DasNieNix schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:05:
[...]
Ik weet niet of je ergens op de MotoGP kan gokken/wedden maar dan kan je geld verdienen
Wel weer een hele leuke race, niet om de overwinning, met weer een nieuwe winnaar, maar de strijd om de plaatsen daarachter was zeker spannend.
Jammer dat Vinales niet meer uit zijn pole position kon halen en een grote tegenslag voor Quartararo.
De strijd om het kampioenschap wordt wel spannend op deze manier.
Bij de Toto maar die had deze keer geen MotoGP beschikbaar. Niet dat het erg is, aan het einde verlies je vrijwel altijd meer dan je wint.
De start en het grootste gedeelte van de race gaan gewoon niet. Alleen de laatste paar ronden komt hij nog op stoom.
leekers schreef op maandag 14 september 2020 @ 05:34:
[...]
Denk dat Bo voordat hij begint te beschuldigen naar het team eens moet kijken wat zijn eigen prestaties nu eigenlijk zijn de laatste jaren en dan misschien eens moet erkennen dat hij niet het talent is wat iedereen dacht .
Een Nederlands team wat hem een laatste kans gaf en zelfs op Bo zijn verzoek een technische man ontsloeg die een jarenlange ervaring had op gebied van techniek en racen kun je als niet presterende coureur gewoon niets verwijten .
Ik zeg niet dat de NTS een topmachine is maar het konstante zeuren en weinig doorzettingsvermogen van Bo in trainingen en races is ook niet iets waar een team zich kan ontwikkelen .
Het zou een goede zaak zijn voor NTS als ze aan het eind van het seizoen stoppen met Bo en een jong talent op de fiets zetten .
De races gisteren waren weer reuze leuk om te zien een wereld van verschil met die saaie optocht in de F1 (afgezien van die crashes was het weer helemaal niets in de F1)
Ik ben het daarmee eens. De NTS is zeker niet top maar er moet meer uit te halen zijn. En natuurlijk in mentaal opzicht, als je dat niet eens op orde hebt kan je wel inpakken. Tijd voor een ander talent ja. Maar wie er nou vanuit de Moto3 op die machine komen?

Misschien leuk voor Andrea Locatelli aangezien die de World Supersport domineert dit seizoen.
F1 is gewoon niet goed in de huidige vorm. Te brede/lange wagens, overgecompliceerde aero en een enorme dominantie. Ik beleef er ook geen plezier meer aan. Als ik de Moto3 of MotoGP aanzet kijk ik met veel meer enthousiasme.
Ik verzin die titels niet he

maar als je geeneens commentaar wilt leveren klopt er iets niet.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 15-09-2020 09:44
]