MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 35 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:11
hardware-lover schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:57:
Ik heb mij uitstekend kunnen vermaken en de GP race was hoogstaand en spannend tot het laatste moment. Het spannende slot gold voor alle klassen. Misschien niet met -tig rijders aan de kop, maar spanning tot aan de streep.

Degelijke race voor Bo maar die kon zijn (extra) verlies gemaakt in de eerste ronden (t.o.v. zijn startplek), niet meer goedmaken in de tweede helft van zijn race, reed dat gedeelte wel stukken beter. Wat beter kwalificeren zou al helpen maar de Moto2 klasse is wel heel erg competitief.

Nu weer 3 weken afkicken, jammer.
Ik vond dat hij het niet slecht deed voor een eerste race. Bo zou best wel top 15 coureur kunnen worden, wat op zich al echt heel knap is!

Zouden de grotere Moto2 machines nu relatief een voordeel zijn tov Moto3 voor Bo, gezien zijn gewicht en lengte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Requiem19 beslist. Bo was vorig jaar eigenlijk al niet meer geschikt voor die Moto3 machine.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vd Mark netjes tweede in de tweede race :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:24
Is dat ergens terug te kijken? Eurosport zend alleen bagger live uit vandaag en niet de belangrijke dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

VdMark met een andere voorband dan gisteren als ik dat goed heb gehoord? Dat lijkt dan een betere keuze te zijn geweest vergeleken met gisteren, toen kakte ie een beetje in. Ik was al wat bang dat Lowes steeds de overhand zou gaan hebben.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Mooie race van hem, maar Rea liep ook beetje te klooien...geen idee of het nou z'n motor was die problemen gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zit nu de race terug te kijken op Eurosport. Rea heeft volgens mij problemen met zijn remmen, hij gaat zoveel wijd.

Wat schudden die Ducs trouwens hard! Vooral die van Melandri in race 2.

Edit:
Is toch een lelijke crash geweest van Laverty.
https://nl.motorsport.com...ke-crash-buriram-1018987/

[ Voor 28% gewijzigd door TheBrut3 op 26-03-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Miller! Wat een Q2 zeg, wat een Q2... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-10 12:44

steveman

Comfortabel ten onder

MM vond het op slicks te link, dat zegt al een hoop. En dan hoe Miller er op tekeer ging, dapper!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Miller kan ook lekkere wheely’s maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat een gedoe allemaal rondom de GP start. Van mij mag Miller gewoon de overwinning krijgen en MM een straf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

TheBrut3 schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:23:
Wat een gedoe allemaal rondom de GP start. Van mij mag Miller gewoon de overwinning krijgen en MM een straf.
MM mag toch een hele grote diskwalificatie aan zijn broek krijgen. Dit is gewoon roekeloos rijden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
FeaR schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:58:
[...]

MM mag toch een hele grote diskwalificatie aan zijn broek krijgen. Dit is gewoon roekeloos rijden.
Eens, mijn reactie was nog gebaseerd op het gebeuren bij de start. Voor die race moet hij gewoon een diskwalificatie krijgen.

Buiten dat: Geweldige race! Wat een mooi gevecht in de kopgroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 15:31
Mooie race voor de toeschouwer, maar wat is Marquez een eikel zeg met dat gedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

TheBrut3 schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:03:
[...]
Eens, mijn reactie was nog gebaseerd op het gebeuren bij de start. Voor die race moet hij gewoon een diskwalificatie krijgen.

Buiten dat: Geweldige race! Wat een mooi gevecht in de kopgroep.
Ik wist dat je reactie nog was van voor de incidenten :)

Mooie race om te zien dat zeker maar wel een beetje dubbel gevoel.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:44

v8power67

Psn: Mausosaurus

Terechte straf. Athans ik had hem dq gegeven.
Wat een daap..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:34
Mooie winnaar met Cal Chrutchlow!

Marquez had weer ouderwetse kortsluiting in zijn bovenkamer. Misschien maar goed dat hij niet in de buurt van Rossi kwam, anders had ie een stoemp op z'n bakkus gehad.

Maar eens een wedstrijd aan de kant houden? Of op zijn minst achteraan laten starten.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Heel fout allemaal. Maar levert wel leuke tv op ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
Ik wil toch echt Zarco eens als winnaar zien! Zo benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen.

Oja, en MM gewoon een DQ wat mij betreft. Met tijdstraf finisht hij nog voor Rossi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wat een poppenkast. Eerst dat gekloot van de wedstrijdleiding... Miller had dik beloond mogen worden voor z'n dappere keuze... maar nee.

En toen ging MM weer puberen of zo... wtf zeg. AlexE kwam er nog redelijk goed bij weg...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
steveman schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:32:
Miller had dik beloond mogen worden voor z'n dappere keuze... maar nee.
Inderdaad, Miller gewoon de 25 punten toekennen. Officieel had de rest allemaal gediskwalificeerd moeten worden, hij deed het als enige goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:42

HaterFrame

Well... Poo came out!

MM had gewoon al een zwarte flag moeten hebben na het negeren van de official op de grid. Vervolgens 2 man van de baan rammen en dan alsnog niet gediskwalificeerd worden... De organisatie heeft zichzelf flink voor schut gezet vandaag...

De race zelf vooraan was superspannend

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:33

charrel

Cortisol4life..

Ja, inderdaad. Dit was armoe, eerst een plek moeten teruggeven omdat je iemand op zij knalt.... dan vervolgens nog iemand van de baan rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:49
Prachtige race, meer van dit aub, shut up and take my money!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Tylen schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:20:
Heel fout allemaal. Maar levert wel leuke tv op ;)
Nou ik irriteerde me er anders dood aan. Het lijkt wel of Race Direction er een slechte Spaanse soap van wil maken oid. Na het incident met Rossi had MM meteen een zwarte vlag moeten krijgen. Was gewoon exact dezelfde actie die hij bij Espargaro maakte. Compleet belachelijk. Als ze ook maar enige vorm waardigheid hebben bij RD, dan geven ze 'm een ban of een stevige grid penalty in Austin.

Ook vrij bizar dat Zarco compleet vrijuit gaat omtrent z'n clash met Pedrosa.

En dan was er ook nog Canet die iemand onderuit schoffelde in free practice waar helemaal niets mee is gedaan. Een grote grap...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 15:21
Bizarre wedstrijd gisteren maar daardoor ook heel spannend.

Mooi en verrassend podium. Ben benieuwd of Cal dit het hele jaar kan volhouden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 16:18
Mooie race vooraan, MM kan een stukje rijden: zo door het veld rijden alsof iedereen stilstaat. Chapeau.

Was ik al niet zijn fan door de rot acties in 2015 met Rossi, dan is nu het kalf helemaal verdronken.
Toen was ik misschien niet helemaal objectief, maar zijn acties van deze race vind ik er ver over en roekeloos.

De gekregen straf zijn ook vijgen na Pasen, aangezien Rossi wederom deelt in de klappen.

[ Voor 5% gewijzigd door ennekke op 09-04-2018 11:32 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 16:14

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

HaterFrame schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:08:
MM had gewoon al een zwarte flag moeten hebben na het negeren van de official op de grid. Vervolgens 2 man van de baan rammen en dan alsnog niet gediskwalificeerd worden... De organisatie heeft zichzelf flink voor schut gezet vandaag...

De race zelf vooraan was superspannend
Absoluut, dit heeft niets te maken met racen op dit niveau.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
Het moet voor MM ook wel heel lastig zijn.

Voor hem zal het voelen alsof de andere coureurs stilstaan. Hij zal bijna niet verwachten hoe langzaam een Espargaro door zo'n bocht gaat.

Logisch dat hij af en toe een inschattingsfoutje maakt, maar niet logisch dat hij ze blijft maken later in de race en/of af en toe bewust contact opzoekt.

Wat mij betreft mag MM een schorsing van 1 race krijgen omdat hij ondanks de penaltie(s) maar bleef doorbeuken en het risico op blessures van anderen op de koop toe neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 13:24
*ontdekt dit topic nu pas :| *

Exact zo denk ik er ook over ja, erg benieuwd naar de uiteindelijke gevolgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 12:33
mooie race. maar wat was die mm allemaal aan het doen? Het was niet 1x maar hij doet het 2x.
Als je het niet red doe het dan gewoon niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
chimera2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:14:
mooie race. maar wat was die mm allemaal aan het doen? Het was niet 1x maar hij doet het 2x.
Als je het niet red doe het dan gewoon niet.
Marquez is één van de besten, zoniet de beste MotoGP coureur van dit moment. Dit soort domme acties heeft hij niet nodig, maar soms gaat er iets mis tussen zijn oren. Als hij geen helm op had, zouden ze hem een muilkorf om doen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bansheeben schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:20:
[...]

Nou ik irriteerde me er anders dood aan. Het lijkt wel of Race Direction er een slechte Spaanse soap van wil maken oid. Na het incident met Rossi had MM meteen een zwarte vlag moeten krijgen. Was gewoon exact dezelfde actie die hij bij Espargaro maakte. Compleet belachelijk. Als ze ook maar enige vorm waardigheid hebben bij RD, dan geven ze 'm een ban of een stevige grid penalty in Austin.

Ook vrij bizar dat Zarco compleet vrijuit gaat omtrent z'n clash met Pedrosa.

En dan was er ook nog Canet die iemand onderuit schoffelde in free practice waar helemaal niets mee is gedaan. Een grote grap...
Maw je bedoelt dat hij al gedisqualificeerd had moeten worden nadat hij Espargaro een zetje had gegeven.

Of vind je het alleen erg omdat hij Rossi van de baan duwde.

Verder natuurlijk een vreemde race zonder veel punten schade aangezien de "grote" jongens door gekkigheid allemaal verder achterin zaten.
Vond het toch apart dat Dovizioso en Rossi niet in de buurt van de voorste 4 rijders konden komen.
Alleen Marquez had zeker de snelheid om daarbij te horen deze race.

Wordt alleen maar interessanter voor de rest van het seizoen dus. (die anders door MM misschien nu al gedomineerd zou zijn, zowiezo gaat hij nog een beuk terug krijgen.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

enchion schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:29:
[...]

Maw je bedoelt dat hij al gedisqualificeerd had moeten worden nadat hij Espargaro een zetje had gegeven.

Verder natuurlijk een vreemde race zonder veel punten schade aangezien de "grote" jongens door gekkigheid allemaal verder achterin zaten.
Vond het toch apart dat Dovizioso en Rossi niet in de buurt van de voorste 4 rijders konden komen.

Wordt alleen maar interessanter voor de rest van het seizoen dus. (die anders door MM misschien nu al gedomineerd zou zijn, zowiezo gaat hij nog een beuk terug krijgen.)
Het feit dat hij Aleix, Rabat, Morbidelli, Nakagami èn Rossi gebumped heeft vind ik wel een zwarte vlag waard ja... Rossi was voor mij de druppel omdat hij Vale ook echt zwaar dupeerde door 'm het gras in te knallen. Beetje jammer dat je me neer probeert te zetten als een schaamteloze Rossi fan. We zitten hier niet op Facebook.

[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 10-04-2018 09:39 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
[...]

De voorste 4 zijn geen van allen kanshebbers* voor het kampioenschap. Zij gingen voor een dagsucces en namen daarom veel meer risico op een baan met veraderlijke, natte plekken.

* Crutchlow is eventueel nog een outsider voor de titel. De honda doet het goed en Crutchlow kan er goed mee uit de voeten. Ondertussen gaat hij voorlopig nog aan de leiding van het kampioenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
MMjah, Crutchlow valt te vaak. En op een dag dat het niet lekker loopt finisht hij zo 10e. Terwijl MM altijd bij de 1e 3-4 zal eindigen.

Eigenlijk is het triest, maar MM is echt een paar niveaus boven alle coureurs op dit moment. Jammer, vooral omdat ik een grote hekel aan MM heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

https://www.reddit.com/r/...ace_from_marquez_onboard/

Hier nog alle (mogelijke) incidenten vanaf de onboard van MM. Vooral de straight up fysieke aanval op Espargaro is compleet belachelijk. Zeker omdat Marquez 'm nou echt niet uit het niets tegen komt doordat hij zoveel sneller zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

After the Flag (zolang deze video mag blijven staan).

[YouTube: https://youtu.be/fiGEUYSVJ8g]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Misschien dat ik het gemist heb maar normaal zie je pa Marquez toch wel een aantal keer in beeld komen.. Toch erg benieuwd naar zijn gezicht op de drie ' bekende ' momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Niet alleen toen. :+
Eerst had hij, samen met alle anderen op Miller na, voor de start al gediskwalificeerd moeten zijn. Daarna nogmaals voor de start door het terug rijden op de grid, het niet volgen van aanwijzingen van de wedstrijdleiding en het niet starten vanuit de pit. En vervolgens een aantal keer omdat hij mede coureurs ramt, waarbij Espargaro en Rossi wel erg hard. Ondanks dat het een geweldige race was zo heeft de FIM (die hebben toch de wedstrijdleiding?) in mijn ogen echt wel een aantal steekjes laten vallen in het leiden van de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Lorenzo naar Suzuki? Denk dat de kans groot is dat hij weg gaat, omdat Petrucci graag op de fabrieks Ducati zou willen.

https://www.gpupdate.net/...-jorge-lorenzo-voor-2019/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 20:57

Bergie

Lekker belangrijk...

TheBrut3 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:02:
[...]

Niet alleen toen. :+
Eerst had hij, samen met alle anderen op Miller na, voor de start al gediskwalificeerd moeten zijn. Daarna nogmaals voor de start door het terug rijden op de grid, het niet volgen van aanwijzingen van de wedstrijdleiding en het niet starten vanuit de pit.
[..]
Daar lag de schuld volgens mij ook deels bij de wedstrijdleiding die hem terugverwees naar zijn eigen startplek ipv de pitsstraat. Tenminste; zo had ik het begrepen :)

Neemt niet weg dat hij geen reclame voor zichzelf gemaakt heeft. Eigenlijk hadden ze hem tijdens de wedstrijd niet moeten straffen; dan hadden ze dit achteraf kunnen doen en hem makkelijk een race kunnen schorsen. Nu is dat een stuk lastiger want je kan iemand moeilijk 2x voor hetzelfde incident een straf geven.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Willem30 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:25:
Lorenzo naar Suzuki? Denk dat de kans groot is dat hij weg gaat, omdat Petrucci graag op de fabrieks Ducati zou willen.

https://www.gpupdate.net/...-jorge-lorenzo-voor-2019/
Dat is volgens mij ook de juiste stap voor George. Denk ook dat hij hiermee wel weer voorin mee kan doen. _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Keek vroeger super veel MotoGP maar ben laatste jaren toch meer richting F1 geschoven door Max, de laatste twee MotoGP races heb ik weer gekeken en het is op vele fronten en vooral spanning een verademing vergeleken de F1, ik ben weer fan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bergie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:31:
[...]
Daar lag de schuld volgens mij ook deels bij de wedstrijdleiding die hem terugverwees naar zijn eigen startplek ipv de pitsstraat. Tenminste; zo had ik het begrepen :)

[knip]
Nou? Ik heb die vrij forse persoon toch echt naar de pitstraat zien wijzen toen hij probeerde om in te grijpen. Maar Marc was een beetje te vlug en liet zich helemaal nergens naartoe sturen waar ie niet heen wilde, en zo vlak voor de start moest iedereen van de grid af die er niets te zoeken had.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/dgi2t7svvkj7.png

Dat het een zooitje ongeregeld was daar in Argentinië, dat was wel duidelijk als je al het gedoe voorafgaand aan de wedstrijd bekijkt, zelden zo gezien.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Bergie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:31:
Ik had de situatie hetzelfde begrepen zoals in de post van @hardware-lover. Dat hij terug naar de pits werd verwezen om vanuit daar te starten.

Ik vraag mezelf af of hij nu een soort van "jurisprudentie" heeft gecreëerd voor de toekomst. Ik kan mijzelf namelijk indenken dat een drive-through accepteren minder tijd kost dan het terug naar de pits lopen, terwijl de race start achter je neus, om vervolgens de motor aan te laten slingeren en op je gemak weer die pitsstraat uit te moeten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

TheBrut3 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:40:
[...]

Ik had de situatie hetzelfde begrepen zoals in de post van @hardware-lover. Dat hij terug naar de pits werd verwezen om vanuit daar te starten.

Ik vraag mezelf af of hij nu een soort van "jurisprudentie" heeft gecreëerd voor de toekomst. Ik kan mijzelf namelijk indenken dat een drive-through accepteren minder tijd kost dan het terug naar de pits lopen, terwijl de race start achter je neus, om vervolgens de motor aan te laten slingeren en op je gemak weer die pitsstraat uit te moeten rijden.
Starten vanuit de pits was beter geweest voor hem. Er zit meestal een deur waardoor hij snel de baan af kon. Dan kom hij direct naar uitgang pitstraat rijden om vervolgens achteraan te sluiten. Dat wasecht wel sneller geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 03-10 21:25
Alle races maar ff in mijn agenda gezet. Vorig jaar vond ik persoonlijk nogal saai maar ik zie dat dit jaar weer het niveau van Rossi vs Gibernau en 2015 benaderd dus dat mag ik natuurlijk niet missen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

cbr600f4i schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:27:
Alle races maar ff in mijn agenda gezet. Vorig jaar vond ik persoonlijk nogal saai maar ik zie dat dit jaar weer het niveau van Rossi vs Gibernau en 2015 benaderd dus dat mag ik natuurlijk niet missen.
Het niveau is leuk, de onnodige drama iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Danny de Boer zit er goed bij. Nice. Ik verwacht dat Ricardo ook nog wel stappen gaat maken. Talentje is die gozer.

Stock 1000

[ Voor 22% gewijzigd door Tylen op 20-04-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik hoop dat het niet harder gaat regenen. nu de bij Moto3 mot het wat op een deel van het circuit

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Juist wel. Spectakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tijdens de race ja, kwali nee

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Biaggi:

MM: Hold my beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MM drie plaatsen terug gezet na de kwalificatie wegens roekeloos rijden.

Edit: beelden gezien, MM crashje tijdens de kwalificatie, en onderweg terug rijdt hij Vinales behoorlijk in de weg.

[ Voor 46% gewijzigd door zacht op 22-04-2018 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:58
zacht schreef op zondag 22 april 2018 @ 08:29:
MM drie plaatsen terug gezet na de kwalificatie wegens roekeloos rijden.

Edit: beelden gezien, MM crashje tijdens de kwalificatie, en onderweg terug rijdt hij Vinales behoorlijk in de weg.
Je hebt de beelden niet goed gezien. Marquez is inderdaad gecrasht. Daarna buitenom terug gebracht naar de pits om vervolgens in de outlap op zijn reserve motor Vignales in de weg te rijden die met een flying lap bezig was. Vignales moest zijn ronde afbreken en daar heeft Marquez 3p gridstraf voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bedankt voor de opheldering, ik zag blijkbaar een video waar flink in geknipt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En terecht. Hij ligt al onder een vergrootglas en flikt dan nog dit soort etter momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Denk niet dat hij dit express deed. Hij had het wel moeten zien iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bij de F1 wordt er flink geklaagd over Olaf mol, maar dit commentaar houdt ook niet over zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Lekker weekend voor Michael, 2x op het podium.
Helaas geen eerste, maar Rea met de Kawa is gewoon onverslaanbaar. Ook voor Sykes weer leuk om te winnen.
Goede buffer op Lowes nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Goed, daaaaar gaaaaan we weeeer!!

#AmericasGP

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hoppa, tijdstraf en nog ruim winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tja, wazige performance van iedereen. Heb me zeker vermaakt want het is een fijn cicruit om naar te kijken maar er waren wel heel weinig akties.

Hoezo Viñales niet opzij voor Rossi in lap 3? Wisten ze al dat ie sneller zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Had hij dan nog die 2.7 seconde tijdstraf gehad waar ze het over hadden bij Eurosport? Waarom dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Kwam later thuis... snel de motogp terugkijken via mijn tv aanbieder. Ik klik op start van het begin maar het begon live te spelen wat ik eerst niet door had. Zie ik MM op het podium staan... |:(

Voor het idee toch maar heel de race terug gekeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

MAX3400 schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:46:
Tja, wazige performance van iedereen. Heb me zeker vermaakt want het is een fijn cicruit om naar te kijken maar er waren wel heel weinig akties.

Hoezo Viñales niet opzij voor Rossi in lap 3? Wisten ze al dat ie sneller zou zijn?
Haha, dit is geen F1 waar teamorders belangrijk zijn. Ik denk dat het wel heel duidelijk is dat de coureur hier iig even belangrijk is als de fabriek (zie Marquez/Pedrosa). Kortom je teamgenoot is de eerste persoon die je wil verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bansheeben schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:40:
[...]

Haha, dit is geen F1 waar teamorders belangrijk zijn. Ik denk dat het wel heel duidelijk is dat de coureur hier iig even belangrijk is als de fabriek (zie Marquez/Pedrosa). Kortom je teamgenoot is de eerste persoon die je wil verslaan.
Eens maar Rossi leek/lijkt constant een voordeeltje te krijgen binnen het team. Toen hij in ronde 2 & 3 lekker dichterbij kwam, dacht ik toch zeker even dat het voor het team ook interessanter zou zijn als Rossi voor Vinales zou liggen.

Maar je hebt gelijk hoor; MotoGP is inderdaad een stukje vriendelijker/beter qua orders dan sommige andere race-klassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

TheBrut3 schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:47:
Had hij dan nog die 2.7 seconde tijdstraf gehad waar ze het over hadden bij Eurosport? Waarom dat dan?
Vanuit kwalificatie waardoor hij P4 startte. Ik hoorde men ook praten over de tijdstraf die jij aangeeft, weet alleen niet voor wie het was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Dit was wel één van de saaiste in tijden. Onderlinge gaten waren relatief snel erg groot.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Die race was echt een tegenvaller. Weinig actie, weinig strijd. Enige pluspunt: Dovi aan de leiding in het wereldkampioenschap :)

Over 2 weken Jerez, zal wel een stuk beter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

MAX3400 schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:44:
[...]

Eens maar Rossi leek/lijkt constant een voordeeltje te krijgen binnen het team. Toen hij in ronde 2 & 3 lekker dichterbij kwam, dacht ik toch zeker even dat het voor het team ook interessanter zou zijn als Rossi voor Vinales zou liggen.

Maar je hebt gelijk hoor; MotoGP is inderdaad een stukje vriendelijker/beter qua orders dan sommige andere race-klassen :)
Mwoah, Rossi had het hele weekend al niet echt de pace op de M/M banden. Zijn goede FP tijden reed ie op M/S. Ik had alleen verwacht dat Iannone verder terug zou zakken, maar uiteindelijk liep hij zelfs in op Maverick.

Verder een bijzonder saaie race, zoals altijd op COTA. Dat circuit is gewoon niet geschikt voor interessante races met alleen maar hele snelle secties en 1 heel erg trage sectie waar weinig andere lijnen mogelijk zijn. Als F1 track is het verder prima, maar MotoGP hoeft er van mij niet opnieuw te komen. Heb ik nog liever Indianapolis of (natuurlijk, maar now way josé) Laguna Seca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

_/-\o_ _/-\o_ maar dan wel met wat regen en de akties van Argentinie erbij :)

Oh well, op naar de volgende race van de MotoGP dan maar; COTA snel achter ons laten (qua aktie) en lekker vooruitkijken naar het voorlopig spannende puntenaantal aan de top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Zijn hier nog mensen die regelmatig wedstrijden bezocht hebben of nog bezoeken?

Vroeger, in mijn vorige motorleven, nog regelmatig naar buitenlandse wedstrijden geweest. Was een toffe tijd. Hoogtepunt was toch het jaar 2003, hebben toen de wedstrijden in Mugello, Assen en Sachsenring bezocht. Vooral Mugello was gaaf. Met de motor (hint, zie mijn nickname) op en neer naar Toscane. In een lang weekend 3200 km weggetikt.

Daarnaast ook meerdere keren naar WSB in Brands Hatch geweest en nog een keer naar de MotoGP in Le Mans en de WSB in Monza (die legendarische race tussen Bayliss en Edwards).

Tegenwoordig staat alleen TT bezoek op de agenda. Al weet ik niet of ik er dit jaar bij kan zijn. We verwachten rond die tijd ons tweede kindje.
Doet stiekem toch wel een heel klein beetje pijn. Heb sinds 1991, het jaar dat Streuer/Brown wonnen, geen enkele TT meer gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Vroeger wel wedstrijden bezocht, dit weekend was ik graag naar Assen gegaan maar helaas andere belangrijke plannen. Naar buitenlandse wedstrijden ga ik mezelf niet snel meer gaan vanwege tijd en geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ja ik bezoek erg veel wedstrijden op Assen ;) Aankomend weekend bijvoorbeeld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Joris748 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:20:

Vroeger, in mijn vorige motorleven, nog regelmatig naar buitenlandse wedstrijden geweest. Was een toffe tijd. Hoogtepunt was toch het jaar 2003, hebben toen de wedstrijden in Mugello, Assen en Sachsenring bezocht. Vooral Mugello was gaaf. Met de motor (hint, zie mijn nickname) op en neer naar Toscane. In een lang weekend 3200 km weggetikt.

Daarnaast ook meerdere keren naar WSB in Brands Hatch geweest en nog een keer naar de MotoGP in Le Mans en de WSB in Monza (die legendarische race tussen Bayliss en Edwards).

Tegenwoordig staat alleen TT bezoek op de agenda. Al weet ik niet of ik er dit jaar bij kan zijn. We verwachten rond die tijd ons tweede kindje.
Doet stiekem toch wel een heel klein beetje pijn. Heb sinds 1991, het jaar dat Streuer/Brown wonnen, geen enkele TT meer gemist.
Mugello _/-\o_ Gekke italiaan met Rossi replica (dacht ik) op het talud, die met een megafoon achtige toeter als uitlaat dat ding constant in de begrenzer jaagt. Geweldige ervaring 8)

En met de motor op mijn bek in de wijngaard toen we de motoren gingen parkeren :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
pjlgt schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:35:
[...]

Mugello _/-\o_ Gekke italiaan met Rossi replica (dacht ik) op het talud, die met een megafoon achtige toeter als uitlaat dat ding constant in de begrenzer jaagt. Geweldige ervaring 8)

En met de motor op mijn bek in de wijngaard toen we de motoren gingen parkeren :o
Was een mooi weekend Skoezie ;)

Klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:57
In mijn eerste levensjaar ('88) was ik al aanwezig bij de TT van Assen! Was toen een familieding, met z'n allen op de camping en weekje vakantie eromheen. De TT bezoeken heb ik tot mijn 20e volgehouden, toen had ik 't wel gezien. Kwam ook regelmatig kijken bij de WSBK op Assen en ben ook nog bij de WSBK in Monza geweest, denk dat dat in 2007 was.

Mooiste ervaring: in '99 of '00 liep ik tijdens de TT in de paddock rond, als 11 / 12 jarig mannetje samen met mijn vader. Was op de Donderdag, waren alles nog aan het optuigen. Liepen langs de box van Rossi, kwam één van zijn mechanics net naar buiten en zag ons naar binnen gluren natuurlijk. Mochten we vervolgens mee de box in, en heb ik zelfs op de machine van Il Dottore gezeten (foto's aanwezig)! Machtig was dat.

Verder heb ik ook nog wel eens een aantal ONK races op Assen bezocht wegens meeracende vrienden.

De interesse in de motorsport verdween rond mijn 20e, maar sinds een jaar of 2 is dat weer terug en volg nu weer de motorsport die op Eurosport te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben eigenlijk nog nooit bij die drukke evenementen geweest. Ik houd niet zo van alle drukte en op Eurosport is alles ook mooi te zien. Verder is Assen ver rijden voor me. Afgelopen weekend wel over gedacht, maar de zaterdag kon ik al niet. Voor één dag op en neer is ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Gaargod schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:52:
In mijn eerste levensjaar ('88) was ik al aanwezig bij de TT van Assen! Was toen een familieding, met z'n allen op de camping en weekje vakantie eromheen. De TT bezoeken heb ik tot mijn 20e volgehouden, toen had ik 't wel gezien. Kwam ook regelmatig kijken bij de WSBK op Assen en ben ook nog bij de WSBK in Monza geweest, denk dat dat in 2007 was.

Mooiste ervaring: in '99 of '00 liep ik tijdens de TT in de paddock rond, als 11 / 12 jarig mannetje samen met mijn vader. Was op de Donderdag, waren alles nog aan het optuigen. Liepen langs de box van Rossi, kwam één van zijn mechanics net naar buiten en zag ons naar binnen gluren natuurlijk. Mochten we vervolgens mee de box in, en heb ik zelfs op de machine van Il Dottore gezeten (foto's aanwezig)! Machtig was dat.

Verder heb ik ook nog wel eens een aantal ONK races op Assen bezocht wegens meeracende vrienden.

De interesse in de motorsport verdween rond mijn 20e, maar sinds een jaar of 2 is dat weer terug en volg nu weer de motorsport die op Eurosport te zien is.
'99 als het een 250cc was en '00 als het een 500cc betrof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op zondag 22 april 2018 @ 13:45:
Lekker weekend voor Michael, 2x op het podium.
Helaas geen eerste, maar Rea met de Kawa is gewoon onverslaanbaar. Ook voor Sykes weer leuk om te winnen.
Goede buffer op Lowes nu.
Sterk gereden afgelopen weekend door vd Mark, zonder twijfel, eruit gehaald wat erin zit met de Yamaha. Wat was ie snel in het laatste gedeelte van het circuit, chapeau.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wordt wel een lastige regelgeving denk ik, aangezien de motoren een bepaalde breedte mogen hebben. Misschien met een minimale diameter van randen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
https://www.racesport.nl/...otogp-uitzendrechten/amp/

Oei. Dat wordt nog mogelijk spannend als we de MotoGP willen kijken volgend jaar.

Ik heb net het geluk dat ik weer Eurosport heb ( mijn tv aanbieder besloot te stoppen met Eurosport, Discovery en TLC ) en nu zit dit er weer aan te komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alstu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1sWyuL14RxnqOsH6lpEOSSSj/medium.png
Je mag het niet zeggen maar de diffusiteit wat / waar / waarom / wanneer je iets kan zien, begint bizarre vormen aan te nemen. We hebben in Europe nog net niet 1 "verplicht" toiletpapier of overkoepelende inkomstenbelasting, maar ***** een sportwedstrijdje kijken, wordt bijna onmogelijk gemaakt.

Ik ga me eind van het jaar maar eens goed orienteren op een schotel en dubbel/triple ontvanger erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het is net zo logisch als Mercedes bij de EU de rechten koopt om auto`s te mogen bouwen.

De reden van een gezonde concurrentie waar de kwaliteit omhoog schiet is niks anders dan dat meerdere organisaties hetzelfde product mogen genereren.

Iets waar ze bij de EU mbt sport nog eens naar mogen kijken.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:42
Joris748 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:20:

Ga jaarlijks naar het buitenland om verschillende MotoGP races te bekijken. Dit jaar ga ik naar Brno, combineer het altijd als vakantie. Dit jaar een week door Polen, dan naar Tsjechië, GP kijken en naar huis.

Vorig jaar ook zo met Barcelona gedaan, eerst paar dagen Barcelona en vervolgens het weekend op het circuit hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Officieel: Zarco naar KTM

https://www.gpupdate.net/...ening-onder-ktm-contract/

Ik ben benieuwd of hij meer uit de KTM kan halen dan Smith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Willem30 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:39:

Ik verwacht dat je dan eerder naar Pol Espargaro moet kijken en minder naar Smith. KTM moet er wel een slinger aan gaan geven wil Zarco net zo voorin mee gaan kunnen draaien als dat ie nu regelmatig doet?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Kallio heeft komend weekend een wildcard in Jerez. Vorige keer dat hij op de KTM mee reed, reed hij in de top 10 rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Willem30 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:39:

Zou zonde zijn als Zarco niet meer mee zou kunnen met de top 5... ik ben er bang voor. Had hem graag op een Repsol Honda gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
R0y. schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:16:
[...]

Zou zonde zijn als Zarco niet meer mee zou kunnen met de top 5... ik ben er bang voor. Had hem graag op een Repsol Honda gezien.
Misschien dat hij ooit nog op een Repsol Honda zal rijden als Pedrosa met pensioen gaat.
Al verwacht ik misschien Dovi wel weer terug op de Honda als hij bij Ducati niet een beter bod gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Willem30 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:57:
[...]

Misschien dat hij ooit nog op een Repsol Honda zal rijden als Pedrosa met pensioen gaat.
Al verwacht ik misschien Dovi wel weer terug op de Honda als hij bij Ducati niet een beter bod gaat krijgen.
Nope plaats van Pedrosa is al geregeld door Marquez , daar zijn het broertjes voor

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
leekers schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:44:
[...]

Nope plaats van Pedrosa is al geregeld door Marquez , daar zijn het broertjes voor
Dan mag ik hopen dat Alex wat beter gaat rijden. Vind hem nog te veel fouten maken in Moto2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Poeh, lijkt erop dat de fabrieksYamaha boys ook dit jaar weer zwaar in de shit zitten als de temperatuur iets stijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Heerlijk weertje op Jerez nu maar het lijkt wel lastig voor de bandjes, zo in de training.

Vraag me alleen af of ik de kwalificatie van de MotoGP zometeen mee ga pikken; iemand heeft bedacht dat het programma van de 6H van Spa op hetzelfde moment begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:57
Bummer, Eurosport 1 heeft de Giro aanstaan... Geen quali kunnen zien. Lijkt erop dat ze morgen gelukkig wel de race uitzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Gaargod schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:05:
Bummer, Eurosport 1 heeft de Giro aanstaan... Geen quali kunnen zien. Lijkt erop dat ze morgen gelukkig wel de race uitzenden :)
Onbegrijpelijk vind ik dat, daar is toch niks aan... Ik zal wel gek zijn 8)7
Pagina: 1 ... 35 ... 77 Laatste