I am the great Cornholio!
Auw, gecrasht en vloog door de lucht.
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 16-05-2021 14:15 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gambieter schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:10:
Wow, regen chaos en wie komt er bovendrijven: MM93.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jinxed!gambieter schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:10:
Do { Ping } while ( LOL )
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zeg niets meer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Oef en mogelijk een penal voor hem nu. En miller nun leider met 2 long laps wtf gebeurd er allemaal
[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 16-05-2021 14:21 ]

Vermakend iig!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wat bedoel je, tennis of wielrennen?
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Die zal nog wel even balen van zichzelf. Hij moet zo langzamerhand beter weten toch?gambieter schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:10:
Auw, gecrasht en vloog door de lucht.
Op een gegeven moment leek het haast wel sjoelen. Later nog moto3 teruggekregen. Dat was sjoelen, wat een schuivers zeg
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Daar kwam ik gisteren ook achter...chimera2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:02:
Denk je lekker motorsport te kijken komt het alleen op eurosport2 ( betaalzender)

Heb gisteravond de race terug gekeken via torrents, bt sport. Commentaar is ook nog een stuk beter.
Wordt MotoGP na de Giro gewoon weer op Eurosport 1 uitgezonden?
Heb geen zin om weer extra zenderpakketten aan te schaffen naast standaard tv, netflix en videoland...
Whatever.
Daar ga ik wel vanuit. Maar als de Tour weer begint verhuist het weer naar Eurosport 2 (die ik gelukkig heb).Harmen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:45:
[...]
Wordt MotoGP na de Giro gewoon weer op Eurosport 1 uitgezonden?
Zoals hier al vaker gemeld:sig69 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:27:
[...]
Daar ga ik wel vanuit. Maar als de Tour weer begint verhuist het weer naar Eurosport 2 (die ik gelukkig heb).
Voor alle Nederlanders die geen Eurosport 2 in het standaard pakket hebben zitten (kost in mijn geval 6,95 per maand), is het Eurosport player abonnement de beste optie. 4 tientjes voor live Eurosport 1 en 2, dat betekent voor ons soort mensen alle klassen MotoGP, WSBK, BSB, FIM Endurance, CEV, Asian Talent Cup en MXGP live en in de herhaling inclusief seizoen 2020 (plus alle andere sporten natuurlijk). Werkt alleen op computer en mobiel, maar is te streamen naar geschikte apparaten (of je hangt de hdmi out van je laptop aan de tv).
https://www.racesport.nl/...t-device-tijdens-de-race/Volgens de Repsol Honda Team coureur zorgt het systeem voor minder spannende races en het is één van de belangrijkste oorzaken van de dit seizoen binnen de klasse wel opvallend veel voorkomende ‘arm-pump’ blessures.
Ik denk eerder dat het komt doordat er dit jaar (bijna) altijd 4 Ducati's in de top 10 te vinden zijn en dat er daarom minder wordt ingehaald. Die houd je op een willekeurige andere fiets op het rechte stuk gewoon niet bij, laat staan dat je er voorbij komt. Als ik denk aan bijvoorbeeld Rins en Mir op de Suzuki's maar ook Nakagami op de satelliet Honda, die komen toch ook altijd relatief makkelijk aan de andere deelnemers voorbij.Joris748 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:04:
Marquez uit kritiek op gebruik van het holeshot device tijdens de race (ipv alleen tijdens de start). Wordt er echt minder ingehaald dit seizoen?
[...]
https://www.racesport.nl/...t-device-tijdens-de-race/
Overigens denk ik dat zowel de Suzuki als Aprilia teams afgelopen weekend echt wel met buikpijn naar huis zijn gegaan. Rins die hem -weer- neerlegt en ook jammer voor Mir met een DNF, die had de punten goed kunnen gebruiken. En wat zuur voor de beide Aprilia rijders, beide een machine die de geest geeft. Ik hoop nog een keer op een podium met in ieder geval Aleix Espargaro en Takaki Nakagami erop, die jongens hebben het ondertussen echt wel verdiend vind ik
Ik ben redelijk MM93 fan, maar dit vind ik echt onzin. meneertje kan het even niet winnen (rede is meer dan normaal lol) dan maar beginnen te zeuren over de concurrentie. Ik heb het idee dat de ontwikkeling bij Honda ook zo goed als stilgestaan heeft in de tijd dat MM93 afwezig was.Joris748 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:04:
Marquez uit kritiek op gebruik van het holeshot device tijdens de race (ipv alleen tijdens de start). Wordt er echt minder ingehaald dit seizoen?
[...]
https://www.racesport.nl/...t-device-tijdens-de-race/
De topspeed van Ducati was er altijd al, maar echt goed sturen doen die dúc's niet, als je ziet hoe kort de suz's en de yamaha's de bochten kunnen afdraaien. Honda is gewoon de minste motor van dit moment, dit icm een herstellende MM93 die lichamelijk gewoon nog niet in orde is, tja..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dat is zo, omdat Ducati het best doorontwikkelde systeem heeft, dan snap ik waarom die tegen zijn. Zo gaat het immers altijd in sport. Iedereen wil winnen.Laguna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:50:
@Dacuuu het is niet alleen Marquez zoals je kan lezen, alle fabrikanten behalve Ducati zijn tegen.
Ja dat is logisch, maar als er vervolgens meerdere coureurs hierdoor operaties moeten ondergaan dan lijkt mij dat niet wenselijk..Dacuuu schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:57:
[...]
Dat is zo, omdat Ducati het best doorontwikkelde systeem heeft, dan snap ik waarom die tegen zijn. Zo gaat het immers altijd in sport. Iedereen wil winnen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Zie ook: "De jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor ervaring!"Dacuuu schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:37:
[...]Ik ben redelijk MM93 fan, maar dit vind ik echt onzin. meneertje kan het even niet winnen (rede is meer dan normaal lol) dan maar beginnen te zeuren over de concurrentie. Ik heb het idee dat de ontwikkeling bij Honda ook zo goed als stilgestaan heeft in de tijd dat MM93 afwezig was.
Is het wel echt hierdoor? Dat is alleen MM die dit zegt vooralsnog..Laguna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:04:
[...]
Ja dat is logisch, maar als er vervolgens meerdere coureurs hierdoor operaties moeten ondergaan dan lijkt mij dat niet wenselijk..
Een ander punt, met dit constante in hoogte verstellen van je machine is het absoluut logisch dat zoveel coureurs arm pump operaties moeten ondergaan. Jack Miller, Fabio Quartararo, Iker Lecuona en Aleix Espargaró hebben dit seizoen immers al een operatie ondergaan.Requiem19 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Is het wel echt hierdoor? Dat is alleen MM die dit zegt vooralsnog..
#46 word ook een dagje ouder. Vroeger was alles beter. Rossi is even vergeten dat hij in heel zijn carrière ook flink wat streken uitgehaald heeft. En dat is verder prima, het zijn allemaal haantjes die vechten om plek 1.
Ieder jaar hebben coureurs arm pomp operaties.Laguna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:36:
[...]
Een ander punt, met dit constante in hoogte verstellen van je machine is het absoluut logisch dat zoveel coureurs arm pump operaties moeten ondergaan. Jack Miller, Fabio Quartararo, Iker Lecuona en Aleix Espargaró hebben dit seizoen immers al een operatie ondergaan.
Volgens mij is MM nu degene die het verband tussen arm pomp en deze device ziet.
https://www.racesport.nl/...ster-energy-de-catalunya/Motul TT Assen
Natuurlijk zijn we als Nederlandse fans benieuwd wat er gaat gebeuren tijdens de laatste week van juni in Assen als de Motul TT Assen op het programma staat. Houd vrijdagochtend 21 mei deze website in de gaten, rond de klok van 10:00 uur zullen we jullie ‘verblijden’ met het laatste nieuws en de laatste ontwikkelingen rondom de 90e editie van de Dutch TT.
Fijn, wij zitten als sinds 2005 op de Strubbentribune. Maar de kaarten voor onze groep (ca 15 man), worden altijd door 1 persoon besteld. Betekent dus dat we moeten loten en dat 11 man pech heeft.
Lekker krom:
- Pietje bestelt ieder jaar kaarten voor 2 personen en mag nu 4 kaarten bestellen.
- Klaasje bestelt ieder jaar voor 10 personen en mag nu ook maar 4 kaarten bestellen.
Weet je toevallig wanneer ze deze gaan versturen?Joris748 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:16:
Ik had even hoop, maar ben bang dat ik alsnog achter het net ga vissen. Net even gebeld met het TT Circuit. Degene die in voorgaande jaren kaarten heeft besteld, krijgt een link waarmee hij maximaal 4 kaarten kan bestellen.
Fijn, wij zitten als sinds 2005 op de Strubbentribune. Maar de kaarten voor onze groep (ca 15 man), worden altijd door 1 persoon besteld. Betekent dus dat we moeten loten en dat 11 man pech heeft.
Lekker krom:
- Pietje besteld ieder jaar kaarten voor 2 personen en mag nu 4 kaarten bestellen.
- Klaasje besteld ieder jaar voor 10 personen en mag nu ook maar 4 kaarten bestellen.
Om 12.00u gaat de verkoop open. Dus ik verwacht ergens deze ochtend.R0y. schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:29:
[...]
Weet je toevallig wanneer ze deze gaan versturen?
[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 21-05-2021 12:53 ]
Gefeliciteerd!R0y. schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:43:
Inderdaad iets voor 12 de mail ontvangen. Twee kaarten voor de Geert Timmer tribune kunnen bemachtigen op race dag.
Hoeveel kaartjes bestel je normaal? En hoeveel mocht je er nu maximaal bestellen?
Bestel er altijd twee en om eerlijk te zijn heb ik ook niet verder gekeken.. Volgens mij kon je ook nog plekken kiezen maar het zal wel goed zijn. Zie het dan wel.Joris748 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:10:
[...]
Gefeliciteerd!
Hoeveel kaartjes bestel je normaal? En hoeveel mocht je er nu maximaal bestellen?
Ben in iig weer erg blij dat ik weer eens wat kan gaan doen. Heb een maand geleden al een hotel geboekt in de buurt en ga er nu eens met de auto naar toe.
[ Voor 73% gewijzigd door Outerspace op 21-05-2021 15:12 ]

[ Voor 7% gewijzigd door My-life op 21-05-2021 14:18 ]
Geen vidiwalls

Als iedereen massaal gaat kijken op z'n smartphone mag ik hopen dat ze daar op voorbereid zijn qua beschikbare bandbreedte.
[ Voor 29% gewijzigd door Laguna op 21-05-2021 14:33 ]
Inderdaad, dat is dan ook 1 van de reden dat ik dit jaar oversla. Ik zit altijd op de haarbochttribune maar geen videowall jn de buurt en de bubbel maakt het mij de 100 euro niet waardLaguna schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:31:
De (staan) taluds blijven gesloten en er worden geen vidiwalls langs het circuit geplaatst.
Geen vidiwallsdat maakt het toch een stuk lastiger om de race te volgen..
Als iedereen massaal gaat kijken op z'n smartphone mag ik hopen dat ze daar op voorbereid zijn qua beschikbare bandbreedte.
Gaan we doen... Al ga ik er niet van uitMy-life schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:22:
@HaterFrame Mocht je tegen die tijd koortskrijgen of geen zin meer hebben laat het dan even weten als je wilt.
Is dat zo? Volgens mij niet, maar zeker weten doe ik het niet.HaterFrame schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:56:
Nou ik zit weer GT. vlgs mij hebben ze daar een vaste videowall...
Ik ook niet meer 100%...Shadow_Agent schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:43:
[...]
Is dat zo? Volgens mij niet, maar zeker weten doe ik het niet.
Helaas voor mij dit jaar geen GT bocht ( was al uitverkocht.) Nu in de bocht na start finish.
Ben benieuwd of je er wel wat kan eten en drinken ( en merchandise
Bagnaia: We hadden niet moeten racen na dood van Dupasquier
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Lastig, ik denk dat de timing hoogst ongelukkig was. Was Dupasquier zaterdagavond of zondochtend vroeg al zijn overleden, dan hadden de MotoGP jongens wat meer tijd gehad om het treurige nieuws in te laten dalen. Nu kregen ze het in de laatste twee uur voor de race te horen.DeTjuk schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:09:
Hoe kijken jullie er tegen aan, had de race niet door moeten gaan?
Bagnaia: We hadden niet moeten racen na dood van Dupasquier
Thomas Luthi in de moto2 heeft bewust de keuze gemaakt om niet te gaan rijden en daar kan ik niets anders dan respect voor opbrengen.
https://www.racesport.nl/...ossi-petrucci-en-lecuona/
Ik denk dat Rossi maar beter snel de knoop door moet hakken en aan zijn afscheidstournee moet beginnen. Misschien geeft dat de motivatie om het seizoen op een respectabele wijze af te maken.
Rossi heeft pech gehad 3 jaar geleden ( dat incident met mm)
maar hij moet gewoon afscheid nemen. Hij kan het niet meer.
Quartararo is trouwens echt een machine, niet te geloven. Doet echt denken aan Lorenzo in zijn beste jaren.
Knap gereden van Oliveira, en veel crashes.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 06-06-2021 13:46 ]
Maar wel een long lap voor "short cutting"gambieter schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:45:
Wow, Quarteraro reed de laatste drie rondjes met zijn pak open, blote bast zichtbaar. Dat daar geen zwarte vlag werd getoond is belachelijk.
Knap gereden van Oliveira, en veel crashes.

Belachelijke sanctie

Als hij Miller voorbij had gelaten had hij dat mogelijk vermeden.Shadow_Agent schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:11:
Maar wel een long lap voor "short cutting"![]()
Belachelijke sanctie
Sloeg inderdaad nergens op. Hij had totaal geen voordeel er aan. Hij verloor zelfs tijd.Shadow_Agent schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:11:
[...]
Maar wel een long lap voor "short cutting"![]()
Belachelijke sanctie
Op BT Sports zeiden ze dat hij meer tijd had moeten verliezen, vandaar de straf. Blijkbaar was dat doorgegeven aan de rijders.kaos001 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:56:
Sloeg inderdaad nergens op. Hij had totaal geen voordeel er aan. Hij verloor zelfs tijd.
Hij mag nog blij zijn dat hij geen zwarte vlag kreeg voor z’n racepakkaos001 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:56:
[...]
Sloeg inderdaad nergens op. Hij had totaal geen voordeel er aan. Hij verloor zelfs tijd.
Wat een baas die Oliveira
Racedirectie had in moeten grijpen eigenlijk. Glijden met een open pak

Ja dat pak was ronduit gevaarlijk. Hij counterde zelfs Miller nog in op een gegeven momentJoris748 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Hij mag nog blij zijn dat hij geen zwarte vlag kreeg voor z’n racepak
Wat een baas die Oliveira
KTM doet het echt goed. Verdiende overwinning ook. Denk dat Dani Pedrosa als testrijder aardig wat verbeteringen heeft aangehaald.
Rossi is klaar, die man moet gewoon stoppen na dit seizoen. Ben altijd groot fan geweest, maar dit doet pijn aan de ogen.

Kijk ook even de reactie van Quartararo. Ik begrijp dat hij enorm baalt, maar een lesje nederigheid zou hem sieren.
Goed weekend van Bo, 3e startplek omgezet in een goede 6e plek. Nog wat beter banden management en er is misschien nog wat meer te halen. Helaas is het vaak nogal wisselend per circuit, maar hier ging ie goed rond.
Testing, one, two ...
Meh, dit is echt een gevalletje winnaarsmentaliteit.Joris748 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:31:
https://www.racesport.nl/...araro-in-catalunya-nu-p6/
Kijk ook even de reactie van Quartararo. Ik begrijp dat hij enorm baalt, maar een lesje nederigheid zou hem sieren.
Ik snap 'm ook nog wel, je bent aan het knokken voor een WK en dan geef je gewoon alles.
Ik begrijp dat hij doorging, inderdaad winnaarsmentaliteit.HaterFrame schreef op maandag 7 juni 2021 @ 07:31:
[...]
Meh, dit is echt een gevalletje winnaarsmentaliteit.
Ik snap 'm ook nog wel, je bent aan het knokken voor een WK en dan geef je gewoon alles.
Maar, ik geloof, Miller zei dat rijders soms tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Een paar uur na de race had Quartararo moeten begrijpen dat zijn actie erg dom was.Jack Miller: “Wij coureurs geven nu eenmaal niet om onze veiligheid, we denken alleen aan een zo goed mogelijk resultaat. Dus iemand moet voor ons zorgen, simpelweg omdat wij als coureurs op dit soort momenten niet te vertrouwen zijn.”
[ Voor 21% gewijzigd door Joris748 op 07-06-2021 09:11 . Reden: Quote Miller toegevoegd ]
Zou Rossi dan echt in Assen zijn laatste MotoGP gaan rijden? Jammer dat er maar 15% van het normale aantal toeschouwers zal zijn om hem toe te juichen. Hoe dan ook, ik zou het wel heel bijzonder vinden om bij zo'n historisch moment aanwezig te zijn.
Ergens begrijp ik het wel. Het gaat niet zoals hij wil, valt te vaak, rijdt in het achterveld. Ik denk dat hij geknakt is en hoopt zich nog 1x op te kunnen laden voor een wedstrijd op een circuit dat hem altijd goed heeft gelegen en goed gezind is geweest.
Zonder COVID had ik waarschijnlijk vorig jaar al in Valencia gezeten voor het afscheid van Rossi.
Denk dat hij na vorig seizoen graag had willen stoppen, maar dat hij vanwege COVID nog een jaartje door is gegaan om nog een mooie afscheidstoernee te hebben. Maar ook dat is hem niet meer gegund. Spijtig.Willem30 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:26:
Het zou een spijtig einde zijn van zijn carriere. Toch te laat gestopt? Je zou denken dat hij op bijna dezelfde Yamaha is blijven rijden ondanks ander team maar misschien spelen er nog wel meer dingen. Ik vind het bijzonder knap als hij op zijn leeftijd nog mee doet in de MotoGP.
Die Yamaha zal weinig verandert zijn. Was er niet een ontwikkelingsstop vanwege COVID?
100%. Hij had vorig seizoen al moeten stoppen. De stap naar Petronas zat stiekem niemand op te wachten behalve hij. Het is kampioen onwaardig om naar een satellietteam te vertrekken waar eigenlijk alleen jonge talentvolle coureurs zouden moeten zitten. Als het dan ook nog eens zo slecht gaat, gaat het een zwaar seizoen worden. Ik zou het best snappen als hij na Assen ermee zou stoppen.Willem30 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:26:
Het zou een spijtig einde zijn van zijn carriere. Toch te laat gestopt?
De man heeft een prachtige carriere achter de rug, maar de koek is ontzettend op.
Volgens mij is de M1 juist veranderd. Fabio gaat als een raket met dat ding. De grip problemen die ze hadden zijn er niet meer. Als je op Mugello zo overtuigend weet te winnen van de Ducati's heb je een goede fiets gemaakt hoor.Joris748 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:41:
[...]
Die Yamaha zal weinig verandert zijn. Was er niet een ontwikkelingsstop vanwege COVID?
[ Voor 25% gewijzigd door kaos001 op 11-06-2021 14:00 ]
Als je de cijfers bekijkt kan hij toch met een gerust hart stoppen, 26 seizoenen, 421 GP's en 235 podiums (meer dan 50%) waarvan 115 overwinningen......Willem30 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:26:
Het zou een spijtig einde zijn van zijn carriere. Toch te laat gestopt? Je zou denken dat hij op bijna dezelfde Yamaha is blijven rijden ondanks ander team maar misschien spelen er nog wel meer dingen. Ik vind het bijzonder knap als hij op zijn leeftijd nog mee doet in de MotoGP.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
My thoughts exactly. In plaats van de zijdezachte motor met 250cc stuurgedrag hebben ze de machine meer richting de Honda ontwikkeld. Een fiets die veel meer gedwongen moet worden. Als je 'net' op die motor rijdt zul je je sneller kunnen aanpassen dan als je al tijden op die machine rijdt.kaos001 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:42:
[...]Volgens mij is de M1 juist veranderd. Fabio gaat als een raket met dat ding. De grip problemen die ze hadden zijn er niet meer. Als je op Mugello zo overtuigend weet te winnen van de Ducati's heb je een goede fiets gemaakt hoor.
https://www.racesport.nl/...aan-het-adres-van-yamaha/
Plaatst de teleurstellende resultaten van Rossi ook iets meer in perspectief.
Misschien wel.Joris748 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:28:
Is de kritiek van Vinales terecht? Voor een buitenstaander lijkt het wel dat Yamaha Honda achterna gaat. Een coureur kan lezen en schrijven met het hok, de rest kan er niet mee uit de voeten.
https://www.racesport.nl/...aan-het-adres-van-yamaha/
Plaatst de teleurstellende resultaten van Rossi ook iets meer in perspectief.
Ik denk dat Yamaha en Honda in hun ontwikkeling fors ingehaald zijn door de andere merken. Ik vind het wel mooi dat alle merken nu mee kunnen doen om de overwinning.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik hoop het niet. In ieder geval niet met de dominantie die we van hem gewend zijn. De wedstrijden vind ik een stuk minder interessant als iedere raceweekend dezelfde coureur onbedreigd naar de overwinning rijdt.Tylen schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:10:
Ach dat is toch allemaal weer te laatMarquez is back hahaha (hoop ik tenminste)
Ik sta in deze compleet aan de andere kant.Tylen schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:43:
Vind dat altijd juist geweldig. Hoe goed die gast is. Laat hem nog maar even alle records van rossi en andere legends verbreken.
Eerste klas zak is het. Hoe goed die vent ook wel niet is, zijn houding, maniertjes, arrogantie en vieze truukjes maken hem onsportief en ongewenst. Sommigen noemen het winnaarsmentaliteit, ik noem het klootzak.
Tylen schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:43:
Vind dat altijd juist geweldig. Hoe goed die gast is. Laat hem nog maar even alle records van rossi en andere legends verbreken.
Ik sta er ergens tussenin, maar ik merk wel dat ik het heel lastig vind om sympathie op te brengen voor MM. Vraag me steeds af of ik bevooroordeeld ben als Rossi fan of dat ik hem echt een zak hooi vind.kaos001 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:40:
[...]
Ik sta in deze compleet aan de andere kant.
Eerste klas zak is het. Hoe goed die vent ook wel niet is, zijn houding, maniertjes, arrogantie en vieze truukjes maken hem onsportief en ongewenst. Sommigen noemen het winnaarsmentaliteit, ik noem het klootzak.
Dat sowieso.pjlgt schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:18:
1 zwaluw maakt nog geen zomer, dus eerst maar eens zien of hij het op andere circuits ook kan.
Hier ook Rossi fan, maar ik gun het Quartararo, Miller, Morbidelli, Zarco, noem ze maar op.Joris748 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:59:
[...]
[...]
Ik sta er ergens tussenin, maar ik merk wel dat ik het heel lastig vind om sympathie op te brengen voor MM. Vraag me steeds af of ik bevooroordeeld ben als Rossi fan of dat ik hem echt een zak hooi vind.
Alex Marquez heb ik ook sympathie voor, alleen zijn broer is van een andere orde.
Kan het ook maar moeilijk snappen dat hij zoveel fans heeft. Het is gewoon geen leuk mens.

Maverick... tja.. Hij is in mijn ogen (voor zo ver ik er verstand van heb) altijd wel heel goed om het buiten zichzelf te leggen. Al zal er zeker ook een kern van waarheid in zitten.
Ik heb i.i.g. erg veel zin in de TT!
Vervanger is Gerloff die normaal in WSBK racet. Eigenlijk had ik gehoopt op Crutchlow als vervanger van Morbidelli.
Ik
Helaas alleen niet op mijn vaste stek ( de GT)
ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat dit weekend met eten/drinken/wc/stands
[ Voor 52% gewijzigd door chimera2 op 24-06-2021 07:19 ]
Die laatste kun je vast doorstrepen, het TT circuit meldt zelf op de website dat merchandise stands gesloten zullen blijven.chimera2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:18:
wie hebben er geluk om het dit weekend live te gaan bekijken?
Ik
Al dat testen, fixed in 1 vak moeten blijven zitten en niet lekker rond kunnen lopen maakt voor mij dat ik lekker oversla, dan maar voor de tv helaas.
Gezien de resultaten zou Toprak Razgatlioglu eerder een logische keuze zijn geweest? Iemand enig idee waarom deze niet is gekozen, behalve dan het land van herkomst als reden misschien (Amerika versus Turkije)?Willem30 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:06:
Morbidelli doet niet mee in Assen vanwege trainingsongeluk waarbij hij geblesseerd is geraakt.
Vervanger is Gerloff die normaal in WSBK racet. Eigenlijk had ik gehoopt op Crutchlow als vervanger van Morbidelli.
Testing, one, two ...
Veel plezier alvast! Kameraad van me gaat ook heen. Ik zelf niet, al jaren niet. Ga het gewoon voor de TV kijken. Misschien dat ik zaterdag nog wel even naar het circuit fiets met de kleine man.chimera2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:18:
Ik
Veel sfeer zal er helaas niet te proeven zijn ben ik bang. En dat voor de 90e editie.
Ben wel benieuwd of het echt Rossi's laatste gaat worden op Assen. En dan bedoel ik of hij inderdaad hier zijn carriere aan de wilgen hangt of toch nog door gaat en het seizoen af maakt.
Ergens zou ie toch een groots afscheid op de baan met publiek etc etc moeten krijgen. En niet nu, met een max van 11k mensen op de tribunes uit worden gezwaaid...
Word toch live uitgezonden?chimera2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:18:
Ik
Official: VR46 signs with Ducati, 'fantastic' if Rossi rides alongside Marini
Precies, Sachsenring was toevallig linksom en daarom vermoedelijk minder belastend voor z'n rechterarm. Eerst maar eens zien hoe ie het op Assen doet.pjlgt schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:18:
1 zwaluw maakt nog geen zomer, dus eerst maar eens zien of hij het op andere circuits ook kan.
Ik denk wel dat de Ducati van nu een wezenlijk ander beest is als de machine waar Rossi een paar jaar terug op reed. Plaats 2, 3 en 4 in het wereldkampioenschap worden op dit moment bezet door Ducati rijders, wat mijns inziens wel aangeeft dat de machine beter bestuurbaar is geworden. In het verleden konden Casey Stoner en Andrea Dovizioso er goed mee overweg, maar afgezien van die beide? Nu opeens heb je verschillende Ducati rijders die voor podiumplaatsen en overwinningen strijden, en die hebben ook niet allemaal dezelfde rijstijl als dat bijvoorbeeld Casey Stoner had.DeTjuk schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:47:
Of gaat ie zelf weer rijden op een Ducati (oh, boy) in plaats van teamcaptain te worden?
Official: VR46 signs with Ducati, 'fantastic' if Rossi rides alongside Marini
Als er wat waarheid in het verhaal van Vinales blijkt te zitten over de Yamaha die vooral voor Quartararo wordt ontwikkeld (wat ook de performance dit jaar van Rossi, Morbidelli -en- Vinales zou verklaren), zou ik het Rossi volgend jaar best weer op een Ducati willen zien proberen
Overigens zijn mijn vriendin en ik morgen wel op het TT Circuit te vinden (mits de corona uitslag negatief is). Wij gaan er niet heen voor de activiteiten eromheen, wij willen gewoon die jongens en machines zien en horen rijden
met 11.000 man op de tribune zitten ook niet (echt) toch?pjlgt schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:11:
TT zonder feest in de stad is geen TT. Niet dat ik anders wel naar de baan ga, kijk liever gewoon thuis. Achterdeur open en met de juiste wind kan ik alsnog mee genieten.
Wat is er open qua tribunes? Alleen de hoofdtribune?