I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dan zal ie toch nog ff geduld moeten hebben, Rossi heeft in maart 2 jaar bijgetekend: contract loopt dus t/m seizoen 2020.Tylen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:33:
[...]
VDM Gaat plekkie van Rossi overnemenIk voel dat gewoon
En ik geloof niet dat die ouwe het al beu is, dus die gaat echt niet eerder stoppen
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Dit absoluut... Ga al 22 jaar naar de TT, maar door die tracklimits gaat de spanning er wel behoorlijk af.Joris748 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:05:
[...]
Ja, het wordt er niet leuker op met die tracklimits. Wat is er mis met gras buiten de witte lijnen? Ga je erover, danis het uithuilen en opnieuw beginnen.
In natte omstandigheden heb je gelijk, in het droog valt het reuze mee. Maar geen enkele coureur gooit m bewust in natte omstandigheden buiten de baan... Kan me een aantal jaar geleden nog goed herinneren dat er aan de buitenkant van de GT een mooie laag modder lagHet Vosje schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:47:
[...]
Echter is gras direct buiten de lijnen dan weer een stuk onveiliger...
I am the great Cornholio!
Een mens mag dromen toch?Valentino-46 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 01:59:
[...]
Dan zal ie toch nog ff geduld moeten hebben, Rossi heeft in maart 2 jaar bijgetekend: contract loopt dus t/m seizoen 2020.
En ik geloof niet dat die ouwe het al beu is, dus die gaat echt niet eerder stoppen
I knowValentino-46 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 01:59:
[...]
Dan zal ie toch nog ff geduld moeten hebben, Rossi heeft in maart 2 jaar bijgetekend: contract loopt dus t/m seizoen 2020.
* Tylen heeft een glazen bol
Lange carriere gehad met best wat mooie resultaten.
Het grote probleem van de laatste jaren bij Dani waren de nieuwe banden, deze krijgt hij niet op temperatuur.
24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler
Jammer genoeg is er, als ik mij niet vergis, nooit echt een motor op zijn 'maat' gebouwd. Desondanks is hij 3 keer als nummer 2 geëindigd in het algemeen klassement.
Ik had graag gezien wat hij had gekund op een, op het oog makkelijker te rijden, Yamaha. We will never know.
Same here! Tijd voor een derde eurosport kanaal denk ik.TheBrut3 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:04:
Nee... Ik lig lekker op de bank Q van Moto3 en FP4 van MotoGP te kijken. Maar op moment dat Q1 en 2 van MotoGP komen schakelen ze ineens over naar die saaie klote tennissers! Kom op zeg, zo'n wedstrijd duurt uren dus daar kunnen ze best halverwege inschakelen.
[ Voor 5% gewijzigd door sig69 op 14-07-2018 14:13 ]
Gisteren FP2 al moeten missen, nu de kwalifikatie....als ze zich morgen maar gewoon aan de planning houden

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Zou veel liever zien dat ze naar ziggo sport gaan. Zeker met het gratis open zender zou top zijn als ze dan dat ook zouden uitzenden erop.
Jammer dat Eurosport de motogp en ook superbike wel wil hebben maar geen prioriteit geeft.
Dit zou een gepaste oplossing zijn ja.sig69 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:12:
[...]
Same here! Tijd voor een derde eurosport kanaal denk ik.
[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 14-07-2018 14:50 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Voorwiel slide weer?Dacuuu schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:59:
En marquez, wat een baas.
Ik ga ook niet die player aanschaffen voor die ene keer. Hopen dat het inderdaad naar Ziggo gaat, daarvan heb ik alle kanalen.
Prijs van Eurosport player is zo nu en dan anders, afgelopen weekend was het nog €22.
Dat hebben we hier ook echt al een paar keer gezegd.
Fijne reaktie , altijd leuk dat mensen denken om op deze manier te moeten reageren om anderen te helpen .Tylen schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:17:
[...]
Dat hebben we hier ook echt al een paar keer gezegd.
"Beautiful Clean Coal"
Ja dat is nog het meest irritante. Het programma klopt zo vaak niet bij eurosport. Ik heb wel eens klaar gezeten voor de qualificatie en toen had je ineens wielrennen, op 1 en 2, en allebei exact hetzelfde beeld.TheBrut3 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:58:
Het was vooral teleurstellend omdat de Q wel gewoon in het programma stond (bij Ziggo dan).
Ik ga ook niet die player aanschaffen voor die ene keer. Hopen dat het inderdaad naar Ziggo gaat, daarvan heb ik alle kanalen.
Zojuist? Ze zijn toch al een aantal uur over de finish...Tylen schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:57:
Ben op vakantie in italie. Zojuist kroegje opgezocht en lekker motogp gekeken met een zooi italianen. Was toch wem gezellig hahaha.
Waar zit je ergens in het zonnetje??
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het is een herhaling van een aantal uur geledenMAX3400 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:58:
[...]
Zojuist? Ze zijn toch al een aantal uur over de finish...![]()
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zou je denken??Hackus schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:00:
[...]
Het is een herhaling van een aantal uur geleden
Alles vandaag wel lekker op volgorde toevallig; MotoGP, laatste 20km in de Tour, WK finale...
Gisteren tijdens FP3 van Moto2 zeiden ze wel al iets over dat de uitzending niet zou doorlopen en dat de Player de enige optie was om te kijken.sig69 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 10:37:
[...]
Ja dat is nog het meest irritante. Het programma klopt zo vaak niet bij eurosport. Ik heb wel eens klaar gezeten voor de qualificatie en toen had je ineens wielrennen, op 1 en 2, en allebei exact hetzelfde beeld.
[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 15-07-2018 18:04 ]
Haha. Heel traag internet hierMAX3400 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:58:
[...]
Zojuist? Ze zijn toch al een aantal uur over de finish...![]()
Bizar dat Marquez al 9 jaar op rij de pole position pakt en de race wint op dit circuit. Wat ik ook bijzonder vind dat Rossi en Vinales zo lopen te klagen over de Yamaha, maar ondertussen respectievelijk tweede en derde worden. Zo staan ze er ook voor in het kampioenschap.
Atlas#22744
Bij Yamaha hebben ze al meer dan een compleet jaar geen race meer gewonnen, vind het dan niet zo raar dat ze wat klagenKasai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:46:
Was weer een leuke race, niet zo spannend als Assen, maar dat was dan ook wel uitzonderlijk
Bizar dat Marquez al 9 jaar op rij de pole position pakt en de race wint op dit circuit. Wat ik ook bijzonder vind dat Rossi en Vinales zo lopen te klagen over de Yamaha, maar ondertussen respectievelijk tweede en derde worden. Zo staan ze er ook voor in het kampioenschap.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het was toch heel erg duidelijk dat de yamaha's een hoop acceleratie misten bij het opkomen van het rechte stuk. Ze klagen allebei over een hoop wheelspin, wat duidt op een relatief gebrekkige traction control. Dit hebben Honda en Ducati veel beter voor elkaar. Nu was dit toevallig een circuit waarbij rechte stukken zeer zeldzaam zijn, maar ik verwacht dat als Yamaha niets wijzigt, Rossi en Viñales weer nergens zijn op circuits als Aragon.Kasai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:46:
Was weer een leuke race, niet zo spannend als Assen, maar dat was dan ook wel uitzonderlijk
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Leek me ook de beste optie aangezien de Yamaha steeds beter gaat.
Ben overigens wel benieuwd waar Sykes nu heen gaat, tijdje terug heeft hij te kennen gegeven graag terug naar Yamaha te willen...
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik ookalesandro_46 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 12:17:
@Tylen, ik verwacht Morbidelli eerder op de fiets van Rossi.
Ben overigens wel benieuwd waar Sykes nu heen gaat, tijdje terug heeft hij te kennen gegeven graag terug naar Yamaha te willen...
YouTube: On board Suzuka 8 Hours 2018 Yamaha R1 GMT94
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
[ Voor 5% gewijzigd door chimera2 op 29-07-2018 13:42 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
1: Dovi
2: Ros
3: Maq
4: Lor
5: Cru
6: Pet
7: Zar
8: Ian
9: Rin
10: Ped
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Mooie race in de Moto2, steeds wisselingen een kopgroep van 4. Moto3 was een lang polonaise met positiewisselingen.
Ben benieuwd wat de MotoGP ons gaat brengen. Lorenzo snel op kop, valt daarna terug, MM teveel risico en valt en Dovi, Rossi en Zarco op het podium?
Edit: Nu bij de MotoGP heb ik inderdaad het gevoel dat het motorgeluid veel harder wordt gedempt.
[ Voor 13% gewijzigd door TheBrut3 op 05-08-2018 14:12 ]
Het verloop van de afgelopen races wordt wel heel sterk gedikteerd door de banden. Eerst moeten er 10-20 rondjes worden gereden voordat er gepushed gaat worden. Hierdoor is het einde wel spectaculair, er kan immers niemand wegrijden, maar de race wel erg saai en de uitkomst voorspelbaar.
Jammer dat Rossi vaak ver terugvalt, ook al had hij dit verwacht.
Marquez weer sterk, gelukkig hielden de Ducatis stand. Blijft het kampioenschap iig nog spannend.
Tja die Traction control van Yamaha is gewoon ruk in vergelijking tot die van de rest van de top fabrieks fietsen. Z'n achterband was helemaal opgerookt.kevlar01 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:25:
Moto 2 was gaaf, MotoGP ook (iets minder spannend, maar toch tot aan de vlag).
Marquez weer sterk, gelukkig hielden de Ducatis stand. Blijft het kampioenschap iig nog spannend.
Ik had vooral gehoopt dat het Bo een keer mee zou zitten, maar het mocht weer niet zo zijn. Hij lag op de 20ste plek toen direct voor hem Mir en Gardner elkaar dwars zaten. Valt me mee dat ie geen blijvende schade heeft overgehouden aan die vallende motor op hem, kwam toch lelijk op hem terecht.kevlar01 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:25:
Moto 2 was gaaf, MotoGP ook (iets minder spannend, maar toch tot aan de vlag).
Testing, one, two ...
Beiden weg bij Tech3, maar ik zie Gardner wel gemakkelijker een nieuwe plek vinden dan Bo nu. Het verschil in Q was vandaag toch aardig groot, voor zover mogelijk in Moto2. Het ligt daar altijd tamelijk dicht bij elkaar.TheBrut3 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:53:
Bo weg bij Tech3, jammer. Zal hij er komend jaar nog bij zijn?
Hopelijk eens een goed resultaat, al is de kans daarop op dit circuit misschien niet heel erg groot. Vorig jaar toch ronden aan kop gereden om later in de race McPhee uit de race te rijden, en zichzelf daarbij ook. Misschien moet het maar nat worden dan 😏
Testing, one, two ...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Na de race rijd de top drie altijd richting de tribune. Nu viel mij op dat er een vierde motor stond (kon deze niet herkennen) inclusief Cal Crutclow... Mag dat zomaar? Even je motor daar parkeren na de race?

Wel mooi moment bij de moto2 daar stonden ze klaar voor een vlag voor Alex marquez gaat ie in de laatste bocht nog onderuit. Willen ze hem aanduwen gaat ie of een keer
Beste privé rijder?R0y. schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:49:
Mooie race en een verdiende winst voor Lorenzo.
Na de race rijd de top drie altijd richting de tribune. Nu viel mij op dat er een vierde motor stond (kon deze niet herkennen) inclusief Cal Crutclow... Mag dat zomaar? Even je motor daar parkeren na de race?
Testing, one, two ...
Yep, beste niet-fabrieksrijder.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Verwijderd
NTS RW Racing en Bo hebben een intentieverklaring getekend.TheBrut3 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:20:
RW gaat het ook niet worden, als ik Jarno zo hoor. Op de vraag van Eurosport of Bo welkom was, leek hij het antwoord "nee" te moeten geven.
https://www.racesport.nl/...ing-gp-en-bo-bendsneyder/
Als het doorgaat, moet Steven Odendaal zijn plekje inleveren. Maar Bo moet wel zelf twee ton inbrengen... Bij racesport gaan ze nu een inzamelingsactie organiseren.
Tja... Ik gun Bo het beste, maar ik denk dat hij toch wel zelf de sponsoring moet kunnen regelen. En daarvoor zal hij de rest van het seizoen nog een paar resultaten moeten neerzetten. Aan het materiaal ligt het niet. Een klassering tussen de 10 en 15 zou je toch wel mogen verwachten.
Vorig jaar kon Bo nog zeggen dat hij eigenlijk te lang en te zwaar is voor een Moto3-fiets, maar die vlieger gaat nu niet meer op. GP-racen is het hoogste niveau en dat is hard. Bo's maatje Livio Loi heeft het helaas ook mogen ervaren....
Crutchlow heeft trouwens weer jaartje bijgetekend bij HRC.
Zin in de komend weekend met F1 en Motogp achter elkaar op tv.
[ Voor 29% gewijzigd door Joris748 op 25-08-2018 15:12 ]
De MotoGP-race begint zondag niet op het originele tijdstip van 14.00 uur Nederlandse tijd, maar wordt nu gehouden om 12.30 uur Nederlandse tijd.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Wel goed werk dat nieuwe asfalt volgend jaar maar weer gewoon donington ?FeaR schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 04:42:
Tijdschema Britse GP aangepast vanwege verwachte regen
De MotoGP-race begint zondag niet op het originele tijdstip van 14.00 uur Nederlandse tijd, maar wordt nu gehouden om 12.30 uur Nederlandse tijd.
"Beautiful Clean Coal"
Regen in Engeland en we kunnen niet racen alsof het nooit regent in Engeland .Dacuuu schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 06:23:
Wat een kwalificatie weer.. 12:30 racetime!
Trouwens de Moto 2 en Moto 3 hebben geen last van aquaplanning ?
"Beautiful Clean Coal"
Uiteindelijk wel. Maar het is maar net hoeveel water er op de baan staat. En moto3 heeft veel smallere bandjes, krijg je minder snel aquaplanning mee.leekers schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 07:34:
[...]
Regen in Engeland en we kunnen niet racen alsof het nooit regent in Engeland .
Trouwens de Moto 2 en Moto 3 hebben geen last van aquaplanning ?
12.30 GP. 14.30 even naar Feyenoord kijken en dan om 15.10 snel doorschakelen naar Formule 1. Of even twee tv's installeren naast elkaar.
Beetje vreemd schema wijzigen en dan Moto2 en Moto3 maar in de regen laten rijdenDacuuu schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 07:44:
[...]
Uiteindelijk wel. Maar het is maar net hoeveel water er op de baan staat. En moto3 heeft veel smallere bandjes, krijg je minder snel aquaplanning mee.
"Beautiful Clean Coal"
Of die dan uitstellen oid. Motogp is nu eenmaal de hoofdact van de dag..leekers schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 07:54:
[...]
Beetje vreemd schema wijzigen en dan Moto2 en Moto3 maar in de regen laten rijden
Shit uitstel, dat vind ik dan weer wel klote
[ Voor 34% gewijzigd door TheBrut3 op 26-08-2018 12:22 ]
Het is nog maar de vraag natuurlijk of ze vandaag nog gaan racen in de MotoGP. Of dat het wordt uitgesteld/niet gereden.MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:50:
Dit wordt lastig; de F1 zou mooi aansluiten op MotoGP maar denk dat het een gevalletje terugkijken wordt...
-
En ja gevaarlijk is het maar ze bepalen zelf hoe ver ze gaan...
Dacht dat de f1 triest was als er een druppel viel maar een hier kunnen ze er ook wat van blijkbaar..
Natuurlijk helemaal mee eens maar over het algemeen geef ik de start van de F1 voorrang op een verlate MotoGP.Edd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:00:
[...]
Het is nog maar de vraag natuurlijk of ze vandaag nog gaan racen in de MotoGP. Of dat het wordt uitgesteld/niet gereden.
Aan de andere kant; F1 is soms zo saai geworden dat ik 2 zenders tegelijk open zet en dus eventueel beide races tegelijk kan kijken.
Ik verwacht overigens dat er vandaag niet gereden wordt door de ridders op twee wielen.
[ Voor 4% gewijzigd door alesandro_46 op 26-08-2018 13:15 ]
Naja gelukkig is er nog f1 maar vind wel beetje bizar dit.
Komt niet helemaal door de hoeveelheid regen die valt, maar hoofdzakelijk door de belabberde afwatering op het circuit. Bij de 8 uur van Suzuka een paar weken geleden regende het harder dan nu in Engeland, maar daar kon het racen wel gewoon doorgaan. Als je zoals nu in Silverstone asfaltlaag over asfaltlaag legt dan wordt de afwatering er niet beter op. Bovendien zit er blijkbaar op bepaalde stukken geen enkele verkanting in.v8power67 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:02:
Snap niet hellemaal waarom ze niet gewoon racen. Er zijn toch gewoon regen banden ?
En ja gevaarlijk is het maar ze bepalen zelf hoe ver ze gaan...
Dacht dat de f1 triest was als er een druppel viel maar een hier kunnen ze er ook wat van blijkbaar..
Zo'n situatie als gisteren met een stuk of 8 rijders die in 1 bocht van de baan schieten omdat er een paar centimeter water op de baan staat zit niemand op te wachten. Rabat heeft nog het geluk gehad dat hij de motor van Morbidelli tegen z'n been kreeg in plaats van z'n rug of hoofd. En Rins heeft daar ook geluk gehad dat hij niets gebroken heeft toen hij met iets van 200km/h van z'n motor stapte om een ergere crash met de bandenmuur te voorkomen.
Wel treurig dat de afwatering van zo'n circuit dusdanig bedroevend is dat het bijna geen nut heeft. Dan sla je toch wel goed de plank mis in de UK.
Uhuh...GovertNL schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:02:
Mogelijk 14.30 toch racen.

Net even de buienradar bekeken voor Silverstone; pas rond 15:30 (Engelse tijd) lijkt er ruimte in de wolken te komen. Dan zijn we hier in NL al klaar met de F1, waarschijnlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2018 14:05 ]
Ja ik had ze ook al gecheckt. Kan het ook niet echt geloven. Maar dat riep men net op Eurosport.MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:04:
[...]
Uhuh...
[afbeelding]
Net even de buienradar bekeken voor Silverstone; pas rond 15:30 (Engelse tijd) lijkt er ruimte in de wolken te komen. Dan zijn we hier in NL al klaar met de F1, waarschijnlijk.
[afbeelding]
Morgen willen ze niet racen begreep ik net. Dus men zal het voorlopig denk nog even aankijken.
Cancellen zou echt wel heel jammer zijn. Voor de mensen thuis maar vooral voor het publiek bij het circuit.
Afwachten maar.
Rant OFF
Ja en het is morgen zelfs een vrije maandag in Engeland.MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:19:
Ik snap dat het voor het publiek jammer is maar hoezo morgen niet racen? Het is je BAAN gvd... Daar verdien je geld mee en punten en aanzien etc. Zeik niet dat het een dagje later is. Hoezo, zit je moeder te wachten met het eten??
Rant OFF
Zal ook wel met uitzendrechten en andere ongein te maken hebben. Mensen die niet kunnen kijken.
Wat mij betreft ook allemaal dikke BS!
Edit, yep: https://en.m.wikipedia.or...tar_motorcycle_Grand_Prix
[ Voor 30% gewijzigd door VFRRijder op 26-08-2018 14:28 ]