MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 58 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:17
Ik heb mijn broertje kaartjes voor de TT Assen cadeau gegeven voor 2022 (Hopelijk gaat die gewoon door)

En nu wil ik ze dus gaan kopen, maar ik heb geen idee welke tribune het beste is. Iemand hier die er vaker is geweest en me iets meer kan vertellen hierover?

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ozzie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:36:
Ik heb mijn broertje kaartjes voor de TT Assen cadeau gegeven voor 2022 (Hopelijk gaat die gewoon door)

En nu wil ik ze dus gaan kopen, maar ik heb geen idee welke tribune het beste is. Iemand hier die er vaker is geweest en me iets meer kan vertellen hierover?
GT Tribune.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:22
Wat is er mis met rijden voor een satelietteam en zo een fabriekscontract verdienen? Toprak en Kenan hebben nogal wat noten op hun zang.

https://www.racesport.nl/...t-acceptabel-voor-toprak/
Kenan Sofuoglu: “We racen niet voor een B-team, maar alleen voor het fabrieksteam. En zelfs als Yamaha ons een plaats in het officiële MotoGP fabrieksteam aanbiedt, zullen we er eerst goed over na gaan denken. Ik wil geen fouten maken in de carrière van Toprak, hij heeft nu plezier en ik wil dit gevoel niet verpesten. Razali heeft ons meerdere keren gevraagd wat we in 2023 gaan doen, maar we hebben geen interesse. Ik heb hem laten weten dat we alleen geïnteresseerd zijn in het fabrieksteam.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:59
Joris748 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:08:
Wat is er mis met rijden voor een satelietteam en zo een fabriekscontract verdienen? Toprak en Kenan hebben nogal wat noten op hun zang.

https://www.racesport.nl/...t-acceptabel-voor-toprak/

[...]
Volgens mij vooral gedreven door Kenan.

Met de crash van Deniz Öncü op COTA vond Kenan de straf ook veel te zwaar. Daarna had ie op social media nog een argument met. Aleix Espargaro.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Mooie reeks van (diepte) interviews met Valentino Rossi door Graham Bensinger (ik kende de man niet...)

Onder andere komen de volgende zaken aanbod:
  • Marco Simoncelli's deadly crash and VR46
  • My secret F1 Ferrari trial race and offer
  • Lorenzo tension rivaled Lewis Hamilton vs. Nico Rosberg
  • Committing to Francesca after her ultimatum
  • en meer
[Video: https://www.youtube.com/playlist?list=PLW5qT4HIAd1ZPpXM83SixwRoWUDo2TlcW]

Wat mij betreft een aanrader om te kijken.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha mooi stuk met Francesca ook. Wist niet dat ze een umbrella girl was. Ouwe snoeperd is het ook :D

EDIT: Zo, gelijk de hele serie gekeken. Meeste was al bekend, maar desalniettemin tof om te zien. Dank voor het delen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Drive To Survive maar dan over de MotoGP.
Ben benieuwd.

MotoGP Unlimited: Dit is de MotoGP-versie van Drive to Survive
https://nl.motorsport.com...ed-bekendgemaakt/7857507/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:17
Net tickets geboekt voor de GP van Jerez :)

Mijn broertje woont een half jaar tijdelijk in zuid-spanje dus goede reden om op bezoek te gaan en dan kunnen we mooi samen naar de MotoGP. Alleen de vliegtickets waren ineens een stuk duurder dan waar ik op gerekend had, maar dat is dan maar zo.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DeTjuk
RACE WEEK!

We gaan weer beginnen mensen!

Wat is er anders?
Geen Eurosport meer. Ziggo heeft de rechten gekocht en zal ons tot en met 2024 voorzien van de beelden.
Door het verliezen van de F1 beelden, gaan ze proberen MotoGP op de kaart te zetten.

Kan ik dat gratis kijken?
Ja en nee.
De wedstrijden zullen worden uitgezonden via Ziggo Sport Select. Dit zit in het standaard TV pakket als je klant bent bij Ziggo.
Kwalificaties en trainingen zullen naar alle waarschijnlijkheid worden uitgezonden op een van de Ziggo Sport thema kanalen.
Hiervoor is een abonnement nodig op Ziggo Sport Totaal. Kosten bedragen 14,99 euro per maand (180 per jaar). Mensen die ook een telefoonabonnement bij Vodafone hebben, kunnen goedkoper uit zijn (gratis pakket naar keuze).

Wie gaan het commentaar doen?
Ziggo neemt Frank Weeink over van Eurosport als vaste commentator.
Peter Bom en Barry Veneman zullen Frank afwisselend vergezellen als cocommentator. Veneman zal daarnaast ook als analist fungeren in de studio.
Pitreporter (voor een groot deel van de races) is dit jaar Rob van Gameren. Ben benieuwd in hoeverre deze F1 nerd op de hoogte is van het MotoGP wereldje.
In het Ziggo Race Cafe zal Rob Kamphues de presentator zijn gelijk aan hetgeen al werd gedaan in de Formule 1 Cafe uitzendingen. Naast voorbeschouwing van de MotoGP wedstrijden zal er ook aandacht zijn voor F1 nieuws. Dit betekent dat we Robert Doornbos ook kunnen verwachten.

De races van de Moto2 en Moto3 worden in 2022 van commentaar voorzien door Iwan van der Valk en Nigel Walraven. In die Moto2-klasse komen dit seizoen twee Nederlanders in actie: Zonta van den Goorbergh namens RW Racing en Bo Bendsneyder namens SAG Racing.

Ik wil dit niet!
Zoals andere jaren is er nog steeds MotoGP Videopass. Dit is echter wel zonder *Nederlands commentaar. Kosten bedragen 139,99 euro per jaar.

En het WK Superbikes dan?
Dit blijft te zien bij Eurosport tot in ieder geval 2025.

[ Voor 3% gewijzigd door DeTjuk op 28-02-2022 13:57 . Reden: Nederlands toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk

De Rookies

We hebben er vijf dit jaar:

Fabio Di Giannantonio (Gresini Ducati)
Raul Fernandez (Tech3 KTM)
Remy Gardner (Tech3 KTM)
Marco Bezzecchi (VR46 Ducati)
Darryn Binder (RNF Yamaha)

Opvallendste daarbij is denk ik wel Binder. Die slaat voor het gemak de Moto2 maar over en stapt direct uit de Moto3 op een MotoGP machine.

Tech3 met een volledig rookie team is ook een interessante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:20
DeTjuk schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:37:
....

Ik wil dit niet!
Zoals andere jaren is er nog steeds MotoGP Videopass. Dit is echter wel zonder commentaar. Kosten bedragen 139,99 euro per jaar.
Een kleine opmerking: Er is wel degelijk commentaar maar dan niet in het Nederlands.

Gisteren de MotoGP videopass maar afgesloten zodat ik zeker weet dat ik alles kan volgen. Daarnaast ook geen TV abonnement dus een TV abbo + Ziggo Sport zou een stuk duurder uitvallen per seizoen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Maikel64 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:49:
[...]

Een kleine opmerking: Er is wel degelijk commentaar maar dan niet in het Nederlands.
Thanks, daar was idd een woord weg gevallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
DeTjuk schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:37:
In het Ziggo Race Cafe zal Rob Kamphues de presentator zijn gelijk aan hetgeen al werd gedaan in de Formule 1 Cafe uitzendingen. Naast voorbeschouwing van de MotoGP wedstrijden zal er ook aandacht zijn voor F1 nieuws. Dit betekent dat we Robert Doornbos ook kunnen verwachten.
Bedankt voor de waarschuwing. Dit jaar dus maar op servus.tv kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Bambufan schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:37:
[...]

Bedankt voor de waarschuwing. Dit jaar dus maar op servus.tv kijken.
Dank voor de tip!

[ Voor 5% gewijzigd door Speedster op 06-03-2022 09:23 ]

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Dikke tip @Bambufan en @Speedster, thanks! _/-\o_

Terugkijken is er helaas niet bij maar we mogen een gegeven 🐴 niet in de bek kijken.

[ Voor 46% gewijzigd door alesandro_46 op 05-03-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Duurt het altijd zo lang voordat er via de motogp site merchandise te koop is?

https://store.motogp.com/en/?o=motogp_menu

WE WILL REOPEN SOON!
The MotoGP™ Store is undergoing maintenance, apologies for the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oké. Dat Ziggo "gezever" eromheen dat negeren we gewoon, maar het is wel lekker dat MotoGP nu in een mooie UHD kwaliteit te bekijken valt.

Extra pluspunt, dat er 2 (naar mijn mening), commentatoren nu niet meer te horen zijn. Zoonlief van één van hen mag het in dat geval laten zien op de baan 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:28:
Oké. Dat Ziggo "gezever" eromheen dat negeren we gewoon, maar het is wel lekker dat MotoGP nu in een mooie UHD kwaliteit te bekijken valt.

Extra pluspunt, dat er 2 (naar mijn mening), commentatoren nu niet meer te horen zijn. Zoonlief van één van hen mag het in dat geval laten zien op de baan 👍
Zonta is toch de zoon van Jurgen? Dus het is de neef van Patrick. Jammer dat Diederick weg is. Die vond ik wel prima commentaar geven eigenlijk. Gast die nu de Moto2 doet zit op het randje van enthousiast/irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pjlgt schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:52:
[...]
Zonta is toch de zoon van Jurgen? Dus het is de neef van Patrick. Jammer dat Diederick weg is. Die vond ik wel prima commentaar geven eigenlijk. Gast die nu de Moto2 doet zit op het randje van enthousiast/irritant.
Ah ja, daarin heb ik mij vegist, excuse.

"Gast" die nu commentaar geeft bij die lagere klassen kan eigenlijk nooit irritanter worden dan wat er voorheen door vdG naar buiten werd gebracht. Liever had die eerder het veld al geruimd als verslaggever (wat mij betreft).

Edit: van die mooie beelden is weinig meer over op dit moment, wat een grijze bedoening daar.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2022 15:23 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
hardware-lover schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:16:
[...]

Ah ja, daarin heb ik mij vegist, excuse.

"Gast" die nu commentaar geeft bij die lagere klassen kan eigenlijk nooit irritanter worden dan wat er voorheen door vdG naar buiten werd gebracht. Liever had die eerder het veld al geruimd als verslaggever (wat mij betreft).

Edit: van die mooie beelden is weinig meer over op dit moment, wat een grijze bedoening daar.
Ik moet zeggen dat Iwan van der Valk ook wel een hoge irritatiefactor opwekt...

Wat een mooie kwalificatie. Huiswerk voor Yamaha. Ducati zoals verwacht hier snel, maar MM er gewoon bij. En Pol ook netjes. Zin in morgen. Mooie verassing die Enea B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Doh

[ Voor 98% gewijzigd door DeTjuk op 05-03-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het seizoen is prima begonnen, wat mij betreft. Leuke races gezien vandaag, we zijn los...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Dat Bastianini en Gresini een race winnen zegt genoeg over hoe krankzinnig dit seizoen gaat worden.

Verder: hoe vonden jullie die coverage van Ziggo Sport? De studio kunnen ze er wat mij betreft uitlaten, want Kamphues heeft er geen verstand van. Ik zie dan liever livebeelden van de grid met de commentatoren die verslag doen. Daarnaast wordt Zonta ook gebracht als een Verstappen op twee wielen, terwijl dat echt wel meevalt. Zijn wel meer jonge coureurs die in Moto2 begonnen. Baldassarri begon ook als zeventienjarige in Moto2 en rijdt acht jaar later in SuperSport. Ook niet bepaald een nieuwe Rossi gebleken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38

Laguna

Connaisseur

hardware-lover schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:16:
[...]

Eens, ook nooit fan van dat duo geweest. Ik mis wel de analyses van Peter Bom, maar die wisselt blijkbaar af met Barry Veneman. Wat mij betreft hadden ze Peter gewoon standaard naast Frank neergezet net als bij Eurosport en dan Barry in de studio.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:45
Het idee leek mij erg leuk maar ze sloegen (voor mij persoonlijk) de plank mis in de studio.

Verder wel een toffe race, ik ben blij dat het seizoen weer is begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Soccer98 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 20:25:
Dat Bastianini en Gresini een race winnen zegt genoeg over hoe krankzinnig dit seizoen gaat worden.

Verder: hoe vonden jullie die coverage van Ziggo Sport? De studio kunnen ze er wat mij betreft uitlaten, want Kamphues heeft er geen verstand van. Ik zie dan liever livebeelden van de grid met de commentatoren die verslag doen. Daarnaast wordt Zonta ook gebracht als een Verstappen op twee wielen, terwijl dat echt wel meevalt. Zijn wel meer jonge coureurs die in Moto2 begonnen. Baldassarri begon ook als zeventienjarige in Moto2 en rijdt acht jaar later in SuperSport. Ook niet bepaald een nieuwe Rossi gebleken.
Ik kijk, zoals ik dat voorheen ook al bij F1 eigenlijk al deed, voornamelijk de race(s) zelf. Irritante op dit moment is dat Ziggo alle races (volgens hun gids) in één uitzending hebben gepropt. Dus Moto3, 2 en GP binnen dezelfde uitzending. Ik hoop dat ze dat snel anders gaan doen. Dus vandaag heb ik meer van het gedoe er omheen meegekregen dan eigenlijk de bedoeling was. Gelukkig kan een VU+ heel erg snel spoelen 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:02:
[...]

Eens, ook nooit fan van dat duo geweest. Ik mis wel de analyses van Peter Bom, maar die wisselt blijkbaar af met Barry Veneman. Wat mij betreft hadden ze Peter gewoon standaard naast Frank neergezet net als bij Eurosport en dan Barry in de studio.
Vond Barry Veneman wel een goede aanvulling moet ik zeggen.

Dat Race Café mogen ze wel opdoeken. Als iemand aan het woord is word deze constant onderbroken omdat een andere poppetje weer wat moet roepen. Net een echt café. Erg irritant. Probeer dus alleen te kijken naar de races. Gedoe er omheen zal allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
Binder heeft me deze race echt overtuigd. Meer nog dan in zijn droge (en kletsnatte) overwinningen.

Hij is the Real Deal. Hij lijkt zijn draai echt gevonden te hebben. Verleden seizoen was het natuurlijk al een groot compliment dat Rossi een bloedhekel aan hem kreeg omdat hij bij iedere mogelijke kans meteen aanviel en geen 'respect' voor andere rijders leek te hebben (Goh, ik ken een rijder die in zijn vlegeljaren ook dit soort kritiek naar zijn hoofd kreeg)...

Het zal dit seizoen echt van de KTM afhangen of hij een stabiel platform krijgt, maar het moet wel heel raar lopen als Binder tijdens Silly Season niet naar één van de grote drie (of desnoods Yamaha) verkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Zit net Ziggo Sport Cafe terug te kijken van 11-3 waarin Renger van der Zande op de MotoGP simulator stapt die ze nu in de studio hebben op de vrijdag, maar ligt het aan mij of klopte er niks van qua bewegingen die hij deed en hoe het op beeld te zien was.
Volgens mij was het een van tevoren opgenomen rondje en deed hij maar wat op die motor...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maikel64
Voor degene met Amazon Prime video: MotoGP Unlimited staat online.

Ik heb nu 3 afleveringen gezien en vind het tot nu toe een leuke documentaire. Leuk om eens een kijkje achter de schermen in het privé leven van een MotoGP coureur te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Ik zit nog te twijfelen over hoe ik MotoGP ga kijken. We hebben binnenkort geen TV abonnement meer, ik heb een grote voorkeur een app op een AppleTV4 (dus niet via Airplay).

Volgens mij heb ik twee opties:
  • Ziggo Sport Totaal Go (120 EUR/jaar)
  • MotoGP Videopass (140 EUR/jaar)
Helaas is Ziggo op haar site net zo helder als een glas melk over de mogelijkheden met een AppleTV. Naast de lagere prijs, heeft Ziggo het voordeel dat ik nog veel meer sporten kan kijken.

Wat zijn jullie ervaringen met AppleTV en Ziggo Sport Totaal Go?

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Joris748, dit is wat er geschreven staat op de website betreffende Ziggo Sport Totaal Go;

3. Op welke apparaten kan ik kijken naar Ziggo Sport Totaal Go?
U kunt via uw laptop, desktop, smartphone of tablet gebruik maken van Ziggo Sport Totaal Go.

In de App store van Apple kunt u voor zowel iPad als iPhone de Ziggo Sport Totaal app downloaden. Ziggo Sport Totaal Go is een onderdeel van deze app. In de Google Play Store is de Ziggo Sport Totaal app ook beschikbaar voor Android smartphones en tablets.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:45
@Joris748

Als je Ziggo go wilt kijken via de Apple TV app moet dit ook vanaf een Ziggo internetverbinding gebeuren. Als je Ziggo go via de website gebruikt of via bijvoorbeeld de iPhone app is dit geen eis en werkt dit overal.

Nu snap ik dat Ziggo go iets anders is als het Ziggo sport abonnement, maar misschien toch even goed om te checken voordat je iets aanschaft.

Ik doe het momenteel (via het Ziggo Go account van familie) casten van een iPad naar de TV. Dit werkt voor mij nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
hardware-lover schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:58:
@Joris748, dit is wat er geschreven staat op de website betreffende Ziggo Sport Totaal Go;

3. Op welke apparaten kan ik kijken naar Ziggo Sport Totaal Go?
U kunt via uw laptop, desktop, smartphone of tablet gebruik maken van Ziggo Sport Totaal Go.

In de App store van Apple kunt u voor zowel iPad als iPhone de Ziggo Sport Totaal app downloaden. Ziggo Sport Totaal Go is een onderdeel van deze app. In de Google Play Store is de Ziggo Sport Totaal app ook beschikbaar voor Android smartphones en tablets.
Dat bedoel ik: er is wel een Ziggo Go app voor de AppleTV4, maar het is niet duidelijk of deze te gebruiken icm Ziggo Sport Totaal Go.
R0y. schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:14:
@Joris748

Als je Ziggo go wilt kijken via de Apple TV app moet dit ook vanaf een Ziggo internetverbinding gebeuren. Als je Ziggo go via de website gebruikt of via bijvoorbeeld de iPhone app is dit geen eis en werkt dit overal.

Nu snap ik dat Ziggo go iets anders is als het Ziggo sport abonnement, maar misschien toch even goed om te checken voordat je iets aanschaft.

Ik doe het momenteel (via het Ziggo Go account van familie) casten van een iPad naar de TV. Dit werkt voor mij nu prima.
Jammer Ziggo, we zitten alweer bijna op een kwart van de 21ste eeuw.

[ Voor 26% gewijzigd door Joris748 op 16-03-2022 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joris748 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:14:
Dat bedoel ik: er is wel een Ziggo Go app voor de AppleTV4, maar het is niet duidelijk of deze te gebruiken icm Ziggo Sport Totaal Go.

[knip]
Oké. De Ziggo Go TV app is er idd enkel voor Ziggo abonnees en staat volledig los van het Ziggo Sport Go pakket waarvoor geen Ziggo abonnement vereist is. Je hebt evenwel nog wel een Ziggo Sport Totaal (niet Go) abonnement nodig wil je het volledige aanbod daarvan kunnen bekijken. Het Go pakket komt daarmee echter wel beschikbaar, maar wat daar de meerwaarde nog van is zie ik niet direct.

Ik heb nu enkel gekeken naar wat er onder Ziggo Sport Totaal Go te vinden is aan informatie, en dan is het redelijk helder (vind ik). Dat ze geen app beschikbaar hebben voor Android/Google/Apple TV apparaten, dat is idd niet zo prettig, misschien schatten ze de behoefte daaraan niet helemaal goed in.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Bambufan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:05:
Binder heeft me deze race echt overtuigd. Meer nog dan in zijn droge (en kletsnatte) overwinningen.

Hij is the Real Deal. Hij lijkt zijn draai echt gevonden te hebben. Verleden seizoen was het natuurlijk al een groot compliment dat Rossi een bloedhekel aan hem kreeg omdat hij bij iedere mogelijke kans meteen aanviel en geen 'respect' voor andere rijders leek te hebben (Goh, ik ken een rijder die in zijn vlegeljaren ook dit soort kritiek naar zijn hoofd kreeg)...

Het zal dit seizoen echt van de KTM afhangen of hij een stabiel platform krijgt, maar het moet wel heel raar lopen als Binder tijdens Silly Season niet naar één van de grote drie (of desnoods Yamaha) verkast.
Hij staat er ook nu weer goed bij met een P4 in de kwali.
Lekker vroeg in de ochtend MotoGP kijken, vamos!

Krijgen we al een beetje medelijden met Marc Marquez? Wat was ie hard aan het proberen. Vroeger kwam ie er mee weg door iedereen te verbazen, tegenwoordig niet meer???

In de MotoGP Unlimited docu zit een bijzondere vertaling. In aflevering 5 bij KTM wordt over Dachau gesproken in plaats van Dakar als ze het over de motor hebben die voor het eerst de overwinning pakte.

[ Voor 9% gewijzigd door DeTjuk op 19-03-2022 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:33
DeTjuk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 19:27:
[...]

Hij staat er ook nu weer goed bij met een P4 in de kwali.
Lekker vroeg in de ochtend MotoGP kijken, vamos!

Krijgen we al een beetje medelijden met Marc Marquez? Wat was ie hard aan het proberen. Vroeger kwam ie er mee weg door iedereen te verbazen, tegenwoordig niet meer???

In de MotoGP Unlimited docu zit een bijzondere vertaling. In aflevering 5 bij KTM wordt over Dachau gesproken in plaats van Dakar als ze het over de motor hebben die voor het eerst de overwinning pakte.
Marquez is gewoon beetje klaar, te lang weggeweest en de nieuwe generatie kan ook hard rijden. Daarnaast komt MM alleen nog maar aan een beetje fatsoenlijke tijd door iemand te volgen. Heb toch hard gelachen toen hij besloot om achter de langzaamste vd veld te gaan rijden in zn laatste lap. Dat irritante gedoe van em werd zo mooi dubbel afgestraft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Lekker racen daar in Indonesië… :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txk-U3cBW-JruNJvFoUOT-9Xhso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q2Tfg1giOOpKd0bFaQrD7G5f.jpg?f=fotoalbum_large

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Oef wat een omstandigheden weer. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Wel een fijne regie /not. Mooi gevecht om PI P8 (groep van ~5 rijders) en dan zijn is de top 3 in beeld die gaten van >3 seconden dicht aan het rijden zijn. :Z

Ach ja, wel lekker om in de ochtend te starten met drie motor races en vanmiddag te eindigen met F1.

Edit: @Tylen oeps, typo. PI moest P8 zijn. En ik heb het over de MotoGP zoals in de topic titel staat :)

[ Voor 18% gewijzigd door alesandro_46 op 20-03-2022 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

alesandro_46 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:13:
Wel een fijne regie /not. Mooi gevecht om PI (groep van ~5 rijders) en dan zijn is de top 3 in beeld die gaten van >3 seconden dicht aan het rijden zijn. :Z

Ach ja, wel lekker om in de ochtend te starten met drie motor races en vanmiddag te eindigen met F1.
?? Welke klasse heb je het over? Ik heb geen gevecht om P1 gezien in de motogp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
hardware-lover schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:50:
[...]

Oké. De Ziggo Go TV app is er idd enkel voor Ziggo abonnees en staat volledig los van het Ziggo Sport Go pakket waarvoor geen Ziggo abonnement vereist is. Je hebt evenwel nog wel een Ziggo Sport Totaal (niet Go) abonnement nodig wil je het volledige aanbod daarvan kunnen bekijken. Het Go pakket komt daarmee echter wel beschikbaar, maar wat daar de meerwaarde nog van is zie ik niet direct.

Ik heb nu enkel gekeken naar wat er onder Ziggo Sport Totaal Go te vinden is aan informatie, en dan is het redelijk helder (vind ik). Dat ze geen app beschikbaar hebben voor Android/Google/Apple TV apparaten, dat is idd niet zo prettig, misschien schatten ze de behoefte daaraan niet helemaal goed in.
Gisteren toch maar gekozen voor de MotoGP videopass. AppleTV app werkt goed (incl spoiler free mode) en het Engelstalige commentaar vind ik prettig om naar te luisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:44:
[...]

?? Welke klasse heb je het over? Ik heb geen gevecht om P1 gezien in de motogp.
Ik denk dat @Tylen p8 bedoelt (de 8 zit boven de i), waar wel een zeer vermakelijk gevecht bezig was

Regie was inderdaad dramatisch slecht op momenten

[ Voor 7% gewijzigd door Elfjes op 20-03-2022 12:59 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joris748 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:52:
[...]
Gisteren toch maar gekozen voor de MotoGP videopass. AppleTV app werkt goed (incl spoiler free mode) en het Engelstalige commentaar vind ik prettig om naar te luisteren.
Zou ik waarschijnlijk ook doen indien ik geen andere keuze zou hebben. Vorig jaar nog gebruik gemaakt van het Eurosport player abonnement en dit jaar kan ik Ziggo daarvoor gebruiken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Regie had idd beter gekund, strijd rond P8 werd veel te laat opgemerkt.

Darryn Binder reed een top race. Vanaf de 23e door het veld knallen om P10 te eindigen. Hij reed op een hogere positie, maar banden waren klaar vermoed ik, waardoor hij terugzakte. Toch een knappe prestatie. Zijn broer leek wat tegen te vallen. P4 was een uitstekende uitgangspositie, maar meer dan P8 zat er niet in.

Quartararo weet dan wel goed terug te komen zeg. Geen idee wat zijn laagste positie was gedurende de race, maar rustig gebleven en keurig weer naar voren gereden en P2 eindigen. Hiermee komt ie keurig de top 3 van het kampioenschap binnen met minimaal puntenverschil.

Oliveira was niet te temmen in het Indonesische water. Wat heeft KTM gedaan met die fiets dat het zo lekker gaat daar?

Jorge Martin onfortuinlijk gevallen. Nul punten nog voor hem, terwijl de kwalificaties goed waren. Hopelijk volgende race meer geluk voor hem.

En de megaklapper van Marquez tijdens de warmup:
https://twitter.com/i/status/1505501768842633216

[ Voor 8% gewijzigd door DeTjuk op 20-03-2022 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
DeTjuk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:57:

Darryn Binder reed een top race. Vanaf de 23e door het veld knallen om P10 te eindigen. Hij reed op een hogere positie, maar banden waren klaar vermoed ik, waardoor hij terugzakte. Toch een knappe prestatie. Zijn broer leek wat tegen te vallen. P4 was een uitstekende uitgangspositie, maar meer dan P8 zat er niet in.

Quartararo weet dan wel goed terug te komen zeg. Geen idee wat zijn laagste positie was gedurende de race, maar rustig gebleven en keurig weer naar voren gereden en P2 eindigen. Hiermee komt ie keurig de top 3 van het kampioenschap binnen met minimaal puntenverschil.

Oliveira was niet te temmen in het Indonesische water. Wat heeft KTM gedaan met die fiets dat het zo lekker gaat daar?

Jorge Martin onfortuinlijk gevallen. Nul punten nog voor hem, terwijl de kwalificaties goed waren. Hopelijk volgende race meer geluk voor hem.

En de megaklapper van Marquez tijdens de warmup:
https://twitter.com/i/status/1505501768842633216
Darryn werd in de laatste ronde(n) op zijn "Binders" ingehaald door zijn broer. Daardoor kon Aleix ook nog voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
alesandro_46 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:54:
[...]

Darryn werd in de laatste ronde(n) op zijn "Binders" ingehaald door zijn broer. Daardoor kon Aleix ook nog voorbij komen.
Ja, de naam Binder gaan we de komende jaren nog wel horen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Ben ik de enige die ongelukkig wordt van dit soort initiatieven? Kracht van auto-/motorsport is juist dat alle fans door elkaar heen zitten.

https://www.racesport.nl/...-ktm-fan-package-tickets/

* Joris748 is nog steeds Rossi-fan, maar het is nooit in hem opgekomen om op de Rossi-tribune gaan te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bambufan
DeTjuk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:57:

Ik had echt verwacht dat Darryn niet meer dan een mobiele chicane zou zijn dit seizoen, maar ondanks zijn (nog steeds) ongecontroleerde manier van inhalen rijdt hij toch tijdens zijn eerste race een punt binnen en nu dus een top 10 plaats in zijn eerste regenrace. Zeer indrukwekkend.

Zijn broer had daarentegen besloten om deze race zijn KTM onvrijwillig op standje lowrider te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Ooit moet toch ook voor Marc Marquez de maat vol zijn?
https://nl.motorsport.com...quez-de-maat-vol/9199759/

Goed geschreven stuk/column naar mijn mening. Als je geen fan bent van MM zet er een andere naam neer en lees het stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
DeTjuk schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:43:
[...]

Ooit moet toch ook voor Marc Marquez de maat vol zijn?
https://nl.motorsport.com...quez-de-maat-vol/9199759/

Goed geschreven stuk/column naar mijn mening. Als je geen fan bent van MM zet er een andere naam neer en lees het stuk.
Eindelijk een artikel die zegt zoals het is: Wat er in een dergelijke rijder omgaat weten wij als gewone stervelingen niet.
Bij veel van die goedbedoelde artikelen denk ik steeds: dit is geschreven vanuit de ogen van een journalist of (pro-)amateur racer en niet vanuit de ogen van een topsporter, en al helemaal niet zo een al Marquez.

Er is in iedere sport maar een select clubje in de wereld die echt weet hoe die gasten denken en werken. Bloed kruipt daar waar het niet gaan kan, ook als je keer op keer denkt "dit was de laatste klapper, ik kap er mee" denk ik dat die gedachten na een week omslaan in "Ik moet weer rijden, hoe ga ik dat zo snel mogelijk weer doen".
Je hebt genoeg rijders die in het verleden gestopt zijn (al dan niet gedwongen) vanwege de vele blessures. En dan heb je de slag rijders die maar één ding kunnen en willen: rijden en races winnen, koste wat het kost.

In veel artikelen en posts op forums lees je "Hij moet toch zelf ook willen stoppen met al die crashes", "Mijn werkgever zou dit nooit accepteren en mij ontslaan" en "Is er nou niemand die hem voor zichzelf gaat beschermen".

Tuurlijk, als ik op mijn werk voor de 3e keer gewond raak bij een bepaalde taak zeg ik "zoek het maar uit, ik ga wat anders doen", of mijn werkgever haalt mij van die taak af.
Ik hoef en wil dan ook niet alles in het leven te laten en op te geven om die taak uiteindelijk toch naar mijn zin voor elkaar te krijgen.

Wij, de gewone doorsnee mensen, zullen er nooit achter komen wat er bij een topsporter in het hoofd omgaat en welke drive die mensen hebben om te komen waar ze zijn en te blijven waar ze zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Geen slechte 1 april grap vrees ik, maar vandaag geen vrijdag training. bron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeTjuk schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:47:
Geen slechte 1 april grap vrees ik, maar vandaag geen vrijdag training. bron.
Dat lijkt nu misschien zo omdat jij vandaag dit berichtje plaatst ;)

"Published: 4 days ago"

Wat uitvoeriger waarom; https://pledgetimes.com/m...-changes-no-fp-on-friday/

Nakagami Covid positief (ook geen grap blijkbaar).

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 01-04-2022 21:20 . Reden: Blijkbaar niet meer ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:32
My-life schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:40:
[...]

https://www.crash.net/mot...e-free-practice-1-results

Óf hij wordt volgend jaar weer kampioen, óf hij rijdt zichzelf weer in de kreukels :X .
Het lijkt erop dat het antwoord inmiddels duidelijk is,
'The clock is ticking' - should MotoGP star Marc Marquez retire?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bambufan
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8h54nx7xiwq81.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mombasa of Mambosa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
MotoGP-teams wachten nog steeds op vracht: “Planning weer aanpassen”
https://nl.motorsport.com...anning-aanpassen/9519688/

Weer nieuwe planning en Nakagami er toch bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeTjuk
Jaaa, Aprillia op pole. Geweldig voor Aleix Espargaro en Aprillia zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikel64
DeTjuk schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 22:49:
Jaaa, Aprillia op pole. Geweldig voor Aleix Espargaro en Aprillia zelf.
Das mien merk! Enorm blij mee en ik gun het zowel Aprilia als Aleix Espargaro om eindelijk eens een race te winnen.

Maar de grootste verrassing is voor mij toch wel Viñales op P5.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
Bendsneyder 9e in de Moto2. Van de Goorbergh helaas onderuit.

Nu klaar voor 25 ronden MotoGP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
Fingers crossed voor Aleix Espargaro.

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
Yes Yes Yes! Aleix wint met de Aprilia!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi. Dat zal niemand Aleix en Aprilla misgunnen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
JAAA, schitterend, wat een heerlijke en zo verdiende overwinning voor Aleix en Aprillia!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
JAAAA, Eindelijk, zo verdiend.

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
*O* _/-\o_

Zwaar verdiend deze overwinning!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Wat een gave race was dat. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:21
Mooi ook om te zien dat de andere teams en rijders net zo hard meevierden voor Aprilia en Espargaro :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:43
Tijdens de race wel paar keer gedacht dat Espargaro over de limiet aan het rijden was met de uitremacties die maar net goed gingen. :o
Wederom mooie races gezien. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bambufan
En zo zien we weer eens dat circuits met een chicane als laatste bocht de mooiste laatste rondes opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
UTwizard schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:59:
Mooi ook om te zien dat de andere teams en rijders net zo hard meevierden voor Aprilia en Espargaro :)
Krijg bij de MotoGP wel meer "we zijn één grote familie". Het is ook een klein wereldje natuurlijk, waarin intensief wordt gewerkt met en tegen elkaar. Maar mooi om te zien dat het wordt gegund aan deze Spanjaard en Aprillia. Hopelijk kan hij zijn nummer 1(!) positie verder uitbouwen.

Afbeeldingslocatie: https://photos.motogp.com/2022/04/04/_ds_9031.big.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
Om nog maar eens te illustreren hoe hoog het niveau van de huidige MotoGP coureurs is. Ze hebben allemaal minimaal 1 GP overwinning (gekeken naar alle klassen in het wereldkampioenschap) op hun naam staan. Als veldvulling in een lagere klasse red je het niet in dit geweld.

https://www.racesport.nl/...rilia-heeft-het-verdiend/
Daarmee was Espargaró de enige coureur op de huidige MotoGP grid die nog geen Grand Prix zege achter zijn naam heeft staan, nu zijn dus alle 24 MotoGP coureurs een Grand Prix winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
Start de Jaws-muziek maar...*

*= Mits de motoren nog op tijd arriveren

[ Voor 15% gewijzigd door Bambufan op 06-04-2022 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Pushed like a bastard _/-\o_

Mooie wedstrijd! En Marquez die er weer bijna af lag, tijdens zijn indrukwekkende inhaalrace :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wat een wedstrijd, erg mooi weer. Wat is de MotoGP toch tof he. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:07
En de Moto3, is die niet te bekijken zonder een extra zenderpakket? ;(
Ik hoorde Kamphues aan het einde van de MotoGP race iets zeggen over super race weekend en dat alle zenders open staan om het te bekijken, maar ik krijg geen beeld op 404.

iig genoten van een mooie race.

[ Voor 6% gewijzigd door Valentino-46 op 10-04-2022 21:37 ]

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Pfff, wat een Moto3 race weer. Als je daar een zoon kind hebt rijden, word je iedere ronde een jaar ouder.

[ Voor 5% gewijzigd door Joris748 op 10-04-2022 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wel leuk dat de start van het MotoAmerica Superbike seizoen samenviel met MotoGP op COTA.
Petrucci liet het gelijk mooi zien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sambalbaj schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:26:
Wel leuk dat de start van het MotoAmerica Superbike seizoen samenviel met MotoGP op COTA.
Petrucci liet het gelijk mooi zien daar.
Het was een feest afgelopen weekend wat de gemotoriseerde sport betrof. De WorldSBK wedstrijden waren eveneens een lust voor het oog (v.w.b. onderhouding). Fijn verspreid over de dag heen, het kon bijna niet op.

Die Moto2 was een slagveld van jewelste zeg, tjonge.

Al met al veel genoten van de diverse races, op 2 en op 4 wielen d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
Joris748 schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:48:
Pfff, wat een Moto3 race weer. Als je daar een zoon kind hebt rijden, word je iedere ronde een jaar ouder.
Vandaar dat de Van Den Goorberghjes die maar meteen hebben overgeslagen. Anders moest papa inmiddels al met pensioen!

(Zonta deed het ondanks het schuivertje weer heel verdienstelijk!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bambufan schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:01:
[...]
Vandaar dat de Van Den Goorberghjes die maar meteen hebben overgeslagen. Anders moest papa inmiddels al met pensioen!

(Zonta deed het ondanks het schuivertje weer heel verdienstelijk!)
Hij heeft zijn aardige voorbereiding (gezien zijn ervaring), helaas de laatste 2 races niet in een redelijk resultaat om kunnen zetten. Voorlaatste race door eigen toedoen, gisteren door toedoen van een ander (denk ik), heb dat niet goed kunnen zien.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, Quartararo is oppermachtig, Zarco, Mir, Miller deden leuk mee, totdat Miller echt dom veel te laat remt en Mir meeneemt in zijn val.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
gambieter schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:40:
Pfff, Quartararo is oppermachtig, Zarco, Mir, Miller deden leuk mee, totdat Miller echt dom veel te laat remt en Mir meeneemt in zijn val.
Ik zei het direct tegen mijn vriendin en werd daarna ook in uitzending gezegd, maar die actie is het einde voor Miller bij Ducati.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:43
DeTjuk schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:43:
[...]

Ik zei het direct tegen mijn vriendin en werd daarna ook in uitzending gezegd, maar die actie is het einde voor Miller bij Ducati.
Gerucht zou zijn dat Miller terug gaat naar LCR Honda.

Die Moto2 race...wtf :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
DeTjuk schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:43:
[...]

En ik denk dat Miller het wel prima vind. Hij vindt het leuk om ombeschoft hard rond te jagen op een MotoGP fiets, maar het hele circus eromheen zal hem worst wezen. De verwachtingen zijn hoog bij het Ducati fabrieksteam: al jaren de dominante motor, maar nog geen rijder die wereldkampioen werd.

Met uitzondering van Casey Stoner die op een niet-competatieve motor wereldkampioen werd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Joris748 schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:26:
[...]

En ik denk dat Miller het wel prima vind. Hij vindt het leuk om ombeschoft hard rond te jagen op een MotoGP fiets, maar het hele circus eromheen zal hem worst wezen. De verwachtingen zijn hoog bij het Ducati fabrieksteam: al jaren de dominante motor, maar nog geen rijder die wereldkampioen werd.

Met uitzondering van Casey Stoner die op een niet-competatieve motor wereldkampioen werd
Koning Stoner, zo jammer dat hij is gestopt.

Maar denk ook niet dat hij er echt wakker van ligt. Terug naar LCR Honda of toch naar Pramac?
En dan Jorge Martin op de fabrieks Ducati? Of zal Bastianini naar het fabrieksteam gaan?

Ik heb de race qua commentaar niet 100% kunnen volgen, maar is er nog wat geroepen over Franco
Morbidelli?
Die valt toch enorm tegen?

Hier zijn resultaten, afgezet tegen (tussenhaakjes) de resultaten van Quartararo.

Qatar 11 (9)
Indonesië 7 (2)
Argentinië DNF (8 )
USA 16 (7)
Portugal 13 (1)

Blijf het gek vinden dat wat de makkelijkste te besturen motor wordt (werd?) genoemd in het paddock er maar één rijder is die er mee overweg kan. We weten allemaal hoe het Viñales is vergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
DeTjuk schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:39:
[...]

Die valt toch enorm tegen?
En dan te bedenken dat juist hij de nummer 1 coureur van Yamaha zou worden.

Props voor Quartararo, die gozer heeft een ontzettende drive en dat betaald zich uit, maar Morbidelli is na zijn blessure nooit meer echt in de buurt gekomen van het niveau van daarvoor, want toen waren ze (imo) redelijk gewaagd aan elkaar.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Mooie MotoGP kwalificatie gezien. Pecco perste er een ongehoord snelle ronde uit, en het zag er ook nog eens gemakkelijk uit. Quartararo P2 en Aleix Espergaro een verdiende P3.

Zin in de wedstrijd van morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Joris748 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:46:
Mooie MotoGP kwalificatie gezien. Pecco perste er een ongehoord snelle ronde uit, en het zag er ook nog eens gemakkelijk uit. Quartararo P2 en Aleix Espergaro een verdiende P3.

Toen Peter Bom aan het begin van Q2 voorspelde dat Pecco op 1 zou staan met een tijd rond de 1:36.5 dacht ik nog: dat haalt ie bij lange na niet. Boy, was I wrong :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Vermakelijke Moto3 race. Eerst een kopgroep van 4, toen van 6 en nu van 9 rijders.

Sasaki zit er ook weer bij, nadat hij in het begin ergens rond de 25ste plek zat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
BAM, wat een bazenactie van Guevara. Buitenom bij Oncü in de laatste bocht, García binnendoor en Masia die ook zijn teammaatje nog even verschalkt. Oncü van 1 naar 4 in de laatste bocht.

[ Voor 40% gewijzigd door Joris748 op 01-05-2022 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Joris748 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:46:

En dat werd dus ook de uitslag. En een MM die een goede indruk maakte.

Mijn grote vriend Jorge Martin lag er weer eens naast. Dat doet ie toch echt te vaak.

Het is toch vreemd dat die MotoGP store nog steeds aangeeft: The MotoGP™ Store is undergoing maintenance, apologies for the inconvenience

Willen ze geen merchandise verkopen ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
Joris748 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:23:
Vermakelijke Moto3 race. Eerst een kopgroep van 4, toen van 6 en nu van 9 rijders.

Sasaki zit er ook weer bij, nadat hij in het begin ergens rond de 25ste plek zat.
Sasaki begint een beetje Japans hoop in bange dagen te worden nu Suzuki toch echt door de mand valt met zijn eeuwige gecrash.

Maar over bazenactie gesproken: Ai Ogura. Ijskoud een Lorenzootje doen met een ontketende Spanjool achter hem. _/-\o_

(En Canet mag ook een standbeeld. "The most dangerous animal is a wounded animal")

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bambufan
En dan nu even als donderslag bij heldere hemel.... Suzuki doekt haar MotoGP project aan het eind van het seizoen op!

Bevestigd door meerdere betrouwbare bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Bambufan schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:58:
En dan nu even als donderslag bij heldere hemel.... Suzuki doekt haar MotoGP project aan het eind van het seizoen op!

Bevestigd door meerdere betrouwbare bronnen.
Ai (niet Ogura)! Dat is even een bommetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Dat is wel ontzettend jammer. Ben benieuwd naar de beweegredenen. Ongetwijfeld financiële.

[ Voor 16% gewijzigd door Joris748 op 02-05-2022 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dat zou inderdaad erg jammer zijn. Ze deden het gewoon erg goed voor zo'n klein team. Ik ben geen 'fan' van het merk. Maar het grote aantal merken vooraan de grid staat me erg aan, suz hoort daar gewoon bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:32
Idd bijzonder maar het zal wel teveel kosten. Paar jaar geleden nog de vraag of ze een extra team zouden leveren en nu hop, weg.
Pagina: 1 ... 58 ... 77 Laatste