Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

[Play Store & Android apps] Ervaringen & Discussie - Deel 18 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 68 Laatste
Acties:

• Niekfct
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 29-03 10:48
quote:
Smultie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

Ajax en Feyenoord doen 't misschien, maar NEC kan ik bijvoorbeeld niet vinden. Vreemd.
Hmm, je hebt gelijk. FC Twente, Ajax en Feyenoord zijn de enige die gevonden worden..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11:49
quote:
quartex schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 01:11:
De nieuwe versie van Google Now is nu beschikbaar op de Play Store.

Grote update met meerdere nieuwe 'cards' zoals je al kon zien op de reviews van Android 4.2.

Btw, alleen voor 4.1
En apps launchen ;) Hands on op deze prachtige roze site:
http://www.droid-life.com...and-even-hotel-check-ins/

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:25

greatgonzo

schit-te-rend!

Is er een app die bij elke opstart ervoor zorgt dat achtergrond app's als maps, youtube e.d. uitgeschakeld blijven? Via Astro file manager kan ik app's killen, maar die starten even later weer vrolijk op...

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13:03
quote:
greatgonzo schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:13:
Is er een app die bij elke opstart ervoor zorgt dat achtergrond app's als maps, youtube e.d. uitgeschakeld blijven? Via Astro file manager kan ik app's killen, maar die starten even later weer vrolijk op...
Gebruik hier zelf Autostarts en Autorun Manager voor. Gemini kan het ook.

Iets anders: ADW Launcher heeft een extreme overhaul gekregen, draait erg soepeltjes en veel opties :)

[Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 30-10-2012 17:04]

Nickname does not reflect reality

• Strider
  • Laatst online: 17:04
quote:
Brabo-Joossie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik zelf Mortplayer, inclusief widget, omdat die vooral op basis van mappen werkt, en niet zozeer met playlists.
Thanks, ik heb het geprobeerd maar vond het eigenlijk toch niets.

BlaBlaBla

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Even goede vrienden. ;)

Nomen nescio

• QwaftZefoni
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08-01 16:53
quote:
greatgonzo schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:13:
Ik gebruik op de tablet App Quarantine

• EJPostema
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-03 23:12
[quotemessage=39198541,noline]Strider schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:56[/message]:[/b]
[...]

[/quote]

Vlc player?

• Soullie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 27-03 20:58

Soullie

Planeshift

quote:
Brabo-Joossie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik zelf Mortplayer, inclusief widget, omdat die vooral op basis van mappen werkt, en niet zozeer met playlists.
Bedankt voor de tip zeer mooie media player en mooie lockscreen controls. :)

• Strider
  • Laatst online: 17:04
quote:
EJPostema schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:14:
[quotemessage=39198541,noline]Strider schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:56[/message]:[/b]
[...]

[/quote]

Vlc player?
Ik gebruik nu music folder player, en dat werkt op dezelfde manier als andLess. Alhoewel ik andLess toch nog net een tikkeltje fijner vindt, vind ik dit een prima alternatief :)

BlaBlaBla

• jellydaddy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09-02 18:04
Heb net camscanner gedownload uit de playstore. Beetje mee aan het spelen en testen. In de menuknop staat de optie like en daarmee ben ik ze gaan volgen op twitter. Krijg ik opeens de melding dat ik daarmee de volledige versie heb geunlocket. Ik zie ook geen ads meer en in de beschrijving bij nieuwe functies van de app staat: - "Like" functie toe te voegen, waarmee u een verrassing staat te wachten misschien.

Meer mensen dit al gevonden?
En is dit de volledige versie zoals die nu voor 3,99 euro in de playstore staat?
Geen trial?

Nou ja, op die laatste twee vragen krijg ik vanzelf uiteraard antwoord maar vond het wel leuk om hier te delen. Wellicht heeft iemand er wat aan. :)

• w00key
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-12-2019
Holy shit. DigiCal heeft een vote lopen welke widget van deze 3 in de volgende versie komt, maar ze zien er alle drie wel goed uit...

In volgorde van mijn voorkeur:

http://i.imgur.com/Tx26F.png

http://i.imgur.com/MY0uy.png

http://i.imgur.com/KS7aG.png
Als je echt goed bent als app-maker prop je ze er gewoon allemaal in :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• skatebiker
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 03-02 09:56
Heel vreemd ik wilde een appje kopen maar 3x geprobeerd krijg server errors, bla bla.... heeft iemand anders hier ook last van ?

Zag er zo uit in de browser.

http://misc.nicejewel.com/googleplay1.png

En zo in de Google Play app:

http://misc.nicejewel.com/googleplay2.png

http://misc.nicejewel.com/googleplay3.png

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

• N0EPie0910
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-03 22:32
Ik vroeg mij af: is het mkgelijk dat het SwiftKey toetsenbord géén tekstvoorspelling geeft? En dus ook die hele balk van de tekstvoorspelling verdwijnt? Ik gebruik de tekstvoorspelling niet maar vind het uiterlojk en vormgeving van het toetsenbord wel fijn namelijk.
Alvast bedankt

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:26

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

quote:
jellydaddy schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:14:
Heb net camscanner gedownload uit de playstore. Beetje mee aan het spelen en testen. In de menuknop staat de optie like en daarmee ben ik ze gaan volgen op twitter. Krijg ik opeens de melding dat ik daarmee de volledige versie heb geunlocket. Ik zie ook geen ads meer en in de beschrijving bij nieuwe functies van de app staat: - "Like" functie toe te voegen, waarmee u een verrassing staat te wachten misschien.

En is dit de volledige versie zoals die nu voor 3,99 euro in de playstore staat?
Geen trial?

Nou ja, op die laatste twee vragen krijg ik vanzelf uiteraard antwoord maar vond het wel leuk om hier te delen. Wellicht heeft iemand er wat aan. :)
Bedankt, bij mij ook gelukt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Vreemd eigenlijk want op twitter hebben ze het juist over een 50% discount ;)

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Downloaden, settings, like... En dan? Sharen of Followen? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is even aanklooien voor mij (het werkt per toestel, niet per account kennelijk)
Maar ik had een review geschreven in de play store en ze gevolgd op twitter (inlog via browser), na een paar keer kwam er een bericht met 'to show our thanks we now upgraded your app to PRO'
quote:
skatebiker schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:14:
Heel vreemd ik wilde een appje kopen maar 3x geprobeerd krijg server errors, bla bla.... heeft iemand anders hier ook last van ?

Zag er zo uit in de browser.

[afbeelding]

En zo in de Google Play app:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hier heb ik ook last van op m'n oude telefoon. Lijkt wel alsof de play-store gedeeltelijk plat ligt. Ik krijg mezelf geeneens ingelogd. Via browser / andere telefoon nergens last van.

[Voor 56% gewijzigd door rockhopper op 31-10-2012 23:36]

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:24

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
CLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:17:
Downloaden, settings, like... En dan? Sharen of Followen? :)
Ik heb beide geprobeerd, maar vooralsnog gebeurt er niets... zowel geliked als gevolgd op facebook en twitter.

@jelleman or rockhopper: wat heb je precies gedaan en wat voor melding krijg je?

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• Arie-
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
quote:
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:46:
[...]
Iets anders: ADW Launcher heeft een extreme overhaul gekregen, draait erg soepeltjes en veel opties :)
Zo, dat was nodig ook, altijd fanatiek ADW gebruiker geweest op mijn Desire Z, maar na aanschaf van de Sensation kon ADW andere launchers niet meer bijbenen. Mocht ik mijn telefoon opnieuw gaan inrichten, dan overweeg ik zeker ADW weer een keer te proberen.

• serhat
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 15-03 10:53
quote:
N0EPie0910 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:19:
Ik vroeg mij af: is het mkgelijk dat het SwiftKey toetsenbord géén tekstvoorspelling geeft? En dus ook die hele balk van de tekstvoorspelling verdwijnt? Ik gebruik de tekstvoorspelling niet maar vind het uiterlojk en vormgeving van het toetsenbord wel fijn namelijk.
Alvast bedankt
Ik kan de instelling niet vinden zo als ik even bij mij kijk, maar wat ik wel kan doen is alle 'predictions languages' disablen. Dan kan hij ook geen predictions meer geven, maar krijg ik wel een melding dat ik eentje moet selecteren. Vraag mij af of je dat ook krijgt als je ze niet hebt gedownload, gezien de languages bij mij al wel gedownload zijn (deze doe je na installatie en worden niet meegeleverd).

Dan nog probeert hij je eigen typestijl te onthouden en zou hij mogelijk later daar ook voorspellingen voor doen gok ik. Dus ik denk dat het teveel gedoe is.

• skatebiker
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 03-02 09:56
quote:
rockhopper schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:31:

[...]

Hier heb ik ook last van op m'n oude telefoon. Lijkt wel alsof de play-store gedeeltelijk plat ligt. Ik krijg mezelf geeneens ingelogd. Via browser / andere telefoon nergens last van.
Bij mij kan ik wel een gratis app downloaden maar een CC toevoegen werkt niet. Ligt niet aan de CC hewb ik gecontroleerd bij bijv. Paypal kan ik m gewoon toevoegen.
Cache van Play app leeggegooid maar helpt niet. Ook vanuit de browser werkt het niet.

Hebben meer mensen hier last van dat je geen apps kunt kopen / CC toevoegen in de Play store ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

• dilanus
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 26-08-2014
Weet iemand of er een app is waarmee je apps uit kunt rekken. (De NS-app en die van The Guardian kunnen het bijvoorbeeld) Bij Honeycomb kon dat standaard, maar sinds ontwikkelaars hun apps speciaal voor tablets maken, gaat dat vaak niet meer. Nadeel is dan wel dat de gebruikte lettertypen vaak veel te klein zijn. Weet iemand of hier iets voor is?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
dilanus schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:03:
Weet iemand of er een app is waarmee je apps uit kunt rekken. (De NS-app en die van The Guardian kunnen het bijvoorbeeld) Bij Honeycomb kon dat standaard, maar sinds ontwikkelaars hun apps speciaal voor tablets maken, gaat dat vaak niet meer. Nadeel is dan wel dat de gebruikte lettertypen vaak veel te klein zijn. Weet iemand of hier iets voor is?
Ik denk dat je op zoek moet naar een programma die je dpi-instellingen kan veranderen. Vaak is daar wel root-acces voor nodig. Ik weet alleen niet precies of dat is wat je bedoelt, dus probeer er één en probeer je omschrijving aan te passen als dit niet is wat je zoekt.

Ik heb een Epson printer gekocht en daarbij heb je de applicatie Google Play: Epson iPrint

Leuk allemaal, beetje aan het testen en het werkt, dus allemaal goed, maar nu een vraagje...
Als ik een word-document wil printen wordt er gezegd: "Google Docs, You can upload the document and convert to PDF on GoogleDocs. OK?", maar ik hoef helemaal geen Google Docs, gebruik het niet dus best.

Toch een keer gekozen en dan zie ik het geuploaded worden naar GoogleDocs, daarna wordt het weer 'gedownload van Google docs' en kan ik het printen... Als ik inlog op GoogleDocs zie ik dat bestand nergens, dan heb ik gewoon 5GB ruimte over... Iemand die weet of het tijdelijk wordt geupload, weer wordt gedownload en wordt verwijderd van GoogleDocs? Leuk dat ik kan printen over the air, maar niet als m'n zooi ergens wordt geuploaded waar ik het niet wil... Zeer specifieke vraag, maar hopelijk weet toch iemand hier het antwoord :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

quote:
gwystyl schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:30:
[...]

Ik heb beide geprobeerd, maar vooralsnog gebeurt er niets... zowel geliked als gevolgd op facebook en twitter.

@jelleman or rockhopper: wat heb je precies gedaan en wat voor melding krijg je?
1) open play store, install / download camscanner (overslaan als je m al hebt)
2) open programma camscanner ga naar app menu > Like
3) scroll naar Follow Us gedeelte en klik op Follow us on Twitter
4) open browser naar twitter pagina > klik volg > sign in
5) je hebt niet eens een twitter account nodig gewoon doen alsof je intekent
6) ga 'back' naar de app, en je zou een melding moeten krijgen je hebt 'full version'
deze melding kan ik niet meer reproduceren omdat de app reeds ad-free is, de precieze tekst moet ik je schuldig blijven
7) je ads zouden nu weg moeten zijn
8) laatste poging die werkte bij mij was vannacht rond 3am, dus zeker weten of het nog steeds werkt doe ik niet, maar ik vermoed van wel.
quote:
skatebiker schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:31:
[...]

Bij mij kan ik wel een gratis app downloaden maar een CC toevoegen werkt niet. Ligt niet aan de CC hewb ik gecontroleerd bij bijv. Paypal kan ik m gewoon toevoegen.
Cache van Play app leeggegooid maar helpt niet. Ook vanuit de browser werkt het niet.

Hebben meer mensen hier last van dat je geen apps kunt kopen / CC toevoegen in de Play store ?
Ik had vannacht play-store problemen die 'spontaan' zichzelf oplosten rond 2:30. Ik kon met m'n oude telefoon gewoon geen connectie maken met de play store. Erg vreemd want op de webpagina en andere toestellen ging het normaal. Doordat er geen connectie was, deed eigenlijk niks het dat ook maar iets met play store te maken had op dat toestel. Het enige wat ik zelf gedaan heb is rond middernacht een app naar m'n foon gepushed (3x raden welke >:) )
Problemen met CC of paypal heb ik niet kunnen ondervinden, en zoals gezegd werkt inmiddels alles weer.

[Voor 33% gewijzigd door rockhopper op 01-11-2012 13:47]

Bedankt voor de uitleg, ik ging via de Twitter-app naar hun Twitter, maar moest browser-wise :)
CamScanner

Zal wel, want de (License) versie heeft versie 1.4: Google Play: CamScanner(License)PDF Creator

EDIT: Als je hem verwijderd en weer opnieuw download, heb je weer de 'free version' :+ En opnieuw:
CamScanner

[Voor 56% gewijzigd door CLB op 01-11-2012 14:18]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
CLB schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:52:
Bedankt voor de uitleg, ik ging via de Twitter-app naar hun Twitter, maar moest browser-wise :)
[afbeelding]

Zal wel, want de (License) versie heeft versie 1.4: Google Play: CamScanner(License)PDF Creator

EDIT: Als je hem verwijderd en weer opnieuw download, heb je weer de 'free version' :+ En opnieuw:
[afbeelding]
Bij mij lijkt het ook te werken, al heb ik geen melding gekregen. Ik heb wel 'full version' bij about staan, en ik zie geen ads. Ik had tot even geleden nog ad-free geïnstalleerd staan dus ik weet niet of de ads nu nog geblokkeerd worden of dat ze gewoon vanuit het programma weg zijn. Bedankt voor de tip en uitleg iig....

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:05

HaTe

haat niet

Ik heb het ook geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.. :/ Blijft maar op free staan.

Specs

Ik heb het ook drie keer geprobeerd ofzo hoor... Mocht je Twitter hebben, even uitloggen online (via de browser) en ook @CamScanner unfollowen... CamScanner starten, like, follow uw via Twitter, Twitter via browser, inloggen, @CamScanner followen en tig x op de backtoets drukken... En hop 't moet ooit lukken net als bij mij

[Voor 3% gewijzigd door CLB op 01-11-2012 15:52]

• croontje
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 30-03 20:47
quote:
jellydaddy schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:14:

Geen trial?

Bedankt voor de tip :p Hier is het ook gelukt :D

• Arie-
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Het wil mij maar niet lukken met die CamScanner activatie zooi. Ik heb twitter app en in de browser geprobeerd. Ingelogd en niet ingelogd. Ik krijg het niet voor elkaar :(.

Edit: Argh, en de dertigste* keer lukt het wel.

*Bij benadering

[Voor 19% gewijzigd door Arie- op 01-11-2012 16:48]

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:37

Bartske

Valar Morghulis

quote:
Arie- schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:36:
Het wil mij maar niet lukken met die CamScanner activatie zooi. Ik heb twitter app en in de browser geprobeerd. Ingelogd en niet ingelogd. Ik krijg het niet voor elkaar :(.
Hier same, het moet je gegund zijn blijkbaar :P

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• traaymakers
  • Laatst online: 19:16
Een paar dagen geleden heb ik ADW launcher EX geupdate. Een mooie update met fijne nieuwe opties. Echter ervaar ik veel problemen bij het gebruik van widgets. Ze verdwijnen vaak ineens. Hebben meer mensen hier last van? Tevens kan ik ook mijn icons geen andere naam meer geven (heb nu de namen maar helemaal verwijderd). Dus misschien toch geen geweldige update ;)

specs:
HTC Wildfire S Cyanogenmod 7.2 met ADW launcher EX 1.3.3.7. Al mijn widgets staan als vanzelfsprekend op mijn interne geheugen, dus ook niet gelinkt met link2sd.
Gebruikte widgets:
  1. Data counter widget
  2. Flashlight Widget
  3. gTabSimiClock
  4. PowerAMP
  5. SwitchPro Widget
http://i46.tinypic.com/hti64x.png
voorbeeldje van mijn widgets, nu staan ze er toevallig maar soms zijn ze ineens weg (reboot helpt soms, anders moet ik ze opnieuw toevoegen helaas :()

• Brad Pitt
quote:
traaymakers schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:23:
Tevens kan ik ook mijn icons geen andere naam meer geven (heb nu de namen maar helemaal verwijderd).
Dubbelklik op een icoon en je kan het toch geheel naar wens (ander plaatje, andere naam, etc.) aanpassen?

• traaymakers
  • Laatst online: 19:16
8)7 |:( Dubbelklik..... Thx :P

Het was ingedrukt houden bij mijn vorige versie, voor zowel verplaatsen als veranderen van naam, tenminste dat werkte. Nu is alleen het widgetprobleem nog daar, heb ook maar een mailtje naar de ontwikkelaar gestuurd.

• TheHolyCow
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22-03 09:50
quote:
Bartske schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:43:
[...]

Hier same, het moet je gegund zijn blijkbaar :P
Bij mij lukte het niet (heb ik het idee) doordat ik niet de stock browser gebruikte, maar Chrome. Na de derde keer stock browser te selecteren en in te loggen op twitter, kreeg ik de mededeling dat ik de volledige versie had 'verdient'.

• HaTe

HaTe

haat niet

quote:
Arie- schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:36:

Edit: Argh, en de dertigste* keer lukt het wel.

*Bij benadering
Hebben jullie dan ook de twitter app geïnstalleerd eigenlijk? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe de CamScanner app kan zien dat jij ze volgt op Twitter.. Ze weten namelijk niet je gebruikersnaam op twitter?

Ik geef het op :/

Specs

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dat gaf ik ook aan bij mijn puntje 5) "doe alsof je inlogt" want ik heb voor de grap eens gewoon zonder echt in te loggen op 'login now' (ga door naar scherm 2 van twitter waar je om e-mail me my password wordt gevraagd) en dan nog maals op login (wederom niks ingevuld) en dan 3x back naar de app. Dat lukte dus ook. Het blijft een vreemde zaak dat het niet altijd lukt, maar ja gegeven paard enzo ;) Ik gebruikte overigens de stock browser op m'n GB toestel en ICS+ browser op de ICS toestellen. Met beide gelukt

Kennelijk gaat het om een actie waarbij camscanner een sponsordeal heeft met twitter ofzo? (pure speculatie)

Is er een app die ervoor zorgt dat je in kunt stellen welke programma's je ziet als je wat wilt sharen...
Als ik een foto wil sharen krijg ik momenteel 15 mogelijkheden :s te zien, waarmee ik hem kan sharen |:(

(BlueTooth, CamScanner, Desktop Visualizer, DropBox, Epson iPrint, Gmail, Goggles, Mail,
Messages, Notes, Picase, Save to Clipboard, SkyDrive for HTC Sense, Twitter & WhatsApp)

• Brad Pitt
quote:
CLB schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:03:
Is er een app die ervoor zorgt dat je in kunt stellen welke programma's je ziet als je wat wilt sharen...
Als ik een foto wil sharen krijg ik momenteel 15 mogelijkheden :s te zien, waarmee ik hem kan sharen |:(
Andmade Share doet dat op zich redelijk, echter zijn er apps die hun "eigen" share-list aanmaken en zodoende niet door deze app worden beïnvloedt. De camera/galerij app bijvoorbeeld trekt zich niets aan van een share-list die geëdit is en laat alsnog alle mogelijke apps zien. Enorm irritant, nog geen (makkelijke) oplossing gevonden.

Hmm dat is zeker irritant... Andmade Share is alleen leuk als je niet vanuit de foto-gallerij gaat sturen idd!

1/4 oplossing is het tot nu toe, thanks!

• ManiacScum
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 30-03 00:26
Is er voor de Android tablets een goed alternatief voor Good Notes op de iOs tablets?

Ik wil graag met een stylus werken op de Nexus 7

PSN - ManiacScum

• Maardiweb
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 30-03 15:01
Leuk dat camscanner :) kostte inderdaad wat moeite, maar wel de moeite waard :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Ikkuh84
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:11
Bestaat er misschien een app die je wachtwoorden uitleest van de WIFI netwerken die je op je telefoon ingesteld hebt? Heb namelijk nogal wat WIFI netwerken ingesteld van vrienden van me, zodat mijn 3G niet overuren maakt, maar ik zet er nogal vaak een nieuwe ROM op, waardoor ik weer alle wachtwoorden moet vragen aan ze.

Heb al beetje op Play zitten zoeken, maar enige die ik vind zijn om wachtwoorden van andere programma's in op te slaan.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:10
Met vrijwel ieder backup programma kan je toch de wifi gegevens opslaan en terugzetten?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Ikkuh84
Hmm, ik gebruik Titanium Backup pro, maar hij saved niet de wachtwoorden van de netwerken. Heb iig al een programmatje gevonden: Wireless Android Password. Kan nu alle netwerk wachtwoorden uitlezen die ik ingevoerd heb. Iets te snel gezegd dat ik het niet kon vinden B)

• HaTe

HaTe

haat niet

Zeker dat TB dat wel doet hoor! Die slaat eigenlijk niks niet op.

Specs

• Ikkuh84
Huh? Zal het dan nog eens proberen. Backup maken staat bij mij aan, als ik een fresh install doe van een Rom dan laad ik ook mijn ID in Titanium. Maar hij slaat bij mij de wachtwoorden niet op. Moet ze altijd weer invoeren als ik bij iemand op zijn netwerk wil, ook al had ik het wachtwoord al.

• serhat
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 15-03 10:53
quote:
Timocos schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:40:
Huh? Zal het dan nog eens proberen. Backup maken staat bij mij aan, als ik een fresh install doe van een Rom dan laad ik ook mijn ID in Titanium. Maar hij slaat bij mij de wachtwoorden niet op. Moet ze altijd weer invoeren als ik bij iemand op zijn netwerk wil, ook al had ik het wachtwoord al.
Ik gebruik het zelf ook heel vaak via TB, dus even gekeken voor je. Het heet 'Wi-Fi Access Points", met als icoon een TB icoon zelf.

Mijn tip zou zijn om het in XML op te slaan, zodat het tussen verschillende Android versies ook blijft werken. Zo ben ik onlangs geswitcht van 2.3.7 naar 4.1.1 en dat ging zonder problemen.

• Brad Pitt
quote:
Timocos schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:40:
Huh? Zal het dan nog eens proberen.
Zo dus.

• HaTe

HaTe

haat niet

quote:
Dat is alleen om in XML op te slaan. Er staat inderdaad ook gewoon een entry "Wi-Fi Toegangspuntens" in de lijst met apps. 2x zelfs. De ene voor opslag in XML (wat je daar ook hebt) en de ander voor reguliere opslag.

Alle entries in de lijst met backups die groen zijn met TB logo, zijn dit soort dingen.

[Voor 10% gewijzigd door HaTe op 04-11-2012 21:08]

Specs

• M4x
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 30-03 14:02
quote:
Timocos schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:15:
Bestaat er misschien een app die je wachtwoorden uitleest van de WIFI netwerken die je op je telefoon ingesteld hebt? Heb namelijk nogal wat WIFI netwerken ingesteld van vrienden van me, zodat mijn 3G niet overuren maakt, maar ik zet er nogal vaak een nieuwe ROM op, waardoor ik weer alle wachtwoorden moet vragen aan ze.

Heb al beetje op Play zitten zoeken, maar enige die ik vind zijn om wachtwoorden van andere programma's in op te slaan.
Hoewel hierboven misschien al beantwoord, doet Google Play: InstaWifi wat je vraagt

[Voor 6% gewijzigd door M4x op 04-11-2012 21:25]

• Brad Pitt
quote:
HaTe schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:08:
Dat is alleen om in XML op te slaan.
Ja und? Werkt gewoon prima, dus ik vind het best.

• basst85
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:05
Mijn eerste Android app staat op Google Play.

Het is een simpele muziek afspeel app, je kunt een map met muziek (mp3's) selecteren en vervolgens afspelen:
Google Play: DirectoryPlayer

Werkt helaas nog niet met sub-directories, wordt nog aan gewerkt :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

quote:
basst85 schreef op maandag 05 november 2012 @ 06:44:
Mijn eerste Android app staat op Google Play.

Het is een simpele muziek afspeel app, je kunt een map met muziek (mp3's) selecteren en vervolgens afspelen:
Google Play: DirectoryPlayer

Werkt helaas nog niet met sub-directories, wordt nog aan gewerkt :)
Pluggen van je eigen app mag in dit topic

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 30-03 17:36
quote:
Timocos schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:15:

Bekijk InstaWIFI eens...

edit: had ik heel de topic eens bekijken voor ik antwoord gaf dan had ik gezien dat M4x me voor was :D

[Voor 8% gewijzigd door superiscch op 05-11-2012 09:53]

• anandus
  • Niet online
Weet iemand een Twitter-client voor mij die een auto-refresh heeft?
Het liefste een beetje a la Twitterfall.

De meeste clients die ik heb geprobeerd hebben een handmatige refresh,w aardoor je dus om de seconde weer op een knopje moet drukken/scherm omlaag trekken/etc.
Ik zou dat graag automatisch zien :)

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

quote:
anandus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:25:
Weet iemand een Twitter-client voor mij die een auto-refresh heeft?
Het liefste een beetje a la Twitterfall.

De meeste clients die ik heb geprobeerd hebben een handmatige refresh,w aardoor je dus om de seconde weer op een knopje moet drukken/scherm omlaag trekken/etc.
Ik zou dat graag automatisch zien :)
Tweakdeck heeft het

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• anandus
  • Niet online
quote:
Dank voor de suggestie :)

Ik heb het even uitgeprobeerd, alleen is de kleinste interval zo te zien 3 minuten, ik zoek eigenlijk iets met een interval van 1 of 5 seconden ofzo :)

Of valt dat nog ergens in te stellen in Tweakdeck?

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 30-03 21:08
Tweetcaster kan het vanaf 30 seconden.

To dare is to do

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:37

Bartske

Valar Morghulis

Ik heb een netwerkprobleempje, en ik weet niet waar ik het moet posten dus ik doe het maar hier:

Ik heb series op mijn computer staan, deze wil ik graag benaderen via een file browser op mijn tablet (asus transformer prime) om af te spelen. Ik heb deze map gedeeld, en via een andere computer kan ik er volledig bij en de series afspelen, dus qua rechten zit alles goed (de map staat ook ingesteld op voor 'iedereen' gedeeld).

Nu wil ik deze via de prime benaderen, ik heb hiervoor ES file explorer (ook andere geprobeerd). Hier kom ik in de computer, ook in de series map en zie ik de onderliggende mappen. Als ik dan series aanklik zie ik bij sommige series alle bestanden die in de map zitten te zien (zeg bijvoorbeeld bij de serie Game of Thrones) niet alleen de videobestanden zelf maar ook de subtitels, nzb's enz enz. Als ik dan bij een andere serie kijk (South Park) dan staat er opeens 'lege map' terwijl er toch echt bestanden in staan!

Heb dus meerdere file explorers geprobeerd (ES, FX, astro) maar bij allen hetzelfde probleem.

Ik heb hetzelfde als ik hem probeer te benaderen via mn mobiel (HTC one S) trouwens.

edit:

zou het iets te maken kunnen hebben met de leeftijd van de bestanden? Ik merk net dat ik oudere bestanden wel kan zien maar als ik er iets nieuws op zet is dit niet te zien

[Voor 11% gewijzigd door Bartske op 06-11-2012 21:22]

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
Bartske schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:17:
Ik heb een netwerkprobleempje, en ik weet niet waar ik het moet posten dus ik doe het maar hier:

Ik heb series op mijn computer staan, deze wil ik graag benaderen via een file browser op mijn tablet (asus transformer prime) om af te spelen. Ik heb deze map gedeeld, en via een andere computer kan ik er volledig bij en de series afspelen, dus qua rechten zit alles goed (de map staat ook ingesteld op voor 'iedereen' gedeeld).

Nu wil ik deze via de prime benaderen, ik heb hiervoor ES file explorer (ook andere geprobeerd). Hier kom ik in de computer, ook in de series map en zie ik de onderliggende mappen. Als ik dan series aanklik zie ik bij sommige series alle bestanden die in de map zitten te zien (zeg bijvoorbeeld bij de serie Game of Thrones) niet alleen de videobestanden zelf maar ook de subtitels, nzb's enz enz. Als ik dan bij een andere serie kijk (South Park) dan staat er opeens 'lege map' terwijl er toch echt bestanden in staan!

Heb dus meerdere file explorers geprobeerd (ES, FX, astro) maar bij allen hetzelfde probleem.

Ik heb hetzelfde als ik hem probeer te benaderen via mn mobiel (HTC one S) trouwens.

edit:

zou het iets te maken kunnen hebben met de leeftijd van de bestanden? Ik merk net dat ik oudere bestanden wel kan zien maar als ik er iets nieuws op zet is dit niet te zien
Probeer eens upnplay. Als je server dlna kan, kan je daarmee bestanden benaderen.

@refreshende Twitter client: plume heeft streaming mode, waarbij elk nieuw bericht gewoon de rest naar beneden duwt.

• Lennart
  • Niet online
Bestaat er ook een app waarmee je makkelijk tekst kunt lezen tijdens presentaties?

Er bestaan diverse PDF-viewers, maar die zoomen in op de pagina. Ik zoek iets waarbij de lay-out responsive is. De tekst moet dus eerder afbreken als er ingezoomd wordt. Een e-reader app? Die hebben allerlei formaten, maar bv geen ODT of PDF. En de tekst type ik gewoon in LibreOffice.

Mijn website
Desktop AMD Phenom II X6 @ 2,8GHZ + 8 GB RAM | Compaq CQ90 | beide Win 7
Camera (oa) Canon Eos 1ds mkiii | L-lenzen |

Aldiko is een eBook-app... Die tekst afbreekt als je inzoomt (voor zo ver ik het begrijp) en er is 'n gratis versie...

• dpeadt
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Scenario: een agenda (planning) wordt gemaakt door persoon A, vervolgens moeten persoon X, Y en Z deze agenda kunnen bekijken, maar niet kunnen bewerken.

Wat is de beste oplossing?
Outlook agenda of Android agenda gebruiken.

En met welke applicatie kun je dit dan het beste doen?

• DNA_Saint
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 28-03 13:16

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Gaat google voice search zoals op iOS nog uitbrengen? Ik krijg binnenkort JB voor de HOX, maar velen toestellen krijgen die update niet. En voice search is soms wel handig. En dan bedoel ik de nieuwe voice search, zoals Siri.

Huub Huub Barbatruc!

• Eric_Cantona
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:09

Eric_Cantona

"Au Revoir"

quote:
dpeadt schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:31:
Scenario: een agenda (planning) wordt gemaakt door persoon A, vervolgens moeten persoon X, Y en Z deze agenda kunnen bekijken, maar niet kunnen bewerken.

Wat is de beste oplossing?
Outlook agenda of Android agenda gebruiken.

En met welke applicatie kun je dit dan het beste doen?
Als allen 'n Google-account hebben (als ik me niet vergis), dan kan de ene 'n agenda in Google aanmaken en de anderen ervoor uitnodigen, je kunt dan aangeven dat ze alleen mogen bekijken of ook bewerken.

• Lennart
  • Niet online
quote:
CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:18:
Aldiko is een eBook-app... Die tekst afbreekt als je inzoomt (voor zo ver ik het begrijp) en er is 'n gratis versie...
Niet bij een PDF, inzoomen op een pagina > tekst valt links & rechts weg :( Vziw kan hij alleen PDF of EPUB lezen.

Mijn website

• Eric_Cantona
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:09

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb zelf 'n probleem in Dolphin Browser, maar kan daar 1-2-3 de oplossing niet voor vinden en ik vraag 't hier maar. Ik weet eigenlijk niet goed waar ik 't anders neer moet zetten.

Sommige pagina's in Dolphin worden op mijn tablet met 'n soort layer bedekt alsof er 'n popup naar voren is gekomen (die ik in ieder geval niet zie). 'n Soort van grijswaarde, waardoor 't allemaal net iets minder leesbaar wordt.

Hieronder 'n plaatje van Marktplaats, waarbij ik op 'n foto heb "geklikt" zodat deze uitvergroot wordt. Onderin zie je dan de voorwaarden en 't blauwe is normaal, maar daarboven pakt Dolphin 'n stuk met die layer eroverheen:
http://i.imgur.com/DEJ7p.png

Iemand die weet wat er fout gaat en of ik er iets aan kan doen?

• M4x
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 30-03 14:02
quote:
Lennart schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:45:
[...]

Niet bij een PDF, inzoomen op een pagina > tekst valt links & rechts weg :( Vziw kan hij alleen PDF of EPUB lezen.
EZ PDF Reader heeft de optie "Text Reflow", die maak platte tekst van een PDF waardoor je vervolgens kan zoomen zoals je wilt

• jellydaddy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09-02 18:04
quote:
M4x schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:07:
[...]

EZ PDF Reader heeft de optie "Text Reflow", die maak platte tekst van een PDF waardoor je vervolgens kan zoomen zoals je wilt
Adobe heeft ook die optie. In het document een keer tikken, tikken op het blz-icoontje en kiezen voor tekst opnieuw plaatsen.

• Lennart
  • Niet online
quote:
jellydaddy schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:31:
[...]

Adobe heeft ook die optie. In het document een keer tikken, tikken op het blz-icoontje en kiezen voor tekst opnieuw plaatsen.
Dank, ik vind deze optie nog niet helemaal soepel lopen. Maar ik ga er even mee spellen.

Mijn website

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11:49
quote:
Lennart schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:06:
[...]

Dank, ik vind deze optie nog niet helemaal soepel lopen. Maar ik ga er even mee spellen.
Ik vind de app van Adobe zelf ook minder vloeiend lopen dan een paar concurenten. EZ is een aanrader, RepliGO is ook wel en interessant alternatief.

• goldenoldie
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Er staan in mijn overzicht Alle toepassingen een aantal games (PES 2011, Asphalt 6, Fast 5, GMap en Block Breaker) die ik heb verwijderd... Hoe krijg ik die 'snelkoppelingen' naar niet meer bestaande games weg? Het waren allemaal games die niet via de Play-store zijn gekocht...

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
J van E schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:19:
Er staan in mijn overzicht Alle toepassingen een aantal games (PES 2011, Asphalt 6, Fast 5, GMap en Block Breaker) die ik heb verwijderd... Hoe krijg ik die 'snelkoppelingen' naar niet meer bestaande games weg? Het waren allemaal games die niet via de Play-store zijn gekocht...
Dat kan pas sinds kort met de laatste Play Store versie (3.9.16). Ga naar 'mijn apps' en swipe opzij naar 'alle'. Daar staan alle programma's die je geïnstalleerd, gedeïnstalleerd en gekocht hebt. Bij de programma's die je niet meer geïnstalleerd hebt staan staat tegenwoordig een soort verboden te parkeren bordje, waarmee je de app uit je overzicht weghaalt.

Om de volgende vraag voor te zijn (kan dat niet sneller dan één voor één): ja dat kan. Druk in datzelfde overzicht iets langer op een titel van een programma, en er verschijnt links een V, en rechts dat verwijderknopje. Tik nu kort alle programma's aan die je wil verwijderen uit het overzicht en vervolgens op het verwijderknopje rechtsbovenin.

en de volgende keer even teruglezen: dit onderwerp is een paar dagen vrij veel behandeld toen het beschikbaar kwam

[Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 09-11-2012 14:31]

• goldenoldie
quote:
gwystyl schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:25:
[...]

Dat kan pas sinds kort met de laatste Play Store versie (3.9.16). Ga naar 'mijn apps' en swipe opzij naar 'alle'. Daar staan alle programma's die je geïnstalleerd, gedeïnstalleerd en gekocht hebt. Bij de programma's die je niet meer geïnstalleerd hebt staan staat tegenwoordig een soort verboden te parkeren bordje, waarmee je de app uit je overzicht weghaalt.

Om de volgende vraag voor te zijn (kan dat niet sneller dan één voor één): ja dat kan. Druk in datzelfde overzicht iets langer op een titel van een programma, en er verschijnt links een V, en rechts dat verwijderknopje. Tik nu kort alle programma's aan die je wil verwijderen uit het overzicht en vervolgens op het verwijderknopje rechtsbovenin.

en de volgende keer even teruglezen: dit onderwerp is een paar dagen vrij veel behandeld toen het beschikbaar kwam
Dank voor je snelle reactie, maar je hebt het nu over het overzicht in de Play store... ;) Ik heb het over het overzicht op mijn mobiel zelf (HTC Desire HD: het overzicht Alle toepassingen dat je ziet als je klikt op het icoontje linksonder, boven Home, ziet er uit als een vierkantje dat bestaat uit 14 puntjes...) In dat Play store overzicht staan NIET de games die ik (zoals ik aangaf) NIET in de Play store heb gekocht. En DAARVAN wil ik de icons uit m'n overzicht weghebben.

dus de volgende keer even goed lezen, hahaha >:) alhoewel 'Alle toepassingen' alleen wellicht een beetje te weinig info was... ;)

[Voor 4% gewijzigd door goldenoldie op 09-11-2012 14:49]

• Orian
  • Niet online
Even ter informatie: er is eindelijk ook een app om de volkskrant (de krant zelf dus, niet de website) te lezen op android (link). Hij was er al lange tijd voor de ipad (iphone weet ik niet), maar nu dus ook voor android. De volkskrant zelf maakt er geen reclame voor zover ik weet, en ik kwam er zelf ook per toeval achter. Vandaar even deze heads-up. Een (betaald) abbonement op de krant is wel een vereiste.

Ben zelf tevreden over de app. Enige wat ik mis is het overzicht in tekstvorm (kan momenteel alleen in krantenmodus, al zegt de omschrijving in de play-store iets anders, dit is een fout). Daarnaast duurt het downloaden van de krant 's ochtends wel even (minuut ofzo), maar verder zeer blij ermee :)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
J van E schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:43:
[...]

Dank voor je snelle reactie, maar je hebt het nu over het overzicht in de Play store... ;) Ik heb het over het overzicht op mijn mobiel zelf (HTC Desire HD: het overzicht Alle toepassingen dat je ziet als je klikt op het icoontje linksonder, boven Home, ziet er uit als een vierkantje dat bestaat uit 14 puntjes...) In dat Play store overzicht staan NIET de games die ik (zoals ik aangaf) NIET in de Play store heb gekocht. En DAARVAN wil ik de icons uit m'n overzicht weghebben.

dus de volgende keer even goed lezen, hahaha >:) alhoewel 'Alle toepassingen' alleen wellicht een beetje te weinig info was... ;)
Excuus, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Dat vierkantje met veel puntjes is gewoon het applicatie-menu (zeg maar je startmenu). Ik heb zelf geen HTC en dus geen Sense, maar het lijkt me raar als programma's die niet op je telefoon staan wel een snelkoppeling hebben. Dat heb ik in andere launchers nog nooit gezien.

Ik gebruik zelf Nova Launcher, en daarin kan je apps in de groep 'verborgen apps' gooien, zodat ze niet zichtbaar zijn ook al zijn ze wel geïnstalleerd. Bij de standaard TouchWiz launcher kan je dat niet, dus misscien in Sense ook niet?

Even ter verduidelijking: bedoel je met 'niet via Play store gekocht' dat ze al voorgeïnstalleerd stonden of dat je zelf de APK ergens gedownload hebt en deze geïnstalleerd hebt dmv een bestandsverkenner?
In het eerste geval kan je ze alleen verwijderen als je telefoon geroot is met bijvoorbeeld Titanium backup, in het tweede geval kan je ze weghalen door naar je systeeminstellingen te gaan, daar naar apps - alle apps en dan het programma op te zoeken en op het knopje verwijderen drukken.

Zo te zien heb je die tweede methode wel geprobeerd, dus snap ik niet waarom er nog wel snelkoppelingen staan. Hebben die snelkoppelingen nog wel de icons van het programma of een standaard android-icoontje? In het eerste geval denk ik dat ze namelijk nog niet verwijderd zijn, in het tweede geval heb je een dode snelkoppeling. Deze zou je weg moeten kunnen halen door er lang op te drukken en dan op verwijderen drukken.

[Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 09-11-2012 15:22]

• goldenoldie
quote:
gwystyl schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:19:
[...]

of dat je zelf de APK ergens gedownload hebt en deze geïnstalleerd hebt dmv een bestandsverkenner?
...
kan je ze weghalen door naar je systeeminstellingen te gaan, daar naar apps - alle apps en dan het programma op te zoeken en op het knopje verwijderen drukken.
Dank, dat was het! Serieus, ik wist helemaal niet dat je ook apps kon verwijderen via instellingen > apps > apps verwijderen... }:O Ik deed dat altijd via de Play store en had dus geen idee hoe je apps die je buiten de store om had geinstalleerd (door een apk te downloaden) kon verwijderen... Ik gooide daarvan simpelweg alle bestanden weg (via Astro of als ik 'm had aangesloten op de PC). }:O Nu weet ik het wel en ik vergeet het nooit meer. Dank! :)

• S_Chief
  • Niet online
Zag vanmiddag toevallig dat Camera Zoom FX in de aanbieding was. Aangezien ik nog een prepaid creditcard had liggen met daarop €1,50 dacht ik daar een mooi doel voor te hebben gevonden. :P Klik de app aan, wil betalen, voer m'n creditcardgegevens in, en de betaling slaagde niet? :? Snapte er niets van, want alle gegevens klopten zeker weten. Nog drie keer geramd op betalen, werkte nog steeds niet.. Kijk ik online naar m'n prepaid creditcard, blijkt Google €1,00 af te hebben geschreven. :/ Nu heb ik gelezen dat je die €1,00 terugkrijgt, maar heeft iemand een idee hoe snel dat gaat? :)

You save everyone, but who saves you?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geef het even tijd. Ik heb ook wel eens vreemde 'haperingen' meegemaakt met betalingen voor apps. Als het bedrag afgeschreven is heb je redelijke kans dat het alsnog goed komt.

Even een nachtje slapen. Een beetje geduld kan soms wonderen doen. ;)

• S_Chief
  • Niet online
Ow ik heb wel geduld hoor, hoop alleen dat die actie dan nog geldt. :P

• Aloysxda
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:06
Sinds een paar weken heb ik Go power master draaien op mijn Galaxy S2. gisteren is het me voor de 3e keer overkomen, dat dit programma de accu heeft leeg getrokken in 6 uur tijd in de nacht. Het toestel wordt dan knap heet. Door hem aan de lader te hangen en opnieuw starten lukte niet eens meer. Ik heb de S2 weer aan de praat gekregen door de reserve batterij er in te doen die vol zat.
Min zoon heeft een Gio. Hier draait Go power prima op.
Ideaal om op een ingestelde tijd oa vliegtuigstand in te schakelen.
Heeft iemand enig idee waarom dit programma om de S2 af en toe de hele batterij leeg trekt ?
Wie heeft de tip welk gelijkwaardig programma ik kan gebruiken op de S2, die wel goed werkt ?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:10
Tasker, SwitchPro

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Aloysxda
quote:
Da's een goeie. Switch pro gebruik ik al een paar jaar, maar niet voor timer instellingen. Dit ga ik eens even uitproberen.
In ieder geval bedankt voor je tip.

• janvanduschoten
  • Laatst online: 15:03

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik gebruik daarvoor Google Play: Timeriffic, nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik het om hem automatisch 's avonds op vliegtuigstand te zetten, ;s avonds gaat op ingestelde tijden de helderheid omlaag, sommige volumes lager (in een aantal stappen op verschillende tijden) en 's ochtends gaat net voor de wekker gaat wifi aan zodat ik direct mijn mail kan controleren en na het ontbijt gaat automatisch bluetooth aan.
Ik heb al diverse toestellen gehad en deze app verhuist altijd mee :)

You've mistaken me for someone who really cares.

• Aloysxda
Goede Tip Jan. De referenties op goole play zijn goed. Maar eens even uitproberen dus.

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:51
Ik heb een probleempje met ES File Explorer. Bij het kopiëren van bestanden van de mediacenter (Windows 7) stopt hij met kopiëren. Het kopieerprocess loopt nog wel, maar er is geen voortgang meer. Geprobeerd met standaard toegang, alsook met administrator. Beide maken geen verschil, het proces stopt gewoon. Het gaat hier om bestanden van een paar honderd MB tot een paar GB. Hij lijkt te stoppen rond de 18 procent.

Meer mensen met deze klacht? Toestel is een HTC One X.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• janvanduschoten
  • Laatst online: 15:03

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Heb je al een andere file Explorer geprobeerd? Probeer het anders eens met Google Play: Solid Explorer Beta2, werkt ook prima. Ik gebruik hem nu naast ES een hij werkt zeker zo goed.Ik vind hem persoonlijk mooier en misschien doet hij het voor je.

You've mistaken me for someone who really cares.

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:51
quote:
janvanduschoten schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:48:
Heb je al een andere file Explorer geprobeerd? Probeer het anders eens met Google Play: Solid Explorer Beta2, werkt ook prima. Ik gebruik hem nu naast ES een hij werkt zeker zo goed.Ik vind hem persoonlijk mooier en misschien doet hij het voor je.
Werkt zeer goed deze app. Laat tenminste ook gedetailleerde informatie zien over de voortgang. Uiterlijk is goed, vergelijkbaar met ES. Hele cd in 1 keer binnen gehaald zonder problemen. Tnx!

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:00
quote:
janvanduschoten schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:28:
Ik gebruik daarvoor Google Play: Timeriffic, nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik het om hem automatisch 's avonds op vliegtuigstand te zetten, ;s avonds gaat op ingestelde tijden de helderheid omlaag, sommige volumes lager (in een aantal stappen op verschillende tijden) en 's ochtends gaat net voor de wekker gaat wifi aan zodat ik direct mijn mail kan controleren en na het ontbijt gaat automatisch bluetooth aan.
Ik heb al diverse toestellen gehad en deze app verhuist altijd mee :)
Vond ik vroeger ook een geweldige app, maar nu ik onregelmatige uren draai heb ik er helaas weinig meer aan..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• S_Chief
  • Niet online
quote:
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:09:
Geef het even tijd. Ik heb ook wel eens vreemde 'haperingen' meegemaakt met betalingen voor apps. Als het bedrag afgeschreven is heb je redelijke kans dat het alsnog goed komt.

Even een nachtje slapen. Een beetje geduld kan soms wonderen doen. ;)
Nou, heb nog steeds niets terug.. Denk dat ik kan fluiten naar m'n geld. :P

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:25

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik en mijn vriendin willen ons wat gaan verdiepen in geocaching, nu zie ik twee apps in de playstore (een gratis versie en de betaalde versie). Iemand ervaring met één van deze apps? Is het de moeite waard?

• Grumsel
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:29
quote:
Laguna schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:15:
[...]

Vond ik vroeger ook een geweldige app, maar nu ik onregelmatige uren draai heb ik er helaas weinig meer aan..
Llama kan hetzelfde als timeriffic ook maar kan ook rekening houden met de locatie. Bijvoorbeeld alleen in flight mode gaan als je thuis bent op een bepaald tijdstip. Super app, gratis zonder advertenties. En ik moet altijd lachen om de humor van de maker...

• Thy...
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 19:02
quote:
greatgonzo schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:42:
Ik en mijn vriendin willen ons wat gaan verdiepen in geocaching, nu zie ik twee apps in de playstore (een gratis versie en de betaalde versie). Iemand ervaring met één van deze apps? Is het de moeite waard?
Ik ben zelf erg tevreden met Play store: c:geo. Een gratis geocaching app met kaart, kompas en je kan direct in de app loggen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
SChief schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:18:
[...]

Nou, heb nog steeds niets terug.. Denk dat ik kan fluiten naar m'n geld. :P
Da's te lang lijkt me ook. De app staat nu ook niet als aangeschaft? Stuur dan een mailtje naar de maker. Die hebben er wellicht meer ervaring mee.

• S_Chief
  • Niet online
De maker staat hierbuiten. Dit is echt een transactie van Google (Wallet) zelf, nog voordat je de app koopt, dus het is Google's verantwoordelijkheid om mij het geld terug te geven.. De maker kon ik niet eens betalen omdat m'n saldo te laag was (prepaid ding)..

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Had je al contact opgenomen met de (prepaid) credit card company? Het lijkt me een gevalletje of google of die kaartmaatschappij die je zou moeten aanspreken. Als het zichzelf opgelost zou moeten hebben, zou dit inmiddels al wel gebeurt zijn.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

quote:
SChief schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:02:
De maker staat hierbuiten. Dit is echt een transactie van Google (Wallet) zelf, nog voordat je de app koopt, dus het is Google's verantwoordelijkheid om mij het geld terug te geven.. De maker kon ik niet eens betalen omdat m'n saldo te laag was (prepaid ding)..
De maker is de begunstigde van de betaling en in die zin heeft die er ook mee te maken. En zij zijn iets meer gemotiveerd om je te helpen en je tot tevreden klant te maken dan Google vermoed ik.

En je had toch nog €1,50 op die kaart staan en de aanbieding was toch ook €1,50? Dan had je toch genoeg moeten hebben? Tenzij je voor die transactie ook nog iets extra aan kosten verschuldigd was. Ik weet niet hoe dat werkt.
Pagina: 1 2 3 ... 68 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True