Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste
Acties:

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
leekers schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:45:
[...]

Geen zelfreflectie ? Dat valt wel mee toch ?

Nu heeft Fenati in een interview met de Italiaanse krant La Repubblica laten weten dat hij voorlopig stopt. “Ik ga eerst een tijdje in de ijzerwarenwinkel van mijn opa werken, met hem en mijn moeder”, zei de 22-jarige coureur. “Nu is het beter om deze sport vaarwel te zeggen.”

De Italiaan hekelt naar eigen zeggen de ‘onrechtvaardigheid’ in de sport, en heeft aangegeven zijn helm voor onbepaalde tijd in de wilgen te hangen. “Wil je mijn helm en mijn pak nog zien? Er zit een dikke zwarte rubberstreep op van Manzi’s band. Deze sport is niet langer mijn sport. Er is te veel onrechtvaardigheid in deze sport. Hij heeft me drie keer aangevallen en hij had me kunnen vermoorden. Het is altijd mijn doel geweest om op het circuit te winnen. Ik heb echter gezien dat niemand geïnteresseerd is in mij en mijn lijden.”
Nee, geen zelfreflectie. Het ligt aan anderen, niet aan zichzelf. :X

Bij Ajo ging hij over de schreef. Met die monteur in het VR46 team ging hij over de schreef. En nu weer. Dus niet alleen geen zelfreflectie, maar ook weinig lerend vermogen.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:49

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ik wacht nog steeds op de beelden van dat Manzi hem aanreed.

* Tylen slingert even eurosport player aan.

Edit: Even terug gekeken. Manzi zat wel te kutten met hem. Maar de reactie was natuurlijk niet goed. Maar snap zijn frustratie wel.

Tylen wijzigde deze reactie 11-09-2018 14:31 (36%)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07:12
https://www.racesport.nl/...-terug-uit-de-motorsport/

aardige carriere switch
motorrijder ---> winkelmedewerker
Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:20:

Edit: Even terug gekeken. Manzi zat wel te kutten met hem. Maar de reactie was natuurlijk niet goed. Maar snap zijn frustratie wel.
voor de andere :
https://www.youtube.com/watch?v=GOq89OsIhTg

chimera2 wijzigde deze reactie 11-09-2018 15:18 (59%)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Reactie van Mir:

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Die jongen is nu echt helemaal naar de kloten. Ik krijg nu wel een beetje medelijden. Ondanks dat het echt fout was.

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:53:
Die jongen is nu echt helemaal naar de kloten. Ik krijg nu wel een beetje medelijden. Ondanks dat het echt fout was.
Is niet een eenmalig iets, zijn gedrag is al jaren zo, vaak genoeg kansen gekregen, eigen schuld. #noremorse

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:08
Medelijden? Echt niet. Zulke gasten moeten we levenslang van het circuit vandaan houden.

Het is dat het nu goed afgelopen is maar het had veel anders kunnen aflopen.

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zeker geen medelijden... Maar vraag me af of dorna inmiddels doorheeft dat ze er licht hebben gestraft.
Misschien heeft die lichte straf zelfs de overige consequenties nog wel verzwaard...?

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nouja als je iemand vermoord kom je uit eindelijk ook weer vrij. Fenati is nu echt de sjaak. (Nog steeds keur ik zijn gedrag niet goed hoor)

• Nivado
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:18
Ik vind het ook wel raar dat wat die ander gedaan zou moeten hebben nergens in beeld gebracht wordt. Hij beweerd bij hoog en bij laag dat hij bijna vermoord werd, dan wil dat wel zien voordat ik hem veroordeel. De ander heeft hier schijnbaar ook 6 posities gridstraf voor gekregen, dus het was niet niks.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit deze actie heel erg fout was.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 19:53:
Die gast heeft gewoon een steekje los, hij kan best zielig zijn maar moet er dan eerst iets heel naars gebeuren als meneer weer eens kortsluiting in zn bovenkamer krijgt voordat er dit soort stappen gezet worden?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:09
Nivado schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:39:
Ik vind het ook wel raar dat wat die ander gedaan zou moeten hebben nergens in beeld gebracht wordt. Hij beweerd bij hoog en bij laag dat hij bijna vermoord werd, dan wil dat wel zien voordat ik hem veroordeel. De ander heeft hier schijnbaar ook 6 posities gridstraf voor gekregen, dus het was niet niks.
Je reaktie kan natuurlijk nooit zijn als wat Fenati deed maar laten we ook Manzi niet vergeten afgelopen zondag en ook in vorige GP's is Manzi ook niet een voorbeeld voor iedereen met zijn soms roekeloze rijden .

Ik denk dat de FIM ook op hem eens goed moet gaan letten de komende GP's voordat er weer een incident ontstaat met Manzi in een hoofdrol .

Ps.
Ik was er al bang voor maar donkere wolken in aantocht voor volgend jaar
Ik geloof niet dat Benelux een zo grote markt is voor Eurosport

https://www.racesport.nl/...de-motogp-uitzendrechten/

leekers wijzigde deze reactie 12-09-2018 06:41 (13%)

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 00:24
Laat ze aub die uitzendrechten krijgen!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nivado schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:39:
Dat staat hier biven ergens. Is linkje naar youtube.

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:08
Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:33:
Nouja als je iemand vermoord kom je uit eindelijk ook weer vrij. Fenati is nu echt de sjaak. (Nog steeds keur ik zijn gedrag niet goed hoor)
Nu echt de sjaak? Kom op, dit is terecht. Om in jouw voorbeeld te blijven (moord), dan zou hij nu ook berecht moeten worden tot poging tot moord.

Persoonlijk heb ik totaal geen medelijden met hem. Ik zou willen dat er vaker zo gehandeld wordt,ook bij andere sporten.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

O het is absoluut terrecht. Maar de jongen is 22. Heeft waarschijnlijk zijn hele leven gegeven om te berijken waar hij nu is. Nu mag hij niets meer. Over 20 jaar mag hij misschien weer eens een wedstrijdje rijden ergens. Maar dan is het te laat en is hij te oud. Enige wat hij nu kan/mag is bij zijn opa in de zaak werken. Ik hoop eerlijk waar dat hij goed terrecht komt en zijn leven normaal nog kan leven.

• mathelicious
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:04
Ik hoop dat Fenati van dit hele circus zijn lesje leert en in de toekomst weer kan rijden/op de paddock kan bevinden. Juist hij zou zich moeten gaan inzetten voor veiligheid en professionaliteit op de baan.

Komend jaar een stage bij capirossi bijv. om zo weer in goed licht te kunnen komen.

mathelicious wijzigde deze reactie 12-09-2018 08:24 (17%)

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 09:00

Player1S

Formerly known as L1nt

Tylen schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:20:

Heb de beelden zelf ook paar keer gekeken maar IMHO lijkt het meer op een race incident waarbij Manzi zelf het meeste nadeel er van lijkt te hebben. Maar misschien mis ik iets?

Player1S: Mixer

• Oogje
  • Niet online
mathelicious schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:23:
Ik hoop dat Fenati van dit hele circus zijn lesje leert en in de toekomst weer kan rijden/op de paddock kan bevinden. Juist hij zou zich moeten gaan inzetten voor veiligheid en professionaliteit op de baan.

Komend jaar een stage bij capirossi bijv. om zo weer in goed licht te kunnen komen.
Ik gok zo van niet: https://www.racesport.nl/...t-per-direct-licentie-in/
Misschien dat hij daarom bij zn opa wil gaan werken.

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Fenati mag ook nog op het matje komen bij Vito Ippolito (FIM president): https://www.gpupdate.net/...enati-ter-verantwoording/

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alesandro_46 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:09:
Fenati mag ook nog op het matje komen bij Vito Ippolito (FIM president): https://www.gpupdate.net/...enati-ter-verantwoording/
Wat dat dan voor zin heeft is mij een raadsel.
Overigens mag die andere knakker van ook wel op het matje komen...

• mathelicious
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:04
Oogje schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:00:
[...]

Ik gok zo van niet: https://www.racesport.nl/...t-per-direct-licentie-in/
Misschien dat hij daarom bij zn opa wil gaan werken.
Alsof dat niet weer ongedaan kan worden... Die kans is wel heel klein. Voor de sport is het zonde om een talent af te branden ipv op te leiden dus ik hoop op een terugkeer, onder voorwaarden.

• alesandro_46
  • Nu online
MikeyMan schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:13:
[...]

Wat dat dan voor zin heeft is mij een raadsel.
Overigens mag die andere knakker van ook wel op het matje komen...
Misschien onder het mom van 'wij van FIM willen ook politiek correct zijn en laten zien dat wij in deze situatie wat toe te voegen hebben'?

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

mathelicious schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:42:
[...]

Alsof dat niet weer ongedaan kan worden... Die kans is wel heel klein. Voor de sport is het zonde om een talent af te branden ipv op te leiden dus ik hoop op een terugkeer, onder voorwaarden.
Precies.

• leekers
alesandro_46 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:09:
Heeft niet zoveel zin eigenlijk nadat je hem zijn licentie al afgenomen hebt en hij zegt te stoppen .

Ik was eens aan het kijken maar is er iemand die ervaring heeft met motogp abbo en dan streamen via chromecast ultra naar je smart tv ? En wat de kosten zijn voor 1 jaarabbo op MotoGP ?

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

leekers schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:14:
[...]

Ik was eens aan het kijken maar is er iemand die ervaring heeft met motogp abbo en dan streamen via chromecast ultra naar je smart tv ? En wat de kosten zijn voor 1 jaarabbo op MotoGP ?
Ik heb het gehad en streamde van de ipad naar de appletv dat ging perfect. Kost geloof ik iets van 99 euro per jaar ofzo. Maar eurosport player is 19,99 per jaar en daar kan het ook mee. Natuurlijk heb je minder content dan op de motogp website, maar het stukken voordeliger.

• leekers
Tylen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:19:
[...]

Ik heb het gehad en streamde van de ipad naar de appletv dat ging perfect. Kost geloof ik iets van 99 euro per jaar ofzo. Maar eurosport player is 19,99 per jaar en daar kan het ook mee. Natuurlijk heb je minder content dan op de motogp website, maar het stukken voordeliger.
Thnx vroeg het omdat zo te zien het volgend jaar weggaat bij Eurosport

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

leekers schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:33:
[...]

Thnx vroeg het omdat zo te zien het volgend jaar weggaat bij Eurosport

Niet in NL ;)

• leekers
Lets hope so maar denk dat Benelux apart voor eurosport totaal niet interessant is

• alesandro_46
  • Nu online
@MikeyMan (en anderen natuurlijk :)) een mooie column op Racesport.nl die mogelijk de pijn op de zere plek legt: de FIM zelf.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alesandro_46 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:18:
@MikeyMan (en anderen natuurlijk :)) een mooie column op Racesport.nl die mogelijk de pijn op de zere plek legt: de FIM zelf.
Dat zeg ik ;)
Hadden ze hem gelijk voor vier/vijf wedstrijden geschorst (of misschien zelfs beiden), was de reactie een stuk lauwer geweest.

Overigens, ligt het aan mij of is die Manzi geen topper? De manier waarop ie die paar bochten mist lijkt een beetje hoe ik me over een circuit verplaats op de motor. Heel stoer erin, maar halverwege paniek :+

MikeyMan wijzigde deze reactie 13-09-2018 09:30 (10%)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

alesandro_46 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:18:
Evert Slager snapt het tenminste. Fenati is gewoon doomed voor de rest van zijn leven nu. En dat was echt niet nodig. Zonde/Zielig voor die jongen. ;(

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tylen schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:31:
[...]

Evert Slager snapt het tenminste. Fenati is gewoon doomed voor de rest van zijn leven nu. En dat was echt niet nodig. Zonde/Zielig voor die jongen. ;(
Klein weerwoord hierop; het is een terugkerend patroon. Dit gedrag krijg je echt niet meer uit hem, gezien zijn historie. Zielig; wellicht; maar laten we niet overdrijven.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

MikeyMan schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:56:
[...]

Klein weerwoord hierop; het is een terugkerend patroon. Dit gedrag krijg je echt niet meer uit hem, gezien zijn historie. Zielig; wellicht; maar laten we niet overdrijven.
Voor terugkerende patronen hebben ze inrichtingen ;) Help die jongen. Zo zonde om dit talent nu te vergooien. Alhoewel natuurlijk, tijd, ook meespeelt met dit talent. Als hij 10 jaar nodig heeft om behandeld te worden aan zijn "afwijking" is het te laat :(

• leekers
Christophe Ponsson: ‘Dit soort smerige spelletjes had ik niet verwacht in de MotoGP’

https://www.racesport.nl/...et-verwacht-in-de-motogp/

vreemde spelletjes als ik dat zo lees

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:06
leekers schreef op maandag 17 september 2018 @ 05:58:
Christophe Ponsson: ‘Dit soort smerige spelletjes had ik niet verwacht in de MotoGP’

https://www.racesport.nl/...et-verwacht-in-de-motogp/

vreemde spelletjes als ik dat zo lees
Die link wilde ik vandaag ook posten.. Perse een Spaanse rijder willen? Wat zijn ter voor idiote praktijken. 8)7

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ik snap wel dat hij weg moet. Hij is nog een beetje te “langzaam” voor de MotoGP. Maar de manier waarop (als zijn verhaal klopt) is natuurlijk niet goed.

• chimera2
Iemand MVDM Nog gezien? weer 2 podiums dit weekend

• Oogje
  • Niet online
chimera2 schreef op maandag 17 september 2018 @ 07:16:
Iemand MVDM Nog gezien? weer 2 podiums dit weekend
Beide wedstrijden gezien, was weer smullen :) Alleen op Rea staat geen maat, bizar goed die gozer.

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21-02 19:28
VDM was idd weer erg goed bezig, mooi hoor.

Tsja, zelfs met de nieuwe (in mij ogen onzin regels) gaat Rea op de Kawasaki nog als de brandweer :).

• VFRRijder
Dacuuu schreef op maandag 17 september 2018 @ 07:00:
[...]

Die link wilde ik vandaag ook posten.. Perse een Spaanse rijder willen? Wat zijn ter voor idiote praktijken. 8)7
Oh, daar mag de EU wel eens even onderzoek naar doen als het echt zo is :). Tuurlijk, hij was echt veel te traag, maar als de organisatie zich er mee gaat bemoeien wie er gaat rijden 8)7 8)7

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ja was een gaaf weekend.

1. Herlings wereld kampioen;
2. VdMark 1 keer derde en 1 keer tweede;
3. Max V tweede.

#GoDutchies :9

• alesandro_46
  • Nu online
Goed nieuws:
Eurosport Benelux ook de komende drie jaar home of MotoGP.

Nouja, goed... Op zich is de verslaglegging van MotoGP en de supportraces wel goed, maar de WorldSBK/WorldSSP die ik ook graag kijk is ver onder maat. Vaak alleen in de avond een samenvatting en de afgelopen keer in de SSP lieten ze de start zien + 1 á 1.5 ronde en daarna fast forward naar de laatste (ik meen) 6 ronden :O.

Mogelijk dat dit met de Eurosport Player beter is, maar daar lees ik ook veel negatieve reviews over :/.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dan kun je beter een abo nemen via wsbk.com, daar kun je alles kijken.

I am the great Cornholio!

• Joris748
  • Nu online
Dacuuu schreef op maandag 17 september 2018 @ 07:00:
[...]

Hij is boos en teleurgesteld, maar blijkbaar volgens andere coureurs (Crutchlow en Miller zijn geen Spanjaarden) ook te langzaam. Dat er perse een Spaanse rijder moest komen heeft hij van horen zeggen. Daarom neem ik het verhaal voorlopig met een flinke korrel zout.

• leekers
HaterFrame schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:04:
Dan kun je beter een abo nemen via wsbk.com, daar kun je alles kijken.
Ik ga er eens naar kijken als ik in hd kan streamen met een abbo zonder reklame is me het dat wel waard

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

leekers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:28:
[...]

Ik ga er eens naar kijken als ik in hd kan streamen met een abbo zonder reklame is me het dat wel waard
Dat kan allemaal, ik doe het met de Motogp en bevalt me prima :) het enige is dan wel het Engelse commentaar, wat juist de reden is dat ik dat abo al meer dan 10 jaar heb bij motogp.

HaterFrame wijzigde deze reactie 20-09-2018 08:09 (16%)

I am the great Cornholio!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

En the story continues. https://www.racesport.nl/...-fenati-graag-terugkeren/

Alhoewel ik het een goed idee vind. Zo kan hij weer een beetje zijn imago oppoetsen.

• leekers
Tylen schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:13:
En the story continues. https://www.racesport.nl/...-fenati-graag-terugkeren/

Alhoewel ik het een goed idee vind. Zo kan hij weer een beetje zijn imago oppoetsen.
Belachelijk , het is niet de eerste keer dat Fenati iets volkomen buiten proporties verkeerd doet en wat hij deed was het pogen tot het opzettelijk ten val brengen van een andere rijder en daar mee de kans om die lichamelijk letsel toe te brengen .

Als dat soort rijders worden toegelaten en dat soort acties worden afgedaan met "we denken om de mens Fenati" is het hek van de dam .

Natuurlijk wat er op internet gebeurd en op soc media gaat te ver maar dan had Mr. Fenati daar van te voren aan moeten denken maar we weten allemaal dat ie dat nog nooit gedaan heeft en dat ie dat ook gewoon nooit zal doen !

Na de crash gaat ie ook nog gewoon door met Manzi beschuldigen ipv zelf het boetekleed aan te trekken .

Kortom Fenati heeft bewezen na diverse akties dat er voor hem vanwege zijn karakter geen enkele plaats is in de motorsport

• Joris748
  • Nu online
Niet te geloven. Voelen FIM en Dorna zich te kakken gezet, omdat de rest van de wereld de twee wedstrijden schorsing een absurd lage straf vond? Lijkt meer op een machtsspel, dan op het zich bekommeren om Fenati.

• xos
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:17
Dorna is een walgelijke organisatie, het wordt niet voor niks wel eens Spaanse maffia genoemd. Hun macht gaat zover dat ze coureurs soms geen licentie te geven als Dorna van mening is dat een andere coureur (Spanjaard of marketingtechnisch interessant) er zou moeten rijden.

Ben trouwens ook wel fan van Moto America. Circuits hebben wel wat weg waar het BSB vaak op rijdt. Volledige races zijn op YouTube: beIN SPORTS USA te vinden.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lekkere laatste 8 ronden weer!

En knap van Iannone :)

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:17

v8power67

CORSA B GSI/MANTZEL/ST LOWERED

Geniale gp race weer !!
Dovi was heel sterk maar dat einde van marc is gewoon ziek. Hoe hij zijn eigen bocht nam is waar hij mee won. Hij was daar zoveel sneller. Geniaal.
Dikke respect en was echt super spannend.
Jammer voor lorenzo maar leek op freak accident icm tracrion/launch control vgens eurosport verslaggeving.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 06:56
Die actie met MM, Dovi en iannone :9~

Jammer van Lorenzo. Ik ben geen fan van hem maar mooi om te zien dat hij nu (afgelopen races ) ook kan vechten. Het zou natuurlijk grappig zijn als hij wereldkampioen zou worden om Ducati even te kakken te zetten :9

R0y. wijzigde deze reactie 23-09-2018 15:02 (3%)

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 05:17
Mooie race inderdaad, mooi gevecht voorin dat willen we zien. Wel jammer dat de Yamaha's het zo slecht doen de laatste tijd, had Rossi ook graag in het gevecht willen zien.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bendsneijder doet het weer niet goed... Hij mag in z'n handjes knijpen dat ie volgend jaar een contract heeft.

Dacht dat ie met z'n gewicht en lengte lekker bezig was in moto3, maar valt aardig tegen in moto2.

• R0y.
MikeyMan schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:29:
Bendsneijder doet het weer niet goed... Hij mag in z'n handjes knijpen dat ie volgend jaar een contract heeft.

Dacht dat ie met z'n gewicht en lengte lekker bezig was in moto3, maar valt aardig tegen in moto2.
Uitstel van executie imo

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Eindelijk weer een overwinning van Marquez *O*

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• leekers
v8power67 schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:50:
Geniale gp race weer !!

Jammer voor lorenzo maar leek op freak accident icm tracrion/launch control vgens eurosport verslaggeving.
Was inderdaad een mooie race en ik ben geen fan van Marquez of Lorenzo maar na de beelden een paar keer herhaald te hebben ben ik het wel eens met Lorenzo .

Niet voor het eerst dat Marquez gewoon zijn machine in een gat duwt iemand blokkeert en dan passeert .

Na afloop legde de Spanjaard de schuld bij de later winnaar en zijn toekomstige teamgenoot: ‘Marc verklooide mijn race, mijn voet en waarschijnlijk ook het volgende GP weekend in Thailand.’

https://www.racesport.nl/...g-mijn-race-en-mijn-voet/

• Dacuuu
Wat een race weer :P :9~

• Bergie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:32

Bergie

Lekker belangrijk...

leekers schreef op maandag 24 september 2018 @ 06:34:
[...]
Was inderdaad een mooie race en ik ben geen fan van Marquez of Lorenzo maar na de beelden een paar keer herhaald te hebben ben ik het wel eens met Lorenzo .

Niet voor het eerst dat Marquez gewoon zijn machine in een gat duwt iemand blokkeert en dan passeert .

Na afloop legde de Spanjaard de schuld bij de later winnaar en zijn toekomstige teamgenoot: ‘Marc verklooide mijn race, mijn voet en waarschijnlijk ook het volgende GP weekend in Thailand.’

Mwah, in een eerste bocht vind ik het toch wat anders hoor. Dan is het sowieso altijd chaotisch; iedereen op (relatief) koude banden etc

Lorenzo heeft er zelf voor gekozen om op het gas te gaan; hij had ook eieren voor zijn geld kunnen kiezen en een paar plekken terug kunnen vallen. Die had hij toch zo weer teruggepakt.

Yamaha MT-09

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

leekers schreef op maandag 24 september 2018 @ 06:34:
[...]

Ik ben ook niet werkelijk een fan van beiden maar ze hebben wat later in de race een duidelijke herhaling, recht van voren laten zien, en daarin was er volop ruimte voor Lorenzo. Ze zijn niet eens werkelijk dicht bij elkaar gekomen, en Lorenzo heeft niet eens hoeven corrigeren. Marquez zat er bij het ingaan van de bocht al naast en halverwege de bocht zat ie er al voor. Lorenzo stuurde gewoonweg te scherp in en ging te vroeg op het gas om maar direct achter Marquez te kunnen komen. Eigen schuld..., zere voet.

A smile a day....

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Volgens de commentators bij Eurosport kon het zijn dat hij nog in launch control modus stond ipv traction control modus, waardoor hij bij het aanraken van het gas de highsider kreeg.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

kevlar01 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:49:
Volgens de commentators bij Eurosport kon het zijn dat hij nog in launch control modus stond ipv traction control modus, waardoor hij bij het aanraken van het gas de highsider kreeg.
Peter Bom heeft echt veel verstand van de electronica (datalogging etc) van een motor, ik geloof zijn theorie wat dat betreft ook wel. Het zag er ook erg raar uit.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:17

v8power67

CORSA B GSI/MANTZEL/ST LOWERED

@leekers
Ben ik niet met je eens. Zoals meerdere nu posten had lorenzo genoeg ruimte. En dat in de eerste bocht het soms dringen is ja dat hoort erbij.
Ik ben dan ook van mening dat lorenzo iemand is die heel graag andere de schuld geeft. En te weinig even in de spiegel kijkt naar zichzelf. Hij doet ook vaak genoeg acties waar hij andere van betigt( betoogt ?) Anyway nee ik zie marquez niks verkeerds doen.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

• leekers
Mooie spannende races op Assen bij BSB 2 x spanning en wat een ontsnapping van Tarran Mackenzie
https://au.eurosport.com/...sh_vid1127546/video.shtml

Geweldige race van Michael van der Mark 3e plaats was weer klasse maar op Jonathan Rea staat echt geen maat de afgelopen jaren 4 wereld titels op rij .

Jammer voor Deroue maar wel enorm leuk 1e vrouwelijke wereldkampioen Ana Carrasco in ssp300 !

Weekend vol met spannende motorsport weer heb die F1 wedstrijd geen seconde gemist .

• sig69
P2 voor Rossi, dat is een tijd geleden zeg. Hopelijk kan hij morgen ook weer een keer meedoen voor de winst d:)b

• R0y.
Yes! 0.011 verschil!toch? :9

• GovertNL
sig69 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:52:
P2 voor Rossi, dat is een tijd geleden zeg. Hopelijk kan hij morgen ook weer een keer meedoen voor de winst d:)b
Zou ook wel weer is tijd worden haha. Lekker hoor morgen Formule 1 en MotoGP _/-\o_

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Lorenzo is er niet bij. De Rossi heeft meer kans. Zou wel weer een keer leuk zijn.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tylen schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:40:
Lorenzo is er niet bij. De Rossi heeft meer kans. Zou wel weer een keer leuk zijn.
Ik had Lorenzo eigenlijk helemaal niet verwacht dit weekeinde, maar een (opnieuw) vervelende crash gisteren zal hem toch net wat teveel geweest zijn om nog op de fiets te stappen?

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
Lekker hoor. Van de Formule 1 zo doorschakelen naar de GP. Rossi op 1 - das lang geleden :+

GovertNL wijzigde deze reactie 07-10-2018 09:08 (14%)

• Dacuuu
Mooie race weer!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
Mooie race inderdaad, leuke strijd op het eind voor p1. Jammer dat Rossi een beetje moest afhaken maar Yamaha zat er goed bij dus dat is positief. Hopelijk weten ze dit vast te houden, dan komen er nog wat mooie races aan d:)b

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

MotoGP was weer mooier dan de F1. mooie overwinning voor Marq en strak gevolgd door Dovi

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• alesandro_46
  • Nu online
Hackus schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:10:
MotoGP was weer mooier dan de F1. mooie overwinning voor Marq en strak gevolgd door Dovi
Vond de Moto3 denk ik het leukste vandaag. Wel jammer dat Bezzecchi in de laatste ronde weer van zijn fiets is gegaan.

En de eerste punten van Bo in de Moto2!

Kan MM93 over twee weken zijn vijfde titel bij schrijven? Hij hoeft nog maar één keer voor Dovi (-77 punten) en Rossi (-99) punten te finishen om dat te realiseren.
Overigens begint het in de MotoGP ook meer op de F1 te lijken, veel banden sparen omdat ze anders het einde niet halen. Ik kan me niet herinneren dat dat vroeger zo erg was als ik dit seizoen in, ik geloof, drie races heb gezien.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WSBK dit weekeinde op het nieuwe San Juan Villicum circuit in Argentinië. Race 1 is inmiddels achter de rug en de Yamaha's hebben het zwaar op dit circuit. Ben ook niet kapot van de layout (en vooral), de camera standpunten.

Edit: Ook race 2 gaf zowat hetzelfde beeld, weer kwamen de Yamaha's flink tekort en Ray laat de rest van het veld weer voor spek en bonen meedoen.

Niet echt de meest spannende races dit weekeinde.
http://www.racingcircuits.info/assets/components/phpthumbof/cache/El-VillicumGP18.b54306db1d45d20ae1f00abf967f2d20.png

hardware-lover wijzigde deze reactie 15-10-2018 01:40 (21%)

A smile a day....

• leekers
hardware-lover schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 12:12:
WSBK dit weekeinde op het nieuwe San Juan Villicum circuit in Argentinië. Race 1 is inmiddels achter de rug en de Yamaha's hebben het zwaar op dit circuit. Ben ook niet kapot van de layout (en vooral), de camera standpunten.

[Afbeelding]
Gezien de economie van Argentinië op het moment zal het ook wel de laatste keer zijn .

• Dacuuu
En MM is wereldkampioen!
Wat jammer dat dovi onderuit ging zeg. Maar MM terecht kampioen 2018

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ja terecht wereldkampioen. Maar die laatste ronde had zo gaaf kunnen zijn. Helaas pindakaas.

Hoeveel records gaat die man nog verbreken pffff wat een klasse apart.

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 08:40
Bendsneyder afgevoerd per helicopter. Blok ontploft en daardoor scheenbeenbreuk. Lekker einde van je seizoen dan.

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:19
Marquez ging tijdens het vieren na de race even op de grond liggen, bleek een schouder uit de kom te zijn. Te hard gejuiched?

https://twitter.com/MotoGP/status/1053918811903029249?s=19

• chimera2
Patrick schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:02:
Bendsneyder afgevoerd per helicopter. Blok ontploft en daardoor scheenbeenbreuk. Lekker einde van je seizoen dan.
:( bah bah die is helaas klaar dit seizoen. Iets te letterlijk. Met break a leg

https://www.racesport.nl/...nnaar-japanse-moto2-race/

Ook bizar dit
Erapaz schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:57:
Marquez ging tijdens het vieren na de race even op de grond liggen, bleek een schouder uit de kom te zijn. Te hard gejuiched?

https://twitter.com/MotoGP/status/1053918811903029249?s=19
Foutje van Scot Reading. Maar schijnt wel vaker te zijn gebeurd. Word hier nog aan geopereerd

chimera2 wijzigde deze reactie 22-10-2018 07:13 (37%)

• leekers
Voor de liefhebbers ter herinnering WSBK races in Quatar zijnVRIJDAG EN ZATERDAG dit weekend !

Vrijdag 26-10

15:30 – 16:15 SUPERBIKE: WK in Qatar (Qatar)
Superpole (LIVE)
17:30 – 18:00 SUPERBIKE: WK in Qatar (Qatar)
Superpole
18:00 – 19:00 SUPERBIKE: WK in Qatar (Qatar)
1ste race (LIVE)
20:30 – 20:55 SUPERBIKE: WK in Qatar (Qatar)
1ste race

Zaterdag 27-10

16:30 – 17:15 SUPERSPORT: WK in Doha (Qatar) (LIVE)
17:15 – 18:00 SUPERBIKE: WK in Qatar (Qatar)
1ste race
18:00 – 19:00 SUPERBIKE: WK in Qatar (Qatar)
2de race
19:00 – 19:30 SUPERSPORT: WK in Doha (Qatar)
21:00 – 21:45 SUPERBIKE: WK in Qatar (Qatar)
2de race
23:55 – 00:25 SUPERSPORT: WK in Doha (Qatar)

Beiden op Eurosport 1

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ik snap je post niet. Rijden ze drie keer race 1 en 2 keer race 2?? Wat is de live wedstrijd? ;)

Deze link is makkelijker: https://www.racesport.nl/op-tv-overzicht-racesport/

Tylen wijzigde deze reactie 26-10-2018 09:57 (29%)

• alesandro_46
  • Nu online
En de MotoGP niet te vergeten (en de F1 ook niet ;))

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:05
Behoorlijk wat klappers al vandaag in Australie. -O-

Slecht nieuws voor motorcoureur Cal Crutchlow. De Brit gaat hard onderuit bij de vrije training in aanloop naar de GP van Australië en breekt daarbij zijn enkel.

Willem30 wijzigde deze reactie 26-10-2018 14:40 (3%)

• Dacuuu
Heerlijke race! Wat een klapper van Zarco zeg. :X
Marc had van mij wel iets meer zijn eigen lijn mogen houden, een half metertje naar rechts dus....

• VFRRijder
Mooie race idd.

En lees nu net dat WSBK race twee gisteren is afgelast....beetje als nachtkaars uitgegaan het seizoen daar. Hoop dat ze iets gaan verzinnen zodat het in de WSBK weer wat spannender gaat worden. Complimenten aan Kawa en Rea natuurlijk, maar je ziet wel dat Kawa zich er volledig op focussed en de rest van de fabrikanten het er een beetje bij doen.

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:46

nachtnet zonder hoofdletter

• R0y.
Wat een klap zeg! Zarco vloog nog een stukje tussen het glijden, zag er erg spectaculair uit.

Ook erg knap van Bautista :Y

• sig69
Moto2 en moto3 waren ook smullen zeg, mooie races :)
Dit was het begin van de laatste ronde in de moto3:

Geweldig _/-\o_

sig69 wijzigde deze reactie 28-10-2018 11:57 (53%)

• R0y.
Ik zag trouwens dat Zarco een foto van twee mensen achterop zijn helm had. Weet iemand toevallig wie dit zijn?

Wel jammer dat het seizoen er binnenkort weer op zit met de motoGP.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

BEn toch wel blij om dit te lezen. Keur zijn gedrag niet goed hoor 😉

https://www.racesport.nl/...-in-2019-al-terug-in-gps/

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Neeeeeee. Rossi valt :(

• leekers
Tylen schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:44:
BEn toch wel blij om dit te lezen. Keur zijn gedrag niet goed hoor 😉

https://www.racesport.nl/...-in-2019-al-terug-in-gps/
Belachelijk hoe de italiaanse bond zich te kijk zet een straf uitdeelt en vervolgens intrekt om iemand terug te krijgen in de motorsport die bewust een ander probeert ten val te brengen met meer dan 200 km per uur en dat ook niet zijn eerste aanslag was op iemand anders tijdens een race .

Fenati heeft absoluut NIETS te zoeken in de motorsport
Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True