MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 18 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbr600f4i schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:41:
[...]

Hier is weinig moeilijks aan te beoordelen. Dit was een vertoning Marquez onwaardig. Beetje slipstreamen en ook nog je teammaat dwars zitten. No disrespect, ik vind het knap dat je het dan nog moeilijk te beoordelen vindt. Tot voor de vorige race volgde ik Marquez met plezier, na dit staaltje onsportiviteit heeft hij voor mij voorgoed afgedaan.
Dit was niet zo hoor, Lorenzo was gewoonweg supersnel, het enige wat Marquez had kunnen doen was ernaast komen, maar ervoor nee.

Je bekijkt het iets teveel van de fan zijde de race tijden en feiten zijn nog iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:54:
[...]

Dit was niet zo hoor, Lorenzo was gewoonweg supersnel, het enige wat Marquez had kunnen doen was ernaast komen, maar ervoor nee.

Je bekijkt het iets teveel van de fan zijde de race tijden en feiten zijn nog iets anders.
Dat moet je even aan Rossi vertellen want die geloofd dat niet samen met 90 % van de rest van de wereld als je even rondt kijkt op internet !

Het is weer het oude liedje met Marquez , hij heeft zijn streken nog niet verleerd het mannetje is meerdere malen betrapt en bestraft op zijn onsportieve gedrag .

In ieder geval kan ie nooit meer op vakantie in Italie

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Jammer, erg jammer. Rossi heeft gevochten als een eindbaas. Voor mij is hij de wereldkampioen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

[...]

Lorenzo was supersnel, tot 5 ronden voor het einde, had veel te verliezen, dus verdedigt echt niet met hand en tand. Als je dan rijdt voor een ander team...ga je net als Pedrosa van plan was voor de overwinning. Marquez was de laatste 10 ronden minstens even snel en moest soms zelfs inhouden. Hij had in ieder geval 1 poging kunnen doen. Dit sloeg wat mij betreft nergens op. Neemt niet weg dat Lorenzo tweede deel vh seizoen super heeft gereden daarom des te meer zonde dat MM er tussendoor liep te hooien.

PSN: dennisvandenb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 21:33
[...]

Ik heb toch heel wat races gezien met Marquez en je theorie klopt van geen kant. Ja, Lorenzo was snel maar aan het einde kon Marquez hem wel 100x voorbij. Dat liet Pedrosa ook wel zien maar Marquez was drukker met zijn teammaat te blokkeren.
Say what now :X

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

[...]

Ernaast en dan snel op de rem om maar niet in te halen. Eigenlijk zou het een belediging zijn voor MM om te stellen dat hij er niet voorbij kon.
Ik heb wel sympathie voor Rossi en vind dat hij het meer verdiende. Vooral na vorige GP: de schwalbe van MM en de duim van Lorenzo.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbr600f4i schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:05:
[...]

Ik heb toch heel wat races gezien met Marquez en je theorie klopt van geen kant. Ja, Lorenzo was snel maar aan het einde kon Marquez hem wel 100x voorbij. Dat liet Pedrosa ook wel zien maar Marquez was drukker met zijn teammaat te blokkeren.

[...]

Say what now :X
100x voorbij, dat verzin je dus, hij hem er zelfs niet naast prikken, want Lorenzo reed de goede lijnen waar je niet zomaar naast kon.

Racesportt: Bij het ingaan van de voorlaatste ronde sluit Pedrosa definitief aan en halverwege die ronde gaat Pedrosa voorbij aan Marquez. De laatste slaat echter direct terug maar het gevecht heeft als gevolg dat Lorenzo weer iets meer ruimte krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

... heeft als gevolg dat Lorenzo weer iets meer ruimte krijgt....... en MM binnen no time weer aan het achterwiel van Lorenzo zit? Zo, nu klopt het weer ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:24

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:50:
Ja, maar als Marquez Lorenzo eraf had gereden dan stond hij volgend seizoen enkele races aan de kant.
Op deze krappe baan was inhalen van een even snelle tegenstander geen makkie.
En de rondetijden van Lorenzo waren het hele weekend top, niemand kon sneller rondgaan, en hij heeft ook het nieuwe baanrecord gezet.
Marquez zijn rondetijden waren ook het hele weekend top. Lorenzo had in de kwalificatie het geluk dat hij een perfecte ronde reed waarmee hij de pole pakte. In de race reed hij inderdaad constant op de limiet, waardoor uiteindelijk z'n achterband eraan ging (wat Lorenzo zelf toegaf). Op dat moment had Marquez er echt wel voorbij gekund, het is ook niet voor niets dat Pedrosa op hetzelfde moment heel rap de aansluiting kreeg.

De realiteit is helaas dat zowel Marquez als Pedrosa Lorenzo hadden kunnen passeren, maar dat stond niet in het script van Marquez.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U kent dus het script van Marquez, of u verzint het maar eventjes.

De snelste man op de baan was vandaag en ook gisteren Lorenzo

http://www.racesport.nl/P...Valencia%20MGP%20RACE.pdf

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:45:
U kent dus het script van Marquez, of u verzint het maar eventjes.
Laten we het dan even omdraaien. Volgens jou is er absoluut niets aan de hand, heeft iedereen volle bak gereden en is het resultaat het gevolg van ieders vermogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat in bocht 2...

Rossi heeft zeker 4 plekken cadeau gekregen (Dovi ging zelfs wel extreem overdreven aan de kant voor Rossi)

Wij hebben beetje amateuristisch met stopwatch zitten mee tellen.

Rossi heeft niet 1 keer een snellere ronde tijd neergezet dan MM or JL

ik begrijp dat het zuur is voor de 90% van de kijkers die Rossi fans zijn.
Maar het is een terechte kampioenschap winaar (7 overwinningen, Rossi slechts 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou als teameigenaar niet blij zijn met Marquez, die drukker bezig is geweest met Rossi tegenwerken en Lorenzo helpen, dan voor zijn eigen team rijden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:07:
Ik zat in bocht 2...

Rossi heeft zeker 4 plekken cadeau gekregen (Dovi ging zelfs wel extreem overdreven aan de kant voor Rossi)

Maar het is een terechte kampioenschap winaar (7 overwinningen, Rossi slechts 4)
Volgens mij gaat de discussie hier met name over de rol van Márquez. Het aantal overwinningen is ook niet per se een indicatie van wie er met de titel vandaar gaat. En als Rossi vandaag had gewonnen, was het dan ook niet 6-5 geweest? ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:07:
Ik zat in bocht 2...

In ieder geval niet de meest sportiefste (duim naar beneden, straf van je teamgenoot proberen te verzwaren door inspraak proberen te krijgen tijdens de behandeling bij de CAS).

En Lorenzo had Marquez niet als handicap, maar als hulpje.

Daarnaast gaat het niet om het aantal overwinningen, maar om de meeste punten. Rossi was daarin constanter dan Lorenzo (die vaker onderuit ging).

[ Voor 8% gewijzigd door MrSleeves op 08-11-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananeman schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:16:
[...]

Volgens mij gaat de discussie hier met name over de rol van Márquez. Het aantal overwinningen is ook niet per se een indicatie van wie er met de titel vandaar gaat. En als Rossi vandaag had gewonnen, was het dan ook niet 6-5 geweest? ;)
-edit-

maakt ook allemaal niet meer uit.
Jorge is kampioen. geschiedenis word geschreven door de winaars and in 2016 zullen we wel zien of Rossi weer een poging kan doen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:20:
[...]

Persconfentie gehoord?

of liegen ze collectief alles bij elkaar?
Nee, maar verwacht jij dat MM toegeeft dat'ie Lorenzo geholpen heeft.
Ik kijk niet heel vaak MotoGP, maar normaal gesproken (ofwel als het Rossi was geweest) had Marquez serieuze inhaalacties geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:20:
[...]

Persconfentie gehoord?

of liegen ze collectief alles bij elkaar?
Niet integraal gezien, wel stukken gelezen, waar doel je op?

M.i. liegt sowieso Márquez de boel bij elkaar, dat is zo klaar als een klontje. Ik heb het dus niet over de prestaties van Rossi, want dat het een onmogelijke opgave zou worden om er met de titel vandoor te gaan was vooraf al wel duidelijk.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
MrSleeves schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:23:
[...]

Nee, maar verwacht jij dat MM toegeeft dat'ie Lorenzo geholpen heeft.
Ik kijk niet heel vaak MotoGP, maar normaal gesproken (ofwel als het Rossi was geweest) had Marquez serieuze inhaalacties geprobeerd.
Exact. Ik snap niet dat die gast werkelijk denkt dat ie iemand voor de gek kan houden. Lees op dit moment overal maar op internet, 99,9% van de mensen snapt dat Márquez vandaag (weer) zijn ware aard heeft laten zien.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 13:29

TommyGun

Stik er maar in!

Bananeman schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:24:
[...]

Exact. Ik snap niet dat die gast werkelijk denkt dat ie iemand voor de gek kan houden. Lees op dit moment overal maar op internet, 99,9% van de mensen snapt dat Márquez vandaag (weer) zijn ware aard heeft laten zien.
Inderdaad, Spaans onderonsje helaas... (Pedrosa uitgezonderd).

Mensen die anders beweren zijn simpelweg blind voor de waarheid wat mij betreft...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Oh geen kwaad woord over de performance van Lorenzo, die heeft vandaag gemaximaliseerd, echter zal dit kampioenschap er altijd 1 blijven waarin hij het kampioenschap in de schoot geworpen kreeg door Marquez. En dat maakt dit zo verschrikkelijk jammer, Rossi had dit jaar een geweldige comeback, Lorenzo streed met hem, Marquez heeft het zelf verprutst maar in plaats van gewoon voor de overwinningen te gaan heeft hij overduidelijk een kant gekozen en daarmee een enorme invloed op het kampioenschap gehad. En dat laatste vind ik een grof schandaal.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:53:
[...]

100x voorbij, dat verzin je dus, hij hem er zelfs niet naast prikken, want Lorenzo reed de goede lijnen waar je niet zomaar naast kon.

Racesportt: Bij het ingaan van de voorlaatste ronde sluit Pedrosa definitief aan en halverwege die ronde gaat Pedrosa voorbij aan Marquez. De laatste slaat echter direct terug maar het gevecht heeft als gevolg dat Lorenzo weer iets meer ruimte krijgt.
Nou, volgens mij heb jij een andere race gezien. Ik wil wel eens de data zien van de gashendel van Marquez. Als daar niet uitkomt dat ie over had dan heb ik niks gezegd.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Valentino Rossi heeft zijn eerste reactie gegeven op de race in Valencia, het winnen van het kampioenschap door Jorge Lorenzo en de rol die Marc Márquez daarin speelde:
We build this season from the first race, and at the end it was anyway a great season. I was always competitive and never make any mistakes. I think that after Motegi I have the potential to win the championship but unfortunately from the race in Phillip Island something changed and in these last three races we saw something that we never saw before in our sport.

I think that the situation was already bad, but today was embarrassing for everybody because it was unbelievable, the behaviour of Marquez is something very bad for everything, especially for the sport. It is something that nobody expects, because a Honda rider that made a Yamaha rider win and give the maximum just to push out his teammate is something that nobody expect and I think it is very, very bad news. Anyway, it is like this, we have to accept.

I am happy because now everybody see what I said in Australia and I don’t understand the behaviour of Marquez but sincerely for me it is very difficult to say something to him because I hope that he will understand what he did in these last three races in the future of his career.

For sure the Hondas were faster. We know that in the second part of the race Honda have a better potential but Marquez just protect Lorenzo like he did in Phillip Island and also Sepang. At the end I think that also Lorenzo have to not be very happy, as it is not a Championship that was won on track. But anyway is memories.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:29
Ja, erg jammer. Stel je voor dat Marc twee weken geleden gewoon geraced had, en normaal tweede of derde geworden was, het verschil tussen Jorge en Rossi dan zo'n punt of 4 was en dan vandaag een race tussen de titanen zelf.

Nu wist je van te voren al dat Rossi alleen een kans had als Lorenzo niet zou winnen. Nog steeds knap van Lorenzo hoor hoe die bijna iedereen aan gort reed! Maar de race had nog wel wat spannender kunnen zijn :)

En ja, kan bijna niet anders dan dat Marquez ingehouden heeft, of in ieder geval zeker een actie had kunnen proberen. De laatste 6 rondes reed Lorenzo gewoon een halve seconde per rondje langzamer dan zichzelf eerder en dan Pedrosa op dat moment. Marquez zat ook binnen notime in zijn wiel, volgens mij had Marquez ook gewoon dezelfde racepace als Pedrosa op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 09-10 13:50
Rossi heeft het aan zich zichzelf te danken en het begon al in Philip Island met zijn niet terechte opmerkingen.

Marquez wint en dus geeft Rossi 5 punten, maar Iannone steelt er wel 4 door voor Rossi te eindigen daar hoor je hem niet over..............

Lorenzo terechte winnaar met 7 overwinningen dit jaar en gewoon supersnel dit jaar.

We kijken in ieder geval vol smacht uit naar volgend seizoen, kijken of Pedrosa het waar kan maken deze keer.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
In het begin van het seizoen had Rossi Marquez al een paar keer gepakt/geraakt. (maar kwam er meerdere keren mee weg omdat het Rossi is, dus het zal wel briljant zijn)
Rossi reed al niet helemaal meer met het respect dat we van hem gewend waren, en meer met een "winnen ten koste van alles mentaliteit".

Ik denk dat bij Marquez ook daardoor het gevoel van "de maat vol" is die hem deze acties doet uitvoeren. Gevoel van Als ik niet mag winnen dan jij ook niet. (terecht of niet)

Ook misschien omdat Marquez zichzelf ziet als groter dan Rossi, en dat dat moeilijker wordt te blijven geloven/verkopen als Rossi er nog 1 kampioenschap bij neemt.

[ Voor 8% gewijzigd door enchion op 08-11-2015 22:30 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Het is een enorme smet op MotoGP, die net liep te koketteren dat ze alles beter doen dan F1. Als Rossi stopt, dan zal niemand zitten wachten op het open Spaans kampioenschap. Vooral als ze onderling ook nog eens titels gaan verdelen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:48
Het probleem is alleen dat nu iedereen (terecht) zich afvraagt of Lorenzo ook kampioen was geworden als Marquez zich niet zo nadrukkelijk in het kampioenschap had gemengd, wat gewoon een enorme smet is op deze titel en de sport als geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
aveenhuysen schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:08:
Rossi heeft het aan zich zichzelf te danken en het begon al in Philip Island met zijn niet terechte opmerkingen.
Oftewel, Marquez geeft na Philip Island aan dat het onzin is dat hij Lorenzo wil helpen, dat hij neutraal is en altijd vol voor de overwinning wil gaan.

Nou, dat vol gaan voor de overwinning hebben we inderdaad gezien vandaag.. ;) Kijk naar de normale rijstijl van Marquez en naar zijn rijstijl van vandaag. Hij heeft 0 keer iets geprobeerd bij Lorenzo.
Marquez wint en dus geeft Rossi 5 punten, maar Iannone steelt er wel 4 door voor Rossi te eindigen daar hoor je hem niet over..............
Het gaat om de intenties waarom je iets doet.
Lorenzo terechte winnaar met 7 overwinningen dit jaar en gewoon supersnel dit jaar.
Maar ook een paar non-finishes door eigen fout. Constant zijn heeft ook voordelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Toewan op 08-11-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wel heel opvallend dat MM de hele race min of meer niks doet, maar wel vervolgens keihard z'n Eigen teamlid achter zich probeert te houden.
Dat Pedrosa ineens zoveel in kan lopen, kan ik me niet voorstellen dat MM niet sneller had kunnen rijden of Lorenzo voorbij had kunnen gaan. We weten allemaal dat MM een zeer geode rijder is, net als Stoner dat was.
Helaas lijkt het karakter niet helemaal sportief ingesteld.

Ik keek vroeger veel F1 en ben eigenlijk een paar jaar terug overgestapt omdat de MotoGP naar mijn idee interessanter was. Veel meer een echte sport nog, actie maar wel respect onder elkaar. F1 is door teveel regeltjes verneukt.

De MotoGP lijkt nu ook die kant op te gaan. En omdat Max nu in de F1 rijdt ga ik misschien sneller F1 kijken dan dat ik de MotoGP aan zou zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:40:
Wel heel opvallend dat MM de hele race min of meer niks doet, maar wel vervolgens keihard z'n Eigen teamlid achter zich probeert te houden.
Dat Pedrosa ineens zoveel in kan lopen, kan ik me niet voorstellen dat MM niet sneller had kunnen rijden of Lorenzo voorbij had kunnen gaan. We weten allemaal dat MM een zeer geode rijder is, net als Stoner dat was.
Helaas lijkt het karakter niet helemaal sportief ingesteld.

Ik keek vroeger veel F1 en ben eigenlijk een paar jaar terug overgestapt omdat de MotoGP naar mijn idee interessanter was. Veel meer een echte sport nog, actie maar wel respect onder elkaar. F1 is door teveel regeltjes verneukt.

De MotoGP lijkt nu ook die kant op te gaan. En omdat Max nu in de F1 rijdt ga ik misschien sneller F1 kijken dan dat ik de MotoGP aan zou zetten
Als je niet begrijpt waarom Pedrosa naar voren kwam gereden aan het einde van de rit, dan snap je niet wat er met zijn motor aan de hand was.

lees eens in in de materie ipv met de massa mee praten.

zoals is aangegeven. Pedrosa had last van zijn voorvork.
Kon niet pushen tot de tank lichter was,.. daarna het gas er op.
kleine schermutseling met MM aan het einde.

wees gewoon objectief, verdiep je in de materie en begrijp wat er aan de hand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kijken in ieder geval vol smacht uit naar volgend seizoen, kijken of Pedrosa het waar kan maken deze keer.
Precies, zijn beschuldigingen worden plots als waarheid genomen (hoewel ik het maar gok op fans die het zonder nadenken overnemen)

FIM en CAS zagen ook geen brood in Rossi´s verhaal.

ben benieuwd wat er na 2016 gaat gebeuren.

Kan Rossi het niet bijbenen met de talentvolle nieuwe generatie en blijft hij de 2de rijder... wat dan?
gaat hij de GP dan eindelijk verlaten?

Rossi heeft ook geen alternatieve renstallen meer... Honda en Ducati willen hem niet meer.

Wil hij binnen Yamaha ondergeschikt aan Lorenzo blijven? vooral gezien Rossi´s persconferentie waar hij toch nog even Lorenzo moest beledigen en de thumbs down van Lorenzo na voorlaatste race... die samenwerking relatie zal wel weer stroef zijn voor 2016.

Nu Hayden naar SBK gaat,.. wellicht dat Rossi volgt in 2017?

Ontwikkeling van 2016 is nu in ieder geval al spannend, en nog niet eens begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Aardschok

Heb je de race zelf eigenlijk al bekeken? (en dan bedoel ik niet vanuit bocht 2..)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:12:
@Aardschok

Heb je de race zelf eigenlijk al bekeken? (en dan bedoel ik niet vanuit bocht 2..)
ja, lang leve motogp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:57
Vrees voor Marquez dat ie zich kan opmaken om het komende seizoen regelmatig uitgejoeld te worden op het podium :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:23:
Vrees voor Marquez dat ie zich kan opmaken om het komende seizoen regelmatig uitgejoeld te worden op het podium :P
en dat Rossi een nieuwe sponsor krijgt...

Cleenex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wat is in jouw ogen dan de reden dat Marquez de hele race niks bij Lorenzo heeft geprobeerd, terwijl hij duidelijk sneller was? Bekijk de laatste 3 rondes nog maar eens goed, Pedrosa maakt een move bij Marquez en Lorenzo trekt vervolgens een gat, dat Marquez binnen 1 ronde weer weet te dichten. Als je er zo makkelijk naar toe rijdt dan kan je er ook voorbij, kwestie van je motor ernaast zetten zoals Marquez talloze keren in Sepang bij Rossi deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:29
@aardschok: Als ik naar de laps kijk, dan heeft Pedrosa vanaf begin tot eind heel constant gereden tussen 1'31.6 en 1'31.9, die is niet echt veel sneller gaan rijden op het eind hoor. Sterker nog, alle snelle rondjes van onder de 1'31.6 zaten zo'n beetje tot en met lap 11.

Die 2.2 seconden die hij in 4 of 5 rondjes terugreed is dat Lorenzo in de laatste 10 rondjes veel 1'32 is gaan rijden. Toen zat Marquez er ook nog een halve seconde achter, en dat had hij meteen dichtgereden om de rest van de race, waar Lorenzo dus die 1'32 reed, continu op drie-tiende te blijven.

Ik denk toch echt dat de honda van Marquez op het eind gewoon sneller was dan die van Lorenzo, net zoals die van Pedrosa een stuk sneller was. Het zag er ook totaal niet uit dat Marquez op het eind gigantisch moest pushen om Lorenzo nog bij te kunnen benen, dat beeld was er wel halverwege de race.

[ Voor 25% gewijzigd door sewer op 08-11-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:26:
[...]

Wat is in jouw ogen dan de reden dat Marquez de hele race niks bij Lorenzo heeft geprobeerd, terwijl hij duidelijk sneller was? Bekijk de laatste 3 rondes nog maar eens goed, Pedrosa maakt een move bij Marquez en Lorenzo trekt vervolgens een gat, dat Marquez binnen 1 ronde weer weet te dichten. Als je er zo makkelijk naar toe rijdt dan kan je er ook voorbij, kwestie van je motor ernaast zetten zoals Marquez talloze keren in Sepang bij Rossi deed.
http://www.motogp.com/en/...go-i-tried-to-pass/189645
dat beluisteren

let ook dat hij gewoon toegeeft geen risico te nemen in het begin omdat hij zijn kansen niet hoog inschatte.

later in de race besluit hij er dan wel voor te gaan, Pedrosa gaat hem voorbij maar wijd.
MM neemt zijn 2de plek terug maar het kost een halve seconde, laatste ronde gaat hij er voor maar komt niet meer bij een kans.

geen idee waar je pers conferenties of interviews kan nakijken.
maar als je motogp mooi vind... neem een jaar seizoen en deel de kosten met vrienden (dat doe ik ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sewer schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:28:
@aardschok: Als ik naar de laps kijk, dan heeft Pedrosa vanaf begin tot eind heel constant gereden tussen 1'31.6 en 1'31.9, die is niet echt veel sneller gaan rijden op het eind hoor. Sterker nog, alle snelle rondjes van onder de 1'31.6 zaten zo'n beetje tot en met lap 11.

Die 2.2 seconden die hij in 4 of 5 rondjes terugreed is dat Lorenzo in de laatste 10 rondjes veel 1'32 is gaan rijden. Toen zat Marquez er ook nog een halve seconde achter, en dat had hij meteen dichtgereden om de rest van de race, waar Lorenzo dus die 1'32 reed, continu op drie-tiende te blijven.

Ik denk toch echt dat de honda van Marquez op het eind gewoon sneller was dan die van Lorenzo, net zoals die van Pedrosa een stuk sneller was. Het zag er ook totaal niet uit dat Marquez op het eind gigantisch moest pushen om Lorenzo nog bij te kunnen benen, dat beeld was er wel halverwege de race.
dat zeg je goed, de hele race rijd hij die ongeveer.
maar je vergeet denk ik banden slijtage.... dus waar JL en MM worstelen met grip.
heeft DP hier minder last van dankzij iets te zwakke voor vering... die kilos brandstof minder leiden dan tot voor hem de mogelijkheid om aan te vallen.

als deze race 3 rondes langer had geduurd... dan had DP wel gewonnen.
JL als 2de en MM derde... ook met die uitslag was Rossi de pineut geweest.

Ik denk niet dat MM JL voorbij had kunnen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Laguna schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:26:
[...]

Waarschijnlijk had Marquez nu te horen gekregen dat hij absoluut de titelkandidaten niet in de weg mocht rijden.

Mooi ook onderstaande artikel uit het interview met Lorenzo, zoals Co Adriaanse zou zeggen, scorebordjournalistiek ;)
Lorenzo: I beat Rossi in everything in 2015

Newly-crowned 2015 MotoGP champion Jorge Lorenzo says the statistics prove that he deserved to win the title over nearest rival Valentino Rossi.
Speaking in the post-race press conference after having secured his third MotoGP title, Lorenzo said: "I think I clearly deserved this world title.
"If you see the statistics, compared to my rival [Rossi], we beat him in everything, everything.
"Victories, pole positions, fast laps, laps leading the race, leading the practice - just in the podiums and the regularity they beat us.
"Also because of the circumstances - some races it rained and when I could [have] finish first or second, it rained and I couldn't get the best result."
Lorenzo won seven races to Rossi's four and took five pole positions, compared to his Italian teammate's sole pole from Assen.
The Spaniard reckons that he would have been in a much more comfortable position before Valencia if not for a slow start of the season, when he failed to finish on the podium in the first three races.
"It's just the beginning of my season that was bad," he said. "[That stopped] me from arriving at Valencia probably with 20, 30 or even 40 points ahead.

"And it's clear. Every people who know about bikes, who saw me on the track, who saw me on TV and are not clearly supporting one rider, can see this thing."
Mooi ook de "if's"..

Ik ben benieuwd naar het naseizoen, silly season en 2016!
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:35:
[...]
als deze race 3 rondes langer had geduurd... dan had DP wel gewonnen.
JL als 2de en MM derde... ook met die uitslag was Rossi de pineut geweest.

Ik denk niet dat MM JL voorbij had kunnen gaan
Ik denk dat Marc Marquez in een normale race in ieder geval had geprobeerd om er voorbij te gaan ook al had het niet gekund. Als je soms de uitremacties van Marquez ziet geloof je bijna dat de woorden "het kan niet" niet in zijn vocabulaire voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toewan schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:39:
[...]

Waarschijnlijk had Marquez nu te horen gekregen dat hij absoluut de titelkandidaten niet in de weg mocht rijden.

Mooi ook onderstaande artikel uit het interview met Lorenzo, zoals Co Adriaanse zou zeggen, scorebordjournalistiek ;)

[...]

Mooi ook de "if's"..

Ik ben benieuwd naar het naseizoen, silly season en 2016!

[...]

Ik denk dat Marc Marquez in een normale race in ieder geval had geprobeerd om er voorbij te gaan ook al had het niet gekund.
dat weet ik wel zeker... maar hij zegt dus ook zelf... dat hij niet "iets" voor niemand wou riskeren.
tot later toen hij voelde dat er een mogelijkheid was net zoals in philips island

probeer het interview ergens terug te vinden... ze leggen het alle 3 heel duidelijk uit hoe ze alle 3 alles hebben gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:31:
[...]

http://www.motogp.com/en/...go-i-tried-to-pass/189645
dat beluisteren

let ook dat hij gewoon toegeeft geen risico te nemen in het begin omdat hij zijn kansen niet hoog inschatte.

later in de race besluit hij er dan wel voor te gaan, Pedrosa gaat hem voorbij maar wijd.
MM neemt zijn 2de plek terug maar het kost een halve seconde, laatste ronde gaat hij er voor maar komt niet meer bij een kans.

geen idee waar je pers conferenties of interviews kan nakijken.
maar als je motogp mooi vind... neem een jaar seizoen en deel de kosten met vrienden (dat doe ik ook)
Ja wat verwacht je dan, dat hij gaat toegeven dat hij er wel voorbij kon :')

Je kan beter Chequered Flag bij BT Sport bekijken voor een objectief verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:42:
[...]

dat weet ik wel zeker... maar hij zegt dus ook zelf... dat hij niet "iets" voor niemand wou riskeren.
tot later toen hij voelde dat er een mogelijkheid was net zoals in philips island

probeer het interview ergens terug te vinden... ze leggen het alle 3 heel duidelijk uit hoe ze alle 3 alles hebben gegeven
Ik heb de interviews gehoord, ik geloof alleen geen zak van wat Marquez zegt. ;)

Btw, de teambaas van Honda bemoeit zich er ook mee. Even puur speculatie, zou Repsol Honda volgend jaar een 3e motor kunnen inzetten net zoals een aantal jaren terug? Zou Lorenzo wellicht richting Honda vertrekken volgend jaar?
Rossi en Lorenzo zijn niet meer te handhaven binnen 1 team en ik denk dat Yamaha altijd voor Rossi kiest. (al is het alleen maar qua naam, merk, populariteit en merchandise)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
[...]

Bullshit and you know it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Toewan schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:05:
[...]

Btw, de teambaas van Honda bemoeit zich er ook mee. Even puur speculatie, zou Repsol Honda volgend jaar een 3e motor kunnen inzetten net zoals een aantal jaren terug? Zou Lorenzo wellicht richting Honda vertrekken volgend jaar?
Rossi en Lorenzo zijn niet meer te handhaven binnen 1 team en ik denk dat Yamaha altijd voor Rossi kiest. (al is het alleen maar qua naam, merk, populariteit en merchandise)..
pfff, we zijn weer een paar jaar terug geworpen in de tijd.. Ik denk alleen niet dat er veel gaat veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
[...]

Als je geloofd dat Marquez alles heeft gegeven heb je gewoon oogkleppen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 09-10 20:30

Bergie

Lekker belangrijk...

Ach, de waarheid zal zoals altijd wel weer ergens in het midden liggen. MM was vast sneller, dat denk ik ook maar hij zal ook wel heel duidelijk te horen hebben gekregen dat hij zich nergens mee moet bemoeien na al die ellende na de vorige race.
Maar of hij nou bewust Pedrosa aan het blocken was.. dat vind ik weer een stap te ver gaan.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Hoe je het ook went of keert het was gewoon een spaans onderonsje net zoals dat sommige italiaanse rijders en/of sympatieke collega rijders Rossi niet veel in de weg hebben gezetten gedurende de race. De rol van MM is meermaals besproken en gewoonweg dubieus te noemen. MM was voor mij de laatste jaren een leuke toevoeging en ook sympatiek maar dit seizoen vond ik hem af en toe echt kansloos rijden.

Het is vooral een kwalijke zaak dat zo'n zware straf op de laatste dag het kampioenschap heeft verpest. Erg jammer en als Rossi-fan toch wat teleurstellend maar het is niet anders... Einde soap verhaal helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorenzo heeft toch mooi de meeste GP's gewonnen dit seizoen, terwijl Rossi de regelmatigste was.
Toch wel een mooie kampioen, jammer dat Rossi zo kan zeuren, had hij meer gewonnen dan was hij de Kampioen geweest.

Ook de fantastische Pole in Valencia van Lorenzo (nieuw baanrecord) dwingt respect af, en de snelste race ronde er bovenop.

Verdiend dus,

http://www.racesport.nl/P.../Valencia%20MGP%20STD.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Bergie schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:32:
Ach, de waarheid zal zoals altijd wel weer ergens in het midden liggen. MM was vast sneller, dat denk ik ook maar hij zal ook wel heel duidelijk te horen hebben gekregen dat hij zich nergens mee moet bemoeien na al die ellende na de vorige race.
Ik vind dat altijd een beetje raar dat andere coureurs zich niet mogen bemoeien. Dan kunnen ze toch net zo goed niet starten, want ze zijn tot veldvulling gedegradeerd.
Wat een organisatie moet zeggen, is dat ze moeten rijden zoals altijd: voor de best mogelijke positie. En als je daarvoor een titelkandidaat achter je moet houden, of in moet halen: daar moet je voor gaan.

Om Senna te quoten (dat ik dat ooit zou doen ;) ): And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win

Imho, is MM niet voor de winst gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Àh, de Senna-quote... Die was om zijn beuk tegen Prost te rechtvaardigen. ;)

Maar goed, ik zag de Tech3 Yamaha's het Rossi aardig moeilijk maken. Wel bijzonder dat de Yamaha's een fabrieksmotor in de weg zat en dat de Honda de leidende Yamaha aan het beschermen was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik begrijp wel waarom Rossi de straf heeft gehad. Het is Rossi en hij is het boegbeeld van de MotoGP. Als Rossi ermee weg kan komen dat hij een rijder (bedoeld of onbedoeld) de baan af kan rijden hebben ze de poppen aan het dansen. De rest gaat daar dan natuurlijk gebruik van maken. Het is dus een statement die ze hier afgeven. Wat ik echter bijzonder jammer vind, is dat een dergelijke statement het hele kampioenschap om zeep heeft geholpen. Ik had dit graag anders gezien, want dat kan toch niet de bedoeling zijn :(

Overigens vind ik het lovenswaardig dat Rossi, ondanks de onmogelijke taak, toch van P26 naar P4 heeft weten te rijden. Ik heb gisteren weer de Rossi gezien waardoor ik ooit fan van hem ben geworden. Dat ie geen kampioen is geworden doet er eigenlijk niet toe voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Lorenzo is in mijn ogen niet 3x wereldkampioen MotoGP, maar 2,5 keer.

Als je secondanten nodig hebt om concurrenten uit te schakelen, gaat er toch iets verkeerd.

Wat mij het meeste interesseert echter is hoe Rossi hierop gaat reageren in 2016. Rossi is redelijk wraakzuchtig en zal alles op alles stellen om ervoor te zorgen dat Marquez nooit meer wereldkampioen wordt zolang Rossi in MotoGP rondrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:54:
Lorenzo is in mijn ogen niet 3x wereldkampioen MotoGP, maar 2,5 keer.

Als je secondanten nodig hebt om concurrenten uit te schakelen, gaat er toch iets verkeerd.

Wat mij het meeste interesseert echter is hoe Rossi hierop gaat reageren in 2016. Rossi is redelijk wraakzuchtig en zal alles op alles stellen om ervoor te zorgen dat Marquez nooit meer wereldkampioen wordt zolang Rossi in MotoGP rondrijdt.
Wat dus onzin is wat je beweert, dat is enkel je gevoel dat je dat zegt de race feiten en bijhorende data zijn daarover veelzeggend, Lorenzo heeft trouwens de meeste overwinningen dit seizoen, en deze zijn behaald op eigen kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:46:
[...]

Als je niet begrijpt waarom Pedrosa naar voren kwam gereden aan het einde van de rit, dan snap je niet wat er met zijn motor aan de hand was.

lees eens in in de materie ipv met de massa mee praten.

zoals is aangegeven. Pedrosa had last van zijn voorvork.
Kon niet pushen tot de tank lichter was,.. daarna het gas er op.
kleine schermutseling met MM aan het einde.

wees gewoon objectief, verdiep je in de materie en begrijp wat er aan de hand is
Ik rijd zelf ook motor. Ga je nou serieus zomaar tegen mensen roepen dat ze er geen verstand van hebben. In plaats daarvan geloof je direct het marketing verhaal van de rijder, want die liegen nooit (marketing training) :')
In dat opzicht ben je dus geen haar beter dan mij :>

"Ja ik had weinig grip met mijn voorwiel dus kon pas later pushen"
Lekker makkelijk, valt allemaal niet te controleren verder.
Elke motor en rijder is anders. Maar je weet op een gegeven moment wel hoe elke rijder rijdt en wat het materiaal min of meer kan.
Ben hier niet de enige die de race nogal apart vond, maar goed jij weet het allemaal beter hè d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Persverklaringen zijn net zoveel waard als beloften van politici. In ieder geval hebben stewards en bond dit op de allerdomste manier "opgelost", waardoor de schijn van de Spaanse combine gewoon is blijven staan. Ze hadden Marquez net zo hard moeten straffen als Rossi, of geen van beiden, en dat laatste was het beste geweest. Dan had het een echte strijd kunnen worden, nu hebben de stewards van de vorige GP het kampioenschap beslist.

Laat Lorenzo maar blij zijn met een gedevalueerd kampioenschap. Misschien verdiende hij het echt, maar Marquez heeft het voor hem besmeurd. We zullen nooit weten of Lorenzo het op eigen kracht had gekund in een duel met Rossi.

Het is nu een beetje Schumacher 1994. Alleen WK omdat hij Hill van de baan ramde en de FIA te laf was om Schumacher te straffen.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 09-11-2015 11:14 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Het verschil in akties van MM in de vorige race en deze race was toch ook enorm?
Vorige keer met Rossi talloze inhaal akties of pogingen en nu alleen maar volgen, maar wel gelijk kunnen inhalen toen hij werd ingehaald.

Niet gek dat iedereen wat sceptisch is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:09:
[...]

Wat dus onzin is wat je beweert, dat is enkel je gevoel dat je dat zegt de race feiten en bijhorende data zijn daarover veelzeggend, Lorenzo heeft trouwens de meeste overwinningen dit seizoen, en deze zijn behaald op eigen kracht.
Marquez slaagt er in Maleisië in om Valentino Rossi in 1 ronde 5 x in te halen en ingehaald te worden, in Valencia slaagt hij er 25 ronden niet in om 1 poging te wagen bij Lorenzo. Ook niet als Lorenzo's pace opeens van 1.31's naar 1.32's zakt en Pedrosa wel 2 seconden kan goedmaken in 3 rondes.

De feiten liggen op tafel, maar sommige mensen kiezen ervoor om ze niet te zien. Selectief.

De feiten worden trouwens ook gewoon door Lorenzo bevestigd... dus...

Lorenzo's eigen woorden op de Spaanse TV:
“They knew what I had in play. The fact they are Spaniards like me helped me.

“That helped me because for sure in another kind of race they would have tried to overtake, which they didn't this time.

“If Valentino had been in my position and with Italians behind they would have done exactly the same. The title had to be for Spain.”

[ Voor 24% gewijzigd door Requiem19 op 09-11-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:09:
Lorenzo heeft toch mooi de meeste GP's gewonnen dit seizoen, terwijl Rossi de regelmatigste was.
Toch wel een mooie kampioen, jammer dat Rossi zo kan zeuren, had hij meer gewonnen dan was hij de Kampioen geweest.

Ook de fantastische Pole in Valencia van Lorenzo (nieuw baanrecord) dwingt respect af, en de snelste race ronde er bovenop.

Verdiend dus,

http://www.racesport.nl/P.../Valencia%20MGP%20STD.pdf
"Rossi zo kan zeuren" :') Lorenzo is pas een jankerd.

En ach als Rossi deze had gewonnen was de verhouding 6-5 geweest. Het zat gewoon dicht bij elkaar. Als Lorenzo het op eigen kracht had gekund was het in mijn ogen een terechte winner geweest, maar helaas had hij daar de hulp van Marquez voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Requiem19 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:29:
Lorenzo's eigen woorden op de Spaanse TV:
Die teambaas van Marquez is dan ook wel een eunuch. Toestaan dat zijn rijder niet voor de overwinning gaat om een landgenoot te beschermen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tristan schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:48:
Ik begrijp wel waarom Rossi de straf heeft gehad. Het is Rossi en hij is het boegbeeld van de MotoGP. Als Rossi ermee weg kan komen dat hij een rijder (bedoeld of onbedoeld) de baan af kan rijden hebben ze de poppen aan het dansen. De rest gaat daar dan natuurlijk gebruik van maken. Het is dus een statement die ze hier afgeven. Wat ik echter bijzonder jammer vind, is dat een dergelijke statement het hele kampioenschap om zeep heeft geholpen. Ik had dit graag anders gezien, want dat kan toch niet de bedoeling zijn :(

Overigens vind ik het lovenswaardig dat Rossi, ondanks de onmogelijke taak, toch van P26 naar P4 heeft weten te rijden. Ik heb gisteren weer de Rossi gezien waardoor ik ooit fan van hem ben geworden. Dat ie geen kampioen is geworden doet er eigenlijk niet toe voor me.
Defacto hebben ze dus wel toegestaan dat er een soort landenstrijd ontstaat waarbij alles toegestaan is.

P26 > P4 is wel knap, maar met het huidige veld waarin 2x Honda en 2x Yamaha veel sterker zijn dan de rest ook weer niet dermate moeilijk. Iannone ging iets te goed aan de kant. ;)

Toen hij P4 had veroverd en het gat van meer dan 8 seconden zag, geloofde hij het ook wel. Door de TC en huidige techniek rijdt je niet een seconde per ronde dicht zonder je banden volledig te slopen.

Over banden gesproken, de lichten bij Eurosport waren ook weer vergeten dat ie een burnout had gemaakt. Ja, dan is ie wel versleten ja.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:36:
[...]

Die teambaas van Marquez is dan ook wel een eunuch. Toestaan dat zijn rijder niet voor de overwinning gaat om een landgenoot te beschermen :X
Shuhei Nakamoto: "This is not the atmosphere we wanted to experience at the end of an unforgettable championship. We understand that it’s been a very difficult day for Valentino, after leading the championship for 17 races and losing by just five points in the final race must be very disappointing. However, on the other side we cannot accept the strong accusations he has directed against our rider and Honda in the past weeks and in today's post race press conference. Together with the allegation he made after Phillip Island, there is no evidence to support these accusations, only the fact that Marc took five points away from Valentino’s competitor in the championship, Jorge.

"Today Valentino has alleged that Marc never attempted to pass Jorge, who has clearly had a very good pace all weekend which he demonstrated by taking a strong pole position in qualifying. Marc was struggling to stay behind him during the race and both him and Dani have done a great job to not lose too much distance to Jorge. Marc’s plan was to attack in the last lap, as we have seen many times in the past if the opportunity presents itself, he will try. Dani’s pace increased at the end of the race andhe overtook Marc but ran wide and Marc was able to immediately pass him backk, but this is racing.

"We are sorry that Valentino doesn’t believe this is the case, but we are certain both Marc and Dani were pushing 100% to achieve the best result for the Repsol Honda Team and all our partners as always. We cannot accept that these accusations continue to surface time after time, as this is the perception of one person – which we respect – but it is not the reality.

"Valentino is a great champion and clearly an intelligent individual so we truly hope that in time, once the dust settles, he can reevaluate what has happened and accept this was another great race from a wonderful season, and it’s a shame to spoil it. Marc and Dani have taken points away from both Valentino and Jorge this year, this is the nature of racing."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:32
Het is ook nooit goed. In Maleisië bemoeide Marquez zich met het kampioenschap in het gevecht met Rossi. Donderdag hebben ze allemaal een toespraak gehad van de hoge MotoGP bazen, inclusief een 1 op 1 gesprek met Rossi / MM / Lorenzo.
In afgelopen race bemoeit MM zich netjes niet met het kampioenschap door Lorenzo niet in te halen. is het weer niet goed. :9

Lorenzo heeft de meeste overwinningen op zijn naam. En was dit jaar ijzersterk.

[ Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 09-11-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Tja wat meer kan je er nu nog over zeggen? Het seizoen 2015 zit erop en het is tot een grote anti-climax gekomen. Ik kijk uit naar 2016 en ben benieuwd hoe Rossi hierop gaat reageren. Ik verwacht dat het volgend jaar zijn laatste seizoen is. Hopelijk als 10e keer kampioen. Eindigen met een bang dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:58:
Het is ook nooit goed. In Maleisië bemoeide Marquez zich met het kampioenschap in het gevecht met Rossi. Donderdag hebben ze allemaal een toespraak gehad van de hoge MotoGP bazen, inclusief een 1 op 1 gesprek met Rossi / MM / Lorenzo.
In afgelopen race bemoeit MM zich netjes niet met het kampioenschap door Lorenzo niet in te halen. is het weer niet goed. :9
Inderdaad, zowel Rossi als zijn fans zijn een beetje butthurt.

opzich wel te verwachten, het is zuur om te verliezen.

Ik vind het alleen wel raar dat Rossi niet een betere sportman is en maar door blijft gaan met beschuldigingen.
Hij reed 18 seconden achter, heeft ze geen seconde gezien. Maar "weet" wel dat MM het rustig aan heeft gedaan en Pedrosa heeft weg gehouden.

Iedereen die de race heeft gezien (zonder een roze Rossi bril) weet dat het niet klopt wat Rossi zegt.

Volgend jaar michelins,... schijnt dat de eerste analyse wijst dat de yamaha niet lekker in balans is met de franse banden. Maar Rossi is naar zijn eigen zeggen de beste R&D rijder, dus die balans vinden ze nog wel voor seizoen start en kan hij het nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ga je nu echt alle PR-cr*p gewoon letterlijk geloven omdat het in je wereldbeeld past? Dit soort publieke uitspraken zijn helemaal niets waard.
Dacuuu schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:58:
Nee, het is niet goed. Wat Marquez deed is het specifiek targeten van Rossi, dat heeft niets met duelleren te maken, maar met provoceren. Marquez wilde zo te zien gewoon kunnen beslissen wie er kampioen wordt.

Je kunt gewoon de kandidaten passeren, zolang het maar normaal racen is.
Tristan schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:59:
Tja wat meer kan je er nu nog over zeggen? Het seizoen 2015 zit erop en het is tot een grote anti-climax gekomen. Ik kijk uit naar 2016 en ben benieuwd hoe Rossi hierop gaat reageren. Ik verwacht dat het volgend jaar zijn laatste seizoen is. Hopelijk als 10e keer kampioen. Eindigen met een bang dus!
Tja, dit soort conflicten kunnen gevolgen hebben voor de teamsamenstelling. Of Lorenzo en Rossi volgend seizoen in hetzelfde team gaan zitten? Het zou me niet verbazen als Rossi ergens zich meer op Marquez gaat concentreren ipv zelf te racen.

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 09-11-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:02:
[...]

Ga je nu echt alle PR-cr*p gewoon letterlijk geloven omdat het in je wereldbeeld past? Dit soort publieke uitspraken zijn helemaal niets waard.

[...]

Nee, het is niet goed. Wat Marquez deed is het specifiek targeten van Rossi, dat heeft niets met duelleren te maken, maar met provoceren. Marquez wilde zo te zien gewoon kunnen beslissen wie er kampioen wordt.

Je kunt gewoon de kandidaten passeren, zolang het maar normaal racen is.
Maar jij gelooft de ongegronde aantijgingen van Rossi wel?
iets met pot verwijten dat de ketel zwart ziet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:04:
Maar jij gelooft de ongegronde aantijgingen van Rossi wel?
Nope. Vergeet niet dat de stewards bij Sepang al aangeven dat Marquez ook fout zat, maar de regels geen straf voorzagen voor zijn gedrag:
"Valentino was of the opinion that Marc was deliberately slowing the pace of the race down and doing so unfairly. We listened to both riders; our opinion was that there was some fault on both sides, but as far as the rulebook goes Marquez did not make any contact, did not break any rules as such, but we feel that his behaviour was causing problems to Rossi who reacted. Unfortunately he reacted in a way that is against the rules.”
Marquez is absoluut niet brandschoon, en Lorenzo geeft het zelf ook aan in de quote in Requiem19 in "MotoGP en WSBK topic".

Wat Marquez heeft gedaan is (helaas) niet strafbaar, maar wel verwerpelijk in een sportief opzicht. En daarmee is Lorenzo ook een slachtoffer: men zal nooit weten of hij dit seizoen op eigen kracht had kunnen winnen.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 09-11-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:10:
[...]

Nope. Vergeet niet dat de stewards bij Sepang al aangeven dat Marquez ook fout zat, maar de regels geen straf voorzagen voor zijn gedrag:

[...]

Marquez is absoluut niet brandschoon, en Lorenzo geeft het zelf ook aan in de quote in Requiem19 in "MotoGP en WSBK topic".

Wat Marquez heeft gedaan is (helaas) niet strafbaar, maar wel verwerpelijk in een sportief opzicht. En daarmee is Lorenzo ook een slachtoffer: men zal nooit weten of hij dit seizoen op eigen kracht had kunnen winnen.
Marquez slaagt er in Maleisië in om Valentino Rossi in 1 ronde 5 x in te halen en ingehaald te worden,
* feit dat Marc sneller is dan Rossi, betekend niet dat Marc sneller is dan Jorge.
in Valencia slaagt hij er 25 ronden niet in om 1 poging te wagen bij Lorenzo.
* feit is dat Marc wel een poging heeft gewaagt met iets van 4 rondes te gaan
Ook niet als Lorenzo's pace opeens van 1.31's naar 1.32's zakt en Pedrosa wel 2 seconden kan goedmaken in 3 rondes.
* banden slijtage, en de reden hiervoor heb ik al eerder uitgelegd

dus het statement "De feiten liggen op tafel, maar sommige mensen kiezen ervoor om ze niet te zien. Selectief."
klopt als een bus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Marquez wil gewoon het centrum van de aandacht houden ondanks dat ie geen kampioen meer kon worden. Zo kan hij altijd zeggen dat Lorenzo alleen met zijn hulp kampioen kon worden. Vergis je niet, MM is echt een naar mannetje als ie zijn zin niet krijgt.

Honda en Rossi hebben natuurlijk ook een verleden, ik verwacht dan ook geen kritiek van Honda op haar eigen rijders. Maar voor Honda had er meer ingezeten en als we weer met een schoon 2016 beginnen moet ik nog maar zien of de Yamaha's in de buurt zitten. Straks wordt het weer een '13 of '14 seizoen en die waren verre van spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:16:
[...]

Marquez slaagt er in Maleisië in om Valentino Rossi in 1 ronde 5 x in te halen en ingehaald te worden,
* feit dat Marc sneller is dan Rossi, betekend niet dat Marc sneller is dan Jorge.
Ook niet als Lorenzo's pace opeens van 1.31's naar 1.32's zakt en Pedrosa wel 2 seconden kan goedmaken in 3 rondes.

dus het statement "De feiten liggen op tafel, maar sommige mensen kiezen ervoor om ze niet te zien. Selectief."
klopt als een bus
Wat je de anderen hier verwijt over suggestief doe jij precies hetzelfde! Je kunt wel in je reacties de term feiten erin knallen om het "geloofwaardiger" over te laten komen maar dat betekent niet dat dit ook het geval is.

Feit is dat wij de feiten niet voldoende kunnen onderkennen van beide kanten. Feit is ook dat Marquez normaal anders rijdt. Zijn actie/snelheid tijdens inhaalpoging van Pedrosa onderschrijft dat deels maar dat is helaas niet feitelijk te bewijzen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Aardschok: goed, jij gelooft in je eigen redenering en in de Marquez-PR. Dat mag, dan is er verder niet veel te zeggen, maar noem je mening svp geen feiten :) .

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 09-11-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:14
Wat mij betreft de terechte wereldkampioen, ondanks dat ik meer Rossi fan ben als Lorenzo fan :P

Stel dat Rossi wel normaal had mogen kwalificeren dan had hij de top 3 nog niet bij kunnen benen.
Hij kwam rondje na rondje te kort ondanks dat hij vrij baan had.

En al had MM Lorenzo ingehaald, dan had Rossi nog niet gewonnen. (gelijk aantal punten, Lorenzo meer overwinningen).

Over het hele seizoen gezien is Lorenzo gewoon de terechte wereldkampioen.

[ Voor 5% gewijzigd door Grolsch op 09-11-2015 12:26 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:01:
[...]

Hij reed 18 seconden achter, heeft ze geen seconde gezien. Maar "weet" wel dat MM het rustig aan heeft gedaan en Pedrosa heeft weg gehouden.
Ja omdat ie na afloop de race heeft teruggekeken en vervolgens dezelfde conclusie trok als meer mensen reeds hadden gedaan.
Iedereen die de race heeft gezien (zonder een roze Rossi bril) weet dat het niet klopt wat Rossi zegt.
Natuurlijk want het tegenovergestelde is ondenkbaar, feit is gewoon dat beide scenario's mogelijk zijn.

Het is nu ook wel klaar met deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Grolsch schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:25:
Wat mij betreft de terechte wereldkampioen, ondanks dat ik meer Rossi fan ben als Lorenzo fan :P

Stel dat Rossi wel normaal had mogen kwalificeren dan had hij de top 3 nog niet bij kunnen benen.
Hij heeft natuurlijk wel wat meer van zijn banden moeten vragen tijdens de inhaal race en zag dat het laatste gat onoverbrugbaar was.
En al had MM Lorenzo ingehaald, dan had Rossi nog niet gewonnen. (gelijk aantal punten, Lorenzo meer overwinningen).

Maar Lorenzo had derde geworden als MM wel had aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 08:28

Chakotay

Lick here to continue

Ik zie het los van elkaar. Lorenzo is zeker de terechte kampioen, en heeft een prachtige race gereden. Net als Rossi een terechte kampioen zou zijn door zijn zeer stabiele resulaten, de 1e 12 races alleen maar op het podium en daarna ook niet lager dan 5e.

Het gedrag van Marquez roept echter op zijn minst vragen op, gezien hij normaal veel agressiever rijdt en deze race Lorenzo niet eens heeft geprobeerd in te halen.

[ Voor 22% gewijzigd door Chakotay op 09-11-2015 12:45 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Grolsch schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:25:

Als MM Lorenzo voorbij was gegaan dan had het zomaar gekund dat DP ook voorbij JL was gegaan en dan was het wel een ander verhaal geworden.
Je vergeet voor het gemak dat Rossi gedurende 17 races de leider was in het kampioenschap. Er viel dus voor allebei wel wat te zeggen dat ze een terechte kampioen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Oeeff, moet je Dorna eens zien. Rossi zegt hier "I told you Thursday or not? Yuck ... "

http://tv.liberoquotidian...tino-Rossi-a-Carmelo.html

R: "eh? What did I tell you Carmelo? I told you on thursday, didn't I?(x2) eh eh eh"
C: ....
External voice: "Carmelo, it's not good like this ("così non va")"
R: "disgusting"
Rossi pats his shoulders
R: "It's alright, we gonna talk about it later"
C: "[ok] let's talk"
R: "I am glad, we gonna talk later, come in my motorhome later."

[ Voor 50% gewijzigd door Tristan op 09-11-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blankinho schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:20:
[...]

Wat je de anderen hier verwijt over suggestief doe jij precies hetzelfde! Je kunt wel in je reacties de term feiten erin knallen om het "geloofwaardiger" over te laten komen maar dat betekent niet dat dit ook het geval is.

Feit is dat wij de feiten niet voldoende kunnen onderkennen van beide kanten. Feit is ook dat Marquez normaal anders rijdt. Zijn actie/snelheid tijdens inhaalpoging van Pedrosa onderschrijft dat deels maar dat is helaas niet feitelijk te bewijzen.
Feit betekend dat het is te onderbouwen met een bewijsbaar argument.
Het verschil is dat je de ronde tijden gewoon terug kan zien.
Marc is sneller dan Rossi in zowel sepang, philips island en cheste.

Ik moet het even opzoeken, maar er is ook een poging van Marc, met iets van 6 of 4 rondes te gaan

Marc had omdat hij hard te halen had om het bij te blijven niet bepaald rustig gedaan met zijn voorband.

Pedrosa dankzij voorvork problemen had een betere voorband aan het einde en kon dus langer de 1.31 vol houden. Reed het gat dus dicht en kon poging doen om in te halen, ging wijd en Marc pakt zijn plek terug...

het enige argument dat Rossi heeft is "naar mijn gevoel"

Maar ik denk dat er nu inmiddels genoeg tegen argumenten zijn gegeven, doe er mee wat je wil
mischien dat je meer begrijpt van de situatie en kun je evalueren of je je mening wil bijschaven...

Lorenzo is in ieder geval de terechte winnaar.
prima seizoen voor yamaha met de 1-2.
Honda moet het maar bewijzen het volgende jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 21:36
Tristan schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:44:
Oeeff, moet je Dorna eens zien. Rossi zegt hier "I told you Thursday or not? Yuck ... "

http://tv.liberoquotidian...tino-Rossi-a-Carmelo.html

R: "eh? What did I tell you Carmelo? I told you on thursday, didn't I?(x2) eh eh eh"
External voice: "Carmelo, it's not good like this ("così non va")"
R: "disgusting"
Rossi pats his shoulders
R: "It's alright, we gonna talk about it later"
C: "[ok] let's talk"
R: "I am glad, we gonna talk later, come in my motorhome later."
Meneertje is niet blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorenzo heeft nog een mooie toekomst in de MotoGP, Rossi heeft al Nostalgische trekjes gekregen.

Volgend seizoen over naar de Michelin Banden, en de uitgeklede Electronica die voor iedereen hetzelfde zal zijn, ook de banden en het aantal toegelaten liters benzine in de tank.

Rossi doet nu wel een beetje denken aan de Koning die van zijn troon gestoten is, met iets teveel verbaal gedoe.

Tja, de MotoGP is al een poosje in Spaanse handen, dat zal wel iedereen wel duidelijk zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooral omdat ze instructies hebben gekregen niet meer over Sepang te praten.
Eerste wat Rossi deed na de race is over Sepang praten.

maar wel benieuwd wat die 2 besproken hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:55:
[...]

Feit betekend dat het is te onderbouwen met een bewijsbaar argument.
Feit is dat alleen MM kan aangeven of hij JL voorbij had gekund, wat jij doet net als ieder ander is speculeren.
Ik moet het even opzoeken, maar er is ook een poging van Marc, met iets van 6 of 4 rondes te gaan
Dan ben jij zeker de enige die dat heeft gezien :z
Lorenzo is in ieder geval in mijn ogen de terechte winnaar.
Fixed that for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:16:
[...]

klopt als een bus
Als MM echt sneller was dan Rossi in Sepang, waarom kon hij Rossi dan niet voorblijven? Waarom reed hij dan niet weg bij Rossi?

MM heeft nog nooit in zijn hele carrière een race lang op 0,5 gereden van de coureur voor hem zonder ook maar een poging te wagen. Hij kon in Philip Island 0,9 seconde goed maken op Lorenzo in 1 ronde en in Assen kon hij 0,7 seconde goed maken op Rossi in de laatste ronde, waarom zou hij opeens 25 ronde lang niet heel even z'n best doen om hem er in ieder geval naast te zetten?

Waarom zou MM Rossi in 1 ronde 5x inhalen op Sepang terwijl het de 6e of 7e ronde van de race was. Heb je ooit een race gezien waarin een coureur zo vaak al zo vroeg in de race inhaalt? Het antwoord is nee, omdat het niet best is voor je pace en dus je eindresultaat.

In Philip Island kun je objectief aan de rondetijden zien wat MM doet.

Overigens kon Marquez wel ineens pareren toen Pedrosa met zijn betere banden aan het einde een inhaalpoging deed.

MM verhaal rammelt van alle kanten en zelfs vele top oud moto-gp rijders zien dit in. Het is geen feit wat hij gedaan heeft, maar er zijn zeer zware verdenkingen die je niet,- zoals jij doet - zomaar onder tafel kunt schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zelfs Formule 1 coureurs geven Rossi gelijk.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Tylen schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:24:
Bron?
Leesvoer :D

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Twitter bericht van Kimi Raikonen. Maar nu ik een screenshot wil maken zie ik. @TheFakeKimi dus laat maar zitten ;) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Tylen schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:29:
Twitter bericht van Kimi Raikonen. Maar nu ik een screenshot wil maken zie ik. @TheFakeKimi dus laat maar zitten ;) lol
Zou me niets verbazen als dat de echte Kimi is, of @LeaveMeAloneKimi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 08:28

Chakotay

Lick here to continue

Tylen schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:24:
Antony Felix da Costa & Jerome d'Ambrosio lijken Rossi ook gelijk te geven.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 08:56

Saffie_time

Why use this? 42!

Deze is wel eens leuk voor beide kampen om te lezen...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
In essentie.

Rossi klaagt dat z`n aardsrivaal hem niet helpt om in het kampioenschap te blijven wanneer Rossi hem al (geloof ik) drie keer heeft geraakt dat seizoen. (Argentinie, Maleisie en nog 1tje geloof ik)

Daarbij ook, vanaf een 4de plek is het moeilijk gelijk "krijgen" wat dat betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Volgens mij mis je een beetje context enchion :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Requiem19 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:09:
Volgens mij mis je een beetje context enchion :).
Volgens mij heb ik het juist een beetje over de context Requiem19.

Denk aan Danica Patrick tegen David Gilliland.

Alleen Marc Marquez vond een andere oplossing dan Rossi van de baan af te rijden.

[ Voor 22% gewijzigd door enchion op 09-11-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan in een reactie komt deze voorbij...
https://twitter.com/louissuddaby23/status/663498925203169280

anyhow,... what is done is done.

het leuke is nu, er is weer een vete, Biagi vs Rossi was het vroeger nu is het Rossi vs Marquez,
het verschil is dat ellebogen zijn ingeruild voor voeten... maar het zal voor beide een drijfveer zijn om volgend jaar beter te presteren.

Dus heeft de 36 jarige nog een truckje in zijn raceoverall? en hoeveel potentie is nog aanspreekbaar voor de 22 jarige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Hoezo voeten?

Dat is niet bevestigd, en volgens mij is iedereen het er wel overeens dat hij er wcht niet vanaf heeft getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeten niet die bleven op de voetsteun, wel zie dat hij zijn knie naar Marquez toe beweegt.
Dat is echt alles hoor, trouwens Marquez was in Sepang 3 a 4 tiende sneller dan Rossi en toch bleef hij er rond hangen in plaats van naar de kop toe te rijden, dat was zeer duidelijk en ook door racekenners/piloten erkend.

Ook miste Rossi in diverse races de echte top speed om te winnen, getuige de derde en vierde plaatsen.

Nu heeft hij Spanje en zijn rijders tegen zich, alhoewel Pedrosa zich afzijdig lijkt te houden.

Volgens mij is Lorenzo de man die Ducati nodig heeft om weer te kunnen winnen, denken jullie dat ook.

En deze is ook goed: http://news.moto-journal....vais-dit-jeudi-oui-ou-non

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 17:12 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 77 Laatste