Oogje schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:34:
[...]
Op basis van 1 wedstrijd? Voorlopig heeft Bo het beste seizoensresultaat op een NTS staan

Als dat de rest van het seizoen ook zo is dan ben ik met je eens dat Bo niet het niveau heeft om de top in de Moto2 te halen. Doen alsof het een prutser is vind ik te ver gaan.
Misschien moet je eens realistisch kijken naar de afgelopen 2 jaar en dan eens gaan tellen hoeveel top tien resultaten hij daarin heeft .
Denk er dan eens over na wat Aegeter presteerde op dezelfde machine na 1 wedstrijd .
Ik denk dat je dan een realisisch beeld hebt over de kwaliteiten van Bendsneyder als Moto2 rijder .
Daarbij blijf ik zeggen dat een rijder die niet presteerd kritiek heeft op een ervaren technicus en rijder als Hans Spaan en de resultaten van Bendsneyder zijn na het weggaan van Hans Spaan bij NTS niet zo verbeterd dat ik kan zegen "hé hij had gelijk" .
Ik denk dat NTS er goed aan zou doen een goede ervaren rijder voor volgend jaar te zoeken en misschien een jong talent ernaast .
Met Bendsneyder komen ze bepaald niet verder en gezien het resultaat van Aegeter gisteren heeft de motor wel degelijk potentieel .
[
Voor 26% gewijzigd door
leekers op 17-08-2020 09:29
]