Vraagje over My Tracks: moet je bij gebruik daarvan de smartphone op een (bepaalde manier) vasthouden of zo...?
Ik heb vandaag de app voor het eerst geprobeerd: ik start een 'avontuur' (
) en wacht totdat de GPS actief is. Dan ga ik lopen en dan...? Vandaag stopte ik de mobiel gewoon weer terug in mijn broekzak. Tijdens de eerste wandeling leek dat wel te werken, al zag de 'looplijn' er wat kartelig uit. Afstand en snelheid leken wel ongeveer te kloppen. De tweede wandeling, met wederom de phone in m'n broekzak, zag de lijn er véél karteliger uit en bovendien was mijn gemiddelde wandel (!) snelheid nu opeens 15,5 km/u... Beeeeeetje te snel. 
Dus ik vroeg me af: moet ik de smartphone soms de hele tijd in m'n hand houden zodat 'ie wat stabieler is? Het lijkt erop alsof alle schokken in m'n broekzak worden meeberekend door My Tracks...
Kort gezegd: hoe krijg ik van die best wel strakke lijntjes (zoals in de link die ik postte) op m'n My Tracks kaart?
Ik heb vandaag de app voor het eerst geprobeerd: ik start een 'avontuur' (

Dus ik vroeg me af: moet ik de smartphone soms de hele tijd in m'n hand houden zodat 'ie wat stabieler is? Het lijkt erop alsof alle schokken in m'n broekzak worden meeberekend door My Tracks...
Kort gezegd: hoe krijg ik van die best wel strakke lijntjes (zoals in de link die ik postte) op m'n My Tracks kaart?