Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 155.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkie55
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 15:23
Ik weet niet of ik in dit topic goed zit. Maar ik zoek het volgende:

Mijn specs:
HTC sensation XE met Android 4.0

Bestaat er van Google een spraakbesturing applicatie waarmee ik bijvoorbeeld de muziek mee aan kan zetten of een applicatie kan openen?
Tot nu toe kan ik alleen maar spraak gestuurde zoekopdrachten uitvoeren.

18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:00
Telefoon: HTC sensation met Android 4.0 en GO launcher. Verder widget locker als lockscreen.

Het probleem treedt op wanneer ik mijn scherm aanzet. Op dat moment wil ik gewoon direct WL zien maar het komt regelmatig voor dat ik de standaard Sense ring in beeld krijg. Ik heb alle instellingen van WL al nagelopen maar ik kom er vooralsnog echt niet uit. Ik heb wel het idee dat dit erger is met 4.0, heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Edit: inschakelen van easy wake mode lijkt hem te zijn, mooi. Verder kan je - wanneer je dat wil - ook direct een patroon achter je WL zetten bijvoorbeeld, puur door die aan te zetten bij de beveiliging instellingen.

[ Voor 19% gewijzigd door Joster op 06-04-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:41
Friendcaster for Facebook (pro, free) heeft een (erg leuke) visuele update gehad.
Wat mij betreft is dit dé facebook app.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksback
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 15:02
Ik hoop dat dit de juiste plek is...

Ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan het nergens vinden. Is het mogelijk om -net zoals in de Apple Appstore- met behulp van één account apps te installeren en op meerdere telefoons te gebruiken (en zo dus te delen met mijn vriendin?) Dan hoef ik niet iedere app die we allebei gebruiken via twee accounts (met dezelfde creditcard gekoppeld, we hebben er maar één) aan te schaffen. Misschien domme vraag, maar ik ben echt compleet nieuw met Android als ex iPhone gebruiker.

Volgende keer graag of een topic openen of posten in een bestaand topic, niet beide.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 07-04-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Met Gemini App Manager kan ik apps naar SD verplaatsen die App2SD niet toelaat.
Ik heb zojuist Androidify verplaatst en het werkt nog steeds perfekt.
Iemand anders die hier ervaringen mee heeft?

Wat me verder wel bevalt aan Gemini is de batch functie waarmee je o.a. kunt moven en uninstallen. Spaart een hoop tijd uit

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
linksback schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:21:
Ik hoop dat dit de juiste plek is...

Ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan het nergens vinden. Is het mogelijk om -net zoals in de Apple Appstore- met behulp van één account apps te installeren en op meerdere telefoons te gebruiken (en zo dus te delen met mijn vriendin?) Dan hoef ik niet iedere app die we allebei gebruiken via twee accounts (met dezelfde creditcard gekoppeld, we hebben er maar één) aan te schaffen. Misschien domme vraag, maar ik ben echt compleet nieuw met Android als ex iPhone gebruiker.
Dat kan, gewoon een kwestie van die account toevoegen aan het sync menu. Persoonlijk zou ik hiervoor een extra account aanmaken speciaal hiervoor, zodat je ook niet eenvoudig andermans agenda en mail kan inzien, maar dit hangt er vanaf hoe jullie over zulke dingen denken ;-)

Via het menu kun je dan eenvoudig wisselen tussen de account.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyleo op 07-04-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksback
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 15:02
Dank je Cyleo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat zijn eigenlijks voor jullie de favo apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17
De apps die je uit de Play Store kan halen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 23:42
Groentenboer schreef op zondag 08 april 2012 @ 07:30:
De apps die je uit de Play Store kan halen.
|:( zeg dan niets..

Temple run is tegenwoordig ook voor android verkrijgbaar :) Verslavend spelletje!! Google Play: Temple Run

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:30
Hoezo? Het is toch een bizarre vraag. Stel ik zeg Sygic Aura. Nahhh zegt ie dan, ik heb geen auto. Stel ik zeg Nu.nl. Nahhhh zegt ie dan, ik lees geen nieuws. Stel ik zeg Tiny Bee. Nahhh zegt ie dan, speel geen games.

Ieder zijn ding, ieder zijn smaak, geen zinnig woord over te zeggen, zijn al 1000 topics over, dus sja...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Precies. De beste manier is gewoon kijken wat de top apps (free en paid) in de Market zijn :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 15:17
Brad Pitt schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:45:
Hoezo? Het is toch een bizarre vraag. Stel ik zeg Sygic Aura. Nahhh zegt ie dan, ik heb geen auto. Stel ik zeg Nu.nl. Nahhhh zegt ie dan, ik lees geen nieuws. Stel ik zeg Tiny Bee. Nahhh zegt ie dan, speel geen games.

Ieder zijn ding, ieder zijn smaak, geen zinnig woord over te zeggen, zijn al 1000 topics over, dus sja...
anandus schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:48:
Precies. De beste manier is gewoon kijken wat de top apps (free en paid) in de Market zijn :)
Dank u.

[ Voor 128% gewijzigd door Hmmbob op 08-04-2012 17:11 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:45:
Gebruik 'm regelmatig om wat tijden te checken van films, maar hij wordt geupdatet: Update Pathé Mobiel

Google Play: Pathé Mobiel

Altijd het actuele filmaanbod op zak en direct bioscooptickets bestellen.
*Grote winactie: Win een jaar lang gratis naar de film, koop nu je tickets met de app!
De actieperiode duurt tot 16 mei 2012, zie actievoorwaarden in de app.

Met Pathé Mobiel heb je altijd het actuele filmaanbod op zak en kun je direct bioscooptickets bestellen.
Reken veilig en eenvoudig af met PayPal of Creditcard of maak gebruik van de Pathé Unlimited Card (Gold).

Bevat naast uitgebreide nfo de filmtijden voor alle Pathé Bioscopen in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Helmond, Eindhoven, Groningen, Delft, Zaandam, Arnhem, Tilburg, Breda, Maastricht, Haarlem, Zwolle

Deze nieuwe versie biedt nu ook de mogelijkheid direct je bioscooptickets te bestellen, inclusief stoelkeuze.

Let op! Pathé Mobiel voor Android is tot 18 april a.s. exclusief beschikbaar voor Samsung devices.
Vanaf 18 april is Pathé mobiel ook beschikbaar voor alle andere ondersteunde devices.

Pathé Mobiel wordt je gratis aangeboden door Pathé Theatres BV.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Let op: installeer de juiste versie van Pathé Mobiel voor Android. Dit is de versie van "Pathé Theatres B.V."
Heeft iemand een APKtje? Ik heb geen zin om tot 18 april te wachten door dit soort onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:27
Met een simpele google krijg ik dit: weet niet of hij goed is maar dat moet je zelf maar even proberen:

http://androiddev.orkitra...et.sharewire.Pathe_v1.0.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Dat is 1.0.5, die is gewoon via de Market beschikbaar... De nieuwe, die CLB vermeldt, is versie 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:30
Zinu schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:07:
De nieuwe, die CLB vermeldt, is versie 2.2.
Hier geüpload...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik zoek een app om een .sh scriptje uit te voeren als non-root.

http://de.blank-online.eu/android/autostart/ doet zoiets, maar daarvoor heb je root nodig. :')

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Script manager kan dat toch gewoon, root is daar een optie, geen vereiste. Of snap ik jou verkeerd? Google Play: Script Manager - SManager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Arie- schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:43:
Script manager kan dat toch gewoon, root is daar een optie, geen vereiste. Of snap ik jou verkeerd? Google Play: Script Manager - SManager
Je snapt me prima. :)

Het probleem met Script Manager is het volgende:
Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.
Qware Pro3
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.
Telechips 97CU
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.
Maar wat ik in mijn enthousiasme vergat te melden: Het scriptje moet automatisch starten als de device op is gestart.

Kan ie dat ook? Want soms, als ik geluk heb, kan ik gewoon iets van de market downloaden bij een vriend op de telefoon en dan de .apk naar mijn device kopiëren en dan werkt het gewoon. Die compatibaliteitsmelding is in de helft van de gevallen namelijk gewoom bullslice.

[ Voor 4% gewijzigd door Sando op 10-04-2012 12:08 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik zou even in script manager moeten kijken, het is daar volgens mij wel mogelijk om zaken "bij boot" te laten uitvoeren.

edit: Het lijkt er wel op als ik de middelste van vijf knopjes bekijk.Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/2012-04-10%2012.45.50.png

[ Voor 41% gewijzigd door Arie- op 10-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:49

mrc4nl

Procrastinatie expert

word het niet eens tijd voor nieuwe app verkiezingen?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
mrc4nl schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:45:
Organiseer maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrc4nl schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:45:
Net of iemand dat even uit z'n mouw schud? Beetje denigrerend imho :F

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Arie- schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:41:
Ik zou even in script manager moeten kijken, het is daar volgens mij wel mogelijk om zaken "bij boot" te laten uitvoeren.

edit: Het lijkt er wel op als ik de middelste van vijf knopjes bekijk.[afbeelding]
Wow! :D

Staat de .APK bij jou ook ergens in /system/apps of /data/data/apps? Als je die ook ff in je public folder van dropbox wilt zetten, dan hoef ik niet te wachten tot ik een gerootte androidvriend tegenkom. :P Online staan oudere versies afaik, ik kom ze tegen voor frodo, 2.1 en 2.2, maar volgens de market is er allang iets nieuwers (ik heb 2.3).

Hier te downloaden:
http://www.box.com/s/do0n8valv6ik71etltdf

[ Voor 4% gewijzigd door Sando op 10-04-2012 16:13 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik zoek een toggle widget app waarmee ik mobiele data en roaming aan en uit kan zetten, weet iemand een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NeutraleGast schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:18:
Ik zoek een toggle widget app waarmee ik mobiele data en roaming aan en uit kan zetten, weet iemand een goede?
Notification Toggle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik blijf zweren bij widgetsoid. Verschrikkelijk veel aan te configureren. In mijn bijgevoegde screenshot van links naar rechts van boven naar onder: toggle 2g/3g; bluetooth; mobile data; wifi; sync en flight mode. Enable/disable screen rotation; sync now; sound on/off; gps; torch en brightness.Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/2012-04-10%2020.30.45.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Bij beide bovenstaande widgets kan ik roaming niet uit en aan zetten, alleen data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 19:41
NeutraleGast schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:43:
Bij beide bovenstaande widgets kan ik roaming niet uit en aan zetten, alleen data.
Volgens mij bestaat er ook geen widget voor, aangezien dit geblokkeerd is door Google (correct me if I'm wrong). Net zoals je GPS niet gelijk aan kunt zetten met een widget, maar je naar het menu wordt gestuurd om hem aan te zetten. Deze beveiliging zit er volgens mij sinds Android 2.x in ofzo.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:05

timovd

Voorsprong door techniek

GPS kan bij mij wel direct in een widget en hierboven zo te zien ook.

Edit: Meer mensen die Play Store 3.5.16 al hebben. Bij My Apps staat nu Installed en All. Ben benieuwd of Google eindelijk de mogelijkheid gaat geven om de apps die je ooit eens hebt geïnstalleerd te verwijderen.

[ Voor 61% gewijzigd door timovd op 11-04-2012 08:42 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 21:09

Bjorker

Cadillacs rule!

timovd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:48:
Edit: Meer mensen die Play Store 3.5.16 al hebben. Bij My Apps staat nu Installed en All. Ben benieuwd of Google eindelijk de mogelijkheid gaat geven om de apps die je ooit eens hebt geïnstalleerd te verwijderen.
Kreeg die versie gisteren gelijk binnen nadat ik CM9 geinstalleerd had.
Vond het eigenlijk wel handig om hiermee meteen de apps die ik voorheen had terug te zetten.
Er zit helaas wel meuk tussen die lijst die ik er graag uit zou willen hebben, dus ik help je hopen op een delete functie.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:02

Ves

A gadget addicted Bounty

Google Currents heeft een update gekregen. Draait een stuk sneller.

Google Play: Google Currents

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Staat nog niet in Google Play Store, maar er is nu sopcast voor android.

http://www.sopcast.org/download/

Heb paar streams geprobeerd, krijg bij alles zwart beeld (geluid doet het goed) terwijl er wel gebufferd wordt.

Android 4.0.4 CM9 nightly.

Iemand die wel beeld krijgt?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1592435

Ligt dus helaas aan 4.0

[ Voor 17% gewijzigd door Fivel op 12-04-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Iemand een idee wat er met androidgemist.nl is gebeurd?? De site lijkt uit de lucht ofzo......

iemand een oplossing voor het terug kijken van programma's van RTL ? de App van RTL gemist is dramatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:35

Arethusa

Niet die server

Ik heb vandaag mijn telefoon geflashed naar Android 2.3.6. Nu heeft Google Play een lijst met al mijn geinstalleerde apps (die ik voorheen geinstallerd had). Mijn telefoon heeft deze apps niet. Als ik de app wil installeren via Google Play website zegt het:"Dit item is al geinstalleerd op uw apparaat". Nu kan ik alles wel via de telefoon installeren maar is er een manier om het via de Google Play website te installeren?

Edit: Inmiddels lijkt het weer te werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Arethusa op 12-04-2012 21:57 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
KJTDominicus schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:49:
Iemand een idee wat er met androidgemist.nl is gebeurd?? De site lijkt uit de lucht ofzo......

iemand een oplossing voor het terug kijken van programma's van RTL ? de App van RTL gemist is dramatisch!
RTL XL? Werkt echt briljant hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een soortgelijke app als
brilsmurfffje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:48:
Dat batterij in procenten gebruik ik deze app voor:
Google Play: Battery Info

Dit is een van de weinige die goed werkt en geen permissies nodig heeft. Tevens is hij heel klein en gebruikt hij nagenoeg geen stroom, geeft in de notificatie balk ook nog enkele statistieken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1dwdPz5IiigldxK2K6MOhvBc/full.png

Het gaat om het rode getalletje, deze verandert van kleur aan de hand van de accu status :+
Maar waar je dit percentage dan naast je accu-icoontje kan plaatsen? Ik vind dat links zo but...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:19:
[...]

Maar waar je dit percentage dan naast je accu-icoontje kan plaatsen? Ik vind dat rechts zo but...
Je bedoelt naast je klok als het ware? Want dat kan niet tenzij je gaat rootend en flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

CLB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:19:
[...]

Maar waar je dit percentage dan naast je accu-icoontje kan plaatsen? Ik vind dat rechts zo but...
StatusBar+ heeft volgens mij zo'n optie.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:39
Is binnen dit topic ergens een lijst met apps voor mensen die Android voor het eerst gebruiken? Apps die je eigenlijk niet mag missen op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz op de screenshots inderdaad wel, maar zelf krijg ik niks geconfigureerd... 8)7

Ook de betaalde geprobeerd... Met 't lockscreen zag ik het allemaal, maar zodra ik mn telefoon
unlock schieten al die icoontjes weg en blijft alleen de tijd staan? Ik wil alles gewoon altijd zien...?!!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 13-04-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Bestaat er ook een manier om het lockscreen na het opstarten over te slaan?

Ik heb bijvoorbeeld No Lock wat prima werkt om het lockscreen tussen standby -> aan te onderdrukken, maar als je je device aanzet, begint ie gewoon alsvanouds met het lockscreen.

Die Script Manager Ads geeft trouwens onacceptabele spam. Niet gewoon een ad in het programma zoals ik wel okay zou vinden, maar random shortcuts naar apps op het internet worden aangemaakt, en er verschijnt afentoe spam in de notification area. Meh.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mocht iemand een Sammy based ROM draaien (SII) en erg gehecht zijn aan AOSP Calendar, weet dan dat er iemand zo vriendelijk geweest is deze te porten.

Ik weet niet of de app werkt op andere toestellen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1598436 is mijn topic op xda. De market link is linkje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:35:
Hmmmz op de screenshots inderdaad wel, maar zelf krijg ik niks geconfigureerd... 8)7

Ook de betaalde geprobeerd... Met 't lockscreen zag ik het allemaal, maar zodra ik mn telefoon
unlock schieten al die icoontjes weg en blijft alleen de tijd staan? Ik wil alles gewoon altijd zien...?!!
Iemand de oplossing?

En of iemand software kent (zonder het nodig hebben van rootacces) om het schermtype / fabrikant uit te lezen.
Bij de One X blijken er gelige en wittige schermen te zijn, dus wil graag even checken hoe of wat...
Met Android Terminal ofzo zou het kunnen, maar die blijkt niet te werken (op de One X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:23
Net mijn telefoon een factory reset gegeven, helaas geen backup gemaakt van Tasker, dus zit en nieuwe task te maken zodat mijn geluid 's avonds uit gaat en 's morgens aan.

Nu zat ik te denken, in HTC Sense kun je favorieten contacten maken, standaard met Android misschien ook wel, bestaat er een app waarmee in te stellen is dat bij bepaalde contacten het geluid altijd af gaat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 12:47
Iemand die weet of er een app is die de percentage van de batterij laat zien in de statusbar (net als de iPhone dat het naast de batterij komt te staan en dus niet in de batterij icoontje zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En heel toevallig kijk je geen tien posts boven je?

Je hebt die Notification Tiggelt, maar SwitchPro Widget kan ook in de notificatiebalk worden geplaatst, vind k mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:36

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

new_guy schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:44:
Net mijn telefoon een factory reset gegeven, helaas geen backup gemaakt van Tasker, dus zit en nieuwe task te maken zodat mijn geluid 's avonds uit gaat en 's morgens aan.

Nu zat ik te denken, in HTC Sense kun je favorieten contacten maken, standaard met Android misschien ook wel, bestaat er een app waarmee in te stellen is dat bij bepaalde contacten het geluid altijd af gaat...?
Kun je ook met Tasker doen. Zie ook het Tasker-topic: Tasker - deel 1

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Laguna

Connaisseur

timovd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:48:
GPS kan bij mij wel direct in een widget en hierboven zo te zien ook.

Ik vind de scheiding op zich wel fijn, maar een extra tabblad met "Aangeschaft" had er van mij wel bij gemogen of een optie om de lijst bij "Alle" te sorteren op Naam of Status ipv op Datum van installatie.

Het is bij mijn weten nog steeds niet mogelijk om apps te verwijderen uit de lijst bij "Alle".

Ook het niet kunnen verwijderen van je oude telefoon bij de Play Store vind ik vrij storend (je kan 'm wel verbergen maar dan komt ie na een bepaalde tijd toch weer terug).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:39
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik met een druk op de knop (deze "knop" bevind zich dan bij voorkeur op mijn hoofdscherm) kan schakelen naar een soort van automodus.

Ik wil graag dat met deze ene druk op de knop mijn belvolume naar maximaal gaat, mijn gps word aangezet en er een app opstart.

Heb al wel wat "profiles" apps geprobeerd maar dit is redelijk beperkt en eigenlijk geen een die in staat is ook een app te starten.

Iemand die zoiets kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426002

Laguna schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:45:
[...]

Ook het niet kunnen verwijderen van je oude telefoon bij de Play Store vind ik vrij storend (je kan 'm wel verbergen maar dan komt ie na een bepaalde tijd toch weer terug).
Ik vind het zelf wel grappig, gelukkig staat m'n huidige altijd bovenaan :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pqIhA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Robbie T schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:02:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik met een druk op de knop (deze "knop" bevind zich dan bij voorkeur op mijn hoofdscherm) kan schakelen naar een soort van automodus.

Ik wil graag dat met deze ene druk op de knop mijn belvolume naar maximaal gaat, mijn gps word aangezet en er een app opstart.

Heb al wel wat "profiles" apps geprobeerd maar dit is redelijk beperkt en eigenlijk geen een die in staat is ook een app te starten.

Iemand die zoiets kent?
Als je telefoon NFC heeft is dit wel wat: Google Play: Xperia™ SmartTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 10:39

Iemand die zoiets kent?
Ik heb dit met tasker geregeld. Zodra mijn telefoon aan een lader gaat (niet usb) wordt bluetooth aangeschakeld. Dus zodra ik mijn telefoon in de actieve houder in de auto zet, gaat hij in auto modus. Meer dan bluetooth heb ik niet nodig in de auto, maar de rest kan je er makkelijk bij zetten.
Als ik de telefoon uit de houder haal wordt de stroom onderbroken. Het staat nu zo ingesteld dat na 3 minuten bluetooth uit gaat .

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13

Iemand die zoiets kent?
Elixir2 voorziet in alle bovenstaande, wordt hier reeds aantal maanden naar volle tevredenheid gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 09:55
@Robbie T
Car Dock Home v3 lijkt er een beetje op. Heeft in onder andere volume op max en gps aan.
Wel even goed de pagina lezen bij google play want uninstallen is iets lastiger dan normaal.

[ Voor 32% gewijzigd door Chrizzly op 18-04-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ik probeer al 3 dagen lang Smart Tools up te daten, maar elke keer loopt de download vast bij 40 kb. Andere apps kan ik wel gewoon downloaden en installeren, maar Smart Tools lukt me niet (legaal gekocht). zelfs als ik de app verwijder van mijn telefoon en opnieuw probeer te installeren blijft ie op 40 kb downloaden hangen. Zelfde als ik het via de Market op mijn pc probeer te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Timocos schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:59:
Ik probeer al 3 dagen lang Smart Tools up te daten, maar elke keer loopt de download vast bij 40 kb. Andere apps kan ik wel gewoon downloaden en installeren, maar Smart Tools lukt me niet (legaal gekocht). zelfs als ik de app verwijder van mijn telefoon en opnieuw probeer te installeren blijft ie op 40 kb downloaden hangen. Zelfde als ik het via de Market op mijn pc probeer te installeren.
Oplossing van de developer:

Hi. I'm a developer of Smart Tools series. Thank you for your interest.

Today, I received 5 emails that have a download error like you. Recently the google had updated the android market.

To solve it, you can download it via PC and phone. https://play.google.com/store/apps/details? id=kr.aboy.tools

Otherwise, the latest market update must have some trouble. Open the phone Settings > Applications > Manage applications > Google Play and clicked on 'clear data'
It just wiped the Google Play update so that you can use the previous version. After then, try again.

Further help on troubleshooting download issues is available on the market official support site. http://support.google.com.../answer.py?answer=1067233

I hope you solve this problem soon.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barisko
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-02 21:24
Heeft iemand de apk van de Uitzending Gemist App voor mij? Ik kan de app niet installeren omdat ik een buitenlandse tablet heb... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Lekker zo'n update van Missed It, meteen alles over de zeik :(

Het "zomaar" hetzelfde terug halen van mijn profiles is een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
meer mensen hier die problemen hebben met Switchpro widget ?
bij mij icm. een OneX krijg ik regelmatig de melding dat de widget is gestopt en doet vervolgens helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 10:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nu Tweetdeck geinstalleerd op mijn HTC Desire S, omdat de normale Facebook app lange berichten niet volledig kan tonen en foto's vaak niet laad. Dus aangemeld bij Tweetdeck, ingelogd in de app en in de app Facebook toegevoegd. En ik zal wel dom zijn, maar hoe kom ik nu in Tweetdeck in mijn Facebook? Facebook staat erin bij de accounts, als ik bovenaan tik dan ververst 'ie, en onderin staat nog een knop DONE maar die laat zich niet aantikken of reageert in elk geval niet. Ik heb me al suf gegoogled maar ik denk dat ik zelf iets doms verkeerd doe.

Een ander goed alternatief voor de Facebook app mag ook ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zoek een appje dat de actuele schermhelderheid op de statusbalk/taskbar constant weergeeft als een getalwaarde tussen 0 en 100. Met name ook als het scherm op auto staat en de helderheid dus constant varieert.

Wie o wie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 09:55
Ik had ook een paar dagen problemen met updaten van Smart Tools. Steeds stoppen op 40kb of 540kb. Na vier dagen lukte het wel ineens.
Gisteren probeerde ik overigens Smart Tools op te starten toen ik net buiten het bereik van mijn wifi was en kreeg toen een license error. Het is dus niet zo dat je het programma kunt runnen als je geen internet hebt, wat ik eerst wel dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:08:
Ik heb nu Tweetdeck geinstalleerd op mijn HTC Desire S, omdat de normale Facebook app lange berichten niet volledig kan tonen en foto's vaak niet laad. Dus aangemeld bij Tweetdeck, ingelogd in de app en in de app Facebook toegevoegd. En ik zal wel dom zijn, maar hoe kom ik nu in Tweetdeck in mijn Facebook? Facebook staat erin bij de accounts, als ik bovenaan tik dan ververst 'ie, en onderin staat nog een knop DONE maar die laat zich niet aantikken of reageert in elk geval niet. Ik heb me al suf gegoogled maar ik denk dat ik zelf iets doms verkeerd doe.

Een ander goed alternatief voor de Facebook app mag ook ;)
Hier een plaatje, waarom kan ik vanuit dit scherm nou niet verder? Done aantikken doet niets, swipen doet niets, menutoets van de HTC doet niets... verversen werkt wel door bovenaan op het gele logo te tikken.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.saalmink/tdeck2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 19-04-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35

KingCrash

Angry Rabbit

VesNL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:18:
Google Currents heeft een update gekregen. Draait een stuk sneller.

Google Play: Google Currents
Currents draait zeker een stuk sneller!
Ik heb de RSS feed van de FP ook als feed in Currents gezet. Echter worden maar 3a5 regels ingelezen. Wil je meer lezen wordt je doorgelinkt naar de browser. Is er een manier om de artikelen volledig binnen te laden, of moet Tweakers dan een speciaal Currents-feed aanleveren?

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Barisko schreef op donderdag 19 april 2012 @ 03:48:
Heeft iemand de apk van de Uitzending Gemist App voor mij? Ik kan de app niet installeren omdat ik een buitenlandse tablet heb... :-(
http://www.2shared.com/fi...nluitzendinggemist-1.html

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op donderdag 19 april 2012 @ 07:30:
Lekker zo'n update van Missed It, meteen alles over de zeik :(

Het "zomaar" hetzelfde terug halen van mijn profiles is een drama.
Oké lekker dan. Als ik een oude preset wil gebruiken geeft hij een fout, als ik een nieuwe preset aanmaak en die wil gebruiken om als widget te plaatsen geeft hij ook een fout. Dat zou dus betekenen dat ik zowel op mijn home- als lockscreen een aparte widget handmatig moet gaan aanmaken... Meer mensen met dit probleem?

Edit: En wanneer Missed It meer meldingen geeft kan je via een dialoogvenster kiezen naar welke applicatie hij moet gaan. Irritante is nu dat hij op de achtergrond het laatst geopende scherm van Missed It laat zien als je deze niet goed hebt afgesloten :?
shameete schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:07:
meer mensen hier die problemen hebben met Switchpro widget ?
bij mij icm. een OneX krijg ik regelmatig de melding dat de widget is gestopt en doet vervolgens helemaal niets meer.
Ik heb dit probleem nog geen enkele keer gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 19-04-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:03:
[...]

Hier een plaatje, waarom kan ik vanuit dit scherm nou niet verder? Done aantikken doet niets, swipen doet niets, menutoets van de HTC doet niets... verversen werkt wel door bovenaan op het gele logo te tikken.

[afbeelding]
Tweetdeck is al een hele tijd niet meer geupdate, en er komen ook geen updates meer van.
Ik gebruik daarom Tweakdeck wat een vernieuwde versie van Tweetdeck is.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:03:
[...]

[afbeelding]
het is een Twitter app met ondersteuning voor o.a. Facebook, je moet dus een Twitter account invoeren voordat je op Done kunt klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ah, nou dat mogen ze dan wel eens melden in het appje zelf. Hoe dan ook, Tweakdeck werkt ook niet, is er een andere goede Facebook app? De standaard app laat me langere berichten niet lezen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:03:
Ah, nou dat mogen ze dan wel eens melden in het appje zelf. Hoe dan ook, Tweakdeck werkt ook niet, is er een andere goede Facebook app? De standaard app laat me langere berichten niet lezen helaas.
Friendcaster Pro (werkt lekker sinds versie 5)
Fast Facebook (beetje rommelig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Anoniem: 39949 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:10:
[...]

Friendcaster Pro (werkt lekker sinds versie 5)
Fast Facebook (beetje rommelig)
Idd, gebuik nu ook tijdje Friendcaster Pro, en die is zeker aan te raden. :) Werkt ook stukken sneller dan de standaard FB app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Timocos schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:14:
[...]

Idd, gebuik nu ook tijdje Friendcaster Pro, en die is zeker aan te raden. :) Werkt ook stukken sneller dan de standaard FB app.
Ik heb de XDA versie van Friendcaster. Heeft vannacht voor een fikse drain gezorgd: in 7 uur tijd heeft hij het voor elkaar gekregen om mn batterij van 98 naar 88 te laten zakken (ok, normaal zou de batterij gezakt zijn naar 94 ofzo). Volgens de stats heeft 'ie zo'n 1 u 12 min staan draaien? En dat terwijl ik notifications niet aan heb staan en een maal daags mn contacten sync (voor de status updates).

Nu de contact sync naar wekelijks gezet, kijken of het dan beter gaat.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:20:
[...]

Ik heb de XDA versie van Friendcaster. Heeft vannacht voor een fikse drain gezorgd: in 7 uur tijd heeft hij het voor elkaar gekregen om mn batterij van 98 naar 88 te laten zakken (ok, normaal zou de batterij gezakt zijn naar 94 ofzo). Volgens de stats heeft 'ie zo'n 1 u 12 min staan draaien? En dat terwijl ik notifications niet aan heb staan en een maal daags mn contacten sync (voor de status updates).

Nu de contact sync naar wekelijks gezet, kijken of het dan beter gaat.
gebruik je push C2DM refresh of periodic polling? de eerste zorgt voor veel wake-locks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen idee? In instellingen/contact sync had ik 'dagelijks' aangevinkt. Verdere notificaties staan uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nu Friendcaster erop staan, maar ook daarmee zijn lange berichten niet te lezen, zodra het meer dan schermvullend is, stopt het, je kunt niet scrollen namelijk.

Jammer maar helaas, dan moet ik binnenkort maar eens op de PC de Facebook website zelf proberen. Die gebruik ik echt nooit eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Het slechte aan Friendcaster vind ik dat je niet gewoon de taal kunt wijzigen... Ik wil mijn Android gewoon in het Nederlands, en dan moet je die baggere, halve vertaling van Friendcaster voor lief nemen. Nogal een dealbreaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Zinu schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:11:
Het slechte aan Friendcaster vind ik dat je niet gewoon de taal kunt wijzigen... Ik wil mijn Android gewoon in het Nederlands, en dan moet je die baggere, halve vertaling van Friendcaster voor lief nemen. Nogal een dealbreaker
Je zou ze ook vertaaldiensten kunnen aanbieden, in ruil voor PRO versie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Voor de Spotify gebruikers:
ComputerIdee: Nieuwe Spotify app voor Android als bèta beschikbaar

Ik zal 'm zelf ook zo snel mogelijk proberen, baalde al enorm dat de vorige app zo slecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog steeds op zoek naar een app om het batterijpercentage in cijfers direct naast m'n batterij-icoontje weer te geven. Heb het hier al gevraagd en er werd StatusBar+ aangeraden, maar dat werkte hier niet... dus
ben op zoek naar andere alternatieven. Veel apps die het kunnen laten het linksboven in de notificatiebalk zien.

Op iOS ziet het er standaard zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1317750614.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Heb je root? Dan is dit vrij makkelijk te realiseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Ik heb fifa 12 geinstalleerd maar nu sart ik hem op en na het checken voor een update valt die terug naar het menu. Iemand bekend met dit probleem? En weet iemand hoe je alle data van dit spel kan verwijderen zonder een totale reset?

( xperia S android 2.3.7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:08:
Ik ben nog steeds op zoek naar een app om het batterijpercentage in cijfers direct naast m'n batterij-icoontje weer te geven. Heb het hier al gevraagd en er werd StatusBar+ aangeraden, maar dat werkte hier niet... dus
ben op zoek naar andere alternatieven. Veel apps die het kunnen laten het linksboven in de notificatiebalk zien.

[afbeelding]
Volgens mij is het zo dat systeem zaken aan de rechterkant geplaatst worden en app notificaties aan de linkerkant. Ik vermoed dat je echt een andere battery indicator zult moeten flashen/pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Arie- schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:37:
[...]

Volgens mij is het zo dat systeem zaken aan de rechterkant geplaatst worden en app notificaties aan de linkerkant. Ik vermoed dat je echt een andere battery indicator zult moeten flashen/pushen.
Inderdaad, en als ik dat plaatje zo zie dan kom je al heel snel in de knoop met je notificaties.Het past nu al soms niet helemaal als je een update hebt voor apps, een SMSje en nieuwe mail op drie accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PenyENUDRThItDIFmFQ5PNdX/full.png
Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59

[afbeelding]
Probeer Super Status Bar, geen root voor nodig!

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/Dl94zogSMZwQ1b55deSFItSPmhi6LhiQNRHvSnW8B_asY7oQ1pyjdAH_49HjwarSwg

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1265106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096

Ik zoek een app waarmee ik een route kan loggen via gps. Bij voorkeur in combinatie met google maps. En dat ik vervolgens punten op de route kan aanklikken om te kijken wat de snelheid is die gereden is op bepaalde punten van de route.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je kunt hier eens tussen kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 224096 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:48:
Ik zoek een app waarmee ik een route kan loggen via gps. Bij voorkeur in combinatie met google maps. En dat ik vervolgens punten op de route kan aanklikken om te kijken wat de snelheid is die gereden is op bepaalde punten van de route.

Iemand een idee?
Fietstijden app doet dat, maar wel icm met een account op de website. Dan kun je achteraf in intervallen de gemiddeldes zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Er is trouwens ook een nieuwe versie van de Pathe app. Het is eigenlijk een geheel andere app dus je moet de nieuwe er apart op installeren en dan kan je de oude weghalen. Je kan eindelijk kaartjes bestellen net als op de iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

thefal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:19:
Er is trouwens ook een nieuwe versie van de Pathe app. Het is eigenlijk een geheel andere app dus je moet de nieuwe er apart op installeren en dan kan je de oude weghalen. Je kan eindelijk kaartjes bestellen net als op de iPhone!
Had m gezien, ziet er goed uit.
Nu nog een Pathe in de buurt openen en ik ga de app gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-06 21:39
Anoniem: 224096 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:48:

Iemand een idee?
Ik heb hiervoor open gps tracker gebruikt. Werkt best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thefal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:19:
ziet er goed uit, maar ik vind het een rare app:
ik kies een bioscoop, een film en een tijd en ik wil de prijs voor de kaartjes zien, moet ik eerst een e-mail adres opgeven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Probeer een paar apps te downloaden via google play, (elixer 2, pathe) maar krijg een foutmelding
Fout bij het verwerken van aankoop.
En kan dan alleen OK kiezen en verder niets...

Iemand een idee ?
Of kan ik ergens de apk's vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Ashaman schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:20:
Probeer een paar apps te downloaden via google play, (elixer 2, pathe) maar krijg een foutmelding
Fout bij het verwerken van aankoop.
En kan dan alleen OK kiezen en verder niets...

Iemand een idee ?
Of kan ik ergens de apk's vinden ?
Geen probleem hier. Ook al webversie van Google Play geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
businka19 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:49:
[...]

Geen probleem hier. Ook al webversie van Google Play geprobeerd?
daarmee lukt het ook niet,
krijg geen foutmelding, hij geeft alleen aan dat hij het gaat downloaden maar er gebeurt verder niets
en er is op het apparaat ook niets te vinden.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:20:
Heb je root? Dan is dit vrij makkelijk te realiseren
Geen rootacces, vergeten te zeggen (en gaat voorlopig nog even niet gebeuren)
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:28:
Inderdaad, en als ik dat plaatje zo zie dan kom je al heel snel in de knoop met je notificaties.
Het past nu al soms niet helemaal als je een update hebt voor apps, een SMSje en nieuwe mail op drie accounts.
Dat zal best, maar dat vroeg ik niet :)
Zoiets ja... Maar is dat een app of is dat je standaard ICS 4.0... Ik heb Sense...
thefal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:04:
Probeer Super Status Bar, geen root voor nodig!
Dankje, screenshot ziet er veelbelovend uit, straks / morgen even testen, thanks for thinking!

Pathe had ik al vermeld... CLB in "Google Play & Androidapps - Deel 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kan je met de app Endomondo ook laten zien hoeveel je fietst enzo? Of hoe gaat die app in zn werk?

Want ik fiets soms wel eens op mn racefiets, leek me wel geinig om te delen op facebook hoeveel ik heb gefietst etc. :)
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.