I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

[ Voor 24% gewijzigd door Tristan op 25-03-2014 21:26 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Bansheeben schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:20:
Zeker nu Lorenzo toch wel erg vaak de neiging heeft om in de zandbak te willen spelen...
Maar om nou te zeggen dat Lorenzo vaak de zandbak opzoekt?
Vorig jaar riep ook iedereen dat Rossí na de eerste race weer helemaal terug was. Toen was het ook een zeer mooie strijd tussen hem en Marquez waarbij de oude Rossi te zien was. Alleen in Assen hebben we Rossi nog goed in actie gezien maar de rest viel wat tegen.
Laten we de gele brillen dus nog heel even in de kast houden zou ik zeggen
Ik ben wel erg benieuwd naar de eerste race zonder veel vallers. En ook met name wat Ducati kan doen dit seizoen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Maikel64 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:08:
[...]
Vorig jaar riep ook iedereen dat Rossí na de eerste race weer helemaal terug was. Toen was het ook een zeer mooie strijd tussen hem en Marquez waarbij de oude Rossi te zien was. Alleen in Assen hebben we Rossi nog goed in actie gezien maar de rest viel wat tegen.
[...]
Echoooo...ooo...oo...o..Ken. schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:30:
Vergeet ook niet dat hij vorig seizoen ook tweede werd tijdens de eerste race. Toen dacht iedereen ook opeens: "OMG OMG OMG, HE'S BACK!!", maar we weten allemaal dat dat niet bepaald het geval was.
On track:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=37sl4YI-aYE]
Off track:
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik kan niks fatsoenlijks (lees:gratis) gevonden krijgen waarmee ik vanaf m'n iPad/iPhone kan streamen middels Airplay zodat ik 't op m'n TV kan bekijken.
Zelfs de app van Dorna staat dat geloof ik niet toe, terwijl je die alleen maar kunt gebruiken met een betaald abo.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Het is jammer dat Pedrosa geen echte weerstand kan bieden aan Marqez. Voor de rest waren de kleine gevechtjes in de achterhoede wel aardig. Rossi had slechte start, leek netjes te herpakken en mooi op een p4 of p5 terecht te komen maar viel weer flink terug. En Marqez die iets te relaxed zijn laatste bocht probeerde te nemen
Ik weet niet precies hoe het is met degene die gevallen is? Leek iets aan de pols te hebben (ben te lui om op te zoeken wie het was).
Wel gekeken maar het was niet veel soeps.Chakotay schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:59:
Niemand hier die de race aan het kijken is op het moment? Ze starten over een minuut ongeveer
Stomme fout van Lorenzo zeg, maar z'n pace was wel een stuk beter dan dat van Rossi, die hij nog bijna bijhaalde.
Gevecht om P3 was nog wel even interessant.
Wie gaat Márquez in godsnaam ervan weerhouden om met 2 vingers in de neus de titel te pakken. Márquez zelf is misschien nog de meest waarschijnlijke mogelijkheid.

Via de app of via hun website werkt het wel hoor.wimmel_1 schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:25:
Ik kan niks fatsoenlijks (lees:gratis) gevonden krijgen waarmee ik vanaf m'n iPad/iPhone kan streamen middels Airplay zodat ik 't op m'n TV kan bekijken.
Zelfs de app van Dorna staat dat geloof ik niet toe, terwijl je die alleen maar kunt gebruiken met een betaald abo.
Inderdaad, wat kan die kerel rijden zegZamorano schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:26:
[...]
Wie gaat Márquez in godsnaam ervan weerhouden om met 2 vingers in de neus de titel te pakken. Márquez zelf is misschien nog de meest waarschijnlijke mogelijkheid.
De start van Rossi was anders ook aardig wiebelig, maar wat was het probleem nou met zijn motor? Ik begreep dat de voorkant issues gaf na die verremming, want erna was de pace helemaal weg, terwijl hij vrij makkelijk een podium kon pakken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik las vanmorgen dat zijn voorband helemaal kapot was:Senor Sjon schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:29:
Hij was zijn focus kwijt in de laatste ronde.
De start van Rossi was anders ook aardig wiebelig, maar wat was het probleem nou met zijn motor? Ik begreep dat de voorkant issues gaf na die verremming, want erna was de pace helemaal weg, terwijl hij vrij makkelijk een podium kon pakken.
De voorband was aan de rechterkant helemaal kapot. Ik heb dit probleem eerder dit weekend ook gehad maar nog niet zo erg als nu,” vertelde Rossi. “We hadden in de ochtend een goede stap kunnen maken en met een gebruikte band kon ik de hele warm-up doen, we waren dus wel positef gestemd. Helaas was de voorband na zeven of acht ronden helemaal versleten en moest ik drie seconden per ronde langzamer rijden. Het is jammer want er had een podium in kunnen zitten, dat was ook ons doel hier in Austin, maar het mocht helaas niet zo zijn.
Ik denk dat jij wel de laatste persoon bent die gaat vertellen wat Rossi moet doen. Ik weet net zo goed als jij dat het erg lastig is voor #46 om nog serieus mee te doen voor de titel, maar dat betekent niet dat hij het hele motorracen daarom maar achter zich moet laten. Daarnaast ben ik nog steeds enorm fan van de beste man ja, want ik ben destijds geen fan geworden omdat hij alles won, maar om zijn karakter en zijn vechtlust. Ik kan je vertellen dat die beide eigenschappen niet echt verandert zijn bij Vale.Dacuuu schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:49:
Dat er nog zoveel in Rossi geloven. Die gaat echt niks meer klaar maken hoor. Teminste niet meer de overmacht van vroeger. Die man moet gewoon gaan rentenieren(5 jaar geleden al).
Zelfs iemand als Colin Edwards heeft ook een enorme fanschare terwijl hij nog nooit (!) een motogp/500 cc race gewonnen heeft.
Kortom als jij graag wil dat iemand wint, puur omdat hij vaak wint, is dat prima, maar kom dan niet met dit soort verhalen aanzetten...
Wat Edwards in het WSBK heeft laten zien vond ik top. De race van Imola 2002 is in ieders geheugen gegrift, respect. Wat een ontknoping van een WSBK.Bansheeben schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:33:
[...]
Ik denk dat jij wel de laatste persoon bent die gaat vertellen wat Rossi moet doen. Ik weet net zo goed als jij dat het erg lastig is voor #46 om nog serieus mee te doen voor de titel, maar dat betekent niet dat hij het hele motorracen daarom maar achter zich moet laten. Daarnaast ben ik nog steeds enorm fan van de beste man ja, want ik ben destijds geen fan geworden omdat hij alles won, maar om zijn karakter en zijn vechtlust. Ik kan je vertellen dat die beide eigenschappen niet echt verandert zijn bij Vale.
Zelfs iemand als Colin Edwards heeft ook een enorme fanschare terwijl hij nog nooit (!) een motogp/500 cc race gewonnen heeft.
Kortom als jij graag wil dat iemand wint, puur omdat hij vaak wint, is dat prima, maar kom dan niet met dit soort verhalen aanzetten...
Zijn MotoGP carriere was helaas niet wat ik had gehoopt.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zou je zeggen? Wow.wimmel_1 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:27:
Kunnen de banden 't probleem verklaren?
https://www.facebook.com/...0139135005&type=1&theater
Psst..wimmel_1 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:27:
Kunnen de banden 't probleem verklaren?
https://www.facebook.com/...0139135005&type=1&theater
Kijk eens drie posts boven je. Ik snap dat het geen plaatjes zijn maar woorden, maar het staat er toch echt.
Nou, heb Rossi gisteren ffe gebeld dat die nu toch echt maar beter zijn helm aan de wilgen kan hangen. Hij was het wel met me eensBansheeben schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:33:
[...]
Ik denk dat jij wel de laatste persoon bent die gaat vertellen wat Rossi moet doen. Ik weet net zo goed als jij dat het erg lastig is voor #46 om nog serieus mee te doen voor de titel, maar dat betekent niet dat hij het hele motorracen daarom maar achter zich moet laten. Daarnaast ben ik nog steeds enorm fan van de beste man ja, want ik ben destijds geen fan geworden omdat hij alles won, maar om zijn karakter en zijn vechtlust. Ik kan je vertellen dat die beide eigenschappen niet echt verandert zijn bij Vale.
Dan ben je beter op je plek bij een site als tumblr dan op GoT denk ik
EDIT: Ah, je bedoelt natuurlijk 'we' in het algemeen. Ik dacht dat je jij en wimmel_1 bedoelde
[ Voor 21% gewijzigd door Ken. op 17-04-2014 08:56 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Maarja, daarna gebeurde toch wat je aan kon zien komen; Marquez die Lorenzo voorbij gaat, en zich niet meer in laat halen.
Uiteraard Marquez vanaf begin op kop, enige opvallende was dat Pedrosa de 2 yamaha's niet voorbij kwam totdat Lorenzo problemen kreeg.
Rossi reed in ieder geval een zeer goede race, met een verdiende 2e plek.

Mooi hoe de twee Honda's een V vormen, en laten die nou net ook een V-opstelling in het blok hebben. (En de Yammies een 4-in-lijn, dus rechtop, welja!)
Begin van het seizoen zou die weddenschap 1 : 250 uitbetalen, maar voor het begin van Jerez nog maar 1 : 25 (Aldus BT Sports commentator, Julian Ryder(?)), en nu wellicht nog wel weer wat minderTristan schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:16:
Het zou mij iig niets verbazen als MM een full sweep doet dit seizoen.
[ Voor 49% gewijzigd door steveman op 07-05-2014 14:14 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
He, leuk. Heel het MotoGP veld wat meedoet voor het kampioenschap duidelijk in 1 foto.steveman schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:13:
[afbeelding]
Mooi hoe de twee Honda's een V vormen, en laten die nou net ook een V-opstelling in het blok hebben. (En de Yammies een 4-in-lijn, dus rechtop, welja!)
[...]
Begin van het seizoen zou die weddenschap 1 : 250 uitbetalen, maar voor het begin van Jerez nog maar 1 : 25 (Aldus BT Sports commentator, Julian Ryder(?)), en nu wellicht nog wel weer wat minder
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Zet Rossi op die Honda en Marquez heeft een probleem. Op de Yamaha gaat Rossi geen wedstrijd meer winnen, wellicht Assen nog een keer of bij afwezigheid van Lorenzo en Marquez.Bansheeben schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:27:
*MM is onverslaanbaar icm de Honda. Pedrosa krijgt niet zoveel voor elkaar met die motor. Marquez is simpelweg ''a different breed''. Hoe hij mensen als Rossi, Pedrosa en Lorenzo (die in vorm zijn) op 5+ seconden rijdt is eigenlijk gewoon niet te bevatten.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Maar dat zeiden we ook toen Rossi op de Duc reedt, zet Rossi op de Yamaha en hij wint weer.. Nee MM is gewoon een league of his own en ik ben er wel blij mee want MM heeft de potentie om net zo'n status als Rossi te krijgen op en naast de baan waardoor ik naar MotoGP blijf kijken.cbr600f4i schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:28:
[...]
Zet Rossi op die Honda en Marquez heeft een probleem. Op de Yamaha gaat Rossi geen wedstrijd meer winnen, wellicht Assen nog een keer of bij afwezigheid van Lorenzo en Marquez.
Fixedcbr600f4i schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:28:
[...]
Zet de Rossi van 6 jaar geleden op die Honda en Marquez heeft een probleem. Op de Yamaha gaat Rossi geen wedstrijd meer winnen, wellicht Assen nog een keer of bij afwezigheid van Lorenzo en Marquez.
Nee, ik denk dat de enige die het Márquez moeilijk kan maken op vergelijkbaar materiaal, Lorenzo is.
Ik denk dat Aleix Espargaro op een Repsol Honda ook wel een mooie concurrent zal vormen..Zamorano schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:14:
[...]
Fixed![]()
Nee, ik denk dat de enige die het Márquez moeilijk kan maken op vergelijkbaar materiaal, Lorenzo is.
Kijk wat hij doet op een Open Klasse fiets nu.
Als het op de race aankomt vind ik op dit moment Rossi er beter uitzien als Lorenzo.Zamorano schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:14:
[...]
Fixed![]()
Rossi is duidelijk bezig zich aan te passen om agressiever en harder te rijden. Lorenzo gaat op dezelfde voet verder en hoopt dat Yamaha voor hem met een snellere fiets gaat komen o.i.d. lijkt het.
Als je op dit moment puur de uitslagen erbij pakt wel.My-life schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:39:
[...]
Als het op de race aankomt vind ik op dit moment Rossi er beter uitzien als Lorenzo.
Rossi is duidelijk bezig zich aan te passen om agressiever en harder te rijden. Lorenzo gaat op dezelfde voet verder en hoopt dat Yamaha voor hem met een snellere fiets gaat komen o.i.d. lijkt het.
Maar ik denk dat het met de verwachtingen van beide te maken heeft, en dat dat een vertekend beeld geeft.
Rossi is volgens mij al lang blij dat hij weer om podiums kan strijden, en dat is begrijpelijk. Lorenzo niet, die wil alleen Márquez verslaan en het niveau vinden om kampioen te worden.
Ik denk dat Lorenzo ook bereid is allerlei dingen te proberen met de fiets, ook al neemt hij het risico dat dat verkeerd uitpakt. Hij zal liever iets riskeren en 4e of 6e eindigen, dan een zo goed als zekere 2e/3e plek achter Márquez/Honda pakken.
Zie je hem trouwens overstappen naar een ander merk? Hij heeft alleen maar bij Yamaha gereden en altijd (vrijwel) de beste machines van het veld gehad.Zamorano schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:49:
[...]
Lorenzo niet, die wil alleen Márquez verslaan en het niveau vinden om kampioen te worden.
Ik denk dat Lorenzo ook bereid is allerlei dingen te proberen met de fiets, ook al neemt hij het risico dat dat verkeerd uitpakt. Hij zal liever iets riskeren en 4e of 6e eindigen, dan een zo goed als zekere 2e/3e plek achter Márquez/Honda pakken.
Hij zit aan einde contract en Pedrosa ook, (Marquez ook btw), dus theoretisch zou hij kunnen overstappen...
Als Rossi geen banden probleem had in Austin had hij daar waarschijnlijk ook op het podium gestaan. En in de openingsronde in de vorige race deed Lorenze, ondanks zijn herstel na de slechte start, in de eerste rondes niet echt mee. Rossie was daar juist zeer agressief.
Het zou erg interessant zijn als Lorenzo naar Honda ging en Pedrosa naar Yamaha. Of Marquez naar Yamaha.
[ Voor 13% gewijzigd door My-life op 08-05-2014 14:32 ]
Vergis je niet. Het is juist Rossi die dit jaar enorm aan het experimenteren is geslagen. Ik heb al verhalen gehoord over andere gearshifters e.d. Dit naast het feit dat hij natuurlijk z'n longtime manager Jeremy Burgess heeft ontslagen en overduidelijk z'n rijstijl heeft veranderd. Dus als er iemand actief op zoek is om MM te verslaan/zijn oude vorm te herstellen (voor zover mogelijk), dan is het Rossi.Zamorano schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:49:
[...]
Als je op dit moment puur de uitslagen erbij pakt wel.
Maar ik denk dat het met de verwachtingen van beide te maken heeft, en dat dat een vertekend beeld geeft.
Rossi is volgens mij al lang blij dat hij weer om podiums kan strijden, en dat is begrijpelijk. Lorenzo niet, die wil alleen Márquez verslaan en het niveau vinden om kampioen te worden.
Lorenzo zal natuurlijk net zo hard op zoek zijn naar een oplossing, maar hij is daar jammer genoeg altijd zo gesloten over...
Yamaha MT-09
Edit: Holy fuck, ik word elk raceweekend meer fan van Jack Miller. Wat een moto3 race!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Bansheeben op 18-05-2014 11:51 ]
En ook gewoon op zijn gemak en rustig aan gedaan, een voor een binnenhengelen ipv van als een wildeman.Bansheeben schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:50:
Hij moest er wel een beetje voor werken deze keer door die fout in het begin. Maar van plaats 10 naar 1 binnen 10 ronden oid, echt niet te geloven. De man is gewoon een godheid.
Respect en ook nog een zijn kop erbij gehouden.
5 uit 5
Hoe zou Stoner het hebben gedaan op de andere Honda vraag ik me af..
Pedrosa is wel klaar wat mij betreft. Rossi volgend jaar naar Honda
Niet saai? Leuk dat je Stoner noemt want dat was op een gegeven moment net zo saai als dat Marquez straks ook gaat zijn. Gemak is wat mij betreft wel degelijk saai. Het is niet bepaald meer 'che spettacolo..'Ken. schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:59:
No way dat dit saai is om te kijken. Marquez blijft gewoon geweldig om in actie te zien. Het gemak waarmee hij rondknalt en zijn foutjes zo even herstelt of oplost. Geniaal om getuige van te zijn.
Hoe zou Stoner het hebben gedaan op de andere Honda vraag ik me af..
Pedrosa is wel klaar wat mij betreft. Rossi volgend jaar naar Honda(alsof dat ooit gaat gebeuren na zijn nare evaring daar in het verleden haha.)
Willen jullie Stoner en Marquez samen zien, doe mij maar Rossi op de Honda.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Bij de F1 zou het Rosberg of Hamilton kunnen zijn.
Voorlopig vind ik het nog tof om te zien in ieder geval.
Toen met Stoner of Lorenzo was het inderdaad wel vrij snel saai iedere race. Spannend begin en dan kwamen ze niet meer bij elkaar in de buurt voor >15 ronden.
[ Voor 18% gewijzigd door PCSO op 01-06-2014 14:46 ]
De Moto3 race was ook echt gekkenhuis!
Op een gegeven moment gewoon een kopgroep van 15 man..
Lorenzo zal denk ik blij zijn dat ie tot het einde kon strijden met Marquez, dat is hem nog niet eerder gelukt. Maar MotoGP neemt steeds meer F1-regels over qua beperkingen van ontwikkeling e.d. Dus dan krijg je hetzelfde resultaat. Honda is beter en weet dat Yamaha geen beter blok mag ontwikkelen. Overigens, is Pedrosa een beetje depressief? Die lag wel erg ver achter.
Met name met Ianone is hij wel ff bezig geweest, door de snelheid van de duc kwam die hem op het rechte stuk steeds weer voorbij.
Maar zeker de leukste race tot nog toe dit seizoen.
Ik denk toch dat hij liever op deze manier verliest, dan kansloos 4e wordt op 25 seconden achterstand.Ken. schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:58:
Heel dik inderdaad! Dit moet echt de druppel zijn geweest voor Lorenzo. Ieder vleugje hoop dat hij nog had, zal nu wel verdwenen zijn..
De Moto3 race was ook echt gekkenhuis!
Op een gegeven moment gewoon een kopgroep van 15 man..
Rossi eindigde ook voor Pedrosa, dus laten we hopen dat dit niet een éénmalig iets is, maar dat de Yamaha's wat vaker het gevecht naar de Honda's kunnen brengen.
Maar dan is er gelukkig nog 'de kathedraal' !! Als VR46 nog een keer nummer 1 wil zijn zie ik het daar gebeuren en eigenlijk nergens anders.Tristan schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:57:
Het is wel overduidelijk dat de Honda's en ook de Duc's meer snelheid hebben dan de Yammie's op het rechte stuk. En dat de Yammies eigenlijk alleen voordeel hebben bij de bocht ingaan. De Honda's hebben daarintegen ook voordeel bij de bocht uitkomen. Lastig parket waat Lorenzo en Rossi in zitten.
Vergeet niet dat Lorenzo, Pedrosa én Marquez vorig jaar half kreupel rondreden op de zaterdag..cbr600f4i schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:18:
[...]
Maar dan is er gelukkig nog 'de kathedraal' !! Als VR46 nog een keer nummer 1 wil zijn zie ik het daar gebeuren en eigenlijk nergens anders.
Natuurlijk zou het leuk zijn voor Rossi, maar ik zie hem dit jaar niet winnen als Marquez op zijn fiets blijft zitten.
[Vimeo: http://vimeo.com/32756097]
Overbodig linkje, iedereen kan zich dit herinneren, waarom begon ik erover?
De vorige race op Donington was ook al zo close. Hier de highlights van die race:
YouTube: 2014 WSS Donington -- Race highlights
[ Voor 33% gewijzigd door Steffie op 08-06-2014 15:37 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Supersport gezien ja. Geweldig die van der Mark en leider ook nog met een mooie voorsprong en een superrace die ie toch nog kon redden in de laatste bocht...Steffie schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:33:
Iemand vandaag nog de WSS gezien? We hebben een Nederlander die de laatste tijd ook super cool is als het op het laatste rondje aankomt. Echt super dat Michael van der Mark vandaag weer met 0,016 seconde voorsprong kon winnen. En dat op een circuit waar hij en Ten Kate - in tegenstelling tot Cluzel en Sofuoglu - nog nooit eerder zijn geweest.
De vorige race op Donington was ook al zo close. Hier de highlights van die race:
YouTube: 2014 WSS Donington -- Race highlights
Volgend jaar gaat ie naar de Superbikes met de Honda
Joh, hoe epic zou het zijn als hij wel alle races weet te winnen?cbr600f4i schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:18:
Gelukkig, Marquez is niet onoverwinnelijk
http://www.marca.com/2014...catalunya/1402588457.html
Alhoewel het hem misschien in een van de 10 komende seizoenen wel lukt
Eens zien hoe Marquez zich houdt in de regen btw
[ Voor 30% gewijzigd door Bansheeben op 15-06-2014 14:00 ]
Moto2 en Moto3 waren ook weer tof om te zien. Hoop dat Viñalez en Rabat snel de MotoGP onveilig komen maken.
Marquez is echt een beest op die honda. Hoe hij rijdt ziet er zo tof uit. Beetje de rossi van vroeger. En denk dat marquez het in hem heeft ook zoveel te gaan winnen als rossi.
Vond ook zeer tof dat rossi nog flink tegenstand bood, en vooral gaaf na de race dat ie even een homer simpson doet bij marquez(die dan bart simpson was
Zoals rossi het al een keer zei, ze hebben allemaal hetzelfde probleem daar en dat is marquez
Wel sneu voor dani btw een 3e plek die verdiende minimaal 2e maar misschien zelfs 1e plek hoe sterk hij reed.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Maar verder was het wel genieten hoor, zo'n kopgroep.
Nu op naar Assen, hopen dat Rossi zijn stunt kan herhalen
Jammer dat de Honda toch net iets sterker was, alhoewel Rossi erg goed weerstand gaf.
Bij Lorenzo was het probleem dat ze de motor iets hadden teruggeschroefd om hem iets meer stabiliteit te geven, maar daardoor kon hij het qua acceleratie niet bijbenen.
Hopen dat dit zo close blijft!
Het was altijd al zo dat de Yammie graag een slok benzine luste, nu met minder brandstof is dat dus nog crucialer geworden.
De leek in mij vermoed dat de cross-plane-krukas hiermee te maken heeft, toch een rare kunstgreep om de natuurlijke setup van een V4 na te apen.
Als de pre-2009 (of was het 8? en dat het jaar erop de R1 ook die krukas kreeg?) ook al regelmatig met te weinig brandstof kampte is het een ander verhaal en is Honda "gewoon" slimmer.