Super quali van Marquez weer! Rossi en Crutchlow maken het af
w00t! Beter..
http://www.motogp.com/en/news/2013/aspar+honda+contractAspar Team announces Honda and Hayden
Power Electronics Aspar has revealed it will contest the 2014 and 2015 MotoGP™ seasons with Honda Production Racer machinery, while recruiting 2006 World Champion Nicky Hayden for at least the first year of the partnership.
[...]
Hoewel ik dit geweldig nieuws vindt vraag ik me af in hoeverre dit voor Nicky een 'step down' is?
Dat hangt af van de staat van die nieuwe productie racer van Honda. Als het een beetje mee zal zitten, kan dit voor hem alleen maar beter uitpakken inderdaad
Hoop het van harte voor Nicky, maar bedoel met een step down meer in de zin van factory team naar klanten team.
Ik denk dat het in het geval van de Duc' in huidige vorm alleen maar mee zal vallen qua performance. Qua status en salaris zal het waarschijnlijk wel een stapje terug zijn, maar ik denk niet dat hij daar - na al die bedroevende resultaten na zijn WK jaar - heel erg rauwig om zal zijn.
Hij wilde per se in de MotoGP blijven en niet naar het WSBK, dus zal dit uiteindelijk wel een fijne stap zijn.
Hij wilde per se in de MotoGP blijven en niet naar het WSBK, dus zal dit uiteindelijk wel een fijne stap zijn.
Ja dat hij in de MotoGP wilt blijven heeft ie meer dan eens duidelijk gemaakt, maar waarom? Als hij erg succesvol kan zijn in WSBK (en dus $$$). Wat houdt hem dan tegen?
[ Voor 4% gewijzigd door Tristan op 17-10-2013 16:10 ]
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat hij zichzelf nog wil bewijzen na zijn WK. Het is sindsdien alleen maar slechter met hem gegaan. De Michellin vs Bridgestone strijd in het seizoen als WK, waarin hij aan het kortste eind trok en daarna de Ducati die gewoon niet werkte. Daarbij wordt het WSBK door velen toch wel als een klasse onder de MotoGP gezien. Dan kun je beter in de hoogste klasse een stapje terug zetten met de kans om uiteindelijk weer mee te strijden om een podiumplek (hoewel..) dan een klasse lager gaan. (kom dan nog maar eens terug in de MotoGP)
Daarnaast heb je ook nog de circuits die je allemaal weer moet gaan leren en de halve paddock die je nog niet kent. Als je alles zo bij elkaar optelt snap ik 'm op zich wel.
Daarnaast heb je ook nog de circuits die je allemaal weer moet gaan leren en de halve paddock die je nog niet kent. Als je alles zo bij elkaar optelt snap ik 'm op zich wel.
Naja ja en nee, ik zou liever op het podium rijden in een klasse lager dan in de middenmoot die niet belangrijk genoeg is voor de meeste websites, kranten en uitzendingen om maar 1 minuut aandacht aan te besteden. Blijkbaar ziet Nicky dit anders.
Misschien is Nicky wel bang dat hij bij de overstap naar WSBK ook geen deuk in een pakje boter rijdt, terwijl de verwachtingen dan hoog zijn. Nee, dan kun je idd beter blijven aanrommelen in het middenveld van de MotoGP.
Morgen verplichte pitstop/motorswap bij de motogp.
Blijkbaar kunnen de banden het allemaal niet aan.
http://www.motogp.com/en/...n+for+phillip+island+race
Voegt weer eens wat nieuws toe, benieuwd hoe het uitpakt.
Blijkbaar kunnen de banden het allemaal niet aan.
http://www.motogp.com/en/...n+for+phillip+island+race
Voegt weer eens wat nieuws toe, benieuwd hoe het uitpakt.
ohhh dat gaat interessant worden!
1. The race distance will be 26 laps (previously scheduled to be 27)
2. Every rider will be required to enter the pits and change to their second machine with fresh tyres at least once during the race.
3. No rider is permitted to make more than 14 laps on any one slick rear tyre. This means that a bike/tyre change before lap 12 would require a second bike/tyre change to finish the race
4. Riders using ‘Factory’ and ‘Satellite’ machines will be required to use the ‘hard’ option tyre (B51DR). Extra quantity will be allocated by Bridgestone
5. Riders using CRT machines will be required to use the CRT ‘hard’ option tyre (B50DR). Extra quantity will be allocated by Bridgestone
6. The pit lane speed limit zone will be extended both on entry and exit and the exit route to rejoin the track will be marked by a white line in the runoff area; crossing this line whilst rejoining the track from pit lane will result in a penalty
1. The race distance will be 26 laps (previously scheduled to be 27)
2. Every rider will be required to enter the pits and change to their second machine with fresh tyres at least once during the race.
3. No rider is permitted to make more than 14 laps on any one slick rear tyre. This means that a bike/tyre change before lap 12 would require a second bike/tyre change to finish the race
4. Riders using ‘Factory’ and ‘Satellite’ machines will be required to use the ‘hard’ option tyre (B51DR). Extra quantity will be allocated by Bridgestone
5. Riders using CRT machines will be required to use the CRT ‘hard’ option tyre (B50DR). Extra quantity will be allocated by Bridgestone
6. The pit lane speed limit zone will be extended both on entry and exit and the exit route to rejoin the track will be marked by a white line in the runoff area; crossing this line whilst rejoining the track from pit lane will result in a penalty
Dat is wel bizar inderdaad. Waarschijnlijk maakt het niet veel uit, omdat het 'window' vrijwel vast is, maar toch. Nu zijn ze dat ook wel weer gewend van regenraces.
Bij de eerste de beste klapband zullen we wel rode vlaggen zien op het einde.
Bij de eerste de beste klapband zullen we wel rode vlaggen zien op het einde.
Ik denk dat Bridgestone zichzelf ook wel voldoende marge heeft gegeven met die 14 ronden.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Trouwens niet netjes van Espargaro en Hernandez. Hernandez rijdt inderdaad wel in de weg, maar goed je laat je dan wel erg kennen als professioneel motogp rijder als je vervolgens een beetje kinderachtig iemand expres gaat zitten snijden.
Ai ai, Marquez een ronde te laat gewisseld en gediskwalificeerd, wel erg zuur voor hem. Wel spannend voor het klassiment
Erg duur foutje, maar blijkbaar waren de regels weer aangepast
Straks maar ff de herhaling op BBC kijken, had geen zin om de wekker te zetten vanmorgen.The change came courtesy of an announcement from Race Direction after qualifying on Saturday, with Bridgestone having announced that it is unable to guarantee the safety of its rear slick tyres beyond ten laps.
It has therefore been decided to make the following changes to the MotoGP™ class race in the interests of safety:
1. The race distance will be 19 laps (originally scheduled to be 27).
2. Every rider will be required to enter the pits and change to his second machine with fresh tyres at least once during the race. In normal circumstances this means that the rider must change machine only at the end of Lap 9 or Lap 10.
3. No rider is permitted to do more than ten laps on any one slick or wet rear tyre. This means that a bike/tyre change before Lap 9 would require a second bike/tyre change to finish the race.
4. The above procedure is valid for a dry race or a race that starts in wet conditions. Clearly in a wet race the rider will change to a bike with wet tyres.
5. If the race is started in dry conditions and it then rains the race will be stopped with a red flag. The restarted race will be for the number of laps required to complete 19 laps, but with a maximum of ten laps and a minimum of five laps.
6. Riders using ‘Factory’ and ‘Satellite’ machines will be required to use the ‘hard’ option tyre (B51DR). Extra quantity will be allocated by Bridgestone.
7. Riders using CRT machines will be required to use the CRT ‘hard’ option tyre (B50DR). Extra quantity will be allocated by Bridgestone.
8. The pit lane speed limit zone will be extended both on entry and exit and the exit route to rejoin the track will be marked by a white line in the runoff area. Crossing this line whilst rejoining the track from pit lane will result in a penalty.
Zo dat was een complex verhaal geworden zeg :-D Erg zuur voor Márquez... Ik denk dat et iemand volgende keer niet meer aan de pitborden mag zitten...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ja hoor! Waarom is dit geen verrassing voor me? Ik heb tot nu toe geen een race gezien die goed verliep als er van de standaard regels wordt afgeweken. Zuur voor Marquez maar andere kant is het hele team dan wel doof en blind.. Ik ben benieuwd naar hun verhaal.
Ik hoop niet dat hij de titel hiermee misloopt, maar hoe dom kun je zijn? Dat team mag zich diep gaan schamen zeg...
Bekijk net de samenvatting, en tja, zuur maar dom van het team en van Marquez.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
als je dit ziet dan snap ik de aanpassing van de race wel, what the hell?

Wat een ontzettend vreemde race
I kinda like it, kunnen ze dit niet gewoon elke keer doen
Jammer van Marquez, was wel heel erg stom...
Edit: Holy shit, die wissel had niet veel langer moeten duren inderdaad
Geen wonder dat hij bijna op z'n muil ging de ronde ervoor.
Edit: Holy shit, die wissel had niet veel langer moeten duren inderdaad
[ Voor 83% gewijzigd door Bansheeben op 20-10-2013 21:26 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Zo'n wissel geeft idd wel leuke actie in de pits, zoals een Lorenzo die bijna met een koprol van z'n motor gaat.
Maar vwb Marquez: ik heb nog nergens gelezen of het nu idd zijn schuld of dat van het team is.
Helaas was bij de BBC het pitboard ook niet te zien, en zijn ze er ook niet op teruggekomen na de race, want daar was ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Maar vwb Marquez: ik heb nog nergens gelezen of het nu idd zijn schuld of dat van het team is.
Helaas was bij de BBC het pitboard ook niet te zien, en zijn ze er ook niet op teruggekomen na de race, want daar was ik wel benieuwd naar eigenlijk.
After the race Marquez explained his team as a whole had believed completing lap 11 was permitted.JeroenV_ schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:08:
Zo'n wissel geeft idd wel leuke actie in de pits, zoals een Lorenzo die bijna met een koprol van z'n motor gaat.
He stated, "The plan we had was not correct, we though that we could do that lap. We thought we could go into the pit at the end of lap 11. The problem was not with the pit board, that was fine, when I saw ‘Box’ I came in. Now we need to forget about it and just concentrate in Motegi."
Asked whether he is still confident of winning the championship in what has been a remarkablerookie season, a smiling Marquez concluded, "I said on Thursday that the championship is very long. Today this happened and maybe in Motegi it’s something else. I know we’re going in the right way, I feel so good on the bike. I could have fought for the podium or the victory today."
Ik vind het echt een domme fout van Honda, ik snap niet hoe dat kan gebeuren.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Wat ik begreep was:
Wisselen moest in lap 9 of 10, waarbij Marquez na het 10e rondje binnen kwam, en dat dan dus alweer gold als het begin van de 11e lap?
Heel apart allemaal... Hoop dat Marquez de wereldtitel idd niet misloopt hierdoor, echter vraag ik me af waarom hij niet gewoon safe gespeeld heeft? Dikke voorsprong, en al verliest je 5 a 10 punten op de concurrentie sta je met 2 races te gaan nog steeds dik 30-35 punten voor... 50 punten maximaal te behalen, lijkt me niet al te moeilijk meer. Nu heeft hij 18 punten voorsprong met 50 te behalen, dat is meteen een heel ander verhaal.
Wisselen moest in lap 9 of 10, waarbij Marquez na het 10e rondje binnen kwam, en dat dan dus alweer gold als het begin van de 11e lap?
Heel apart allemaal... Hoop dat Marquez de wereldtitel idd niet misloopt hierdoor, echter vraag ik me af waarom hij niet gewoon safe gespeeld heeft? Dikke voorsprong, en al verliest je 5 a 10 punten op de concurrentie sta je met 2 races te gaan nog steeds dik 30-35 punten voor... 50 punten maximaal te behalen, lijkt me niet al te moeilijk meer. Nu heeft hij 18 punten voorsprong met 50 te behalen, dat is meteen een heel ander verhaal.
Vaak kom je over start/finish in de pitstraat. Schumacher heeft zo eens een race gewonnen (Silverstone 1998) door de stop & go na de finish te nemen. De pitbox lag namelijk na de startlijn in de pitstraat. Sindsdien is de regel in allerlei klasses dat de penalty binnen drie ronden genomen moet worden en dat s/f aan het begin of eind van de pitstraat ligt, niet halverwege.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Marquez + team dachten dat je 10 volledige ronden mocht rijden en dan na die 10 ronden binnen moest komen (eigenlijk dus lap 11 al).
Dat was er mis gegaan.
Dat was er mis gegaan.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Dan moet toch iemand bij Honda eens gaan nadenken. Ze mochten in 2 ronden stoppen (9 en 10), en dan plannen ze het alsnog zo in dat tussen de pitsstop van Pedrosa en Marquez 2 ronden zitten. Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen dat 1 van de 2 dan buiten de boot valt.Maikel64 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:25:
Marquez + team dachten dat je 10 volledige ronden mocht rijden en dan na die 10 ronden binnen moest komen (eigenlijk dus lap 11 al).
Dat was er mis gegaan.
Nou ja, het is gebeurt, ik hoop alleen niet dat hij hiermee het WK vergooid. Dat zou wel erg zuur zijn.
Joh, als Pedrosa geen kampioen mag worden, dan Marquez ook niet
.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Als Yamaha addict:Yonni schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:21:
Joh, als Pedrosa geen kampioen mag worden, dan Marquez ook niet.
Ik vind 't persoonlijk aan de ene kant jammer dat 't nu net als in de F1 aan gaat komen op teamorders én 't materiaal, maar: Als coureur is Marquez écht een super rijder echter vraag ik me af óf 'ie in de gaten heeft gehad wat z'n achterband aan het doen is geweest en daarmee zelf al binnen had moeten/willen komen.
Het einde van het materiaal is tevens het einde van de race....... Óók voor een "Rooky".
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 21-10-2013 20:53 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Lijkt me dat Marquez iets minder zuinig is met zijn achterbanden
Die gek drift echt vaak.
En als je dan na gaat dat het contactvlak van de band met het asfalt ongeveer zo groot is als een pinpas dan heeft hij met bovenstaande band op dat punt gewoon geen grip meer. Desondanks denk ik dat Marquez heel goed aanvoelt wanneer hij over de grens gaat, wellicht nog wel beter dan Lorenzo in zijn rookie jaar.
Als Marquez over de grens gaat voelt hij het asfalt en hard ook
Hij heeft gewoon het vermogen die grens uit te rekken, if need be, door puur talent. Geluk kan het immers inmiddels niet meer zijn. Hij is voor mijn idee echt een Senna op twee wielen. Een meester in op het randje rijden (of dat wordt hij, als hij zo door gaat en hij niet ook wat carrière beëindiging betreft op Senna lijkt...)
[ Voor 15% gewijzigd door Bansheeben op 23-10-2013 00:30 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Afgelopen ochtend had ik een nachtdienst en dacht wel even wat trainingen mee te pakken... Nou ze zijn helemaal niet in actie geweest ivb met mist 
De kans bestaat zelfs dat ze vann8 weer niet kunnen rijden, dan word het een 1 dags event!
De kans bestaat zelfs dat ze vann8 weer niet kunnen rijden, dan word het een 1 dags event!
I am the great Cornholio!
Probleem is dat de medical helicopter niet op het circuit mag landen met deze mist. Zonder helicopter wordt er niet gereden.
Als het morgen mistig blijft worden twee helicopters gedemonteerd, per vrachtauto naar het circuit gebracht en daar weer in elkaar gezet. Zondag verwachten ze beter weer, dus dan mogen de helicopters in ieder geval weer van het circuit opstijgen. http://www.autosport.com/news/report.php/id/110841
Wat ik mij dan afvraag is waar die medical helicopter dan moet landen? Blijkbaar is het in de regio rond Motegi zo mistig dat de helicopter nergens mag opstijgen... Zondag is het in Motegi naar verwachting helder genoeg, maar in de stad waar het ziekenhuis staat moet het dan ook helder genoeg zijn. Beetje vaag verhaal,
Als het morgen mistig blijft worden twee helicopters gedemonteerd, per vrachtauto naar het circuit gebracht en daar weer in elkaar gezet. Zondag verwachten ze beter weer, dus dan mogen de helicopters in ieder geval weer van het circuit opstijgen. http://www.autosport.com/news/report.php/id/110841
Wat ik mij dan afvraag is waar die medical helicopter dan moet landen? Blijkbaar is het in de regio rond Motegi zo mistig dat de helicopter nergens mag opstijgen... Zondag is het in Motegi naar verwachting helder genoeg, maar in de stad waar het ziekenhuis staat moet het dan ook helder genoeg zijn. Beetje vaag verhaal,
Wat ik begreep ligt het ziekenhuis op een uur of 2/3 rijden afstand van het circuit. De mist zal daar waarschijnlijk stukken minder zijn.
Edit:
Hmm weer geen FP! En als het weer zo blijft als dat het de afgelopen uren was dan ook geen QP vandaag.
Worden nog druk morgen
Edit:
Hmm weer geen FP! En als het weer zo blijft als dat het de afgelopen uren was dan ook geen QP vandaag.
Worden nog druk morgen

[ Voor 34% gewijzigd door HaterFrame op 26-10-2013 05:18 ]
Leuk om weer het oude kwalificatie-format te zien (of iig, eentje die daar weer een beetje op lijkt)
Dik dat Hayden goed mee kon komen. Helaas zag je wel gelijk dat hij, toen de baan op begon te drogen, niet meer mee kon komen met Lorenzo en Marquez.
Hoop voor hem morgen op een natte race dan. En überhaupt hopen dat het doorgaat natuurlijk..
Dik dat Hayden goed mee kon komen. Helaas zag je wel gelijk dat hij, toen de baan op begon te drogen, niet meer mee kon komen met Lorenzo en Marquez.
Hoop voor hem morgen op een natte race dan. En überhaupt hopen dat het doorgaat natuurlijk..
Nou, moto3 was spannend!!!
Moto2 redelijk saai, maar een gigantische klapper weer in de eerste ronde.
Motogp was ook weer leuk!
Moto2 redelijk saai, maar een gigantische klapper weer in de eerste ronde.
Motogp was ook weer leuk!
De hoofdrace was ook redelijk saai te noemen eigenlijk. Het begin was nog redelijk veelbelovend, maar uiteindelijk gebeurde er toch vrij weinig.
Márquez is natuurlijk de sensatie van het jaar, maar wat is Lorenzo toch weer goed aan het rijden zeg.
Lorenzo is en blijft echt een hele harde noot om te kraken. Gelukkig maar, want nu hebben we gewoon een hele spannende slotrace. Alhoewel, het verschil is eigenlijk net een paar punten te groot om écht spannend te zijn. Maar Márquez kan zich in elk geval niet zomaar een foutje veroorloven.
De spanning in Moto3 is trouwens helemaal prachtig. 3 coureurs binnen 7 punten!
Lorenzo is en blijft echt een hele harde noot om te kraken. Gelukkig maar, want nu hebben we gewoon een hele spannende slotrace. Alhoewel, het verschil is eigenlijk net een paar punten te groot om écht spannend te zijn. Maar Márquez kan zich in elk geval niet zomaar een foutje veroorloven.
Dat dacht ik ook in 2006, toen Rossi de laatste race eindelijk terug voor stond met 13 punten. In 2006 werd Hayden kampioen ...Zamorano schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:31:
Márquez is natuurlijk de sensatie van het jaar, maar wat is Lorenzo toch weer goed aan het rijden zeg.
Ik zou het jammer vinden als Lorenzo kampioen wordt, ja hij krijgt credits omdat hij zich niet zomaar gewonnen geeft maar ik gun het Marquez meer. Ik vind Marquez meer charisma hebben dan Lorenzo en je zou bijna zeggen dat Lorenzo en Pedrosa nu onder 1 hoedje spelen tegen Marquez. Als ik ze na de race samen zie weg lopen naar het podium en Marquez buiten het gesprek houden vind ik zwak.
Vergeet niet dat Marquez zowel Pedrosa als Lorenzo meerdere malen aardig heeft benadeeld (buiten de baan beuken, omver tikken etc) gedurende dit seizoen. Logisch gevolg is dan dat die mensen wat minder gauw even vriendelijk met je gaan staan babbelen.
Ik gun het op dit moment beide mannen. Lorenzo heb ik - als Rossi fan - nooit gemogen, maar man, wat kan hij rijden zeg. Uiteindelijk ben ik 'm zeker wel gaan waarderen. Zelfde idee ook met Stoner overigens. Pas toen de strijd met Rossi over was, zag ik pas hoe goed hij was.
Ik zie Marquez niet echt choken in de volgende race, maar ik zie Rossi inderdaad nog zo onderuit schuiven in die laatste race in 2006
Je weet het nooit.
Ik gun het op dit moment beide mannen. Lorenzo heb ik - als Rossi fan - nooit gemogen, maar man, wat kan hij rijden zeg. Uiteindelijk ben ik 'm zeker wel gaan waarderen. Zelfde idee ook met Stoner overigens. Pas toen de strijd met Rossi over was, zag ik pas hoe goed hij was.
Ik zie Marquez niet echt choken in de volgende race, maar ik zie Rossi inderdaad nog zo onderuit schuiven in die laatste race in 2006

Tja, beiden hebben op de baan IMHO meer dan genoeg laten zien om de titel te verdienen.
De reputatie van hun teamgenoten heeft daar zeker ook mee te maken.
Márquez zal denk ik niet choken nee, maar er hoeft maar een Crutchlow of Bautista iets te enthousiast de eerste bocht in te gaan, of het kan al fout gaan. En dan gaat Lorenzo zeker niet choken.
Márquez zal denk ik niet choken nee, maar er hoeft maar een Crutchlow of Bautista iets te enthousiast de eerste bocht in te gaan, of het kan al fout gaan. En dan gaat Lorenzo zeker niet choken.
Crutchlow gaat nooit echt te enthousiast een eerste bocht in. Daar verliest hij vaak plaatsen. En volgens mij heeft hij nog nooit iemand meegenomen in zijn val.Zamorano schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:19:
Tja, beiden hebben op de baan IMHO meer dan genoeg laten zien om de titel te verdienen.
Bautista daarintegen: Ik weet het partijtje bowlen in Valencia van vorig jaar nog maar al te goed. Daar gingen Bautista, Rossi, Hayden en Dovi na hun eerste race meters.
En als ie niet om was gevallen, dan had ie gewoon hoog genoeg gefinisht om de 2006 titel te pakken.ennekke schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:34:
[...]
Dat dacht ik ook in 2006, toen Rossi de laatste race eindelijk terug voor stond met 13 punten. In 2006 werd Hayden kampioen ...
Het boeit me eigenlijk niet erg wie er wint. Lorenzo mag ik niet zo en de Repsol Honda's ook niet. Jammer genoeg is het volgend jaar ook niet meer op de BBC. Ze zijn lekker bezig om alle koningsklasses van het open net te krijgen.
Ik roep maar wat hè.Maikel64 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:43:
[...]
Crutchlow gaat nooit echt te enthousiast een eerste bocht in. Daar verliest hij vaak plaatsen. En volgens mij heeft hij nog nooit iemand meegenomen in zijn val.
Bautista daarintegen: Ik weet het partijtje bowlen in Valencia van vorig jaar nog maar al te goed. Daar gingen Bautista, Rossi, Hayden en Dovi na hun eerste race meters.
Ja, Bautista is idd wel enthousiast soms.
Eigenlijk is dit het leukst. Kampioenschap onbeslist tot de laatste race. Natuurlijk heb ook ik Lorenzo meer leren waarderen maar ook ik als Rossi fan heb wat moeite met hem. Komt niet alleen door zijn races maar ook door het gedrag buiten de baan. Wat betreft Pedrosa, die heeft gewoon het nadeel dat hij nooit in de schijnwerpers zal saan zoals een Rossi, Lorenzo of Marquez dat doen.
Voor mij is Marquez de opvolger van Rossi. Ik heb Rossi nog niet afgeschreven maar zijn MotoGP jaren zullen niet heel lang meer duren verwacht ik en ik zie in Marquez een waardig kampioen, op en naast de baan. Stoner had dit imo bijvoorbeeld alleen op de baan, naast de baan vond ik hem niet zo aantrekkelijk.
Voor mij is Marquez de opvolger van Rossi. Ik heb Rossi nog niet afgeschreven maar zijn MotoGP jaren zullen niet heel lang meer duren verwacht ik en ik zie in Marquez een waardig kampioen, op en naast de baan. Stoner had dit imo bijvoorbeeld alleen op de baan, naast de baan vond ik hem niet zo aantrekkelijk.
En Lorenzo in Assen, en Rossi op MugelloMaikel64 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:43:
[...]
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 29-10-2013 14:52 ]
Ach joh, dat was iedere keer maar met 1 rijder erbij
In Valencia deed het het tenminste echt op de juiste manier. Gewoon 3 andere meenemen.
Tja, ik vraag me af wat er voor Rossi nog te doen is in MotoGP. Ik zie hem geen titel meer winnen, en zelfs overwinningen zullen al een hele opgave worden. Ik zou het niet vreemd vinden als hij gewoon stopt na dit seizoen. Of hij moet het nog zó leuk vinden om te doen dat dat voor hem genoeg is.Tristan schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:08:
Eigenlijk is dit het leukst. Kampioenschap onbeslist tot de laatste race. Natuurlijk heb ook ik Lorenzo meer leren waarderen maar ook ik als Rossi fan heb wat moeite met hem. Komt niet alleen door zijn races maar ook door het gedrag buiten de baan. Wat betreft Pedrosa, die heeft gewoon het nadeel dat hij nooit in de schijnwerpers zal saan zoals een Rossi, Lorenzo of Marquez dat doen.
Voor zover ik weet is volgend jaar zijn laatste? Dan zal hij zich denk ik op zijn Moto3 team storten vermoed ik. End of an era.... Wel erg jammer imho.
Ik zou het onwijs cool vinden als Rossi zijn eigen team begint! Helemaal als hij een MotoGP team start, centen en connecties heeft hij zat :-)
De eerste 'vriendschapstikjes' worden al uitgedeeld: http://www.dumpert.nl/med...efstarts_tijdens_fp1.html
Ben erg benieuwd naar de race morgen
Ben erg benieuwd naar de race morgen
Lekker de boel op scherp zetten
Zo! Dat was een spannende ontknoping bij de Moto3 
Lullig voor Salom, maar gelukkig was het zonder hem tot de laatste bocht nog spannend.
Lullig voor Salom, maar gelukkig was het zonder hem tot de laatste bocht nog spannend.
Marquez heeft een perfect uitzicht op het Lorenzo-Pedrosa gevecht, en er wordt aardig wat gebeukt
. Maar Marquez hoeft alleen maar 4e te worden, zou hij zijn geduld kunnen bewaren?
Beuk-boem, en Pedrosa ligt opeens vijfde. Maar Marquez gaat hem nu racen, en Lorenzo probeert Marquez op te houden zodat andere coureurs hem in kunnen halen. Wat een race
En Lorenzo-Pedrosa wordt bekeken door de stewards.
En Marquez toont zijn volwassenheid, laat Pedrosa gewoon voorgaan en scoort een 3e plek, voldoende voor het WK. Verdiend, al heeft Lorenzo laten zien waarom hij zo goed is.
Beuk-boem, en Pedrosa ligt opeens vijfde. Maar Marquez gaat hem nu racen, en Lorenzo probeert Marquez op te houden zodat andere coureurs hem in kunnen halen. Wat een race
En Lorenzo-Pedrosa wordt bekeken door de stewards.
En Marquez toont zijn volwassenheid, laat Pedrosa gewoon voorgaan en scoort een 3e plek, voldoende voor het WK. Verdiend, al heeft Lorenzo laten zien waarom hij zo goed is.
[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 10-11-2013 14:54 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Marquez wint, wat een fenomenale rijder is het toch ook. Vandaag heeft hij zich heel even vooraan gemeld maar heeft later toch eieren voor zijn geld gekozen, netjes Pedrosa voorbij laten gaan en een prima 3e plek gescoord.
Inderdaad, prachtig debuutjaar natuurlijk voor Marquez. Ben alweer benieuwd naar het volgende seizoen!
Mejor así
Als Yamaha de motor op orde krijgt zal het me niets verbazen als Lorenzo er mee aan de haal gaat. Honda was dit jaar gewoon beter, maar Lorenzo heeft echt wel laten zien van absoluut topniveau te zijn. Op de Honda had hij wereldkampioen geworden denk ik.
Als JL tijdens de vrije trainingen in Assen gewoon op z'n brommer was blijven zitten dan hadden de races in Assen én op de Sachsenring er heel anders uit gezien (waarschijnlijk). Dat "akkefietje" op Phillip Island had dan niet eens meer zoveel uitgemaakt.
Die M1 van JL was écht wel op orde
Was in ieder geval een érg gaaf seizoen en het beloofd voor 2014 ook weer veel
Marc Marquez is gewoon terecht winnaar geworden en dat is voor een "rookie" de beste binnenkomer in de Moto-GP.
Wel goed van MM dat 'ie niet meeging in 't spelletje van JL. JL leek er in de tweede helft van de race écht op uit te zijn om MM zichzelf stuk te laten rijden in het veld met achterliggers die op een ronde gezet werden (dáár worden vaak de meeste fouten gemaakt door de "tragere" rijders..... De snelle jongens zijn dan vaak de dupe). JL was zelfs de teamadviezen aan het negeren op het moment dat er doorgegeven werd met pitborden en handgebaren dat 'ie rustiger aan moest doen
Die M1 van JL was écht wel op orde
Was in ieder geval een érg gaaf seizoen en het beloofd voor 2014 ook weer veel
Wel goed van MM dat 'ie niet meeging in 't spelletje van JL. JL leek er in de tweede helft van de race écht op uit te zijn om MM zichzelf stuk te laten rijden in het veld met achterliggers die op een ronde gezet werden (dáár worden vaak de meeste fouten gemaakt door de "tragere" rijders..... De snelle jongens zijn dan vaak de dupe). JL was zelfs de teamadviezen aan het negeren op het moment dat er doorgegeven werd met pitborden en handgebaren dat 'ie rustiger aan moest doen

edit:
Oohw.... En ik ben overigens fervent Yamaha fan
Oohw.... En ik ben overigens fervent Yamaha fan
[ Voor 58% gewijzigd door Will_M op 10-11-2013 17:57 ]
Yamaha heeft nu de M1 wel op orde ja, maar halverwege het seizoen, voor de introductie van de seamless bak, had de Honda wel een duidelijk voordeel.
Prachtig dat Márquez de titel pakt, maar ik blijf erg veel bewondering hebben voor de kwaliteiten van Lorenzo.
Als de machines aan elkaar gewaagd zijn, gaan we mooie gevechten zien de komende jaren.
Prachtig dat Márquez de titel pakt, maar ik blijf erg veel bewondering hebben voor de kwaliteiten van Lorenzo.
Als de machines aan elkaar gewaagd zijn, gaan we mooie gevechten zien de komende jaren.
Same here. Ik was nooit zo gecharmeerd van Lorenzo, maar het afgelopen seizoen ben ik 'm toch wel gaan waarderen. Wat kan die rijden zeg..
Mooi ook om te zien dat hij de stijl van Marquez deels heeft opgenomen in zijn eigen stijl. Meer hangen en meer driften.
Mooi ook om te zien dat hij de stijl van Marquez deels heeft opgenomen in zijn eigen stijl. Meer hangen en meer driften.
Wat alleen erg jammer is:
Lorenzo/Marquez/Pedrosa
...
...
Rossi/Bautista/Crutchlow
...
...
...
Rest
Oftewel, op een slechte dag word je 4e. Als je maar op de motor blijft zitten, is er weinig aan de hand voor je kampioenschap. Daar hebben Lorenzo en Pedrosa het op verloren.
Lorenzo/Marquez/Pedrosa
...
...
Rossi/Bautista/Crutchlow
...
...
...
Rest
Oftewel, op een slechte dag word je 4e. Als je maar op de motor blijft zitten, is er weinig aan de hand voor je kampioenschap. Daar hebben Lorenzo en Pedrosa het op verloren.
Bradl hoort er bij tweede groepje ook nog bij, maar verder heb je gelijk.
Komend seizoen kan het zomaar eens anders zijn met de komst van de nieuwe klanten Honda, maar dat moeten we nog maar eerst zien natuurlijk. Honda gaat echt geen fietsen leveren die beter zijn dan hun eigen fiets. En misschien krijgen we nu dan eindelijk de Ducati's die mee kunnen doen..
Komend seizoen kan het zomaar eens anders zijn met de komst van de nieuwe klanten Honda, maar dat moeten we nog maar eerst zien natuurlijk. Honda gaat echt geen fietsen leveren die beter zijn dan hun eigen fiets. En misschien krijgen we nu dan eindelijk de Ducati's die mee kunnen doen..
En als Marquez in Mugello was blijven zitten zag het er ook weer anders uit. Dat is het mooie van racen. Iedereen maakt weleens fouten.wimmel_1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:44:
Als JL tijdens de vrije trainingen in Assen gewoon op z'n brommer was blijven zitten dan hadden de races in Assen én op de Sachsenring er heel anders uit gezien (waarschijnlijk). Dat "akkefietje" op Phillip Island had dan niet eens meer zoveel uitgemaakt.
Ben zeer benieuwd naar de testen de komende 3 dagen. Ook naar de kleuren en wat Curtchlow gaat laten zien op de Duc.
Rossi/Bradl/Bautista/Crutchlow ja.
Rossi is daar de enige fabrieksrijder. Die zal volgend seizoen toch wel wat vaker bij de top 3 moeten zitten.
Ik heb mijn twijfels of dat gaat lukken, maar goed.
Crutchlow gaat het op de Duc proberen, laten we hopen dat hij qua snelheid in dat groepje blijft. Ik verwacht Pol Espargaró ook wel redelijk snel in het 2e groepje. Van Smith weet ik het nog niet zo zeker, maar laten we hem het voordeel van de twijfel nog even geven.
Op de klanten Honda's hebben we dan Bautista, Hayden, Redding en Bradl.
Kan best leuk worden volgend jaar.
Rossi is daar de enige fabrieksrijder. Die zal volgend seizoen toch wel wat vaker bij de top 3 moeten zitten.
Ik heb mijn twijfels of dat gaat lukken, maar goed.
Crutchlow gaat het op de Duc proberen, laten we hopen dat hij qua snelheid in dat groepje blijft. Ik verwacht Pol Espargaró ook wel redelijk snel in het 2e groepje. Van Smith weet ik het nog niet zo zeker, maar laten we hem het voordeel van de twijfel nog even geven.
Op de klanten Honda's hebben we dan Bautista, Hayden, Redding en Bradl.
Kan best leuk worden volgend jaar.
Zelfde als F1. Daar komen ze nog eens van terug als iedereen het Open Spaans Kampioenschap op Japanse Motoren zat is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al jaren gebruik maak van Motogp`s live streaming... Werkt prima en is het geld best waard!
Ik wist alleen niet dat die automatisch verlengt, had betaald via de CC van mn vader... Die zal ik zo maar eens bellen met dit heugelijke nieuws
Ik wist alleen niet dat die automatisch verlengt, had betaald via de CC van mn vader... Die zal ik zo maar eens bellen met dit heugelijke nieuws
Ik denk zelfs dat als die seamless shift bak een of twee races eerder klaar was dan had Lorenzo denk ik gewoon kampioen geworden.Zamorano schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:14:
Yamaha heeft nu de M1 wel op orde ja, maar halverwege het seizoen, voor de introductie van de seamless bak, had de Honda wel een duidelijk voordeel.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Hallo Honda!

Hallo Yamaha!
Toch altijd mooi die Carbon motoren!
Wat een bizarre uitlaat op die Honda!
Terugloopuitlaatje, ze gaan weer tweetakt rijden.
Wás 't maar zo'n feestYonni schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:07:
Terugloopuitlaatje, ze gaan weer tweetakt rijden.
Dat zijn tijden die nóóit meer terug gaan komen dankzij alle emissie eisen, helaas
Menthal note: nooit solliciteren naar de functie van uitlaten lasser bij Honda! Damn wat een las werk is dat zeg!
Niet alleen Honda, Ducati heeft dat ook, alleen zie je dat nooit omdat het onder de kont zit verborgen.
En wat te denken van de uitlaat van de Panigale

En wat te denken van de uitlaat van de Panigale

^^ Véééél minder gelaste segmenten dan die Honda ! Ze zijn ook niet gek bij Termignoni... da's gewoon een massaproduct.
[ Voor 0% gewijzigd door steveman op 13-11-2013 20:13 . Reden: fuckschaap ]
Wel een mooi massa productsteveman schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:12:
^^ Véééél minder gelaste segmenten dan die Honda ! Ze zijn ook niet gek bij Termignoni... da's gewoon een massaproduct.

De entry-list voor volgend jaar:
Ik denk dat het gat tussen de Open en Factory klasses wel kleiner gaat worden dan tussen CRT en Factory het geval was. Misschien krijgen we dan weer wat meer het gevoel dat we naar 1 veld van 24 motoren zitten te kijken, in plaats van MotoGP en een soort support series die erachteraan bungelt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| # Rider Team Bike Class 4 Andrea Dovizioso Ducati Ducati Factory 5 Colin Edwards Forward FTR/Yamaha Open 6 Stefan Bradl LCR Honda Factory 7 Hiroshi Aoyama Aspar Honda Open 8 Hector Barbera Avintia FTR Open 9 Danilo Petrucci Ioda tba Open 17 Karel Abraham Cardion AB Honda Open 19 Alvaro Bautista Gresini Honda Factory 26 Dani Pedrosa Honda Honda Factory 29 Andrea Iannone Pramac Ducati Factory 35 Cal Crutchlow Ducati Ducati Factory 38 Bradley Smith Tech 3 Yamaha Factory 41 Aleix Espargaro Forward FTR/Yamaha Open 44 Pol Espargaro Tech 3 Yamaha Factory 45 Scott Redding Gresini Honda Open 46 Valentino Rossi Yamaha Yamaha Factory 59 Niccolo Canepa Ioda tba Open 63 Mike di Meglio Avintia FTR Open 68 Yonny Hernandez Pramac Ducati Open 69 Nicky Hayden Aspar Honda Open 70 Michael Laverty Paul Bird PBM/ART Open 93 Marc Marquez Honda Honda Factory 99 Jorge Lorenzo Yamaha Yamaha Factory tba tba Paul Bird PBM/ART Open |
Ik denk dat het gat tussen de Open en Factory klasses wel kleiner gaat worden dan tussen CRT en Factory het geval was. Misschien krijgen we dan weer wat meer het gevoel dat we naar 1 veld van 24 motoren zitten te kijken, in plaats van MotoGP en een soort support series die erachteraan bungelt.
Lijstje klopt volgens mij niet. Rossi rijd volgend jaar niet meer voor Yamaha.Zamorano schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:02:
De entry-list voor volgend jaar:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 # Rider Team Bike Class 4 Andrea Dovizioso Ducati Ducati Factory 5 Colin Edwards Forward FTR/Yamaha Open 6 Stefan Bradl LCR Honda Factory 7 Hiroshi Aoyama Aspar Honda Open 8 Hector Barbera Avintia FTR Open 9 Danilo Petrucci Ioda tba Open 17 Karel Abraham Cardion AB Honda Open 19 Alvaro Bautista Gresini Honda Factory 26 Dani Pedrosa Honda Honda Factory 29 Andrea Iannone Pramac Ducati Factory 35 Cal Crutchlow Ducati Ducati Factory 38 Bradley Smith Tech 3 Yamaha Factory 41 Aleix Espargaro Forward FTR/Yamaha Open 44 Pol Espargaro Tech 3 Yamaha Factory 45 Scott Redding Gresini Honda Open 46 Valentino Rossi Yamaha Yamaha Factory 59 Niccolo Canepa Ioda tba Open 63 Mike di Meglio Avintia FTR Open 68 Yonny Hernandez Pramac Ducati Open 69 Nicky Hayden Aspar Honda Open 70 Michael Laverty Paul Bird PBM/ART Open 93 Marc Marquez Honda Honda Factory 99 Jorge Lorenzo Yamaha Yamaha Factory tba tba Paul Bird PBM/ART Open
bron?chimera2 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:56:
[...]
Lijstje klopt volgens mij niet. Rossi rijd volgend jaar niet meer voor Yamaha.
Yamaha MT-09
Ehhh. Voor wie dan?chimera2 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:56:
[...]
Hoe kom je daar bij?! Rossi rijdt volgend jaar gewoon voor Yamaha, evenals Lorenzo.chimera2 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:56:
[...]
Valentino Rossi dropped the bombshell that he would not be having Jeremy Burgess as his crew chief for the 2014 MotoGP season. Rossi reportedly told Yamaha Racing about his decision last week, with Burgess himself learning of the news just before the press conference.
Waar komt het dit jaar eigenlijk op TV?
BBC? Gestopt
Eurosport? Gestopt
RTL7? Gestopt
Alleen Assen op de NPO en de rest op Sport1?
BBC? Gestopt
Eurosport? Gestopt
RTL7? Gestopt
Alleen Assen op de NPO en de rest op Sport1?
Ben bang van wel. Of via de wat minder legale kanalen op het net waar ik hier niet naar mag linken.
Ik vraag me wel af wat voor gevolgen dat gaat hebben voor de sponsoring en daarmee dus hoeveel teams er aan de start staan. Als er niemand naar kijkt hebben bedrijven ook een stuk minder interesse om teams te sponsoren...
Ik ben bang dat de Nederlandse markt te klein is om daar effect op te hebben. Spanje is bijvoorbeeld weer een hele grote markt. Veel goede rijders en 3 GP's in dat land in 1 seizoen.
Het is dan ook het Spaans open kampioenschap, aangezien de organisator ook Spaans is.
Alternatieve kanalen ken ik wel, maar de jacht naar een goede stream is geen hobby. Het ziet er vaak niet uit. En ik vind het ook teveel moeite, dan haak ik maar af.
Alternatieve kanalen ken ik wel, maar de jacht naar een goede stream is geen hobby. Het ziet er vaak niet uit. En ik vind het ook teveel moeite, dan haak ik maar af.
Echt eeuwig zonde dat het sinds dit seizoen weg is bij de BBC. Geweldige voorbeschouwing met goeie items en interviews, leuke pit-/gridwalk en prima commentaar tijdens de races.
Sport1 is echt de enige optie op reguliere (zonder schotel) TV helaas.
Maar goed, de tijden van de eerste testdag zien er wel apart uit.
Ik had de lease Honda's wel wat hoger verwacht. Nu zijn het net CRT-machines met deze tijden
Had het Hayden wel gegund om lekker vooraan te rijden, dus ik hoop dat dat nog gaat veranderen.
Ik had de lease Honda's wel wat hoger verwacht. Nu zijn het net CRT-machines met deze tijden
Had het Hayden wel gegund om lekker vooraan te rijden, dus ik hoop dat dat nog gaat veranderen.
Ik kijk nog steeds met een motogp abo, prima streaming voor een ietwat hoge prijs. Je moet het er maar voor over hebben tegenwoordigKen. schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:37:
Echt eeuwig zonde dat het sinds dit seizoen weg is bij de BBC. Geweldige voorbeschouwing met goeie items en interviews, leuke pit-/gridwalk en prima commentaar tijdens de races.
Ik denk dat de Honda`s overigens nog niet op de max van hun kunnen zitten, het is de eerste dag he.
En ze zijn weer klaar, tijden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| 1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 2:00.286 52 / 62 2:08.860 2 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing 2:00.804 0.518 0.518 58 / 61 1:13.131 3 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.906 0.620 0.102 73 / 75 1:56.310 4 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing 2:01.082 0.796 0.176 26 / 47 1:06.182 5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:01.240 0.954 0.158 48 / 52 1:40.406 6 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:01.320 1.034 0.080 31 / 61 2:11.309 7 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 2:01.419 1.133 0.099 19 / 26 47:34.143 8 IANNONE, Andrea Pramac Racing 2:01.538 1.252 0.119 38 / 44 1:07.922 9 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 2:01.634 1.348 0.096 42 / 48 1:16.624 10 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:01.876 1.590 0.242 54 / 55 1:21.505 11 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:02.483 2.197 0.607 25 / 26 1:11.147 12 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:02.497 2.211 0.014 21 / 27 1:51.098 13 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:02.552 2.266 0.055 47 / 48 1:16.488 14 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 2:02.860 2.574 0.308 16 / 38 15:47.051 15 HERNANDEZ, Yonny Energy T.I. Pramac Racing 2:02.891 2.605 0.031 28 / 49 1:19.163 16 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Test Team 2:03.126 2.840 0.235 14 / 35 1:12.528 17 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 2:03.319 3.033 0.193 53 / 56 2:55.201 18 AOYAMA, Hiroshi Drive M7 Aspar 2:03.328 3.042 0.009 49 / 51 1:10.151 19 DE PUNIET, Randy Suzuki Test Team 2:03.893 3.607 0.565 47 / 75 1:26.204 20 AKIYOSHI, Kosuke HRC Test Team 2:04.267 3.981 0.374 27 / 64 1:11.932 21 REDDING, Scott GO&FUN Honda Gresini 2:04.431 4.145 0.164 41 / 48 1:15.367 22 BARBERA, Hector Avintia Racing 2:04.922 4.636 0.491 34 / 44 2:16.544 23 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 2:05.825 5.539 0.903 50 / 51 1:19.253 24 PARKES, Broc Paul Bird Motorport 2:05.889 5.603 0.064 32 / 40 1:19.320 25 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:06.070 5.784 0.181 14 / 14 1:25.077 26 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:06.755 6.469 0.685 21 / 41 1:17.323 |
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Rossi zit er mooi bij, hopen dat hij dit vol kan houden. Zeker gezien de ontwikkelingen en nieuwe regels dit jaar.
Mooi interessant stukje over die nieuwe regels:
http://motomatters.com/an...review_honda_vs_yama.html
Yamaha zou het moeilijker met de max fuel gaan krijgen.
Mooi interessant stukje over die nieuwe regels:
http://motomatters.com/an...review_honda_vs_yama.html
Yamaha zou het moeilijker met de max fuel gaan krijgen.
Wow, ik zie dat een standard VideoPass 12,49 EUR/maand kost. Dat is goedkoper dan Sport1..MetaFrame schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:10:
[...]
Ik kijk nog steeds met een motogp abo, prima streaming voor een ietwat hoge prijs. Je moet het er maar voor over hebben tegenwoordig
Ik denk dat de Honda`s overigens nog niet op de max van hun kunnen zitten, het is de eerste dag he.
"Helaas" volg ik ook F1, dus uiteindelijk ben ik met Sport1 goedkoper uit.
EDIT: Ah.. addertje:
En wat betreft de Honda productiefiets:**12,49€ per month until the start of the new season, then monthly fee becomes 24,95€
http://www.racesport.nl/H...ews_ID/33800/Default.aspxHayden: 'De nieuwe Honda productieracer is echt langzaam’
De MotoGP coureurs zijn dinsdag op het Sepang International Circuit begonnen aan hun eerste officiële testdag van 2014. Halverwege de eerste dag zijn het de gebruikelijke namen die bovenaan de lijst zijn te vinden maar met name de coureurs op de nieuwe Honda productieracer klagen nu al dat hun machine echt veel te langzaam is.
[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 04-02-2014 11:39 ]
Ik betaal voor een jaar ongv. 100,- is prima te doen dus voor alle moto klasses en alles op demand of live in 720p
Is het commentaar daar eigenlijk een beetje nuttig?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul