Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste
Acties:

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 09:18
Vinales en Yamaha zijn per direct uit elkaar gegaan.

Benieuwd wie ze dan op die machine zetten de rest van het seizoen?

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:21
Patrick schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:01:
Vinales en Yamaha zijn per direct uit elkaar gegaan.

Benieuwd wie ze dan op die machine zetten de rest van het seizoen?
Crutchlow heeft de beste papieren, maar niet de meeste zin.

Misschien kunnen ze bij Savadori polsen of hij op korte termijn beschikbaar is :+

[Voor 3% gewijzigd door Joris748 op 20-08-2021 10:43]

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 22-09 16:35
Als Crutchlow geen zin heeft dan is Dovi ook een goede vervanger.

• SniperGuy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:08
ppbruins schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:56:
Als Crutchlow geen zin heeft dan is Dovi ook een goede vervanger.
Maar die doet zaken met Ducati or Aprillia

• ppbruins
SniperGuy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:25:
[...]

Maar die doet zaken met Ducati or Aprillia
Alleen wat testwerk verricht voor Aprillia, maar als hij daar heil in zag zat hij vast al op die motor ipv Salvadori.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

ppbruins schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:45:
[...]

Alleen wat testwerk verricht voor Aprillia, maar als hij daar heil in zag zat hij vast al op die motor ipv Salvadori.
Mwah, dat weet ik zo net nog niet. Hij wil zich echt bewijzen, dat gaat denk ik volgend jaar ook nog niet lukken bij Aprillia. Bij ducati verwacht ik hem ook zo 123 niet terug. En of Dovi de juiste is voor de yamaha? Ik weet 't zo net nog niet, hij is goed maar niet consistent en dat speelt 't 'm keer op parten.

I am the great Cornholio!

• Joris748
Jake Dixon vervangt Morbidelli en Cal Crutchlow vervangt Vinales. Volgens Racesport.nl in ieder geval voor Silverstone.

https://www.racesport.nl/...ow-als-vervanger-vinales/

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 17:47
HaterFrame schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:54:
[...]

Mwah, dat weet ik zo net nog niet. Hij wil zich echt bewijzen, dat gaat denk ik volgend jaar ook nog niet lukken bij Aprillia. Bij ducati verwacht ik hem ook zo 123 niet terug. En of Dovi de juiste is voor de yamaha? Ik weet 't zo net nog niet, hij is goed maar niet consistent en dat speelt 't 'm keer op parten.
Volgens mij is Dovi juist een koning wat consistentie betreft. Als hij er niet af werd gereden was hij nagenoeg altijd top 5. Hij is niet voor niets een aantal keer tweede geworden in het eindklassement.

Specs

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

My-life schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:05:
[...]

Volgens mij is Dovi juist een koning wat consistentie betreft. Als hij er niet af werd gereden was hij nagenoeg altijd top 5. Hij is niet voor niets een aantal keer tweede geworden in het eindklassement.
Consistent in het elke keer net niet halen, dat is ook wat hem parten is gaan spelen in zijn hoofd. Beetje het Lorenzo verhaal, als alles precies goed is is hij onverslaanbaar. Zit er ook maar een klein dingetje tegen dan gaat 't niet.

• DasNieNix
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 22-09 21:21
Dat Scot redding de nieuwe teamgenoot van Michael van der Mark wordt vind ik wel verrassend.
Met Tom Sykes zijn ze ook nog in onderhandeling om hem bij een BMW team onder te brengen.

Alvaro Bautista gaat weer terug naar Ducati. Het wil nog niet echt lukken met Honda in het WSBK, benieuwd wie volgend jaar de rijders worden.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DasNieNix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:35:
Dat Scot redding de nieuwe teamgenoot van Michael van der Mark wordt vind ik wel verrassend.
Met Tom Sykes zijn ze ook nog in onderhandeling om hem bij een BMW team onder te brengen.

Alvaro Bautista gaat weer terug naar Ducati. Het wil nog niet echt lukken met Honda in het WSBK, benieuwd wie volgend jaar de rijders worden.
Er werd geschreven dat hij niet genoeg waardering kreeg voor zijn prestaties op de Ducati (centjes?), en daarom aangaf open te staan voor andere teams die een winnende fiets ter beschikking zouden hebben.

Bij Kawasaki en Yamaha is geen plek, Honda is er schijnbaar ook nog niet, dan restte enkel BMW?

Die liggen op dit moment echter nog duidelijk achter de vaste top 3 rijders. Sykes heeft v/d Mark nog steeds onder de duim, maar ook hij is niet in staat om het gat te dichten met die top 3 rijders en vaak ook niet met andere rijders op Kawasaki en Yamaha.

Redding staat met zijn Ducati eigenlijk op eenzame hoogte t.o.v. de andere Ducati rijders. Bautista had een hele sterke eerste 2019 helft, daarna kakte hij wat in en maakte teveel fouten. Wie weet wat ie weer kan laten zien volgend jaar. Ik mag hopen dat BMW ook mee kan gaan doen, dan zijn het 4 merken die elkaar het leven zuur kunnen maken. Hopelijk heeft vdM zijn draai dan ook gevonden en BMW zijn pakket wat beter voor elkaar dan nu het geval lijkt. Aan geld lijkt het niet te liggen, gezien de investeringen op en naast de baan ;)

Steady as she goes...

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 17:47
Marc Marquez leads opening practice for the 2021 British MotoGP at Silverstone despite suffering a huge fifth gear 270km/h cold-tyre accident as he tipped in to Maggotts (Turn 2), bringing out the red flags with two minutes to go.
https://www.crash.net/mot...e-free-practice-1-results

Óf hij wordt volgend jaar weer kampioen, óf hij rijdt zichzelf weer in de kreukels :X .

Specs

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:46
Marc's pak heeft het goed gehouden, wat een schuiver zeg. Dat geeft veel vertrouwen als plots je voorwiel het zo laat afweten. :o

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Joris748
Dacuuu schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:57:
Marc's pak heeft het goed gehouden, wat een schuiver zeg. Dat geeft veel vertrouwen als plots je voorwiel het zo laat afweten. :o

[YouTube: Marc Marquez fast crash in Silverstone FP1]
Ik zag degene die na Marquez kwam niet meer voorbij komen? Te druk bezig met de fiets van Marquez te ontwijken?

MM leert het nooit 8)7

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Mark Marquez was nog slechter in de race. In de eerste ronde een stompzinnige manouevre, omdat hij boos was op Jorge Martin. Beiden onderuit en race voorbij.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Joris748
Aleix Espargaro doet lekker mee voor het podium. Mooi ook dat Pol er weer eens bij zit.

• Joris748
Mooie laatste ronde met Aleix Espargaro en Jack Miller!

Quartararo en Mir doen goede zaken voor de stand in het kampioenschap. Bagnaia gaat met een kater naar huis.

• dekwakker
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 02-09 23:39
Quartararo wint vrij gemakkelijk vandaag en heeft een aardige voorsprong in het kampioenschap. Als er niets geks gebeurt, zie ik hem dit jaar wel daadwerkelijk kampioen worden.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gaaf dat Aprillia hun eerste podium heeft gehaald en wat een laatste ronde!

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 08:32
Wel mooi dat Quartararo keihard op de baan antwoordde op de mindgames van Mir, die behoorlijk door de mand viel. Op deze Quartararo staat geen maat en doet denken aan Lorenzo in zijn beste dagen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

gambieter schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:14:
Mark Marquez was nog slechter in de race. In de eerste ronde een stompzinnige manouevre, omdat hij boos was op Jorge Martin. Beiden onderuit en race voorbij.
In Oostenrijk haalde ie in de eerste bocht ook al van dat soort lompe acties uit. Niet dat dit het eerste jaar is dat ie dat doet.

Steady as she goes...

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 09:59

steveman

Comfortabel ten onder

Misschien moet MM even met die sportpsycholoog van FQ babbelen.

Zag er vanaf de bank best wel niet zo slim uit.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 08:32
De stewards mogen daar ook best kritischer naar kijken. Ze straffen wel heel strikt en streng met overdreven tracklimits (denk aan Quartararo in Spanje en Binder in Oostenrijk), maar Marquez mag lomp zijn en anderen in gevaar brengen.

• Joris748
Dit soort fratsen lopen als een rode draad door de carrière van MM. Om Herman Finkers maar te quoten: "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig."

Helaas blijft hij er maar mee weg komen en is er voor hem geen noodzaak om te veranderen.

[Voor 11% gewijzigd door Joris748 op 30-08-2021 12:43]

• ppbruins
Joris748 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:40:
Dit soort fratsen lopen als een rode draad door de carrière van MM.
Die fratsen hebben Rossi zijn tiende titel gekost.

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 09:18
Transfernieuws blijft wel wat achter geloof ik?

https://www.motogp.com/en...ent-with-dovizioso/388846

Morbidelli naar het Yamaha hoofdteam en Dovi naar het Yamaha Pertronas team met ingang van de race op Misano.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Grrrrr... Nu heeft ziggo sport de rechten weer gekocht van motogp...

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:51
HaterFrame schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:14:
Tenzij ze het WSBK ook over nemen is dat Grrrrr inderdaad. Anders weer een abonnement erbij (naar Eurosport player).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• kaos001
  • Laatst online: 09:53
Ben benieuwd of de commentatoren mee gaan.
Frank Weeink en Peter Bom vind ik leuk om naar te luisteren maar Diederick de Vries en Patrick van den Goorbergh mogen ze thuislaten.
Voornamelijk Patrick vind ik een vreselijk irritante betweter. -O-

Soundcloud

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ja idd! En ik hoop ook dat ze dan nog doorgaan met hun podcast, the inlap.

• Joris748
Dat is dus mooi k#dt. Kan MotoGP altijd goed (terug)kijken met Eurosport Player en het commentaar was ook prima.

Ben benieuwd hoe diep ik in de buidel moet tasten om MotoGP te kunnen blijven kijken.

* Joris748 is niet geïnteresseerd in de overige sporten die Ziggo aanbiedt.

[Voor 10% gewijzigd door Joris748 op 31-08-2021 11:06]

• Joris748
https://www.racesport.nl/...d-te-zien-op-ziggo-sport/
Manel Arroyo, Chief Commercial Officer, Dorna Sports: “We zijn erg blij met Ziggo Sport als nieuwe partner in Nederland. Ziggo Sport weet als geen ander hoe ze racen op televisie moeten brengen en we verheugen ons dat de MotoGP daar vanaf 2022 onderdeel vanuit maakt. Nederland is een belangrijk land voor de MotoGP en het motorracen. Het is het thuisland van een van de meest legendarische circuits: de TT van Assen. We kijken uit naar de samenwerking en zijn ervan overtuigd dat Ziggo Sport de motorliefhebbers de beste race ervaring brengt en dat we een nieuwe grote groep fans kunnen bereiken.”
Die ervaring was meer dan OK bij Eurosport :(

• kaos001
Ziggo heeft naast de rechten van F1 gegrepen en heeft goed gezien dat MotoGP spannend en leuk is vandaag de dag. Vind het zonde dat Eurosport het niet voor elkaar gekregen heeft, want het was inderdaad meer dan prima op die zender. Geen reclame midden in de races, gewoon goed voor elkaar.

Het is nu maar afwachten wat voor kwaliteit Ziggo gaat bieden.
* kaos001 kiest eieren voor zijn geld en gaat op een alternatieve manier de races bekijken. B)

Soundcloud

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alesandro_46 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:09:
[...]
Tenzij ze het WSBK ook over nemen is dat Grrrrr inderdaad. Anders weer een abonnement erbij (naar Eurosport player).
Als uitkomt wat wordt aangekondigd dan houdt de ES Player er aan het einde van 2021 mee op en is/wordt geïntegreerd in Discovery+ https://help.eurosport.co...t-opgenomen-in-discovery-

Ik heb beiden binnen mijn streaming abonnementen maar van Discovery+ (voorheen Dplay, drama app), word ik echt nog niet zo vrolijk op dit moment.

[Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 31-08-2021 13:19]

Steady as she goes...

• Shadow_Agent
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09:20
Dat wordt dan geen motorsport meer voor mij :/ ga geen Ziggo nemen, want veel te duur en Budget TV (KPN) product is prima. Gekloot met illegale streams e.d. is mij te veel werk.

Erg zonde in ieder geval :/ vind ES met commentaar bij de MGP uitstekend met Peter Blom en Weenink. Met Ziggo weet je nu al dat je studio uitzending krijgt met geschakel tussen circuit en studiogasten die niets nuttigs te melden hebben.

Kutzooi, goed ziek van :(
De ES player kan weg in ieder geval, altijd prima te kijken ook via de Chromecast wat met de Ziggo app niet eens (altijd) kan :?

Hoi :)

• Bambufan
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 22:18
Shadow_Agent schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:12:
Dat wordt dan geen motorsport meer voor mij :/ ga geen Ziggo nemen, want veel te duur en Budget TV (KPN) product is prima. Gekloot met illegale streams e.d. is mij te veel werk.
Dat is misschien niet eens nodig.*knip* Semi-legaal via VPN blijft illegaal door de geografische omzeiling en niet toegestaan.

[Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 02-09-2021 11:32]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Afgelopen weekend was WSBK in Frankrijk. Eigenlijk had Toprak alle races gewonnen, maar blijkbaar had ie nét buiten de lijntjes gekleurd. Het muggenziften is blijkbaar ook naar deze klasse overgeslagen; https://www.worldsbk.com/...after+stunning+Rea+battle

En dan het heikele moment voor vdMark ook niet vergeten... :X
Edit: @alesandro_46, vraagt na een x-aantal keer bekeken te zijn om een registratie voor de WSBK website, maar daarom maar even zo;

[Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 06-09-2021 20:58]

Steady as she goes...

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:51
hardware-lover schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:30:
Afgelopen weekend was WSBK in Frankrijk. Eigenlijk had Toprak alle races gewonnen, maar blijkbaar had ie nét buiten de lijntjes gekleurd. Het muggenziften is blijkbaar ook naar deze klasse overgeslagen; https://www.worldsbk.com/...e+1+victory+at+MagnyCours

[YouTube: The margin of Toprak for the sanction in Tissot Superpole Race]

En dan het heikele moment voor vdMark ook niet vergeten... :X
https://www.worldsbk.com/...om_list=mostviewed_videos
:/
Gelukkig dit jaar wel een goede strijd om de titel.

Momentje met MvdM was ook vreemd (je laatste video zit achter een paywall edit: @hardware-lover, ah dezelfde beelden als in de uitzending. De Engelse commentatoren zeiden nog dat de pitborden snel aan de kant gingen). Leek erop alsof zijn remhendel werd ingedrukt, ondanks de protector.

[Voor 7% gewijzigd door alesandro_46 op 06-09-2021 21:08]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Joris748
Wat een hoop kansloze inhaalacties weer van Marquez. Belachelijk.

• upclocker
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:27
Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:42:
Welke dan? Ik vond het heel netjes voor zijn doen. Was geweldig einde zo met beiden met het mes op de keel.

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:46
Welke race keek jij? Ik zag een prachtig gevecht.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Joris748
upclocker schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:48:
[...]

Welke dan? Ik vond het heel netjes voor zijn doen. Was geweldig einde zo met beiden met het mes op de keel.
Bij iedere actie schoot hij veel te ver door, waardoor Bagnaia er weer gemakkelijk voor kon komen.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 09:59

steveman

Comfortabel ten onder

Werd toch nog even wakker zo tegen het einde :o

MM's schouder nog een beetje aansterken, en hij verdwijnt weer in de verte.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• upclocker
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:27
Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:58:
[...]

Bij iedere actie schoot hij veel te ver door, waardoor Bagnaia er weer gemakkelijk voor kon komen.
Dat hoort toch gewoon bij racen? :? Was gewoon een net duel hoor.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien moet je dammen gaan kijken. Was een prachtige race.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Joris748
Ik zeg ook niet dat het geen mooie race zou zijn ;)

Er is alleen genoeg aan te merken op de inhaalpogingen van Marquez. Bij geen enkele kon hij zijn lijn houden. Ernaast remmen, doorschieten en weer achteraan sluiten.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:52:
Ik zeg ook niet dat het geen mooie race zou zijn ;)

Er is alleen genoeg aan te merken op de inhaalpogingen van Marquez. Bij geen enkele kon hij zijn lijn houden. Ernaast remmen, doorschieten en weer achteraan sluiten.
Tuurlijk doet ie dat. Echte kampioenen gaan voor elk gat.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• kaos001
Joris748 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:52:

Wellicht gokte hij ook op een fout van Bagnaia. Als je maar genoeg druk zet kan het zomaar een keer misgaan bij je tegenstander. :)

Niet dat ik het hem gun, want het is bekend hoe ik over Marquez denk. :7

Soundcloud

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 09:52
steveman schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:59:
Werd toch nog even wakker zo tegen het einde :o

MM's schouder nog een beetje aansterken, en hij verdwijnt weer in de verte.
Dit. Tot de laatste paar rondes vond ik het eerlijk gezegd best saai. Daarna was het duel echt super!

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22-09 20:13
Mooie strijd vooraan, heerlijk om te zien!

• Bambufan
Klopt. Omdat Bagnaia hem genadeloos in de tang had.

Bagnaia heeft duidelijk de talloze duels tussen Dovi en MM uit zijn hoofd geleerd. Als het niet lukt om weg te komen dan MM dichtbij laten komen en wijde lijnen nemen maar ze kort (zelfs nog wat korter dan Dovi deed!) afdraaien. Zo dwingt hij Marquez om risicovolle acties te maken (heel vroeg binnendoor duiken maar compleet de apex missen). Bagnaia kon steeds heel simpel verdedigen doordat hij vanwege zijn wijde lijn vroeg in kon sturen terwijl MM dat pas heel laat kon doen (soms zelfs pas naast de baan).

Ik las dat Bagnaia volgende week zijn bul uit handen van Prof. Dovisioso gaat ontvangen.

• Joris748
Triest nieuws. Boet van Dulmen verongelukt ;(

https://www.bd.nl/bommele...k-in-ammerzoden~a60537b5/

• Bambufan

Weer een legende minder... :'(
Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee