De emotie aan het eind ook bij de huldiging, heerlijk.
Heb een enorm zwak voor Petrucci en vind het ook geweldig dat hij aankomende race erbij mag zijn!

YouTube: MotoGP Race Highlights | 2019 #ItalianGP
Samenvatting, beetje mak commentaar alleen :/

[ Voor 15% gewijzigd door kaos001 op 09-05-2023 14:44 ]

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DasNieNix
chimera2 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:12:
De meest jammere vind ik wel de "schop van Rossi naar Marquez waarmee hij zijn eigen glazen ingooit voor het kampioenschap

Mooiste race: Twijfel het gevecht tussen rossi en stoner op leguna seca
of het gevecht tussen Rossi en marques op assen. dat rossi voorbij moet door het gras op de GT
Ik kan me hier helemaal bij aansluiten en denk ik een lichte voorkeur voor Laguna Seca.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:42

JAN-B

525 Wp op mijn dak

DeTjuk schreef op maandag 8 mei 2023 @ 10:42:

Terug naar de jaren 80 :P

TT Assen 1984 500cc:
Kop start met Randy Mamola 1e, daarna Haslam, Roche, Lawson en Spencer;
Wereldkampioen Freddy Spencer valt uit in de 3e ronde, daarna de hele wedstrijd Randy 1e, Roche 2e en Lawson 3e, laatste ronde, voor de Geert Timmer bocht, Roche passeert Randy, in de laatste bocht passeert Randy weer, de kuipen raken elkaar, en wint de TT _/-\o_
maandag na de TT staat er een foto in de krant van Randy Mamola die achterom kijkt:
Mamola ziet spoken > die heeft nog jaren op mijn slaapkamer gehangen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
JAN-B schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 17:41:
[...]

Terug naar de jaren 80 :P

TT Assen 1984 500cc:
Kop start met Randy Mamola 1e, daarna Haslam, Roche, Lawson en Spencer;
Wereldkampioen Freddy Spencer valt uit in de 3e ronde, daarna de hele wedstrijd Randy 1e, Roche 2e en Lawson 3e, laatste ronde, voor de Geert Timmer bocht, Roche passeert Randy, in de laatste bocht passeert Randy weer, de kuipen raken elkaar, en wint de TT _/-\o_
maandag na de TT staat er een foto in de krant van Randy Mamola die achterom kijkt:
Mamola ziet spoken > die heeft nog jaren op mijn slaapkamer gehangen :*)
Haha, goed verhaal. Hier de beelden van wat jij beschrijft. Ik weet niet wanneer het was, maar als klein jongentje zat ik op de tribune en weet nog goed dat Randy het nodig vond om het publiek te vermaken in de warm-up ronde met een wheelie... Publiek vond het inderdaad prachtig, maar hij kwam ten val bij deze actie. Weet niet meer of hij nog heeft kunnen starten. Wat je zoal bij blijft :)

[ Voor 4% gewijzigd door DeTjuk op 09-05-2023 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DasNieNix
Tom Sykes en Pucetti uit elkaar en hij wordt de tijdelijke vervanger van van der Mark bij BMW.
Hij was dit jaar geen schim van wat hij eens was en dit vind ik een heel opmerkelijke move.

Ook steeds meer geruchten over Razgatliogli en ook hier wordt BMW genoemd. Ook wordt nog steeds een overstap naar de motogp genoemd. Ben benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen.
Pagina: 1 ... 62 ... 76 Laatste