Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 2 3 ... 43 Laatste
Acties:

• Tristan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20-01-2018
quote:
Rossi travels to The Netherlands more upbeat, having found a number of solutions during last week’s test session at MotorLand Aragon.

“I am very happy about the test in Aragon and I'm looking forward to going to Assen,” says the nine-time title winner. “The settings that we tested were positive and I now feel more feeling with the bike, especially when braking. For me it is an important step and I really want to try the new setup on another track.

“I hope that this improvement will help me also to get a better starting position as it is so important to make the best qualification possible. Assen is a great track, I love it and it brings to mind a lot of good memories. We'll try to leave this good feeling with the track and the bike to improve our results.”
Ben benieuwd!

• Chrasher
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17:20

Chrasher

Tevree met z'n PS4

Lorenzo ging er net hard af in de regen. Ziet er niet goed uit. Lijkt me dat hij wat gebroken heeft (hij had veel pijn). Is met de ziekenwagen naar het medisch centrum gebracht. :(

PSN-id: Chrasher, GT5 PSN-id: - FFXIV-id: Tiny Animal, FC: Living Dreams <ALIVE>, Zodiark

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:00

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Leek mij een gebroken sleutelbeen :(

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• Zamorano
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ai, dat zou jammer zijn.

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:15

Bansheeben

There never was any cake...

Dat was inderdaad een aardige highsider van Lorenzo, ik hoop dat hij de race nog haalt... Overigens weer geweldig om Marquez het circuit rond te zien gaan :) Vooral toen hij even een uitstapje maakte in de grindbak en er vervolgens vol gas (à la Travis Pastrana op een dirtbike) weer uit scheurde :D

Bansheeben wijzigde deze reactie 27-06-2013 15:02 (6%)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 19:34

Chakotay

Lick here to continue

Julian Ryder confrimed net dat Lorenzo een gebroken linker sleutelbeen heeft.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Zamorano
  • Niet online
quote:
Chakotay schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:02:
Julian Ryder confrimed net dat Lorenzo een gebroken linker sleutelbeen heeft.
Volgens Spaanse media is het nog niet duidelijk of zijn sleutelbeen gebroken is, of uit de kom.

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• Ken.
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 15-05 15:34

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nou.. kom maar door dan, Dani/Marc :X

EDIT: Even de video bekeken. Jezus, dat ging best hard man..

Ken. wijzigde deze reactie 27-06-2013 15:19 (46%)

• Zamorano
  • Niet online
quote:
Yep, inmiddels op meerdere plekken bevestigd.
Vandaag nog naar Barcelona om geopereerd te worden en dan hopen dat hij snel herstelt.

Dit lijkt toch eindelijk een keer Dani's WK te worden.
Nu Márquez nog een rookie is en Rossi's hoogtijdagen achter hem lijken te liggen is er geen betere kans.

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
quote:
"Jorge Lorenzo Crash ..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Dorna Sports.
zucht }:|

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
Zamorano schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:22:
[...]

Yep, inmiddels op meerdere plekken bevestigd.
Vandaag nog naar Barcelona om geopereerd te worden en dan hopen dat hij snel herstelt.

Dit lijkt toch eindelijk een keer Dani's WK te worden.
Nu Márquez nog een rookie is en Rossi's hoogtijdagen achter hem lijken te liggen is er geen betere kans.
Daar lijkt het inderdaad wel op, alhoewel het seizoen nog erg lang is en zowel Marc als Jorge zijn zeker op dreef (daar zal die breuk niets aan af doen tijdens de komende gp's).

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Viper®
  • Niet online

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Lelijke val idd, ik denk dat hij geluk heeft dat het gras zo glad was, en dat hij niet ging buitelen. Jammer voor het kampioenschap in ieder geval.

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 10:18

Specs

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Handig, iemand heeft er een .gifje van gebouwd:

linkje, het ding is 11MB

Chakotay wijzigde deze reactie 27-06-2013 15:51 (13%)

• Tristan
:( Wat een domper. Nou dan zeg ik:

1. Rossi
2. Marquez
3. Pedrosa

En laat ik dan ook gelijk de volgende stelling erin gooien:

Marquez steelt de wereldtitel kansen van Pedrosa en wordt kampioen!

Tristan wijzigde deze reactie 27-06-2013 17:45 (0%)
Reden: typo

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:27

Steffie

Opaque

Hopelijk is het een mooie breuk en kunnen ze het met een plaat en wat schroeven weer fixen. Dan kan hij er in Laguna Seca alweer bij zijn. Sachsenring over twee weken is misschien wat te vroeg, al is het in het gunstigste geval wel mogelijk. Wel jammer dat z'n airbag het niet tegen heeft kunnen houden of zou hij z'n sleutelbeen al hebben gebroken voordat hij de grond raakte doordat zijn voorwiel zo heen en weer sloeg?

In 2011 brak Edwards z'n sleutelbeen in Barcelona en 12 dagen later reed hij weer mee op Silverstone. Crutchlow brak dat jaar ook z'n sleutelbeen op Silverstone (op 5 plaatsen) en deed 13 dagen later op Assen weer mee.

Steffie wijzigde deze reactie 27-06-2013 17:56 (74%)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• My-life
Edwards wilde hetzelfde weekend nog starten. Het mooiste is als ze hem niet hoeven zetten. Het zal wel een tijdje in z'n hoofd zitten dat een tweede val meer schadelijk kan zijn.
Ik denk dat de airbag pas afgaat na de eerste impact, maar nu was dit gelijk op z'n schouder.

Specs

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Marquez heeft ook een nieuwe zithouding:

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 21:26

steveman

"Be curious"

Zit er wat op z'n achterband, of is het een artefactje op de foto?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

quote:
steveman schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:17:
Zit er wat op z'n achterband, of is het een artefactje op de foto?
Er lijkt iets te zitten inderdaad, wat losgekomen verf van de curbs misschien?

• steveman

steveman

"Be curious"

^^Waterverf zeker, mag toch hopen van niet :D

quote:
Chakotay schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:34:
Op motorforum roept iemand toeslider, daar lijkt het wel op idd :)
Ah! Dat zal 't zijn :)

steveman wijzigde deze reactie 27-06-2013 21:42 (70%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op motorforum roept iemand toeslider, daar lijkt het wel op idd :)

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

quote:
Steffie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:42:
Hopelijk is het een mooie breuk en kunnen ze het met een plaat en wat schroeven weer fixen. Dan kan hij er in Laguna Seca alweer bij zijn. Sachsenring over twee weken is misschien wat te vroeg, al is het in het gunstigste geval wel mogelijk. Wel jammer dat z'n airbag het niet tegen heeft kunnen houden of zou hij z'n sleutelbeen al hebben gebroken voordat hij de grond raakte doordat zijn voorwiel zo heen en weer sloeg?

In 2011 brak Edwards z'n sleutelbeen in Barcelona en 12 dagen later reed hij weer mee op Silverstone. Crutchlow brak dat jaar ook z'n sleutelbeen op Silverstone (op 5 plaatsen) en deed 13 dagen later op Assen weer mee.
Lorenzo won al eens met 2 gebroken enkels een race dus geloof maar dat íe WIL ;)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Bansheeben

Bansheeben

Hmmm, ergens lijkt me een gebroken enkel toch minder vervelend dan een gebroken sleutelbeen op de motor. Je enkel kun je helemaal vastzetten in je schoen, maar je sleutelbeen heb je toch echt nodig bij het inleunen.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hij zal vast wel weer snel kunnen meedoen, maar winnen is echt wel een ander verhaal hoor.
Pedrosa had vorig seizoen (of dat daarvoor?) hetzelfde en die had er ook nog een goede tijd last van.

• My-life
Bij Pedrosa hebben ze ook geopereerd, het duurde inderdaad heel erg lang voor hij terug was.

Specs

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik lees net dat Lorenzo vandaag weer terug komt naar Assen. Als hij de medische keuring door komt, gaat hij morgen gewoon van start. Damn! Harde jongens blijven het toch..

• Roamor
  • Niet online
quote:
Bansheeben schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 01:09:
Je enkel kun je helemaal vastzetten in je schoen, maar je sleutelbeen heb je toch echt nodig bij het inleunen.
En remmen niet te vergeten. Legio coureurs hebben operaties moeten ondergaan voor opgepompte onderarmen. Genoeg voorbeelden van coureurs die met gebroken benen/enkels rondreden (Doohan), maar armen is toch wat anders, zeker als je op tijd stil wilt staan.

• My-life
Marquez is gecrasht in de training, hij liep wel weer weg. Hopelijk stapt hij weer snel op.

Specs

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

quote:
My-life schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:46:
Marquez is gecrasht in de training, hij liep wel weer weg. Hopelijk stapt hij weer snel op.
Hij heeft een klein breukje in zijn rechterpink volgens de HRC twitter.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iets meer dan dat..
quote:
Marc Marquez escaped this incredible FP3 Assen crash with just a broken little finger on his right hand, hip bruising and broken toe on right foot

Maar serieus niemand die opkijkt van de snelle terugkeer van Lorenzo :? (ok, het is nog een gerucht, maar toch..)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Daar kijk ik zeker van op, bizar als hij morgen alweer meedoet. Vraag me af of dat handig is voor de langere termijn...

• Tristan
Jeetje, Assen sloopt de rijders echt.

Tristan wijzigde deze reactie 28-06-2013 11:34 (9%)

• My-life
Ik betwijfel het zeer, denk niet dat Lorenzo morgen deel zal nemen.

Van www.ttcircuit.com/nieuws
quote:
MARQUEZ HARD ONDERUIT
28-06-2013

Marc Marquez is in de derde vrije training in de MotoGP vanmorgen hard onderuit gegaan. Nog niet duidelijk is of de favoriet en debutant in de MotoGP hierbij letsel heeft opgelopen.
De snelste tijd werd neergezet door Alvaro Bautista. Hij klokte 1`40.029. Randy de Puniet reed de tweede tijd met 1`40.223. De derde tijd werd neergezet door Michele Pirro met 1`45.601. Leider in het klassement Dani Pedrosa kwam zeven seconden na Bautista binnen.
De Puniet zeven seconden sneller als Pedrosa? :?

Specs

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

quote:
Chakotay schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:32:
Daar kijk ik zeker van op, bizar als hij morgen alweer meedoet. Vraag me af of dat handig is voor de langere termijn...
Tja ik weet van wielrenners dat die ook twee dagen nadat de pen er is ingezet al weer gaan rijden, Als die pin er in zit is de spanning van de breuk af, dus het zou kunnen

• Bansheeben

Bansheeben

Maar wielrenners hoeven een stuk minder over hun fietsen heen te bewegen. Daarnaast ondervinden ze ook niet dezelfde acceleratie/deceleratie krachten (alhoewel ze natuurlijk wel een stuk langer op het zadel zitten).

• Roamor
  • Niet online
Ook dat weer een lelijke crash hoor:

Snel erbij zijn, Dorna kennende. :)

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

ik weet niet hoeveel pijnstillers hij mag hebben voordat hij niet meer door de doping test komt

• Zamorano
  • Niet online
quote:
SnowDude schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:37:
[...]

Tja ik weet van wielrenners dat die ook twee dagen nadat de pen er is ingezet al weer gaan rijden, Als die pin er in zit is de spanning van de breuk af, dus het zou kunnen
Er zit een titanium plaat met acht schroeven in las ik.
Maar ik betwijfel ook of hij echt mee zou kunnen/willen doen.

• My-life
quote:
Roamor schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:41:
Ook dat weer een lelijke crash hoor:
[video]

Snel erbij zijn, Dorna kennende. :)
Hij lijkt redelijk netjes te landen (voor zover dat kan met 200km/h), maar zo onder je motor komen lijkt me geen pretje. Daarna maakt hij ook nog behoorlijke tuimelingen.

Specs

• Roamor
  • Niet online
quote:
My-life schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:57:
[...]

Hij lijkt redelijk netjes te landen (voor zover dat kan met 200km/h), maar zo onder je motor komen lijkt me geen pretje. Daarna maakt hij ook nog behoorlijke tuimelingen.
Hij was daar net op tijd onderweg zo te zien, voor hij bij het grind kwam. Hij heeft ook een teen gebroken, maar gaat wel gewoon verder.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

quote:
Roamor schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:08:
[...]

Hij was daar net op tijd onderweg zo te zien, voor hij bij het grind kwam. Hij heeft ook een teen gebroken, maar gaat wel gewoon verder.
En daar bovenop een beurse heup, zoals ik al zei.

• Alain
  • Niet online
Lekker dat sport1 go ... De hele dag valt de verbinding af en toe weg. Nu heb ik een constante verbinding, maar zit ik motogp te kijken met commentaar van de eerste pratice van de formule 1. 8)7

Ik kan de motoren hier wel horen, maar dat komt doordat ik in Assen woon. :P

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

quote:
AlainS schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:50:
Lekker dat sport1 go ... De hele dag valt de verbinding af en toe weg. Nu heb ik een constante verbinding, maar zit ik motogp te kijken met commentaar van de eerste pratice van de formule 1. 8)7

Ik kan de motoren hier wel horen, maar dat komt doordat ik in Assen woon. :P
Waarom zit je met Sport1 go te klooien terwijl je om de hoek woont?

• Alain
  • Niet online
quote:
SnowDude schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Waarom zit je met Sport1 go te klooien terwijl je om de hoek woont?
Omdat ik ook graag formule 1 kijk. ;)

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Ik werk bij een kabel provider en ik moet op dit soort dagen altijd spontaan HD tv testen en laat ik dat nou net alleen maar doen met sport 1 :D

• Zamorano
  • Niet online
Lorenzo gaat inderdaad proberen om er nog bij te zijn deze GP. :o
Hij heeft het inmiddels bevestigd en schijnt alweer de vlucht richting NL te hebben gepakt.

Ballen heeft hij wel, maar of het verstandig is ...

• YNhuis
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-05 17:23
quote:
Zamorano schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:33:
Lorenzo gaat inderdaad proberen om er nog bij te zijn deze GP. :o
Hij heeft het inmiddels bevestigd en schijnt alweer de vlucht richting NL te hebben gepakt.

Ballen heeft hij wel, maar of het verstandig is ...
Bij de NOS hadden ze zo net een stukje over Lorenzo. Een medewerker van het Yamaha-team zei, dat Assen van de komende drie races het minst erg voor zijn blesseure was. Die zit links, terwijl er in Assen vooral rechtse bochten zijn.

• Alain
  • Niet online
Waarom is Lorenzo eigenlijk naar Barcelona afgereisd voor een operatie? In Nederland zijn toch genoeg goede ziekenhuizen?

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

quote:
AlainS schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:36:
Waarom is Lorenzo eigenlijk naar Barcelona afgereisd voor een operatie? In Nederland zijn toch genoeg goede ziekenhuizen?
Het was niet spoedeisend genoeg om direct te opereren, vaak plannen ze dit soort operaties een aantal dagen later. In Barcelona kon hij direct terecht en dat zal waarschijnlijk een particulier ziekenhuis zijn geweest, met bijbehorend prijskaartje voor een nacht operatie.

Morgen ochtend om 8 uur wordt hij gekeurd:

http://www.motogp.com/en/news/2013/lorenzo+latest+on+friday

• Bansheeben

Bansheeben

Tjonge wat een motogp qualifying :o was haast spannender dan de meeste races dit (en vorig) seizoen.

• Zamorano
  • Niet online
Lorenzo is fit bevonden en gaat meedoen aan de warm up.

Volgens Crutchlow bestaat die keuring vooral uit je een aantal keer opdrukken en is dat zwaarder dan het rijden zelf.

• Tristan
Ongelooflijk. Die gasten zijn niet kapot te krijgen!

• Bansheeben

Bansheeben

Inderdaad. Ik kan gewoon niet geloven dat hij in deze conditie de race gaat winnen (of ook maar in de buurt van het podium gaat komen), maar het zou echt fantastisch zijn als hij een paar punten weet te sprokkelen 0_0

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:27

Steffie

Opaque

Tijd in de warm-up was niet slecht. De vierde sector met Ramshoek en de GT lijken hem wel wat meer moeite te kosten dan normaal. Echt ongelofelijk dat hij meedoet.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:37

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

"Dit is Moto3 op zijn best" zei de commentator op NOS met de meest saaie toon die je maar kan verzinnen.
Het commentaar van curling is nog enthousiaster. :z

Niellie41 wijzigde deze reactie 29-06-2013 12:20 (10%)

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Roamor
  • Niet online
quote:
Niellie41 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:18:
"Dit is Moto3 op zijn best" zei de commentator op NOS met de meest saaie toon die je maar kan verzinnen.
Het commentaar van curling is nog enthousiaster. :z
Ik was hem na de eerste ronde alweer zat. Geen BBC helaas vanmiddag voor de MotoGP, dus we moeten het er maar mee doen.....

Oh ja, en alle aandacht naar de MotoGP, ipv de Tour? Zodra de NOS ook maar de kans krijgt zijn ze weg uit Assen. Nu vind ik allebei interessant, maar het bleef dus bij woorden.

Roamor wijzigde deze reactie 29-06-2013 12:45 (18%)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

quote:
Bansheeben schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 23:24:
Tjonge wat een motogp qualifying :o was haast spannender dan de meeste races dit (en vorig) seizoen.
Geweldig om te zien inderdaad. Jammer dat Pedrosa onderuit ging, anders was het waarschijnlijk nog spannender geweest. Heeft die arme Rossi eindelijk de beste tijd, is het maar voor een paar honderdste van een seconde :P

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 17:30
De Nos zapt gewoon tussen tour en assen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Bansheeben

Bansheeben

Vind ik eerlijk gezegd niet heel erg. Wat moeten ze anders laten zien? De stunt teams die hun ding doen tijdens de momenten tussen de races? Lijkt me niet...
Ik ben misschien ook wel een beetje bevooroordeeld, aangezien ik ook fan van de tour ben :D

• DDX
Was meer reactie op Roamor.
Ik kijk zelf gewoon via BBC, alleen nog best lastig icm f1 qualify die ik ook wil volgen.
Tour kan daarna de finale gewoon. (die ik ook volg ;) )

• Bansheeben

Bansheeben

Right, had Roamor's post niet gelezen :P In dat geval richt ik m'n reactie naar Roamor :)

Edit:
*cringe*
Espargago
*cringe*

Bansheeben wijzigde deze reactie 29-06-2013 13:41 (18%)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Nou, de Rossi-fans kunnen de champagne bijna tevoorschijn halen. En Lorenzo is indrukwekkend, vijfde zonder problemen, en daar Pedrosa afzakt tot vierde is de schade bijna nihil voor Lorenzo.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Catorce
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11:06
Was nog erg spannend tussen Marques en Crutchlow! Erg mooi podium, en wát een prestatie van Lorenzo. Wauw.

• Roamor
  • Niet online
Pedrosa is wel de verliezer van de dag, die had hier meer uit moeten halen. Knap dat Lorenzo het vooral in het begin zo goed deed. Crutchlow is een gevaar voor iedereen, onvoorstelbaar hoeveel fouten hij in wedstrijden maakt.

Maar vooral blij dat Rossi weer eens de zege pakt. Niet gestolen, maar gewoon mooie inhaalacties en strak gereden. _/-\o_

Oh ja, NOS, kon het podium er niet van af? :'(

Roamor wijzigde deze reactie 29-06-2013 16:07 (13%)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Roamor schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:06:
Crutchlow is een gevaar voor iedereen, onvoorstelbaar hoeveel fouten hij in wedstrijden maakt.
Dat was volgens mij een fout van Marquez die ergens een versnelling miste en de bocht onverwacht langzaam nam?

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• DDX
BBC maakte podium ook niet af helaas.

• steveman

steveman

"Be curious"

Snel van Ned1 naar een poolse stream ofzo gegaan op de pc, net gezien dat Cal z'n laatste slok Champagne nam :+

Echt super! Vorig jaar het genoegen gehad om het allemaal vanuit een VIP-box te aanschouwen... maar deze race was echt een miljoen keer zo goeiiger!

En Lorenzo, helemaal leegh aan het eind zeg, erg knappe prestatie.

• Bansheeben

Bansheeben

!!!VALENTINO!!!!
en o ja, ook leuk dat Marquez tweede is geworden en dat Lorenzo de race tot een goed einde heeft gebracht
Maar VALENTINO!!!
/Fanboyism

Voor de rest eigenlijk een saaie race, maar zo beleefde ik 'm toch niet helemaal :P

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 13:07
quote:
DDX schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:11:
BBC maakte podium ook niet af helaas.
Historisch podium en dan zenden ze dat niet of onvolledig uit. 8)7

• SnowDude

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

quote:
gambieter schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:10:
[...]

Dat was volgens mij een fout van Marquez die ergens een versnelling miste en de bocht onverwacht langzaam nam?
Was inderdaad een foutje van Marquez maar Crutchlow was ook een beetje opportunistisch bezig.

Verslaggeving op Sport 1 was eigenlijk weinig op aan te merken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tristan
Vallleee!!!!! Historische race!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

quote:
Tristan schreef op zondag 30 juni 2013 @ 16:54:
Vallleee!!!!! Historische race!
:^

Wat nou te oud (34) en de jonkies niet bij kunnen benen?!!!

Enige concurrentie had uit z'n eigen "stal" kunnen komen op Assen..... En die werd alsnog 5e :P

wimmel_1 wijzigde deze reactie 30-06-2013 17:09 (5%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Vraag me af hoe de rest van het seizoen zal lopen. Rossi had namelijk van tevoren aangekondigd dat hij in Assen een stuk beter mee zou kunnen doen, want ze hadden na Catalunya wat aan de voorkant van de Yamaha gevonden en aangepast waardoor hij een stuk meer vertrouwen in zijn voorwiel had gekregen. Kortom, ik denk dat dit nog niet het laatste is wat we dit jaar van The Doctor gaan zien :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tristan
quote:
Bansheeben schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:04:
Vraag me af hoe de rest van het seizoen zal lopen. Rossi had namelijk van tevoren aangekondigd dat hij in Assen een stuk beter mee zou kunnen doen, want ze hadden na Catalunya wat aan de voorkant van de Yamaha gevonden en aangepast waardoor hij een stuk meer vertrouwen in zijn voorwiel had gekregen. Kortom, ik denk dat dit nog niet het laatste is wat we dit jaar van The Doctor gaan zien :)
Ik hoop dat dit niet eenmalig was maar dat hij nu in de komende races gewoon voorin voor spectacel kan zorgen. Zoals we van hem gewend waren. De afgelopen 2 jaar waren wat betreft Rossi redelijk saai te noemen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik geloof wel dat Rossi met wat meer vertrouwen in de voorkant van de fiets wat dichter naar voren kan komen, maar verder denk ik dat het een incidentele overwinning was.

Yamaha leek hier sowieso sterker, maar ik denk dat hij met een fitte Lorenzo en Márquez gewoon 3e was geworden.
Neemt niet weg dat het wel leuker is als Rossi zich ook in de strijd kan mengen en het voor Lorenzo wel lekker is als hij op de banen waar Yamaha goed gaat, ook voor de Honda's kan eindigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Ik heb het dan natuurlijk wel over het hele weekend. Natuurlijk was Lorenzo beter geweest als hij niet was gevallen, net als Marquez en pedrosa. Maar het punt is dan natuurlijk dat je gewoon niet op je muil moet gaan en dat is precies wat Vale heeft gedaan. Hij heeft het hele weekend gewoon goed en constant gereden, redelijk gekwalificeerd (voor zijn doen) en vervolgens een geweldige race gehad :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
quote:
Bansheeben schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:39:
Ik heb het dan natuurlijk wel over het hele weekend. Natuurlijk was Lorenzo beter geweest als hij niet was gevallen, net als Marquez en pedrosa. Maar het punt is dan natuurlijk dat je gewoon niet op je muil moet gaan en dat is precies wat Vale heeft gedaan. Hij heeft het hele weekend gewoon goed en constant gereden, redelijk gekwalificeerd (voor zijn doen) en vervolgens een geweldige race gehad :)
Ik haakte meer in op wat Tristan zei, maar Rossi heeft inderdaad een prima weekend gereden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-05 18:30

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Heel gafe race inderdaad; en Rossi weer op het hoogste schavot! voor degenen die wat pica's willen hier alvast een voorproefje van mijn duit in het zakje van de vastlegging; moet nog ~700 foto's doorlopen op kwaliteit & relevantie :x

http://www.flickr.com/pho...4/sets/72157634411882521/

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Holy shit, mooie foto's! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tristan
quote:
Zamorano schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:32:
Ik geloof wel dat Rossi met wat meer vertrouwen in de voorkant van de fiets wat dichter naar voren kan komen, maar verder denk ik dat het een incidentele overwinning was.

Yamaha leek hier sowieso sterker, maar ik denk dat hij met een fitte Lorenzo en Márquez gewoon 3e was geworden.
Neemt niet weg dat het wel leuker is als Rossi zich ook in de strijd kan mengen en het voor Lorenzo wel lekker is als hij op de banen waar Yamaha goed gaat, ook voor de Honda's kan eindigen.
quote:
Zamorano schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:58:
[...]

Ik haakte meer in op wat Tristan zei, maar Rossi heeft inderdaad een prima weekend gereden.
Ik realiseer me ook wel dat als Lorenzo, Marquez en Pedrosa gewoon erbij waren zonder valpartijen in de voorbereiding Rossi hoogstwaarschijnlijk 4e was geworden. Aan de andere kant is het wel zo dat Marquez en Pedrosa beide echt aan het sliden waren en ik dus problemen met de banden hadden? Had tie tweede geworden.. Acht je wint door op de motor te blijven zitten, en dat heeft Rossi gedaan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13:05
quote:
kwakke01 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:40:
Heel gafe race inderdaad; en Rossi weer op het hoogste schavot! voor degenen die wat pica's willen hier alvast een voorproefje van mijn duit in het zakje van de vastlegging; moet nog ~700 foto's doorlopen op kwaliteit & relevantie :x

http://www.flickr.com/pho...4/sets/72157634411882521/
Mooie foto's
Zo te zien zat je vlak bij me. :)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Uh oh.. daar gaat 'ie weer. En weer op zijn linker schouder.

EDIT: Wat een klapper weer zeg.. :X
Hij rolt gelukkig nog redelijk door, waardoor de klap wat minder hard is.

Ken. wijzigde deze reactie 12-07-2013 14:59 (23%)

• Viper®
  • Niet online
Crutchlow schijnt ook onderzocht te worden.
quote:
UPDATE 2: Cal Crutchlow being checked for a 'suspected left arm injury' thought to be graze-type damage rather than a fracture.

Both Crutchlow and Lorenzo, currently awaiting results of his shoulder X-ray, will miss the rest of the session.

UPDATE 1: Jorge Lorenzo is currently undergoing medical checks on his newly plated shoulder.

The session restarted, but just a few minutes later Cal Crutchlow suffered a fast lowside fall through the turn 11 'waterfall' downhill right-hander.
http://www.crash.net/moto...dium=rss&utm_campaign=rss

• Roamor
  • Niet online
Lorenzo vóór deze crash:
quote:
“Don't do it!” interrupted a smiling Lorenzo, also present at Thursday's Sachsenring press conference. “Don't do what I did, please.”

Crutchlow continued: “I think riders in any championship now will use this example and say, 'he [Lorenzo] raced with a broken bone, he had an operation, why can't I?' That is the grey area. One circuit [doctor] might let you race and one might not.”

Lorenzo later again made clear that he doesn't want his situation to be seen as the new standard for injured riders.

“I think riders in the future that have similar injuries to me must, or should not, take my Assen race as an example,” he said. “Some friends told me that an Italian rider broke his right arm and wanted to race the next week or ten days later. It is not good. Not logical. You have to take [into account] how your body feels. If you feel good to race and mentally strong, you can race. But Assen should not be an example for anyone.”
Zou hij naar zijn eigen woorden luisteren? Zeker iemand die zo zadelvast als hij de afgelopen jaren was; moet toch twijfelen bij 2 zulke crashes in een week. Kan hij nu wel adequaat reageren?

Dit is de schade:
quote:
"Initial tests show damage to titanium plate in [Jorge Lorenzo's] left shoulder - could need further surgery."

Roamor wijzigde deze reactie 12-07-2013 15:41 (5%)

• My-life
Nu op Radio 1, Lorenzo hard gecrasht bij tweede training. Stond wel weer op maar is inmiddels toch naar het ziekenhuis gebracht.
quote:
The most significant happening of the day came just oven ten minutes into the afternoon session. Having broken his left collarbone at Assen only 15 days earlier, Lorenzo lost control exiting Turn 10 and landed heavily on his already damaged shoulder. The session was briefly stopped as the stricken Yamaha was lying in the middle of Turn 11, while the World Champion was taken to the Medical Centre. Initial checks suggest that the plate in his injured collarbone has been dented and for that reason further surgery may be required.
bron: http://www.motogp.com/en/...ogp+bradl+fp2+sachsenring

My-life wijzigde deze reactie 12-07-2013 15:50 (71%)

Specs

• Roamor
  • Niet online

Pijnlijke val weer, hoop dat het meevalt. :X

• My-life
Wauw, ziet er inderdaad heel vervelend uit.

Specs

• steveman

steveman

"Be curious"

Voor zolang als het duurt...

• Den_S85
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:28
In Assen had de arts (en teamleiding) al moeten verbieden dat Lorenzo na z'n operatie weer mee zou rijden. Puur en alleen omdat z'n gezondheid altijd boven de commercie moet staan.

Zo had Stoner vorig jaar ook niet mogen starten met gebroken enkels naar mijn mening.

Den_S85 wijzigde deze reactie 12-07-2013 22:59 (3%)

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:31

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik weet niet of puur alleen de commercie de drijfveer is om weer op die motor te stappen. Eerlijk gezegd denk ik eerder de wil om te rijden en vooral om te winnen.

Dit gebeurd al jaren, denk bijv. aan gary mccoy die wel vaker met van alles gebroken op de motor stapte.

I am the great Cornholio!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Crap.. Harde crash (highsider) voor Pedrosa. Zijn sleutelbeen schijnt niet te zijn gebroken. Dat scheelt.

www.motogp.com/en/news/2013/marquez+fp3+sachsenring+motogp

• Roamor
  • Niet online
Dan heeft hij nog mazzel dat hij niets gebroken heeft, holy crap zeg. :X Wil Pedrosa nu echt geen kampioen worden? Altijd wel wat....

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gaat er bijna op lijken inderdaad zeg :D
Hij gaat de kwalificatie nu in elk geval missen.

Lees net dat Lorenzo nu officieel is afgekeurd voor de race morgen. Zou écht gekkenwerk zijn als 'ie weer was gaan rijden..

• Roamor
  • Niet online
Toch nog wat gevonden:
quote:
UPDATE: Repsol: 'Dr Charte: "Pedrosa doesn't have any internal injuries.There could be a small collarbone fracture/crack. We have to look at the x-rays again" '
.

Hopelijk morgen er gewoon bij, maar wat bizar veel valpartijen dit weekend zeg. Hebben ze Pirelli banden mee? :P

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:20
quote:
Roamor schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:24:
Dan heeft hij nog mazzel dat hij niets gebroken heeft, holy crap zeg. :X Wil Pedrosa nu echt geen kampioen worden? Altijd wel wat....
Hij greep wel meteen naar zijn sleutelbeen. Maar laten we hopen dat dit alleen voor de show was 8)

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Bansheeben

Bansheeben

Inderdaad. Heb zonet pas de crash gezien, maar dat was echt een man's highsider. Damn, hij vloog zeker twee meter hoog en vijf-zes meter ver 0_0

Pagina: 1 2 3 ... 43 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True