MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 2 ... 75 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kijk de MotoGP al tijden via internet. Gewoon van usenet de RTL live verslagen halen.

Ben al 2 keer bij de MotoGP in Assen geweest, daar hebben ze ook opbrengst uit. Kijk bijna nooit tv, al helemaal niet als je extra moet gaan betalen, we gaan weer richting het Canal+ tijdperk van 15 jaar geleden. Standaard kabel abo is al 15+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou nou, Lorenzo was dan wel de snelste in de training, maar niet in de race. Pedrosa is sneller, en een mooi gevecht tussen Marquez en Lorenzo. Ik denk dat Marquez sneller kan, maar dan moet hij wel Lorenzo voorbij ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:56

DDX

Wat een laatste ronde :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Marquez maakt geen vrienden :p

En dat shot van zijn kont _o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Inderdaad, zowaar spektakel in de MotoGP. Maar ik moet nog zien wat de raceleiding gaat doen...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat was wel lichtelijk geforceerd idd, maar hij had al een paar keer geoefend. :) Was wel blij met het gevecht op het einde, anders was het imho een behoorlijke anticlimax geweest. Had zelf iedereen wel dichterbij elkaar verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Roamor schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:53:
Dat was wel lichtelijk geforceerd idd,
Understatement :p

Bij het interview zag je Lorenzo van binnen koken maar hij bleef politiek correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Denk ook wel dat hij nog wel een waarschuwing krijgt; maar ik denk dat de psychologische tik belangrijker is voor beiden. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het blijkt dus te zijn gebeurd in de bocht die net naar Lorenzo is genoemd _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

^ Oh, the irony... Op de BBC zeiden ze halverwege de laatste ronde al dat de beslissende actie wel eens in 'Lorenzo's turn' zou kunnen gaan plaatsvinden, gebeurt het nog ook :) Maar ik vind het wel verdiend voor Marquez, was echt een dijk van een laatste ronde waarin hij duidelijk sneller was dan Lorenzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 05-05-2013 17:13 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:05
MrSleeves schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:49:
Bij de BBC werden vorig jaar (dacht ik) de uitgebreide samenvattingen beter bekeken dan de live races het jaar daarvoor.

edit: ik had het ergens gelezen/gehoord, maar kan het niet terugvinden.
Toch haken er meer mensen af dan ze lief is denk ik. Ratings staan op het forum van autosport.com, maar de F1 'eyeballs' zakken wel.

Hoe kan een Marquez trouwens zo rijden? 99% van de MotoGP coureurs bracht hun eerste seizoen voornamelijk vliegend en stuiterend door. Is het makkelijker geworden met TC e.d.? Telt nu alleen nog maar het lage eigengewicht van de coureurs, net als jockeys? Suf genoeg zie ik hetzelfde als in de F1 gebeuren, door beperking van motoren e.d. is het toch minder all-out. Aangezien we maar 3 merken hebben met een team + satelliet is het vrij suf. Buiten de crisis, watskeburt sinds mid jaren '00? Gevoelsmatig reden er vroeger ook rustig 10 Honda's mee.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Boontje komt om zijn loontje / what goes around comes around / karma is a bitch (pick one :P)

Beeld van Lorenzo die precies hetzelfde bij Olive doet:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
Ken. schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:32:
Boontje komt om zijn loontje / what goes around comes around / karma is a bitch (pick one :P)

Beeld van Lorenzo die precies hetzelfde bij Olive doet:
[video]
Jup, een smeerkees is het.

Het zal wel aan de bocht liggen :P

https://www.youtube.com/w...lpage&v=DcLGmpKcDUU#t=15s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tja, harde move van Márquez, maar m.i. wel legaal.
Prima dat dit ook kan, anders wordt het helemaal een saaie bedoening.
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:20:
[...]
Hoe kan een Marquez trouwens zo rijden? 99% van de MotoGP coureurs bracht hun eerste seizoen voornamelijk vliegend en stuiterend door. Is het makkelijker geworden met TC e.d.? Telt nu alleen nog maar het lage eigengewicht van de coureurs, net als jockeys? Suf genoeg zie ik hetzelfde als in de F1 gebeuren, door beperking van motoren e.d. is het toch minder all-out. Aangezien we maar 3 merken hebben met een team + satelliet is het vrij suf. Buiten de crisis, watskeburt sinds mid jaren '00? Gevoelsmatig reden er vroeger ook rustig 10 Honda's mee.
Ik denk wel dat coureurs nu beter voorbereid MotoGP in komen. Márquez heeft het in Moto2 al lastig gehad qua leercurve. Het zal wel iets 'makkelijker' geworden zijn, maar dat is zeker niet het hele verhaal.
De lagere klasses (ook bijvoorbeeld het Spaanse kampioenschap al, waar de meesten toch vanuit doorstromen naar Moto3) zijn ook professioneler geworden en staan qua materiaal en snelheid ook iets dichter bij de koningsklasse.

Ook denk ik dat we vanaf mid jaren '90 tot mid '00 gewoon verwend zijn met het aantal goede motoren. Aan de andere kant is het veld m.i. nu sterker.
10 Honda's is misschien overdreven, maar wel meer dan nu ja. Het is financieel gewoon niet meer te rechtvaardigen, ook omdat je met een peperdure satelliet Honda/Yamaha niet eens om de prijzen mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Terwijl dat vroeger in het Telefonica (Gresini?) tijdperk, de satellietteams het vaak beter deden dan de fabrieksteams, hoewel dat natuurlijk ook vier fabrieksmachines waren + 2-3 satellieten en nog een paar solorijders. Dan had je nog 6-8 Yamaha's, Ducati's en nog Kawasaki en Suzuki.

Ze moeten denk ik wel waken dat het geen Spaans kampioenschap gaat worden. Drie Spaanse rijders op het podium in één van de drie Spaanse GP's met een Spaanse organisator wordt, denk ik, ook teveel van het goede.

In ieder geval was MotoGP vaak closer racen dan nu, waar je toch vaak veilige 3-4 seconde gaten ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Dat idee heb ik soms ook, dat MotoGP een Open Spaans Kampioenschap is geworden. :D Jarenlang investeren in de jeugd betaald zich wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:30:
Terwijl dat vroeger in het Telefonica (Gresini?) tijdperk, de satellietteams het vaak beter deden dan de fabrieksteams, hoewel dat natuurlijk ook vier fabrieksmachines waren + 2-3 satellieten en nog een paar solorijders. Dan had je nog 6-8 Yamaha's, Ducati's en nog Kawasaki en Suzuki.
Tja, ik denk dat dat ook met de kwaliteit van het veld te maken had. Er zaten genoeg mannen op (semi-) fabrieksmachines die echt niet zo goed waren. Een Ukawa op de Repsol Honda, om maar iemand te noemen.
Ze moeten denk ik wel waken dat het geen Spaans kampioenschap gaat worden. Drie Spaanse rijders op het podium in één van de drie Spaanse GP's met een Spaanse organisator wordt, denk ik, ook teveel van het goede.
Tja, ik vind het als Spanjaard niet heel erg, maar echt goed voor de sport kan het nooit zijn. :)
Het is nu wachten op wie de eerste niet-Spanjaard gaat zijn die een GP wint, in welke klasse dan ook (ik zet mijn geld op Redding).

Ik vraag me vooral af waar het talent uit de VS/Australië blijft.
Italië blijft ook wel erg achter op Spanje.
Als Rossi stopt, hebben ze echt niemand meer die met enige regelmaat om de podiumplekken kan strijden. In Moto2 doen er maar 2 mee, en dan ook niet vooraan. In Moto3 rijden er meer, maar daar ook geen resultaten. Dan zal het toch van Dovizioso en Iannone moeten komen, maar dan moeten ze wel beter materiaal hebben, en dan moeten ze nog de strijd aan gaan met Pedrosa, Lorenzo, Márquez, Crutchlow, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tabakssponsoring. De Italiaanse bond had een programma in samen met tabakssponsoring voor in ieder geval autoracerij (ook hadden ze een F1 team vroeger). Ook is Rossi een vloek en een zegen geweest, want hij was jarenlang de beste Italiaan, misschien ontmoedigde dat wel de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[b][message=40200292,noline]
Tja, dat zie je wel bij meerdere sporten. De Nederlanders in die jarenlang de K-1 destijds domineerden, de Ethiopiërs bij de marathons die altijd met elkaar om de winst strijden en in mindere mate de Jamaicanen bij de atletiek, 100m sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je vergeet langebaanschaatsen. Voornamelijk NL. De rest van de wereld kijkt niet eens meer naar het open NK. Net zoiets als kortbal wat altijd als Nederland vs België eindigt.

Maar, motorsport lijkt me internationaler. Frappant is overigens dat er geen Spaanse teams of fabrikanten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:21:
Je vergeet langebaanschaatsen. Voornamelijk NL. De rest van de wereld kijkt niet eens meer naar het open NK. Net zoiets als kortbal wat altijd als Nederland vs België eindigt.

Maar, motorsport lijkt me internationaler. Frappant is overigens dat er geen Spaanse teams of fabrikanten zijn.
Dat lijkt mij dus ook het linke, zeker als ze alles achter de decoder gooien. Kijken er nog genoeg mensen als Rossi stopt? Ik vermoed dat ik dan niet meer kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Roamor schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:41:
Dat lijkt mij dus ook het linke, zeker als ze alles achter de decoder gooien. Kijken er nog genoeg mensen als Rossi stopt? Ik vermoed dat ik dan niet meer kijk.
En dat terwijl Rossi er voorlopig niet aan te pas komt. Het draait momenteel allemaal om Marquez/Pedrosa/Lorenzo, en Rossi hangt er maar wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:43:
[...]

En dat terwijl Rossi er voorlopig niet aan te pas komt. Het draait momenteel allemaal om Marquez/Pedrosa/Lorenzo, en Rossi hangt er maar wat bij.
Al hangt hij er wel iets beter bij dan de afgelopen 2 jaren. :)
Maar inderdaad, als Rossi stopt wordt het een stuk minder interessant voor de niet-spaanse markt, en uiteindelijk dus voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:21:

Repsol is een spaanse olie gigant, dus er zijn zeker wel grote Spaanse bedrijven betrokken bij de MotoGP (alleen niet bijzonder veel inderdaad).
Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:20:
[...]

Toch haken er meer mensen af dan ze lief is denk ik. Ratings staan op het forum van autosport.com, maar de F1 'eyeballs' zakken wel.

Het komt dan volgens mij ook niet bijzonder vaak voor dat een coureur uit de moto2 (of 250cc, whatever floats your boat), meteen op de fabriekshonda mag stappen. Ik denk dat het een combinatie is van skill (de hoeken die Marquez af en toe rijdt in de bochten zijn echt ongelooflijk) en geweldig materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zamorano schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:48:
Al hangt hij er wel iets beter bij dan de afgelopen 2 jaren. :)
Hij heeft nu weer goed materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maar de afgelopen twee races waren alweer mweh, terwijl de eerste een mooie strijd was. Ducati komt er niet aan te pas dus het is vooral Yamaha vs. Honda. Het lijkt ook wel alsof de rest meer in SBK ziet, hoewel dat nu ook door Dorna geregisseerd wordt. Dat gaat vanzelf problemen geven.

Veel sporten hebben fans gekregen via het open net. Ze denken nu te cashen daarop, maar je ziet al in Nederland wat het doet met de MotoGP kijkers. Mensen volgen het niet zo snel op de BBC.

Om een of andere reden gaan kostenbesparingen en entertainment niet heel goed samen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 22:20
Zo. Eindelijk weer tijd gehad om de race te zien. Aardige wedstrijd met weer een super laatste bocht! Lorenzo weet dat Marquez gaat komen en toch houd hij de deur open.. tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
1e FP op Le Mans.

Het lijkt er op dat ze bij Ducati iets gevonden hebben. Iets wat op de klantenmachines nog niet zit iig, want de Pramacs strijden met de CRT's :)
Wat zou het voor Ducati een kick geven als ze de strijd met Rossi op de Yamaha écht aan kunnen gaan.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1.   Dani Pedrosa    ESP    Repsol Honda Team (RC213V)   1m 34.645s 
2.   Jorge Lorenzo   ESP    Yamaha Factory Racing (YZR-M1)   1m 34.685s 
3.   Valentino Rossi     ITA    Yamaha Factory Racing (YZR-M1)   1m 34.938s 
4.   Nicky Hayden    USA    Ducati Team (GP13)   1m 34.972s 
5.   Andrea Dovizioso    ITA    Ducati Team (GP13)   1m 35.072s 
6.   Cal Crutchlow   GBR    Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)   1m 35.149s 
7.   Marc Marquez    ESP    Repsol Honda Team (RC213V)   1m 35.170s 
8.   Alvaro Bautista     ESP    Go&Fun Honda Gresini (RC213V)    1m 35.285s 
9.   Stefan Bradl    GER    LCR Honda MotoGP (RC213V)    1m 35.478s 
10.  Hector Barbera  ESP    Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)   1m 35.949s 
11.  Aleix Espargaro     ESP    Power Electronics Aspar (ART CRT)    1m 36.083s 
12.  Andrea Iannone  ITA    Energy T.I. Pramac Racing (GP13)     1m 36.211s 
13.  Michele Pirro   ITA    Energy T.I. Pramac Racing (GP13)     1m 36.607s 
14.  Randy De Puniet     FRA    Power Electronics Aspar (ART CRT)    1m 36.745s 
15.  Bradley Smith   GBR    Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)   1m 36.790s

Bradley Smith mag ook heel snel het lek boven krijgen, want 1,6 sec achter je teamgenoot aanhobbelen is niet goed voor je krediet. Ik heb hem nog geen enkele keer met de andere (semi-) fabrieksmachines zien strijden.
Yamaha schijnt in gesprek te zijn met Pol Espargaró voor volgend jaar (Aleix is een betere keuze IMHO), en die zou dan bij Tech 3 gestald worden. Nu is Crutchlow toevallig de enige op een Yamaha zonder contract voor volgend jaar, maar als de verhoudingen zo blijven kun je Crutchlow toch moeilijk vervangen en Bradley laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Cal is een goede rijder, maar hij heeft het telkens toch nét niet. Ok, hij heeft ook geen fiets waarmee hij om de overwinning kunt strijden, maar toch..

Smith is gewoon nog een rookie en ik had ook niet verwacht dat hij op de Tech3 gelijk in de subtop zou rijden eigenlijk.

En nogmaals: Aleix moet echt ASAP een betere fiets krijgen. Als je nu al op een CRT satellietteams voorbij rijdt kun je wel een pot rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo. Alles weer zoals vanouds ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CgBdxPh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De Ducati's staan er nog steeds goed bij, vechtend met de klanten Yamaha's en Honda's.
Het is ook duidelijk een circuit waar de CRT's niet zoveel in het nadeel zijn.

Gaat weer spannend zijn tussen de aliens om de pole. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Damn, wat een moto2 race. Geen enkele spanjaard ook maar in de buurt van het podium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Moto 3 en 2 waren weer leuk, Motogp was weer... naja niet super spannend maar ook niet super saai... De afgelopen jaren kijk ik hoe dan ook meer uit naar de Moto 3 en 2 :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Mij nooit opgevallen dat er een motogp / sbk topic was (my bad)

eventjes schaamteloos kopieeren van mijn reactie uit het motorrijders topic:

En jullie ook genoten van de MotoGP?

zat wel een beetje te godveren toen Lorenzo zijn tempo verloor (Marquez en Lorenzo dit jaar mijn grote favorieten)

Maar de opmars van Marquez toen het droog begon te worden F A N T A S T I S C H!

Moet ook zeggen dat er wat high 5s en gejuig de ronde ging toen Rossi op zijn plaat ging.
(dat kwam volgens Rossi omdat er een bult lag, ook in 1080HD slowmo kon ik die niet zien tijdens de replay)

Hoe dan ook, weer een klap in het gezicht van Yamaha, Lemans en Jerez had naar Yamaha moeten gaan gezien de geschiedenis.
Pijnlijk, maar goed 17 punten achterstand, Lorenzo weet wat hem te doen staat.

Helemaal raar was trouwens dat Pedrosa zowaar deed lachen, tot 2x toe!!! weet zeker dat ie de volgende dag spierpijn in zijn gezicht heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Anoniem: 387913 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 06:23:
Moet ook zeggen dat er wat high 5s en gejuig de ronde ging toen Rossi op zijn plaat ging.
Waarom dat? Het is niet alsof hij nog almachtig is ofzo en hij is ook niet arrogant. Ik begrijp niet hoe je een hekel kunt hebben aan Rossi. Ik gun hem echt wel weer eens wat succes na twee jaar op de Duc.
En Marquez is ook mijn favoriet voor dit jaar. Gaat nog een hele grote worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik had bij Moto2 helemaal niks met Marquez. Was altijd meer voor Iannone.
In deze setting ben ik echter helemaal om. Wat kan hij rijden zeg..! Mooi om te zien en een héle goede vervanger voor Stoner.

Hoop alleen dat Dani eindelijk eens de titel pakt dit jaar. Dan mag Marquez volgend jaar wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rossi is een hele slechte verliezer,

En ik denk dat hij een behoorlijke blunder heeft begaan door niet te stoppen in 2009.
Had hij ooit de geschiedenis kunnen gaan als een van de allergrootste der tijden.

Nu is het een beetje Michael Schumacher.
ooit was ie heel goed, maar de rest is nu gewoon beter...

maar Rossi heeft in de afgelopen jaren zoveel kinderachtige dingen gezegt en gedaan (herinner je nog die muur in de Yamaha pitbox ?) dat ik hem het ook niet meer gun.

Hoe hij bevoorbeeld Ducati zwart maakt de week nadat hij vertrokken is, dat soort interviews leveren hem geen punten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 387913 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:17:
Rossi is een hele slechte verliezer,

En ik denk dat hij een behoorlijke blunder heeft begaan door niet te stoppen in 2009.
Had hij ooit de geschiedenis kunnen gaan als een van de allergrootste der tijden.

Nu is het een beetje Michael Schumacher.
ooit was ie heel goed, maar de rest is nu gewoon beter...

maar Rossi heeft in de afgelopen jaren zoveel kinderachtige dingen gezegt en gedaan (herinner je nog die muur in de Yamaha pitbox ?) dat ik hem het ook niet meer gun.

Hoe hij bevoorbeeld Ducati zwart maakt de week nadat hij vertrokken is, dat soort interviews leveren hem geen punten op.
Zo komt het bij mij ook vaak over.
Ook toen hij naar Ducati ging, en hij en Burgess van die Ducati wel even een winnende machine gingen maken. Tja, das gewoon jammer. Ik vind het prachtig als Dovizioso op de Ducati nu van hem wint.

Nu hebben alle toppers wel op z'n minst een vleugje arrogantie hoor, en dat hoort ook bij het winnaarstype, maar Rossi is absoluut geen heilige die we maar op handen moeten dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amen!,

Heeft mij vele middagen op een terrasje gekost om mijn mede motormaten daar ook van te overtuigen.

Ik kan daarom wel genieten als zijn claim van voor het seizoen "de Yamaha is snel en ik zal meteen weer mee doen voor de winst" een beetje jammerlijk faalt.

Ik ben er van overtuigd dat die Yamaha wel in orde is vergeleken met de rest (dominante Honda daar gelaten) maar toch komt Rossi tekort kwa Dani, Marc, Jorge en moet zelfs strijden met Cal.

niet bepaald wat ie verwacht had denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 387913 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:09:
Ik kan daarom wel genieten als zijn claim van voor het seizoen "de Yamaha is snel en ik zal meteen weer mee doen voor de winst" een beetje jammerlijk faalt.
Kun je daar ook een bron van geven, want daar staat mij niets van bij?
"I'm very happy with the work done in Jerez and over the winter. I was fast and everything worked fine and we have a competitive bike to fight for the podium,” said Rossi, who won on his most recent Yamaha Losail appearance in 2010.

“I believe that in Qatar will not be so easy; it is a track that is a little difficult for me, but I think I can defend myself and get a good result. I would like to get on the podium: that's my goal.
Aldus Rossi voor het seizoen. bron

En ja, ik ben Rossi fan en ik had hem graag competatiever gezien, maar je gaat anderen toch geen crashes toewensen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
Als hij niet onderuit was gegaan had hij voorin gereden. Ja ik ben Rossi liefhebber, heb een 46 jas uit z'n begin tijd 8). Prized possesion!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die claim dat hij direct voor aan mee ging rijden kwam van een interview op spaanse televisie.
Ging toen over zijn tijd bij Duc, en dat Rossi vond dat Duc een verkeerde aanpak heeft op het gebied van motor ontwikkelen.

Ik persoonlijk vond het ontzettend grof om Duc zo snel in een slecht dag licht te zetten en daarom is dit mij dan ook zo bijgebleven, ik gun het die jonge gewoon niet meer.

Geef mij maar Lorenzo en nu Marc (eindelijk weer smullen in de GP, kan echt genieten van zijn rijstijl, flashbacks naar Stoner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ach, als Rossi het goed doet roept iedereen Jeej! en als Rossi het slecht doet roept iedereen Boe! Ik vind Rossi een genot om naar te kijken, zowel op als naast de baan, imo is de MotoGP een stuk minder aantrekkelijk als hij stopt. Ja Marquez brengt zeker actie op de baan, net zoals #58 dat deed, maar Rossi is toch wel uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat Simoncelli deed was levensgevaarlijk.
Ongeveer 4 maanden voordat ie ten val kwam deed Lorenzo nog zelfs de voorspelling dat als ie niet snel normaal ging doen er iemand zou sterven (hoewel zijn overlijden niet kwam door een debiele actie, gelukkig maar ook)

Marquez is iemand die fucking veel plezier heeft in het racen, straalt er gewoon vanaf en heeft bergen talent zoals hij met die motor kan smijten.

Ik geloof niet dat "iedereen" boe roept naar Rossi, slechts de kritsche zuurpruimen die hem een hypocriet vinden (daar ben ik er dus 1 van)

Maar 1 ding is zeker, na 2 hele saaie jaren GP, is het eindelijk weer intersant genoeg om lekker over te ouwehoeren! 8)

p.s. niemand van jullie ook motorrijd? geloof dat ik jullie namen niet in het motor topic tegen kom

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 23-05-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Heb wel de droom om motor te rijden, heb zelfs een proef lesje gehad maar geen centen om motor lessen + motor + kleding + onderhoud te betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb motor-forum voor mijn motorgerelateerde meuk, ik heb weleens gepost in het motortopic en zie hem vaak bovenaan staan in MyReact, maar ik kijk er nauwelijks.

Rossi is voor mij de kurk waar MotoGP nog op drijft. Het competatieve veld is zo uitgedund dat de lol er wel een beetje af is. Na dit seizoen houdt ook de BBC ermee op en dan kunnen we alleen nog de TT op tv zien. Dat is namelijk een verplicht event voor de publieke omroep qua uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik download meestal de races en de afgelopen races zijn allemaal van Sport1 (AUS). Stoppen die er ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 387913 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:46:
[...]
p.s. niemand van jullie ook motorrijd? geloof dat ik jullie namen niet in het motor topic tegen kom
Ik heb er een tijdje gepost, maar meh..
Vanavond lekker met een paar vrienden een weekendje naar de Ardennen. Hopen dat we wat droge stukjes weg tegenkomen ;)

En als iets extreem geliefd is, heb je vaak ook een heftige tegenreactie. Dat is met alles zo, dus ook met Rossi.
Hij is geen heilige, maar jij schiet IMO ook weer door in jouw visie over hem. Selectieve quotes dat hij gelijk mee zou doen om de winst, terwijl hij telkens heel duidelijk heeft gezegd dat zijn eerste doel was om gewoon weer eens op het podium te komen.

Zelfde geldt voor de quote van Lorenzo over Simoncelli. Hij zei niet dat hij dood zou gaan maar:
"It doesn't matter if in the future nothing happens, it is not a problem for me. But if in the future something happens with you it will be a problem."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
@ Aardschok. Het klopt dat de MotoGP weer wat leuker is om te volgen, gelukkig maar. Nog steeds ontzettend jammer dat het veld zo klein is, helaas. Superbike rijdt met wat meer motoren, vaak net wat leuker om te kijken. Als de MotoGP nu op de 1e bocht af komt dan zie je gewoon een klein veld, daar is weinig positiefs aan.

Ik rijd ook motor ja, maar net als Senor Sjon hang ik daarvoor op M-F rond. Na van alles gereden te hebben, snor ik nu op een 125cc motorscooter inclusief M-F sticker door het verkeer :+.

Als Simoncelli ter sprake moet ik iedere keer weer aan het moment van z'n overlijden denken. Via een stream keek ik de race, net uit bed achter de pc. Behoorlijk in shock toen het naar buiten kwam dat hij overleden was. #58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02:12

steveman

Comfortabel ten onder

High fiven bij crashen... motorsportfan :')

Simoncelli was gewoon old school. Z'n akkefietje waarbij Barbera (?) een huge @#$&ing koprol maakte, dat was inderdaad te lomp als je het mij vraagt. Maar als ie echt consequent zo gevaarlijk deed zouden mensen als Schwantz en Rossi echt geen vriendjes met hem zijn geweest.

Door Rossi ben ik motorraces gaan kijken, zonder een favoriet te hebben vind ik er eigenlijk niks aan. Wel mooie beelden natuurlijk, maar zonder de hoop dat die ene inhaalt of zelfs wint...

Gelukkig is Cal ook wel een cool figuur en een ontzettende taaie! Dus misschien kijk ik wel verder (zodra er torrents zijn als de Beeb straks stopt met uitzenden) in het Post-Rossi-show-tijdperk.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Wat mij betreft mogen ze de TC ook wel er uit gooien. Blijkbaar reed Edwars het begin van de race zonder TC en was even pittig voor hem. Mooi, laat het voor iedereen lekker pittig zijn! Beetje glijen, net als in de laatste gloriedagen van de MotoGP met de 990cc's. Powerslidessssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Anoniem: 387913 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:46:
Wat Simoncelli deed was levensgevaarlijk.
Ongeveer 4 maanden voordat ie ten val kwam deed Lorenzo nog zelfs de voorspelling dat als ie niet snel normaal ging doen er iemand zou sterven (hoewel zijn overlijden niet kwam door een debiele actie, gelukkig maar ook)

Marquez is iemand die fucking veel plezier heeft in het racen, straalt er gewoon vanaf en heeft bergen talent zoals hij met die motor kan smijten.

Ik geloof niet dat "iedereen" boe roept naar Rossi, slechts de kritsche zuurpruimen die hem een hypocriet vinden (daar ben ik er dus 1 van)

Maar 1 ding is zeker, na 2 hele saaie jaren GP, is het eindelijk weer intersant genoeg om lekker over te ouwehoeren! 8)

Ik ben tot mijn eerste verkeersdeelname examen gekomen en ben daarvoor gezakt (was vlak voor de wijziging in de regelgeving) en had toen geen geld meer om het een tweede keer te proberen voor 19 januari :( Ben in het hele proces twee keer op mijn plaat gegaan (1x eigen schuld 1x fout van een koekblikker) en vond het natuurlijk geen van beide keren een mooie ervaring. Ik begrijp dan ook niet hoe je het mooi kan vinden dat welke motorrijder dan ook op z'n bek gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Márquez schijnt vrij hard onderuit te zijn gegaan in de vrije training, eind rechte stuk a 300 km/u. :X
Hij is per ambulance vervoerd naar het ziekenhuis, maar het schijnt dat hij bij bewust zijn was en zijn armen bewoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zamorano schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:07:
Márquez schijnt vrij hard onderuit te zijn gegaan in de vrije training, eind rechte stuk a 300 km/u. :X
Hij is per ambulance vervoerd naar het ziekenhuis, maar het schijnt dat hij bij bewust zijn was en zijn armen bewoog.
Dat is dan niet z'n eerste val want op instagram staat een foto van Marquez die z'n fiets net weer heeft opgeraapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Dat had idd heel slecht af kunnen lopen, die muur is niet ver weg.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LtKAk9TavY0]

Lijkt bij het remmen mis te gaan en zo de balans verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

^^Dorna heeft youtube ook in de smiezen.

Deze lelijke "gefilmd van tv" filmpjes doen het best lang:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Yo4NHYGnccE]

http://www.motogp.com/en/...%20relief%20after%20crash

Komt ie inderdaad goed vanaf.

[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 31-05-2013 21:40 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
FP1 crash
http://vimeo.com/67407187

en

FP2 crash
http://vimeo.com/67408143

[ Voor 141% gewijzigd door Tristan op 31-05-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Speciaal voor Aardschok. Het nieuwe helmdesign voor Rossi.
Vind 'm zelf aardig awesome :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9l6Ywrmr1_U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ken. schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:09:
Speciaal voor Aardschok. Het nieuwe helmdesign voor Rossi.
Vind 'm zelf aardig awesome :P

[video]
Oh dit vind ik misschien nog wel de vetste van allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen beste dag voor de fan-favorieten Rossi (crash in 1e ronde) en Marquez (crash in elke sessie). Pedrosa valt tegen maar is toch tweede door de crash van Marquez (nadat Pedrosa Marquez lang had opgehouden). Eigen fout van Marquz, Rossi niet helemaal duidelijk maar werd geraakt door Bautista.

Lorenzo oppermachtig vandaag, mooie inhaalactie na de start.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 02-06-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Hmm, tja, ik had Rossi toch niet echt in de buurt van Jorge zien komen vanaf de zevende stek met een redelijk slechte start. Was volgens mij ook een typisch race incident, geen van beide rijders hadden echt schuld, gewoon tough luck... En natuurlijk jammer van Marquez, alhoewel hij nog steeds mijn favoriet voor het kampioenschap blijft, alleen al omdat Lorenzo gewoon te saai is :) (als ik een robot wil zien rijden, kijk ik wel naar een stel bots in elke generic motorrace game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 20:28
Jammer van de crash in de 1e ronde, maar al met al vermoed ik toch wel weer eens een mooie race op Assen. Hoop dat we met de TT eindelijk weer eens wat spanning gaan zien aan de kop van de race,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik leg zelf de schuld meer bij Rossi. Hij zette 'm er gewoon op een onhandige plek naast, waardoor Bautista hem niet kon zien en tegen hem aan de bocht instuurde. Aan de reactie van Rossi achteraf zag je dat hij stiekem wel wist dat het geen goede actie was. Bautista was gewoon pissig. Dat was duidelijk haha. Zo reageer je niet als je weet dat je fout zit.

Het merendeel van de reacties online geven uiteraard Bautista de schuld, maar die hebben 9 van de 10 keer Rossi oogkleppen op. Been there, done that overigens B) Was vroeger echt een Rossi fanboy, maar ben al een jaar of wat ontnuchterd. Pedrosa gaat dit seizoen gewoon pakken. Marquez mag van mij volgend seizoen wel hebben. Geweldige stijl heeft hij zeg..

Maar goed, matige race die me matig kon boeien. Moto2 viel me ook wat tegen helaas. Hopelijk volgende race in Spanje weer wat meer spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie races gezien (moto3 gemist)
2x op rij voor Scott, de laatste keer dat een Brit 2x achter elkaar won was mr Sheene ergens in 1971 :)

Aangezien ik een vriend hielp met verhuizen eerste 2 rondjes gemist van GP.
Niet superspannend, maar Lorenzo was dan ook wel de voorspelde favoriet (altijd heel goed gepresteerd op Mugello)
Heeeeel spijtig van Marquez, maar dat pakte wel weer gunstig uit voor Cal (toffe gozer, altijd leuke interviews)

Ik zelf heb alleen de replays later in de race gezien, maar Rossi vs Bautista is zuiver race ongeval, dwz, beide even (on)schuldig.
Bautista heeft de binnen bocht en Rossi komt buiten om.
Bautista zet zijn rechter bocht in, Rossi komt de linker bocht iets wijder uit met hogere snelheid. om voor te bereiden op de rechterbocht zoekt Rossi de lijn op.... en tja, je kijkt naar de bocht, niet over je schouder om te kijken of die meter asfalt wel vrij is,... 2 mannen die gaan voor hetzelfde stukje...

boem is ho.. helaas voor beide rijders...
lullig vooral voor Rossi omdat de Yamaha zeker competatief was deze race en zijn thuis race.
Ook jammer van Bautista (die het niet slecht doet) maar het was ook "thuis" voor Gresini.

Verder typische Lorenzo "Boter en hamer" stijl (martillo en mantequila, mocht je ooit afvragen wat er op zijn koppeling en remhendel staat)

Heb nu al weer zin in Catalunya!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ken. schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:31:
Ik leg zelf de schuld meer bij Rossi. Hij zette 'm er gewoon op een onhandige plek naast, waardoor Bautista hem niet kon zien en tegen hem aan de bocht instuurde. Aan de reactie van Rossi achteraf zag je dat hij stiekem wel wist dat het geen goede actie was. Bautista was gewoon pissig. Dat was duidelijk haha. Zo reageer je niet als je weet dat je fout zit.

Het merendeel van de reacties online geven uiteraard Bautista de schuld, maar die hebben 9 van de 10 keer Rossi oogkleppen op. Been there, done that overigens B) Was vroeger echt een Rossi fanboy, maar ben al een jaar of wat ontnuchterd. Pedrosa gaat dit seizoen gewoon pakken. Marquez mag van mij volgend seizoen wel hebben. Geweldige stijl heeft hij zeg..

Maar goed, matige race die me matig kon boeien. Moto2 viel me ook wat tegen helaas. Hopelijk volgende race in Spanje weer wat meer spanning.
Weet je het zeker? Vertel mij dan maar waar rossi hem ernaast zet.. hij houd strak zn lijn. Ik heb even de replay speciaal voor je uitgeknipt.

[Vimeo: https://vimeo.com/67519274]

Bautista ramt hem gewoon naar binnen.

[edit] Vimeo moet nog even nadenken, video beschikbaar in 45min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Even gedownload en nog eens gekeken, volgens mij maakt Bautista hier gewoon een fout. Men rijdt twee rijen naast elkaar, drie aan de binnenkant, en vier aan de buitenkant.

2 van de drie blijven op de binnenste lijn, verstandig, want er is geen plek. Maar Beuktista schuift zomaar een rijtje op.

Nu kon ie Rossi natuurlijk niet zien, maar het getuigt van naïviteit om te denken dat je zo kort na de start zo'n actie uit kunt halen.

Ik vergeef Baustista dit nóóóit :+

Ik heb een animated gifje gemaakt... maar die is helaes 60 MB geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Steffie

Opaque

Ik vind het ook meer een fout van Bautista dan van Rossi. Rossi zat er bij het uitkomen van de bocht duidelijk voor. Hij accelereerde alleen minder hard dan Bautista bij het uitkomen van die bocht (buiten ideale lijn) en hij vertraagde juist ook wat meer (bocht 3 block pass-lijn om motor daarna snel op te richten). Daardoor reed hij denk ik in de dode hoek van Bautista, die overigens ook niet opzij keek voordat hij instuurde. Gelukkig is Rossi er zonder zeer vanaf gekomen, want de smak die hij maakte in de kussens zag er toch wel erg naar uit.

Afgezien van de inhaalactie van Marquez op Pedrosa was het een race om snel te vergeten... Het meest heb ik genoten van de Moto3 met Oliveira op die Mahindra. Wel jammer dat hij net naast het podium kwam en het ook in die klasse weer een open Spaans kampioenschap was.

[ Voor 19% gewijzigd door Steffie op 02-06-2013 23:22 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb de replay een paar keer bekeken, maar het lijkt alsof Rossi wel wat naar binnen komt tijdens het insturen terwijl Bautista het tegengestelde doet. Happens.. Lastig om de schuldige aan te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ken. schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:27:
Heb de replay een paar keer bekeken, maar het lijkt alsof Rossi wel wat naar binnen komt tijdens het insturen terwijl Bautista het tegengestelde doet. Happens.. Lastig om de schuldige aan te wijzen.
Zo te zien is Bautista de enige in het binnenste rijtje die zo hard naar buiten komt zetten. Lijkt wel een beetje op Nascar; daar is dat ook not-done. Erg jammer, maar het is niet anders.

Gisteren de race niet gezien helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt, maar je ziet Rossi ook eerder en harder insturen dan iedereen aan zijn kant. Maar goed, verandert niet veel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Bautista na de race:

“There is not much I can say, really,” Bautista commented upon his return to the paddock. “Unfortunately, in Turn 3 I made contact with Valentino and we both crashed out of a race that was very important for both of us.

“Valentino and I have watched the incident back together in Race Direction and it was just a racing incident that leaves us both with a bitter taste in the mouth, but neither of us is to blame. I was on the inside and it is very difficult to see a rider on the outside from there.

“He was taking a slightly different line and that's why we came together. It's a shame because I felt good on the bike and it's a positive result. These things happen but we have to forget about it and try to think about the next race.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dit soort dingen gebeuren idd.

De titel kan Rossi nu ook wel vergeten, daar zijn Pedrosa en Lorenzo te constant voor, en dan hebben we Márquez nog. Als Rossi in Mugello niet voor de overwinning kan gaan, dan zou ik ook niet weten hoe hij dat, op een constante basis, in andere GP's wel zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49
Voorspellingen voor Catalunya dit weekend, een Spanjaard, gevolgd door nog een Spanjaard en misschien, heel misschien een Italiaan, maar waarschijnlijk een Brit of nog een Spanjaard ;)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

1. 93
2. 99
3. 26

(hoop echter op: 1. 26 - 2. 93 - 3. 46 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik denk zomaar dat dit een spaans feestje gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ken. schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:32:
1. 93
2. 99
3. 26

(hoop echter op: 1. 26 - 2. 93 - 3. 46 ;))
1. 99
2. 26
3. 93

Wens is echter:

1. 46
2. 93
3. 26
For sure make for a great bAttle >:)

Update:
Jorge Lorenzo was quickest in Friday morning’s opening practice session for the Gran Premi Aperol de Catalunya. Last year’s winner set a best lap time of 1’42.422 for Yamaha Factory Racing, with both Repsol Honda Team’s Dani Pedrosa and Monster Yamaha Tech 3’s Cal Crutchlow less than one tenth of a second slower.

[ Voor 39% gewijzigd door cbr600f4i op 14-06-2013 13:19 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

"I push rrreally rrreally harrrde!" :P

Die vrije trainingen neem ik altijd maar met een korreltje zout. De race is 9 van de 10 keer toch weer een heel ander verhaal.

EDIT: Ik bedoel maar.. :D
Rossi fastest in Barcelona practice
rossi motogp catalunya fp2
Friday, 14 June 2013

Nine-time world champion Valentino Rossi posted a late lap time to go quickest in Friday practice ahead of the Gran Premi Aperol de Catalunya. On a scorching afternoon, the nine-time Barcelona race winner led Yamaha Factory Racing teammate Jorge Lorenzo and championship leader Dani Pedrosa for Repsol Honda Team.
http://www.motogp.com/en/...ossi+motogp+catalunya+fp2

[ Voor 60% gewijzigd door Ken. op 14-06-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Damn, Dani vliegt werkelijk rond Catalunya. Ben echt zeer benieuwd naar de race. Blijft apart dat de qualifiers drie keer niets zeggen over het resultaat van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Dichtbij mijn eerste voorspelling voorlopig, ik zet in op 2 Spanjaarden en een Brit.. Hopelijk wringt een zekere Italiaan zich ertussen voor de extra spanning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Yup, Cal is ook erg sterk dit weekend. En ik denk dat Vale wel mee kan komen in de race zelf, maar hij moet voor de zoveelste keer 4-5 man voorbij om ook maar een kans te maken om weg te kunnen rijden met de voorhoede... Ik ben overigens niet zo onder de indruk van Lorenzo dit weekend. Hij lijkt niet zo zeker van zijn zaak als normaal op een 'Yamaha circuit'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik spring nu op de motor om naar het circuit te gaan.
Tribune M (afgehuurd door Repsol dit jaar, VIP kaartje gekregen ;) )

is de overdekte tribune in bocht 5 (die langzame linker die licht afdaalt)

is veel belovende race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
1 Brit minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Zo, werd het toch nog een race aan het eind. Jammer dat Marquez Dani niet kon inhalen, maar weer volop spanning in de laatste ronde dankzij #93.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk dat hij het Lorenzo nog aardig lastig had kunnen maken inderdaad. Misschien had 'ie 'm zelfs nog wel kunnen winnen. Bizar hoe snel hij telkens weer aan het achterwiel hing van Dani :D

Scheelde weer weinig met Bautista en Rossi zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Bansheeben schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:45:
Zo, werd het toch nog een race aan het eind. Jammer dat Marquez Dani niet kon inhalen, maar weer volop spanning in de laatste ronde dankzij #93.
Inderdaad, jammer van die wobble van Marquez. Ook wel jammer dat Rossi niet meer dichterbij kwam, dat was vroeger wel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Bansheeben schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:45:
Was ook het enige spannende in de kop, had wel op wat meer gehoopt.

En heeft Rossi een Bautista-magneet in zijn zak; dat scheelde weer weinig. :X Hopelijk gaat hij wat beter kwalificeren, zodat je van die vogels af bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:49
Mmm, al kijkend begint het nu toch weer te kriebelen om over een kleine twee weken het talud op te kruipen langs het TT-Circuit. Hopelijk gaat het weer een beetje meezitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Trenchdog schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:48:
Mmm, al kijkend begint het nu toch weer te kriebelen om over een kleine twee weken het talud op te kruipen langs het TT-Circuit. Hopelijk gaat het weer een beetje meezitten 8)
Qua weer begint het nu alweer op een echte juni te lijken, dus reken maar op standaard TT-weer dan zit het niet tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hoe ont-zet-tend gááf zijn die High-Speed-Cam beelden om te bekijken!!!

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:51:
Hoe ont-zet-tend gááf zijn die High-Speed-Cam beelden om te bekijken!!!
Vooral die van achter in bocht 3 waren geweldig.

Ik zou trouwens erg zenuwachtig van Marquez worden als die achter mij zou rijden. Hij remt steeds erg laat, alsof hij met zijn lijn geen rekening houdt dat er nog iemand voor rijdt? In Jerez was dat ook al zo opvallend met Lorenzo voor hem. Met een vrije baan was hij denk ik het snelste van iedereen vandaag, maar zodra er iemand 'in de weg' rijdt heeft hij er toch moeite mee zo te zien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik ben bang dat Marquez ook érg zenuwachtig gaat worden als 'ie echt opgedrukt gaat worden. Zoals ik 't dit jaar zie is Marquez de snelste rijder doordat 'ie 't meeste risico durft te nemen en nog niet echt een plaats heeft in het Moto-GP klassement terwijl 'ie dat inmiddels écht wél verdient heeft in de (zijn eerste) afgelopen 6 races (dat foutje aangaande die inhaalactie met Dani Pedrosa was nergens voor nodig vandaag, Dani gooide 't gat terecht dicht zónder te hoeven kijken).

Dit soort acties maken 't wél weer spannend om (live) te (gaan) kijken en ben dan ook serieus benieuwd naar de race over twee weken @ Assen :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 16-06-2013 17:00 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik word een beetje moe van Bautista, het zijn nog net geen kamikaze acties die die uitvoert. Helaas zit rossi altijd in de buurt. Hou mn hart elke keer vast. Marquez is mijn held dit jaar, wat een genot om naar te kijken zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 07:37

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Tristan schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:45:
Marquez is mijn held dit jaar, wat een genot om naar te kijken zeg!
Die jongen gaat het ver schoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Guusjee schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:07:
[...]

Die jongen gaat het ver schoppen!
Zeiden we dat van #58 ook niet? Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/shutup.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Tristan op 26-06-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tristan schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:47:
[...]

Zeiden we dat van #58 ook niet? [afbeelding]
Um.. Ook ja, maar ook van Rossi, Lorenzo, Stoner etc toen ze net begonnen, en die leven allemaal nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tristan schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:47:
[...]

Zeiden we dat van #58 ook niet? [afbeelding]
Ik heb dat nooit zo gezien.

In mijn ogen valt Márquez in de categorie Stoner, Lorenzo, Rossi (type: wordt zeker ooit wereldkampioen, de vraag is eerder hoe vaak).
Simoncelli zag ik eerder in de categorie Capirossi, Gibernau, Melandri (type: wordt misschien wel ooit wereldkampioen, maar dan moet het ook wel een beetje mee zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 07:37

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Zamorano schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:12:
[...]

In mijn ogen valt Márquez in de categorie Stoner, Lorenzo, Rossi (type: wordt zeker ooit wereldkampioen, de vraag is eerder hoe vaak).
Simoncelli zag ik eerder in de categorie Capirossi, Gibernau, Melandri (type: wordt misschien wel ooit wereldkampioen, maar dan moet het ook wel een beetje mee zitten).
Simoncelli was zeker heel goed. Jammer dat het zo geëindigd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zamorano schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:12:
[...]

Ah, ja daar kan ik me wel in vinden. Agreed. Hayden erbij en het is compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tristan schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:19:
[...]

Ah, ja daar kan ik me wel in vinden. Agreed. Hayden erbij en het is compleet :)
Hayden zou ik dan weer in mijn geposte rijtje scharen, aangezien hij ook een WK op zijn naam heeft.
Pagina: 1 2 ... 75 Laatste