Vinales en Yamaha zijn per direct uit elkaar gegaan.
Benieuwd wie ze dan op die machine zetten de rest van het seizoen?
Crutchlow heeft de beste papieren, maar niet de meeste zin.Patrick schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:01:
Vinales en Yamaha zijn per direct uit elkaar gegaan.
[Voor 3% gewijzigd door Joris748 op 20-08-2021 10:43]
Maar die doet zaken met Ducati or Aprilliappbruins schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:56:
Als Crutchlow geen zin heeft dan is Dovi ook een goede vervanger.
Alleen wat testwerk verricht voor Aprillia, maar als hij daar heil in zag zat hij vast al op die motor ipv Salvadori.SniperGuy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:25:
[...]
Maar die doet zaken met Ducati or Aprillia
Mwah, dat weet ik zo net nog niet. Hij wil zich echt bewijzen, dat gaat denk ik volgend jaar ook nog niet lukken bij Aprillia. Bij ducati verwacht ik hem ook zo 123 niet terug. En of Dovi de juiste is voor de yamaha? Ik weet 't zo net nog niet, hij is goed maar niet consistent en dat speelt 't 'm keer op parten.ppbruins schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:45:
[...]
Alleen wat testwerk verricht voor Aprillia, maar als hij daar heil in zag zat hij vast al op die motor ipv Salvadori.
I am the great Cornholio!
Volgens mij is Dovi juist een koning wat consistentie betreft. Als hij er niet af werd gereden was hij nagenoeg altijd top 5. Hij is niet voor niets een aantal keer tweede geworden in het eindklassement.HaterFrame schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:54:
[...]
Mwah, dat weet ik zo net nog niet. Hij wil zich echt bewijzen, dat gaat denk ik volgend jaar ook nog niet lukken bij Aprillia. Bij ducati verwacht ik hem ook zo 123 niet terug. En of Dovi de juiste is voor de yamaha? Ik weet 't zo net nog niet, hij is goed maar niet consistent en dat speelt 't 'm keer op parten.
Consistent in het elke keer net niet halen, dat is ook wat hem parten is gaan spelen in zijn hoofd. Beetje het Lorenzo verhaal, als alles precies goed is is hij onverslaanbaar. Zit er ook maar een klein dingetje tegen dan gaat 't niet.My-life schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:05:
[...]
Volgens mij is Dovi juist een koning wat consistentie betreft. Als hij er niet af werd gereden was hij nagenoeg altijd top 5. Hij is niet voor niets een aantal keer tweede geworden in het eindklassement.
Er werd geschreven dat hij niet genoeg waardering kreeg voor zijn prestaties op de Ducati (centjes?), en daarom aangaf open te staan voor andere teams die een winnende fiets ter beschikking zouden hebben.DasNieNix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:35:
Dat Scot redding de nieuwe teamgenoot van Michael van der Mark wordt vind ik wel verrassend.
Met Tom Sykes zijn ze ook nog in onderhandeling om hem bij een BMW team onder te brengen.
Alvaro Bautista gaat weer terug naar Ducati. Het wil nog niet echt lukken met Honda in het WSBK, benieuwd wie volgend jaar de rijders worden.
Testing, one, two ...
https://www.crash.net/mot...e-free-practice-1-resultsMarc Marquez leads opening practice for the 2021 British MotoGP at Silverstone despite suffering a huge fifth gear 270km/h cold-tyre accident as he tipped in to Maggotts (Turn 2), bringing out the red flags with two minutes to go.
Ik zag degene die na Marquez kwam niet meer voorbij komen? Te druk bezig met de fiets van Marquez te ontwijken?Dacuuu schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:57:
Marc's pak heeft het goed gehouden, wat een schuiver zeg. Dat geeft veel vertrouwen als plots je voorwiel het zo laat afweten.![]()
[YouTube: Marc Marquez fast crash in Silverstone FP1]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
[Voor 98% gewijzigd door dekwakker op 12-01-2022 21:24]
In Oostenrijk haalde ie in de eerste bocht ook al van dat soort lompe acties uit. Niet dat dit het eerste jaar is dat ie dat doet.gambieter schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:14:
Mark Marquez was nog slechter in de race. In de eerste ronde een stompzinnige manouevre, omdat hij boos was op Jorge Martin. Beiden onderuit en race voorbij.
Testing, one, two ...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
[Voor 11% gewijzigd door Joris748 op 30-08-2021 12:43]
Die fratsen hebben Rossi zijn tiende titel gekost.Joris748 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:40:
Dit soort fratsen lopen als een rode draad door de carrière van MM.
Tenzij ze het WSBK ook over nemen is dat Grrrrr inderdaad. Anders weer een abonnement erbij (naar Eurosport player).HaterFrame schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:14:
Grrrrr... Nu heeft ziggo sport de rechten weer gekocht van motogp...
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ben benieuwd of de commentatoren mee gaan.HaterFrame schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:14:
Dat is dus mooi k#dt. Kan MotoGP altijd goed (terug)kijken met Eurosport Player en het commentaar was ook prima.HaterFrame schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:14:
[Voor 10% gewijzigd door Joris748 op 31-08-2021 11:06]
Die ervaring was meer dan OK bij EurosportManel Arroyo, Chief Commercial Officer, Dorna Sports: “We zijn erg blij met Ziggo Sport als nieuwe partner in Nederland. Ziggo Sport weet als geen ander hoe ze racen op televisie moeten brengen en we verheugen ons dat de MotoGP daar vanaf 2022 onderdeel vanuit maakt. Nederland is een belangrijk land voor de MotoGP en het motorracen. Het is het thuisland van een van de meest legendarische circuits: de TT van Assen. We kijken uit naar de samenwerking en zijn ervan overtuigd dat Ziggo Sport de motorliefhebbers de beste race ervaring brengt en dat we een nieuwe grote groep fans kunnen bereiken.”
Als uitkomt wat wordt aangekondigd dan houdt de ES Player er aan het einde van 2021 mee op en is/wordt geïntegreerd in Discovery+ https://help.eurosport.co...t-opgenomen-in-discovery-alesandro_46 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:09:
[...]
Tenzij ze het WSBK ook over nemen is dat Grrrrr inderdaad. Anders weer een abonnement erbij (naar Eurosport player).
[Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 31-08-2021 13:19]
Testing, one, two ...
Hoi :)
Dat is misschien niet eens nodig.*knip* Semi-legaal via VPN blijft illegaal door de geografische omzeiling en niet toegestaan.Shadow_Agent schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:12:
Dat wordt dan geen motorsport meer voor mijga geen Ziggo nemen, want veel te duur en Budget TV (KPN) product is prima. Gekloot met illegale streams e.d. is mij te veel werk.
[Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 02-09-2021 11:32]
[Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 06-09-2021 20:58]
Testing, one, two ...
hardware-lover schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:30:
Afgelopen weekend was WSBK in Frankrijk. Eigenlijk had Toprak alle races gewonnen, maar blijkbaar had ie nét buiten de lijntjes gekleurd. Het muggenziften is blijkbaar ook naar deze klasse overgeslagen; https://www.worldsbk.com/...e+1+victory+at+MagnyCours
[YouTube: The margin of Toprak for the sanction in Tissot Superpole Race]
En dan het heikele moment voor vdMark ook niet vergeten...![]()
https://www.worldsbk.com/...om_list=mostviewed_videos
[Voor 7% gewijzigd door alesandro_46 op 06-09-2021 21:08]
Welke dan? Ik vond het heel netjes voor zijn doen. Was geweldig einde zo met beiden met het mes op de keel.Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:42:
Wat een hoop kansloze inhaalacties weer van Marquez. Belachelijk.
Welke race keek jij? Ik zag een prachtig gevecht.Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:42:
Bij iedere actie schoot hij veel te ver door, waardoor Bagnaia er weer gemakkelijk voor kon komen.upclocker schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:48:
[...]
Welke dan? Ik vond het heel netjes voor zijn doen. Was geweldig einde zo met beiden met het mes op de keel.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dat hoort toch gewoon bij racen?Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:58:
[...]
Bij iedere actie schoot hij veel te ver door, waardoor Bagnaia er weer gemakkelijk voor kon komen.
Misschien moet je dammen gaan kijken. Was een prachtige race.Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:42:
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Tuurlijk doet ie dat. Echte kampioenen gaan voor elk gat.Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:52:
Ik zeg ook niet dat het geen mooie race zou zijn
Er is alleen genoeg aan te merken op de inhaalpogingen van Marquez. Bij geen enkele kon hij zijn lijn houden. Ernaast remmen, doorschieten en weer achteraan sluiten.
Wellicht gokte hij ook op een fout van Bagnaia. Als je maar genoeg druk zet kan het zomaar een keer misgaan bij je tegenstander.Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:52:
Er is alleen genoeg aan te merken op de inhaalpogingen van Marquez. Bij geen enkele kon hij zijn lijn houden. Ernaast remmen, doorschieten en weer achteraan sluiten.
Dit. Tot de laatste paar rondes vond ik het eerlijk gezegd best saai. Daarna was het duel echt super!steveman schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:59:
Werd toch nog even wakker zo tegen het einde
MM's schouder nog een beetje aansterken, en hij verdwijnt weer in de verte.
Klopt. Omdat Bagnaia hem genadeloos in de tang had.Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:42:
Joris748 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:28:
Triest nieuws. Boet van Dulmen verongelukt
https://www.bd.nl/bommele...k-in-ammerzoden~a60537b5/
Hij slaat wel de spijker op z’n kop.Joris748 schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:05:
https://www.racesport.nl/...binnen-vier-maanden-tijd/
Oef, pijnlijke observaties van Evert Slager
Ja, helaas. Er wordt veel druk bij de jonge jongens (en meiden) gelegd en misschien is dat in combinatie met het snelle materiaal waar ze mee rijden wel dodelijk.
Michel Fabrizio: “Morgen weiger ik te rijden uit respect voor het menselijk leven. En ik ga er zelfs helemaal mee stoppen. Het is tijd om de sport gedag te zeggen. Vandaag was ik getuige van een slechte dag, het verlies van een coureur van net 15 jaar oud. Races als deze heb ik veel gezien in deze categorie, en elke keer als we finishten, slaakten we een zucht van opluchting omdat het goed was gegaan. Maar helaas gaat het niet altijd goed en vandaag gebeurde het onvoorspelbare of misschien iets waarvan we wisten dat het zou gebeuren.
Ik heb meer dan 5 uur op mijn hotelbed gelegen en naar het plafond gekeken, terugkijkend op de mooie momenten die deze sport me heeft gegeven. Maar na 6 jaar afwezig te zijn geweest, heb ik deze wereld zien veranderen. Ik zag een onverschilligheid van de Internationale Federatie (FIM): het inzetten van 42 kinderen in de Yamaha Cup (gelukkig verliep hier alles soepel in 2021) en nog eens 42 in de WorldSSP 300.
Te veel, veel te veel rijders met weinig of zelfs heel weinig ervaring, en dat gebeurt niet alleen in het wereldkampioenschap, maar ook in de nationale kampioenschappen, waar je om geld te verdienen alles meeneemt, tot het laatste beschikbare zitje.
Valentino Rossi zei het jaren geleden al – toen Marquez in de MotoGP debuteerde – maar toen bekritiseerde men hem door te zeggen dat hij klaagde over Marquez zijn ‘agressieve’ acties. Hij had destijds al gelijk. Marc is een referentiepunt geworden: deze jongeren imiteren zijn daden, maken inhaalacties die te veel op de limiet zijn, leunen op hun tegenstander en riskeren elke centimeter.
Laten we er nog aan toevoegen dat ik me terugtrek uit de racewereld om een sterk protest te laten horen! Om de regels te veranderen, regels waarmee mensenlevens gespaard kunnen blijven. Het probleem zit in de Moto3, de Talent Cup en de nationale kampioenschappen! Daarnaast moeten we ook de circuits herzien, die moeten voorzien worden van betere uitloopstroken!
Zie Valentino’s crash (Red Bull Ring 2020), die bijna overleed bij een crash op een slecht circuit. Zie de Red Bull Ring, waar rijders crashen en daarbij midden op de baan blijven liggen! Dit alles hangt af van de houding van de FIM, een organisatie die geen rol van beschermer speelt ten opzichte van het leven maar gewoon de voorkeur geeft aan de business! Het is tijd dat de nationale bonden van elk land in gaan grijpen!
De eerste die lang geleden een krachtige boodschap uitbracht was Ayrton Senna, die zei destijds dat sommige circuits gevaarlijk waren, en pas na zijn dood werd er ingegrepen. Tot op heden zijn er minder doden te betreuren in de Formule 1, maar in de motorrace wereld is er de laatste tijd een bloedbad aangericht!”
Deniz Öncü has been suspended for the next two races for his part in the #Moto3 collision. #AmericasGP pic.twitter.com/PCxXsrYsjU
— MotoGP on BT Sport (@btsportmotogp) 3 oktober 2021
[Voor 15% gewijzigd door gambieter op 03-10-2021 23:44]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Wat een actie was dat zeggambieter schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:43:
Vanavond was het goed raak bij de Moto3. Deniz Öncü ging zwabberen op het lange rechte stuk (Circuit of the Americas) om de slipstream te verstoren, ging onderuit en werd een kettingreactie en lanceerplatform voor andere rijders, eentje werd tegen de vangrail gelanceerd. Wonder boven wonder geen breuken, maar gewoon levensgevaarlijk.
Öncü is gelijk voor de volgende twee races geschorst:
[Twitter]
Bij de Moto2 was er volgens mij eentje met iets gebroken.
En in de MotoGP leek het er even op dat Jack Miller Rins een uppercut wilde geven vanwege diens actie in de laatste ronde (gewoon vol op Miller insturen bij een onmogelijke inhaalactie).
Öncü reed door zijn geslinger het voorwiel van Alcoba onderuit. Eindresultaat is hetzelfde en de schorsing terecht.gambieter schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:43:
Vanavond was het goed raak bij de Moto3. Deniz Öncü ging zwabberen op het lange rechte stuk (Circuit of the Americas) om de slipstream te verstoren, ging onderuit en werd een kettingreactie en lanceerplatform voor andere rijders, eentje werd tegen de vangrail gelanceerd. Wonder boven wonder geen breuken, maar gewoon levensgevaarlijk.
Öncü is gelijk voor de volgende twee races geschorst:
[Twitter]
Bij de Moto2 was er volgens mij eentje met iets gebroken.
FTFYEn in de MotoGP leek het er even op dat Jack Miller Rins Joan Mir een uppercut wilde geven vanwege diens actie in de laatste ronde (gewoon vol op Miller insturen bij een onmogelijke inhaalactie).
Klopt, bij WSBK zie je het ook steeds vaker, en dan vooral bij degene die nu de leiding heeft in het algemeen klassement (Razgatlioglu). Dacht men dat MM daarin een kwajongen was, daar doet Razgatlioglu niet voor onder. Hij zegt zelf dat ie zijn rijstijl niet aan gaat passen en dat lokt vervolgens reacties uit van andere rijders die zeggen eveneens zo te gaan rijden.Willem30 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:31:
[...]
[knip]
De acties worden wel steeds gekker bij alle klassen. Het was trouwens Mir en niet Rins die het met Miller aan de stok had. Mir is een keer kampioen geworden maar meer door geluk dan echt als een winnaar.
COTA moet wel echt wat doen aan het asfalt. Over 3 weken gaat de F1 er rijden. Die hebben dan ook last van de hobbels maar als je af en toe die motoren zag bewegen door de hobbels dan snap ik reactie van de motorrijders wel.
Testing, one, two ...
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Testing, one, two ...
Je bij zo'n team inkopen lijkt me een verd#md groot risico: je moet wel heel veel talent bezitten om interessant te worden voor betere teams als je altijd om de 25e plaats vecht...
Helemaal bij RW racing, die hebben zoals ik al eerder heb gezegd prima talent weten te verkloten.Bambufan schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
Je bij zo'n team inkopen lijkt me een verd#md groot risico: je moet wel heel veel talent bezitten om interessant te worden voor betere teams als je altijd om de 25e plaats vecht...
[Voor 11% gewijzigd door HaterFrame op 23-10-2021 20:31]
Naaaa, met nog 2 weekenden te gaan had ik het toch graag net wat anders gezien in Moto2 en MotoGP dit weekeinde. Maar ja, als je mee wilt strijden om het kampioenschap moet je natuurlijk wel op je fiets blijven zittentweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:04:
Quartararo had niet verwacht vandaag al wereldkampioen te worden. Mooi om te zien
Testing, one, two ...
Wat blijft die 998 toch een afschuwelijk mooie fiets. Zelfs bijna 20 jaar na dato.alesandro_46 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:09:
Puur voor het (in mijn ogen) mooie plaatje:
[Afbeelding]
Bron: Oli Bayliss in 2022 van start in het FIM Supersport World Championship
Het feit dat de 998 door dit gedrocht werd opgevolgd maakt de 996 en 998 met terugwerkende kracht nòg mooierderder...Joris748 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
Wat blijft die 998 toch een afschuwelijk mooie fiets. Zelfs bijna 20 jaar na dato.
* Joris748 denkt met weemoed terug aan zijn 748
Heel gaaf, maar rondenlang een cameraman in je nek dat kan gewoon niet lekker rijden,steveman schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:11:
Wow nice, check die nieuwe schoudercamera:
Bambufan schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:28:
[...]
Heel gaaf, maar rondenlang een cameraman in je nek dat kan gewoon niet lekker rijden,
Testing, one, two ...
Ach, bij Garry McCoy pakte het ook goed uit.hardware-lover schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:05:
Een goede aanwinst voor MotoGP voor 2022![]()
https://the-race.com/moto...ash-cant-be-shrugged-off/
Misschien moeten ze, buiten die leeftijdbeperking, ook maar eens nadenken over het niet mogen overslaan van een Moto-klasse?
Joris748 schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:11:
[...]
Ach, bij Garry McCoy pakte het ook goed uit.
Het enge aan de hele situatie is dat hij dus al ZEVEN(!) jaar in de Moto3 rijdt en nog steeds dit soort fratsen niet goed kan inschatten. Alleen het talent om hard te rijden is niet genoeg voor een veteraan, na een seizoen of drie zou hij het inzicht moeten hebben ontwikkeld om een wedstrijd in te delen en om te weten wanneer je welke risico's kunt/moet nemen.hardware-lover schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:05:
Een goede aanwinst voor MotoGP voor 2022![]()
https://the-race.com/moto...ash-cant-be-shrugged-off/
Misschien moeten ze, buiten die leeftijdbeperking, ook maar eens nadenken over het niet mogen overslaan van een Moto-klasse?
Ik had geen idee dat het al 7 jaar was. Ik begrijp die overstap eigenlijk niet, en ben daarin ook niet de enige. Laat hem eerst maar eens zijn fratsen in Moto2 tentoonspreiden, maar blijkbaar is daar geen team te vinden die hem het zitje aan wil bieden?Bambufan schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:31:
[...]
Het enge aan de hele situatie is dat hij dus al ZEVEN(!) jaar in de Moto3 rijdt en nog steeds dit soort fratsen niet goed kan inschatten. Alleen het talent om hard te rijden is niet genoeg voor een veteraan, na een seizoen of drie zou hij het inzicht moeten hebben ontwikkeld om een wedstrijd in te delen en om te weten wanneer je welke risico's kunt/moet nemen.
Testing, one, two ...
Zit hem te kijken, billenknijper maar het lijkt erop dat het Herlings zijn kant op komt. Febvre ging onderuit net en qua snelheid maakt hij geen kans die achterstand in te lopen.Joris748 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:33:
Beetje offtopic, maar wel het vermelden waard.
https://nos.nl/artikel/24...nmiddag-binnen-handbereik
Nog 1 manche te gaan en Herlings en Febvre staan gelijk in punten. Degene die als eerste finished gaat er met de wereldtitel vandoor.
[Voor 3% gewijzigd door Tortelli op 10-11-2021 15:25]
22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp
Schitterend!!quote: Jeffrey Herlings"Ik wil maar een ding zeggen. Er zijn veel mensen die wilden weten wat ik zou doen als ik dit kampioenschap niet zou winnen, .....we zullen het nooit weten", aldus Herlings
[Voor 3% gewijzigd door Fox-Racing op 10-11-2021 15:55]
Oh, dat is zeker mooi nieuws en interessant om te volgen.HaterFrame schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:51:
Goed nieuws voor met name Zonta en RW Racing in de moto2. Volgend jaar Kalex frames, eens kijken of ze daar mee uit de voeten kunnen. Dat NTS verhaal was een gebed zonder einde namelijk.
[Voor 12% gewijzigd door DeTjuk op 14-11-2021 12:40]
[PSN: DeTjuK]
Whatever.
Rossi merkte zelf ook op dat hij zijn grootste verdienste vond dat hij de sport voor een groter publiek toegankelijk heeft gemaakt.Soccer98 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:37:
Ik denk dat van Rossi met recht gezegd mag worden dat hij groter is dan de sport. Zijn charisma is niet te evenaren, zijn prestaties in de hoogtijdagen ook niet en wat hij in de laatste tien jaar betekend heeft mag ook niet onderschat worden.
Poh, dat was ook inderdaad nog een periode. Op een gegeven moment werden CRT-teams met de vreemdste cowboys aan de grid toegevoegd en had Repsol Honda zelfs drie coureurs. Het is inderdaad wat je zegt; Rossi heeft de MotoGP door die tijd gesleept.Bambufan schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:18:
[...]
Rossi merkte zelf ook op dat hij zijn grootste verdienste vond dat hij de sport voor een groter publiek toegankelijk heeft gemaakt.
Rossi's starpower heeft Motogp door de financiële crisis van 2008 gesleept. Terwijl er veredelde Fireblades aan het veld werden toegevoegd om niet met maar 12 man aan de start te hoeven verschijnen bleven de mensen naar de wedstrijden komen door de aantrekkingskracht van Rossi.
Zonder hem stond de sport er nu heel anders bij.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details