Soms kan een reboot/soft reset helpen.
Andere keren uninstall je de app en reinstall je hem.
Probeer eerst eens een reboot/soft reset > ik geloof vol down + power inhouden.
Allemaal gedaan:
- telefoon opnieuw gestart
- recovery mode cache gewist
- Playstore gestopt, cache en gegevens gewist
- Google Maps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Nog steeds geeft play store een update aan voor Google Maps die vervolgens niet geïnstalleerd kan worden en verder worden andere updates niet weergegeven.
Snap er niks meer van...
Toch bedankt voor je hulp uiteraard
[Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 29-12-2019 14:25]
- telefoon opnieuw gestart
- recovery mode cache gewist
- Playstore gestopt, cache en gegevens gewist
- Google Maps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Nog steeds geeft play store een update aan voor Google Maps die vervolgens niet geïnstalleerd kan worden en verder worden andere updates niet weergegeven.
Ik zie sowieso hele oude APK's van Netflix daar online (behalve voor AndroidTV, maar die gaat dan weer niet op je telefoon)
Ik heb verschillende versies getest, zelfs die dat op m'n vrouw haar Samsung staat maar de melding blijft 🙈 enige verschil is Android 9 bij haar en 10 bij mij
Tweetcaster werkt niet meer. Authentication error. Net getwittert via de PC, en schijnt dat het voorbij is met ze. Waarom weet ik nog niet.
Iemand een suggestie voor een andere twitterapp waarbij je ook meer accounts kan toevoegen en die lekker werkt. Voor Android.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Ik kreeg net in mijn mail een .pkpass bestand voor mijn volgende vlucht. Dit is blijkbaar een formaat dat iPhones gelijk snappen en in de Wallet geïntegreerd worden.
Onder Android werkt dit niet out-of-the-box, dus ik vroeg me af of iemand hier bepaalde apps voor geprobeerd heeft en hoe deze bevallen. Ik heb er al een aantal geprobeerd, onder andere vanuit dit lijstje
Mogelijkheid om klantenkaarten toe te voegen (evt adhv templates)
Con
Zet auomatisch een blijvende herinnering in het notificatiescherm
Voor morgen ga ik Flight Pass gebruiken vanwege het slimme icon en de overzichtelijkheid van de app (met 2 boarding passen erin)
Heeft iemand nog andere suggesties?
[Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 28-01-2020 15:31]
Dat heb ik tot nu toe ook gedaan met KLM, maar ik vlieg nu met Lot (Polish Airways). De KLM app maakt inderdaad een mooie boarding pass, maar bij Lot kreeg ik dus die .pkpass bestand als bijlage bij de bevestigingsmail na inchecken. De Lot app is nogal brak, dus daar kon ik nauwelijks mijn boeking bekijken, laat staan een boarding pass maken.
Ik heb Stocard en die opent ook pkpass-bestanden. Ook voor Android Wear
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from. https://kattenoppasleiderdorp.nl PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik heb na de laatste chrome update mijn adresbalk en menu niet meer onderin zitten. Dit had ik via flags zo ingesteld. Opnieuw ingesteld en opnieuw opgestart, cache verwijderd maar het wil niet werken.
Dat heb ik tot nu toe ook gedaan met KLM, maar ik vlieg nu met Lot (Polish Airways). De KLM app maakt inderdaad een mooie boarding pass, maar bij Lot kreeg ik dus die .pkpass bestand als bijlage bij de bevestigingsmail na inchecken. De Lot app is nogal brak, dus daar kon ik nauwelijks mijn boeking bekijken, laat staan een boarding pass maken.
Je kan die toch op het vliegveld printen? Vind ik veel handiger dan thuis en je bent er toch al een paar uur op voorhand.
☻/ Please consider the environment before printing this signature /▌ / \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Met Turkish Airways ben ik thuis 20 minuten bezig geweest met verschillende nummers zonder resultaat (omdat ik niet direct via hun had geboekt). Op het vliegveld was het in een minuut klaar en dan krijg je een printje. Je krijgt daarna sowieso nog een boardingpass, dat is ook op papier.
☻/ Please consider the environment before printing this signature /▌ / \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Eric_Cantona schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:53:
Ik heb na de laatste chrome update mijn adresbalk en menu niet meer onderin zitten. Dit had ik via flags zo ingesteld. Opnieuw ingesteld en opnieuw opgestart, cache verwijderd maar het wil niet werken.
Meer mensen hier last van?
Daar heb ik helaas ook last van .
Enige wat ik tot nu toe heb gevonden is een vorige versie downloaden (bijv.: via APKmirror) de huidige versie verwijderen en dan de vorige versie installeren.
Ik heb vooralsnog teveel tabs open staan waardoor ik daar nog niet aan ben begonnen.
Met Turkish Airways ben ik thuis 20 minuten bezig geweest met verschillende nummers zonder resultaat (omdat ik niet direct via hun had geboekt). Op het vliegveld was het in een minuut klaar en dan krijg je een printje. Je krijgt daarna sowieso nog een boardingpass, dat is ook op papier.
Als iemand zo'n vraag stelt wil hij hoogstwaarschijnlijk gewoon een digitale boarding pass, en geen papieren versie. Als iemand een vraag heeft over een navigatie app adviseer je toch ook geen papieren kaart?
Als iemand zo'n vraag stelt wil hij hoogstwaarschijnlijk gewoon een digitale boarding pass, en geen papieren versie. Als iemand een vraag heeft over een navigatie app adviseer je toch ook geen papieren kaart?
Mij lijkt het meest waarschijnlijk dat iemand dat wil omdat het hem simpeler lijkt/ minder moeite etc. Als het puur gaat om dat er iets op zijn telefoon staat ipv een printje dat op het vliegveld uit een apparaat komt kan hij dat negeren en verder zoeken en anders heb ik hem wat moeite bepaard.
Allen vrij redelijk geprijst. Rhomb is al wat ouder, dat is ook wel te zien, maar speelt erg leuk. Is met reclame helemaal te spelen en zijn iets van 60 levels.
Unpuzzle en UnPuzzleR zijn al wat nieuwer. Ook reclame erin om de zoveel puzzels. Volgens mij heeft Unpuzzle iets van 150 levels. UnPuzzler heeft er 250.
Hoewel ze alle 3 verschillend zijn, is de progressie in moeilijkheid goed te doen. Met alle toevoegingen kom je op een aardig complex plaatje uit, zoals:
Maar doordat je er langzaam doorheen bent gegaan, ziet het er niet zo heel lastig uit. Het speelt erg rustig en is ideaal voor plaspauzes.
Ik zie ze trouwens ook op Armorgames staan (https://armorgames.com/user/kekgame) dus daar kun je ook alvast kijken of je het leuk vind. In de app kun je dus premium aanschaffen om de reclame uit te schakelen (en er is een opt-out voor personalisatie van advertenties). Bij UnpuzzleR krijg je dan ook nog extra puzzels volgens mij, maar zo ver ben ik nog niet. Rhomb is redelijk snel uit te spelen, Unpuzzle ben je al wat langer bezig, maar met die nieuwste moet je dus wel even rustig kijken wat de bedoeling is, maar alsnog enorm interessant.
Ga ik proberen. Dank.
Tweetcaster werkt trouwens weer, maar voor hoelang?
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Je kan die toch op het vliegveld printen? Vind ik veel handiger dan thuis en je bent er toch al een paar uur op voorhand.
Zoals hierboven al genoemd wordt, wil ik het inderdaad liever niet op het vliegveld printen maar op mijn telefoon weergeven. Ik ben uiteraard wel op tijd op het vliegveld, maar zit dan liever te chillen in de lounge dan dat ik nog langs de incheck moet om iets te printen.
Flight Pass bevalt tot nu toe prima, op een fullscreen ad die af en toe langskomt na. Als ik met KLM vlieg staat de boarding pass wel gewoon in de KLM app.
KLM, BA, Virgin en Delta werken in ieder geval altijd goed. Vueling en Easyjet doen het bij mij meestal niet goed. In the app, that is. Nu vlieg ik meestal zakelijk en probeer ik de budget maatschappijen doorgaans links te laten liggen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Eric_Cantona schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:53:
Meer mensen hier last van?
Dit probleem ervaar ik nog steeds, ik heb alle opties in flags geprobeerd onder het kopje duet, maar geen oplossing gevonden.
Iemand een idee? Of evt een ander, op chrome gebaseerde browser waar ik alles van onderuit kan aansturen?
Ik gebruik Plex om soms een serie te kijken. Dat werkt thuis prima. Als ik echter via VPN verbindt dan krijgt mijn NAS een ander IP-adres en werkt Plex niet meer. Iemand een idee of ik bv een tweede IP-adres toe kan voegen in Plex?
pven schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:37:
Ik gebruik Plex om soms een serie te kijken. Dat werkt thuis prima. Als ik echter via VPN verbindt dan krijgt mijn NAS een ander IP-adres en werkt Plex niet meer. Iemand een idee of ik bv een tweede IP-adres toe kan voegen in Plex?
Misschien is je vraag meer iets voor netwerken? Ik ken Plex niet, maar interpreteer je vraag en mogelijk antwoord daarop alsvolgt:
- in je thuisnetwerk heeft je laptop 192.168.1.x
- als je in je thuis netwerk kun je met plex je nas bereiken op 192.168.1.x.
- als je via vpn met je thuisnetwerk verbindt, kun je je nas niet bereiken op dat ip adres
- als je via vpn verbindt wil krijg je namelijk een ip-adres 192.168.2.x
Als dit je situatie is, dan zul je in je vpn server moeten instellen dat als je met je thuisnetwerk verbindt, je in dezelfde ip-range gestopt moet worden als wanneer je fysiek thuis bent.
dbzfan schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:22:
Mensen ervaringen met Rabo wallet icm Android 10? De betaling werkt wel maar de app laat geen pop up meer zien als ik de telefoon bij de pinautomaten houd..
Zelfde met m'n wekker app.. wekker gaat wel af maar lockscreen blijft actief.. dus moet dan telefoon unlocken, naar wekker app gaan en die vervolgens snoozen of uitzetten
Met android 9 had ik deze problemen niet.
Bij mij doet de wallet het nu helemaal niet zonder dat ik mijn telefoon unlock, dus zou ik graag willen weten of je ooit een oplossing gevonden hebt.
Jaren terug heb ik wel eens van het refund-formulier gebruik gemaakt vanwege niet gefixte bugs in apps, waarna ik het bedrag terugkreeg. Zojuist na lange tijd weer gedaan maar nu krijg ik "maar we kunnen geen terugbetaling voor de aankoop uitvoeren omdat deze niet aan ons beleid voldoet".
Ik zie echter niet zo gauw wat nu precies het probleem is
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Ik heb jaaaaaren geleden al eens Bejeweled (heet nu Classic) gekocht, maar sinds mijn vorige telefoon, een Samsung Galaxy S8 heb ik er af en aan problemen mee. Het leek eerst of de resolutie niet fijn ondersteund werd, waardoor hij alleen in landscape kon of bepaalde UI elementen over elkaar heen geschoven stonden.
Sinds ik een Galaxy S20 heb, en vooral na de update naar Android 11 is het weer bal. Ik ben dus op zoek naar een alternatief, maar dan één die GEEN "leuke features" heeft zoals samen spelen met vrienden, facebook koppeling, blije beestjes die je "helpen" (en dus het scherm half vullen).
Als ik in de Play Store zoek op Bejeweled krijg ik bergen mogelijkheden, maar alle opties die ik geprobeerd heb, hebben wel allemaal leuke, onderscheidende nare interfaces.
Weet iemand nog een redelijk klassieke, cleane variant? Liefst één die in portrait stand te spelen is.
gwystyl schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:56:
Ik heb jaaaaaren geleden al eens Bejeweled (heet nu Classic) gekocht, maar sinds mijn vorige telefoon, een Samsung Galaxy S8 heb ik er af en aan problemen mee. Het leek eerst of de resolutie niet fijn ondersteund werd, waardoor hij alleen in landscape kon of bepaalde UI elementen over elkaar heen geschoven stonden.
Sinds ik een Galaxy S20 heb, en vooral na de update naar Android 11 is het weer bal. Ik ben dus op zoek naar een alternatief, maar dan één die GEEN "leuke features" heeft zoals samen spelen met vrienden, facebook koppeling, blije beestjes die je "helpen" (en dus het scherm half vullen).
Als ik in de Play Store zoek op Bejeweled krijg ik bergen mogelijkheden, maar alle opties die ik geprobeerd heb, hebben wel allemaal leuke, onderscheidende nare interfaces.
Weet iemand nog een redelijk klassieke, cleane variant? Liefst één die in portrait stand te spelen is.
Ik heb net even de door jou genoemde Bejeweled Classic geïnstalleerd (oh, throwback time ). Ik zie geen rare UI dingen. En prima in portrait stand. Volgens mij ondersteunt het spel zelfs geen landscape, dus raar dat het bij jou wel geforceerd wordt. Verder heb ik geen aanpassingen gedaan als force full screen of zo. Ik heb dan wel geen S20, maar een Note 10. Ook even geprobeerd op een Poco X3, geen probleem. Ik zou bijna denken dat het exemplarisch is, maar als je zowel op je Galaxy S8 als nu op je S20 problemen hebt, denk ik bijna dat er ergens iets met je telefooninstellingen fout zit.
Ik heb net even de door jou genoemde Bejeweled Classic geïnstalleerd (oh, throwback time ). Ik zie geen rare UI dingen. En prima in portrait stand. Volgens mij ondersteunt het spel zelfs geen landscape, dus raar dat het bij jou wel geforceerd wordt. Verder heb ik geen aanpassingen gedaan als force full screen of zo. Ik heb dan wel geen S20, maar een Note 10. Ook even geprobeerd op een Poco X3, geen probleem. Ik zou bijna denken dat het exemplarisch is, maar als je zowel op je Galaxy S8 als nu op je S20 problemen hebt, denk ik bijna dat er ergens iets met je telefooninstellingen fout zit.
Hmmm dat is vreemd; ik had het zoals gezegd al op de S8, en tussendoor even op een S10+, en nu op de S20 krijg ik hem alleen maar in landscape.
Ik heb al geprobeerd om de resolutie te veranderen, fullscreen wel of niet te forceren, openen in venster, automatisch draaien uitzetten
De Note 10 is qua hard- en software praktisch gelijk aan de S10+/S20, dus ik vind het wel vreemd dat het bij jou dan wel gewoon werkt en bij mij niet. Ik ga nog even verder zoeken/puzzelen met instellingen. Als iemand nog tips heeft hou ik me aanbevolen.....
Zo te zien ben ik niet de enige, maar ik heb nog geen oplossing gevonden.
Op de S8 had ik problemen al in 2017 zie ik in mijn mail; toen heb ik EA gemaild maar nooit antwoord gekregen.
Zoals je ziet zitten wat van de hulpknoppen rechtsonderin dwars door de jewels heen.
Het landscape probleem is van later volgens mij.
[Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 13-01-2021 11:39]
Hmmm dat is vreemd; ik had het zoals gezegd al op de S8, en tussendoor even op een S10+, en nu op de S20 krijg ik hem alleen maar in landscape.
Ik heb al geprobeerd om de resolutie te veranderen, fullscreen wel of niet te forceren, openen in venster, automatisch draaien uitzetten
De Note 10 is qua hard- en software praktisch gelijk aan de S10+/S20, dus ik vind het wel vreemd dat het bij jou dan wel gewoon werkt en bij mij niet. Ik ga nog even verder zoeken/puzzelen met instellingen. Als iemand nog tips heeft hou ik me aanbevolen.....
[... ]
Zoals je ziet zitten wat van de hulpknoppen rechtsonderin dwars door de jewels heen.
Het landscape probleem is van later volgens mij.
Zoals je ziet, geen eigenaardigheden op mijn Note 10..
[Voor 14% gewijzigd door Of-Aaargh op 13-01-2021 11:49]
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb de nieuwste versie gedeïnstalleerd, en ben begonnen met het installeren van apk's van oude versies. Eerst versie 2.5.0, toen 2.7.4, toen 2.8, toen 2.9.8. Versie 2.5 gaf de UI mixup dingen die ik eerder noemde, maar stond wel gewoon netjes in portrait. Alle updates die volgden veranderden de oriëntatie niet, maar losten de UI problemen wel op, dus inmiddels zit ik weer op dezelfde versie als vorige week, gewoon uit de Play Store.
Ik weet niet wat het probleem nu was, want ik heb Bejeweled al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, cache leeg gehaald, data verwijderd etc. Ook had ik het probleem zowel op mijn oude S8 als op de S20. Ik ging er dus van uit dat het een probleem vanuit EA/Bejeweled was, maar blijkbaar stond er op mijn telefoon een bestandje of instelling fout die met migreren van de S8 naar de S20 meeverhuisd is.
Edit: te vroeg gejuicht. Blijkbaar heeft de laatste update toch invloed, want nu staat hij weer alleen in landscape. Bij versie 2.9.8 staat hij nog goed, versie 2.9.9 uit de Play Store (van 23 juli 2020) gooit de boel op zijn kant
[Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 20-01-2021 09:10]
Ik heb dit weekend afscheid genomen van mijn geliefde Lumia 950XL en heb nu een LG Velvet Dual Screen. Ik heb alle apps die ik gebruikte over kunnen zetten, behalve 1. Ik luister redelijk veel naar podcast, zowel op mijn smartphone als op mijn 2 Windows 10 PC's. Ik ben op zoek naar een podcatcher die zowel op Android als op Windows werkt en die kan synchroniseren tussen mij 3 devices. Ik heb geen problemen met eenmalige aanschafkosten maar om voor zo iets basaal een abonnement af te sluiten gaat me iets te ver. Ik heb alle multiplatform podcatchers van de Wikipedia pagina al geprobeerd. Ook een zoektocht via google leverde weinig nuttigs op. Ben ik op zoek naar iets wat niet bestaat?
Bestaat er en app waarmee je op bepaalde tijden de notificaties van bepaalde apps uit kunt zetten?
Voor het beeld: ik wil na werktijd niets meer van Outlook of Teams binnenkrijgen, maar dan moet ik iedere keer alle notificaties uitzetten, en dat dan de volgende werkdag weer aanzetten. Ik heb Tasker, maar ook daar kan ik niet vinden of dit mogelijk is.
Het betreft overigens een Samsung A71 welk niet ge-root is.
Voor het beeld: ik wil na werktijd niets meer van Outlook of Teams binnenkrijgen, maar dan moet ik iedere keer alle notificaties uitzetten, en dat dan de volgende werkdag weer aanzetten. Ik heb Tasker, maar ook daar kan ik niet vinden of dit mogelijk is.
Bij Outlook kan je een 'niet storen' profiel instellen, voor zover ik weet:
1. Linksboven op je account klikken;
2. Nu verschijnt een zij menu met bovenin je e-mail adres. rechts naast het e-mail adres staat een bel, die selecteren;
3. Nu kom je in het 'niet storen' profiel.
Bij teams werkt het ongeveer hetzelfde:
4. Linksboven op je account klikken;
5. Nu verschijnt een zij menu met halverwege de optie 'meldingen';
6. Vervolgens naar de optie 'stiltetijd'.
Bij het 'niet storen' profiel (Outlook) en 'stiltetijd' (Teams) kan je instellen dat je buiten werktijd en in het weekend niet gestoord wilt worden.
Bij Outlook kan je een 'niet storen' profiel instellen, voor zover ik weet:
1. Linksboven op je account klikken;
2. Nu verschijnt een zij menu met bovenin je e-mail adres. rechts naast het e-mail adres staat een bel, die selecteren;
3. Nu kom je in het 'niet storen' profiel.
Bij teams werkt het ongeveer hetzelfde:
4. Linksboven op je account klikken;
5. Nu verschijnt een zij menu met halverwege de optie 'meldingen';
6. Vervolgens naar de optie 'stiltetijd'.
Bij het 'niet storen' profiel (Outlook) en 'stiltetijd' (Teams) kan je instellen dat je buiten werktijd en in het weekend niet gestoord wilt worden.
Interessant, dank je! Dit gaat sowieso wel wat helpen. Nu nog iets dat het automatisch doet.
Interessant, dank je! Dit gaat sowieso wel wat helpen. Nu nog iets dat het automatisch doet.
Dat gaat automatisch. Tenminste, volgens een vast schema (zeg maar alle notificaties buiten 09:00 - 17:00 uitschakelen). Als je variabele werkuren hebt dan is dat wat lastiger.
Dat gaat automatisch. Tenminste, volgens een vast schema (zeg maar alle notificaties buiten 09:00 - 17:00 uitschakelen). Als je variabele werkuren hebt dan is dat wat lastiger.
Dit klinkt helemaal zoals ik het hebben wil. Ik ga erin duiken. Nogmaals dank!
Aangezien ik op zoek ben naar een andere compacte transparante kalender widget voor op m'n home screen (Smooth Calendar toont om één of andere reden niet meer extra kalenders die ik handmatig import in Google agenda), viel mij op dat je tegenwoordig middels de Play Store app niet meer bij een nog niet geïnstalleerde app kan zien wanneer deze voor het laatst geüpdatet is, alleen nog de datum wanneer de app voor het eerst was uitgebracht.
Kijk ik eroverheen of is dit wederom een onbegrijpelijke aanpassing van Google?
Ik zocht een soortgelijke app waarmee je automatisch notificaties van bepaalde apps en telefoontjes tijdelijk kunt blokkeren tijdens weekend/vakantie. En als je dan weer gaat werken ze weer automatisch tevoorschijn komen. Ik kon die niet vinden in de Play store en heb daarom zelf een app gebouwd, samen met een bevriende UX designer. Hij heet: Hush: Apps & nummers blokkeren.
Zie ook dit topic voor meer informatie. Wellicht voor jouw use case ook een oplossing.
Ik zocht een soortgelijke app waarmee je automatisch notificaties van bepaalde apps en telefoontjes tijdelijk kunt blokkeren tijdens weekend/vakantie. En als je dan weer gaat werken ze weer automatisch tevoorschijn komen. Ik kon die niet vinden in de Play store en heb er daarom zelf 1 gebouwd. Hij heet: Hush: Apps & nummers blokkeren.
Zie ook dit topic voor meer informatie. Wellicht voor jouw use case ook een oplossing.
Deze app is fantastisch!
Ik heb hem er sinds een maand of twee op staan, en betaal er inmiddels ook voor. Hulde!
Ziet er leuk uit! Maar ik zou liever een eenmalig aankoopbedrag zien dan elke keer 4 euro in abonnement te moeten betalen.
Wat betreft de originele vraag van @pven: in Teams kun je in elk geval heel fijnmazig de meldingen configureren. Ik heb de meldingen geblokkeerd in het weekend en buiten mijn kantooruren. In Outlook kan dat helaas niet. Al kun je daar wel per account bv. alle notificaties of alle behalve favorieten aan- en uitzetten.
Of-Aaargh schreef op maandag 6 september 2021 @ 07:50:
Ziet er leuk uit! Maar ik zou liever een eenmalig aankoopbedrag zien dan elke keer 4 euro in abonnement te moeten betalen.
Wat betreft de originele vraag van @pven: in Teams kun je in elk geval heel fijnmazig de meldingen configureren. Ik heb de meldingen geblokkeerd in het weekend en buiten mijn kantooruren. In Outlook kan dat helaas niet. Al kun je daar wel per account bv. alle notificaties of alle behalve favorieten aan- en uitzetten.
Die opties heb ik gebruikt totdat ik Hush tegen kwam.
In Outlook kan het wel: open Outlook, klik linksboven op je profiel, klik dan op het belletje, en daar heb ik via 'During work hours' een-en-ander in kunnen stellen.
En die 4 euro per jaar vind ik het meer dan weer. Beetje rust buiten kantoortijd is wel fijn.
Ik heb hem er sinds een maand of twee op staan, en betaal er inmiddels ook voor. Hulde!
Haha, bedankt voor de complimenten. We krijgen ook enthousiaste reacties en reviews vanuit de hele wereld. Zeker met het vele digitaal thuiswerken door de lockdowns is een goede balans tussen werk/privé vinden steeds lastiger. Hush kan daarbij een fijn hulpmiddel zijn.
@wian Verdiep je eens in de werking van een buienradar en het bijbehorende alarm. Dan snap je misschien beter waarom het misgaat. En waarom alle Buienalarm apps er regelmatig naast zitten.
Behalve dat deze, een ook buienrdar, alleen toegang hebben tot je locatie als de app actief wordt gebruikt, wat de waarschuwingen redelijk nutteloos maken als je onderweg bent. Niet dat ik een betere app weet.
Ik kocht laatst grand theft auto: san andreas maar helaas crasht de game bij het opstarten. Ik heb een Samsung galaxy s20 SE dus aan de hardware zal het niet liggen. Iemand die een oplossing weet?
Wat ik zelf heb gedaan is cash en geheugen legen.
[Voor 11% gewijzigd door Tincahunter op 22-09-2021 09:21]
Tincahunter schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:20:
Ik kocht laatst grand theft auto: san andreas maar helaas crasht de game bij het opstarten. Ik heb een Samsung galaxy s20 SE dus aan de hardware zal het niet liggen. Iemand die een oplossing weet?
Wat ik zelf heb gedaan is cash en geheugen legen.
Het schijnt een issue te zijn met Android 11 en Rockstar is te lui om het te fixen...
Ik heb wat apps die ik wil delen in FamilyBib maar dit kan maar met apps gekocht na een bepaalde datum. Weet iemand wat je kan doen met apps die ouder zijn?
Ik gebruik Nova prime al meer dan 10 jaar met plezier en dus wil ik hem gerust eens opnieuw kopen (credit genoeg bij Rewards app) maar dat is geen optie zo te zien?
Edit: dit kan enkel als de dev dat zelf toelaat. Ik heb een berichtje gestuurd maar ze zijn het niet van plan. Enige optie is opnieuw kopen met ander account.
[Voor 20% gewijzigd door superiscch op 05-04-2022 21:33]
Bedankt hiervoor! Zojuist geïnstalleerd en nu werkt de game weer! Die Reddit poster heeft alleen een mod geïnstalleerd in de APK van wat ik uit de comments op kan maken. Lijkt dus onschuldig te zijn.
Ik zoek een gratis app in de Play Store, waarbij ik twee afbeeldingen kan 'mergen'... Klinkt makkelijk, heb van alles gedownload en getest, maar ze mergen alles automatisch, brushen dingen weg en dat is niet wat ik zoek.
Ik wil op m'n telefoon een soortgelijke afbeelding als hierboven gebruiken, waarbij ik rechtsonder alleen nog een laatste vierkante afbeelding toevoeg, zodat ik een grid krijg van 6 bij 6 vakjes. Exporteren naar een bestand in hoge-resolutie is gewenst, maar anders maak ik wel een screenshot en knip die in een vierkant.
Met 'Paint' op de PC, kan ik zoiets nog doen, alleen die heb ik volgende week niet op zak Iemand?
PS. Adobe en dergelijke kan dat vast, maar heb geen zin om een account aan te maken voor zoiets eigenlijk.
EDIT: En dat is (gelukkig) altijd, net na het plaatsen vond ik Cut and Paste Photos, die dat redelijk kan.
Daar is echter geen 'vierkante' knipmogelijkheid aanwezig, waardoor dat op het oog wat lastig werkt.. Iemand?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM 512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hebben jullie ook gemerkt dat Google Translate niet meer van camera/foto wil vertalen omdat je de Google App niet hebt? Sinds een paar dagen is die eis er blijkbaar; ik kan die functie nu niet meer gebruiken (want geen Google App).
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details