MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 46 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
El Pais in Spanje bevestigd Alex Marquez naar Repsol Honda

[ Voor 6% gewijzigd door leekers op 18-11-2019 18:43 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:12
Officieel: https://m.gpupdate.net/nl...aakt-promotie-naar-honda/

Gaat interessant worden. Is dit ooit eerder gebeurd? Twee broers bij 1 team? Voor alex lijkt het me lastig om broer van te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:39

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Als Marc nu leermeester kan spelen voor Alex dan pakken de continue 1 en 2 😂😂

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Tylen schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:13:
Alex heeft absoluut niet de klasse van Marc en ik moet nog zien hoe het met testen gaat morgen

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Bergie

Lekker belangrijk...

Los van hoe hij gaat presteren is het natuurlijk een mooi stukje PR van Honda. En voor het eerste jaar zullen de verwachtingen wel niet zo hoog liggen lijkt me.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Willem30 schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:45:
Officieel: https://m.gpupdate.net/nl...aakt-promotie-naar-honda/

Gaat interessant worden. Is dit ooit eerder gebeurd? Twee broers bij 1 team? Voor alex lijkt het me lastig om broer van te zijn.
Twee broers bij één GP team. Was dat niet enkele jaren geleden het geval bij Ducati? Kan het ook mis hebben.

Edit: niet in hetzelfde team en niet bij Ducati als ik even verder zoek.

Ik hoop dat Alex niet gaat bezwijken onder de druk en vaak van de Honda gaat vallen.

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 18-11-2019 20:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 20:52
Joris748 schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:41:
Honda moet zijn oren minder naar Marquez laten hangen. Is leuk voor de korte termijn, maar verder is er niemand die met die motor overweg kan. De oplossing lijkt me niet nog meer Marquez.
Korte termijn? MM gaat eerst alle records van Rossi evenaren en dan dik verbeteren. Dus 5 jaar zit ie nog wel bij Honda. Korte termijn misschien wel maar zo lang hij blijft winnen gaat Honda geen andere dingen doen.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

DeTjuk schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:06:
[...]

Korte termijn? MM gaat eerst alle records van Rossi evenaren en dan dik verbeteren. Dus 5 jaar zit ie nog wel bij Honda. Korte termijn misschien wel maar zo lang hij blijft winnen gaat Honda geen andere dingen doen.
Precies.

Eerst Rossi binnen hengelen en daarna Agostini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
DeTjuk schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:06:
[...]

Ondanks dat A Puig beweert dat Alex gekozen is om zijn rijders capaciteiten en het niets te maken heeft met Marc ben ik ervan overtuigd dat het een absolute voorwaarde was van Marc Marquez om zijn broer als teammaat te hebben volgen jaar om zijn kontrakt te verlengen .

Honda had ook niet veel andere keus de kombinatie Zarco-Honda was hem ook niet geworden en als coureur is Zarco teveel emotieoneel instabiel dat heeft hij wel bij KTM laten zien .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
hardware-lover schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:09:
[...]

Ik hoop dat Alex niet gaat bezwijken onder de druk en vaak van de Honda gaat vallen.
Alex heeft periodes gehad dat hij vrij veel viel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
leekers schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 06:12:
[...]

Ondanks dat A Puig beweert dat Alex gekozen is om zijn rijders capaciteiten en het niets te maken heeft met Marc ben ik ervan overtuigd dat het een absolute voorwaarde was van Marc Marquez om zijn broer als teammaat te hebben volgen jaar om zijn kontrakt te verlengen .
Ik snap hier dus echt niks van. Waarom zou je je broer als team maat willen hebben? :/
Kan iemand mij hier de voordelen van uitleggen ten opzichte van een niet-broer team maat?

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 12:30
leekers schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 06:12:
[...]

Hier kan ik me ook weinig tot niets bij voorstellen.

Ik zie alleen maar nadelen, het aloude spreekwoord zegt het al "Met vrienden en familie moet je wandelen, niet handelen".

Om zakelijk (en dat is het) met familie en/of vrienden om te gaan maakt het nodeloos complex, en lijkt mij zeker niet gewenst.

Boos worden op en zakelijke beslissingen nemen met een "vreemde" is een stuk makkelijker als met je broer(tje).

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Laatst online: 06-10 14:04
Tylen schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:13:
Als een van die valpartijen van Marc nu een keer verkeerd afloopt en hij bijv. een dubbele beenbreuk oploopt, dan heeft Honda een serieus probleem want de andere rijders hebben allemaal problemen met de Honda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 08:41
kaos001 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:36:
[...]

Ik snap hier dus echt niks van. Waarom zou je je broer als team maat willen hebben? :/
Kan iemand mij hier de voordelen van uitleggen ten opzichte van een niet-broer team maat?
Alex als teamgenoot is een jongensdroom van Marc, hij heeft dit al een paar keer uitgesproken. Verder is wie ze er ook naast zetten toch minder goed dan Marc. Alles met potentie zit al bij Yamaha, Suzuki, Ducati of KTM (Pecco, Martin, Mir, Binder, Quartararo, Espargaro, Vinales). De perfecte nummer 2 rijder (Dovi) hebben ze bij HRC laten gaan om nummer 1 te worden bij Ducati en die wil niet terug denk ik.
- Zarco kon niet overweg met de KTM, die sterk lijkt op de Honda en op de 2018 is hij tot dusverre niet bijzonder terwijl die makkelijker zou moeten zijn dan de 2019.
- Nakagami en Bradl zijn allebei vast heel aardig, maar zouden maximaal kampioen in een heel vreemd jaar kunnen worden (a la Nicky Hayden)
- Crutchlow is een sympathieke en eerlijke gast, maar valt veel te veel en rijd al jaren op dezelfde motor. De resultaten zijn er gewoon niet. Daarnaast stopt hij eind 2020

Volgens mij wil Honda gewoon koste wat kost ook gebruik kunnen maken van Marc voor 2021+ en als je dan Alex als teamgenoot neer moet zetten is dat geen slechte keuze. Zeker gezien het gebrek aan betere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Heb moeite om sympathie op te brengen voor de familie Marquez. Mijn mening is dus een beetje emotioneel gekleurd.

Ik zit niet te wachten op Alex en Marc in één team. Had liever Crutchlow of Nakagami gezien, als dank voor bewezen diensten. Of een outsider als Zarco. En dan maar wachten tot er weer een talent doorstroomt naar de MotoGP.

Alex had dan een mooi plekje in een satelietteam of bij Aprilia, KTM of Suzuki kunnen krijgen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Bastard schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:07:
[...]

Alex als teamgenoot is een jongensdroom van Marc, hij heeft dit al een paar keer uitgesproken. Verder is wie ze er ook naast zetten toch minder goed dan Marc. Alles met potentie zit al bij Yamaha, Suzuki, Ducati of KTM (Pecco, Martin, Mir, Binder, Quartararo, Espargaro, Vinales). De perfecte nummer 2 rijder (Dovi) hebben ze bij HRC laten gaan om nummer 1 te worden bij Ducati en die wil niet terug denk ik.
- Zarco kon niet overweg met de KTM, die sterk lijkt op de Honda en op de 2018 is hij tot dusverre niet bijzonder terwijl die makkelijker zou moeten zijn dan de 2019.
- Nakagami en Bradl zijn allebei vast heel aardig, maar zouden maximaal kampioen in een heel vreemd jaar kunnen worden (a la Nicky Hayden)
- Crutchlow is een sympathieke en eerlijke gast, maar valt veel te veel en rijd al jaren op dezelfde motor. De resultaten zijn er gewoon niet. Daarnaast stopt hij eind 2020

Volgens mij wil Honda gewoon koste wat kost ook gebruik kunnen maken van Marc voor 2021+ en als je dan Alex als teamgenoot neer moet zetten is dat geen slechte keuze. Zeker gezien het gebrek aan betere alternatieven.
Inderdaad is een droom van beide broers en Pa en die band is heel hecht dus vandaar deze keus maar we gaan vandaag eens zien bij de eerste testen (Marc op de 2020 en Alex op de 2019 Honda) of ie erop kan blijven zitten .

Eerste foto's

https://twitter.com/alexm...96724522034114561/photo/1

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Hij kijkt alsof het allemaal een beetje spannend is :+

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 19:59
Ik snap de keuze wel. De Honda is een moeilijke machine om te rijden en misschien wil Marc zijn broertje wel uitleggen hoe dat ding werkt. Als team wil (Repsol) Honda natuurlijk winnen, goed voor de marketing en dus centen. Dit jaar zijn 420 van de 458 punten bij elkaar gereden door Marc. Het kampioenschap voor teams is pas in de laatste race beslist, daarvoor stond Winnow Ducati ongeveer het hele seizoen 1e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
Alex crasht net voor het eerst al de Repsol Honda tijdens de test. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
kaos001 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:02:
Hij kijkt alsof het allemaal een beetje spannend is :+
Niet gek toch? Hij is niet de meest zadelvaste rijder en we weten allemaal hoe het met Lorenzo is afgelopen ;).
Willem30 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:24:
:X

[ Voor 25% gewijzigd door Bastard op 19-11-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik weet het niet he, sta maar vanaf de zijlijn wat te schreeuwen, maar hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Zou je niet eens even rustig aan beginnen ofzo? :?

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastard
kaos001 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:38:
[...]

Ik weet het niet he, sta maar vanaf de zijlijn wat te schreeuwen, maar hoe krijg je dat voor elkaar dan?
De meeste coureurs zijn niet helemaal 100%, ik heb Max Neukirchner zich een keer in een groep amateurs zien boren tijdens een Le Mans start op Brno omdat hij perse iedereen wilde laten zien dat hij sneller was dan een stel amateurs wat moeite heeft sneller te zijn dan een moto3, iets wat ook wel gelukt was zonder als een dolle te starten. De hoofdprijs was een plastic bekertje.

In plaats van het bekertje kreeg hij een helikopter rit naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis, dus wat dat betreft wel een goede deal :+.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
kaos001 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:38:
[...]

Zo dus:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJuq6_yWwAERwGY.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJuqssOWkAAj9LW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Tsss, het is maar een Honda. Er zitten nog geen Repsol stickers op :+

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJuonBuWsAYCnbO.jpg:largeNou ja hij leert gelijk Honda's rapen

Maar tot zijn verdediging hij is wel sneller dan Binder lol

[ Voor 70% gewijzigd door leekers op 19-11-2019 11:54 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jemig, goed begin is het halve werk. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Ben benieuwd hoe Binder het gaat doen op de KTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Joris748 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:53:
[...]

Tsss, het is maar een Honda. Er zitten nog geen Repsol stickers op :+
:P

Hopelijk was dit een oude fiets.

Gisteren kwamen de valpartijen ook vanwege de lage buitentemperatuur of zo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 21:34
leekers schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:53:
[Afbeelding]Nou ja hij leert gelijk Honda's rapen

Maar tot zijn verdediging hij is wel sneller dan Binder lol
Betreft die linker balk: krijgen we daar volgend jaar MaM en MaA te zien?
Jammer dat alleen Pa in de pitbox aanwezig is dan :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Bradl heeft zijn Honda in bocht 10 gecrasht en Marquez maakt highsider in bocht 13.

Duur dagje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Er is maar één manier om erachter te komen waar de grens ligt en dat is eroverheen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Joris748 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:38:
Er is maar één manier om erachter te komen waar de grens ligt en dat is eroverheen gaan :)
Laten we hopen dat hij die grens dan volgend jaar elke race opzoekt >:)

• Laguna
  • Laatst online: 00:08

Laguna

Connaisseur

Voor de kijker is het iig niet positief dat z'n broertje naast 'm gaat rijden in het Repsol team. Het zal puur een tweede rijder zijn die Marc niet zal uitdagen en sowieso niet zal strijden voor de titel. Het is een hele veilige keuze en Marc heeft al bewezen dat hij in z'n eentje beide titels kan binnenhengelen. Oftewel jammer!

Hopelijk kan Fabio volgend jaar wel strijden voor de titel. Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe Binder het gaat doen in de MotoGP, heb 'm geweldige races zien rijden in de lagere klasses.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Ook maar eens een Eurosport player abonnement afgesloten: alesandro_46 in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"

Kijken (no pun intended) of ik net zo tevreden ga zijn als @Tylen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Aprilia-rijder Iannone positief bevonden bij dopingtest :')

https://www.gpupdate.net/...-bevonden-bij-dopingtest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Quartararo stapt in 2021 over naar fabrieksteam Yamaha

Ik had niet verwacht dat ze de teambezetting van het Yamaha fabrieksteam voorafgaand aan het 2020 seizoen vast zouden leggen.
Hoewel ik het jammer vind dat Rossi (naar mijn verwachting) niet meer in de MotoGP rijdt in 2021 is er een tijd van komen en een tijd van gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Quartararo heeft het verdiend. En inderdaad, hoezeer ik het jammer vindt: Rossi is over zijn hoogtepunt heen...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Het is naar mijn weten nog niet officieel bevestigd door Yamaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Volgens dezelfde site is het nieuws bevestigd door Yamaha.

https://www.gpupdate.net/...st-als-rossi-s-vervanger/

Logische stap van Yamaha, aangezien Ducati en Suzuki voor hem in de rij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Als ik het voor het zeggen had bij Yamaha, dan had ik deze wijziging dit jaar al doorgevoerd.
En dan Rossi op de plek van Quartararo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
ppbruins schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:02:
Als ik het voor het zeggen had bij Yamaha, dan had ik deze wijziging dit jaar al doorgevoerd.
En dan Rossi op de plek van Quartararo.
Je kan niet zomaar het contract van Rossi opzeggen voor komend seizoen. Dat zou serieus een schande zijn, ondanks zijn mindere prestaties. Die man heeft zoveel betekend voor Yamaha, om hem nu dan ineens uit het team te trekken kan je niet maken imo.

OT: Het is idd bevestigd dat Quartararo naar het fabrieksteam gaat :) Ik gun het die jongen wel!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
En Rossi is altijd verzekerd van een fabrieksfiets mocht hij doorgaan in 2021 (al acht ik die kans klein).

https://www.racesport.nl/...k-besluiten-door-te-gaan/

* Joris748 wil toch wel heel graag naar de laatste race in Valencia om Rossi voor een laatste keer in actie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Het is ook geen geheim dat Yamaha vreselijk veel inkomsten krijgt uit de merchandise van Rossi, dus of hij nu races wint of niet, zijn fanbase is gigantisch en zorgt elk seizoen weer voor geld in het laatje.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Dus 2020 wordt een afscheidstournee van Valentino Rossi of hij neemt in 2021 de plek van Quartararo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
ppbruins schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:51:
Dus 2020 wordt een afscheidstournee van Valentino Rossi of hij neemt in 2021 de plek van Quartararo over.
Ik denk niet dat het Petronas met Rossi gaat rijden maar uitsluitend met jonge rijders door zal gaan .

Ik denk dat Rossi met een eigen team zal moeten komen als hij door wil gaan vandaar het akkoord met een fabrieks kontrakt en fabrieks spec machine

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
leekers schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:15:
[...]

Ik denk niet dat het Petronas met Rossi gaat rijden maar uitsluitend met jonge rijders door zal gaan .

Ik denk dat Rossi met een eigen team zal moeten komen als hij door wil gaan vandaar het akkoord met een fabrieks kontrakt en fabrieks spec machine
Kans is groot dat Rossi met een eigen team komt. Als hij in 2021 niet zelf rijdt, dan zijn er nog wel wat jongens van VR46 die zijn plek in kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
leekers schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:15:
[...]

of hij gaat een paar jaar Rally-rijden. Testrijder wordt hij denk ik ook niet want ik die positie zie ik Lorenzo na 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:31
Net 2 weken terug kaarten voor de GP van San Marino geboekt, toen zeiden we nog met een half gekke bek dat het zomaar het laatste seizoen van de Doctor zou kunnen zijn. Sowieso blij dat ik weer eens heenga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
ppbruins schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:18:
[...]

of hij gaat een paar jaar Rally-rijden. Testrijder wordt hij denk ik ook niet want ik die positie zie ik Lorenzo na 2020.
Nee hoor is per direct geregeld https://www.racesport.nl/...maha-motogp-test-coureur/

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Ik las het net. Goede stap van Yamaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Zeker goede stap van Yamaha. Die hebben het voor de toekomst wel redelijk voor elkaar.
Nu nog een fiets maken die mee kan komen met de rest. Het rijwielgedeelte zit wel snor, nu het vermogen nog.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Komt allemaal helaas te laat voor Rossi om een tiende titel te kunnen behalen :-(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kaos001
Helaas wel. Ben zelf ook altijd groot Rossi fan geweest (en nog steeds), maar tegen Marquez is geen kruit opgewassen. Die vent heeft vorig jaar echt bizarre cijfers bij elkaar gereden.

Op het circuit America's, Austin, Texas is hij onderuit gegaan, maar voor de rest elke race 1e of 2e geëindigd. Ik vind het een vreselijk joch, maar hij is buitenaards goed momenteel.

Soundcloud

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeTjuk
Zo beetje onderhoud gedaan, kalendertje 2020 staat er weer in en de rijders van de teams geupdate.

De 90e(!) TT zal worden verreden op nieuw asfalt.
Leuk info filmpje hoe dat in zijn werk is gegaan:

YouTube: TT Circuit Assen - nieuw asfalt

[ Voor 13% gewijzigd door DeTjuk op 14-02-2020 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 21:48
YESSSS!!!!!! We gaan bijna weer beginnen. Iemand die een voorspelling durft te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

chimera2 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:10:
YESSSS!!!!!! We gaan bijna weer beginnen. Iemand die een voorspelling durft te doen :)
1. Razgat
2. Lowes
3. Redding
4. Vd Mark

Alles binnen 14 honderdste ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Tylen schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:12:
[...]

1. Razgat
2. Lowes
3. Redding
4. Vd Mark

Ik ga straks even de hele herhaling bekijken maar wat ik tot nu toe heb gezien is een battle die de hele wedstrijd bijna duurt met 7-8 rijders .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tylen schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:12:
[...]
spoiler:
1. Razgat
2. Lowes
3. Redding
4. Vd Mark

Dacht wel dat de uitslag al verklapt zou zijn, dus maar even het topic gemeden tot ik de race had bekeken. Volgende keer een spoiler TAG gebruiken misschien? ;)

Spannende race ja, vdM had ook 1e ipv 4e kunnen worden. Veelbelovend deze eerste race hoor.

Edit: wat een start weekend, lekker hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 01-03-2020 12:59 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Crap, MotoGP gaat niet rijden in Qatar. Moto2 en Moto3 wel omdat die er al zijn.

Officiële aankondiging volgt een dezer uren...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wat een domper inderdaad.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
tweakduke schreef op zondag 1 maart 2020 @ 22:13:
Wat een domper inderdaad.
[html]<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Unfortunately, due to travel restrictions, the <a href="https://twitter.com/hashtag/MotoGP?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#MotoGP</a> class is cancelled for the <a href="https://twitter.com/hashtag/QatarGP?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#QatarGP</a> 📋<a href="https://twitter.com/hashtag/Moto2?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#Moto2</a> and <a href="https://twitter.com/hashtag/Moto3?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#Moto3</a> will go ahead<br><br>Full details available in the article below ⬇️<a href="https://t.co/tJbctGiP2z">https://t.co/tJbctGiP2z</a></p>— MotoGP™ (@MotoGP) <a href="https://twitter.com/MotoGP/status/1234197396231479297?ref_src=twsrc%5Etfw">March 1, 2020</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]
Voor mij is het niet echt een domper .
Het risico met reizen van al die verschillende nationaliteiten is gewoon veel te groot en aangezien er heel veel teams basis hebben in Italie en Spanje is racen gewoon niet verantwoord .

Niet alleen Quatar trouwens ook Thailand gaat niet door

FIM, Dorna en IRTA hebben tevens bekend gemaakt dat de tweede Grand Prix van het seizoen in Thailand – twee weken na Qatar op de kalender – vanwege dezelfde redenen voorlopig ook geen doorgang zal vinden. Deze Grand Prix zal nu zo goed als zeker verplaatst worden naar oktober.

We kunnen er dus ook wel vanuit gaan dat de 2e wsbk race in Quatar 13 mrt ook niet zal gereden worden .

[ Voor 15% gewijzigd door leekers op 02-03-2020 06:47 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
leekers schreef op maandag 2 maart 2020 @ 06:30:
[...]

Voor mij is het niet echt een domper .
Het risico met reizen van al die verschillende nationaliteiten is gewoon veel te groot en aangezien er heel veel teams basis hebben in Italie en Spanje is racen gewoon niet verantwoord .

Niet alleen Quatar trouwens ook Thailand gaat niet door

FIM, Dorna en IRTA hebben tevens bekend gemaakt dat de tweede Grand Prix van het seizoen in Thailand – twee weken na Qatar op de kalender – vanwege dezelfde redenen voorlopig ook geen doorgang zal vinden. Deze Grand Prix zal nu zo goed als zeker verplaatst worden naar oktober.

We kunnen er dus ook wel vanuit gaan dat de 2e wsbk race in Quatar 13 mrt ook niet zal gereden worden .
Natuurlijk is het begrijpelijk dat ze het annuleren maar dan kan het nog steeds een tegenvaller zijn.
Ik baal ook.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:58
Quatar, een circuit waar Ducati doorgaans sterk is. Wel jammer hoor.
Marc heeft nu wel extra tijd om te herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
alesandro_46 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:27:
Ook maar eens een Eurosport player abonnement afgesloten: alesandro_46 in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"

Kijken (no pun intended) of ik net zo tevreden ga zijn als @Tylen :)
De app gebruikt om afgelopen weekend WSBK en WSS terug te kijken. Werkt super d:)b

Nu nog een manier vinden om alle sporten die ik toch niet volg uit de lijst te halen (Superbike staat nu ver onderaan in de lijst namelijk :)).

En helaas nog een tijdje wachten totdat ik het kan ervaren met de MotoGP, verwachting is dat de ervaring daar hetzelfde (= goed) gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
My-life schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:42:
Marc heeft nu wel extra tijd om te herstellen.
Het zal ook eens een keer tegenzitten he bij dat joch B)

OT: Jammer dit allemaal, keek er echt naar uit -O-

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:24
hardware-lover schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:56:
[...]

Dacht wel dat de uitslag al verklapt zou zijn, dus maar even het topic gemeden tot ik de race had bekeken. Volgende keer een spoiler TAG gebruiken misschien? ;)

Spannende race ja, vdM had ook 1e ipv 4e kunnen worden. Veelbelovend deze eerste race hoor.

Edit: wat een start weekend, lekker hoor.
Heerlijke races gezien en ook mooi dat er nu tegenstand is voor Rea anders was het weer met 2 vingers in zijn neus naar een volgende titel. Als alle races zo gaan wordt het een heel mooi WSBK seizoen en wat zijn die Honda´s snel mijn god................329 de Kawas ook trouwens............

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Hoe en waar kijken jullie de WSBK races? Eurosport 2? Of elders?

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
kaos001 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:11:
Ikzelf via de Eurosport player.
alesandro_46 in "MotoGP en WSBK topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
kaos001 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:54:
[...]

Het zal ook eens een keer tegenzitten he bij dat joch B)

OT: Jammer dit allemaal, keek er echt naar uit -O-
Er is nog altijd de Moto2 en Moto3 en 2 races om de Asia cup dit weekend in Quatar om te zien .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
leekers schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:54:
[...]

Er is nog altijd de Moto2 en Moto3 en 2 races om de Asia cup dit weekend in Quatar om te zien .
Eens. En vaak vind ik dat ook leukere races voortbrengen dan MotoGP.
Maar toch zie ik de Moto3 en Moto2 meer als "opwarmer" richting MotoGP. Contradicties... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zullen er nu minder Italianen komen ?
raar dat alleen de MotoGP getroffen is hierdoor.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:18
@Hackus
duderuud schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:43:
Crap, MotoGP gaat niet rijden in Qatar. Moto2 en Moto3 wel omdat die er al zijn.

Officiële aankondiging volgt een dezer uren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

https://www.motogp.com/en...will-race-in-qatar/326209

lijkt mij dat men nu minder toeschouwers verwacht. denk aan vluchten vanuit Italië

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:24
Eurosport 1 en 2 via Ziggo of via een spaanse website als Ziggo niet wil :-)

https://www.rtve.es/alacarta/videos/motociclismo/ (enige vervelende is dat de foto die ze laten zien meestal ook de uitslag is.............. :? :? :? :? :? :? ) en ik weet niet of die site vanuit Nederland te zien, misschien alleen met een vpn.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Altijd via eurosportplayer trainingen en races worden daar uitgezonden en ook van het wsbk kun je bijna alles kijken .
Als bonus zenden ze ook het BSB uit op de eurosportplayer en dat alles voor rond de 46 euro per jaar .

Tijdschema van aankomend weekend in Qatar staat op deze link

https://www.racesport.nl/...020/01-motogp-qatar-2020/

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hackus schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:28:
Zullen er nu minder Italianen komen ?
raar dat alleen de MotoGP getroffen is hierdoor.
F1 (en andere sporten) gaan ook het een en ander aanpassen. begrijpelijk maar heel erg jammer.
"Door de snelle opkomst van COVID-19 is de Grand Prix van China afgelast, en betwijfelt men de doorgang van de races in Bahrein en Vietnam."
bron

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

streamnl schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 07:08:
[...]

F1 (en andere sporten) gaan ook het een en ander aanpassen. begrijpelijk maar heel erg jammer.

[...]

bron
Dat is begrijpelijk. Het gaat mij erom dat de andere klassen wel doorgaan, en MotoGP niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het is weliswaar geen MotoGP, maar tot nu toe gaat het wel redelijk met BB in de Moto2. Hij kan zich prima in de subtop handhaven en mag Q1 aan zich voorbij laten gaan.

Edit: goed gedaan deze eerste kwalificatie, nu doorzetten in de race!

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 07-03-2020 17:23 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

streamnl schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 07:08:
[...]

[...]

bron
Ach, geef het nog een week of 3 a 4 en dan is ook NL voldoende "besmet" om tijdig de F1 van Zandvoort af te blazen.

Andersom; het zal me niets verbazen als sommige sporten / sporters dit seizoen met enige scepsis zullen beleven. Het is nog niet zo eenvoudig om (bijvoorbeeld) 5 races in een seizoen in te halen op een later tijdstip. Schrappen dan maar? Maar ja, dan is (uiteindelijk) de wereldkampioen wel iemand die misschien met 9 puntjes verschil wint terwijl er eigenlijk nog 125 op het spel stonden.

Fingers crossed dat er zoveel mogelijk races wel doorgaan dit jaar!!!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Boeiende trainingen met een uitstekende qual van Bendsnyder benieuwd naar de races vandaag .

Wat er daarna gebeurd weet niemand ik denk dat Austin ook wordt gecancelled door het corona virus .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Begrijp me niet verkeerd want ik begrijp het wel maar g#dverd#mme...

MotorGP en F1 wordt een heel stuk minder leuk dit jaar.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:37
streamnl schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:17:
Begrijp me niet verkeerd want ik begrijp het wel maar g#dverd#mme...

MotorGP en F1 wordt een heel stuk minder leuk dit jaar.
Dit.

Keek er erg naar uit. Noord Italië zit op slot, dat betekent dat Rossi ook thuis “vast” zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor Ferrari, Pirelli en etc. zijn uitzonderingen gemaakt, zou voor MotoGP ook best kunnen gebeuren.

Vwb het huidige weekend, BB wat plaatsen verloren gedurende de race, maar toch aardig teruggekomen tegen het einde. Banden management heeft ie (nog) heel aardig onder controle, dat leverde hem nog wat plekken winst op. Ik vind dat ie heel aardig is gestart dit weekeinde, mooi.

@leekers, ik reageer op hetgeen eerder wordt verondersteld, en niet of dit wel of niet verstandig is. De gehele Corona discussie laat ik voor wat het is en wij nemen onze eigen beslissingen hoe daar mee om te gaan. Wat ons betreft is dit in Nederland al niet ver genoeg gegaan mbt de eerste gevallen.

[ Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 09-03-2020 11:21 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
hardware-lover schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:03:
Voor Ferrari, Pirelli en etc. zijn uitzonderingen gemaakt, zou voor MotoGP ook best kunnen gebeuren.

Vwb het huidige weekend, BB wat plaatsen verloren gedurende de race, maar toch aardig teruggekomen tegen het einde. Banden management heeft ie (nog) heel aardig onder controle, dat leverde hem nog wat plekken winst op. Ik vind dat ie heel aardig is gestart dit weekeinde, mooi.
Uitzonderingen maken voor mensen van Ferrari , Pirelli etc en voor mensen van motogp en wsbk die uit Italie reizen naar landen die een quarantaine hebben ingesteld voor inreizende mensen uit Italie , Frankrijk en Duitsland gaat gewoon niet gebeuren .

Het wordt tijd dat een aantal mensen eens gaat beseffen wat er nu eigenlijk aan de hand is met dit virus en zich gaan realiseren dat als er in ander landen een kans bestaat dat er om een race besmettingen ontstaan en doden vallen omdat diezelfde mensen vanuit hun luie stoel achter de tv kunnen zitten niet gaat gebeuren en verschrikkekijk egoistisch is !

Werkelijk die mensen die op dit moment zich zorgen maken of hun dierbare races doorgaaan zouden zich eens moeten bedenken hoe het zou zijn als ze hun kinderen of ouders verliezen omdat er iemand vanuit Italie reist 8)7 8)7 8)7

On topic again waren mooie races gisteren het is alleen jammer dat Bendsnyder weer zijn start verprutste en weer niet mee kon komen met de eerste 8 rijders in de eerste ronden hopelijk kan ie dat ooit nog eens verbeteren ,

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 21:48
ben benieuwd hoe ze dit dan gaan doen. Als er rijders thuis vast zitten. en sommige niet.
dat is dan toch nooit een eerlijk kampioenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
chimera2 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:15:
ben benieuwd hoe ze dit dan gaan doen. Als er rijders thuis vast zitten. en sommige niet.
dat is dan toch nooit een eerlijk kampioenschap.
Dorna was daar gisteren duidelijk over als teams of rijders niet mogen inreizen zoals Italianen gisteren dan wordt er niet geraced .

Dat er gisteren wel ik 2 klasses geraced is kwam alleen maar omdat ze er toevallig al waren (vanwege trainingsdagen) en dus buiten het inreisverbod vielen .

En ja uitgesteld Austin uitgesteld tot November

https://www.racesport.nl/...verplaatst-naar-november/

Wat ik dan wel weer een leuk detail vindt is dat er vandaag 1500 Amerikaanse militairen (ja inderdaad uit Texas) in Nederland aankomen voor een oefening met 37.000 militairen in Europa volgende week 8)7

edit:
WSBK in Jerez wordt in ieder geval zonder publiek gereden .(wordt niet gereden op de datum)
24H Le Mans wordt uitgesteld tot September
Argentinie ook uitgesteld tot 22 November

[ Voor 32% gewijzigd door leekers op 11-03-2020 17:33 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 15:56
https://www.motogp.com/en...om-is-here-to-help/328170

Wel netjes van Dorna, je kan de beste 10 races gratis zonder account kijken via link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:00

steveman

Comfortabel ten onder

YouTube: MotoGP™ Virtual Race | #StayAtHomeGP

Vermakender dan ik had verwacht :)

dorna... embed niet toegestaan...

[ Voor 46% gewijzigd door steveman op 29-03-2020 15:19 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Het racen ligt plat maar hij gaat voorlopig helemaal niet meer racen:

https://www.racesport.nl/...ege-positieve-dopingtest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:08

Laguna

Connaisseur

Mag hopen dat het vonnis teruggedraaid wordt na hoger beroep.

Hoewel inderdaad bewezen werd dat het voedsel van Iannone besmet was, werd de coureur niet vrijgesproken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Haarbocht
Madijk
Ossenbroeken
Strubben
Veenslang
Ruskenhoek
Stekkenwal
Bult
Mandeveen
Duikersloot
Meeuwenmeer
Hogeheide
Ramshoek
Gt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Laguna schreef op woensdag 1 april 2020 @ 17:36:

Hoewel inderdaad bewezen werd dat het voedsel van Iannone besmet was, werd de coureur niet vrijgesproken.
ja hoor en kaboutertjes bestaan ook 8)7

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Niet onverwacht, maar wel officieel nu

https://www.racesport.nl/...t-voor-01-september-2020/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Jammer, maar het is niet anders. Niet onverwacht inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
Voor diegenen in quarantaine die zich vervelen honderden anekdotes op video #RobMacMemories .

James Whitham, Steve Parrish, Steve Plater, Niall Mackenzie, Terry Rymer, Simon Crafar en Kevin Schwantz maar ook nog actieve coureurs zoals Jonathan Rea en Alex Lowes .

Leuke verhalen en een paar uur vermaak van helden van weleer en tegenwoordig .met dank aan Racesport.nl

https://www.racesport.nl/...erke-verhalen-van-weleer/

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem30
Jack Miller maakt na dit seizoen de overstap naar het officiële Ducati MotoGP Team. Dit nieuws heeft Ducati woensdagochtend middels een officieel persbericht wereldkundig gemaakt. Wie vanaf komend seizoen de teamgenoot zal zijn van de Australiër is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:58
Opmerkelijk toch? Ik vraag me af hoe de relatie tussen Ducati en Petrucci op dit moment is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
My-life schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:06:
Opmerkelijk toch? Ik vraag me af hoe de relatie tussen Ducati en Petrucci op dit moment is.
Niet echt eigenlijk. Geruchten waren er al lang. Het schijnt dat Ducati gaat kiezen voor verjonging en ze Dovi met zijn 34 jaar geen nieuw 2 jarig contract willen aanbieden.
Pagina: 1 ... 46 ... 77 Laatste