Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 42 43 44 Laatste
Acties:

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-09 22:05

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Topicstarter
Heerlijke tweede wedstrijd. Mooie gevechten gezien. Rins super goed naar voren gereden.

MM van andere planeet. Wat een overmacht.

Pechvogel van de dag Crutchlow. Misschien dat straks beter te zien is maar ik zag geen beweging. Maar het zal wel zo zijn.

Morbidelli ook lekker, maar kwam net te kort op einde. Te gretig waardoor ie een domme fout maakt en ook nog Vinales nog mee neemt. Maar die gaat nog wel een podium pakken dit jaar.

Hopelijk kan Suzuki volgende race direct weer vanaf een goede startplek mee doen.

[PSN: DeTjuK] [Join our Discord!] [YouTube] [psnracing.nl] [Facebook]

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18:41
Rins mag nu wat mij betreft wel een keer op het middelste plekje op het podium komen, hij verdient het echt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06:23
DeTjuk schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:54:
Heerlijke tweede wedstrijd. Mooie gevechten gezien. Rins super goed naar voren gereden.

MM van andere planeet. Wat een overmacht.

Pechvogel van de dag Crutchlow. Misschien dat straks beter te zien is maar ik zag geen beweging. Maar het zal wel zo zijn.

Morbidelli ook lekker, maar kwam net te kort op einde. Te gretig waardoor ie een domme fout maakt en ook nog Vinales nog mee neemt. Maar die gaat nog wel een podium pakken dit jaar.

Hopelijk kan Suzuki volgende race direct weer vanaf een goede startplek mee doen.
Was een mooie race, jammer dat MM niet meedeed :+

Vinales leek ff in te houden achter Petrucci, waardoor Morbidelli geen kant meer op kon (toen hij er iets te hard kwam). Raceongelukje wat mij betreft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14:47

Kasai

Legendary

Mooie race gezien! Leuk om te zien dat er om plek 2 werd gestreden alsof het voor de winst was, jammer dat Rins niet iets beter had gekwalificeerd, anders had ik hem wel op 2 gezien. Alle Yamaha's deden erg goed mee, ik geloof het in ieder geval niet als ze zeggen dat hun motorfiets niet goed is :+

En Marquez, de tandjes wat kan die gast rijden, mooi dat zijn teammanager(?) langs start finish stond te gebaren dat ie rustig moest doen en gewoon 39s blijven rijden :')

Atlas#22744

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kasai schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:32:
Mooie race gezien! Leuk om te zien dat er om plek 2 werd gestreden alsof het voor de winst was, jammer dat Rins niet iets beter had gekwalificeerd, anders had ik hem wel op 2 gezien. Alle Yamaha's deden erg goed mee, ik geloof het in ieder geval niet als ze zeggen dat hun motorfiets niet goed is :+

En Marquez, de tandjes wat kan die gast rijden, mooi dat zijn teammanager(?) langs start finish stond te gebaren dat ie rustig moest doen en gewoon 39s blijven rijden :')
Was dat niet de sponsor die gebaarde dat ie rustiger moest rijden? :+ Zo ver voor de anderen uit geeft natuurlijk niet de "airtime" die de anderen bij het gevecht om plaats 2 nu wel kregen.

Spannende races om te zien, vooral omdat (buiten MM om), er grote groepen rijders om de eerste plekken bleven vechten. Gardner stal de show wat mij betreft in de Moto2 klasse. Tjonge, wat een machine beheersing.

A smile a day....

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:26

Laguna

Connaisseur

Iemand nog een tip voor een website met een MotoGP kalender voor in je eigen agenda? In het topic kwam ik alleen toomuchracing.com/calendar/ tegen, maar daarin staan alleen de races vermeld zonder tijd.

Ik gebruikte altijd die van gpupdate.net, hier stonden dan alle vrij trainingen, kwalificaties en races in met daarbij alle tijden. Maar helaas is de kalender van hen dit jaar erg karig, er staan nu alleen de races in en daarbij kloppen de tijden niet.

Laguna wijzigde deze reactie 02-04-2019 11:05 (8%)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:48
DeTjuk schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:54:
Pechvogel van de dag Crutchlow. Misschien dat straks beter te zien is maar ik zag geen beweging. Maar het zal wel zo zijn. .
Zie hier de officiële tweet + filmpje van de jumpstart. Het gaat er niet om of je voordeel hebt of niet van een jumpstart, je mag gewoon niet bewegen.

https://twitter.com/i/status/1112501706582118402

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dacuuu schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:40:
[...]
Zie hier de officiële tweet + filmpje van de jumpstart. Het gaat er niet om of je voordeel hebt of niet van een jumpstart, je mag gewoon niet bewegen.

Duidelijk zo, goed in beeld gebracht. Ze hanteren daarvoor bij MotoGP schijnbaar andere regels dan bij Formule 1. Ik zag Hamilton tijdens een van de Russische GP's precies hetzelfde doen, en dat was toen blijkbaar geen probleem. Ik heb er toch naar naar gezocht binnen de regelgeving maar er niets over kunnen vinden destijds.

A smile a day....

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:14

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

hardware-lover schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:45:
[...]

Duidelijk zo, goed in beeld gebracht. Ze hanteren daarvoor bij MotoGP schijnbaar andere regels dan bij Formule 1. Ik zag Hamilton tijdens een van de Russische GP's precies hetzelfde doen, en dat was toen blijkbaar geen probleem. Ik heb er toch naar naar gezocht binnen de regelgeving maar er niets over kunnen vinden destijds.
Als ze dit zouden tollereren dan kan je net zogoed achteraan starten en zorgen dat je voordat de lampen uit zijn niet je lijntje passeert ;) Rijd je ondertussen wel 100+ ofzo hahaha.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 18:41
Dacuuu schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:40:
[...]

Just,
Maar wel een grote straf voor dit minieme voordeel.

My-life wijzigde deze reactie 02-04-2019 14:36 (10%)

Specs

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ten Kate toch met Yamaha in de World SuperBikes. Dacht ik al ;)

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 09-09 16:46
Tylen schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:38:
Ten Kate toch met Yamaha in de World SuperBikes. Dacht ik al ;)
Had Suzuki verwacht.

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:25
Ik eigenlijk ook. Ben benieuwd.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-09 07:12
My-life schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:33:
[...]

Just,

[...]

Maar wel een grote straf voor dit minieme voordeel.
ene kant terecht andere kant waar hebben we het over? 8)7

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ze postte alleen maar yamaha fotos op de socials. Dus had dit wel verwacht. En vriendjes met Zeelenberg etc etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VFRRijder
Nou, Bautista kampioen neem ik aan? Zelfs met een downgrade kan waarschijnlijk niemand hem bijhouden.

Vraag me af of de organisatie hier blij mee is.....die dominantie van Rea van afgelopen jaren valt in het niet bij wat Bautista laat zien.

• R0y.
Kan iemand die Peter vertellen dat het Rossi is, en niet Roshi (de neef van Mario, de broer van Yoshi).

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 17:52

steveman

"Be curious"

Als je ze zo ziet stuiteren over COTA ben je blij dat een mogelijk F1-circus eerder zal neerstrijken op Zandvoort zeg.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ja op assen was logischer. Maar voor ons is het beter dat het naar cpz gaat.

Wat een mazzelpik die Bautista. Michael had op zeker de pole gepakt anders.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

R0y. schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 22:01:
Kan iemand die Peter vertellen dat het Rossi is, en niet Roshi (de neef van Mario, de broer van Yoshi).
Lol.

Ik vatte hem ook ff niet waarom er gister FP1 moto2 rood werd gevlagd de laatste 3 minuten.
leek me een beetje laat, want je zag net beeld dat degene die gevallen was al weg was. of was dat voor de Ambu 'dat die ergens op de baan moest oversteken' ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 18:21
Ik schakel net in. Start delayed omdat?

• Joris748
Sneeuwt het nu???

Heb het al nooit handig gevonden om naar begin april te gaan. Misschien toch maar eens overleggen voor een beter plekje op de kalender.

Joris748 wijzigde deze reactie 13-04-2019 14:27 (80%)

• TheBrut3
Natte sneeuw zo te zien ja :+ Daar had ik niet aan gedacht. 8 graden en zonnig hier.

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:05
Race 1 afgelast helaas

• Dacuuu
Tja jammer. Op buienradar had je een mooi gat. Als ze nou bijv om kwart voor 2 begonnen met de race dan had je een droge race gehad. En je zag de grote bui aankomen rond half 3..

Maargoed, ik zit weer in de auto naar huis, het kaartje van vandaag is ook morgen geldig, maar dan kan ik niet. :9

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Dacuuu schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:42:
Tja jammer. Op buienradar had je een mooi gat. Als ze nou bijv om kwart voor 2 begonnen met de race dan had je een droge race gehad. En je zag de grote bui aankomen rond half 3..

Maargoed, ik zit weer in de auto naar huis, het kaartje van vandaag is ook morgen geldig, maar dan kan ik niet. :9
De race vervroegen gaat niet zoveel. Uitzendschemas, etc etc alles loopt in het 100 dan.

• Dacuuu
Tylen schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:27:
[...]

De race vervroegen gaat niet zoveel. Uitzendschemas, etc etc alles loopt in het 100 dan.
Dat is zo. Maar ze gingen nu op de grid staan, terwijl je de grote bui al van ver zag aankomen op buienradar. Ach het blijft altijd wat. Soms heb je het juist, soms juist niet. Shit happens. :P

• steveman

steveman

"Be curious"

Mooie 3e plek! (na die bijna vroegtijdige afstap :X)

Maar Bautista is nu officieel onverslaanbaar zo ongeveer.

steveman wijzigde deze reactie 14-04-2019 11:42 (36%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• sig69
Oef, race 2! Kippenvel _/-\o_
Bij de F1 viel ik in slaap maar dit was op het puntje van m'n stoel de hele race.

sig69 wijzigde deze reactie 14-04-2019 15:09 (73%)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sig69 schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:08:
Oef, race 2! Kippenvel _/-\o_
Bij de F1 viel ik in slaap maar dit was op het puntje van m'n stoel de hele race.
Mooi zo. Hopelijk gaat dat later vandaag nog een paar keer meer gebeuren (dat op het puntje zitten) 😉

A smile a day....

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Hoe VDM Rea inhaalde. In Meeuwenmeer uit. Wtf. Man.

• xos
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:00
Heb het vanmiddag vanaf de tribune bekeken maar Bautista lijkt toch wel het verschil te maken. De panigale is bloedsnel maar er zit enorm veel beweging in de motor waar de andere Ducati coureurs waarschijnlijk veel moeite mee hebben. Hoe Bautista door madijk richting ossebroeken gaat, motor stond niet in lijn met de voorkant _/-\o_. Hij was hem in race 1 in de haarbocht trouwens bijna 2 keer kwijt. Je kon het geschraap van stepjes/uitlaat/kuipwerk horen, hij heeft vandaag er iig voor moeten werken.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ik ben ook zeker ervan overtuigd dat het de coureur is in dit geval. Wat een eindbaas.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Mooie Moto3 race, met een verrassend einde. werd in sommige fases wat ruw gereden, maar heb genoten

Moto2 gestart en gelijk valpartij met 3 rijders

Hackus wijzigde deze reactie 14-04-2019 19:22 (20%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13:59
Bo 13de, lekker maat! Punten!

• sig69
Tylen schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:51:
Hoe VDM Rea inhaalde. In Meeuwenmeer uit. Wtf. Man.
Dat was geweldig inderdaad!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:07

Steffie

Opaque

Tylen schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:29:
Ik ben ook zeker ervan overtuigd dat het de coureur is in dit geval. Wat een eindbaas.
Ik denk dat meer dan helft van het verschil door de motor wordt gemaakt. Als je ziet hoe hij uit Stekkenwal wegrijdt van Rea, dan kan dat echt niet alleen de coureur zijn. Als ze allebei vol op het gas zijn loopt hij gewoon meters weg; daar is weinig rijderskunst aan.

Was er het hele weekend bij. Gisteren was een deceptie met die rode vlag en afgelaste race. Vandaag heeft Van der Mark het helemaal goed gemaakt. Die actie buitenom Rea wordt de inhaalactie van het jaar. _/-\o_

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Joris748
Steffie schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:13:
[...]

Ik denk dat meer dan helft van het verschil door de motor wordt gemaakt. Als je ziet hoe hij uit Stekkenwal wegrijdt van Rea, dan kan dat echt niet alleen de coureur zijn. Als ze allebei vol op het gas zijn loopt hij gewoon meters weg; daar is weinig rijderskunst aan.

Was er het hele weekend bij. Gisteren was een deceptie met die rode vlag en afgelaste race. Vandaag heeft Van der Mark het helemaal goed gemaakt. Die actie buitenom Rea wordt de inhaalactie van het jaar. _/-\o_
Gaan ze op hetzelfde punt vol op het gas? Als Bautista 5 meter eerder op het gas gaat, trekt Rea dat niet meer bij.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Steffie schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:13:
[...]

Maar dan had Davis dat ook moeten doen toch? Oke oke de duc helpt zeker mee eraan ;)

Maar die actie van Michael. Als je ooit Assen zelf gereden hebt dan weet je dat dat eigenlijk niet kan. Heb het ook nog nooit gezien/meegemaakt. Dikke ballen actie hoor. Pfff.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
Ai, MM op zijn snavel!

Zou VR nu weer eens winnen? Hoop het en gun het hem.

Edit: Rins rijdt erg sterk :Y

Joris748 wijzigde deze reactie 14-04-2019 21:28 (73%)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Rins dus, of zou Rossi nog iets hebben?

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Joris748
Als Rins geen fouten maakt, wint hij de wedstrijd. Rossi lijkt niet meer aan te kunnen zetten.

• Joris748
Mooi podium _/-\o_

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Meest interessante COTA race ooit. (denk ik)

Mooie win erg koel uitgespeeld door Rins en dat voor z`n 1e.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SjoerdV nl
  • Laatst online: 17:20
Top podium, in welke volgorde dan ook.

Prima race :)

PVOutput:12x JASolar 270 Full Black 3240 Wp ZZO op SolarEdge SE4000 omvormer

• steveman

steveman

"Be curious"

Pwoah! Dat vond ik best wel spannend :D

Erg knap van Suzuki en Rins zeg.

M'goed, vergeet niet dat het een ogenschijnlijk onbenullig foutje van MM was...

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13:59
MM deed een MM.. Zo snel maar over het randje gaan doet hij toch nog net te vaak. ach, stukje spanning in kampioenschap. En kloten dat Rossi niet won, maar dat is persoonlijke voorkeur. Rins ook gewoon cool en top

• R0y.
Wat een clown die MM. Dondert hij weer van die motor af.

Lekker voor Rins!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ai ik was wel even zuur toen ik Marquez onderuit zag gaan, gelukkig maakte Rins een hoop goed door nog de winst te pakken. Wordt wel een spannend kampioenschap op deze manier :)

Atlas#22744

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Kasai schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:41:
Ai ik was wel even zuur toen ik Marquez onderuit zag gaan, gelukkig maakte Rins een hoop goed door nog de winst te pakken. Wordt wel een spannend kampioenschap op deze manier :)
Ach wel nee. Marquez kan wel een wedstrijdje missen ;)

• ppbruins
Kasai schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:41:
Ai ik was wel even zuur toen ik Marquez onderuit zag gaa
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen toen ik het zag gebeuren :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

ppbruins schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:36:
[...]

Een echte MotoGP fan.

Atlas#22744

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 08:59
ppbruins schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:36:
[...]

Dat ie bij het optillen van de motor 'm de andere kant op liet stuiteren en later tijdens t aanduwen er weer afrolde zag er inderdaad wel komisch uit, maar lachen om het vallen zelf ....

Beetje hetzelfde als lachen toen Ronaldo uitgleed tegen Ajax afgelopen woensdag :O :Z

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
Het Vosje schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:10:
[...]

maar lachen om het vallen zelf ....
Opmerking was niet op zo'n manier bedoelt 8)7

MM heeft meestal van die knullige valpartijen omdat hij echt de limiet opzoek.

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:52

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Het Vosje schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:10:
[...]

Dat ie bij het optillen van de motor 'm de andere kant op liet stuiteren en later tijdens t aanduwen er weer afrolde zag er inderdaad wel komisch uit, maar lachen om het vallen zelf ....
Niet zo gek, midden in de race crashen, vervolgens veel rennen, motor optillen, rennen...Hartslag van 200 ?

Asus Zenbook i7 256gb

• Het Vosje
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 08:59
Ghostrider schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:29:
[...]

Niet zo gek, midden in de race crashen, vervolgens veel rennen, motor optillen, rennen...Hartslag van 200 ?
Is voor hem normaal toch? Crashen, sprinten, pole position pakken :P

• DeTjuk

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Topicstarter
Lekker weekendje weer mensen.

Heerlijke tweede race in het WKSBK. P2 is echt lekker voor VdM. Inhaalactie Meeuwenmeer was echt super om te zien.

Moto2 niet gezien, maar nette plek voor Bo :)

En dan de MotoGP. Het leek een herhaling van zetten te worden. MM die constant vanaf bijna de eerste ronde het gat weet te vergroten. Bij aanvang van de race had ik al een voorgevoel dat zijn 7e overwinning op COTA weleens niet door zou kunnen gaan.
Zoals bij het Eurosport commentaar al is besproken, blijkt de 2019 Honda een stuk lastiger aan te duwen te zijn (lees:niet). Anders was er niks aan de hand geweest. Vorig jaar zijn er ook paar schuivers van MM geweest waarbij hij de motor rechtop zette er op sprong en weer verder ging.

Ik vraag me af of MM hier iets aan gedaan wil hebben (kan dat überhaupt?). Alhoewel Peter Bom aangaf dat vorig jaar de crashes later in de bocht voorkwamen en corrigeren MM-stijl een optie was. Nu lijkt de motor eerder de grip te verliezen en is er geen houden meer aan.

Zal MM minder risico gaan (moeten) nemen? Vast niet, maar zijn marge lijkt groot genoeg in race pace, dus tandje minder moet kunnen.

Fijn dat de progressie van Suzuki mag resulteren, met een beetje geluk weliswaar, in een hoogste klassering. Dat is ze en Rins absoluut gegund.

Vond het ook super dat Pol Espargaro een vijfde kwalificatietijd wist neer te zetten. Helaas kwam hij qua race pace te kort en eindigde op P8. Zullen ze ontzettend blij mee zijn, want beste resultaat ooit, dacht ik?

En je geld op Crutchlow zetten is toch ook niet handig hoor. Die valt toch wel net wat te vaak, want te gretig? Hij had gewoon een podiumplek kunnen rijden. Het pak deed wel goed zijn werk. Blijft beetje knullig om te zien zo'n wandelend Michelin poppetje maar goed, veiligheid voorop.

Zijn crash lijkt erg veel op die van MM. Voorwiel dat vrij vroeg de grip kwijt is. Gaan we misschien voor de HONDA coureurs nog wel meer zien dit WK.

En is het inderdaad zo dat Lorenzo zijn ketting er voor de tweede keer af ging?

DeTjuk wijzigde deze reactie 15-04-2019 09:42 (6%)

• ppbruins
DeTjuk schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:40:
Gaan we misschien voor de HONDA coureurs nog wel meer zien dit WK.
of de ketting eraf :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
Niet alleen die inhaalactie van Van der Mark was knap. Ook hoe hij in de laatste ronde die aanval van Rea pareerde. Ingaan Mandeveen? Hij liet hem goed staan _/-\o_

Al kwam Rea ook wel heel goed door de GT, was erg close op de finishlijn. Geen beelden meer gezien hoe ze de GT in gingen.

• DeTjuk

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Topicstarter
Joris748 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:58:
Niet alleen die inhaalactie van Van der Mark was knap. Ook hoe hij in de laatste ronde die aanval van Rea pareerde. Ingaan Mandeveen? Hij liet hem goed staan _/-\o_

Al kwam Rea ook wel heel goed door de GT, was erg close op de finishlijn. Geen beelden meer gezien hoe ze de GT in gingen.
Ja, die beelden had ik ook nog wel willen zien. Want het gat was behoorlijk groot, maar op de finish bijna teniet gedaan. Dus hoe Rea dat heeft geflikt was ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:24
DeTjuk schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:16:
[...]

Ja, die beelden had ik ook nog wel willen zien. Want het gat was behoorlijk groot, maar op de finish bijna teniet gedaan. Dus hoe Rea dat heeft geflikt was ik ook wel benieuwd naar.
Vergeet niet dat Rea toen hij voor Ten Kate reedt verschillende ned races mee gedaan heeft en op Assen net zo goed als niet beter de weg weet dan van der Mark

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Het Vosje schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:36:
[...]

Is voor hem normaal toch? Crashen, sprinten, pole position pakken :P
Lorenzo probeerde het ook ;) Maar toen kwam de aap uit de mauw... Hij is nie zo goed nie als MM ;)

• ppbruins
Tylen schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:18:
[...]

Lorenzo probeerde het ook ;) Maar toen kwam de aap uit de mauw... Hij is nie zo goed nie als MM ;)
Lorenzo crashte gisteren niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

ppbruins schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:24:
[...]

Lorenzo crashte gisteren niet.
Zaterdag tijdens de kwalificatie deed ie hetzelrfde als Marquez. Oke hij crashde niet maar ketting brak wel. Daarnaast hoefde hij niet over de muur te klimmen maar kon eromheen lopen ;) En zijn 500m sprint duurde een minuutje langer :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:54
@ppbruins, Tylen heeft het over de kwalificatie. Daar moest Lorenzo zijn fiets ook parkeren nadat deze bij het uitkomen van de laatste bocht niet meer wilde (geen idee wat het probleem was). Toen moest Lorenzo ook een sprintje trekken terug naar de pit box.

Betreft de race had Peter Bom (Eurosport) het erover dat de ketting eraf was gelopen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
Tylen schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:28:
[...]

Zaterdag tijdens de kwalificatie deed ie hetzelrfde als Marquez. Oke hij crashde niet maar ketting brak wel. Daarnaast hoefde hij niet over de muur te klimmen maar kon eromheen lopen ;) En zijn 500m sprint duurde een minuutje langer :P
Aah inderdaad. Zijn 'sprint naar de pits' was ik even vergeten :)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zag dat de RBR ook weer het circuit op gaan komen het volgende race-weekend.
Één (hele jonge) Nederlandse deelnemer dit jaar, maar wel eentje met een bekende achternaam ;)

https://www.redbull.com/nl-nl/zonta-van-den-goorbergh-motogp

Het gaat om het persoontje rechts (voor ons) op de foto :+

A smile a day....

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-09 07:12
hardware-lover schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:51:
Één (hele jonge) Nederlandse deelnemer dit jaar, maar wel eentje met een bekende achternaam ;)

[Afbeelding]
Is die linker een Fan? ;) :P

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zijn grootste 😏

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppbruins
15 jaar geleden. Eerst overwinning van Marco.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
Heeft Yamaha goed afgekeken van Ducati.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alesandro_46
Petronas SRT op één en twee, wie had dat gedacht? Klasse!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Oei, lelijke crash bij de Moto2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daannn1987
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10:30
Ja.. relatief goed afgelopen voor zover ik heb kunnen zien... Geen rijders geraakt

16xDMEGC 300WP (4800) @ SB5.0 ||| ELGA Toshiba Standalone

Acties:
  • +3Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Kunnen ze die gozer niet beter z`n eigen kampioenschap geven. :X

Als hij niet mee zou doen hebben we ongeveer het meest interessante seizoen ooit.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dacuuu
TheBrut3 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:28:
Wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Kan zo snel geen goed filmpje vinden, zal vast op YouTube komen.
YouTube: MOTO 2 CRASH | MOTO 2 SPAIN CIRCUIT JEREZ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R0y.
ppbruins schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:28:
Heeft Yamaha goed afgekeken van Ducati.

[Afbeelding]
Heeft Honda het ook niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

enchion schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:45:
heeft ie toch al? Dat kampioenschap rijd altijd een paar seconde voor de MotoGP ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:28:
Idd. Maar ik vind het wel bijzonder jammer dat de Moto2 race dan meteen flink moet worden ingekort omdat MotoGP precies op tijd van start moet gaan. Jammer, ik kan me daarmee vaak beter vermaken dan met de MotoGP, vooral als M&M de rest toch te kakken zet.

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Tja je zit vast aan een tijdschema, dus ik snap wel dat het ze het moeten inkorten.

Moto2 was wel vrij saai na de crash, erg leuk om te zien dat Alex Marquez nog op de valreep mee kon rijden, al was het vanuit de pitstraat... Helaas kon ie niet veel bereiken in de race.

MotoGP was wel weer spannend, de Yamaha's leken mee te kunnen doen voor de winst, maar konden uiteindelijk niet meer volgen. Ik vond het echt zo kut voor Quartararó dat ie pech had met zijn motor, hij had echt op het podium moeten staan. Wel weer leuk om te zien dat Rins zo goed mee doet, hopelijk houdt ie dit vol aankomende races :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppbruins
R0y. schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:11:
[...]

Heeft Honda het ook niet?
Aprilia inmiddels ook al.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppbruins

Als hij niet mee zou doen hebben we ongeveer het meest interessante seizoen ooit.
Het zou die gozer sieren als hij overstapt naar een ander merk zoals Zarco en Rossi in het verleden. Hij rijdt de titels zo wel erg 'makkelijk' bij elkaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppbruins
Kasai schreef op maandag 6 mei 2019 @ 07:52:
Ik vond het echt zo kut voor Quartararó dat ie pech had met zijn motor, hij had echt op het podium moeten staan.
Denk dat hij uiteindelijk hetzelfde probleem zou gaan krijgen als Morbi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

ppbruins schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:52:
[...]

Het zou die gozer sieren als hij overstapt naar een ander merk zoals Zarco en Rossi in het verleden. Hij rijdt de titels zo wel erg 'makkelijk' bij elkaar.
Dat gaat niet gebeuren. Hij gaat eerst Agostini van zijn troon stoten: Wikipedia: List of Grand Prix motorcycle racing World champions

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppbruins
Tylen schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:23:
[...]

Dat gaat niet gebeuren. Hij gaat eerst Agostini van zijn troon stoten: Wikipedia: List of Grand Prix motorcycle racing World champions
Laten we hopen dat hij dan gauw echte tegenstand krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-09 15:46

Bansheeben

There never was any cake...

Kasai schreef op maandag 6 mei 2019 @ 07:52:
MotoGP was wel weer spannend.
:')

15-20 rondjes temporiseren en dan gaat MM ervandoor. Nee, MotoGP is al 3 jaar niet meer spannend.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VFRRijder
Bansheeben schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:52:
[...]

15-20 rondjes temporiseren en dan gaat MM ervandoor. Nee, MotoGP is al 3 jaar niet meer spannend.
Dit jaar lijkt er inderdaad echt weer een grote overmacht van MM te zijn. In de WSBK is het al niet beter met de dominantie van Bautista.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppbruins
[...]

Tenzij Dovi een goede afstelling kan vinden en de strijd kan aan gaan..
Hoop ook dat Lorenzo snel tegenstand kan bieden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• VFRRijder
ppbruins schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:56:
[...]

Tenzij Dovi een goede afstelling kan vinden en de strijd kan aan gaan..
Hoop ook dat Lorenzo snel tegenstand kan bieden.
Lorenzo zal pas volgend jaar een beetje meekomen.......nadat z'n contract is opgezegd ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

VFRRijder schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:07:
[...]

Lorenzo zal pas volgend jaar een beetje meekomen.......nadat z'n contract is opgezegd ;)
Lorenzo wie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VFRRijder
Als je uiteindelijk naar de stand kijkt valt het nog mee (natuurlijk door de val van MM vorige race):

1 Marc MARQUEZ Honda SPA 70
2 Alex RINS Suzuki SPA 69
3 Andrea DOVIZIOSO Ducati ITA 67
4 Valentino ROSSI Yamaha ITA 61
......
14 Jorge LORENZO Honda SPA 11

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppbruins

Als het talent nu wat eerlijker was verdeeld tussen hem en zijn broer :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-09 14:42

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

VFRRijder schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:38:
Als je uiteindelijk naar de stand kijkt valt het nog mee (natuurlijk door de val van MM vorige race):

1 Marc MARQUEZ Honda SPA 70
2 Alex RINS Suzuki SPA 69
3 Andrea DOVIZIOSO Ducati ITA 67
4 Valentino ROSSI Yamaha ITA 61
......
14 Jorge LORENZO Honda SPA 11
Zonder die val was het nog erger geweest. Alleen hij kan op die Honda rijden lijkt wel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppbruins
VFRRijder schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:07:
[...]

Of zijn zitje aanpassen. Volgens mij was dat de oplossing voor zijn problemen met de Ducati.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
ppbruins schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:05:
[...]

Of zijn zitje aanpassen. Volgens mij was dat de oplossing voor zijn problemen met de Ducati.
Bijna, geometrie van de tank aanpassen zodat hij beter contact heeft met de fiets (als mijn geheugen me niet in de steek laat).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hardware-lover schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:51:

[Afbeelding]
2x nét in de punten, niet gek voor de eerste paar races. De verschillen zijn wel groot zo door het veld heen, maar dat geldt ook voor het fysiek van de deelnemers ;)

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

[...]

Er zijn meer plekken dan plek 1.

Atlas#22744

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-09 15:46

Bansheeben

There never was any cake...

Kasai schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:15:
[...]

Er zijn meer plekken dan plek 1.
Ja het gevecht om de 6e plek was erg spannend... Nee, daar ga ik geen 40 minuten voor zitten. Maar goed, voor elk wat wils

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Pagina: 1 ... 42 43 44 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True