Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste
Acties:

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
Shadow_Agent schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:34:
[...]

met 11.000 man op de tribune zitten ook niet (echt) toch?

Wat is er open qua tribunes? Alleen de hoofdtribune?
Zover ik weet alle vaste tribunes.

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20-09 13:41

[PSN: DeTjuK]

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
Shadow_Agent schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:34:
[...]

met 11.000 man op de tribune zitten ook niet (echt) toch?

Wat is er open qua tribunes? Alleen de hoofdtribune?
Gaat mij om de beleving. Natuurlijk is die met 11.000 anders als normaal.. maar tenminste weer eens de machines gezien en gehoord!

Race moet ik daarna toch altijd terugkijken _O-

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:27
UTwizard schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:17:
[...]

Ik denk wel dat de Ducati van nu een wezenlijk ander beest is als de machine waar Rossi een paar jaar terug op reed. Plaats 2, 3 en 4 in het wereldkampioenschap worden op dit moment bezet door Ducati rijders, wat mijns inziens wel aangeeft dat de machine beter bestuurbaar is geworden. In het verleden konden Casey Stoner en Andrea Dovizioso er goed mee overweg, maar afgezien van die beide? Nu opeens heb je verschillende Ducati rijders die voor podiumplaatsen en overwinningen strijden, en die hebben ook niet allemaal dezelfde rijstijl als dat bijvoorbeeld Casey Stoner had.

Als er wat waarheid in het verhaal van Vinales blijkt te zitten over de Yamaha die vooral voor Quartararo wordt ontwikkeld (wat ook de performance dit jaar van Rossi, Morbidelli -en- Vinales zou verklaren), zou ik het Rossi volgend jaar best weer op een Ducati willen zien proberen :) Na 9 wereldtitels tegen mensen als Stoner, Biaggi, Lorenzo, Pedrosa heb je voor mij al bewezen dat je een legende bent. Of hij dan een punt achter zijn carriere zet in een periode waar het slechter gaat doet daar voor mij geen afbreuk aan.

Overigens zijn mijn vriendin en ik morgen wel op het TT Circuit te vinden (mits de corona uitslag negatief is). Wij gaan er niet heen voor de activiteiten eromheen, wij willen gewoon die jongens en machines zien en horen rijden :)
En vooral ruiken :D

• Joris748
  • Nu online
Dat was vroegah in de tijd van Castrol TT

Maar het is wel een belevenis, kijk ernaar uit om zondag weer naast de baan te zitten!

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 09:53
Eerste training en Gerloff ervaart hoe lastig de Yamaha is door vrij snel al te crashen.

• DeTjuk
Deze is van gisteren, maar Adriaan doet wel weer zijn best zeg... Gelukkig geen ernstige gevolgen.
Begin me serieus af te vragen of MM ongeschonden het seizoen weet af te maken. Uiteraard hoop ik van wel daar ik niemand letsel toe wens.

Motor klapt echt hard weg zeg. Daar viel niks aan te corrigeren. MM geeft de electronica/traction control de schuld.
Het eerste wat ik deed was kijken naar de data of ik iets verkeerd deed. Ik reed precies op dezelfde manier als een ronde eerder maar de traction control deed z’n werk niet. Er zit daar een probleem dat we moeten oplossen in de toekomst. Daarmee bedoel ik niet volgend jaar maar dat betekent dit jaar. We hebben iets nodig om veiliger te zijn want op deze manier is het onmogelijk om zelfvertrouwen op te bouwen en weer snel te zijn.
Klik voor de beelden...

[Voor 50% gewijzigd door DeTjuk op 26-06-2021 09:44]

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22-09 20:13
Ballen van staal moet je hebben dan. Zo'n klapper maken, je weet dat er "iets elektronisch" niet helemaal lekker is, en dan weer opstappen en dat ding op de limiet de bocht om proberen te jagen. Ik ben absoluut geen Marquez fan, maar groot respect _/-\o_
En hij ligt weer... :X

[Voor 4% gewijzigd door sig69 op 26-06-2021 14:25]

• DeTjuk
sig69 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:17:
Ballen van staal moet je hebben dan. Zo'n klapper maken, je weet dat er "iets elektronisch" niet helemaal lekker is, en dan weer opstappen en dat ding op de limiet de bocht om proberen te jagen. Ik ben absoluut geen Marquez fan, maar groot respect _/-\o_
En hij ligt weer... :X
En de dag daarna ook weer zo'n momentje hebben. De kwali was ook geen succes voor hem. Verwacht hem niet op het podium morgen.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hoop op een mooie inhaalrace voor hem. P20 is niet waar hij hoort.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

1:31s zijn een feit :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• DeTjuk
Was wel verbaasd dat ze er (alweer) nieuw asfalt op hebben gedraaid. In mijn beleving was dat nog niet zo lang geleden ook gedaan....

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

DeTjuk schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:09:
[...]

Was wel verbaasd dat ze er (alweer) nieuw asfalt op hebben gedraaid. In mijn beleving was dat nog niet zo lang geleden ook gedaan....
Klopt, eind 2019 begin 2020. Daarna is er niet meer gereden :+

Veel stukken waren na 15 jaar ook echt wel aan vervanging toe. Ben benieuwd hoe de banden zich gaan houden, nieuw asfalt betekent ook vaak meer slijtage.

[Voor 19% gewijzigd door HaterFrame op 26-06-2021 20:52]

I am the great Cornholio!

• sig69
Er is daarna dus wel gereden, daarom is het asfalt prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Gaaf he. We hebben nog zooooo veel te leren 😅

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Tylen schreef op zondag 27 juni 2021 @ 08:58:
[...]

Gaaf he. We hebben nog zooooo veel te leren 😅
Jaaa, maar "wij" moeten over de langzame ruskenhoek, anders waren wij bij het zo snel geweest 🤡
Zo, dit had ik niet verwacht. Hopelijk kan Viñales net het laatste stapje zetten voor Aprilia.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeTjuk
Wow, zowaar echte beelden van Assen i.p.v. Amsterdam bij de intro van het circuit. Goed bezig! Let's race.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Aprilia... zou Dovi daar ook niet weer mee verder gaan? Hebben ze opeens keuzestress daar :+

Dacht dat Aleix het best aardig deed daar.

Overigens, Moto3, Acosta is ook een taaie zeg! Ene dag als skischans dienen, volgende dag weer racen :o
Zoiets is vaak genoeg verkeerd afgelopen :/
DeTjuk schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:48:
Wow, zowaar echte beelden van Assen i.p.v. Amsterdam bij de intro van het circuit. Goed bezig! Let's race.
Lol, ja viel mij ook al op inderdaad :D

[Voor 30% gewijzigd door steveman op 27-06-2021 10:49]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:48

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

steveman schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:48:
Overigens, Moto3, Acosta is ook een taaie zeg! Ene dag als skischans dienen, volgende dag weer racen :o
Zoiets is vaak genoeg verkeerd afgelopen :/
Die heeft een puike race gereden, een behoorlijke inhaalslag gemaakt en nog steeds soeverein aan kop in de ranking.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

alesandro_46 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 09:29:
[...]

Jaaa, maar "wij" moeten over de langzame ruskenhoek, anders waren wij bij het zo snel geweest 🤡
Vroegahh mochten wij nog over de snelle ruskenhoek rijden tijdens de wedstrijden. Dat was echt vet. Scheelde 2,5 seconden ;). Helaas is na het ongeluk van Teus daar een einde aan gekomen (terwijl het niet aan de bocht lag). Ik hoop echt dat het weer eens open gaat voor iig de nationale wedstrijden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Denk dat Rossi's beslissing zojuist iets makkelijker is gemaakt :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:30
steveman schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:21:
De gelatenheid in een interview voor de race en dan nu die klapper uitkomen de bult… ja, dit was helaas zijn laatste keer op Assen.

Nou ja, helaas… het is ook mooi geweest, oneindig respect voor al het moois dat hij heeft gepresteerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sig69

Uit de oude doos dan maar. Weet het nog goed, bijna 100000 man publiek uit z'n dak. Krijg weer kippenvel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Echt wat een knappe race weer van marquez. P20 naar p7. En dan niet 100% zijn.
En uiteraard mega knap van quatararo! Was weer mega snel. Was verder zeker in begin echt hele leuke race. Toen ging hij ervoorbij en viel spanning helaas beetje weg. Zonde van nakagami. Had hem wel podium gegund. Al met al heel vermakelijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DeTjuk
steveman schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:21:
Niet een super spannende wedstrijd op Assen helaas. Grote overmacht voor de fabrieks Yamaha's.

Waarbij de opbouw om op P1 en P2 te eindigen een verschil van dag en nacht is. Vinales maakt het hemzelf zo moeilijk. Blijkbaar is de klik er niet meer (understatement) en voelt Aprillia(!) voor hem nu aan als de juiste keuze. Hierbij gooit hij dus een contract van een jaar (volgend seizoen zou hij ook nog bij Yamaha rijden) weg.

Aprillia heeft zeker stappen gemaakt en een goede rijder kan het team hopelijk nog verder naar voren krijgen (Hallo, Dovi??).

Wat betreft de val van Rossi. Crashen op een van je favoriete circuits in de achterhoede van het veld. Wederom geen potten kunnen breken. Zijn lichaamstaal sprak boekdelen mijn inziens...

• R0y.
  • Nu online
Mooie wedstrijd. Gelukkig mocht mijn vriendin zonder gedoe naar binnen (testuitslag is nog steeds niet binnen!). Afspraak laten zien + legitimatie en door.

Mooie wedstrijd, alles was goed geregeld enkel wat onduidelijkheid binnen de tribune. De medewerker stuurde iedereen zomaar ergens naar toe waardoor mensen (waaronder wij) op de verkeerde plek zaten.

Jammer van Rossi.. had hem toch graag zien finishen.

• Willem30
Mooi weekend op Assen gezien (via de tv). Hopelijk volgend jaar weer live op het circuit.

Het is nu officieel: https://www.nu.nl/sport-o...izoen-weg-bij-yamaha.html

Hij zal weinig keuze hebben denk ik. Aprilia lijkt het te worden.

• Joris748
  • Nu online
Blij weer in Assen geweest te zijn voor een TT! Weinig spectaculair buiten de baan, maar juist erg relaxed!

Zijn er nog beelden van de crash van Rossi? Voorwiel kwijt in de tweede knik van de Ruskenhoek? Gaat goed hard daar, dus begrijp dat hij even op z'n knieën blijf zitten.

Wordt een interessant seizoen volgend jaar:
  • Vinales naast A. Espargaro bij Aprilia
  • Gisteren hadden de verslaggevers erover dat VR46 een 2021 en een 2022 Ducati krijgt. Wat is het belang om Marini of Bezechi op een 2022 fiets te zetten? Ik denk 0,0, waardoor Rossi nog een jaartje er aan vastplakt. Zou hij in het diepste geheim al een aantal sessies op een Duc gereden hebben?

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 17:47
R0y. schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:26:
Mooie wedstrijd. Gelukkig mocht mijn vriendin zonder gedoe naar binnen (testuitslag is nog steeds niet binnen!). Afspraak laten zien + legitimatie en door.

Mooie wedstrijd, alles was goed geregeld enkel wat onduidelijkheid binnen de tribune. De medewerker stuurde iedereen zomaar ergens naar toe waardoor mensen (waaronder wij) op de verkeerde plek zaten.

Jammer van Rossi.. had hem toch graag zien finishen.
offtopic:
Dat iemand haar binnen heeft gelaten betekent niet dat ze naar binnen mocht. De regels zijn volgens mij duidelijk

Specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
My-life schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:33:
[...]

offtopic:
Dat iemand haar binnen heeft gelaten betekent niet dat ze naar binnen mocht. De regels zijn volgens mij duidelijk
Ze moeten wat als er iets mis gaat met het testen? De organisatie had zelf aangegeven dat je gewoon naar het circuit moest komen en dat ze samen met je naar een oplossing zouden zoeken, dat was dit dus.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Druk bezocht topic ;)

WSBK dit weekend in Assen. Races worden niet via de Eurosport TV kanalen uitgezonden (zoals wel vaker), een abonnement op de ES Player of Discovery+ lost dat probleem op, maar dat kost wel centjes vanzelfsprekend.

BTW, MvdM kan nog steeds zijn draai niet zo vinden op de BMW en wordt nog steeds door Sykes (soms ruim) verslagen. Dat is vandaag na de eerste vrije trainingen nog steeds niet anders (helaas).

Steady as she goes...

• UTwizard
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22-09 01:24
Nou ja, Sykes rijdt al een aantal jaar op de BMW rond en MvdM is nu net een half jaar bezig. Wat dat betreft vind ik het eerder knap dat MvdM al zo goed kan meekomen met de (sub)top met zijn beperkte ervaring op die machine.

Bij Sykes kan ik nooit zo goed inschatten wat het probleem is, het gebeurd geregeld dat hij later in de race ineens het tempo niet meer kan bijhouden en dan (ver) wegzakt. Gaan de BMW's minder goed met bandenslijtage om? Gewichtsverdeling verstoord omdat de tank leeg raakt?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het ging niet lekker voor MvdM tijdens FP3, dat kostte zijn BMW het windscherm. Goh wat was ie boos... Problems, lots of problems. Sykes later ook problemen gezien zijn startpositie.

Edit: goede recovery voor MvdM tijdens de eerste race welke vroegtijdig tot een einde kwam (Folger zware crash?), ze vielen met bosjes...

[Voor 43% gewijzigd door hardware-lover op 24-07-2021 14:38]

Steady as she goes...

• DasNieNix
  • Registratie: juni 2020
  • Nu online
Topic is ook met zomerstop ;) net als de MotoGP
Gelukkig hebben we nog WSBK.
Trainingen voor MvdM waren niet heel super maar wel een goed resultaat in de eerste race; was mogelijk nog een podiumplek geworden als de race niet door een rode vlag was afgebroken.
Belooft veel goeds voor morgen.

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:28
Race1 van de wsbk maar even vanavond bekeken. Prima race! jammer voor vdm dat hij de aansluiting net niet te pakken kreeg, maar het was een prima inhaal race!

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Racedag 2 is slecht begonnen voor MvdM, en dat gaat nog een staartje krijgen voor de 2e hoofdrace helaas. Zonde, zo zonde.

Edit: hoewel...... 🤔

Edit2: goede recovery.

Het wordt Rea wel erg gemakkelijk gemaakt zo, tjonge..

[Voor 31% gewijzigd door hardware-lover op 25-07-2021 14:35]

Steady as she goes...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• alesandro_46
  • Nu online
Officieel, Crutchlow komende drie GP weekenden als vervanger van Morbidelli

Zonde dat Morbidelli zo lang langs de kant zit, m.i. een goede en interessante vervanger voor de komende drie races.

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Nu online
Rossi stopt ermee. Einde van een tijdperk. Jammer, vond het een mooie rijder. Laatste jaren waren wel pijnlijk om te zien. :/

Whatever.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Harmen schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:25:
Rossi stopt ermee. Einde van een tijdperk. Jammer, vond het een mooie rijder. Laatste jaren waren wel pijnlijk om te zien. :/
Te laat gestopt, inderdaad.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Ewan McGregor-stem: "They come and they go..."

Einde van een tijdperk.

[Voor 27% gewijzigd door steveman op 05-08-2021 18:08]

• R0y.
  • Nu online
“I did the maxiemoem”

• kaos001
Harmen schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:25:
Prachtige carrière gehad die man. Heb jaren met veel plezier naar hem gekeken. Hij heeft de motorsport echt smoel gegeven in de tijd dat hij nog jong en onbevangen was. Weet me nog goed de race op Laguna Seca te herinneren samen met Casey Stoner, smullen was dat! :D

Mag filmpje niet hotlinken van youtube, dus link:
MotoGP Historic Battles -- Rossi vs Stoner Laguna Seca 08'

Soundcloud

• Joris748
  • Nu online
Jammer, maar begrijpelijk. Einde van een tijdperk.

Zal nu wel extra hard gaan met de kaartjes voor Valencia.

• DasNieNix
  • Nu online
Elke sporter weet dat het moment van stoppen er een keer aankomt. Rossi heeft een prachtige carrière gehad waar ik en denk vele anderen van hebben genoten.
Mensen die niets met motorsport hebben maar wel de naam Rossi kennen zegt ook wel wat over zijn status.
Ook altijd prachtig om een interview te horen in zijn Italo-english.

Ben benieuwd wie volgend jaar de rijders worden in de Yamaha teams en in het VR46 team. Er zullen best wel een aantal mensen op dit besluit hebben gewacht.

Maar eerst morgen eindelijk weer een MotoGP weekend.

• Joris748
  • Nu online
DasNieNix schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 18:42:
Elke sporter weet dat het moment van stoppen er een keer aankomt. Rossi heeft een prachtige carrière gehad waar ik en denk vele anderen van hebben genoten.
Mensen die niets met motorsport hebben maar wel de naam Rossi kennen zegt ook wel wat over zijn status.
Ook altijd prachtig om een interview te horen in zijn Italo-english.

Ben benieuwd wie volgend jaar de rijders worden in de Yamaha teams en in het VR46 team. Er zullen best wel een aantal mensen op dit besluit hebben gewacht.

Maar eerst morgen eindelijk weer een MotoGP weekend.
Reken maar dat de VR46 academy leeg wordt gehaald. Ik gok Morbidelli naast Quartararo in het fabrieksteam en Bezzecchi naar Petronas. Wie daar zijn teamgenoot wordt en wie Marini bij VR46 gaat vergezellen? Petrucci zou wel gaaf zijn.

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 09:18
https://www.motogp.com/en...s-from-austrian-gp/385291

Vinales en Yamaha hebben er beide geen zin meer in lijkt het?

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08:22
Zo, best heftig. Als ik het goed begrijp heeft onderzoek uitgewezen dat hij “moedwillig” dingen met de motor heeft gedaan wat een groot risico voor hem en anderen had kunnen zijn.

• Willem30
Ben benieuwd wat hij dan gedaan heeft. Continu de motor in de begrenzer gooien of zo? :P

Tussen familie Vinales en Yamaha lijkt het wel oorlog:

https://www.racesport.nl/...-half-seizoen-uit-elkaar/
Dit is het team van de vader van Maverick

[Voor 9% gewijzigd door Willem30 op 12-08-2021 13:27]

• VFRRijder
Wel benieuwd of andere teams dan nog wel in de rij staan voor hem. Toen zoals Zarco....die gaf gewoon aan dat het 'm niet lukte...die ging niet bewust lopen kloten.

• Joris748
  • Nu online
Dat komt niet meer goed. Volgende stap: Vinales exit bij Yamaha. Het is nu openlijk oorlog.

Wat is er met die fiets aan de hand? Lijkt erop dat die een heel specifieke rijstijl vraagt.

• Den_S85
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:30
Volgens het Yamaha MotoGP-team heeft Maverick Viñales zondag tijdens de Grand Prix van Stiermarken een poging gedaan om het motorblok van de M1 op te blazen.

Het team claimt dat Viñales zijn motor te veel toeren liet draaien bij het inrijden van de pits aan het eind van de Grand Prix van Stiermarken, zo heeft Motorsport.com vernomen. Het team heeft naar eigen zeggen een uitvoerige analyse gedaan van de telemetrie en de data. Een insider heeft aan deze website laten weten dat coureurs wel degelijk de mogelijkheid hebben om de motor een hoger toerental te laten draaien, ondanks dat de MotoGP-fietsen voorzien zijn van een toerenbegrenzer.
Source

• Willem30
Het is ook te horen en te zien op filmpjes dat hij dat doet. Laatste 3 ronden bleef hij op rechte stuk in 5e versnelling rijden. Al zou je denken dat een limiter voorkomt dat er schade aan het blok veroorzaakt wordt.

Er speelt meer bij Yamaha dan wij weten.

• Joris748
  • Nu online
Willem30 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:31:
[...]

Het is ook te horen en te zien op filmpjes dat hij dat doet. Laatste 3 ronden bleef hij op rechte stuk in 5e versnelling rijden. Al zou je denken dat een limiter voorkomt dat er schade aan het blok veroorzaakt wordt.

Er speelt meer bij Yamaha dan wij weten.
Toerenbegrenzer beschermt voor kortstondig te hoge toeren. Te lang in de toerenbegrenzer is nog steeds niet goed voor een blok.

Achter de schermen gaat het idd slecht bij Yamaha.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Joris748 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:09:
[...]

Toerenbegrenzer beschermt voor kortstondig te hoge toeren. Te lang in de toerenbegrenzer is nog steeds niet goed voor een blok.

Achter de schermen gaat het idd slecht bij Yamaha.
En met te snel terug schakelen gaat een toerenbegrenzer ook niet helpen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er komt mogelijk een wijziging in de Moto layout van de Red Bull Ring vanaf 2022 i.v.m. de incidenten die er de afgelopen races geweest zijn op dat circuit.

Steady as she goes...

• DasNieNix
  • Nu online
Dat er bij Yamaha het een en ander speelt is wel duidelijk. Petronas trekt zich na dit seizoen terug als sponsor, moto2 en moto3 teams wordt mee gestopt en men gaat alleen door met het MotoGP team.
Ben benieuwd met welke rijders.

• VFRRijder
DasNieNix schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:07:
Dat er bij Yamaha het een en ander speelt is wel duidelijk. Petronas trekt zich na dit seizoen terug als sponsor, moto2 en moto3 teams wordt mee gestopt en men gaat alleen door met het MotoGP team.
Ja, en ze krijgen dus ook geen nieuwe motoren volgend jaar bij SRT.

• Willem30
DasNieNix schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:07:
Wat zal dat betekenen voor een McPhee die al jaren in Moto3 aan het rijden is?
Misschien kan hij toch ergens anders terecht, ook al valt hij te vaak op momenten dat hij een race kan winnen.

• alesandro_46
  • Nu online
Willem30 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:39:
[...]

Wat zal dat betekenen voor een McPhee die al jaren in Moto3 aan het rijden is?
Misschien kan hij toch ergens anders terecht, ook al valt hij te vaak op momenten dat hij een race kan winnen.
Daarnaast speelt zijn leeftijd niet mee. Ik vermoed een gevalletje "net niet" en dat we hem waarschijnlijk niet terug gaan zien.

Ook verwacht ik dat er voor Viñales nergens plek is om 2022. En met de fratsen die hij nu uit aan het halen is* ben ik huiverig voor 2023 en verder.

*: Twee ruzie is twee schuld, geen idee wat er tussen Viñales en Yamaha allemaal speelt maar met zijn huidige gedrag speelt hij zich niet (positief) in de kijker

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Had eigenlijk liever de onboard gehoord van die laatste rondes waar ie kennelijk de hoogste versnelling links liet liggen...

:w carriere...

• Joris748
  • Nu online
VFRRijder schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:29:
[...]

Ja, en ze krijgen dus ook geen nieuwe motoren volgend jaar bij SRT.
Het is toch ook nooit de bedoeling geweest om het satelliet-team met de meest recente machine te laten rijden? Morbidelli rijdt met de motor van vorig jaar en voor Rossi is een uitzondering gemaakt. En vorig jaar reden Quartararo en Morbidelli met 2019 materiaal.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

steveman schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:22:
Had eigenlijk liever de onboard gehoord van die laatste rondes waar ie kennelijk de hoogste versnelling links liet liggen...

[Streamable: WTFrick]

:w carriere...
Hier valt het misschien wat meer op (vanaf 1.50)? Wel ff doorclicken want Dorna...

Steady as she goes...

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Nu online
hardware-lover schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:58:
[...]

Hier valt het misschien wat meer op (vanaf 1.50)? Wel ff doorclicken want Dorna...
[YouTube: Maverick Viñales Suspended by Yamaha: is this why? 🤔]
Oef, ziet er niet echt gemotiveerd uit zeg..... ;w
Paar keer flink in de begrenzer gehangen. :/

Whatever.

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 08:32
Merkwaardig hoe het er aan toegaat bij Yamaha. Niet alleen bij het fabrieksteam, maar ook bij Petronas speelt er het één en ander met de hoofdsponsor die weggaat. Het gaat eigenlijk alleen bij Quartararo heel goed, alsof ze daar alle paarden op wedden bij Yamaha. Hij presteert er dan ook naar.

Maar wat Viñales deed in Oostenrijk kon echt niet. Dan zit het qua mentaliteit ook niet goed. Kijk dan inderdaad naar Zarco bij KTM. Hij mokte weliswaar wel wat, maar pakte uiteindelijk gewoon zijn verlies.

Het beste wat Yamaha voor dit jaar nog kan doen is alle aandacht op Quartararo schuiven, voor zover ze dat al niet deden, want dat is de enige stabiele factor binnen dat hele team nu.

• alesandro_46
  • Nu online
Soccer98 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:11:
Merkwaardig hoe het er aan toegaat bij Yamaha. Niet alleen bij het fabrieksteam, maar ook bij Petronas speelt er het één en ander met de hoofdsponsor die weggaat. Het gaat eigenlijk alleen bij Quartararo heel goed, alsof ze daar alle paarden op wedden bij Yamaha. Hij presteert er dan ook naar.

Maar wat Viñales deed in Oostenrijk kon echt niet. Dan zit het qua mentaliteit ook niet goed. Kijk dan inderdaad naar Zarco bij KTM. Hij mokte weliswaar wel wat, maar pakte uiteindelijk gewoon zijn verlies.

Het beste wat Yamaha voor dit jaar nog kan doen is alle aandacht op Quartararo schuiven, voor zover ze dat al niet deden, want dat is de enige stabiele factor binnen dat hele team nu.
Ik weet niet of het slim is om 'al je eieren in één mandje' te stoppen. Kijk naar Honda met MM. Je sterspeler valt uit en je merk rijdt buiten de top 10.

• stormbreaker
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21-09 17:57
Heb bij de Tissot Pole Predictor vandaag een tijd van 1:22.607 voorspeld. Op de website van de Pole Predictor staat 1:22.677, maar dat klopt niet want de Pole tijd is 1:22.643 van Martin. Ik zit er 0:00:036 vanaf. Nu zie ik op internet (dat kan je niet op de Tissot Pole site zelf zien) veel mensen die minder snelle tijden hebben voorspeld, ook omdat regen werd voorspeld en men erop gokte dat men niet heel veel sneller dan de 1:22.994 van vorige week zou gaan. Denken jullie dat ik een realistische kans maak de GP prijs (het horloge) te winnen of zouden er mensen tijdens deze Q2 nog dichter op de Pole zitten? Het kan best hoor, maar je zou bijna zeggen dat doordat ik zo een scherpe tijd heb voorspeld en men dat bijna ook rijdt ik wel kans maak. De voorwaarden zijn dat je A) exact de goede tijd moet hebben (of) B) indien niemand de tijd exact goed heeft wint de tijd die het meest dichtbij van de exacte tijd ligt (of) C) bij mensen met een gelijke score wordt geloot. Vorige week zat ik er iets verder naast, maar toen zaten meer mensen dicht op elkaar qua tijd. De tijd die vorige week was gereden was ook in lijn met hoe het het hele weekend ging, nu was het wat rommelig vanwege voorspelling regen en een extreem snelle Pole (én tweede tijd ook heel snel!).

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

• Joris748
  • Nu online
stormbreaker schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:48:
Heb bij de Tissot Pole Predictor vandaag een tijd van 1:22.607 voorspeld. Op de website van de Pole Predictor staat 1:22.677, maar dat klopt niet want de Pole tijd is 1:22.643 van Martin. Ik zit er 0:00:036 vanaf. Nu zie ik op internet (dat kan je niet op de Tissot Pole site zelf zien) veel mensen die minder snelle tijden hebben voorspeld, ook omdat regen werd voorspeld en men erop gokte dat men niet heel veel sneller dan de 1:22.994 van vorige week zou gaan. Denken jullie dat ik een realistische kans maak de GP prijs (het horloge) te winnen of zouden er mensen tijdens deze Q2 nog dichter op de Pole zitten? Het kan best hoor, maar je zou bijna zeggen dat doordat ik zo een scherpe tijd heb voorspeld en men dat bijna ook rijdt ik wel kans maak. De voorwaarden zijn dat je A) exact de goede tijd moet hebben (of) B) indien niemand de tijd exact goed heeft wint de tijd die het meest dichtbij van de exacte tijd ligt (of) C) bij mensen met een gelijke score wordt geloot. Vorige week zat ik er iets verder naast, maar toen zaten meer mensen dicht op elkaar qua tijd. De tijd die vorige week was gereden was ook in lijn met hoe het het hele weekend ging, nu was het wat rommelig vanwege voorspelling regen en een extreem snelle Pole (én tweede tijd ook heel snel!).
Ja, je maakt een realistische kans. Al is ook de kans realistisch dat meer mensen er nog dichterbij zitten. Nu weet je nog niks :P

Oftewel afwachten ;)

• stormbreaker
Helaas is al gebleken dat meerdere mensen (al zijn het er weinig) een betere tijd hadden, die dichterbij zit. Ik denk dat iemand uit Afrika hem zelfs heeft gewonnen. Jammer dat je op de website niet de precieze scores van iedereen kan zien.

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

• Patrick
stormbreaker schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:38:
Helaas is al gebleken dat meerdere mensen (al zijn het er weinig) een betere tijd hadden, die dichterbij zit. Ik denk dat iemand uit Afrika hem zelfs heeft gewonnen. Jammer dat je op de website niet de precieze scores van iedereen kan zien.
In Afrika kunnen ze geen klok kijken?

• stormbreaker
Patrick schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

In Afrika kunnen ze geen klok kijken?
Nou, nou, ik meen het: iemand uit Afrika poste de tijd die nog het meest dichtbij komt. Ik bedoel dat niet sarcastisch of cynisch.

• Soccer98
Martin en Quartararo wel echt een klasse apart in de kwalificatie, al verwacht ik laatstgenoemde niet op de hoogste podiumtrede tussen al die Ducati's.

Wat ik me al langer afvraag en wat me denk ik op het moment van die transitie een beetje is ontgaan; waar we voorheen altijd enkel topcoureurs als Lorenzo, Pedrosa, Rossi en Stoner/Marquez zagen winnen, is het veld nu nagenoeg gelijk aan elkaar. Pramac is net zo snel als Ducati, LCR doet niet onder van Repsol Honda en er is niet écht één topper aan te wijzen. Ik vraag me nou al een tijdje af hoe dat kan, want dit is al iets wat sinds 2016 een beetje gaande is, dat de traditionele topteams niet per se meer de echte top vormen. Misschien valt het dit jaar meer op omdat Marquez niet de oude is.

• Nivado
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:24

Nivado

Metabo UHE 2250 te koop

@Soccer98 Ik heb het idee dat dit voorname komt doordat de rek uit ontwikkeling is, en de motoren langzaam aan steeds meer aan elkaar gewaagd zijn. Er zijn altijd verschillen in concepten met hun voor en nadelen, dat zie je terug dat het ene circuit het ene merk heel snel is, en het andere circuit het andere. Dan blijft, in mijn ogen, de coureur over die het verschil maakt. De laatste jaren was dat Marquez, daarvoor was het Rossi. (Lorenzo was in mijn ogen wel goed, maar niet exceptioneel goed, en Stoner was in mijn ogen vooral een hele goede match met de Duc.
Nu met een herstellende Marquez en een Bejaarde Rossi heb je vooral een blik zeer goede coureurs over. Ik moet wel zeggen dat Quartararo en Martin opvallen. Ik durf er geld op te zetten dat deze 2 mooie dingen gaan brengen. Martin omdat hij in zijn 1e seizoen al hele mooie dingen laat zien (1 race win en 3 poles to nu toe). Quartararo omdat hij in zijn 3e seizoen veel sneller is dan de rest op een Yamaha, een motor die gewoon technisch achter lijkt te liggen op de rest, en toch bovenaan staat in het klassement. En vorig jaar op een satelliet motor ook veruit de snelste Yamaha.

Metabo Combihamer te koop

• Joris748
  • Nu online
Soccer98 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 08:31:
Martin en Quartararo wel echt een klasse apart in de kwalificatie, al verwacht ik laatstgenoemde niet op de hoogste podiumtrede tussen al die Ducati's.

Wat ik me al langer afvraag en wat me denk ik op het moment van die transitie een beetje is ontgaan; waar we voorheen altijd enkel topcoureurs als Lorenzo, Pedrosa, Rossi en Stoner/Marquez zagen winnen, is het veld nu nagenoeg gelijk aan elkaar. Pramac is net zo snel als Ducati, LCR doet niet onder van Repsol Honda en er is niet écht één topper aan te wijzen. Ik vraag me nou al een tijdje af hoe dat kan, want dit is al iets wat sinds 2016 een beetje gaande is, dat de traditionele topteams niet per se meer de echte top vormen. Misschien valt het dit jaar meer op omdat Marquez niet de oude is.
De motoren waarmee gereden wordt zijn daar ook wel debet aan. Als een rijder vertrouwen heeft in alle rijhulpen, dan is het gemakkelijker minder moeilijk om hard rijden met zo’n fiets. De meer old school coureurs waren zo goed omdat ze die beesten van motoren de baas waren.

Kijk naar een Martin, start nu al 2 van de 7 wedstrijden vanaf Pole. Dat was 10 jaar geleden ondenkbaar. Laat staan 20 jaar geleden (tenzij de coureur buitenaards talent hadden).

Maar het blijft erg knap om zo ongelofelijk hard te gaan met zo’n machine. Ook op de moderne fietsen.

[Voor 3% gewijzigd door Joris748 op 15-08-2021 11:12]

• Joris748
  • Nu online
@Nivado is Quartararo ook niet gewoon een goede match met de Yamaha? Net zoals Marquez een goede match met de Honda is en Stoner een goede match was met de Ducati? Zij wisten/weten allemaal om de problemen van hun motoren heen te rijden.

• Nivado
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:24

Nivado

Metabo UHE 2250 te koop

Joris748 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 11:14:
@Nivado is Quartararo ook niet gewoon een goede match met de Yamaha? Net zoals Marquez een goede match met de Honda is en Stoner een goede match was met de Ducati? Zij wisten/weten allemaal om de problemen van hun motoren heen te rijden.
Dat is zeker mogelijk, en dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik spreek ook alleen mijn verwachting uit (met onderbouwing). Wellicht was Stoner ook exceptioneel, dat zullen we, helaas, alleen nooit weten.

Het is trouwens zijn 3e Pole in 7 wedstrijden.

[Voor 5% gewijzigd door Nivado op 15-08-2021 11:28]

Metabo Combihamer te koop

• Soccer98
Stoner versloeg Rossi, Lorenzo en Pedrosa wel in hun prime én ook nog eens bij twee verschillende fabrikanten. Dat is altijd wel een soort 'smetje' op Marquez' palmares, dat hij het nooit bij een ander team heeft geprobeerd.

Voor de rest vind ik dit veld lastig te peilen, omdat een goed ijkpunt eigenlijk ontbreekt. Rossi is 42, Marquez is niet de oude en Dovizioso en Lorenzo zijn weg. Het zegt ook wel voldoende dat Mir vorig jaar op vrij "anonieme" wijze kampioen is geworden. Kijkende naar dit seizoen vind ik vooral Quartararo en Martin exceptioneel, waarbij ik Quartararo wel echt buitencategorie vind tot nu toe. Over een heel seizoen rolt hij het veld namelijk wel op en dan zorgde vreemde situaties in Jerez en Catalunya er nog voor dat hij buiten het podium viel.

[Voor 10% gewijzigd door Soccer98 op 15-08-2021 12:48]

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Hoe Quatararo ook het oude ronderecord verbrak, op een Yamaha(!), om uiteindelijk als tweede te kwalificeren is ook wel erg knap.

De verhalen van hoe het met hem werken zou zijn klinken ook erg positief. Komt de sfeer en daarmee de uiteindelijke prestaties ook ten goede.

Wauw okay, anders heeft Red Bull gewoon een AH-1 Cobra (oud model met 1 motor maar toch) om mee te stunten :o

En daar is de regen...

[Voor 5% gewijzigd door steveman op 15-08-2021 14:03]

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Wow, dat was knap van Binder.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Soccer98
Een race die niet uit te leggen valt, zoals we onderhand van de MotoGP gewend zijn en dat is mooi. Marquez en Zarco weer dom, Miller valt weer tegen, Binder met de grootste ballen en ziet dat beloond worden, Lecuona knap in de regen, Bagnaia enorm sterk en Quartararo schade beperkt. Voorsprong in kampioenschap vergroten na twee keer Red Bull Ring, had hij voor getekend denk ik. Enorm jammer dat Rossi net niet zijn 200e podium pakte, desondanks enorm knappe race.

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:28
Weer genoten van de MotoGP. _/-\o_

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Toen kapte m'n stream met 2 ronden te gaan...

maar holy crap wat een race :D

• Joris748
  • Nu online
Wat een dwaze race. Even nog de hoop dat Rossi op het podium zou komen, maar die lag al snel weer op plek 5. En ik toen begon het echt te regenen en reed iedereen op eieren. Behalve degenen die gewisseld hadden: wat een snelheidsverschil!

Binder had de grootste ballen en is de terechte winnaar.

• DasNieNix
  • Nu online
Een regenbui tijdens een race is altijd wel goed voor spektakel en verrassingen en dat was in deze MotoGP race niet anders. Op tv is het altijd moeilijk te zien hoe hard het regent maar nu kon je wel het enorme verschil in snelheid zien tussen degene die nog op slicks waren blijven rijden en degene die hadden gewisseld voor regenbanden. Was weer een race om van te genieten.

Ook de moto3 en moto2 races waren het kijken waard.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat een genot was deze race. Was echt spektakel vanaf begin, en toen uiteindelijk de slotfase met regen en de wel niet naar binnen. En gun het binder echt wel! Heeft het geniaal gedaan en nega ballen getoont. Jammer voor marquez die was ook echt mega sterk maar toch teveel van goede. Bagnaia was ook echt mega sterk. Jammer voor hem was binder toch slimmer maar 2e plek ook terecht. Die martin deed het ook zeer knap. Mooie 3e plek. Al met al genoten en kijk wel meer verschillende race sporten, maar motogp is toch wel meestal het spectaculaire van wat ik kijk. Echt puur genieten!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Willem30
Wederom spektakel gezien dit weekend....

• Willem30
Net bevestigd: https://www.motogp.com/en...th-aprilia-in-2022/387024

Maverick Viñales to race with Aprilia in 2022
The Noale factory have confirmed the Spaniard will join Aleix Espargaro in their ranks next season

[Voor 40% gewijzigd door Willem30 op 16-08-2021 11:12]

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
En daar waren maar een paar polsbewegingen voor nodig. Wat een dwaas die Viñales.

• Willem30
zacht schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:59:
En daar waren maar een paar polsbewegingen voor nodig. Wat een dwaas die Viñales.
Vinales zal al wel langer in gesprek met Aprilia zijn geweest. Het echte verhaal zal vast ooit naar buiten komen.

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Willem30 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Vinales zal al wel langer in gesprek met Aprilia zijn geweest. Het echte verhaal zal vast ooit naar buiten komen.
Uiteraard speelt er meer. Maar als je doet wat hij gisteren laatst deed zou elk team eens goed moeten nadenken of je zo iemand wel in huis wil halen.

• alesandro_46
  • Nu online
zacht schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:49:
[...]

Uiteraard speelt er meer. Maar als je doet wat hij gisteren deed zou elk team eens goed moeten nadenken of je zo iemand wel in huis wil halen.
Wat heeft ie gisteren gedaan?
spoiler:
Volgens mij zat Viñales gisteren "lekker" thuis :)

• Bambufan
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 22-09 22:18
Natuurkundig gezien was het volkomen logisch: de grootste ballen zorgen voor de meeste druk op de banden en voorkomen zo aquaplaning...

• Bambufan
steveman schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:35:
Toen kapte m'n stream met 2 ronden te gaan...
Dan heb je verder gelukkig niets gemist:

1. Binder
2. Lecuona
3. Rossi

• Bambufan
zacht schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:59:
Misschien wel, misschien niet. Als Yamaha hem als gevolg van dit geintje ontslaat dan zou hij meteen bij Aprilia aan de slag kunnen...

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Bambufan schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:47:
[...]

Dan heb je verder gelukkig niets gemist:

1. Binder
2. Lecuona
3. Rossi
Ik betrad dit topic uiteraard pas toen ik de race op een andere manier gezien had :+

• Patrick
alesandro_46 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:00:
[...]

Wat heeft ie gisteren gedaan?
spoiler:
Volgens mij zat Viñales gisteren "lekker" thuis :)
Was gewoon aanwezig in Yamaha teamkleding. Van ontslag is/was in ieder geval nog geen sprake.

Dat Morbidelli naar het Yamaha fabrieksteam gaat is toch ook al zo goed als zeker? Nog geen aankondiging van gezien?

• alesandro_46
  • Nu online
Patrick schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:39:
[...]

Was gewoon aanwezig in Yamaha teamkleding. Van ontslag is/was in ieder geval nog geen sprake.

Dat Morbidelli naar het Yamaha fabrieksteam gaat is toch ook al zo goed als zeker? Nog geen aankondiging van gezien?
Gen idee of hij wel of niet aanwezig was. Waar @zacht op doelde was het 'in de toeren begrenzer jagen' van zijn motor tijdens de Styrian GP >1wk geleden.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Last laps [Comparison: Onboard with Binder & Bagnaia | 2021 #AustrianGP]

Steady as she goes...

• Bambufan
GROOT SCHANDAAL: DOKTER BEZWANGERT MOOIE PATIËNTE!

Lees er alles over.

• DeTjuk
Mini Rossi op komst jeuh. Het wordt een dochter lees ik net.

[Voor 39% gewijzigd door DeTjuk op 18-08-2021 23:12]

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee