MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 50 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:20:
Bo is snel genoeg. Heeft hij laten zien in de RB Rookies en de Moto3. Het is vooral het materiaal/team.
Kijk maar naar de carriere van Jos Verstappen. Als het team en materiaal niet meezit kan je niet veel.
`

Hij kan dan wel de snelheid hebben volgens jou maar zal nooit echt uitblinken wat er bij hem aan mankeert is doorzettingsvermogen .
Tijdens trainingen als er ook maar iets mis is mankeert dat er bij hem aan en dat kan je zien met starts en tijdens races .

Het is teveel van vandaag liep het niet de fiets stuurt niet lekker de banden etc etc .
Als je zijn kommentaren leest is er een berusting en volgende keer beter maar ik persoonlijk denk dat er na dit seizoen in de GP races geen volgende keer meer komt .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
En ondertussen gaat MM dit seizoen iig niet winnen, ik ben benieuwd wie de titel gaat pakken.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:13

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Oogje schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 11:13:
En ondertussen gaat MM dit seizoen iig niet winnen, ik ben benieuwd wie de titel gaat pakken.
Rossi })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Lekker lullig met die track limits :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:05

HaterFrame

Well... Poo came out!

Trieste bedoeling idd

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Neil Hodgson van MotoGP on BT sports doet een mooie analyse van de Morbidelli-Zarco crash en waarom Zarco niet gestraft had moeten worden:

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:59
Holy cow.... Dan stap je even af.... Vinales... Damn.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
DeTjuk schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:26:
Maar waarom? Geen remmen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow. Dat is koel van Vinales, geen remmen en dan afstappen bij zo'n snelheid.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
DeTjuk schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:26:
Yes, bij had al problemen, paar keer goed verremd, en nu afgestapt. Als die dat niet had gedaan stond er geheid een kruisje achter zijn naam met de datum van vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Damn ik rekende me al rijk, komt Oliviera het feestje verpesten. Schitterende laatste ronde zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Net even stuk gekeken, spectaculair hoor! Waarom is dit eigenlijk niet populairdere dan F1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Deruxian schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:59:
Net even stuk gekeken, spectaculair hoor! Waarom is dit eigenlijk niet populairdere dan F1?
Ja, dat is een goeie vraag. MotoGP is vaak stukken interessanter dan F1.

Het scheelt wel dat Marquez niet mee doet, maar dan nog.

Spread the word zou ik zeggen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spreekwoord: twee honden, een been en een derde :+

Het BT Sports commentaar team is erg goed. Ze voorspelden aan het begin van de laatste ronde dat Espargaro te verdedigend zou rijden in bocht 3 en dat Miller hem daar zou pakken. Die laatste bocht daarentegen, wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:59:
Omdat normaal gesproken hier ook bijna alles door 1 coureur gewonnen word. Maar die ligt in de kreukels, dus dat maakt het een heel stuk leuker om te kijken.

Op het puntje van de bank gezeten in ieder geval. Geweldig dat einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:49
Voor de sport is het inderdaad helemaal niet erg dat Marquez een tijdje niet mee doet, nu 11 verschillende rijders op het podium in 5 races! Het zit nu steeds echt dicht op elkaar qua tempo en dat maakt het leuk. Normaal gesproken is Marquez echter gewoon te snel. Heel knap hoe hij dat steeds doet, maar het werd wel saai..

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo is het inderdaad enorm spannend. Echt een verrassing wie er kan winnen of niet itt tot normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Wat een geweldige race vanmiddag!

Wat ik alleen niet snap, als je over de track limits gaat in de laatste ronde ga je een plaats zakken in de eindstand, maar waarom is Espargaro dan 3e geworden? Hij zou volgende de regels 4e moeten staan.

edit: van mij mag Marquez een andere hobby gaan zoeken, veel leuker zonder hem!

[ Voor 14% gewijzigd door kaos001 op 23-08-2020 20:02 ]

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
kaos001 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:01:
Wat een geweldige race vanmiddag!

Wat ik alleen niet snap, als je over de track limits gaat in de laatste ronde ga je een plaats zakken in de eindstand, maar waarom is Espargaro dan 3e geworden? Hij zou volgende de regels 4e moeten staan.

edit: van mij mag Marquez een andere hobby gaan zoeken, veel leuker zonder hem!
Werd door Miller buiten de baan geduwd en kon niet anders. Dat is de verklaring die ik op reddit lees in ieder geval. En sowieso in luttele seconden al van 1 naar 3, dus dat lijkt me al straf genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:07

steveman

Comfortabel ten onder

gambieter schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:02:
Spreekwoord: twee honden, een been en een derde :+

Het BT Sports commentaar team is erg goed. Ze voorspelden aan het begin van de laatste ronde dat Espargaro te verdedigend zou rijden in bocht 3 en dat Miller hem daar zou pakken. Die laatste bocht daarentegen, wow.
Als het even kan kijk ik ook BT sport. Daarnaast vind ik hun interactie ook leuk.

Maar man wat een race. En weer Vinnie die de dood in de ogen keek :X
gambieter schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:32:
Neil Hodgson van MotoGP on BT sports doet een mooie analyse van de Morbidelli-Zarco crash en waarom Zarco niet gestraft had moeten worden:
[Twitter]
Om die video te kijken moet je even brexitten trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 23-08-2020 22:09 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:19
wat een seizoen tot nu toe.
als je me had verteld dat:
ktm een race zou winnen 8)7
dat ktm 2 races zouden winnen 8)7 8)7
dat ktm een pole zou pakken 8)7 8)7
dat zarco een pole zou pakken 8)7 8)7
dat yamaha goed begon en nu nergens meer is ;(

[ Voor 8% gewijzigd door chimera2 op 24-08-2020 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

dat MM letsel op zou lopen was ergens wel te verwachten inderdaad :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
pjlgt schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:25:
[...]

Werd door Miller buiten de baan geduwd en kon niet anders. Dat is de verklaring die ik op reddit lees in ieder geval. En sowieso in luttele seconden al van 1 naar 3, dus dat lijkt me al straf genoeg.
Buiten de baan gedrukt wil ik ook niet direct zeggen. Ze zijn met elkaar in gevecht en gaan daarbij allebei wijd. Pol doet vervolgens ook niet echt veel moeite om aan de andere kant van het randje van de baan te blijven rijden, maar neemt de snelste route naar de finish. Kan me voorstellen dat Mir daar wel wel pissig over is.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:58

Bergie

Lekker belangrijk...

Het is echt wel een leuk en onvoorspelbaar kampioenschap zo. De top 7 staat nog binnen 25 punten dus het kan nog alle kanten op gaan. Niemand die er echt uit springt zo zonder MM :)

Ergens is het wel jammer dat hij voor langere tijd uit de running is nu. Een kans op het kampioenschap is nu wel echt verkeken natuurlijk.

Yamaha MT-09

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
Bergie schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:14:
Ergens is het wel jammer dat hij voor langere tijd uit de running is nu. Een kans op het kampioenschap is nu wel echt verkeken natuurlijk.
Jammer? Ik zie alleen maar voordelen.
Voor hem persoonlijk is het zonde, maar voor ons kijkers is dit geweldig. Elke race is smullen! :D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Joris748 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:45:
[...]

Buiten de baan gedrukt wil ik ook niet direct zeggen. Ze zijn met elkaar in gevecht en gaan daarbij allebei wijd. Pol doet vervolgens ook niet echt veel moeite om aan de andere kant van het randje van de baan te blijven rijden, maar neemt de snelste route naar de finish. Kan me voorstellen dat Mir daar wel wel pissig over is.
Dat is inderdaad zo, maar goed Mir zat nou niet echt in het wiel van de mannen voor hem als ze de laatste bocht induiken. Scheelt wel een meter of 20 gok ik.
Bergie schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:14:
Het is echt wel een leuk en onvoorspelbaar kampioenschap zo. De top 7 staat nog binnen 25 punten dus het kan nog alle kanten op gaan. Niemand die er echt uit springt zo zonder MM :)

Probleem is natuurlijk wel dat men constant punten van elkaar afpakt en er niemand uitspringt. We weten dat MM nog niet snel weer terug is, maar anders zag ik hem deze achterstand nog makkelijk weer inlopen eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:22
Ook dit weekend zal er geen bevestiging komen van de definitieve deal tussen Rossi en Petronas.
Hij weet het wel spannend te houden of zou er toch wat anders gaan gebeuren?

Wat gaat Dovizioso volgend jaar doen nu hij heeft gezegd er in 2021 bij te zullen zijn?

Ik ben heel benieuwd. Behalve de heel verrassende wedstrijden ook op dit gebied nog een verrassing...

Voor aanvang van het seizoen had ik er niet echt hoop op dat het dit jaar nog wat zou worden; gelukkig is het anders gelopen en kijk alweer uit naar zondag.

• pjlgt
  • Niet online
Dovi die nu misschien in Rossi zijn vaarwater zit? Ondanks dat Rossi natuurlijk de grootste naam is in het huidige veld is hij al wel wat belegen. Als je dan Dovi kunt krijgen, die nog wel even wat langer mee kan, dan kan ik me voorstellen dat de keuze wat moeilijker word.

• Joris748
  • Nu online
pjlgt schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 07:54:
Dovi die nu misschien in Rossi zijn vaarwater zit? Ondanks dat Rossi natuurlijk de grootste naam is in het huidige veld is hij al wel wat belegen. Als je dan Dovi kunt krijgen, die nog wel even wat langer mee kan, dan kan ik me voorstellen dat de keuze wat moeilijker word.
Ik vind het ook lastig te voorspellen. Dovi heeft de afgelopen week wel heel hard van de toren geblazen. Maar Rossi heeft een enorme staat van dienst, fanbase en sponsorpotentieel. En met Vinalez en Quartararo twee potentiële wereldkampioenen.

Zie die Dovi move niet snel gebeuren.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Verwijderd

Het zou z'n enige kans zijn want Aprilia kan hem niet betalen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik ben weer eens bij een race en Rossi is meteen weer snel. Kan hij eindelijk weer eens winnen morgen? Helaas zakte hij steeds verder terug, maar was wel mooi op de tribune tussen de Rossi fans.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jG5zDC-zSVQI22XOCG0wcYYMh9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51VpdOTPG0p67E8R5YUWf4I3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thq9eBkzHuWLX0_FDFbcrPMXlKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/raCO9QJWQOxYQCHZzHn2dWxf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asuTIeyOFtWbzpSxsakApGqE-Tk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RcTaFoWRCA8UEPF5EixRifnF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Erapaz op 15-09-2020 08:24 . Reden: Plaatjes van de DSLR ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
DasNieNix schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:28:
Ook dit weekend zal er geen bevestiging komen van de definitieve deal tussen Rossi en Petronas.
Hij weet het wel spannend te houden of zou er toch wat anders gaan gebeuren?

Wat gaat Dovizioso volgend jaar doen nu hij heeft gezegd er in 2021 bij te zullen zijn?

Ik ben heel benieuwd. Behalve de heel verrassende wedstrijden ook op dit gebied nog een verrassing...

Voor aanvang van het seizoen had ik er niet echt hoop op dat het dit jaar nog wat zou worden; gelukkig is het anders gelopen en kijk alweer uit naar zondag.
Ik denk dat ze bij Petronas helemaal niet blij zijn met Rossi en zijn eisen maar dat Yamaha zit te duwen en er zakelijk gezien veel kontakten zijn met Rossi.
Ik zou er nog maar niet zo zeker van zijn dat hij naar Petronas gaat en laten we eerlijk zijn Rossi is een gepasseerd station en Petronas en Yamaha zouden er beter aan doen een jonge rijder op die fiets te zetten .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Franco deze race wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hee, sport met toeschouwers op de tribune, dat is lang geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
Gooooooooo. Over 11 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Lekkere wedstrijd weer. Niet zozeer om P1 (knappe overwinning voor Franco!), maar wel om P2.

Rossi die op het laatst nog even wordt gepakt. Vroeger was het andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:33:
Ik denk dat Franco deze race wint.
Ik weet niet of je ergens op de MotoGP kan gokken/wedden maar dan kan je geld verdienen :)

Wel weer een hele leuke race, niet om de overwinning, met weer een nieuwe winnaar, maar de strijd om de plaatsen daarachter was zeker spannend.

Jammer dat Vinales niet meer uit zijn pole position kon halen en een grote tegenslag voor Quartararo.

De strijd om het kampioenschap wordt wel spannend op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Vinales stelt te vaak teleur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
Denk dat Bo voordat hij begint te beschuldigen naar het team eens moet kijken wat zijn eigen prestaties nu eigenlijk zijn de laatste jaren en dan misschien eens moet erkennen dat hij niet het talent is wat iedereen dacht .

Een Nederlands team wat hem een laatste kans gaf en zelfs op Bo zijn verzoek een technische man ontsloeg die een jarenlange ervaring had op gebied van techniek en racen kun je als niet presterende coureur gewoon niets verwijten .
Ik zeg niet dat de NTS een topmachine is maar het konstante zeuren en weinig doorzettingsvermogen van Bo in trainingen en races is ook niet iets waar een team zich kan ontwikkelen .
Het zou een goede zaak zijn voor NTS als ze aan het eind van het seizoen stoppen met Bo en een jong talent op de fiets zetten .

De races gisteren waren weer reuze leuk om te zien een wereld van verschil met die saaie optocht in de F1 (afgezien van die crashes was het weer helemaal niets in de F1)

[ Voor 7% gewijzigd door leekers op 14-09-2020 05:37 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Hij geeft geen commentaar...hoe is dat nou weer moddergooien dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DasNieNix schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:05:
[...]

Ik weet niet of je ergens op de MotoGP kan gokken/wedden maar dan kan je geld verdienen :)

Wel weer een hele leuke race, niet om de overwinning, met weer een nieuwe winnaar, maar de strijd om de plaatsen daarachter was zeker spannend.

Jammer dat Vinales niet meer uit zijn pole position kon halen en een grote tegenslag voor Quartararo.

Bij de Toto maar die had deze keer geen MotoGP beschikbaar. Niet dat het erg is, aan het einde verlies je vrijwel altijd meer dan je wint.
De start en het grootste gedeelte van de race gaan gewoon niet. Alleen de laatste paar ronden komt hij nog op stoom.
leekers schreef op maandag 14 september 2020 @ 05:34:
[...]

Denk dat Bo voordat hij begint te beschuldigen naar het team eens moet kijken wat zijn eigen prestaties nu eigenlijk zijn de laatste jaren en dan misschien eens moet erkennen dat hij niet het talent is wat iedereen dacht .

Een Nederlands team wat hem een laatste kans gaf en zelfs op Bo zijn verzoek een technische man ontsloeg die een jarenlange ervaring had op gebied van techniek en racen kun je als niet presterende coureur gewoon niets verwijten .
Ik zeg niet dat de NTS een topmachine is maar het konstante zeuren en weinig doorzettingsvermogen van Bo in trainingen en races is ook niet iets waar een team zich kan ontwikkelen .
Het zou een goede zaak zijn voor NTS als ze aan het eind van het seizoen stoppen met Bo en een jong talent op de fiets zetten .

De races gisteren waren weer reuze leuk om te zien een wereld van verschil met die saaie optocht in de F1 (afgezien van die crashes was het weer helemaal niets in de F1)
Ik ben het daarmee eens. De NTS is zeker niet top maar er moet meer uit te halen zijn. En natuurlijk in mentaal opzicht, als je dat niet eens op orde hebt kan je wel inpakken. Tijd voor een ander talent ja. Maar wie er nou vanuit de Moto3 op die machine komen? :p Misschien leuk voor Andrea Locatelli aangezien die de World Supersport domineert dit seizoen.

F1 is gewoon niet goed in de huidige vorm. Te brede/lange wagens, overgecompliceerde aero en een enorme dominantie. Ik beleef er ook geen plezier meer aan. Als ik de Moto3 of MotoGP aanzet kijk ik met veel meer enthousiasme.
Oogje schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:47:
[...]

Hij geeft geen commentaar...hoe is dat nou weer moddergooien dan?
Ik verzin die titels niet he ;) maar als je geeneens commentaar wilt leveren klopt er iets niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2020 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

DasNieNix schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:05:
[...]

De sleutel dit jaar is consistentie, oftewel niet uitvallen en iedere race zoveel mogelijk punten pakken. Het zit qua punten momenteel zo dicht bij elkaar dat er nog wel 10 kanshebbers zijn, het zal sowieso spannend worden.
leekers schreef op maandag 14 september 2020 @ 05:34:
[...]

Ik heb anders van zowel MotoGP als F1 genoten. Ja de dominantie van Mercedes is een dingetje, maar niet anders dan toen Marc alles won. Bij zowel MotoGP als F1 gebeurd er genoeg in de rest van het veld.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Laguna schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:49:
[...]

De sleutel dit jaar is consistentie, oftewel niet uitvallen en iedere race zoveel mogelijk punten pakken. Het zit qua punten momenteel zo dicht bij elkaar dat er nog wel 10 kanshebbers zijn, het zal sowieso spannend worden.

[...]

. Ja de dominantie van Mercedes is een dingetje, maar niet anders dan toen Marc alles won. Bij zowel MotoGP als F1 gebeurd er genoeg in de rest van het veld.
Wil geen F1 vs MotoGP gevecht starten, maar ben dit toch niet helemaal met je eens. F1 is vanaf ronde 1 geen reet aan. Er zit direct zoveel verschil tussen de verschillende auto's dat het gewoon optocht rijden is. (los van pitstops en crashes) Dat is met MotoGP toch wel anders.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Laguna schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:49:
[...]

[...]

Ik heb anders van zowel MotoGP als F1 genoten. Ja de dominantie van Mercedes is een dingetje, maar niet anders dan toen Marc alles won. Bij zowel MotoGP als F1 gebeurd er genoeg in de rest van het veld.
Het wordt een wereldkampioen a la Nicky Hayden. De meest constante wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:43:

[...]

Ik verzin die titels niet he ;) maar als je geeneens commentaar wilt leveren klopt er iets niet.
Nee dat doet Racesport en in deze slaan ze de plank behoorlijk mis en lijkt de titel meer op clickbait dan wat anders. Team en rijder hangen de vuile was niet buiten/willen geen commentaar leveren....en dan is het moddergooien begonnen? Dont get it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Oogje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:32:
[...]

Nee dat doet Racesport en in deze slaan ze de plank behoorlijk mis en lijkt de titel meer op clickbait dan wat anders. Team en rijder hangen de vuile was niet buiten/willen geen commentaar leveren....en dan is het moddergooien begonnen? Dont get it.
Er is een behoorlijke onvrede om het voorzichtig uit te drukken bij beide partijen en dat verteld Racesport het niet meer geven van commentaar na een wedstrijd zegt veel .
Het zal niet zolang duren voordat alles wat duidelijker wordt voor volgend seizoen.

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie overwinning voor Fenati zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:47:
Mooie overwinning voor Fenati zeg.
Sinds zijn idiote actie vind ik Fenati een lul en gun ik 'm niks meer. Het lijkt overigens wel alsof hij er van geleerd heeft en wat rustiger is geworden, dus dat is dan weer positief.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oeh, regen... dat kon wel eens een interessante race gaan worden.

Moto2 gelukkig rode vlag.

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 20-09-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
We zitten er weer klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2021 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker toch elke race spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Ah nee, Rossi onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ow vale! :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu gaat Pecco hem binnenhengelen en winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:00:
Hier ook. Hopen op weer een mooie race. We zijn dit jaar wel verwend zo zonder de dominantie van Marquez. Voor hem persoonlijk natuurlijk wel zonde.
Yep, het was het beste wat MotoGP kon gebeuren. Het is weer kijkwaardig en gewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Sowieso weer een nieuwe race winnaar, de 6de al inmiddels.

Aaaai zonde!!

[ Voor 12% gewijzigd door Laguna op 20-09-2020 14:32 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Laguna schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:28:
Sowieso weer een nieuwe race winnaar, de 6de al inmiddels.
You were saying?

*edit*

oh wacht, vinnie heeft nog niet gewonnen!

[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 20-09-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Pecco gevallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

De top 3 had nog niet gewonnen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Laguna schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:33:
[...]

De top 3 had nog niet gewonnen dus..
Zolang er nog geen vadsige vrouw staat te zingen kan er nog vanalles gebeuren ;)

*realiseer me net:*
Oh wacht, vinnie had alleen nog poles gepakt!

[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 20-09-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Mir komt snel dichterbij. Nummer 2 en 3 is nog niet beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Hoppa Mir naar 2 en Fabio naar 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Vraag me af vanwaar Fabio die penalty kreeg, waarschijnlijk track limits?

[ Voor 25% gewijzigd door Laguna op 20-09-2020 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Laguna schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:44:
Ja. Te vaak track limits overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:13

Shadow_Agent

Laguna schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:44:
Te lang wachten met inhalen Espargaro geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Wel knap als je de winnaar van dit jaar nu kan voorspellen :D ik gok Maverick :P

[ Voor 29% gewijzigd door Laguna op 20-09-2020 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2021 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er was ook nog WSBK afgelopen weekend, en MvdM heeft het heel aardig gedaan daar op het circuit waar MotoGP het komende weekeinde neer gaat strijken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:04
hardware-lover schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:30:
Er was ook nog WSBK afgelopen weekend, en MvdM heeft het heel aardig gedaan daar op het circuit waar MotoGP het komende weekeinde neer gaat strijken.
Waren ook wel leuke races inderdaad. MvdM elke keer dwars aanremmen bij bocht 10. En Garrett Gerloff deed het ook goed.

Wat ik me wel nog af vroeg is waarom ze in de laatste sector niet de chicane gebruikten die wel voor MotoGP gebruikt wordt. Voor zover ik weet is de situatie in de buitenbocht (waar Luis Salom verongelukt is) niet aangepast.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alesandro_46 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:36:
[...]
[knip]

Wat ik me wel nog af vroeg is waarom ze in de laatste sector niet de chicane gebruikten die wel voor MotoGP gebruikt wordt. Voor zover ik weet is de situatie in de buitenbocht (waar Luis Salom verongelukt is) niet aangepast.
Volgens mij heeft WSBK gebruik gemaakt van de layout die MotoGP ook gaat gebruiken? Er is toch wel het eea aangepast voor de "oude" bocht 12, nu bocht 13.

Afbeeldingslocatie: https://photos.motogp.com/2020/track/cat.svg?1600528336?version=1600528336

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
gambieter schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:56:
[...]

Ja. Te vaak track limits overschreden.
Ik vind dit zulke onzin he. Voorheen was dit nooit aan de orde.
Nee, Dorna moet weer vervelend gaan lopen doen -O-

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:55
Voorheen lag er gras en hadden de rijders direct nadeel als ze daar overheen reden. Vanwege de veiligheid ligt er nu asfalt, maar het is niet de bedoeling dat hier op die manier gebruik van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Gewoon glas of spijkers uit dat groene laten steken. Zal ze leren /s

De regels lijken me vrij duidelijk. Als je dan moedwillig meerdere keren over het groene gaat, dan weet je dat een straf krijgt. Lijkt me simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:04

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Kans is wel groot. Zonder COVID was dit waarschijnlijk zijn laatste jaar (en had ik over 1,5 maand in Valencia gezeten).

Verwijderd

De Moto2 rijdt gewoon 300hm/h op deze baan. Ter vergelijking de World Supersport van vorige week op dezelfde baan: Oettl 282,7 met een Kawasaki ZX6R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinales weer eens een kansloze start...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 18:58

Bergie

Lekker belangrijk...

Jammer voor Rossi zeg, had hem nog wel een podium gegund.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:13
Waar kan Dovi nog naar toe? Volgens mij zijn de meeste zitjes al vergeven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

British Superbike :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Red bull rookies _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• My-life
Wat ontzettend balen voor Rossi. Volgens mij gunde vrijwel iedereen hem de wins. Maar ja, ook de goat krijgt het niet cadeau.
Hetzelfde geld voor Dovi. Ik had graag willen zien wat hij er nog van had kunnen maken gezien hij altijd goed is in het sparen van de banden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
My-life schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:35:
Wat ontzettend balen voor Rossi. Volgens mij gunde vrijwel iedereen hem de wins. Maar ja, ook de goat krijgt het niet cadeau.
Hetzelfde geld voor Dovi. Ik had graag willen zien wat hij er nog van had kunnen maken gezien hij altijd goed is in het sparen van de banden.
Dovi had gewoon verder voorop de grid moeten staan. Dit jaar was voor hem de kans om een titel te pakken, met het wegvallen van MM. Gaat hem niet worden helaas. De niet fabrieks Ducati's doen het gewoon beter. Zelfde voor Yamaha.Zou toch wat zijn als Rossi nog even een titel pakt op de Petronas Yamaha volgend jaar. Volgens mij zag ik daar ook een YT video over voorbij komen. Even zoeken.
Soort van gevonden.

Wist niet dat hij de laatste was die het deed, maar zoals dit seizoen zou het wel eens weer kunnen gebeuren en anders door hem zelf 2021 :P

Hij reed in 2001 voor Nastro Azzurro op de Honda NSR500. 2001 was daarmee ook gelijk het laatste kampioenschap wat nog met de befaamde 500 kubieke centimeter 2-takt motoren werd verreden. Het jaar daarop werd de koningsklasse omgedoopt tot, zoals we het nu nog steeds kennen, MotoGP..

[ Voor 27% gewijzigd door DeTjuk op 29-09-2020 23:06 . Reden: video toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 14:04
R0y. schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:35:
Waar kan Dovi nog naar toe? Volgens mij zijn de meeste zitjes al vergeven..
Aprilia. Als rijder of als test/ontwikkelingsrijder.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ppbruins schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:28:
[...]

Beschikbaarheid van de 2e Aprilia motor hangt af van de CAS uitspraak over de schorsing van Iannone.

Zou zo maar eens een sabbatical kunnen worden voor Dovi. Of einde MotoGP carriere als ik er langer over nadenk, ik zie hem na dit jaar geen WK meer worden. Hoe gemotiveerd is hij nog?

[ Voor 15% gewijzigd door Zamorano op 30-09-2020 10:04 ]

Verwijderd

[...]

Aprilia kan/wil hem niet betalen.

• ppbruins
Is er al een opvolger voor van der Mark bij Yamaha in de Superbikes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
DeTjuk schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:06:
[...]

Dovi had gewoon verder voorop de grid moeten staan. Dit jaar was voor hem de kans om een titel te pakken, met het wegvallen van MM. Gaat hem niet worden helaas. De niet fabrieks Ducati's doen het gewoon beter. Zelfde voor Yamaha.Zou toch wat zijn als Rossi nog even een titel pakt op de Petronas Yamaha volgend jaar. Volgens mij zag ik daar ook een YT video over voorbij komen. Even zoeken.
Soort van gevonden.
[YouTube: Valentino Rossi: The last independent rider to win the Championship]

Wist niet dat hij de laatste was die het deed, maar zoals dit seizoen zou het wel eens weer kunnen gebeuren en anders door hem zelf 2021 :P

Hij reed in 2001 voor Nastro Azzurro op de Honda NSR500. 2001 was daarmee ook gelijk het laatste kampioenschap wat nog met de befaamde 500 kubieke centimeter 2-takt motoren werd verreden. Het jaar daarop werd de koningsklasse omgedoopt tot, zoals we het nu nog steeds kennen, MotoGP..
Die vergelijking gaat niet helemaal op. In 2001 had Rossi wel een 2001 fabrieksfiets (en Jeremy Burgess) tot zijn beschikking ;)

De satellietteams moeten het normaal gesproken met een 1 of 2 jaar oude motor doen. Rossi heeft volgend jaar ook gewoon de 2021 Yamaha.

Hoop hem nog een paar keer op het podium te zien, maar wereldkampioen :N

• R0y.
[...]

Ik kwam dit tegen op racessport:
Valentino Rossi en Franco Morbidelli werden zaterdag in Catalunya door Petronas Yamaha SRT officieel bevestigd als hun twee coureurs voor het seizoen 2021. Met deze bekendmaking ziet de 2021 MotoGP grid er nu als volgt uit.

Repsol Honda: Marc Marquez – Pol Espargaró
Monster Energy Yamaha MotoGP Team: Maverick Viñales – Fabio Quartararo
Team Suzuki Ecstar: Alex Rins – Joan Mir
Ducati Team: Jack Miller – Johann Zarco of Francesco Bagnaia
Red Bull KTM Factory Racing: Miguel Oliveira – Brad Binder
Aprilia Racing: Aleix Espargaró – Andrea Iannone of Cal Crutchlow
LCR Honda Team: Alex Marquez – Takaaki Nakagami
Pramac Racing: Jorge Martin – Johann Zarco of Francesco Bagnaia
Petronas Yamaha SRT: Valentino Rossi – Franco Morbidelli
Red Bull KTM Tech3: Iker Lecuona – Danilo Petrucci
Avintia Racing: Enea Bastianini – Tito Rabat of Luca Marini
De cursief gedrukte namen zijn nog niet officieel bevestigd.
Bron: https://www.racesport.nl/...startgrid-er-in-2021-uit/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Willem30
  • Laatst online: 17:08
Ducati Corse heeft woensdagochtend haar rijdersbeztting voor het 2021 MotoGP seizoen officieel bekend gemaakt. Francesco Bagnaia wordt komend seizoen de teamgenoot van Jack Miller binnen het Ducati Team. Johann Zarco en Jorge Martin zijn de twee rijders die komend seizoen door Ducati ondergebracht gaan worden bij Pramac Racing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ppbruins schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:38:
Officieel nog niet, maar ik geef Gerloff een aardige kans op dat zitje.

https://www.motorcyclespo...aha-worldsbk-junior-team/

Testing, one, two ...

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En volgens mij is Rabat bij Avintia ook al zeker. VR gaf ook aan dat er voor Marini geen plek was daar.
En Nakagami heeft vziw nog een doorlopend contract en is zeker bij LCR.

Dan is het alleen nog wachten op het 2e Aprilia zitje. Ik zou Crutchlow wel tof vinden.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

ppbruins schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:38:
Gaat ie weg ja? Wat gaat hij doen????

Edit: https://www.nu.nl/sport-o...-naar-concurrent-bmw.html

Ik volg dat wsbk echt te weinig hahaha./

[ Voor 26% gewijzigd door Tylen op 30-09-2020 13:22 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Zamorano schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:17:
En volgens mij is Rabat bij Avintia ook al zeker. VR gaf ook aan dat er voor Marini geen plek was daar.
En Nakagami heeft vziw nog een doorlopend contract en is zeker bij LCR.

Dan is het alleen nog wachten op het 2e Aprilia zitje. Ik zou Crutchlow wel tof vinden.
Crutchlow gaat gewoon naar BSB volgend jaar .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
leekers schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 05:46:
[...]

Crutchlow gaat gewoon naar BSB volgend jaar .
Mocht er geen plek meer zijn in MotoGP dan zie ik hem eerder terugkeren naar Superbikes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• My-life
DeTjuk schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:06:
[...]

Soort van gevonden.
[YouTube: Valentino Rossi: The last independent rider to win the Championship]

Leuk filmpje. Goed te zien dat rijders elkaar toen veel meer ruimte gaven. Waarschijnlijk was er ook minder mogelijk zonder de elektronica, banden en remmerij van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Gerloff is wel goed bezig de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 50 ... 77 Laatste