WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dan worden de menu-knoppen nog niet verborgen of de notificatie balk. Daarnaast is op 'home' drukken voldoende om de app af te sluiten. De enige bruikbare app die ik toen ben tegengekomen was Surefox, al had ik daar ook regelmatig ruzie mee...HaTe schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:33:
[...]
Chrome heeft ondersteuning voor web apps en dan kan je websites fullscreen starten vanaf je homescreen. Automatisch weet ik niet en je moet eerst een regeltje code toevoegen aan de haal van de website.
Ik vind het opstart gedrag belangrijker; als het systeem boot moet het direct de browser tonen zonder dat er een actie van de gebruiker nodig is.
t.k.a. sig space t.e.a.b.
Google Play: AutoStart - No root
Met hierboven dus ^^
[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 27-02-2014 15:46 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Nu tijdelijk 4,99 usd dollar 'for life'.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ziet er mooi uit. Gebruik nu NZBUnity, maar die heeft geen nzbget support.pven schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:29:
NZB360 is terug: http://nzb360.com (dus niet meer in de Play Store)
Nu tijdelijk 4,99 usd dollar 'for life'.
Vind alleen 4,99 wel aan de prijs voor de app.
Vind je (is wel offtopic)Exocet schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:54:
[...]
Vind alleen 4,99 wel aan de prijs voor de app.
[ Voor 8% gewijzigd door Pierre op 03-03-2014 14:58 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Is het idee niet dat de app als beheer client voor verscheidene server applicaties werkt?MegaTronics schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:51:
Misschien ligt het aan mij, maar waarom zou je een nzb app op Android willen hebben?
Waar je normaal vanaf je PC nzbs zou uploaden naar je server met sabnzb, nzbget etc doe je dit nu met deze app. Lekker lui vanaf de bank.
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Is wel handig als je geen credit card hebt.
Nu Vodafone nog.Krypt schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:08:
Vanaf vandaag is het mogelijk om apps via je T-Mobile factuur te betalen. Ik heb de optie wel al gezien, maar nog geen interessante app gevonden waarvoor ik wil betalen.
Ik vraag mij af of je dan ook via prepaid van T-Mobile apps kunt betalen, mijn zusje heeft namelijk T-Mobile prepaid.
Hier helaas nog niet die optieKrypt schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:08:
Vanaf vandaag is het mogelijk om apps via je T-Mobile factuur te betalen. Ik heb de optie wel al gezien, maar nog geen interessante app gevonden waarvoor ik wil betalen.
Heb een note 3, geroot op android 4.4, ingesteld op Engelstalig.
Enig idee waarom ik die optie mis?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij de andere providers moest je eerste aankoop via 3G dacht ik. Werkt ook op wifi.Brantje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:45:
[...]
Hier helaas nog niet die optie
Heb een note 3, geroot op android 4.4, ingesteld op Engelstalig.
Enig idee waarom ik die optie mis?
Druk een betaalde app, en kies voor kopen.
Dan accepteer je de permissies, en klik je vervolgens op het geldbedrag.
Daarna betalingsopties, en facturering via T-Mobile inschakelen.
Als ik op het bedrag klik gebeurd er niets.dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:50:
[...]
Bij de andere providers moest je eerste aankoop via 3G dacht ik. Werkt ook op wifi.
Druk een betaalde app, en kies voor kopen.
Dan accepteer je de permissies, en klik je vervolgens op het geldbedrag.
Daarna betalingsopties, en facturering via T-Mobile inschakelen.
Het bedrag zie ik in dollars staan, zou het daaraan kunnen liggen?
Zie nu alleen 1 muziek album... iemand neer info?CLB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:46:
Vanaf morgen weer wat deals in de Google Play Store... Die bestaat dan twee jaar met die naam...
Datvis ze geraden ook, want niemand hoeft een nummer van Katy Perry natuurlijk
Ik heb een Chinese iOcean met 4.2 en daar verschijnt de optie wel..agoNITE schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:49:
Ik krijg met geen mogelijkheid de optie om carrier billing via T-Mobile in te schakelen. Nou draai ik een Duitse versie van de officiële 4.3 ROM voor mijn Xperia Z Ultra, kan het hier aan liggen?
Is het niet zo dat de google playstore app misschien een update oid moet krijgen voordat de optie beschikbaar is?
Lees net dat het morgen, zes maart, pas 2 jaar bestaat... Gisteren Katy Perry, nu Miley Cyrus..Prulleman schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:58:
Zie nu alleen 1 muziek album... iemand neer info?
Zal morgen wel een hele bunch verschijnen dan...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Draai de laatste versie van Google Play die ik kan vinden, 4.5.10.dutchgio schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:21:
[...]
Ik heb een Chinese iOcean met 4.2 en daar verschijnt de optie wel..
Is het niet zo dat de google playstore app misschien een update oid moet krijgen voordat de optie beschikbaar is?
Data/cache van Google Play ook al gecleared, maakt geen verschil.
laten we het hopen, heb al wel een aantal apps gekocht bij dit soort acties, hopen dat nu een boel voor 20 cent te krijgen isCLB schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Lees net dat het morgen, zes maart, pas 2 jaart bestaat... Gisteren Katy Perry, nu Miley Cyrus..
Het vreemde is dat ik 1 x die optie heb gezien bij Betaalopties, daarna ging hij verifiëren bij T-mobile, foutmelding en daarna niet meer gezien. Net even cache geleegd, helpt niet, reboot van het toestel ook niet. Nog geprobeerd via 3G of wifi, maakt allemaal niet uit, de optie komt bij mij niet meer terug...agoNITE schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:32:
[...]
Draai de laatste versie van Google Play die ik kan vinden, 4.5.10.
Data/cache van Google Play ook al gecleared, maakt geen verschil.
Via Google Support kom ik dit tegen:
Is dat voorlaatste punt iets wat van toepassing zou kunnen zijn? Kan bij T-Mobile nergens iets vinden hierover.Problemen oplossen
Als er geen optie voor facturering via provider wordt weergegeven bij Betalingsopties, kunt u de volgende tips proberen:
•Zorg ervoor dat u verbinding heeft via het mobiele gegevensnetwerk van uw provider (3G/4G), niet via wifi.
•Rechtstreekse facturering via provider is alleen beschikbaar op apparaten die de Google Play Store-app gebruiken, niet op computers.
•U moet een account met een goede reputatie hebben bij uw provider.
•Controleer het volgende bij uw provider:
•U heeft de maandelijkse bestedingslimiet voor uw provider niet overschreden.
•Uw apparaat en abonnement zijn geschikt voor aankopen van premiumcontent.
•Uw apparaat is geschikt voor facturering via provider.
Op de website van T-Mobile zelf staat dat het mogelijk is dat de optie uitgeschakeld is en dat deze eventueel via Mijn T-Mobile zelf ingeschakeld kan worden. Ik ga even verder zoeken
De optie is bij mij in ieder geval niet geblokkeerd.
[ Voor 9% gewijzigd door agoNITE op 05-03-2014 10:51 ]
Ik zelf vind deze top: http://www.androidlost.com/joachim schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:17:
Wat vinden jullie de beste security/anti-theft app?
Van Google zelf, Android-apparaatbeheer.joachim schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:17:
Eens! Waar mogelijk in combinatie met de Device Management van de Admin console.
Heb het nu ook geprobeerd in te schakelen, en dat werkt prima.agoNITE schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:39:
Toch vreemd. Ik heb zelfs nog gedacht dat het aan de taal instellingen van mijn toestel zou kunnen liggen, dit wijzigen naar Nederland maakt ook geen verschil.
Via Google Support kom ik dit tegen:
[...]
Is dat voorlaatste punt iets wat van toepassing zou kunnen zijn? Kan bij T-Mobile nergens iets vinden hierover.
Op de website van T-Mobile zelf staat dat het mogelijk is dat de optie uitgeschakeld is en dat deze eventueel via Mijn T-Mobile zelf ingeschakeld kan worden. Ik ga even verder zoeken
De optie is bij mij in ieder geval niet geblokkeerd.
Opgeven van je nummer, postcode en naam is voldoende om de betaling te doen slagen.
Aankoop is nog niet terug te vinden onder de belstatus in de T-mobile app; dat had ik onder het kopje "overige kosten" verwacht.
Betalen werkt dus prima, op mn iOcean X7 met Android 4.2.1. Taal staat op Nederlands.
Toch apart dat anderen problemen ondervinden, of de optie helemaal niet beschikbaar is...
De stap daarvoor, om carrier billing te selecteren, is bij mij dus niet aanwezig. Die stap om je gegevens door te geven kom ik dus niet eens aan toe.dutchgio schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:03:
[...]
Opgeven van je nummer, postcode en naam is voldoende om de betaling te doen slagen.
Ik heb deze gevonden: Google Play: Anti-Theft (met roottoegang)
Hierbij zou de app ook blijven staan als je telefoon gereset wordt. Zijn er nog apps die deze functie hebben?
Heren, bedankt!janvanduschoten schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:46:
Is zoiets niet wat voor je? Google Play: Application Auto Starter
Beide apps werken naar behoren. Chrome start nu netjes bij het booten van mijn Minix.
t.k.a. sig space t.e.a.b.
In de reacties op Androidworld las ik dit:
"Het ligt iets genuanceerder. De uitrol van de dienst vindt momenteel plaats. Klanten worden d.m.v. een sms op de hoogte gebracht als de dienst beschikbaar is."
Een sms heb ik niet gehad, en bij mij werkt het wel, dus geen idee of dit klopt, maar het biedt wellicht wat perspectief...
joachim schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:35:
Die van Google heeft niet zo veel functies. En heb die gps tracking nu al 2 keer geprobeerd (toen die functie net uitkwam, en nu nog eens) en 2 keer lukte het niet om te traceren.
Ik heb deze gevonden: Google Play: Anti-Theft (met roottoegang)
Hierbij zou de app ook blijven staan als je telefoon gereset wordt. Zijn er nog apps die deze functie hebben?
Barfman schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:24:
[...]
Ik zelf vind deze top: http://www.androidlost.com/
Cerberus.joachim schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:17:
Die gebruik ik ook
Kijk eens:Cyleo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:39:
[...]
Die gebruik ik ookWerkt op zich top, alleen had ik het wel fijn gevonden als die ook SMS-commands zou ondersteunen (voor als je in het buitenland zit).
https://www.cerberusapp.com/help.php
Tweede vraag
zie nog steeds miley cyrusCLB schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Lees net dat het morgen, zes maart, pas 2 jaart bestaat... Gisteren Katy Perry, nu Miley Cyrus..
Thuis werkt deze app perfect via het lokaal wifi netwerk, maar hier op het werk lukt het me niet om te connecten via het mobiele netwerk...
Is wel bagger want het is een zeer goede app...
Echt eh...Prulleman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:42:
gebruik het eigenlijk alleen via wifi, net even mobiel geprobeerd, maar krijg en connection error
Nu ben ik genoodzaakt 2 apps te gebruiken die in feite hetzelfde kunnen, ik gebruik Airdroid voor thuis en MightyText voor op het werk...
Is wel redelijk kut!
Gok dat het (meeste) uit Amerika moet overvliegen, die liggen nu lekker te slapen...Prulleman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:55:
zie nog steeds miley cyrusals enige "aanbieding van de dag"
weer een album.. ik denk dat we mooie apps voor 20 cent kunnen vergeten:(CLB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:48:
[...]
Gok dat het (meeste) uit Amerika moet overvliegen, die liggen nu lekker te slapen...
Vroeger wel eens gebruikt, maar al jaren niet meer. Zoveel dingen pomp ik niet over van pc naar mobiel, of ik doe dat via Drive / Dropbox / Mega of met een kabeltje.Icaru schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:21:
Echt niet meer Airdroid gebruikers hier ?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Lijkt er wel op ja...Prulleman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:14:
weer een album.. ik denk dat we mooie apps voor 20 cent kunnen vergeten:(

Tuurlijk, maar ik gebruik dit om sms'jes te kunnen versturen via de pc en natuurlijk is het management van de hele telefoon een mooie plus aan deze app...AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:26:
[...]
Vroeger wel eens gebruikt, maar al jaren niet meer. Zoveel dingen pomp ik niet over van pc naar mobiel, of ik doe dat via Drive / Dropbox / Mega of met een kabeltje.
Maar ik wil dat het ook werkt via het mobiele netwerk....
SMS? Dat doe ik alleen nog met ING als ik via de PC een overschrijving doeIcaru schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:35:
[...]
Tuurlijk, maar ik gebruik dit om sms'jes te kunnen versturen via de pc en natuurlijk is het management van de hele telefoon een mooie plus aan deze app...
Maar ik wil dat het ook werkt via het mobiele netwerk....
Welk management valt er aan de telefoon te doen dan?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mjah, ik ben 31 jaar, Facebook of Whatsapp toestanden zijn niet meer aan mij besteed...AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:45:
[...]
SMS? Dat doe ik alleen nog met ING als ik via de PC een overschrijving doe![]()
Welk management valt er aan de telefoon te doen dan?
Dus ja, ik gebruik nog steeds sms voor berichten te versturen...
Is er wat mis mee dan ?
Met Airdroid kan je je files managen op je smartphone, en geen nood, ik gebruik ook Google Drive, ik ben zelfs een Chromebook bezitter... ;-)
Ik zie alleen nog steeds niet waar je Airdroid voor nodig hebt bij het managen van files. Ik kan alles wat ik wil met een file manager op mijn telefoon (ik gebruik hiervoor Antek Explorer, maar er zijn zat alternatieven, zoals bijvoorbeeld ES File Manager).
Ik gebruik ook Hangouts maar dan wel enkel en alleen om te sms'en... ;-)AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:00:
Ik ben 34, voor berichten gebruik ik Hangouts, Telegram en (in afbouwende mate) Whatsapp. SMS gebruikt in mijn sociale en zakelijke kringen werkelijk niemand meer, maar ik kan me voorstellen dat er inderdaad nog zijn die het wel gebruiken. Niets mis mee.
Ik zie alleen nog steeds niet waar je Airdroid voor nodig hebt bij het managen van files. Ik kan alles wat ik wil met een file manager op mijn telefoon (ik gebruik hiervoor Antek Explorer, maar er zijn zat alternatieven, zoals bijvoorbeeld ES File Manager).
Ik haat social networking, dus ik heb geen facebook en google+ staat bij mij niet geactiveerd...
Ik gebruik Airdroid heel zelden om het managen van files, idd op de android gebruik ik hiervoor Solid Explorer wat voor mij DE beste app hiervoor is...
Maar als je connected bent via Airdroid, en je hebt zeer snel een file nodig vanop je smartphone, dan is er niets beter dan Airdroid om deze ff te gaan halen, je hoeft zelfs je telefoon niet aan te raken en je hebt er toegang toe! ;-)
Maar de hoofdreden waarom ik Airdroid gebruik of op kantoor wil gebruiken is om snel te kunnen antwoorden op SMS berichten zonder men phone boven te halen...
Berichten ingeven via de pc werkt nu eenmaal veel sneller met een klassiek toetsenbord...
Helaas moet ik op dit moment Mightytext gebruiken hiervoor, de helaas zit erbij omdat men berichten per 160 tekens gesplitst wordt verzonden...
Mocht iemand hier een oplossing voor weten zou me dat ook al ff uit de nood helpen... ;-)
Ik heb voor het determineren van vogels een grote fotomap aangelegd met daarin 1000+ plaatjes met naam, nu kijk ik deze normaal met Quickpic maar vanwege de hoeveelheid is het vinden van het juiste plaatje nogal een werk. Eigenlijk mist deze app een "zoek" optie. Via een omweg (dezelfde plaatjes in m'n dropbox) kan ik ze wel zoeken en zien, en laat deze ook alleen die plaatjes zien die aan de zoekterm voldoen, maar dit gaat via een internet connectie, en laat ik dit nou juist offline willen kunnen.
Dus weet er iemand een foto/plaatjes weergave app die uit een enorme folder met 1.000 tot 5.000 plaatjes via een zoekfunctie die plaatjes kan laten zien die aan m'n zoekterm voldoen? Zo'n app hoeft niet gratis te zijn, maar zo heel moeilijk zou het toch niet moeten zijn. Helaas kom ik met het zoeken vooral "galerijen" tegen die met zoeken alleen zoeken op instagram of flickr en dergelijke en ik wil het lokaal op m'n sd-kaartje kunnen houden.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 06-03-2014 13:10 ]
Nou ja momenteel niet dus, omdat deze functie niet in Quickpic zit. Dropbox heeft wel een zoekfunctie daarmee lukt het wel.pven schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:09:
Op wat voor manier doorzoek je plaatjes?
Ik zal eens kijken of het met ES beter gaat, ik gebruik zelf Astro, deze laat je ook files openen met een preview tumbnail dus dat was alvast een goede tip. Echter als ik deze plaatjes weer open met Quickpic dan laat ie gewoon alles zien wat er in de grote folder staat. Dus ik kan niet makkelijk snel even opzij swipen naar het tweede resultaat (waar het eigenlijk om gaat omdat je twijfelt tussen diverse "eenden" of "meeuwen" bijvoorbeeld). Alvast bedankt, één stapje beter (alles offline) maar nog niet helemaal zoals ik het zou willen.Prulleman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:09:
kijk eens of ES file explorer aan je verwachtingen voldoet, die heeft namelijk een krachtige zoek functie, laat thumbnails van images zien en heeft ook een image viewer (hoewel je voor dit laatste ook kan kiezen voor een andere viewer)
Overigens doet de ingebouwde viewer van Astro hetzelfde als QP en swiped deze gewoon naar de volgende vogel ongeacht of deze bij de zoekresultaten zat.
[ Voor 6% gewijzigd door rockhopper op 06-03-2014 13:20 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Inderdaad, het ziet er naar uit dat ES precies doet wat ik zoek. Daarom denk ik dat deze oplossing volstaatPrulleman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:23:
de ingebouwde viewer van es file explorer houd zich in ieder geval wel aan de zoekresultaten
Nog even snel kijken of ES alles kan wat Astro ook kan dan kan ik namelijk Astro verwijderen.
Vooral de (holo) UI in landscape mode is erg fijn! Al vraag ik me af of dit op alle smartphones gelijk is. Heb zelf een Xperia Z Ultra.
ook dropbox en drive accounts kan je koppelen.
verder ideaal om via favorieten snel naar mappen te springen,
eigenlijk kan je hier zo'n beetje alles mee
Gelukzakje ;=)agoNITE schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:33:
Krijg trouwens net een SMS van T-Mobile dat carrier billing vanaf nu beschikbaar zou moeten zijn. Thuis eens proberen!
Dat zou Proximus ook moeten hebben!!
Mwah, optie is nog niet zichtbaarIcaru schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:52:
[...]
Gelukzakje ;=)
Dat zou Proximus ook moeten hebben!!
Ik kan via google niks vinden, alleen maar meten van data etc.
Ik wil dus een app die bijvoorbeeld tussen 9 en 17 automatisch mijn data uitzet iedere dag, bestaat dit?
Dit lijkt aardig te doen wat je wil.ScoTtix schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:08:
Bestaat er een app waarmee je je data automatisch kan laten uitschakelen op bepaalde dag delen?
Ik wil dus een app die bijvoorbeeld tussen 9 en 17 automatisch mijn data uitzet iedere dag, bestaat dit?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Ik heb de reden gevonden waarom Airdroid niet werkt bij me opt werk...Icaru schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:47:
[...]
Ik gebruik ook Hangouts maar dan wel enkel en alleen om te sms'en... ;-)
Ik haat social networking, dus ik heb geen facebook en google+ staat bij mij niet geactiveerd...
Ik gebruik Airdroid heel zelden om het managen van files, idd op de android gebruik ik hiervoor Solid Explorer wat voor mij DE beste app hiervoor is...
Maar als je connected bent via Airdroid, en je hebt zeer snel een file nodig vanop je smartphone, dan is er niets beter dan Airdroid om deze ff te gaan halen, je hoeft zelfs je telefoon niet aan te raken en je hebt er toegang toe! ;-)
Maar de hoofdreden waarom ik Airdroid gebruik of op kantoor wil gebruiken is om snel te kunnen antwoorden op SMS berichten zonder men phone boven te halen...
Berichten ingeven via de pc werkt nu eenmaal veel sneller met een klassiek toetsenbord...
Helaas moet ik op dit moment Mightytext gebruiken hiervoor, de helaas zit erbij omdat men berichten per 160 tekens gesplitst wordt verzonden...
Mocht iemand hier een oplossing voor weten zou me dat ook al ff uit de nood helpen... ;-)
Op het werk zitten we achter een proxy en dit vindt Airdroid blijkbaar niet zo leuk...
Hopelijk zal dit ooit wel werken of is er reeds een fix voor uit....
Merk dat ik teveel door dat ding word afgeleid als ik moet werken of studeren. En nee, ik heb dan helaas niet de discipline om hem in m'n tas te laten zitten bijvoorbeeld omdat ik telefonisch wel bereikbaar wil zijn
Tasker kan dit. Is sowieso een ideale appScoTtix schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:08:
Bestaat er een app waarmee je je data automatisch kan laten uitschakelen op bepaalde dag delen?
Rayman is altijd wel tof. Dat is de enige ook.CLB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:46:
Er zijn 15 games in de aanbieding ivm de verjaardag van de Google Play Store, niks bijzonders...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Enige gratis shit ?CLB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:46:
Er zijn 15 games in de aanbieding ivm de verjaardag van de Google Play Store, niks bijzonders...
Nope, dan doet Apple het wel beter ieder jaar.
Er is wel een spiderman spel voor 10 cent
Valt mee hoor, de laatste keer dat Apple apps gratis weggaf was je verplicht er een nieuwe iPhone bij te kopenMizgala28 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:50:
[...]
Nope, dan doet Apple het wel beter ieder jaar.
Er is wel een spiderman spel voor 10 cent
Spiderman kan wel leuk zijn, maar ga m niet kopen voor op mijn telefoon... Als ik een Android tablet had was het wat anders geweest.
Interessantere aanbieding, deus ex voor een euro: Google Play: Deus Ex: The Fall[mess2,noline]CLB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:46[/message]:
[ Voor 6% gewijzigd door Cyleo op 09-03-2014 11:36 ]
Ik heb nu een geroote tablet, maar ik ga een nieuw tablet kopen dat ik (nog) niet ga rooten
is het mogelijk om een savegame te bewaren, het spel zelf ondersteund het niet in de cloud of zo. (het gaat om bird-rescue achtige)
www.casarodriguillo.com
Google Play: Helium - App Sync and BackupPinin schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:50:
Hi, een vraag, en ik ben bang dat ik het antwoord al weet maar ik hoop dat ik er naast zit.
Ik heb nu een geroote tablet, maar ik ga een nieuw tablet kopen dat ik (nog) niet ga rooten
is het mogelijk om een savegame te bewaren, het spel zelf ondersteund het niet in de cloud of zo. (het gaat om bird-rescue achtige)
Moet je appsfire installeren, dan heb je dagelijkse nieuwe aanbiedingen.dutchgio schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:03:
[...]
Valt mee hoor, de laatste keer dat Apple apps gratis weggaf was je verplicht er een nieuwe iPhone bij te kopen
Zo al regelmatig goede apps verkregen van de appstore
Constellation was destijds 5.99, en meer van die dingen.
Voor android playstore is er niet echt een goed 'betrouwbare' app die het bij houdt voor je
( wel veel die allemaal extra rommel installeren .... daar pas ik voor )
App of the dayFreshMaker schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:51:
[...]
Voor android playstore is er niet echt een goed 'betrouwbare' app die het bij houdt voor je
Amazon appstore
Ziet er goed uit, hoop dat het gaat werken.
www.casarodriguillo.com
Zal Appsfire eens proberen, bedankt voor de tipFreshMaker schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:51:
[...]
Moet je appsfire installeren, dan heb je dagelijkse nieuwe aanbiedingen.
Zo al regelmatig goede apps verkregen van de appstore
Constellation was destijds 5.99, en meer van die dingen.
JuiceSSH heeft nu 500k gebruikers en geeft daarom tijdelijk de Pro upgrade weg!
https://sonelli.com/500k
Tot 18 JuliLizard schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:42:
Voor de mensen die nog een goede ssh client zoeken:
JuiceSSH heeft nu 500k gebruikers en geeft daarom tijdelijk de Pro upgrade weg!
https://sonelli.com/500k
Wel op de telefoon / tablet doen, anders een groot wit leeg scherm
Superaanbieding, ik was al van plan om de aanschaf te doen.
Nu doneren we het maar direct
Een tijdje geleden zag ik beat cloud and music bij app van de dag. Is dat wat voor je?joachim schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:51:
Ik ben op zoek naar een alternatief voor Google Play Music dat werkt met box.net (want heb daar nog een account met 50GB) of een andere cloud opslagdienst met redelijk wat gratis opslag. CloudAround zou dit moeten kunnen maar ben nog op zoek naar enkele alternatieven.
quote: https://sonelli.com/500kTo celebrate, we're giving away free upgrades to JuiceSSH Pro until Tuesday 18th March 11:00 GMT.
Sometimes you need to plan for coincidence
Ziet er wel een leuke app uit, maar helaas precies nog niet stabiel op 4.4.2 ?steviewonder23 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 08:05:
[...]
Een tijdje geleden zag ik beat cloud and music bij app van de dag. Is dat wat voor je?
De app crashed heel regelmatig en dan is er niks meer met men Nexus 5 aan te vangen tot ik hem weer herstart krijg...
Maar op zich is de layout en bediening wel een verademing tov de app cloudaround... ;-)
Heb vaak heldere ideeën in de auto, maar mag/kan ze dan niet meer opschrijven. En thuis ben ik het weer vergeten
Zou fijn zijn als ik dan hardop kan uitspreken en de app dit dan noteert als notitie.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.