Hier ook genoten.
Mooi om te zien dat Suzuki de stijgende lijn voort kan zetten. Hoeveel acties heeft Rins wel niet gemaakt.
Honda Marquez heeft het gewoon weer goed voor mekaar. Die schouderblessure is echt geen issue meer. Wat ik wel opvallend vond, was dat hij niet eerder wat speldenprikjes uitdeelde. Dat was vorig jaar wel anders.
En dan Lorenzo... Ik mag toch hopen voor hem dat hij zijn draai sneller gaat vinden dan bij Ducati. Dit was gewoon niet best en voor Honda moet dit ook zwaar teleurstellend zijn. Misschien dat ze Lorenzo moeten vastlijmen aan die fiets ofzo...
Wie me dan niet teleurstelde was Bradley Smith. Die reed op Aprillia ook gewoon netjes achteraan
Podium voor Crutchlow is ook zeer gegund. Keihard gewerkt om weer op oude niveau terug te komen en dan zo een eerste race eindigen. Geweldig voor hem.
Alle rookies ook lekker gereden. Mooi om te zien. Daar gaan we nog wel leuke verassingen zien denk ik zo.
Wat betreft Eurosport commentaar. David Emmet zal de eerste paar races nog vanuit de pits verslag doen. Tijdens de races van Jerez, Assen, Oostenrijk, Silverstone, Misano, Aragon & Valencia wordt het team versterkt door verslaggever Herbert Cool.
Iemand trouwens nog ergens gelezen waarom Iannone eraf ging nadat de race was afgelopen?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.