Toon posts:

Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 150.756 views

Al je muziek, films, boeken en apps op één plek geconcentreerd in plaats van het (draadloos)
synchroniseren ervan tussen pc’s, tablets en smartphones. Dat is wat Google in gedachten had
toen ze deze nieuwe verzamelplek van diensten tot Google Play omdoopte.

Google Play verzamelt afzonderlijke apps als Google Music, de Google eBookstore en de
Android Market onder één nieuwe naam. De Android Market-applicatie gaat Google Play Store heten.

Google Play
In de komende dagen, officieel vanaf vandaag (dinsdag 6 maart 2012), zal Google Play worden uitgerold.
De Android Market zal voortaan Google Play Store gaan heten. De afzonderlijke, nog niet in de Benelux verkrijgbare diensten als Google Music, Google eBookstore (eBook-winkel) en Google Movies (filmverhuurdienst), zullen worden omgedoopt naar Google Play Music, Google Play Books en Google Play Movies. In de Verenigde Staten kunnen gebruikers als een soort van introductieaanbieding genieten van een boek, film, app of cd tegen een aantrekkelijke prijs. Verschillende applicaties en games kunnen ook in Nederland met korting worden aangeschaft. De volledige lijst met deze apps en games kun je hier vinden.

Overigens waren deze diensten in de Verenigde Staten en andere gebieden al dan niet gedeeltelijk al in de Android Market geïntegreerd. Omdat de Android Market in deze gebieden zoveel meer bood dan alleen applicaties en games voor Android, heeft Google besloten voor een volledig nieuwe naam en nieuw merk te gaan. De diensten die nu ook nog als losstaande applicaties bestonden, zoals Google Music, zullen voortaan overal onder de nieuwe naam vallen.

Afgelopen vrijdag werd al bekend dat Google een groot aantal domeinnamen aangekocht had met de term ‘Play’ er in. Het leek er in eerste instantie om te gaan dat Google een tablet zou uitbrengen onder de naam Play. De vermoedens lijken nu onjuist te gaan, alhoewel het nog steeds mogelijk blijft dat Google ook producten onder de naam Play uit gaat brengen.

Video

De kracht van de ‘cloud’
Steeds meer mensen verzamelen hun media in de cloud. Google wil hierop inspelen door je muziek of film op je Androidtelefoon, Androidtablet of via je desktop, eigenlijk overal te kunnen bekijken of te beluisteren. Ook het delen van je favoriete media of app naar Google+ of via SMS of e-mail zal makkelijker gemaakt worden.
In principe verandert er nu nog niet zoveel

Beschikbaarheid
Google streeft er op de langere termijn naar om zoveel mogelijk diensten aan zoveel mogelijk gebruikers aan te bieden. Met uitspraken in de officiële aankondiging hint Google op de uitbreiding van de verkoop van muziek en games in Europa middels de Google Play Store. Vermoedelijk kunnen we dus in de toekomst ook hier gebruik gaan maken van Google Play Music en Google Play Movies.

Hoe lang de promotieactie voor apps en games nog duurt is ons niet bekend.
Het is in ieder geval mogelijk om hier de volledige lijst met apps en games te bekijken.

Om de Google Play Store te krijgen in plaats van de Android Market, hoef je helemaal niets te doen.
Over de komende weken wordt er automatisch een update uitgerold. Er zal, behalve de naam en het icoontje, in ieder geval in eerste instantie helemaal niets veranderen.

Meer informatie over Google Play vind je op de officiële Google+-pagina en de introductiepagina.

Het vorige deel van de reeks weer over de 1000 posts gegaan dus het is tijd voor een nieuw deel. De TS is herschreven en vernieuwd qua layout, want de Android Market bestaat niet meer en op dinsdag 6 maart 2012 is Google Play gelanceerd. Dit topic is bedoeld om te discussiëren over applicaties die in de Google Play store te vinden zijn, de prijzen, de toestellen waarop je apps wil laten werken, problemen met applicaties, prijzen van applicaties en wat dan ook maar te maken heeft met de Google Play Store! Helaas is er nog steeds geen PayPal-functionaliteit beschikbaar om betalingen te doen in de Store en is het in Nederland hedentendage alleen mogelijk om te betalen via CreditCard (zowel een echte, als een virtuele) In het buitenland is er in enkele landen en bij enkele providers een mogelijklheid om te betalen via de provider zelf, het zogenaamde 'carrier billing'. Dit zal uiteraard in de loop der tijd ook wel in Nederland worden uitgevoerd, net als PayPal...?

Applicaties (en games) variëren in prijzen van enkele tientallen centen tot enkele tientallen euro's...
Vaak zijn er meerdere applicaties te vinden met hetzelfde doel, hierover kan ook worden gediscussieerd worden in dit topic. Voor games is er een los topic, namelijk: Android Games - Discussie & Ervaringen
Verwante en andere interessante topics
  • [b]Changelog[/b]
  • 19-10-09 - Topic gestart
  • 20-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 21-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 22-10-09 - QR codes toegevoegd aan de TS
  • 22-10-09 - TS verdeeld in 2 posts ivm lange code
  • 11-01-10 - Deeltje 3 gestart
  • 17-03-10 - Deeltje 4 gestart
  • 26-04-10 - Deeltje 5 gestart
  • 27-05-10 - TS aangepast naar aanleiding van de GoT Community Android Awards
  • 27-05-10 - Deeltje 6 gestart
  • 04-07-10 - Deeltje 7 gestart
  • 26-08-10 - Deeltje 8 gestart
  • 13-10-10 - Deeltje 9 gestart
  • 08-12-10 - Deeltje 10 gestart
  • 17-01-11 - Deeltje 11 gestart
  • 29-03-11 - TS aangepast naar aanleiding van de GoT Community Android Awards 2nd edition
  • 01-04-11 - Deeltje 12 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft, waarvoor hulde!!
  • 22-06-11 - Deeltje 13 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft, waarvoor hulde!!
  • 30-08-11 - Deeltje 14 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft, waarvoor hulde!!
  • 08-12-11 - Deeltje 15 gestart - TS aangepast naar aanleiding van: Android Market bereikt 10 miljard downloads, waarbij Camiel de banners gemaakt heeft en Wiethoofd een deel vd code!
    Special thanks to the '10 billion download hunting team': CaptJackSparrow, bitjesmaker & Lizard
  • 16-12-11 - Deeltje 16 gestart - Waarbij Camiel de banners gemaakt heeft en Wiethoofd wat code!
  • 22-03-12 - Deeltje 17 gestart - TS aangepast naar aanleiding van: Google laat Android Market opgaan
  • En natuurlijk de nodige toevoegingen die tussentijds plaatsvinden

In de vorm van het maken van headers, toevoegen van informatie / plaatjes
-TS- is made by CLB-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Weet iemand of (en hoe) het eigenlijk mogelijk is om twee verschillende versies van Google Market/Play tegelijk werkend geïnstalleerd te hebben? Ik vermoed dat het wel eens niet zo simpel zou kunnen zijn als een gedownloade APK te hernoemen en dan te installeren.

Het is lastig om hier iets over te vinden vanwege de erg onspecifieke zoekwoorden die je kunt gebruiken.

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12-2022
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:27:
Weet iemand of (en hoe) het eigenlijk mogelijk is om twee verschillende versies van Google Market/Play tegelijk werkend geïnstalleerd te hebben? Ik vermoed dat het wel eens niet zo simpel zou kunnen zijn als een gedownloade APK te hernoemen en dan te installeren.

Het is lastig om hier iets over te vinden vanwege de erg onspecifieke zoekwoorden die je kunt gebruiken.
Ten eerste, waarom zou je dat überhaupt willen? Ten tweede, dan moeten de namespaces verschillend zijn. Je hebt ook nog wat als marketupdater die je oude market dan meteen wil updaten. Ik zou niet direct weten of het kan.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:27:

Je kan wel twee verschillende accounts gebruiken als dat is waar je uiteindelijk naar toe wilt?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat updaten heb ik geblokkeerd. Dat zal ook denk ik vereist zijn om dit überhaupt te kunnen doen. Dat heb ik indertijd gedaan toen er een nieuwe versie gepusht werd die ik vooral slechter vond dan de voorgaande. Daarom zou ik die willen kunnen behouden en er de nieuwste versie naast zetten om te kunnen uitproberen. Stel dat die een extra functie heeft die ik af en toe interessant vind maar hij is verder bijv. langzamer in het gebruik dan kan het aantrekkelijk zijn om ze beide te hebben.

[Voor 7% gewijzigd door CaptJackSparrow op 21-03-2012 11:56]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:41
Vooralsnog is de enige wijziging de naam.
In een later stadium zullen er aan de Play Store ook andere zaken worden toegevoegd, zoals audio en video.

Zoals gezegd zal je een van beide apk's moeten verbouwen om dit mogelijk te maken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 22:23
gwystyl schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:54:
[...]

Beide hebben waarschijnlijk te maken met de telefoon die je hebt, dus het lijkt me handig die te vermelden. Voor mijn SGS II weet ik dat als je de power knop 20 sec indrukt, dat hij dan gewoon uitgaat, of hij nou op lockscreen staat of niet. De kleuren van de agenda zijn bij mij bij de standaard app niet aan te passen, maar bij 'Agenda widget for Android' kan je per agenda gewoon een kleur kiezen.
Sorry, ik beschik over een HTC Sensation.

Het lijkt er nu op dat het niet helemaal door widget locker komt. Zojuist viel hij gewoon uit nadat ik in de camera op foto maken klikte.

Oké, misschien dat eens proberen. Ben benieuwd of dit ook voor de Exchange ActiveSync agenda kan doen.

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
avec_styleschreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:01:
(in mijn geval kun je de telefoon altijd unlocken door een paar keer op de home button te drukken)
Same here
reyals schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:07:
dan staan je instellingen niet goed: je kunt hem helemaal uitschakelen! Bij instellingen onder geavanceerd staat Thuishelper, daar kun je instellen dat je homeknop NIET mag ontgrendelen. staat trouwens ook uitgelegd op het WL forum/help.
Nope, alle instellingen staan goed. Homehelper werkte bij mij vroeger wel maar nu hoe ik het ook instel wordt lockscreen unlocked door home button, zwaar irritant.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 01:32
businka19 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Same here

[...]

Nope, alle instellingen staan goed. Homehelper werkte bij mij vroeger wel maar nu hoe ik het ook instel wordt lockscreen unlocked door home button, zwaar irritant.
bij geavanceerd, thuishelper, Selecteer Systeem Home kies je WL Homehelper (Inst.als standaard), als je TWlauncher (of een andere) kiest kun je gewoon unlocken met de homeknop. kies je WL Homehelper dan unlockt hij niet.
in het menu geavanceerd, Thuishelper moet HomeHulp components an HomeHelper Block Home aangevinkt staan.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-06 21:55

ScSi

Belg.

Zijn er nog mensen die iCoyote gebruiken? Ik heb namelijk wel geluid bij mobiele flitsers, maar niet bij vaste camera's. Meer mensen met dit probleem (ik weet dat er vroeger reeds problemen waren met geluid) of ben ik nu de enige?

HTC Desire

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
ScSi schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:40:
Zijn er nog mensen die iCoyote gebruiken? Ik heb namelijk wel geluid bij mobiele flitsers, maar niet bij vaste camera's. Meer mensen met dit probleem (ik weet dat er vroeger reeds problemen waren met geluid) of ben ik nu de enige?

HTC Desire
Ik gebruik FlitsMeister en die vind ik echt geweldig, misschien een alternatief als je iCoyote niet meer aan de praat krijgt. Je kan natuurlijk proberen je data te resetten.

• businka19
  • Laatst online: 05-03-2021
reyals schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:18:
bij geavanceerd, thuishelper, Selecteer Systeem Home kies je WL Homehelper (Inst.als standaard), als je TWlauncher (of een andere) kiest kun je gewoon unlocken met de homeknop. kies je WL Homehelper dan unlockt hij niet.
in het menu geavanceerd, Thuishelper moet HomeHulp components an HomeHelper Block Home aangevinkt staan.
Bizaar, was er zeker van dat ik exact hetzelfde instellingen had staan maar bij het nalopen was HomeHelper block niet aangevinkt, bedankt gozert!

• reyals
businka19 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:25:
[...]

Bizaar, was er zeker van dat ik exact hetzelfde instellingen had staan maar bij het nalopen was HomeHelper block niet aangevinkt, bedankt gozert!
graag gedaan. ik zou het al raar hebben gevonden dat het bij mij gewoon goed werkt, en op een identiek toestel ineens niet.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-06 09:05
hallo jongens,

Met de oude android market kon je makkelijk je gekochte apps inzien en zo nodig installeren. Met de nieuwe google play heb je de keuze tussen geinstalleerde apps of alle apps inzien. Alle apps is letterlijk alle apps die jij ooit geinstalleerd hebt, dan kan letterlijk duizenden zijn. Hoe vind ik nu de apps waarvoor ik betaald heb zonder een uur door een lijst van alle apps te scrollen?

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-06 12:45

Racing_Reporter

Contentmaker

Heb al even rondgezocht maar wat betreft Draw Something, wat veroorzaakt nou die massale batterijdrain? :S

Toestel kan je een eitje op bakken en laten we nou wel stellen dat 't niet de meest zware game evah is... Het lijken de ads wel te zijn die de problemen veroorzaken!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 10:31
Beste mensen ik krijg via de play store een melding dat er een update is voor een app die ik nooit heb geïnstalleerd.
Veel mensen zeggen ook dat ze die nooit geïnstalleerd hebben maar ook en melding krijgen.
Wat moet ik doen?
Ik krijg die melding elke keer nu.

http://forum.xda-develope...p?p=24066476#post24066476

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
raro007 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:52:
Beste mensen ik krijg via de play store een melding dat er een update is voor een app die ik nooit heb geïnstalleerd.
Veel mensen zeggen ook dat ze die nooit geïnstalleerd hebben maar ook en melding krijgen.
Wat moet ik doen?

Heb um hier ook ineens, heel vaag, nooit geïnstalleerd en kan hem ook niet verwijderen !!!!

Heb ook ineens de app "Testfile" , meer mensen dit? wat is hier aan de hand ?? !!!

[Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 26-03-2012 21:38]

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 00:24
My first guess: een virus dat ergens is meegelift.... nog wat vreemde applicaties geïnstalleerd recentelijk ?

LPEspecial

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij is dat de mail client die standaard bij de Galaxy S II geleverd wordt. Als ik die opzoek in appbrain, krijg ik namelijk ook dat icoontje te zien.

• Albert020
LPEspecial schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:22:
My first guess: een virus dat ergens is meegelift.... nog wat vreemde applicaties geïnstalleerd recentelijk ?
Nee niks wat niets wat ik niet vertrouw ?
Lees al dat er meer mensen ineens last van hebben.....

[Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 26-03-2012 22:32]

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05 21:18
Ik kreeg net bij een update de Google Play Books, Movies en Music app binnen! (al doen ze echter (nog) niet veel..)
PieterAelse in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie"

Zijn er nog meer mensen die deze hebben?

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 10:31
@ Alber020 heb je ook een Samsung?

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:41
raro007 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:52:
Wat moet ik doen?

Hier wordt die app ook getoond, terwijl ik die nooit heb geinstalleerd.
Heb een Samsung Galaxy s2 met hyperdroid 6.1 rom.
Als ik via titanium kijk, kan ik ook een eventueel reeds bestaand versie niet vinden om te freezen oid. Heb de update dus nog maar even niet gedaan.

• Albert020
raro007 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:02:
@ Alber020 heb je ook een Samsung?
Yeps, Galaxy S2

Maar hoe ze gekomen zijn zo zijn ze ook weer ineens weg....

[Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 27-03-2012 08:56]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Android MarketGoogle Play zit hier te zeiken dat mijn pricewatch: Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart niet genoeg vrij geheugen zou hebben voor iets dat ik wil (laten) installeren. Er is echter meer dan 2x zoveel MB vrij als dat nodig is, geheugenkaart niet meegerekend.

Is er een manier om Google Play zo ver te krijgen dat ie de microSD kaart gaat gebruiken? Ik bedoel, install rechtstreeks naar MicroSD ipv later zelf de app/game daarheen te verhuizen?

En nee, ik ben niet van plan er telkens iets af te gooien als ik er wat nieuws op wil hebben ;)

edit: androidforums.com lijkt wat suggesties te hebben, aldus Google, maar die ligt eruit? Krijg hier witte pagina's als ik op dat forum topics wil openen.

[Voor 12% gewijzigd door Raven op 27-03-2012 19:01]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Kun je ook niet in de Google webcache komen?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Werkt al weer :)

Tot nu toe nog niks nuttigs gevonden. Alleen onbeantwoorde topics van lotgenoten, "clear cache" (already done), move alle geïnstalleerde apps/games naar geheugenkaart (ook allang gedaan, voor zover mogelijk), telefoon reboot (also done), that's about it. Krijg nog steeds die melding terwijl er maar 23MB nodig is en (telefoongeheugen) 57MB vrij is, de geheugenkaart heeft een paar GB ter beschikking.

[Voor 8% gewijzigd door Raven op 28-03-2012 12:03]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• n00bs
  • Laatst online: 08-06 22:06

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand een goede app voor accelatiemetingen bv in de auto die een autostart hebben. Ik had er ooit 1 op mijn kapotte Legend, maar weet niet meer wat de naam was. Ik heb nu een hoop zitten googlen en in de market gekeken, maar het beste wat ik kan vinden is met een start met groen licht. Daar heb je echt weinig aan, omdat je dan een meting krijgt waarbij acceleratie van de auto + reactietijd wordt gemeten.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:28
n00bs schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:02:
Weet iemand een goede app voor accelatiemetingen bv in de auto die een autostart hebben. Ik had er ooit 1 op mijn kapotte Legend, maar weet niet meer wat de naam was. Ik heb nu een hoop zitten googlen en in de market gekeken, maar het beste wat ik kan vinden is met een start met groen licht. Daar heb je echt weinig aan, omdat je dan een meting krijgt waarbij acceleratie van de auto + reactietijd wordt gemeten.
Gebruik zelf Torque hievoor. Dit is, i.c.m. een goedkope OBD-scanner, bijzonder leuk speelgoed. Acceleratie, vermogensmeting, Turbodruk, etc. kan je allemaal in realtime uitlezen op je Android device. Ook uitlezen van foutcodes en belangrijker nog: het resetten ervan gaat moeiteloos.

De gratis app versie kan wel "iets", voor de echt leuke dingen en wat jij specifiek wilt moet je echter de betaalde versie hebben.Prijs van de app samen met de scanner is even duur als 2x bij de dealer een foutcode-reset dus ik vond dat het wel waard, het spelen met je gaspedaal en al die meters te zien bewegen mag wel iets kosten :P

Nickname does not reflect reality

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:18:
[...]

Gebruik zelf Torque hievoor. Dit is, i.c.m. een goedkope OBD-scanner, bijzonder leuk speelgoed. Acceleratie, vermogensmeting, Turbodruk, etc. kan je allemaal in realtime uitlezen op je Android device. Ook uitlezen van foutcodes en belangrijker nog: het resetten ervan gaat moeiteloos.

De gratis app versie kan wel "iets", voor de echt leuke dingen en wat jij specifiek wilt moet je echter de betaalde versie hebben.Prijs van de app samen met de scanner is even duur als 2x bij de dealer een foutcode-reset dus ik vond dat het wel waard, het spelen met je gaspedaal en al die meters te zien bewegen mag wel iets kosten :P
Dat is idd ook een goed idee! die OBD scanners zijn voor weinig op ebay te vinden: http://www.ebay.nl/sch/i....=15&_trksid=p3286.c0.m283

Dan is alleen de vraag welke met mijn Samsung S2 en die app gaat werken en op mijn 206cc aangesloten kan worden.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06

timovd

Voorsprong door techniek

Torque Pro is the answer idd.
Resetten van DTC wist ik nog niet. Gebruik ik meestal een applicatie voor op mn laptop.
Mijn OBDII bluetooth device heb ik van DealExtreme. Werkt prima!

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• Brad Pitt
n00bs schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:22:
[...]
Dan is alleen de vraag welke met mijn Samsung S2 en die app gaat werken en op mijn 206cc aangesloten kan worden.
Heb zelf deze besteld (vind in NL kopen wel zo makkelijk, snel en leuker voor de winkels hier). Doet het prima in een paar geteste auto's hier. En aangezien het via Bluetooth werkt geen gedoe met kabels, top!

Aangezien OBD-uitlezingen gestandaardiseerd zijn zal op jouw Peugeot het meerendeel ook wel werken. Er zijn een paar dingen die voertuig-specifiek kunnen zijn maar de hierboven genoemde dingen werken op "alle" auto's (>2000) wel. Helaas is mijn eigen auto net iets te oud hiervoor maar op vier andere auto's (van drie verschillende merken) werkte het allemaal prima. Incl. het resetten van twee foutcodes op twee auto's. Erg blij mee d:)b

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:30:
[...]

Heb zelf deze besteld (vind in NL kopen wel zo makkelijk, snel en leuker voor de winkels hier). Doet het prima in een paar geteste auto's hier. En aangezien het via Bluetooth werkt geen gedoe met kabels, top!

Aangezien OBD-uitlezingen gestandaardiseerd zijn zal op jouw Peugeot het meerendeel ook wel werken. Er zijn een paar dingen die voertuig-specifiek kunnen zijn maar de hierboven genoemde dingen werken op "alle" auto's (>2000) wel. Helaas is mijn eigen auto net iets te oud hiervoor maar op vier andere auto's (van drie verschillende merken) werkte het allemaal prima. Incl. het resetten van twee foutcodes op twee auto's. Erg blij mee d:)b
Super voor de info, ik vind zelf net deze nog voor jouw posting: http://www.ebay.nl/itm/Bl...ain_0&hash=item3f0dd4a31a

Misschien ook wat voor andere lezers in die topic. echt geen geld! misschien een domme vraag,maar die OBD versie 2(na 2000) scanners, hebben die allemaal dezelfde functionaliteit? dat sommige standalone zijn, snap ik of sommige specifiek voor aan een laptop. Maar zoals je zelf ook zegt via BT is gewoon veel handiger.

[Voor 5% gewijzigd door n00bs op 28-03-2012 12:35]

• Brad Pitt
n00bs schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:34:
Misschien ook wat voor andere lezers in die topic. echt geen geld! misschien een domme vraag,maar die OBD versie 2(na 2000) scanners, hebben die allemaal dezelfde functionaliteit?
Geen idee, heb alleen de versie geprobeerd die ik nu heb. De winkel gaf een jaar lang omruilgarantie en dat was voor mij erg belangrijk (verkoop auto's dus wilde wel kunnen testen dat 'ie op meerdere merken zou werken).
Maar zoals je zelf ook zegt via BT is gewoon veel handiger.
Mja misschien dat je met een laptop nog meer kan uitlezen, geen idee. Kreeg er ook wat Windows-software bij maar heb deze niet geïnstalleerd omdat ik geen laptop heb. En het zo draadloos kunnen uitlezen vond ik bijzonder handig, zeker omdat de OBD-aansluiting niet bij elke auto op een handige plek zit. Zit bij mijn broer's Golf bijvoorbeeld linksonder het dashboard. Niet fijn om vanaf die plek een kabel te hebben lopen naar de rechterstoel als je onder het rijden wat wilt testen. Bij mij auto zit die onder de armsteun dus vanaf daar zou het al een stuk minder "erg" zijn. Dan nog, laptops hebben ook vaak Bluetooth dus die manier van connecten leek mij een stuk fijner.

Denk echter dat de meeste scanners qua functionaliteit wel overeen zullen komen aangezien de OBD-port gewoon standaard data uitgeeft. Een water temperatuur waarde van mijn Volvo is identiek aan de waarde van jouw Peugeot en dergelijke. Had gemaild naar de winkel wat het verschil was tussen de onderlinge modellen en zij zeiden dat de goedkoopste een wat zwakkere Bluetooth module had. Geen idee of dat waar is natuurlijk maar vond de prijs (én de omruilgarantie) op zich acceptabel dus no problem :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Raven schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:24:
Werkt al weer :)

Tot nu toe nog niks nuttigs gevonden. Alleen onbeantwoorde topics van lotgenoten, "clear cache" (already done), move alle geïnstalleerde apps/games naar geheugenkaart (ook allang gedaan, voor zover mogelijk), telefoon reboot (also done), that's about it. Krijg nog steeds die melding terwijl er maar 23MB nodig is en (telefoongeheugen) 57MB vrij is, de geheugenkaart heeft een paar GB ter beschikking.
Ik weet niet of je Droid geroot is maar in dat geval kan ik je Link2SD aanbevelen om intern geheugen vrij te maken. Mijn Viewpad heeft leeg 171 MB vrij geheugen maar ik heb er nu 228 apps op staan waaronder vele grote games. Met alleen op de gewone manier naar SD verplaatsen had dat nooit gekund.

• Brad Pitt
Mocht dat niet werken kan ook eventueel deze methode geprobeerd worden :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het fraaie van Link2SD is dat je zelfs widgets naar je SD kaart kunt verplaatsen. Op de reguliere manier naar SD verplaatsen mag niet omdat ze dan niet werken.

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:45:
Het fraaie van Link2SD is dat je zelfs widgets naar je SD kaart kunt verplaatsen. Op de reguliere manier naar SD verplaatsen mag niet omdat ze dan niet werken.
Dan moet je wel héél erg in de geheugenproblemen zitten maar wel cool dat dat blijkbaar werkt :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CaptJackSparrow schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Ik weet niet of je Droid geroot is maar in dat geval kan ik je Link2SD aanbevelen om intern geheugen vrij te maken. Mijn Viewpad heeft leeg 171 MB vrij geheugen maar ik heb er nu 228 apps op staan waaronder vele grote games. Met alleen op de gewone manier naar SD verplaatsen had dat nooit gekund.
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:31:
Mocht dat niet werken kan ook eventueel deze methode geprobeerd worden :)
Geen geroote telefoon....

Oscar Wilde

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:48:
[...]

Dan moet je wel héél erg in de geheugenproblemen zitten maar wel cool dat dat blijkbaar werkt :P
Beautiful Widgets is al 4,7MB en HD Widgets bij mij 8,6MB. Ik heb ze er allebei op staan en nog wel meer dankzij het feit dat ik ze naar SD kan verplaatsen. Ook live wallpapers doen het prima vanaf SD met Link2SD. Daar heb ik er ook de nodige van geïnstalleerd staan dankzij Link2SD. Anders zouden die ook veel te veel intern geheugen kosten.

• alex3305
  • Laatst online: 06-06 15:05
Alhoewel ik weinig problemen had met de naamsverandering naar Google Play, vind ik de nieuwe UI toch wel erg irritant. Je kunt gewoonweg niet meer zien welke apps je precies hebt gekocht en welke gratis waren. Dan denk je dat je wel weg komt met de web-versie, blijkt daar hetzelfde euvel te bestaan.

Wel kun je alle apps inzien, maar het grote nadeel hiervan is dat ze bij mij maar tot de M gaan. Gruwelijk irritant. Hopelijk draait Google deze verandering terug, echter ben ik er bang voor. Vooral als ik dev opmerkingen soms lees over de Market/Play dan word ik daar niet echt gelukkig van :X.

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 13:29
Mijn stock Desire Z heeft nog altijd de oude Android Market, terwijl mijn Transformer Prime al heel snel (en automatisch) was geüpdate naar Play. Heeft dat te maken met het updaten via de fabrikanten ofzo? Dacht dat dit rechtstreeks vanuit Google zelf kwam...

Heb de laatste tijd ook zeer vaak (denk zowat 80% van de gevallen) dat updaten van Apps op mijn telefoon de eerste keer mislukt. Die moeten dan nogmaals gestart worden en dan gaat het vaak wel goed. Dit is volgens mij ongeveer sinds de Market is omgedoopt naar Play, kan dat er mee te maken hebben? Op de tablet gaat het wel goed namelijk.

• Joster
Ik beschik over 2 Google accounts en heb in Google toch echt heel duidelijk ingesteld op welke account ik wil opereren. Als ik vervolgens een update wil downloaden die ik handmatig moet bijwerken geeft hij ineens aan dat ik op de andere account zit 8)7

Wanneer ik vervolgens met deze 2e account (welke dus wordt genoemd in Google Play op mijn mobiel) inlog op Google Play op mijn laptop staat er dat ik niet over apps beschik op die account. Hoe kan dat dan in hemelsnaam dat Google Play op mijn mobiel dit adres wel herkend..

Edit: Sterker nog, wanneer ik op mijn mobiel onder mijn 2e account inlog in op Google Play staan daar ineens allerlei apps bij, terwijl dit online op de site dus niet zo is... /Edit.

Iemand anders hier ook last van / ervaring mee?

[Voor 44% gewijzigd door Joster op 30-03-2012 23:18]

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-06 12:45

Racing_Reporter

Contentmaker

Racing_Reporter schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:37:
Heb al even rondgezocht maar wat betreft Draw Something, wat veroorzaakt nou die massale batterijdrain? :S

Toestel kan je een eitje op bakken en laten we nou wel stellen dat 't niet de meest zware game evah is... Het lijken de ads wel te zijn die de problemen veroorzaken!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• reyals
@joster: je kijkt op je mobiel toevallig niet naar het tabje geïnstalleerd? Hè kunt horizontaal naar rechts acetyleen waarbij je ze op account kan zien

• Joster
reyals schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:32:
@joster: je kijkt op je mobiel toevallig niet naar het tabje geïnstalleerd? Hè kunt horizontaal naar rechts acetyleen waarbij je ze op account kan zien
Ik kijk op beide (bijwerken en geïnstalleerd) maar dan nog snap ik niet waarom er op mijn 2e account Apps staan aangezien ik nog nooit onder die account een app heb geïnstalleerd. Wanneer ik via mijn laptop inlog op Google play met een van beide accounts klopt het wel..

• Brad Pitt
reyals schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:32:
Hè kunt horizontaal naar rechts acetyleen waarbij je ze op account kan zien
Swype ftw ;)

• Jay_Snake
  • Laatst online: 16:36
Pathe heeft eindelijk een nieuwe app uitgebracht voor Android waarmee je gewoon kan reserveren, stoelen kiezen enz, maar de app is door een deal de komende 3 weken alleen te downloaden als je een Samung telefoon hebt...

Is er iemand met een Samsung telefoon zo vriendelijk om even Google Play: Pathé Mobiel te downloaden en de apk ergens te uploaden?

• Brad Pitt
Jay_Snake schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:42:
Is er iemand met een Samsung telefoon zo vriendelijk om even Google Play: Pathé Mobiel te downloaden en de apk ergens te uploaden?
Consider that done :)

• Jay_Snake
  • Laatst online: 16:36

Anoniem: 110895

Ik heb gezocht op het forum hier maar kan het 1 2 3 niet vinden.
Eindelijk heb ik een creditcard om apps mee aan te schaffen.

Ik heb al betaalde apps gedownload via de blackmarket, maar deze wil ik nu graag echt kopen.
Maar via google play krijg ik de melding dat de app al aangeschaft is en bij controle ervan uiteraard niet.
Maar ik krijg ook niet de optie om de app alsnog te kopen.

Iemand hiervoor een oplossing om dit via mijn eigen account te doen?

• Brad Pitt
Anoniem: 110895 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:34:
Ik heb al betaalde apps gedownload via de blackmarket, maar deze wil ik nu graag echt kopen.
Sja...
Iemand hiervoor een oplossing om dit via mijn eigen account te doen?
Zoeken, is al besproken. (hint: Chrome)

[Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 31-03-2012 12:45]

Brad Pitt schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Sja...

[...]

MIsschien ook een hint in welke 16 topics dit besproken is?
Als ik op chrome zoek krijg ik uiteraard hits van de browser...

En sja zonder cc kom je anders niet ver en paypal willen ze niet mee werken wat ik erg jammer vind.
Nu toch maar een cc aangeschaft en gelijk gekoppeld aan mijn account.
Misschien kan je zeggen had je ze niet illegaal moeten downloaden
on the other hand heb ik dus boven het gemak van die market besloten om ze toch te gaan kopen nu ik het WEL kan. }:O

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Sja...

[...]

Nuttige post! Ik denk niet dat je zelf alle topics gaat nazoeken voor het antwoord.

@syllichick: ik zal je vraag wel beantwoorden. Ga naar de Google Play website en naar de app die je wilt installeren. Waarschijnlijk staat er al "Geinstalleerd" . Gebruik Chrome (mss andere browser ook?), kopieer plak dit in adresbalk:

code:
1
javascript:document.getElementsByClassName("buy-link")[0].setAttribute("data-ispurchased", false)

Druk enter en klik op "Geinstalleerd" en gewoon naar apparaat downloaden, waarna de app wordt besteld.

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1547134

vele malen dank!

Het lukt me 1 2 3 nog niet helemaal maar volgens mij werkt het wel via firefox.
Ik kwam uit op de xda site met die code, maar daar kom ik dus gelijk in het topic terecht wat ik ook zocht!!

_/-\o_

edit
Uw aankoop is voltooid. Uw download wordt binnenkort naar uw apparaat verzonden.

Ok via het simpele linkje lukte het me niet.
Via de inspect element wel
Nog maals velen dank!

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 110895 op 31-03-2012 22:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:03
Ah vandaar, zit al een half uur te zoeken naar die app, want ze adverteren er wel volop mee -.-.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Google play weer eens server problemen :?

Ik kan niet bij My Android Apps en als ik zoek op een app al eens aangeschaft heb in de market zelf, staat deze niet als aangeschaft in de lijst. Ik mag dus weer betalen voor iets waarvoor ik al betaald heb :(

Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:24

Pierre

Van nature lui!

Slaiter schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:23:
Google play weer eens server problemen :?
Meer mensen die dit hebben?
Nee

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Nee ben er al achter is iets in de settings van de telefoon, op een of andere manier wordt hij niet meer gezien op de market. Vaag :? gisteren werkte alles nog.

Maar eens met backups aan de gaan gaan dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja dus, Play heeft de laatste dagen wat problemen.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
MauriX schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:23:
Ik ben op zoek naar VIDEO-filters voor mijn camera (HTC Sensation).
Oude retro/70's/8mm filters. Dat het er uit komt te zien als onderstaand.

YouTube: How To Apply Aged Film Look to Video in Final Cut Pro 6 (Written Tutorial With Video Preview)

Voor fotocamera zijn er talloze apps te krijgen die 'retro' kunnen, maar ik vind ze niet voor video.
Is hier een reden voor? Te zwaar voor telefoons?
Iemand enig idee?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op het ogenblik is het zo dat ik aankopen in de Market/Play kan verrichten d.m.v. een gekoppelde CC zonder ook nog maar iets van een wachtwoord in te hoeven typen. Ik begrijp dat dit in de AppStore van Apple anders werkt en je wel een wachtwoord moet intikken elke keer als je een app koopt.

Ik vind het niet hoeven opgeven van een wachtwoord wel makkelijk maar uit oogpunt van beveiliging eigenlijk toch ongewenst. Als mijn Droid in handen van een kwaadwillende ander valt dan kan men ongehinderd aankopen doen die weliswaar neem ik aan alleen aan mijn account gekoppeld gemaakt kunnen worden maar toch... Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat men dan allemaal met die CC zou kunnen doen maar dat is dan juist ook weer een reden om liever het zekere voor het onzekere te nemen en hier een aanvullende beveiligingslaag aan toe te voegen.

Weet iemand hier of het op de een of andere manier mogelijk te maken is dat je wel een wachtwoord o.i.d. moet opgeven bij elke aanschaf?

• reyals
staat gewoon bij de instellingen...

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan toch een PIN instellen als ik het me goed herinner? Of is dat niet voor aankopen?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Welke instellingen waar?

In Google Wallet in mijn PC browser kan ik bij 'Payment Methods' niets bij de instellingen van de CC vinden die dit mogelijk zou maken. Daar zou ik verwachten dat je dergelijke zaken zou kunnen instellen.

[Voor 81% gewijzigd door CaptJackSparrow op 02-04-2012 15:30]

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-05 20:22
Ik heb het spel GT Racing: Motor Academy Free+ geinstalleerd, alleen als je hem geinstalleerd hebt moet je nog een bestand van ongeveer 390 mb downloaden om te spelen. Ik heb 213 mb kunnen downloaden, verder gaat ie niet meer en geeft ie de volgende melding:

A problem occured and the download could not be completed succesfully. Do you want to restart the download?

Dan zeg ik natuurlijk ja en download ie niet en geeft ie hetzelfde melding, terwijl heel veel andere mensen het wel kunnen spelen. Deze bestand kan je alleen via wifi downloaden, ook al leg ik me telefoon ( samsung galaxy s plus ) naast de router met volle wifi verbinding lukt het me gewoon niet om het bestand te downloaden.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen? Heb het spel al meerdere keren eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd maar hij gaat dan gewoon weer lekker verder als de laatste keer.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

SD-kaart voldoende vrije ruimte? Stop die anders eens in een card-reader en doe een chkdsk/scandisk.

• anandus
  • Niet online
Google Play -> Settings -> Set PIN -> 'Use PIN for purchases' aanvinken.

• Brad Pitt
anandus schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:58:
[...]
Google Play -> Settings -> Set PIN -> 'Use PIN for purchases' aanvinken.
Let wel, op de telefoon, hij is nu aan het zoeken op de PC geloof ik :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die optie zit niet in de versie van de Market die ik op mijn Droid heb staan. En is dat dan soms dezelfde PIN code die je dan ook al aan moet hebben staan voor je screen-lock? Die heb ik niet aan staan omdat ik dat niet nodig/wenselijk vind in mijn situatie. Een extra code voor aankopen vind ik wel wenselijk. Daarom zou ik het volstrekt logisch vinden als je dat bij de instellingen van Google Wallet zou kunnen regelen. Ik vind dat Google hier maar een lakse houding aan lijkt te nemen m.b.t. de CC beveiliging.

• reyals
CaptJackSparrow schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:38:
Die optie zit niet in de versie van de Market die ik op mijn Droid heb staan. En is dat dan soms dezelfde PIN code die je dan ook al aan moet hebben staan voor je screen-lock? Die heb ik niet aan staan omdat ik dat niet nodig/wenselijk vind in mijn situatie. Een extra code voor aankopen vind ik wel wenselijk. Daarom zou ik het volstrekt logisch vinden als je dat bij de instellingen van Google Wallet zou kunnen regelen. Ik vind dat Google hier maar een lakse houding aan lijkt te nemen m.b.t. de CC beveiliging.
IN de Google Play Store op je MOBIEL! druk Menuknop, Instellingen, Gebruik PIN

• Brad Pitt
Dit menu dus, mocht het alsnog niet duidelijk zijn:

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zoals ik al zei zit die optie niet in de versie die ik gebruik. Ik zou het wat hinderlijk vinden als ik gedwongen zou zijn die te vervangen om deze optie te kunnen gebruiken. Ik blijf het ook wat vreemd vinden dat je dit niet bij je accountinstellingen via de webinterface kunt instellen. Kun je die Google Wallet niet ook op andere manieren dan via een Android apparaat gebruiken? Daar heb ik me nog niet in verdiept maar als dat zo is zou je het gebruik via die andere kanalen ook evt. extra willen kunnen beveiligen.

• jip_86
  • Laatst online: 10:58
Tja, met zo'n houding is het toch wachten op het moment dat iets niet meer gaat werken :?
Zou zeggen gewoon upgraden en je probleem is opgelost.

• anandus
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:40:
Zoals ik al zei zit die optie niet in de versie die ik gebruik. Ik zou het wat hinderlijk vinden als ik gedwongen zou zijn die te vervangen om deze optie te kunnen gebruiken.
Dus als ik het goed begrijp klaag je omdat de oudere versie van Google Play iets niet heeft dat wel in de nieuwste versie zit, maar je wil niet updaten? :P

Gewoon updaten en klaar ben je :)
(Wat is er eigenlijk mis met de nieuwe Google Play-versie, behalve dat je je aankopen met een PIN kan beschermen?)

[Voor 16% gewijzigd door anandus op 02-04-2012 17:49]

• Brad Pitt
anandus schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:48:
(Wat is er eigenlijk mis met de nieuwe Google Play-versie, behalve dat je je aankopen met een PIN kan beschermen?)
De (hele) oude is kleiner en wat sneller op low-end devices.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik weet niet hoe happy ik zal zijn met Play omdat ik die nog niet getest heb. Mijn Viewpad 7 is niet zo snel (600MHz) dus ik ben een beetje bang dat het wat traag zal worden. Ik heb zoals je hier kunt lezen het updaten van de Market begin oktober bevroren omdat ik met de versie van enkele maanden geleden wel unhappy was (en ik was toen de enige niet). Die oudere versie werkte en voorzag in mijn behoeften. 'If it aint broke' weet je wel. Blijkbaar heeft Google nu ook (rijkelijk laat als je het mij vraagt) ingezien dat deze extra beveiliging wenselijk is en dat dus recentelijk ingebouwd.

Ik zal Play dan maar eens gaan uitproberen. Het liefst had ik hem naast de oude versie willen installeren zoals je ook kon lezen. Ik vraag me alleen af of ik die nieuwe versie kan installeren zonder de oude versie eerst te unfreezen en als ik dat zonder unfreezen doe blijft de nieuwe versie dan ook direct frozen of moet ik die dan herbevriezen? Ik kom er wel achter natuurlijk maar als iemand daar al ervaring mee heeft ben ik geïnteresseerd.

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:13:
Ik zal Play dan maar eens gaan uitproberen. Het liefst had ik hem naast de oude versie willen installeren zoals je ook kon lezen. Ik vraag me alleen af of ik die nieuwe versie kan installeren zonder de oude versie eerst te unfreezen en als ik dat zonder unfreezen doe blijft de nieuwe versie dan ook direct frozen of moet ik die dan herbevriezen? Ik kom er wel achter natuurlijk maar als iemand daar al ervaring mee heeft ben ik geïnteresseerd.
Ja kan toch als het je niet bevalt de Market/Play updates weer verwijderen dan wel gewoon een oude Market er weer opzetten en zorgen dat die weer niet meer wordt geüpdate? Relatief risicoloos te testen lijkt mij.

Gebruik 'm regelmatig om wat tijden te checken van films, maar hij wordt geupdatet: Update Pathé Mobiel

Google Play: Pathé Mobiel

Altijd het actuele filmaanbod op zak en direct bioscooptickets bestellen.
*Grote winactie: Win een jaar lang gratis naar de film, koop nu je tickets met de app!
De actieperiode duurt tot 16 mei 2012, zie actievoorwaarden in de app.

Met Pathé Mobiel heb je altijd het actuele filmaanbod op zak en kun je direct bioscooptickets bestellen.
Reken veilig en eenvoudig af met PayPal of Creditcard of maak gebruik van de Pathé Unlimited Card (Gold).

Bevat naast uitgebreide nfo de filmtijden voor alle Pathé Bioscopen in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Helmond, Eindhoven, Groningen, Delft, Zaandam, Arnhem, Tilburg, Breda, Maastricht, Haarlem, Zwolle

Deze nieuwe versie biedt nu ook de mogelijkheid direct je bioscooptickets te bestellen, inclusief stoelkeuze.

Let op! Pathé Mobiel voor Android is tot 18 april a.s. exclusief beschikbaar voor Samsung devices.
Vanaf 18 april is Pathé mobiel ook beschikbaar voor alle andere ondersteunde devices.

Pathé Mobiel wordt je gratis aangeboden door Pathé Theatres BV.

Let op: installeer de juiste versie van Pathé Mobiel voor Android. Dit is de versie van "Pathé Theatres B.V."

[Voor 3% gewijzigd door CLB op 03-04-2012 11:47]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Instagram nu officieel te verkrijgen in de market!

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
quartex schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:06:
Instagram nu officieel te verkrijgen in de market!
Kan iemand mij uitleggen wat er toch zo geweldig is aan Instagram?

• anandus
  • Niet online
Robbie T schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:44:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat er toch zo geweldig is aan Instagram?
Je kan leuke ouderwets lijkende foto's maken :)

Ikzelf gebruik het niet, want je moet je ook bij instagram registreren en daar heb ik niet echt zin in.

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik vind instagram ook niet iets bijzonders, er zijn best veel apps die dat kunnen en die tenminste de moeite nemen om een normale interface te bouwen.

Iemand al een applicatie gevonden waarmee ik kan m'n gekochte apps kan zien? De kat van Google heeft namelijk weer een nieuwe Market/Play store uitgebracht.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik krijg sinds vandaag telkens als ik een gratis app wil installeren gelijk na accepteren: "fout bij verwerken aankoop" :? Apps die ik gekocht heb kan ik wel downloaden en installeren, ik kan ook apps updaten, maar als ik een gratis app verwijder en opnieuw probeer te installeren dan lukt dat niet. Ik heb de data gewist van de market, dat helpt niet. Installeren via de market op de PC werkt ook niet, hij zegt dat hij het gaat versturen naar mn toestel maar er gebeurt niets. Full wipe e.d. haalt ook niks uit, ik kan wel apps herstellen met TB of buiten de market om installeren.

Ik heb een S2 en draai al een hele poos een ICS rom, maar ik vermoed dat de fout niet in mijn telefoon zit. Iemand enig idee?

[Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 03-04-2012 23:14]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:04

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Even je creditcard gegevens uit Google wissen en opnieuw toevoegen zou moeten werken schijnt

Rail Away!

• ph4ge
  • Nu online
Is geen optie, heb 3v gebruikt, maar dat is al weer een maand geleden en die heb ik toen al verwijderd, dat kan het niet zijn. Ik heb Google maar even een mailtje gestuurd, heb geen zin om weer een creditcard aan te schaffen om dit probleem op te lossen. Dat doen ik wel weer tzt als er weer een aantal apps zijn die ik wil of er een leuke actie is.

[Voor 46% gewijzigd door ph4ge op 03-04-2012 23:44]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:53
Misschien moet je wat wachten? Had ik ook gisteren en 2 uur geleden, nu doet ie het gewoon weer? Kreeg eerst ook een error, maar het lukte me net om alles bij te werken en een gratis app te installeren.
Maar geen idee waar dit aan kan liggen, draai btw ook ICS rom (wanam) op S2

[Voor 7% gewijzigd door Musta op 03-04-2012 23:56]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• ph4ge
  • Nu online
Musta schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:49:
Misschien moet je wat wachten? Had ik ook gisteren en 2 uur geleden, nu doet ie het gewoon weer? Kreeg eerst ook een error, maar het lukte me net om alles bij te werken en een gratis app te installeren.
Maar geen idee waar dit aan kan liggen
Wie weet is het morgenochtend opgelost, maar ik heb het al in ieder geval sinds de lunch vanmiddag. Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd, hopelijk weten ze bij Google er raad mee en hoor ik snel van ze. Ik hou jullie op de hoogte.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

edit: ignore

[Voor 89% gewijzigd door quartex op 04-04-2012 13:58]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:39:
[...]

Je kan leuke ouderwets lijkende foto's maken :)

Ikzelf gebruik het niet, want je moet je ook bij instagram registreren en daar heb ik niet echt zin in.
Daarnaast is het meteen een community waarbij je anderen kan volgen en opmerkingen bij hun foto kan plaatsen... Persoonlijk geen enkel belang bij, maar velen vinden het blijkbaar leuk...

• Brad Pitt
Fly-guy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:59:
[...]
Persoonlijk geen enkel belang bij, maar velen vinden het blijkbaar leuk...
27 million people can't be wrong :P

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:54
Zijn al mensen die gebruik maken van de app Fast Facebook (Beta)? Werkt tot nu toe behoorlijk!
Helemaal vergeleken met de veel te trage officiële app van Facebook! Check deze website voor meer info.

[Voor 7% gewijzigd door Edzeau op 04-04-2012 19:11]

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 03:10
Nadat ik eerst Go Launcher een tijdje heb gebruikt draai ik nu reeds een half jaar SPM Mobile shell 3D en dat ziet er erg mooi uit. Toch kijk ik altijd uit naar nieuwe/andere launchers. Vandaag liep ik tegen TSF Shell aan en die heb ik zojuist geinstalleerd. Ziet er verdomd geinig en goed uit!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 17:30

Bartske

Valar Morghulis

Jeroen04 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:10:
Zijn al mensen die gebruik maken van de app Fast Facebook (Beta)? Werkt tot nu toe behoorlijk!
Helemaal vergeleken met de veel te trage officiële app van Facebook! Check deze website voor meer info.
Hoe weet ik of deze app niet mijn gegevens steelt?

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jeroen04 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:10:
Geef mij maar Friendcaster, beste Facebook app voor Android :)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-05 13:49

Booth

¯¯¯¯¯¯

Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:49:
[...]

27 million people can't be wrong :P
En kijk eens wat een deel van die 27 miljoen mensen te zeggen hebben:

http://phandroid.com/2012...g-up-for-instagram-humor/

Maargoed, Instagram is voor ons niet zo bijzonder; wij hadden namelijk al een share-functie ;)

• Brad Pitt
Booth schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:40:
En kijk eens wat een deel van die 27 miljoen mensen te zeggen hebben:
Ach ja, kijk eens naar (mijns inziens enorm kinderachtige maar ook meteen veelzeggende) bootanimations of wallpapers op Android telefoons waar een robotje over-of tegen een Apple logo staat te piesen. "Wij" hebben een hekel aan alles wat met Apple te maken heeft en andersom zal dat ook wel zo zijn. Zo enorm zinloos allemaal.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-05 13:49

Booth

¯¯¯¯¯¯

Brad Pitt schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:45:
[...]

Ach ja, kijk eens naar (mijns inziens enorm kinderachtige maar ook meteen veelzeggende) bootanimations of wallpapers op Android telefoons waar een robotje over-of tegen een Apple logo staat te piesen. "Wij" hebben een hekel aan alles wat met Apple te maken heeft en andersom zal dat ook wel zo zijn. Zo enorm zinloos allemaal.
Tuurlijk zijn er wel een paar van die mensen, maar ik moest zo lachen om het feit dat veel iPhone Instagram bezitters er van balen dat ze nu geen exclusief clubje zijn. 27 miljoen gebruikers en exclusief... :')

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 13:39

Vmu

Rotatate

Dus... ;)

Vmu

Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee