Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je hebt geen eurosport 2?Gaargod schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:05:
Bummer, Eurosport 1 heeft de Giro aanstaan... Geen quali kunnen zien. Lijkt erop dat ze morgen gelukkig wel de race uitzenden
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 06-05-2018 14:13 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 06-05-2018 14:44 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Wel veel valpartijen dit weekend incl de vrije training en warm up.
Atlas#22744
Had ook wel iets meer gehoopt voor de andere groep die daar weer achter zat maar het is en blijft een lastig spelletje. Erg aan elkaar gewaagd en de interessante akties lijken voornamelijk te komen van verkeerd remmen of bandenslijtage.Kasai schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:09:
Jammer van de valpartij inderdaad, denk niet dat ze nog tegen Marquez konden vechten, maar had wel spannend voor de tweede en derde plek kunnen worden.
Dit! Hij 'kapte' hem zo richting de lijn waar Pedrosa reed. Ben heel erg benieuwd hoe de band tussen Dovi en Lorenzo nu is. En misschien nog wel belangrijker, wat Lorenzo gaat doen. Want een plekje bij Ducati kan hij wel vergeten denk ik.Joris748 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:48:
Jammer, Lorenzo had nooit hard terug naar de racelijn mogen sturen. Hij had moeten weten dat Pedrosa daar zat. Spanning in de wedstrijd was meteen weg.
Ik zat met het dilemma lekker weer VS MotoGP. Oplossing was de TV van de slaapkamer buiten neer te zetten i.c.m. mijn laptop.
Roadblock? Dovi kwam er gewoon niet langs en was nauwelijks sneller. Of had je de illusie dat Dovi wel met Marquez mee had gekund? De enige die hem in de trainingen kon verslaan was Crutch euh Crashlow...gambieter schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:34:
Lorenzo was eerst een roadblock en daarna een ongeleid projectiel. Wat een crash, ik zou de verantwoordelijkheid bij Lorenzo leggen, die manoeuvre waar hij terug naar de ideale lijn knalde was gruwelijk.
Verder wel dom van Lorenzo om 'm zo bijna haaks weer naar de ideale lijn te trekken. Dovi bleef veel beter op z'n lijn.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Jammer van die klapper van Lorenzo,Dovi en Pedrosa. Ook jammer dat Crutchlow weer viel.
Gelukkig bleef Maquez net overeind toen hij in die bocht met grind reed.
Ducati heeft de race van Mugello als ultieme datum gesteld las ik ergens. Het zou nu gaan om het verschil van 1 miljoen. Ducati bied 5 en Dovi wilt 6 ( heb ook ergens 7 gelezen).Hackus schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:53:
Is er al iets bekent, Blijft Dovi bij Ducati ?
Oke, ben benieuwd. Goede race dit weekend zal al helpenR0y. schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:53:
[...]
Ducati heeft de race van Mugello als ultieme datum gesteld las ik ergens. Het zou nu gaan om het verschil van 1 miljoen. Ducati bied 5 en Dovi wilt 6 ( heb ook ergens 7 gelezen).
Denk het juist niet (als je Dovi op een Duc wilt zien rijden). Dovi blijft dan bij zijn standpunt (omdat het goed gaat) en Ducati (Gigi) heeft al aangegeven dat ze niet meer gaan betalen.Hackus schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:25:
[...]
Oke, ben benieuwd. Goede race dit weekend zal al helpen
Ben vooral benieuwd wie het zitje van Pedrosa gaat overnemen. Heeft Cal Crutchlow al iets getekend?
Alex MarquezR0y. schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:33:
[...]
Ben vooral benieuwd wie het zitje van Pedrosa gaat overnemen. Heeft Cal Crutchlow al iets getekend?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Wel is net bekend geworden: Alex Rins blijft tot en met einde van 2020 MotoGP-fabrieksrijder bij Suzuki. Dat heeft het Japanse merk aangekondigd.
Jammer dat Dani altijd een Net niet rijder is. Wel een perfecte teamgenoot. Wel af en toe een race winnen. Maar nooit een kampioenschap
Nog meer nieuws wat net bekend is geworden: Aprilia heeft donderdag bekendgemaakt dat het contract van Aleix Espargaro met twee jaar verlengd is tot het eind van seizoen 2020.
Als er iemand een betrouwbare andere bron weet zou ik dat erg waarderen.
Is 7 euro teveel voor een maandje eurosport player?mathelicious schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:17:
Komend weekend is de gp alleen via eurosport 2 te kijken (live).
Lijkt kloppen, ik gebruik meestal het overzicht van Racesport.nl.mathelicious schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:17:
Komend weekend is de gp alleen via eurosport 2 te kijken (live).
Daar zal ik ook eens induiken, wellicht een goede tip voor mij. De afgelopen tijd vind ik de uitzendingen betreft WSBK en WSS namelijk erg achteruit gegaan. Meestal niet live te zien en in de afleveringen die later uitgezonden worden wordt het grootste deel er tussenuit gekniptBansheeben schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Is 7 euro teveel voor een maandje eurosport player?

Edit: en de kogel is door de kerk, Dovizioso tekent bij bij Ducati. De carrousel van rijderwisselingen kan dus weer verder, ik ben benieuwd de komende weekend
[ Voor 17% gewijzigd door alesandro_46 op 18-05-2018 13:54 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ja, ik kijk namelijk alleen de motogp via eurosport.Bansheeben schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Na premium netflix, caiway, 2x pathe unlimited en deezer ben ik wel klaar met de entertainmentindustrie sponsoren.
Maar on topic, fijn dat dovi bij Ducati blijft!
Hier in België kijk ik motogp op la deux / RTBF met Franse commentaar. Het Frans heeft zijn charme, en de commentaar is super.Bansheeben schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Eurosport player kost nog geen 2 tientjes voor een heel jaar.Hackus schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:10:
Jammer, Geen Moto GP du France for Hackus. Vandaag alleen op Eurosport 2
Oke, zal er eens naar kijken. Cast die ook op ChromeCast ?Tylen schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:14:
[...]
Eurosport player kost nog geen 2 tientjes voor een heel jaar.
staat op mijn iPad pro account, kan er alleen nu niet op. (was nog niet goed wakker
[ Voor 16% gewijzigd door Hackus op 20-05-2018 10:52 ]
Ze zenden het op Eurosport 1 uit om 18:30 (voorbeschouwing). De race zelf start dan om 19:00 volgens mij.Hackus schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:10:
Jammer, Geen Moto GP du France for Hackus. Vandaag alleen op Eurosport 2
Dus vanaf 14:00 geen internet, radio of andere moderne middelen voor mij
Je logt in met een apart account. Dus gewoon downloaden en inloggen.Hackus schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:19:
[...]
Oke, zal er eens naar kijken. Cast die ook op ChromeCast ?
staat op mijn iPad pro account, kan er alleen nu niet op. (was nog niet goed wakker)
Thanks, Helaas wil mijn schoon pa de Giro kijkenR0y. schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:20:
[...]
Ze zenden het op Eurosport 1 uit om 18:30 (voorbeschouwing). De race zelf start dan om 19:00 volgens mij.
Dus vanaf 14:00 geen internet, radio of andere moderne middelen voor mij
kijk vanavond wel, zie boven.Tylen schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:56:
[...]
Je logt in met een apart account. Dus gewoon downloaden en inloggen.
Hoop op een goed resultaat voor Zarco. gun hem dat wel, ook al ben ik Márquez fan
[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 20-05-2018 13:06 ]

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 20-05-2018 14:10 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je post het en....
Wat is dat met Lorenzo? Vorige race en deze, lijkt eindelijk die motor onder controle te hebben.
Vanavond dan maar de herhaling kijken.
Net bij KPN Compleet voetbalpakket omgezet naar het Plus pakket, voetbalseizoen is toch voorbij. Dus ik zit heerlijk beide tegelijk te kijkenTheBrut3 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:26:
Ik snap echt niet dat Eurosport de MotoGP niet uitzend. Die mafklappers in Italië kunnen ze toch ook gewoon na de MotoGP laten zien?
Vanavond dan maar de herhaling kijken.
( kan eindelijk kijken
1: Marq
2: Pet
3: Ros
4:Mil
5: Ped

[ Voor 31% gewijzigd door Hackus op 20-05-2018 19:57 ]
Lorenzo op soft soft. Had niet anders verwacht mbt het afzakken later in de race met die keuze. Zou een stunt zijn geweest als hij had gewonnen en vervolgens liet weten over te stappen naar Suzuki oid.
Petruci en Miller zo hoog is dan wel weer opmerkelijk. Benieuwd wie naast Dovi komt ‘te zitten’. Ik heb persoonlijk niets met Petruci dus ik hoop op Miller.
Wat betreft Zarco; erg jammer. Had hem graag op het podium gezien! Zarco blijft momenteel toch wel mijn favoriet.
[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 20-05-2018 23:11 ]
Jammer van Zarco ja, hij was te druk vooraf met van alles en nog wat.R0y. schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:10:
Jammer dat de voor beschouwing er niet bij zat bij Eurosport om 19:00..
Lorenzo op soft soft. Had niet anders verwacht mbt het afzakken later in de race met die keuze. Zou een stunt zijn geweest als hij had gewonnen en vervolgens liet weten over te stappen naar Suzuki oid.
Petruci en Miller zo hoog is dan wel weer opmerkelijk. Benieuwd wie naast Dovi komt ‘te zitten’. Ik heb persoonlijk niets met Petruci dus ik hoop op Miller.
Wat betreft Zarco; erg jammer. Had hem graag op het podium gezien! Zarco blijft momenteel toch wel mijn favoriet.
Ik vind dat een rijder zich moet bezighouden met de race op 'Race Day'. Commercie etc eist teveel tegenwoordig.
Dovi reed ook soft soft net als Petrucci. Lorenzo kan gewoon niet omgaan met de DUCR0y. schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:10:
Jammer dat de voor beschouwing er niet bij zat bij Eurosport om 19:00..

Vandaag helaas alweer een jaar geleden dat Nicky Hayden overleed.
Dovi medium soft toch?Bansheeben schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:54:
[...]
Dovi reed ook soft soft net als Petrucci. Lorenzo kan gewoon niet omgaan met de DUC
Hmm Dovi weet ik niet zeker. Petrux wel.
https://www.gpupdate.net/...wijk-bijna-onder-de-druk/
Scott vind ik wel sympathiek maar helaas komen de resultaten niet echt.
En de weg naar Suzuki wordt ook bemoeilijkt door Joan Mir: Honda licht optie niet Mir dicht bij MotoGP deal met Suzuki. Waar moet Gorge dan heen? Teamgenoot van Marquez ten koste van Pedrosa?My-life schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:47:
Lorenzo is exit zo te lezen, Ducati: Pointless to go on if it doesn’t work with Jorge.
Zit het net te lezen inderdaad. En:Tylen schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:02:
https://www.racesport.nl/...l-honda-opnieuw-gestegen/ hier staat dat ie overweegt om een jaar te pauzeren...
Yamaha baas Lin Jarvis heeft zich al laten ontvallen, mocht Lorenzo geen plaats krijgen, hem graag terug te willen halen naar Yamaha en een derde fabrieksfiets voor hem beschikbaar zal stellen.
Benieuwd of hij dat aanbod zou aannemen. Dan ben je volgens mij echt verslagen...alesandro_46 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:04:
[...]
Zit het net te lezen inderdaad. En:
[...]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Het laten zien van zoveel race inteligentie en beheersing kan ene M.Verstappen heel wat van leren !Oogje schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:51:
En Michael vd Mark heeft geschiedenis geschreven vandaag 😎
Klasse Michel geweldige race !
"Beautiful Clean Coal"
Heerlijk! Heb 'm zien rijden in zijn superstock tijd. En ik volg hem al jaren op de social media. Als ik iemand het gun is het Michael wel. Zijn vrij ruwe rijstijl en gedrevenheid. Dit smaakt naar meer, op naar morgen!Oogje schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:51:
En Michael vd Mark heeft geschiedenis geschreven vandaag 😎
In deze klasse lukte het de 33 ook niet om de handel heel te houden deze race, over toeval gesproken. 🤔
Testing, one, two ...
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Testing, one, two ...
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Dit weekend helaas niet de races gezien. Vanavond maar ergens de samenvattingen zoeken.
Testing, one, two ...
En Pedrosa dan als Rea echt naar Honda komt? Of misschien weer een keer drie Repsol Honda's?alesandro_46 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:00:
De stoelendans in de MotoGP gaat verder inclusief een verrassend slot (voor mij tenminste).
Exit?VFRRijder schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:49:
[...]
En Pedrosa dan als Rea echt naar Honda komt? Of misschien weer een keer drie Repsol Honda's?
Poeh, rider conscious, maar wat een crash. Holy shit!
Je filmpje doet het niet aan deze kant. Heb hem op youtube gevonden:Bansheeben schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:53:
[video]
Poeh, rider conscious, maar wat een crash. Holy shit!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=B9G8BWXvcdk]
Inderdaad een flinke klapper. Remmen die te abrupt ingrijpen waarbij het voorwiel blokkeert? Daarna gelanceerd en na een harde smak op het asfalt als een pop door de grindbak

of hij mist door de wobble zijn rempunt en probeert te redden wat er te redden valt door te hard te remmen?
[ Voor 20% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 01-06-2018 15:24 ]
Bij deze dan nog als linkje: klik voor het geval Youtube 'm blokkeert.alesandro_46 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:16:
[...]
Je filmpje doet het niet aan deze kant. Heb hem op youtube gevonden:
[video]
Inderdaad een flinke klapper. Remmen die te abrupt ingrijpen waarbij het voorwiel blokkeert? Daarna gelanceerd en na een harde smak op het asfalt als een pop door de grindbakHopelijk vallen de verwondingen mee.
Maar inderdaad, geblokkeerde voorrem lijkt mij ook waarschijnlijk. Ik denk dat de faceplant nog de meeste schade heeft veroorzaakt als er schade is

Maar was dit nu een snellere crash dan MM meemaakte?
Iemand op MF had een plausibele theorie: Door de kleine tankslapper kan het zijn dat de remzuigers terug de remklauw in worden geduwd. Dus na de eerste (paar) keer knijpen in je remhendel gebeurt er niks, en toen opeens dus wel.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:22:
ziet er haast uit of het gas open blijft staan en hij uit paniek de voorrem vol inknijpt, je ziet eerst al die halve tankslapper die hij niet verwacht had en dan in een keer vol over het voorwiel heen door het aanremmen..
of hij mist door de wobble zijn rempunt en probeert te redden wat er te redden valt door te hard te remmen?
Kan me vaag herinneren dat Casey Stoner zo eens bocht 2 een bocht gemist heeft op Motegi.
Jup, met m'n bovenkamer nog weinig mis:
https://www.crash.net/mot...s-disappointed-stoner-off
Hoorde langskomen dat ie 1,6s lang zonder rem zat na de tankslapper, en toen ie weer druk had opgebouwd hij 20bar remduk opbouwde, waar 13 tot 14 bar normaal de max is.
99m/s afleggen en dan zo lang zonder rem zitten

En dan reed ie ook nog in een pak zonder airbag... Want die zijn niet verplicht voor wildcards.
[ Voor 138% gewijzigd door steveman op 02-06-2018 14:04 . Reden: En dan wel Jerez en Motegi verwarren... *update* ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Euh, hoe kan een tankslapper daar voor zorgen?steveman schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:16:
*ah er was al een yt-alternatief*
Maar was dit nu een snellere crash dan MM meemaakte?
[...]
Iemand op MF had een plausibele theorie: Door de kleine tankslapper kan het zijn dat de remzuigers terug de remklauw in worden geduwd. Dus na de eerste (paar) keer knijpen in je remhendel gebeurt er niks, en toen opeens dus wel.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Hier heb ik lang geleden al eens op gezocht, maar een reden heb ik nooit gevonden alleen maar ervaringen en de tip om de rem weer op te pompen.
Misschien dat de vorkpoten wat torderen tov elkaar en op die manier de schijf een hoek maakt tov de remblokken
Commentatoren zeiden nog dat Brembo beweerde dat dit niet meer kon gebeuren... Waar ze dus volgens mij terecht sceptisch over waren
[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 02-06-2018 19:25 . Reden: Ik doe een gohok. ]
Rossi 3e, leuke race, nr 3-8 was continu gevecht.
Net zoveel als Simoncelli....gambieter schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:45:
Lorenzo oppermachtig vandaag, Marquez crash. Maar zelfs bij het crashen nog zoveel controle over de motor.
Jammer van de crash van Marquez, afijn hij staat nog steeds voor in het kampioenschap.gambieter schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:45:
Lorenzo oppermachtig vandaag, Marquez crash. Maar zelfs bij het crashen nog zoveel controle over de motor.
Voor de rest erg vermakelijke race, lekker spannend. Ik had mijn geld voor de winst op Dovi gezet gezien die Ducati zo verschrikkelijk hard loopt, erg leuk om te zien dat Lorenzo de winst dan pakte helemaal gezien hij op de schopstoel zit bij Ducati. Ook cool dat de Suzuki's zo goed mee konden komen, ik snapte alleen het probleem bij Pramac niet helemaal, ik had Petruci ook op podium verwacht.
Atlas#22744
http://www.dizisports.com...taking-instagram-by-storm

Hahahahaha Nee dat is GeorgeNivado schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:17:
Ik heb het gezien, en ik geloof er niks van! De Rossi is gewoon homo.
Nivado schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:17:
Ik heb het gezien, en ik geloof er niks van! De Rossi is gewoon homo.

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Jammer, maar dit jaar presteert hij inderdaad niet zo best en MM is hem sowieso al een paar jaar de baas.Honda has informed Dani Pedrosa that he will not continue as one of its factory MotoGP riders beyond 2018, Motorsport.com has learned.
Pedrosa has used Honda machinery throughout his grand prix motorcycle racing career, winning the 2003 125cc and '04 and '05 250cc titles with its bikes and being part of its works MotoGP squad since 2006.
But he has had a difficult start to the 2018 season and is yet to score a podium this year, leaving him only 12th in a championship led by teammate Marc Marquez.
Pedrosa has been waiting for a contract renewal since the start of the season.
Honda assessed that option, but Pedrosa's lack of results convinced its executives to look for an alternative - although the identity of his replacement is unclear.
Yamaha MT-09
mochten mensen in de buurt zijn en Bo willen zien
https://www.ariemolenaarm...bij-arie-molenaar-motors/
Dat zou wel heel interessant zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat Lorenzo beter met de Honda kan omgaan dan met de Duc. Zijn rijstijl en die van Pedrossa schelen niet zoveel toch? Lorenzo is wel sterker, iets wat Dani miste.
Als zijn rijstijl met die van Pedrosa overeen komt, wordt Lorenzo dus ook keer op keer 6e/7e. Het enige wat lijkt te werken met de Honda is het betere gooi en smijt werk waar MM en tot op zekere hoogte Cal heel goed in zijn.My-life schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:52:
"Lorenzo could become Marc Marquez's team-mate at Repsol Honda" https://www.crash.net/mot...enzo-honda-pedrosa-yamaha
Dat zou wel heel interessant zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat Lorenzo beter met de Honda kan omgaan dan met de Duc. Zijn rijstijl en die van Pedrossa schelen niet zoveel toch? Lorenzo is wel sterker, iets wat Dani miste.
[ Voor 10% gewijzigd door Bansheeben op 05-06-2018 14:24 ]