Al je muziek, films, boeken en apps op één plek geconcentreerd in plaats van het (draadloos)
synchroniseren ervan tussen pc’s, tablets en smartphones. Dat is wat Google in gedachten had
toen ze deze nieuwe verzamelplek van diensten tot Google Play omdoopte.

Google Play verzamelt afzonderlijke apps als Google Music, de Google eBookstore en de
Android Market onder één nieuwe naam. De Android Market-applicatie gaat Google Play Store heten.

Google Play
In maart 2012 is dus Google Play uitgerold.
De Android Market zal voortaan Google Play Store gaan heten. De afzonderlijke, nog niet in de
Benelux verkrijgbare diensten als Google Music, Google eBookstore en Google Movies, zullen
worden omgedoopt naar Google Play Music, Google Play Books en Google Play Movies.

Overigens waren deze diensten in de USA en andere gebieden al dan niet gedeeltelijk al in de Android Market geïntegreerd. Omdat de Android Market in deze gebieden zoveel meer bood dan alleen applicaties en games voor Android, heeft Google besloten voor een volledig nieuwe naam en nieuw merk te gaan. De diensten die nu ook nog als losse applicaties bestonden, zoals Google Music, zullen voortaan onder de nieuwe naam vallen.

Video
Meer informatie over Google Play vind je op de officiële Google+-pagina en de introductiepagina.

Inmiddels zijn we aanbeland bij Google Play versie 3.10.10 een grote, nieuwe update die veel brengt:
- Verlanglijstje/whislist: Waarbij je dus applicaties en games kunt selecteren en op een lijstje kunt zetten die je eventueel later wil installeren of aanschaffen. Handig als je bijvoorbeeld in de trein zit, via je mobiele data lijntje, maar je dus geen tientallen MB's wilt binnenslurpen, omdat je het thuis via het WiFi wilt downloaden... Nog niet elke applicatie / game kan worden toegevoegd worden aan de wishlist...

- Malware-scanner: Google vraagt toestemming aan de gebruiker om alle geïnstalleerde apps te controleren op schadelijk gedrag. Hierdoor zouden apps van alternatieve app-winkels ook gecontroleerd kunnen worden. Daarnaast zal de Google Play-app nieuwe apps controleren voor de installatie en een waarschuwing geven wanneer deze schadelijk lijkt te zijn. Gebruikers lijken de mogelijkheid te krijgen om toch de app te installeren, maar mogelijk worden sommige malware-apps definitief geblokkeerd.
- Apps verwijderen onder 'mijn apps': Je kunt onder 'mijn geïnstalleerde' applicaties (eindelijk) je nooit meer gebruikte applicaties en games verwijderen zodat je geen ellenlange lijst meer overhoud met apps en games die je niet leuk vind, niet goed werken, maar die je ooit in je gehele Androidtijdperk hebt geïnstalleerd, getest en toen weer geuninstalleerd. Ik kreeg het alleen gedaan via m'n telefoon helaas, en niet via m'n laptopje en Google Play dus ik was letterlijk uren bezig... Maarja wel nice en clean!

Als je de tekst van de betreffende app wat langer aanklikt , wordt hij blauw en kan je de volgende te verwijderen apps aanklikken, vervolgens rechtsboven op het kruisje kan je dus multiple verwijderen ipv stuk voor stuk. vooral met een jaar of 3 android history staat het vol met meuk.

Tip van de chef: Helemaal onderaan je lijst met applicaties, staan ook 'Google Play Books' en 'Google Play Movies & TV', deze staan op 'disabled' oftewel uitgeschakeld. Deze kun je inschakelen zodat je ze kunt 'gebruiken'. Dat 'gebruiken' is in Nederland eigenlijk niet waar, want je kunt geen content kopen, maar je kunt wel door de apps / functies bladeren en hier en daar een gratis eBookje of filmpje kijken.

Dit topic is bedoeld om te discussiëren over applicaties die in de Google Play store te vinden zijn, de prijzen, de toestellen waarop je apps wil laten werken, problemen met applicaties, prijzen van applicaties en wat dan ook maar te maken heeft met de Google Play Store! Helaas is er nog steeds geen PayPal-functionaliteit beschikbaar om betalingen te doen in de Store en is het in Nederland hedentendage alleen mogelijk om te betalen via CreditCard (zowel een echte, als een virtuele) In het buitenland is er in enkele landen en bij enkele providers een mogelijklheid om te betalen via de provider zelf, het zogenaamde 'carrier billing'. Dit zal uiteraard in de loop der tijd ook wel in Nederland worden uitgevoerd, net als PayPal...? Definitieve data / plannen zijn hier helaas nog niet voor! CC only dus!

Applicaties (en games) variëren in prijzen van enkele tientallen centen tot enkele tientallen euro's...
Vaak zijn er meerdere applicaties te vinden met hetzelfde doel, hierover kan ook worden gediscussieerd worden in dit topic. Voor games is er een los topic, namelijk: Android Games - Discussie & Ervaringen
Verwante en andere interessante topics
  • [b]Changelog[/b]
  • 19-10-09 - Topic gestart
  • 20-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 21-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 22-10-09 - QR codes toegevoegd aan de TS
  • 22-10-09 - TS verdeeld in 2 posts ivm lange code
  • 11-01-10 - Deeltje 3 gestart
  • 17-03-10 - Deeltje 4 gestart
  • 26-04-10 - Deeltje 5 gestart
  • 27-05-10 - TS aangepast naar aanleiding van de GoT Community Android Awards
  • 27-05-10 - Deeltje 6 gestart
  • 04-07-10 - Deeltje 7 gestart
  • 26-08-10 - Deeltje 8 gestart
  • 13-10-10 - Deeltje 9 gestart
  • 08-12-10 - Deeltje 10 gestart
  • 17-01-11 - Deeltje 11 gestart
  • 29-03-11 - TS aangepast naar aanleiding van de GoT Community Android Awards 2nd edition
  • 01-04-11 - Deeltje 12 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft, waarvoor hulde!!
  • 22-06-11 - Deeltje 13 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft, waarvoor hulde!!
  • 30-08-11 - Deeltje 14 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft, waarvoor hulde!!
  • 08-12-11 - Deeltje 15 gestart - TS aangepast naar aanleiding van: Android Market bereikt 10 miljard downloads, waarbij Camiel de banners gemaakt heeft en Wiethoofd een deel vd code!
    Special thanks to the '10 billion download hunting team': CaptJackSparrow, bitjesmaker & Lizard
  • 16-12-11 - Deeltje 16 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft en Wiethoofd wat code!
  • 22-03-12 - Deeltje 17 gestart - TS aangepast naar aanleiding van: Androidmarket verdwijnt
  • 19-10-12 - Deeltje 18 gestart - TS aangepast naar aanleiding van de 3.9.16 Google Play update
  • En natuurlijk de nodige toevoegingen die tussentijds plaatsvinden

In de vorm van het maken van headers, toevoegen van informatie / plaatjes
-TS- is made by CLB-

[Voor 4% gewijzigd door CLB op 25-05-2013 14:15]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zoek een panoramaviewer die 360 graden foto's naadloos/continu kan tonen. Niet een camera app om panorama's te maken dus. Degene die ik tegenkom hebben allemaal nogal hinderlijke beperkingen en/of mindere beoordelingen.

Wie heeft er al ervaring mee en kan er een aanbevelen? Bij voorkeur voorlopig gratis want zo vaak zal ik het nou ook weer niet gebruiken.

En wat is nu eigenlijk precies de aanleiding om dit nieuwe topic te starten als ik vragen mag?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Niet echt. Betaald, matige reviews en primair camera app/panorama maker en geen viewer. Ook moet de panorama gewoon te bekijken zijn door swipen en niet door je device te draaien en moet ie kunnen zoomen en niet gelimiteerd zijn tot minuscule fotoafmetingen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 21:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hmm.. ik heb nog steeds niet de nieuwe Google Play Market versie :(

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:21
CLB schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:10:

Tip van de chef: Helemaal onderaan je lijst met applicaties, staan ook 'Google Play Books' en 'Google Play Movies & TV', deze staan op 'disables' oftewel uitgeschakeld. Deze kun je inschakelen zodat je ze kunt 'gebruiken'. Dat 'gebruiken' is in Nederland eigenlijk niet waar, want je kunt geen content kopen, maar je kunt wel door de apps / functies bladeren en hier en daar een gratis eBookje of filmpje kijken.
Dit lukt me niet? Ik heb geen play books of movies. Verschilt dat per mobiel, heb wel de nieuwe market waa ik een boel heb verwijderd nu :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Grudgie schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:09:
Hmm.. ik heb nog steeds niet de nieuwe Google Play Market versie :(
Gewoon even de APK installeren, werkt erg goed.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:12
Musta schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:29:
[...]

Dit lukt me niet? Ik heb geen play books of movies. Verschilt dat per mobiel, heb wel de nieuwe market waa ik een boel heb verwijderd nu :)
Bij mij was dit niet het geval. Ik moest beide apps opzoeken op Google. Vanuit daar op de 'gratis' knop. Dan opent bij mij de Play Store waar ik ze kan inschakelen.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:40
Irritante aan die is dat als je geen internet verbinding aan hebt staan, hij er geen panorama foto van wil maken en niet opslaat :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 06:57
Waarom een nieuw topic? Er bestaat toch geen max aantal posts per topic meer? Dit maakt het zoeken aanmerkelijk lastiger...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Timocos schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:47:
Irritante aan die is dat als je geen internet verbinding aan hebt staan, hij er geen panorama foto van wil maken en niet opslaat :/
En het is primair een camera/panorama maker app (zoek ik niet en daar betaal je voor want het is een betaalde app) en hij is niet geschikt voor tablets (ik heb alleen maar tablets).

Dus:
PanoramaVIEWER.
360 graden naadloos kunnen bekijken.
Fatsoenlijk werkend (zoomen, niet alleen heel kleine resolutie, swipen, niet alleen device draaien).
Gratis bij voorkeur gezien beperkt gebruik.
En geschikt voor tablets dus. :)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 12:04

Ken.

\m/.([oO]).\m/

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:03:
Waarom een nieuw topic? Er bestaat toch geen max aantal posts per topic meer? Dit maakt het zoeken aanmerkelijk lastiger...
Die heb ik inderdaad ook nooit gesnapt. Er zijn immers genoeg topics met >1000 pagina's..

Ontopic: Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een simpele grafiek bij kan houden om de historie mijn banksaldo te visualiseren. Volgens mij heb ik alle beschikbare cash management apps geprobeerd, maar die hebben alleen een optie voor je inkomsten en uitgaven. Ik wil alleen mijn saldo weergeven en bijhouden.

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-05 07:33
Ken. schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

Die heb ik inderdaad ook nooit gesnapt. Er zijn immers genoeg topics met >1000 pagina's..

Ontopic: Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een simpele grafiek bij kan houden om de historie mijn banksaldo te visualiseren. Volgens mij heb ik alle beschikbare cash management apps geprobeerd, maar die hebben alleen een optie voor je inkomsten en uitgaven. Ik wil alleen mijn saldo weergeven en bijhouden.
Gewoon Excel gebruiken ?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:18
Heeft Yunoo/Afas Personal geen app?

-> Ja dus: http://www.afaspersonal.nl/mobiel.html
Kijk eens of hier de mogelijkheid in zit die je wilt.

[Voor 60% gewijzigd door Jorgen op 20-10-2012 15:30]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:37

Laguna

Connaisseur

Laatste tijd heb ik wel vaak dat als er een update van een app is en je wilt kijken wat er nieuw is, dan krijg je dat vervolgens niet te zien en staat er ook "openen" ipv "bijwerken". Je moet dan eerst weer terug naar het overzicht van mijn apps en vervolgens weer naar de bewuste app.
Ik zit nog wel op de oude play store versie, dus hopelijk is dat in de nieuwe versie verholpen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Laguna schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:25:
Laatste tijd heb ik wel vaak dat als er een update van een app is en je wilt kijken wat er nieuw is, dan krijg je dat vervolgens niet te zien en staat er ook "openen" ipv "bijwerken". Je moet dan eerst weer terug naar het overzicht van mijn apps en vervolgens weer naar de bewuste app.
Ik zit nog wel op de oude play store versie, dus hopelijk is dat in de nieuwe versie verholpen.
Nee dat is nu nog steeds zo (met versie 3.8.17 en 3.9.16). Volgens mij is de update dan eigenlijk gewoon nog net niet klaar om doorgezet te worden. Een beetje raar dat je dan al wel een update-melding krijgt, terwijl het updaten zelf nog niet mogelijk is. Ik heb er zelf ook regelmatig last van.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat gebeurt allang/nog steeds zo ja. Meestal (of altijd?) is even terug gaan naar de geïnstalleerde apps en dan opnieuw de te updaten app aantikken voldoende om dan plotseling toch de update optie zichtbaar te laten worden.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:49
Jammer dat ze bij Widgetsoid de optie hebben weggehaald dat je door 3 keer op de helderheid knop,
kon kiezen voor 10%/50%/100%/Auto, nu is het alleen Uit/50%/100% :(

[Voor 27% gewijzigd door Albert020 op 20-10-2012 19:36]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
Musta schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:29:
[...]

Staat hier ook niet, misschien dat clb op de een of andere manier al een keer toegang heeft gekregen tot die ccontent en het daardoor nu blijft staan, vergelijkbaar met mijn google mu sic.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:39
Als je een app lang ingedrukt houd kan je ze zo allemaal selecteren en in één keer uit je lijst verwijderen (alleen als je alle niet-geinstalleerde apps selecteerd). Was binnen 3 minuten klaar om 321 apps weg te halen :P

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 08:08
De laatste Google+ app heeft bij mij 450MB aan data leeggetrokken (sinds een week geleden). Zie weinig mensen met hetzelfde probleem (wel een aantal), maar ik zou het toch even checken.
maarud schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:46:
Als je een app lang ingedrukt houd kan je ze zo allemaal selecteren en in één keer uit je lijst verwijderen (alleen als je alle niet-geinstalleerde apps selecteerd). Was binnen 3 minuten klaar om 321 apps weg te halen :P
In welk menu precies... Ik ben drie uur bezig geweest, dus handig voor 'later' als ik het weet :9

Ach ik had tijd zat O-)

[Voor 3% gewijzigd door CLB op 20-10-2012 22:42]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MilaNL schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:05:
De laatste Google+ app heeft bij mij 450MB aan data leeggetrokken (sinds een week geleden). Zie weinig mensen met hetzelfde probleem (wel een aantal), maar ik zou het toch even checken.
450MB?! Heeft ie al je foto's en video's opnieuw geupload (automatisch uploaden) over 3G oid?

You save everyone, but who saves you?

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 08:08
SChief schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:46:
[...]

450MB?! Heeft ie al je foto's en video's opnieuw geupload (automatisch uploaden) over 3G oid?
Nee, ik heb heel instant upload uit staan. Ik open die app ook eigenlijk nooit. Het lijkt mij een bug die met zeldzame configuraties voorkomt.

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-06 13:10
Albert020 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:34:
Jammer dat ze bij Widgetsoid de optie hebben weggehaald dat je door 3 keer op de helderheid knop,
kon kiezen voor 10%/50%/100%/Auto, nu is het alleen Uit/50%/100% :(
Anders notification toggler gebruiken, die kan dat wel

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:49
EJPostema schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:36:
[...]

Anders notification toggler gebruiken, die kan dat wel
Bedankt man, deze werkt veel fijner d:)b

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bedankt voor de tip! Ik zal Excel gelijk van Google Play downloaden!
Oh, wacht.. ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

• Cyleo
Hier ook een flinke schoonmaak gehouden, ook nog wat oude vergeten pareltjes weer opnieuw geinstalleerd. Wel leuk om terug te zien wat je allemaal ooit geinstalleerd hebt, niet handig voor volgende toestellen ;)

• lekzzz
Ken. schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik zal Excell gelijk van Google Play downloaden!
Oh, wacht.. ;)
Dacht je dat het niet bestond?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
Excell bestaat niet, Excel voor Android ook niet, Android-apps die kunnen werken met Excel-bestanden is iets anders ;)

• agoNITE
Oe, handige tip! Was hierdoor in 5 minuten klaar :p

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Iemand enig idee of er zoiets is als f.lux maar dan voor je telefoon. Fixed helderheid maar de kleurtemperatuur die hij aanpast naarmate de tijd verstrijkt zich aanpast?

Net iets anders dan automatische helderheid. Root of niet root boeit geen fuck.

[Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 22-10-2012 00:56]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Smultie
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:54:
Root of niet root boeit geen fuck.

F.lux zelf is al een poosje bezig voor Android. Sommigen noemen Google Play: Lux Auto Brightness - Free als een alternatief, maar daar ben ik 't persoonlijk niet mee eens.

• lekzzz
filenox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 22:40:
Excell bestaat niet, Excel voor Android ook niet, Android-apps die kunnen werken met Excel-bestanden is iets anders ;)
Als je een Android App neemt die dat kan en van te voren een Excel bestand op de computer maakt kan je daarna toch bewerken op je telefoon? Maar kijk anders gerust eens hier naar

[Voor 13% gewijzigd door lekzzz op 22-10-2012 15:18]

• Orian
  • Niet online
Op de één of andere manier lukt me dit niet. Waar moet je ze precies ingedrukt houden? 'Gewoon' in de lijst met alle apps? Ik krijg ze wel één voor verwijdert via het icoontje daar, maar mijn vinger erop houden (lang indrukken) doet niets?
Android 2.3.6 overigens, kan het misschien alleen bij nieuwere?

• Smultie
  • Niet online
lekzzz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 07:58:
[...]

Als je een Android App neemt die dat kan en van te voren een Excell bestand op de computer maakt kan je daarna toch bewerken op je telefoon? Maar kijk anders gerust eens hier naar
Waarom noem je het Excel met twee keer de l ?

• Smultie
  • Niet online
Orian schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:03:
[...]

Op de één of andere manier lukt me dit niet. Waar moet je ze precies ingedrukt houden? 'Gewoon' in de lijst met alle apps? Ik krijg ze wel één voor verwijdert via het icoontje daar, maar mijn vinger erop houden (lang indrukken) doet niets?
Heb je wel Play Store v3.9.16?

• Orian
  • Niet online
Smultie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

Heb je wel Play Store v3.9.16?
Jup, heb bijv. wel de mogelijkheid tot een verlanglijstje. Ik vermoed dat ik in de verkeerde lijst zit ofzo, maar heb geen idee wat dan de goede is :+

• anandus
  • Niet online
[...]

Hier hetzelfde probleem.
Ik denk dat het alleen bij Android 4.0 en hoger kan?

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Smultie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

Waarom noem je het Excel met twee keer de l ?
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij dubbelpost :+
Jullie dachten allebei dat het zo hoorde.. Heb mij er ook schuldig aan gemaakt (de dubbele L dan..)

Bedankt voor de tips overigens allemaal :)

• agoNITE
[...]

Sowieso werkt het alleen in de nieuwste Play Store (3.9.16 zoals hier boven ook al aangegeven) versie.
Als je die hebt ga je naar 'Mijn Apps' > 'Alle' > daar 1 app de je wil verwijderen lang indrukken > vervolgens alle andere apps die je zou willen verwijderen 1x aantikken.

[Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 22-10-2012 10:27]

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
Je moet de naam van de app zelf ingedrukt houden, niet het icoontje om te verwijderen :+

Daarna werkt het gewoon als een lijstje, elke andere app waar je op klikt wordt ook geselecteerd.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 12:34
Weet iemand een app die ervoor zorgt dat de notificatie bar altijd beschikbaar is (hoeft niet zichtbaar - maar wel toegankelijk)? Heb Bird Bar geprobeerd, maar denk dat ik hem niet snap want krijg met geen mogelijkheid de notificatie bar naar voren in fullscreen apps. Verder vindt ik helaas weinig. (root = beschikbaar)

site

• Orian
  • Niet online
agoNITE schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Sowieso werkt het alleen in de nieuwste Play Store (3.9.16 zoals hier boven ook al aangegeven) versie.
Als je die hebt ga je naar 'Mijn Apps' > 'Alle' > daar 1 app de je wil verwijderen lang indrukken > vervolgens alle andere apps die je zou willen verwijderen 1x aantikken.
Maardiweb schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:17:
Je moet de naam van de app zelf ingedrukt houden, niet het icoontje om te verwijderen :+

Daarna werkt het gewoon als een lijstje, elke andere app waar je op klikt wordt ook geselecteerd.
Hmm, ik heb de nieuwste versie en zit in die lijst, en druk op de naam. Werkt niet. Als ik na een tijdje (2 seconden of een halve minuut, maakt niet uit) loslaat gaat hij naar de pagina van de app in de playstore. Nooit krijg ik de vraag/mogelijkheid om hem te verwijderen (alleen één voor één via het icoontje rechts).

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Smultie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 06:24:
[...]

[afbeelding]

F.lux zelf is al een poosje bezig voor Android. Sommigen noemen Google Play: Lux Auto Brightness - Free als een alternatief, maar daar ben ik 't persoonlijk niet mee eens.
jazeker badass :>

Alleen jammer dat die niet werkt op mijn Arc S... Misschien sideloaden maar niet echt een nette oplossing.

[Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 22-10-2012 17:42]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• anandus
  • Niet online
[...]
Niet bij mij. Zelfde als Orian.
Maar heb jij Android 4.x?

• LostinFFM
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-06 10:52
[...]

Na op de Wildfire S van m'n vriendin een GingerBread ROM te hebben geinstalleerd was het ook niet meer mogelijk om meerdere apps tegelijk te verwijderen. Het is daarom bijna zeker om te zeggen dat het dus niet mogelijk is op versies ouder dan ICS, al laat ik dit graag open voor verdere discussies.

• lekzzz
Ken. schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:08:
[...]

Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij dubbelpost :+
Jullie dachten allebei dat het zo hoorde.. Heb mij er ook schuldig aan gemaakt (de dubbele L dan..)

Bedankt voor de tips overigens allemaal :)
haha heb het inderdaad aangepast, bleek in m'n woordenboek van de One X te zitten :)

• Orian
  • Niet online
LostinFFM schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:45:
[...]

Na op de Wildfire S van m'n vriendin een GingerBread ROM te hebben geinstalleerd was het ook niet meer mogelijk om meerdere apps tegelijk te verwijderen. Het is daarom bijna zeker om te zeggen dat het dus niet mogelijk is op versies ouder dan ICS, al laat ik dit graag open voor verdere discussies.
Bedankt, jammer dat er zo'n beperking is. Maar even wachten op android 4 voor mijn mobiel dan.

• agoNITE
anandus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:44:
[...]
Niet bij mij. Zelfde als Orian.
Maar heb jij Android 4.x?
4.1.2 idd. Maar als één voor één wel werkt, zou je bijna denken dat die andere manier ook werken moet!

• w00key
  • Laatst online: 11:09
Meh. Heeft iemand nog een beetje relaxte todo list/shopping list app gevonden? Alles is of veel te veel klikken nodig, of *lelijk*. Appie heeft wel een simpel lijstje maar je kan geen lijsten opslaan als template, voor dingen die je elke week moet halen.

• anandus
  • Niet online
Wel apart dat de Play Store App zo verschillend werkt op verschillende versies van Android.
Snap niet waarom dat zo zou zijn? Wat zou de reden zijn?

• w00key
  • Laatst online: 11:09
anandus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:54:
Wel apart dat de Play Store App zo verschillend werkt op verschillende versies van Android.
Snap niet waarom dat zo zou zijn? Wat zou de reden zijn?
Recentere 4.x apparaten zien er voor de devs heel anders eruit zien dan telefoons uit de 2.2, 2.3 tijdperk. Ze doen niet meer idioot met flash geheugen iig, nu heb je geen gezeik meer met ruimte.

Bij Google cheaten ze vaak door gewoon alles onder ICS niet of slechter te ondersteunen, zie Google Agenda (4.0 nodig) of Play Store (4.x werkt heel veel vlotter dan 2.x, ondanks dat 12MB van de kostbare phone storage op de Desire gebruikt wordt door market updates).

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 07:51
niet heel raar toch? Windows 7 werkt ook heel anders dan XP. Gewoon omdat je de nieuwe mogelijkheden van het os kan gebruiken of dat je gewoon een stukje meerwaarde tov de vorige versie wilt creëren. In die zin is het eigenlijk al heel wat dat je die versie kan krijgen op 2.3.

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
w00key schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:50:
Meh. Heeft iemand nog een beetje relaxte todo list/shopping list app gevonden? Alles is of veel te veel klikken nodig, of *lelijk*. Appie heeft wel een simpel lijstje maar je kan geen lijsten opslaan als template, voor dingen die je elke week moet halen.
Wat mij betreft dé todo-list app: wunderlist
Voor minder uitgebreide afvinklinstjes: mobisle notes

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:52
Bedankt voor de tip over meerdere apps tegelijk verwijderen uit de Alle-apps lijst!
Lichtelijk offtopic: hoe kan ik dit topic (en anderen GoT-topics) toevoegen aan Google Reader? Met de vorige stijl was er een rss icoontje te vinden ergens linksboven, maar die is verdwenen na introductie van Tweakers 7. Ook heb ik geprobeerd binnen Google Reader naar dit topic te zoeken, maar die vindt alleen de vorige (deel 17).

• Orian
  • Niet online
baba420 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:56:
Bedankt voor de tip over meerdere apps tegelijk verwijderen uit de Alle-apps lijst!
Lichtelijk offtopic: hoe kan ik dit topic (en anderen GoT-topics) toevoegen aan Google Reader? Met de vorige stijl was er een rss icoontje te vinden ergens linksboven, maar die is verdwenen na introductie van Tweakers 7. Ook heb ik geprobeerd binnen Google Reader naar dit topic te zoeken, maar die vindt alleen de vorige (deel 17).
offtopic:
Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar in o.a. firefox zit er meen ik in de url balk ook een rss icoontje. Voor chrome kun je een extensie downloaden die hetzelfde doet. Dan de link van deze rss kopiëren en toevoegen in google reader.
Ziet er mooi uit:

Ik zweer bij Swype, heb Swiftkey 3 ook aangeschaft (10 cent) en SlideIt ook (ook 10 cent)
Toch maar is SwiftKey installeren om te kijken of dat imho even goed werkt als Swype :)

EDIT: Huh je kunt toch al sliden / swypen bij Swiftkey? Ik kan alleen letters typen? |:(
Zal wel aan mij liggen, typen doe ik niet aan... Wacht wel op Swiftkey Flow dan, dat lijkt me love-ly! _/-\o_

[Voor 34% gewijzigd door CLB op 25-10-2012 18:00]

• Cyleo
CLB schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:49:
Ziet er mooi uit:
[afbeelding]
[video]
Ik zweer bij Swype, heb Swiftkey 3 ook aangeschaft (10 cent) en SlideIt ook (ook 10 cent)
Toch maar is SwiftKey installeren om te kijken of dat imho even goed werkt als Swype :)

EDIT: Huh je kunt toch al sliden / swypen bij Swiftkey? Ik kan alleen letters typen? |:(
Zal wel aan mij liggen, typen doe ik niet aan... Wacht wel op Swiftkey Flow dan, dat lijkt me love-ly! _/-\o_
Nee? Swiftkey ondersteunt nog geen swype bewegingen hoor ;)
Nee dacht ik even, daarom blijf ik nu nog lekker Swypen, kijk wel weer met SwiftKey Flow :)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:10
Ik gebruik nu al een tijd Any.Do. Vind het een fijne takenlijst. Goede widgets ook.

To dare is to do

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:15

Arethusa

Niet die server

Heb je Evernote(http://evernote.com/) al eens bekeken? Naast een Android app kun je hem ook vanuit de browser gebruiken. Erg fijn allemaal.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:25
Arethusa schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:22:
[...]Heb je Evernote(http://evernote.com/) al eens bekeken? Naast een Android app kun je hem ook vanuit de browser gebruiken. Erg fijn allemaal.
Of vanaf je desktop, inclusief integratie in bijvoorbeeld outlook.

Sometimes you need to plan for coincidence

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-05 19:43
Ik gebruik daar http://catch.com voor. Zelfde idee en ook over meerdere apparaten te benaderen en vanaf de browser.

Je kan ook notities delen en todo lijstjes maken. Weet niet of Evernote dat kan.

Catch bevalt me prima :)

[Voor 25% gewijzigd door Ruvetuve op 26-10-2012 10:11. Reden: toevoegingen]

• QwaftZefoni
  • Laatst online: 28-05 15:45
ik gebruik Enhanced Email icm Business Calender voor MS Exchange mail en afspraken van t werk. Dat werkt prima maar ik vind de vormgeving van Enhanced Email nou niet bepaald sexy. Zijn er mooier vorm gegeven alternatieven?

• Laguna

Laguna

Connaisseur

[...]

Dit werkt inderdaad prima, echter wil ik soms wel eens even kijken of er bij een app nog recente ontwikkelingen zijn geweest alvorens ik de app verwijder. Alleen nadat je dan de app verwijderd hebt sta je weer vrolijk bovenin je lijst met apps en moet je weer helemaal naar beneden scrollen :X

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 06:57
QwaftZefoni schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:07:
ik gebruik Enhanced Email icm Business Calender voor MS Exchange mail en afspraken van t werk. Dat werkt prima maar ik vind de vormgeving van Enhanced Email nou niet bepaald sexy. Zijn er mooier vorm gegeven alternatieven?
Ik gebruik S-Planner, niet in Play Store, maar geport van S3 naar S2. Staat ergens op xda. Weet niet of de port universeel is. Als widget gebruik ik Calendar Widget ( Google Play: Calendar Widget)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:28
QwaftZefoni schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:07:
Exchange kan toch gewoon met de normale stock applicaties? Een van mijn e-mail accounts is, naar mijn weten, gewoon een Exchange account namelijk...

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 13:32
Volgens mij nog niet gepost hier maar Grand Theft Auto 3 is nu in de aktie voor 92cent

Google Play: Grand Theft Auto III#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yb2Nrc3Rhci5ndGEzIl0.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Anoniem: 179986

Wat is een mediaplayer die de hardware voluit kan benutten? Ik heb een MHL > HDMI adapter voor mijn S3 en ik zou toch eens 1080p materiaal met ondertiteling willen uitproberen.

De standaard videoplayer ondersteunt niet alle audio en VLC toont artifacts.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 20:39

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MX videoplayer? Bij mij loopt 'n aantal series trouwens soepeler via de ES file explorer speler. Maar die speelt weer niet alles af.

• Smultie
  • Niet online
Google Play: MX Player

MX player inderdaad!

[Voor 28% gewijzigd door Smultie op 26-10-2012 18:28]

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:39

dbzfan

Nee.

Ik gebruik BS player
Dice Player :)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-06 10:44
GTA 3 voor 0,92 euro! Wel 9 cent belasting...... sinds wanneer betaal je sowieso extra belasting bij apps??

Anoniem: 179986

MX Player getest en met een custom ffmpeg codec werkt ook DTS audio. Toppertje.

Edit:
Dat is: deze ffmpeg build downloaden, de bestanden ergens in een mapje op je phone zetten, bij decoder deze map selecteren en dan audio door software laten decoderen. Video kan gewoon hardware. 1080p met DTS op de S3 :*)

[Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 179986 op 26-10-2012 23:54]

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CLB in "Google Play & Androidapps - Deel 17"

Ziet er inderdaad leuk uit, alleen jammer dat het dan weer niet consequent is doorgevoerd. Zodra een app is bijgewerkt wordt het app icon namelijk niet getoond.

• QwaftZefoni
FabianNL schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:54:
[...]

Exchange kan toch gewoon met de normale stock applicaties? Een van mijn e-mail accounts is, naar mijn weten, gewoon een Exchange account namelijk...
Stimmt, maar ik wil als in Business Calender ook kan zelf kleurstelling, signalering ed instellen ipv het zwart/wit van de stock E-mail client

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ziet er goed uit, ik ben al tevreden gebruiker van SwiftKey en heb me meteen maar even aangemeld voor de beta.

Ik ben niet gek maar in eerdere versies van Swiftkey zat al een spprt swype ingebouwd, blijkbaar is dat er nu weer uitgehaald in de huidige versie.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• -Burner-
  • Laatst online: 01-06 19:18
(jarig!)
tobitronics schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:48:
GTA 3 voor 0,92 euro! Wel 9 cent belasting...... sinds wanneer betaal je sowieso extra belasting bij apps??
Thanks! Heb m ook gedownload. Misschien voor deze prijs vanwege gta5?

Volgens mij komt er overigens support voor swype in de nieuwe swift key

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Ik heb nog steeds geen goede DLNA app gevonden :/ Ik zoek een app die puur fungeert als controller, zodat mijn Android apparaat media van server A kan pushen naar renderer X.
  • Veel apps kunnen alleen media sturen vanaf het android apparaat naar een renderer of zelf media ontvangen van een server
  • De apps die wél kunnen wat ik wil (zoals BubbleUpnp ofzo) die sturen de muziek, dit is even te besturen maar doe je een minuutje niks met je android apparaat dan krijg je elke keer bij een actie (ander liedje, pauze enz.) een time-out en er gebeurt niks, lijkt dus alsof er niks aankomt bij de renderer.
Wie o wie weet voor mij een app die wél goed werkt?

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-05 20:39
Vandaag is de smartglass app van xbox dan eindelijk online gekomen, een must have voor alle xbox gebruikers dacht ik zo :+
Google Play: Xbox SmartGlass

[Voor 10% gewijzigd door Sjoerd611 op 28-10-2012 18:25]

• Smultie
  • Niet online
JT schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:18:
Ik heb nog steeds geen goede DLNA app gevonden :/ Ik zoek een app die puur fungeert als controller, zodat mijn Android apparaat media van server A kan pushen naar renderer X.
  • Veel apps kunnen alleen media sturen vanaf het android apparaat naar een renderer of zelf media ontvangen van een server
  • De apps die wél kunnen wat ik wil (zoals BubbleUpnp ofzo) die sturen de muziek, dit is even te besturen maar doe je een minuutje niks met je android apparaat dan krijg je elke keer bij een actie (ander liedje, pauze enz.) een time-out en er gebeurt niks, lijkt dus alsof er niks aankomt bij de renderer.
Wie o wie weet voor mij een app die wél goed werkt?
Google Play: MediaHouse UPnP / DLNA Browser geeft bij opstarten een keuze voor een "Play From" en "Play To" device. Kan hier niet testen of 't werkt, want heb alleen maar een DLNA-server.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Die werkte helaas ook niet goed ;( Had ik ook al geprobeerd.

• Smultie
  • Niet online
Sjoerd611 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:24:
Vandaag is de smartglass app van xbox dan eindelijk online gekomen, een must have voor alle xbox gebruikers dacht ik zo :+
Google Play: Xbox SmartGlass
Jezus, lijkt wel een Windows Phone-app zo. Ik snap dat 't daar ook vandaan komt, maar een klein beetje moeite doen om als een Android-app te ogen had Microsoft toch wel gesierd imho.

• gwystyl
  • Laatst online: 11:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JT schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:31:
Die werkte helaas ook niet goed ;( Had ik ook al geprobeerd.
En Upnplay?

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
die heb ik ook, werkt goed!

edit: o je wilt ook een andere display... geen idee of dat werkt

[Voor 55% gewijzigd door Mr.Nobody op 28-10-2012 21:38]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:07

J-P

Syntax erro....

localjoost.nl schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:34:
Weet iemand een app die ervoor zorgt dat de notificatie bar altijd beschikbaar is (hoeft niet zichtbaar - maar wel toegankelijk)? Heb Bird Bar geprobeerd, maar denk dat ik hem niet snap want krijg met geen mogelijkheid de notificatie bar naar voren in fullscreen apps. Verder vindt ik helaas weinig. (root = beschikbaar)
Smart statusbar is daar ideaal voor, top app.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 20:35
Voor iedereen die ondertitels wil downloaden vanaf zijn Android toestel naar een netwerkmap of sd-kaart van de telefoon:

Google Play: Subtitle Downloader

• Cyleo
Smultie schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:36:
[...]

Jezus, lijkt wel een Windows Phone-app zo. Ik snap dat 't daar ook vandaan komt, maar een klein beetje moeite doen om als een Android-app te ogen had Microsoft toch wel gesierd imho.
Vind het niet zo erg, ben al lang blij dat ze het doen en de app werkt goed ;)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:40

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn er ook apps beschikbaar die nieuw foto's van een sd kaart kan uitlezen ala iPad icm camera connection kit.
Wil zelf een android tablet aanschaffen, alleen moet het voor de vrouw des huizes ook makkelijk kunnen.

Whatever.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

De nieuwe versie van Google Now is nu beschikbaar op de Play Store.

Grote update met meerdere nieuwe 'cards' zoals je al kon zien op de reviews van Android 4.2.

Btw, alleen voor 4.1

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• QwaftZefoni
QwaftZefoni schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:20:
[...]

Stimmt, maar ik wil als in Business Calender ook kan zelf kleurstelling, signalering ed instellen ipv het zwart/wit van de stock E-mail client
Gebruik nu Touchdown for Tablets als Email / Calender client. Erg fijn.

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 12:34
Held! Doet voor zover ik nu kan zien precies wat ik wil :)

site

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:25
quartex schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 01:11:
De nieuwe versie van Google Now is nu beschikbaar op de Play Store.

Grote update met meerdere nieuwe 'cards' zoals je al kon zien op de reviews van Android 4.2.

Btw, alleen voor 4.1
Ik weet niet of het al langer was, maar Nederlandse voetbalclubs worden nu ook ondersteund! (Ik kan in ieder geval Eredivisie clubs toevoegen :) )

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51
Ik gebruik al jaren andLess als musicplayer, maar helaas is hij niet JeallyBean compatible. Wie weet een goed alternatief?:

Wat voor mij dus niet hoeft: playlisten, zoeken op artist. album covers etc. Ik wil een handig file overzicht zoals in andLess :)

BlaBlaBla

• Smultie
  • Niet online
Niekfct schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Ik weet niet of het al langer was, maar Nederlandse voetbalclubs worden nu ook ondersteund! (Ik kan in ieder geval Eredivisie clubs toevoegen :) )
Ajax en Feyenoord doen 't misschien, maar NEC kan ik bijvoorbeeld niet vinden. Vreemd.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Strider schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:40:
Ik gebruik al jaren andLess als musicplayer, maar helaas is hij niet JeallyBean compatible. Wie weet een goed alternatief?:

[afbeelding]

Wat voor mij dus niet hoeft: playlisten, zoeken op artist. album covers etc. Ik wil een handig file overzicht zoals in andLess :)
Ik gebruik zelf Mortplayer, inclusief widget, omdat die vooral op basis van mappen werkt, en niet zozeer met playlists.

Nomen nescio

Pagina: 1 2 3 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee