Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:36

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
Tylen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:33:
[...]

VDM Gaat plekkie van Rossi overnemen ;) Ik voel dat gewoon :P
Ik gok meer op Bagnaia :P Maar een Petronas Yamaha zitje zou ook niet verkeerd zijn voor VDM.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Rob Hartog ook mooie race gereden. 13de geworden in de WK wedstrijd en 1ste in de EK wedstrijd. Netjes hoor.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Valentino-46
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 17:16
quote:
Tylen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:33:
[...]

VDM Gaat plekkie van Rossi overnemen ;) Ik voel dat gewoon :P
Dan zal ie toch nog ff geduld moeten hebben, Rossi heeft in maart 2 jaar bijgetekend: contract loopt dus t/m seizoen 2020.
En ik geloof niet dat die ouwe het al beu is, dus die gaat echt niet eerder stoppen :+

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

quote:
Joris748 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:05:
[...]
Ja, het wordt er niet leuker op met die tracklimits. Wat is er mis met gras buiten de witte lijnen? Ga je erover, danis het uithuilen en opnieuw beginnen.
Dit absoluut... Ga al 22 jaar naar de TT, maar door die tracklimits gaat de spanning er wel behoorlijk af.
quote:
Het Vosje schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:47:
[...]
Echter is gras direct buiten de lijnen dan weer een stuk onveiliger...
In natte omstandigheden heb je gelijk, in het droog valt het reuze mee. Maar geen enkele coureur gooit m bewust in natte omstandigheden buiten de baan... Kan me een aantal jaar geleden nog goed herinneren dat er aan de buitenkant van de GT een mooie laag modder lag :+

I am the great Cornholio!

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
quote:
Valentino-46 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 01:59:
[...]

Dan zal ie toch nog ff geduld moeten hebben, Rossi heeft in maart 2 jaar bijgetekend: contract loopt dus t/m seizoen 2020.
En ik geloof niet dat die ouwe het al beu is, dus die gaat echt niet eerder stoppen :+
Een mens mag dromen toch? B)

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
Valentino-46 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 01:59:
[...]

I know ;) Daarom zal hij nog 2 jaar bij Yamaha bijtekenen en in 2021 overstappen.

* Tylen heeft een glazen bol :P

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 15:38
Net officieel bekend: Dani Pedrosa gaat met pensioen.

Lange carriere gehad met best wat mooie resultaten.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

• Kenny73
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 12:38
Erg jammer.
Het grote probleem van de laatste jaren bij Dani waren de nieuwe banden, deze krijgt hij niet op temperatuur.

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 16:02
Inderdaad heel jammer. Het is een fantastische rijder, in zijn tijd zijn er veel rijders gekomen en gegaan zonder het niveau van Dani te behalen.
Jammer genoeg is er, als ik mij niet vergis, nooit echt een motor op zijn 'maat' gebouwd. Desondanks is hij 3 keer als nummer 2 geëindigd in het algemeen klassement.

Ik had graag gezien wat hij had gekund op een, op het oog makkelijker te rijden, Yamaha. We will never know.

Specs

• Willem30
Bradl op de motor van Morbidelli dit weekend:

https://www.racesport.nl/...af-fp2-op-de-sachsenring/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 18:44
Nee... Ik lig lekker op de bank Q van Moto3 en FP4 van MotoGP te kijken. Maar op moment dat Q1 en 2 van MotoGP komen schakelen ze ineens over naar die saaie klote tennissers! Kom op zeg, zo'n wedstrijd duurt uren dus daar kunnen ze best halverwege inschakelen.

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:47
quote:
TheBrut3 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:04:
Nee... Ik lig lekker op de bank Q van Moto3 en FP4 van MotoGP te kijken. Maar op moment dat Q1 en 2 van MotoGP komen schakelen ze ineens over naar die saaie klote tennissers! Kom op zeg, zo'n wedstrijd duurt uren dus daar kunnen ze best halverwege inschakelen.
Same here! Tijd voor een derde eurosport kanaal denk ik.

sig69 wijzigde deze reactie 14-07-2018 14:13 (5%)

• Valentino-46
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 17:16
Lijkt wel of ze meer mensen richting de Eurosport player willen pushen :(
Gisteren FP2 al moeten missen, nu de kwalifikatie....als ze zich morgen maar gewoon aan de planning houden :X

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:53

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Pfff ben wel klaar met Eurosport... Als er maar iets van een andere sport te zien is geven ze dat altijd prioriteit. Eens zoeken waar ik officieel klacht kan indienen. Wou ook q1 en q2 kijken maar moet je de player nemen wat weer extra geld kost. Ronduit belachelijk.
Zou veel liever zien dat ze naar ziggo sport gaan. Zeker met het gratis open zender zou top zijn als ze dan dat ook zouden uitzenden erop.
Jammer dat Eurosport de motogp en ook superbike wel wil hebben maar geen prioriteit geeft.
quote:
sig69 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:12:
[...]

Same here! Tijd voor een derde eurosport kanaal denk ik.
Dit zou een gepaste oplossing zijn ja.

v8power67 wijzigde deze reactie 14-07-2018 14:50 (17%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:45
Gelukkig zijn er nog goede online (gratis) streams.. En marquez, wat een baas.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• sig69
quote:
Voorwiel slide weer?

• Woask
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Ik was eerst ook sceptisch over de Eurosport player, maar heb het na het Le Mans weekend waarbij ze de races niet eens uitzonden maar aangeschaft. Voor €20 per jaar kan je werkelijk alles kijken, Formule E, MotoGP en 24h van Le Mans. Bovendien kijk je op de Eurosport player reclamevrij, zou niet meer terug willen want ze zenden op TV zo veel reclame uit tussendoor.

• sig69
@Woask 20 euro per jaar? Hoe doe je dat?

• Woask
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
quote:
sig69 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:22:
Ik zie dat het verhoogd is naar €30 nu.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Het was vooral teleurstellend omdat de Q wel gewoon in het programma stond (bij Ziggo dan).
Ik ga ook niet die player aanschaffen voor die ene keer. Hopen dat het inderdaad naar Ziggo gaat, daarvan heb ik alle kanalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
Tsja, de race zenden ze altijd wel uit, kwalificatie heeft nu eenmaal wat minder prio....en ik denk dat deze tennis wedstrijd ook meer kijkers heeft getrokken.

Prijs van Eurosport player is zo nu en dan anders, afgelopen weekend was het nog €22.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
sig69 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:22:
Dat hebben we hier ook echt al een paar keer gezegd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:29
quote:
Tylen schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:17:
[...]

Dat hebben we hier ook echt al een paar keer gezegd.
Fijne reaktie , altijd leuk dat mensen denken om op deze manier te moeten reageren om anderen te helpen .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sig69
quote:
TheBrut3 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:58:
Het was vooral teleurstellend omdat de Q wel gewoon in het programma stond (bij Ziggo dan).
Ik ga ook niet die player aanschaffen voor die ene keer. Hopen dat het inderdaad naar Ziggo gaat, daarvan heb ik alle kanalen.
Ja dat is nog het meest irritante. Het programma klopt zo vaak niet bij eurosport. Ik heb wel eens klaar gezeten voor de qualificatie en toen had je ineens wielrennen, op 1 en 2, en allebei exact hetzelfde beeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Hy

Moto 2 oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ben op vakantie in italie. Zojuist kroegje opgezocht en lekker motogp gekeken met een zooi italianen. Was toch wem gezellig hahaha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
Tylen schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:57:
Ben op vakantie in italie. Zojuist kroegje opgezocht en lekker motogp gekeken met een zooi italianen. Was toch wem gezellig hahaha.
Zojuist? Ze zijn toch al een aantal uur over de finish... :)

Waar zit je ergens in het zonnetje??

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

quote:
MAX3400 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:58:
[...]

Het is een herhaling van een aantal uur geleden :)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
Hackus schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:00:
[...]

Het is een herhaling van een aantal uur geleden :)
Zou je denken?? ;)

Alles vandaag wel lekker op volgorde toevallig; MotoGP, laatste 20km in de Tour, WK finale...
quote:
sig69 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 10:37:
[...]

Ja dat is nog het meest irritante. Het programma klopt zo vaak niet bij eurosport. Ik heb wel eens klaar gezeten voor de qualificatie en toen had je ineens wielrennen, op 1 en 2, en allebei exact hetzelfde beeld.
Gisteren tijdens FP3 van Moto2 zeiden ze wel al iets over dat de uitzending niet zou doorlopen en dat de Player de enige optie was om te kijken.

MAX3400 wijzigde deze reactie 15-07-2018 18:04 (45%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
MAX3400 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:58:
[...]

Haha. Heel traag internet hier ;). Zuid gardameer. Bij Verona in de buurt.

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18-06 00:05

Kasai

Legendary

Was weer een leuke race, niet zo spannend als Assen, maar dat was dan ook wel uitzonderlijk :)

Bizar dat Marquez al 9 jaar op rij de pole position pakt en de race wint op dit circuit. Wat ik ook bijzonder vind dat Rossi en Vinales zo lopen te klagen over de Yamaha, maar ondertussen respectievelijk tweede en derde worden. Zo staan ze er ook voor in het kampioenschap.

Atlas#22744

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
Kasai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:46:
Was weer een leuke race, niet zo spannend als Assen, maar dat was dan ook wel uitzonderlijk :)

Bizar dat Marquez al 9 jaar op rij de pole position pakt en de race wint op dit circuit. Wat ik ook bijzonder vind dat Rossi en Vinales zo lopen te klagen over de Yamaha, maar ondertussen respectievelijk tweede en derde worden. Zo staan ze er ook voor in het kampioenschap.
Bij Yamaha hebben ze al meer dan een compleet jaar geen race meer gewonnen, vind het dan niet zo raar dat ze wat klagen :)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
Kasai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:46:

Het was toch heel erg duidelijk dat de yamaha's een hoop acceleratie misten bij het opkomen van het rechte stuk. Ze klagen allebei over een hoop wheelspin, wat duidt op een relatief gebrekkige traction control. Dit hebben Honda en Ducati veel beter voor elkaar. Nu was dit toevallig een circuit waarbij rechte stukken zeer zeldzaam zijn, maar ik verwacht dat als Yamaha niets wijzigt, Rossi en Viñales weer nergens zijn op circuits als Aragon.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Willem30
Net bekend geworden dat Van der Mark en Lowes volgens jaar bij Yamaha.
Leek me ook de beste optie aangezien de Yamaha steeds beter gaat.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Precies. Dan komt mijn voorspelling steeds meer uit (dat vdm het plekje van Rossi overneemt)

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:22
@Tylen, ik verwacht Morbidelli eerder op de fiets van Rossi.
Ben overigens wel benieuwd waar Sykes nu heen gaat, tijdje terug heeft hij te kennen gegeven graag terug naar Yamaha te willen...

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
alesandro_46 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 12:17:
@Tylen, ik verwacht Morbidelli eerder op de fiets van Rossi.
Ben overigens wel benieuwd waar Sykes nu heen gaat, tijdje terug heeft hij te kennen gegeven graag terug naar Yamaha te willen...
Ik ook ;). Maar ik blijf dromen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18-06 00:04

Steffie

Opaque

Volgend weekend de 8 uur van Suzuka dus. Zou heel gaaf zijn als Yamaha met Van der Mark, Lowes en Nakasuga weer kunnen winnen. Ondertussen heeft Canepa een mooi filmpje gemaakt op ook een Yamaha. Dit is toch wel een van de beste onboards ooit qua gevoel van snelheid die ik heb gezien.

YouTube: On board Suzuka 8 Hours 2018 Yamaha R1 GMT94

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sig69
@Steffie wat ik zo mooi vind aan dat filmpje is dat camera op de helm zit. In plaats van een "rustige" onboard als ie op de motor zit zie je nu veel meer hoe die gasten bezig zijn. Mooi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:42
Mvdm en yamaha did it again

chimera2 wijzigde deze reactie 29-07-2018 13:42 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Vet he. Lowes en Vd Mark hebben het mooi met z’n tweeen geflikt. Die Nakasuka heeft geen meter gereden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

De eerste helft van de race leek wel een normale superbike race. Wat een inhaalacties tussen Van der Mark en Rea en daarna tussen Lowes en Haslam. Van der Mark heeft door die lange safety car periodes volgens mij bijna 5 uur van de 8 gereden. Hij was echt de baas op het circuit in alle omstandigheden. Echt een verdiende overwinning.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Op de MotoGP van Tsjechië

http://i63.tinypic.com/fa5089.png

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Startopstelling

1: Dovi
2: Ros
3: Maq
4: Lor
5: Cru
6: Pet
7: Zar
8: Ian
9: Rin
10: Ped

• VFRRijder
Mooie pole voor Dovi.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:44

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ligt het aan mijn TV / home cinema of is het motorgeluid (op Eurosport) sinds enkele races vele malen minder hard? Het commentaar moet er natuurlijk bovenuit komen, maar de race klinkt nu wel wat lafjes.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TheBrut3
Is mij eigenlijk nog niet bewust opgevallen.
Mooie race in de Moto2, steeds wisselingen een kopgroep van 4. Moto3 was een lang polonaise met positiewisselingen.

Ben benieuwd wat de MotoGP ons gaat brengen. Lorenzo snel op kop, valt daarna terug, MM teveel risico en valt en Dovi, Rossi en Zarco op het podium?

Edit: Nu bij de MotoGP heb ik inderdaad het gevoel dat het motorgeluid veel harder wordt gedempt.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 05-08-2018 14:12 (13%)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@FeaR Klopt, merk het ook al even.

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 16:02
Ik probeer altijd BTsport te kijken en het geluid beviel mij opvallend goed. Commentaar was te verstaan zonder de tv heel hard te zetten.

Het verloop van de afgelopen races wordt wel heel sterk gedikteerd door de banden. Eerst moeten er 10-20 rondjes worden gereden voordat er gepushed gaat worden. Hierdoor is het einde wel spectaculair, er kan immers niemand wegrijden, maar de race wel erg saai en de uitkomst voorspelbaar.

Specs

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Iedereen hier op "motorvakantie" ? :D

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Moto 2 was gaaf, MotoGP ook (iets minder spannend, maar toch tot aan de vlag).
Jammer dat Rossi vaak ver terugvalt, ook al had hij dit verwacht.
Marquez weer sterk, gelukkig hielden de Ducatis stand. Blijft het kampioenschap iig nog spannend.

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
kevlar01 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:25:
Marquez weer sterk, gelukkig hielden de Ducatis stand. Blijft het kampioenschap iig nog spannend.
Tja die Traction control van Yamaha is gewoon ruk in vergelijking tot die van de rest van de top fabrieks fietsen. Z'n achterband was helemaal opgerookt.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
kevlar01 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:25:
Ik had vooral gehoopt dat het Bo een keer mee zou zitten, maar het mocht weer niet zo zijn. Hij lag op de 20ste plek toen direct voor hem Mir en Gardner elkaar dwars zaten. Valt me mee dat ie geen blijvende schade heeft overgehouden aan die vallende motor op hem, kwam toch lelijk op hem terecht.

A smile a day....

• TheBrut3
Bo weg bij Tech3, jammer. Zal hij er komend jaar nog bij zijn?

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nope. Ik denk het niet.

• chimera2
misschien toch bij dat Nederlandse team

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
TheBrut3 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:53:
Bo weg bij Tech3, jammer. Zal hij er komend jaar nog bij zijn?
Beiden weg bij Tech3, maar ik zie Gardner wel gemakkelijker een nieuwe plek vinden dan Bo nu. Het verschil in Q was vandaag toch aardig groot, voor zover mogelijk in Moto2. Het ligt daar altijd tamelijk dicht bij elkaar.

Hopelijk eens een goed resultaat, al is de kans daarop op dit circuit misschien niet heel erg groot. Vorig jaar toch ronden aan kop gereden om later in de race McPhee uit de race te rijden, en zichzelf daarbij ook. Misschien moet het maar nat worden dan 😏

A smile a day....

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19:18

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

De Mistral waar hij op rijdt is ook ruk, maar hij heeft zichzelf dit seizoen nog geen plezier gedaan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• TheBrut3
RW gaat het ook niet worden, als ik Jarno zo hoor. Op de vraag van Eurosport of Bo welkom was, leek hij het antwoord "nee" te moeten geven.

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21:22
Knappe zege van Lorenzo! Wist die block pass van Marquez heel goed te pareren.

• R0y.
  • Nu online
Mooie race en een verdiende winst voor Lorenzo.

Na de race rijd de top drie altijd richting de tribune. Nu viel mij op dat er een vierde motor stond (kon deze niet herkennen) inclusief Cal Crutclow... Mag dat zomaar? Even je motor daar parkeren na de race? 8)7

• chimera2
Mooie race weer. Met een terechte winnaar
Wel mooi moment bij de moto2 daar stonden ze klaar voor een vlag voor Alex marquez gaat ie in de laatste bocht nog onderuit. Willen ze hem aanduwen gaat ie of een keer

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
R0y. schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:49:
Mooie race en een verdiende winst voor Lorenzo.

Na de race rijd de top drie altijd richting de tribune. Nu viel mij op dat er een vierde motor stond (kon deze niet herkennen) inclusief Cal Crutclow... Mag dat zomaar? Even je motor daar parkeren na de race? 8)7
Beste privé rijder?

A smile a day....

• Joris748
quote:
Yep, beste niet-fabrieksrijder.

• R0y.
  • Nu online
quote:
Oh dat was mij nog nooit eerder opgevallen. Klinkt logisch :9

• Philip Corvage
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 20-11-2018
quote:
TheBrut3 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:20:
RW gaat het ook niet worden, als ik Jarno zo hoor. Op de vraag van Eurosport of Bo welkom was, leek hij het antwoord "nee" te moeten geven.
NTS RW Racing en Bo hebben een intentieverklaring getekend.

https://www.racesport.nl/...ing-gp-en-bo-bendsneyder/

Als het doorgaat, moet Steven Odendaal zijn plekje inleveren. Maar Bo moet wel zelf twee ton inbrengen... Bij racesport gaan ze nu een inzamelingsactie organiseren.

Tja... Ik gun Bo het beste, maar ik denk dat hij toch wel zelf de sponsoring moet kunnen regelen. En daarvoor zal hij de rest van het seizoen nog een paar resultaten moeten neerzetten. Aan het materiaal ligt het niet. Een klassering tussen de 10 en 15 zou je toch wel mogen verwachten.

Vorig jaar kon Bo nog zeggen dat hij eigenlijk te lang en te zwaar is voor een Moto3-fiets, maar die vlieger gaat nu niet meer op. GP-racen is het hoogste niveau en dat is hard. Bo's maatje Livio Loi heeft het helaas ook mogen ervaren....

• Willem30
Er is zelfs crowdfunding gestart: https://www.racesport.nl/...bo-bendsneyder-van-start/

Crutchlow heeft trouwens weer jaartje bijgetekend bij HRC.

Zin in de komend weekend met F1 en Motogp achter elkaar op tv. :P

• chimera2
weet niet of het mag.
Maar wil je sponsoren :)

https://sport.talentboek....acing-gp-in-de-moto2.html

• Joris748
Aardige puinhoop daar. Rins die bij 150 km/h letterlijk afstapt en Rabat met een vervelende blessure aan knie of been.

Joris748 wijzigde deze reactie 25-08-2018 15:12 (29%)

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
Die Rabat lag behoorlijk te schreeuwen van de pijn! Blijkbaar is hij geraakt door een andere motor nadat hijzelf al was gevallen en heeft hij iig zijn been gebroken.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:44

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Tijdschema Britse GP aangepast vanwege verwachte regen

De MotoGP-race begint zondag niet op het originele tijdstip van 14.00 uur Nederlandse tijd, maar wordt nu gehouden om 12.30 uur Nederlandse tijd.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• leekers
quote:
FeaR schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 04:42:
Tijdschema Britse GP aangepast vanwege verwachte regen

De MotoGP-race begint zondag niet op het originele tijdstip van 14.00 uur Nederlandse tijd, maar wordt nu gehouden om 12.30 uur Nederlandse tijd.
Wel goed werk dat nieuwe asfalt volgend jaar maar weer gewoon donington ?

• Dacuuu
Wat een kwalificatie weer.. 12:30 racetime!

• leekers
quote:
Dacuuu schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 06:23:
Wat een kwalificatie weer.. 12:30 racetime!
Regen in Engeland en we kunnen niet racen alsof het nooit regent in Engeland .

Trouwens de Moto 2 en Moto 3 hebben geen last van aquaplanning ?

• Dacuuu
quote:
leekers schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 07:34:
[...]

Regen in Engeland en we kunnen niet racen alsof het nooit regent in Engeland .

Trouwens de Moto 2 en Moto 3 hebben geen last van aquaplanning ?
Uiteindelijk wel. Maar het is maar net hoeveel water er op de baan staat. En moto3 heeft veel smallere bandjes, krijg je minder snel aquaplanning mee.

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17-06 14:34
Mooie tijd. Ik wist alleen niet dat er GP was. Wordt er net door een vriend aan herinnerd.

12.30 GP. 14.30 even naar Feyenoord kijken en dan om 15.10 snel doorschakelen naar Formule 1. Of even twee tv's installeren naast elkaar.

• leekers
quote:
Dacuuu schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 07:44:
[...]

Uiteindelijk wel. Maar het is maar net hoeveel water er op de baan staat. En moto3 heeft veel smallere bandjes, krijg je minder snel aquaplanning mee.
Beetje vreemd schema wijzigen en dan Moto2 en Moto3 maar in de regen laten rijden

• Dacuuu
quote:
leekers schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 07:54:
[...]

Beetje vreemd schema wijzigen en dan Moto2 en Moto3 maar in de regen laten rijden
Of die dan uitstellen oid. Motogp is nu eenmaal de hoofdact van de dag..

• TheBrut3
Dit gaat lekker rommelig worden, dat is zeker. :o

Shit uitstel, dat vind ik dan weer wel klote :+

TheBrut3 wijzigde deze reactie 26-08-2018 12:22 (34%)

• GovertNL
Uitgesteld. Best weertje daar zeg. Ben benieuwd of die race überhaupt gaat starten vandaag.

• Dacuuu
Nooooo. Jammer dit. Hopelijk huren ze de red arrows in om de baan droog te blazen.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Dit wordt lastig; de F1 zou mooi aansluiten op MotoGP maar denk dat het een gevalletje terugkijken wordt...

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:34
quote:
MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:50:
Dit wordt lastig; de F1 zou mooi aansluiten op MotoGP maar denk dat het een gevalletje terugkijken wordt...
Het is nog maar de vraag natuurlijk of ze vandaag nog gaan racen in de MotoGP. Of dat het wordt uitgesteld/niet gereden.

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• v8power67

v8power67

Snap niet hellemaal waarom ze niet gewoon racen. Er zijn toch gewoon regen banden ?
En ja gevaarlijk is het maar ze bepalen zelf hoe ver ze gaan...
Dacht dat de f1 triest was als er een druppel viel maar een hier kunnen ze er ook wat van blijkbaar..

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
Edd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:00:
[...]

Het is nog maar de vraag natuurlijk of ze vandaag nog gaan racen in de MotoGP. Of dat het wordt uitgesteld/niet gereden.
Natuurlijk helemaal mee eens maar over het algemeen geef ik de start van de F1 voorrang op een verlate MotoGP.

Aan de andere kant; F1 is soms zo saai geworden dat ik 2 zenders tegelijk open zet en dus eventueel beide races tegelijk kan kijken.

• alesandro_46
Ach ja, nu lekker zap met vele mooie en grappige momenten (y)
Ik verwacht overigens dat er vandaag niet gereden wordt door de ridders op twee wielen.

alesandro_46 wijzigde deze reactie 26-08-2018 13:15 (4%)

• v8power67

v8power67

Pffff word of vandaag of niet zeggen ze nu. Maar de kans is groot dat het niet word dan..
Naja gelukkig is er nog f1 maar vind wel beetje bizar dit.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verplicht zijwieltjes voor 2019 als er meer dan 3mm water is gevallen!!

• Steffie

Steffie

Opaque

quote:
v8power67 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:02:
Snap niet hellemaal waarom ze niet gewoon racen. Er zijn toch gewoon regen banden ?
En ja gevaarlijk is het maar ze bepalen zelf hoe ver ze gaan...
Dacht dat de f1 triest was als er een druppel viel maar een hier kunnen ze er ook wat van blijkbaar..
Komt niet helemaal door de hoeveelheid regen die valt, maar hoofdzakelijk door de belabberde afwatering op het circuit. Bij de 8 uur van Suzuka een paar weken geleden regende het harder dan nu in Engeland, maar daar kon het racen wel gewoon doorgaan. Als je zoals nu in Silverstone asfaltlaag over asfaltlaag legt dan wordt de afwatering er niet beter op. Bovendien zit er blijkbaar op bepaalde stukken geen enkele verkanting in.

Zo'n situatie als gisteren met een stuk of 8 rijders die in 1 bocht van de baan schieten omdat er een paar centimeter water op de baan staat zit niemand op te wachten. Rabat heeft nog het geluk gehad dat hij de motor van Morbidelli tegen z'n been kreeg in plaats van z'n rug of hoofd. En Rins heeft daar ook geluk gehad dat hij niets gebroken heeft toen hij met iets van 200km/h van z'n motor stapte om een ergere crash met de bandenmuur te voorkomen.

• GovertNL
Man man man. Ik dacht een lekker racemiddagje voor de boeg te hebben met tussendoor wat voetbal erbij of een tweede scherm naar beneden te halen.

Wel treurig dat de afwatering van zo'n circuit dusdanig bedroevend is dat het bijna geen nut heeft. Dan sla je toch wel goed de plank mis in de UK.

• VFRRijder
En vergeet de hobbels niet, daar blijft ook lekker water tussen staan. F1 klaagde er ook al over dat het zeer slecht asfalt was.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Dit zuigt wagen...

• GovertNL
Mogelijk 14.30 toch racen.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
Uhuh...

Net even de buienradar bekeken voor Silverstone; pas rond 15:30 (Engelse tijd) lijkt er ruimte in de wolken te komen. Dan zijn we hier in NL al klaar met de F1, waarschijnlijk.

MAX3400 wijzigde deze reactie 26-08-2018 14:05 (13%)

• GovertNL
quote:
MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:04:
[...]

Uhuh...
[afbeelding]
Net even de buienradar bekeken voor Silverstone; pas rond 15:30 (Engelse tijd) lijkt er ruimte in de wolken te komen. Dan zijn we hier in NL al klaar met de F1, waarschijnlijk.
[afbeelding]
Ja ik had ze ook al gecheckt. Kan het ook niet echt geloven. Maar dat riep men net op Eurosport.
Morgen willen ze niet racen begreep ik net. Dus men zal het voorlopig denk nog even aankijken.
Cancellen zou echt wel heel jammer zijn. Voor de mensen thuis maar vooral voor het publiek bij het circuit.

Afwachten maar.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Ik snap dat het voor het publiek jammer is maar hoezo morgen niet racen? Het is je BAAN gvd... Daar verdien je geld mee en punten en aanzien etc. Zeik niet dat het een dagje later is. Hoezo, zit je moeder te wachten met het eten??

Rant OFF ;)

• GovertNL
quote:
MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:19:
Ik snap dat het voor het publiek jammer is maar hoezo morgen niet racen? Het is je BAAN gvd... Daar verdien je geld mee en punten en aanzien etc. Zeik niet dat het een dagje later is. Hoezo, zit je moeder te wachten met het eten??

Rant OFF ;)
Ja en het is morgen zelfs een vrije maandag in Engeland.
Zal ook wel met uitzendrechten en andere ongein te maken hebben. Mensen die niet kunnen kijken.
Wat mij betreft ook allemaal dikke BS!

• alesandro_46
Volgens mij wilde twee (of meer?) teams niet omdat zij woensdag nog een test hebben.

• VFRRijder
We hebben jaren geleden toch ook gehad dat Quatar een dag later was toch....toen ook ivm regen dacht ik.

Edit, yep: https://en.m.wikipedia.or...tar_motorcycle_Grand_Prix

VFRRijder wijzigde deze reactie 26-08-2018 14:28 (30%)

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True