Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste
Acties:

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 06:56
Vond de race eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Net toen ik dacht dat het spannend zou worden flikkert die itiliaan eruit ;w

Wel mooi om te zien dat Zarco en Rins weer op het podium stonden.

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:17

Bansheeben

There never was any cake...

R0y. schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:25:
Vond de race eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Net toen ik dacht dat het spannend zou worden flikkert die itiliaan eruit ;w

Wel mooi om te zien dat Zarco en Rins weer op het podium stonden.
Ik vind de races in MotoGP de laatste tijd sowieso om te janken. Gaat een beetje de F1 kant op van banden managen tot je een ons weegt en dan misschien tegen het eind een keer aanzetten. En dan is het vrijwel altijd Marquez tegen Dovi. Veel te kunstmatig allemaal. Laat ze maar weer eens wat meer druk op MM zetten met een hogere racepace, gaat ie misschien ook in de wedstrijd weer wat vaker op z'n plaat.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alle rijders kampioenschappen zijn nu dus duidelijk, haalt ook de spanning uit de laatste races helaas.

Op naar het volgende seizoen dan maar ;)

A smile a day....

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:09
Geen Ten Kate met Honda meer in Superbikes

Zo zal Honda (HRC) dinsdagmiddag tijdens de EICMA in Milaan haar nieuwe WorldSBK plannen voor 2019 bekend gaan maken. Hoewel het nieuws nog niet officieel is zal Honda hier onthullen dat men als HRC (Honda Racing Corporation) een samenwerking is aangegaan met het Japanse Moriwaki voor het runnen van het nieuwe WorldSBK Team en dat men gebruik gaat maken van de faciliteiten (o.a. trucks, pitboxen en hospitality) van het Italiaanse Althea Racing.

https://www.racesport.nl/...urope-en-ten-kate-racing/

Dat zat er al een paar weken aan te komen

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Lang heeft hij niet hoeven werken in de ijzerwarenwinkel van zijn opa, Fenati vanaf volgend seizoen weer terug in de Moto3.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:17

Bansheeben

There never was any cake...

alesandro_46 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:02:
Lang heeft hij niet hoeven werken in de ijzerwarenwinkel van zijn opa, Fenati vanaf volgend seizoen weer terug in de Moto3.
Helaas... Is er echt een in de categorie van mensen die het nooit zullen begrijpen

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
@Bansheeben, time will tell, maar gezien zijn verleden ben ik er ook huiverig voor.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
Viel met nog 10 ronden te rijden binnen. Dacht ff dat ik naar de Redbull Rookies Cup zat te kijken.

• Joris748
  • Nu online
Zou Rossi dit seizoen dan toch nog een overwinning gaan halen?

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Wat een condities. Eigenlijk gekkenwerk...

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En ze gaan weer na de rode vlag (voor hen die dit topic volgen).

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07:17
gambieter schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:02:
En ze gaan weer na de rode vlag (voor hen die dit topic volgen).
Safetycar reed ook wel mooi door die plassen water heen :9

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Volgende keer de laatste race in November ook maar gewoon op Assen gaan rijden, dus? :P

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Joris748
  • Nu online
Jammer, Rossi eraf.

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-02 22:21

Kasai

Legendary

Mooie race weer vandaag, jammer van alle glijpartijen. Erg cool om een KTM op podium te zien! Heb zin in volgend seizoen!

Atlas#22744

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Mooie afsluiter van het jaar. Op naar 2019!

Oja, Fenati doet weer een foutje maken.. https://www.racesport.nl/...enati-opnieuw-in-de-fout/

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

:F Wat een figuur. Die gaat sowieso weer walgelijk gedrag vertonen op de baan, tijdbom.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Joris748
  • Nu online
Dacuuu schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:06:
Mooie afsluiter van het jaar. Op naar 2019!

Oja, Fenati doet weer een foutje maken.. https://www.racesport.nl/...enati-opnieuw-in-de-fout/
Ik blijf de zelfreflectie missen. Het ligt altijd aan de ander 8)7

Ben benieuwd naar volgend jaar. Hopelijk wordt het een seizoen waar 6 merken meestrijden voor het podium.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

steveman schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:06:
[...]
:F Wat een figuur. Die gaat sowieso weer walgelijk gedrag vertonen op de baan, tijdbom.
Gezien het boetebedrag, indien juist, heeft ie nog geen 10km/h te hard gereden. Ik weet wel dat ie op de baan wat onfrisse acties heeft laten zien maar om iemand maar meteen met pek en veren af te voeren, gebaseerd op zijn eerdere acties, gaat misschien wat ver?

Er wordt hier in de 30km zones door vrijwel iedereen wel meer dan 10km/h te hard gereden, sterker, er rijden er legio rond hier in Nederland die hun derrière afvegen met de maximumsnelheid (of richting aangeven, stoppen voor rood licht, enz...), zonder dat ze daar wellicht een goede reden voor hebben?

A smile a day....

• mathelicious
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:04
hardware-lover schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:07:
[...]

Gezien het boetebedrag, indien juist, heeft ie nog geen 10km/h te hard gereden. Ik weet wel dat ie op de baan wat onfrisse acties heeft laten zien maar om iemand maar meteen met pek en veren af te voeren, gebaseerd op zijn eerdere acties, gaat misschien wat ver?

Er wordt hier in de 30km zones door vrijwel iedereen wel meer dan 10km/h te hard gereden, sterker, er rijden er legio rond hier in Nederland die hun derrière afvegen met de maximumsnelheid (of richting aangeven, stoppen voor rood licht, enz...), zonder dat ze daar wellicht een goede reden voor hebben?
Zullen we dan allemaal maar in protest gaan en wegrijden van de politie als we vinden dat het wel mee valt. Zo werkt het niet helaas, zeker als je al de fout in bent gegaan. Hij moet even op de blaren zitten en dat accepteren.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

[...]

Bericht is ge-ninja-edit sinds mijn post, da's best revelant he.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Joris748
  • Nu online
[...]

Fenati laat wederom zien, dat hij zichzelf verliest als de druk een beetje te hoog wordt.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mathelicious schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:10:
[...]
Zullen we dan allemaal maar in protest gaan en wegrijden van de politie als we vinden dat het wel mee valt. Zo werkt het niet helaas, zeker als je al de fout in bent gegaan. Hij moet even op de blaren zitten en dat accepteren.
Als hij een boete van €80,- krijgt voorgeschreven, dan zal het met het wegrijden ook wel meegevallen zijn misschien? Niet vergeten dat het mogelijk nogal opgeklopt is door de Italiaanse media en een verhaal heeft vaak meer dan één kant. Ik zeg niet dat Fenati niet fout is geweest, maar als je een artikel al begint met "remmenknijper"..., dan heb je al een kant gekozen in mijn ogen.

A smile a day....

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:49

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

A wise man once said: 'Work is not a place."

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21-02 19:28

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Dikkkkkk >:)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nog een leuk nieuwte. Rob gaat WK SuperSport rijden. _/-\o_ _/-\o_

Link lijkt raar, maar is een link naar online nieuwsbrief uit een email. ;)

http://2hja4.r.ca.d.sendi...IOl7vXRaEUTLEhc7sRRJL9We4

Tylen wijzigde deze reactie 16-01-2019 09:40 (12%)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True