“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Je mag niet intentioneel hinderen.(wat Rossi in Sepang dus heeft gedaan)My-life schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:21:
[...]
Waarom zou een rijder straf krijgen als een snellere rijder hem achterop rijdt? Dat lijkt me toch de verantwoording van de rijders zelf. Het team kan precies zien waar welke rijder is en in het geval van team Yamaha zal daar zeker gebruik van worden gemaakt.
de blauwe van hierboven komt pas in het spel als de snelle rijders in de race de langzamere gaan lappen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 12:49 ]
Verwijderd
Mijn sarcasme meter werkt soms niet heel goedRequiem19 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:25:
[...]
De raceleiding durfde vorige race al niet om harde straffen uit te delen die het kampioenschap beïnvloeden. Als Rossi tactisch rijdt, kan hij dit wel goed spelen...
Maar ik denk dat hij dat risico zeker niet gaat nemen. Was ook niet al te serieus.
Geen blauwe vlag tijdens de kwalificatie nee, maar volgens de wedstrijdleiding heeft Rossi Lorenzo gehinderd tijdens de kwalificatie in Misano. Dat heeft Rossi zijn eerste strafpunt opgeleverdMy-life schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:43:
Het jij ooit weleens een blauwe vlag gezien tijdens de MotoGP kwalificatie?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Iets met Q1 en Q2My-life schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:43:
Het jij ooit weleens een blauwe vlag gezien tijdens de MotoGP kwalificatie?
Ja oke, dan kan je in Q2 weer gaan hinderen. MAar ik denk toch echt dat ze dan wel een blauwe vlag gaan zwaaien.
Verwijderd
heb echt zo´n zin in
morgen vroeg ga ik mooi ritje doen naar Valencia, hotelletje en zondag na de race weer naar huis rijden (barcelona)
Toch zie ik vaak blauwe vlaggen tijdens onze kwalificatieVerwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:48:
[...]
Je mag niet intentioneel hinderen.(wat Rossi in Sepang dus heeft gedaan)
de blauwe van hierboven komt pas in het spel als de snelle rijders in de race de langzamere gaan lappen
Verwijderd
Is dat zo?Tylen schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:36:
[...]
Toch zie ik vaak blauwe vlaggen tijdens onze kwalificatie
ik dacht echt dat het wel "normaal" was om aan de kant te blijven als je niet bezig bent met snelle ronde.
nog nooit gezien dat iemand langzaam op de lijn rijd.
wist niet dat ze vlaggen dat er iemand aankomt
Btw FP2 start om 14:05
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 13:38 ]
Ik denk ook we dat ze daarom Q1 en Q2 geïntroduceerd hebben in de koningsklasse.
Verwijderd
Je vergeet een ding Valencia is volledig "Sold Out"Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:34:
nog iets van 48uur, en dan komen ze het eerste rondje voorbij knallen.
heb echt zo´n zin in
morgen vroeg ga ik mooi ritje doen naar Valencia, hotelletje en zondag na de race weer naar huis rijden (barcelona)
Verwijderd
Dat vergeet ik niet, ik heb 11 kaarten!Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:27:
[...]
Je vergeet een ding Valencia is volledig "Sold Out"
zit in bocht 2, blauwe tribune?
(ga met vrienden)
Verwijderd
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
is wel een mentaal opdondertjeRacing_Reporter schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:53:
Wat een stilte hierDominante pole Lorenzo en Rossi onderuit aan het einde van de sessie. Niet dat het iets uitmaakt voor morgen, maar toch.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Nibe S2125-12, VVMS320 / Home Assistant (MinisForum U700; CONBEE II; RF-LINK)
Ja waarom onnodig risico nemen, maar om dan alsnog onderuit te gaan is wel een beetje jammer.. Zal erg moeilijk gaan worden morgen met 4 Spanjaarden vooraan. Enige hoop is dat de Repsol Honda's voor Lorenzo kunnen geraken, maar als dat niet gebeurd en Lorenzo blijft erop zitten is het gedaan..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dankzij de aanhoudende jetlag zal het opstaan geen probleem zijn
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hoe dom kan je zijn.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Vermoed alleen dat het hierbij blijft, wel erg groot gat inmiddels.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ligt echt eraan of Lorenzo kan blijven zitten of dat zijn Spaanse vriend toch nog een actie kan proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door sewer op 08-11-2015 14:23 ]
Verwijderd
Is dat genoeg?cbr600f4i schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:36:
Marquez gaat Lorenzo vast nog voorbij
Geen idee
Marquez misgunt het Rossi zo erg dat hij de GP liever niet wint dan wel.
Best treurig eigenlijk. Als sportman moet je altijd voor de winst gaan.
@hierboven: Als Lorenzo derde wordt, dan wel. Tweede is voor Lorenzo voldoende als Rossi vierde blijft.
[ Voor 20% gewijzigd door MrSleeves op 08-11-2015 14:40 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Nee, als Lorenzo 2e en Rossi 4e word hebben zij beide evenveel punten, en wint Lorenzo doordat hij meer overwinningen heeft.
Yamaha MT-09
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Idiocracy: it is real!
In ieder geval de nummer 2 vandaag bahmasterslave schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:48:
Zonde, er zijn een aantal mannen flink door de sportieve mand gevallen vanddag.

Wat een held die Rossi met zijn inhaalacties maar de race is op een behoorlijke farce uitgedraaid op deze manier.
Respect voor Pedrosa trouwens!
Een hele rij microsoft certificeringen.
En wat een vieze nasmaak heeft deze race.
Rossi is gewoon eindbaas nummero uno!!
En had echt meegedaan had hij niet genaaid geweest door marquez...
Naja it is what it is
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je bedoelt had marquez gewoon zn eigen race ger3den en niet voor die andere vuillak lorenzo rossi gaan lopen pesten had rossi nu kampioen geworden.Dacuuu schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:53:
Als Rossi zich even had ingehouden de vorige keer, dan was hij nu kampioen.
Verwijderd
Als Marquez zich niet op zo'n walgelijke manier met het kampioenschap had bemoeid was Rossi nu kampioen.Dacuuu schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:53:
Waarschijnlijk wel, maar dan hadden we nu niet geweten wat voor een verrader Marquez is.Dacuuu schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:53:
Echt?Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:52:
Ik ben net te laat. Wat is er gebeurd?
Rossi teruggereden tot de vierde plaats in een halve wedstrijd. Lorenzo vanaf begin aan kop met de honda's (marquez en pedrosa) erbij, halverwege de race lagen zij 12-14 seconden voor op Rossi.
Daarna eigenlijk geen actie meer, ook al werd Lorenzo langzamer op het eind en de Honda's een halve seconde per ronde sneller (Pedroso heeft toen 2-3 seconden teruggereden), maar Marquez die bij Lorenzo zit heeft geen actie gedaan. Enerlaatste ronde of zo alleen een actie van Pedrosa op Marquez wat uiteindelijk niet lukte. Dus nogal deceptie aan het front
Idiocracy: it is real!

Dunno welke race die lui gekeken hebben... Duidelijk een andere.
PSN: dennisvandenb
Hahaha dacht meteen zelfdeGrimmie187 schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:04:
Ook even inzoomen op de achterband van Lorenzo die er zogenaamd aan was, terwijl hij net een burnout van 2 minuten staat te doen..
Ja, of van de weg (Raikkonen/Botas).Dvdberg schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:03:
F1 is misschien saai maar daar rijden teamgenoten tenminste tegen elkaar. Hier rijden landgenoten uit andere teams niet eens tegen elkaar en geven vrolijk een overwinning en 2de plaats weg. Gênant.
Heel erg jammer dat marquez zoch zo nadrukkelijk bemoeid heeft met het kampioenschap terwijl hij zelf geen kampioen meer kon worden.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Het was een kleine kans, maar hoe nou zou het zijn geweest als Rossi hem gepakt zou hebben.
Op naar 2016 dan maar, en een winter vol bekvechten

Meh, nou ik ga weer slapen...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ben geen mega motogp fan, kijk soms, en vandaag was een mooie gelegenheid. Hoe je het ook wendt of keert aan het einde moest MM zo'n beetje inhouden om niet per ongeluk langs Lorenzo te gaan. Sowieso is het niet zijn stijl om niet aan te vallen. Denk dat Honda eens goed moet gaan checken waar de loyaliteit van MM ligt...duidelijk niet bij het team.steveman schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:16:
Volgens mij wordt iedere actie van mm nu op de meest negatieve manier geïnterpreteerd. Zie het eens zo: hij probeert een schone kans te pakken bij JLo, ronde na ronde. En dan komt er iemand anders jouw plek innemen? Iedere racer vecht dan terug.
PSN: dennisvandenb
Lolsteveman schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:16:
Volgens mij wordt iedere actie van mm nu op de meest negatieve manier geïnterpreteerd. Zie het eens zo: hij probeert een schone kans te pakken bij JLo, ronde na ronde. En dan komt er iemand anders jouw plek innemen? Iedere racer vecht dan terug.
Het was een kleine kans, maar hoe nou zou het zijn geweest als Rossi hem gepakt zou hebben.

Lorenzo die z'n duim we omlaag doet?steveman schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:16:
[ Voor 74% gewijzigd door MrSleeves op 08-11-2015 15:27 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik had al verwacht dat MM iedereen af zou blokken zodat Lorenzo WK kon worden.
Antwoord van Lorenzo zegt eigenlijk al genoeg: Hij was blij dat hij de titel voor Spanje kon winnen. Dat denkt Marquez nu ook.sewer schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:03:
Wat een slappe vragen allemaal aan Marquez en Lorenzo
Marquez in normale doen had de motor er 20 keer dwars en stuiterend tussen gegooid maar nu leek hij gewoon in te houden.
Beetje anticlimax maar was te verwachten vooraf.
Misschien om Rossi te motiveren volgend seizoen niet meer op de motor te gaan zitten ?R0y. schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:44:
Zou hij dit gedaan hebben om Rossi te klooien?
Zodat Marc kan winnen.
How do you save a random generator ?
Dus op zich kan ik het vandaag allemaal begrijpen.
Maar na de woorden van Rossi dat Marquez er alles aan doet om Lorenzo te helpen, dan is het natuurlijk wel uiterst discutabel dat Marquez in beide races Lorenzo totaal niet aangevallen heeft en die vorige race Rossi zo agressief aan het aanpakken was. Het is wel helemaal in lijn met wat Rossi's ferme beweringen...
Maar ben het ook met Steveman eens dat er ook wel moeilijk te beoordelen is, vooral dat Rossi veel populairder en sympathieker is dan die andere twee maakt het moeilijk om er nog neutraal naar te kijken
[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 08-11-2015 15:52 ]
Dat was wel overduidelijk.R0y. schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:44:
Zou hij dit gedaan hebben om Rossi te klooien?
MM moest moeite doen om er niet voorbij te gaan. Vooral aan het einde.
En bij Dani deed hij wel alle moeite.
En qua bemoeien. Dat zou moeten betekenen dat je gewoon rijdt zoals anders. Rossi werd ook "opgehouden" toen hij vijfde was.
Anders zou iedereen ook bij Rossi aan de kant moeten gaan om zich er "niet mee te bemoeien".
Hier is weinig moeilijks aan te beoordelen. Dit was een vertoning Marquez onwaardig. Beetje slipstreamen en ook nog je teammaat dwars zitten. No disrespect, ik vind het knap dat je het dan nog moeilijk te beoordelen vindt. Tot voor de vorige race volgde ik Marquez met plezier, na dit staaltje onsportiviteit heeft hij voor mij voorgoed afgedaan.sewer schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:50:
Maar ben het ook met Steveman eens dat er ook wel moeilijk te beoordelen is, vooral dat Rossi veel populairder en sympathieker is dan die andere twee maakt het moeilijk om er nog neutraal naar te kijken
Exact, dit is zo klaar als een klontje en boven alle twijfel verheven. Ik denk dat zelfs de meest verstokte Márquez-fan hem nu niet meer ziet zitten. Alleen Lorenzo blijft nog over waarschijnlijkcbr600f4i schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:41:
[...]
Hier is weinig moeilijks aan te beoordelen. Dit was een vertoning Marquez onwaardig. Beetje slipstreamen en ook nog je teammaat dwars zitten. No disrespect, ik vind het knap dat je het dan nog moeilijk te beoordelen vindt. Tot voor de vorige race volgde ik Marquez met plezier, na dit staaltje onsportiviteit heeft hij voor mij voorgoed afgedaan.
Verwijderd
Op deze krappe baan was inhalen van een even snelle tegenstander geen makkie.
En de rondetijden van Lorenzo waren het hele weekend top, niemand kon sneller rondgaan, en hij heeft ook het nieuwe baanrecord gezet.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 16:51 ]