Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 155.997 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Anoniem: 224096 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:48:
Ik zoek een app waarmee ik een route kan loggen via gps. Bij voorkeur in combinatie met google maps. En dat ik vervolgens punten op de route kan aanklikken om te kijken wat de snelheid is die gereden is op bepaalde punten van de route.

Iemand een idee?
Grudgie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:49:
Kan je met de app Endomondo ook laten zien hoeveel je fietst enzo? Of hoe gaat die app in zn werk?

Want ik fiets soms wel eens op mn racefiets, leek me wel geinig om te delen op facebook hoeveel ik heb gefietst etc. :)
Google's My Tracks

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Endomondo en Runkeeper zijn voor zover ik weet de twee populairste sport GPS trackers. Hebben facebook integratie, coaching grafiekjes etc. Die apps werken gewoon, ik gebruik ze beiden.

[ Voor 36% gewijzigd door Arie- op 21-04-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nog een tip (maar ze voldoen bijna allemaal, met vaak vergelijkbare features): Sports Tracker.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ashaman schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:20:
Probeer een paar apps te downloaden via google play, (elixer 2, pathe) maar krijg een foutmelding
Fout bij het verwerken van aankoop.
En kan dan alleen OK kiezen en verder niets...

Iemand een idee ?
Of kan ik ergens de apk's vinden ?
Hier geregeld hetzelfde probleem. Ene app installeerd prima, andere geeft die melding. Wat even helpt is het Google account verwijderen, de gegevens van de store te wissen en dan de telefoon herstarten. Hierna je weer aanmelden. Zoals gezegd helaas vaak van korte duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:57
Ik ben eigenlijk op zoek naar een app waarmee ik mijn mail kan bekijken via web access (en geen activesync). Ik heb namelijk 2 mail adressen waarbij de ene exchange administrator vereist dat mijn internal storage gecodeerd moet zijn en die ander vindt van niet |:(

Ik heb zelf alleen de app van Tiny red (Mail access 2010) gevonden, maar de beoordelingen zijn niet heel postitief. Helaas bieden ze ook geen trial...

Natuurlijk kan ik mijn mail ook via de browser bekijken, maar dit is wel een beetje omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35

KingCrash

Angry Rabbit

Fivel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:48:
Staat nog niet in Google Play Store, maar er is nu sopcast voor android.

http://www.sopcast.org/download/

Heb paar streams geprobeerd, krijg bij alles zwart beeld (geluid doet het goed) terwijl er wel gebufferd wordt.

Android 4.0.4 CM9 nightly.

Iemand die wel beeld krijgt?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1592435

Ligt dus helaas aan 4.0
Inmiddels is versie 0.84 er welke voor mij werkt op mijn Prime.
Nog niet helemaal stabiel, maar best ok voor een beta.
Ook de magnet links vanaf (non-ics-stock) browser werkt nu

[ Voor 2% gewijzigd door KingCrash op 21-04-2012 20:05 . Reden: gecheckt of magnet links werken ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 06:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rendier2710 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:34:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een app waarmee ik mijn mail kan bekijken via web access (en geen activesync). Ik heb namelijk 2 mail adressen waarbij de ene exchange administrator vereist dat mijn internal storage gecodeerd moet zijn en die ander vindt van niet |:(

Ik heb zelf alleen de app van Tiny red (Mail access 2010) gevonden, maar de beoordelingen zijn niet heel postitief. Helaas bieden ze ook geen trial...

Natuurlijk kan ik mijn mail ook via de browser bekijken, maar dit is wel een beetje omslachtig.
Zoek op XDA eens op gehackte email.apk's

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 23:17
Ik zoek een app om servicen te killen zoals je apps kan killen. Die maken namelijk voor mij het verschil waardoor ik Goldeneye kan spelen op m'n X10. Kan alleen nergens zoiets vinden helaas. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:17
Dimiz schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:51:
Ik zoek een app om servicen te killen zoals je apps kan killen. Die maken namelijk voor mij het verschil waardoor ik Goldeneye kan spelen op m'n X10. Kan alleen nergens zoiets vinden helaas. Iemand een idee?
Volgens mij kan je services niet killen. Je kunt ze wel deinstalleren of freezen (wat veiliger is).
Dit kun je doen met apps zoal titanium backup of mybackuppro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 03:46
Bestaat er ook een applicatie, zoals 'avast! Mobile Security', waarbij je applicaties op de whitelist kan zetten voor het gebruik van roaming zonder het vereisten gebruik van root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Easy Task Killer is wel een aardig appje waarmee je in het task manager deel met de menu knop ook naar de services kunt gaan en die kunt stoppen. Het heeft ook een handige 'shake to kill' optie waarmee je in de achtergrond apps kunt laten killen terwijl je bijvoorbeeld in een spelletje zit door je device te schudden als je merkt dat de prestatie afneemt door zich in de achtergrond opstartende processen (wat mateloos irritant is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Hartelijk dank! Ga ik uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
pjlgt schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:03:
[...]

Hier geregeld hetzelfde probleem. Ene app installeerd prima, andere geeft die melding. Wat even helpt is het Google account verwijderen, de gegevens van de store te wissen en dan de telefoon herstarten. Hierna je weer aanmelden. Zoals gezegd helaas vaak van korte duur
heel vreemd, maar vandaag lukte het in ene wel om ze te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435440

Mijn telefoon is ineens niet meer zichtbaar op de Google Play website. Hij laat alleen nog mijn vorige telefoon zien. Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Grudgie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:49:
Kan je met de app Endomondo ook laten zien hoeveel je fietst enzo? Of hoe gaat die app in zn werk?

Want ik fiets soms wel eens op mn racefiets, leek me wel geinig om te delen op facebook hoeveel ik heb gefietst etc. :)
Ik heb een proof of concept gemaakt met MyTracks:

http://numz.nl/f
(inladen kan even duren, negeer de balk aan de linkerkant, klikken op route is mogelijk, inzoomen op omgeving Zutphen toont soms pas de volledige route)

Stappen zijn:
1. in MyTracks exporteren (als .KML bestand) opgenomen route
2. importeren in Google Earth (deze stap kan ook worden overgeslagen) om de lijn een kleur te geven, opmerkingen te plaatsen etc. (daarna exporteren als .KMZ bestand)
3. in Google Maps inloggen en een eigen map aanmaken en daarin de KMZ importeren na elke fietstocht.

[ Voor 5% gewijzigd door numm!e op 23-04-2012 13:24 . Reden: typo ]

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:20

DarkSide

theres no place like ::1

Ben op zoek naar een goede Notitie app voor android (zoiets als penultimate of notesplus voor de ipad).
Een waar je makkelijk in kunt typen of notities met de hand kunt maken tezamen met tekeningen/plaatjes etc.

Zie heel veel notes apps in de play store. Maar de meeste zijn te simpel.
Wil graag mijn notitie blok vervangen door een digitale versie. Zodat ik ook makkelijk kan zoeken etc.

Iemand een tip?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 10:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik gebruik Colornote, kun je ook checklists mee maken. Tekeningen weet ik niet eigenlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 23:42
DarkSide schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:44:
Ben op zoek naar een goede Notitie app voor android (zoiets als penultimate of notesplus voor de ipad).
Een waar je makkelijk in kunt typen of notities met de hand kunt maken tezamen met tekeningen/plaatjes etc.

Zie heel veel notes apps in de play store. Maar de meeste zijn te simpel.
Wil graag mijn notitie blok vervangen door een digitale versie. Zodat ik ook makkelijk kan zoeken etc.

Iemand een tip?
Evernote misschien? Staat deze week aanbevolen in de play store. Heb hem net ook pas gedownload dus weet niet wat je er allemaal mee kan, maar de beschrijving is veelbelovend :9

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:28

Bjorker

Cadillacs rule!

Ben bezig een oud tabletje in mijn auto te bouwen ter vervanging van de autoradio, maar er zijn nog niet echt veel appjes specifiek voor dit doeleind in de markt.

Is iemand hier toevallig ook al eens mee begonnen, en welke apps heb je dan gebruikt voor navigatie / mediaspeler enz?
Het moet wel makkelijk te bedienen zijn, zodat de ogen op de weg kunnen blijven..

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:36
Bjorker schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:29:
Ben bezig een oud tabletje in mijn auto te bouwen ter vervanging van de autoradio, maar er zijn nog niet echt veel appjes specifiek voor dit doeleind in de markt.

Is iemand hier toevallig ook al eens mee begonnen, en welke apps heb je dan gebruikt voor navigatie / mediaspeler enz?
Het moet wel makkelijk te bedienen zijn, zodat de ogen op de weg kunnen blijven..
Misschien is Car Home van google zelf iets voor je? Die gebruik ik met m'n telefoon :-)

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Maardiweb schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:08:
[...]

Evernote misschien? Staat deze week aanbevolen in de play store. Heb hem net ook pas gedownload dus weet niet wat je er allemaal mee kan, maar de beschrijving is veelbelovend :9
Ja evernote ken ik. Opzich erg mooi. Maar je kan er niet mee schrijven.
Voor vergaderingen en andere zaken zou ik graag gebruik willen maken van een stylus.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barisko
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-02 21:24
Nee, dit is niet toegestaan.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 24-04-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:36
Ja evernote ken ik. Opzich erg mooi. Maar je kan er niet mee schrijven.
Voor vergaderingen en andere zaken zou ik graag gebruik willen maken van een stylus.
Nou probeer dan FreeNote eens, handwritten, invoegen van afbeeldingen markeren en tekeningen tussen je tekst bijna alles is mogelijk!

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:28

Bjorker

Cadillacs rule!

wautah91 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:43:
[...]
Misschien is Car Home van google zelf iets voor je? Die gebruik ik met m'n telefoon :-)
Nah, de car home interface is echt te basic. Er mag wel iets van snelheid, locatie, huidige id3 tag van spelende mp3 enzo op het scherm erbij staan.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:07
Anoniem: 224096 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:48:
Ik zoek een app waarmee ik een route kan loggen via gps. Bij voorkeur in combinatie met google maps. En dat ik vervolgens punten op de route kan aanklikken om te kijken wat de snelheid is die gereden is op bepaalde punten van de route.

Iemand een idee?
Voor het loggen van fietsroutes is er maar één ultieme app:
Strava Cycling

De app is op zich niet veel anders dan bijv. Runkeeper, de bijbehorende website is echter geniaal en zeer verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Eindelijk!
GTalkShare
GtalkShare adds a new share menu entry that will let you share text, links, etc with people via Google Talk!
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/F96WoQlWlbREZjUDnyZZ4ioqTXkehNNQXokoOb4BXFiF8Pd5Z8oUnl1VgEZVpdeKifvu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij had ik in het vorige topic iets gelezen over een app die de wifi uitschakelt als je bijvoorbeeld je huis verlaat. Weet iemand om welke app het gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:03

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

O.a Llama kan dat.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 15:27
Of tasker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Thanks, ik zal ze morgen eens proberen. :) Als er nog meerdere apps zijn die dit kunnen hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:54

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

RekZ schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:49:
[...]

[...]

Thanks, ik zal ze morgen eens proberen. :) Als er nog meerdere apps zijn die dit kunnen hoor ik het graag
Meer informatie over Tasker kun je vinden in het Tasker - deel 1-topic :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 19:28

TRaSH

koffie ?

Y5 kan dat ook.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Laatst online: 03-06 15:07
RekZ schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:42:
Volgens mij had ik in het vorige topic iets gelezen over een app die de wifi uitschakelt als je bijvoorbeeld je huis verlaat. Weet iemand om welke app het gaat?
Een eenvoudige app die volstaat is ook Auto Wifi Enabler.

Werkt via hetzelfde principe als Y5, je kan hierbij echter wel handmatig wifi aan/uit schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:47

J-P

Syntax erro....

Goed idee, maar NO WAY dat ik mijn Google gebruikersnaam en wachtwoord zomaar even in een app invoer.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

wautah91 schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:26:
[...]

Nou probeer dan FreeNote eens, handwritten, invoegen van afbeeldingen markeren en tekeningen tussen je tekst bijna alles is mogelijk!
Ok zal eens kijken. Ziet er wel ok uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Laatst online: 18:56
Bjorker schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:58:
[...]

Nah, de car home interface is echt te basic. Er mag wel iets van snelheid, locatie, huidige id3 tag van spelende mp3 enzo op het scherm erbij staan.
toevallig, hier ben ik ook al een tijdje heen opzoek.

maar helaas ik had ook niks kunnen vinden.
wel allemaal afzonderlijke apps.

wat wel een beetje werkt is gewoon 1 homescreen gebruiken voor in de auto en daar dmv widgets dingen erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Het is hier geen afhaalchinees. We verwachten dat je zelf moeite doet en dat je dit toont in je posts.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 24-04-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
apk's uitwisselen is op GoT niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 24-04-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
businka19 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:29:
[mbr]apk's uitwisselen is op GoT niet toegestaan.[/]
Hoor het voor eerst. Maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Weet iemand of het mogelijk is om MyMaps die je in Google Maps maakt om die offline beschikbaar te maken?

Ik ga binnenkort op vakantie naar Oostenrijk om daar verschillende hiking trails te lopen. Voor deze trails heb ik .GPX bestanden die ik heb ingeladen als een MyMap binnen Google Maps. De maptile van de omgeving kan ik zelf wel "precachen" maar de layer van de MyMap lukt mij nog niet. Weet iemand misschien of dit mogelijk is of heeft iemand een goed alternatief?

Ik heb ook al even gekeken naar ViewRanger en TrekBuddy maar deze vond ik niet echt relaxed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:11

HaTe

haat niet

Nova Launcher heeft een update gekregen en is nu echt de ultieme ICS launcher! Beter dan Apex, de categoriën zijn veel beter uitgewerkt en hij ondersteund nu mappen in de drawer. Hier is wel de "Prime" versie voor nodig die 3 euro kost. Ik heb nu nog een gekraakte versie, maar ik ga die 3 euro zeker betalen :)
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/Ydw_Zua5DEu9Wyqg0dhM4JQnwh8xtTxt9i2UfHNiaAKK4Q849CuRZPNjyOopDG8tYKWG=w705

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

HaTe schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:05:
Nova Launcher heeft een update gekregen en is nu echt de ultieme ICS launcher! Beter dan Apex, de categoriën zijn veel beter uitgewerkt en hij ondersteund nu mappen in de drawer. Hier is wel de "Prime" versie voor nodig die 3 euro kost. Ik heb nu nog een gekraakte versie, maar ik ga die 3 euro zeker betalen :)
[afbeelding]
Beter is een relatief begrip :). Ik heb het idee dat Nova veel features heeft die ik niet nodig heb; voor mij voldoet Apex prima. Daarbij is hij lekker snel en loopt hij nooit vast, dus ik blijf bij Apex. Vroeger vond ik LauncherPro geweldig, maar die werd op een gegeven moment te log voor mijn Galaxy Spica door teveel nieuwe functies. Op een gegeven moment ben ik dus overgestapt op Go Launcher, en sinds ICS via Trebuchet naar Apex. Ieder zijn eigen smaak uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

En ik houd het lekker bij de stock launcher :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barisko
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-02 21:24
Barisko schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:03:
[mbr]Nee, dit is niet toegestaan.[/]
In voorgaand bericht verzocht ik om een apk voor een gratis app omdat ik, als gevolg van de landenrestrictie van Google Play, de app niet kan downloaden. Ik was in de veronderstelling dat dit geen probleem was aangezien het een gratis app betreft. Het bericht werd echter verwijderd door een mod. Kan iemand toelichten waarom dit niet toegestaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als ik van Google Music gebruik wil blijven maken, moet ik dan steeds dat Tunnel Bear openen? Want als ik Tunnel Bear afsluit en wil muziek uploaden naar google music lukt dat niet en als ik wel Tunnel Bear open dan kan ik wel uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Grudgie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:50:
En ik houd het lekker bij de stock launcher :P
Ik zweer bij modded TouchWiz 4.5, helaas niet met ICS te gebruiken
Barisko schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:57:
In voorgaand bericht verzocht ik om een apk voor een gratis app omdat ik, als gevolg van de landenrestrictie van Google Play, de app niet kan downloaden. Ik was in de veronderstelling dat dit geen probleem was aangezien het een gratis app betreft. Het bericht werd echter verwijderd door een mod. Kan iemand toelichten waarom dit niet toegestaan is?
apk's uitwisselen is op GoT niet toegestaan.Dat dus.

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 27-04-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Laatst online: 16-05 03:46
laserboy schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:55:
Bestaat er ook een applicatie, zoals 'avast! Mobile Security', waarbij je applicaties op de whitelist kan zetten voor het gebruik van roaming zonder het vereisten gebruik van root?
Iemand dit nog een antwoord weet op deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils_vdg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:28
Ik zoek een App waarmee ik, het liefst per dag, apart kan instellen hoe laat mijn WiFi, Bluetooth en GPS aan en uit moeten schakelen.

Iemand een idee welke app goed is en ik hier voor kan gebruiken?

[ Voor 62% gewijzigd door nils_vdg op 25-04-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 15:27
Tasker - deel 1

Zoals veelal wordt aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Timerific kan het ook op je gps na. Staat in de Play store (geen linkje wat ik zit mobiel)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:02

Ves

A gadget addicted Bounty

Grudgie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:06:
Als ik van Google Music gebruik wil blijven maken, moet ik dan steeds dat Tunnel Bear openen? Want als ik Tunnel Bear afsluit en wil muziek uploaden naar google music lukt dat niet en als ik wel Tunnel Bear open dan kan ik wel uploaden.
Nee dit moet helemaal niet nodig zijn. Zodra je een keer ingelogd hebt moet je kunnen uploaden zonder probleem.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils_vdg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:28
@Bartske & janvanduschoten
Thnx, ga ik die even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Heb hier helaas nog geen werkende oplossing voor gevonden. Dus niet via shortcuts of het systeem menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Kun je niet een shell script te bouwen die om de x seconden draait en services afsluit die je niet niet wilt hebben draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Kan ik helaas niet, maar is wel een idee, ga is even naar tutorials zoeken, bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 18-06 10:39
Dimiz schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:26:
[...]

Heb hier helaas nog geen werkende oplossing voor gevonden. Dus niet via shortcuts of het systeem menu
Dat kan je ook niet op die manier doen. Zodra android detecteert dat een service is afgesloten, wordt deze weer opgestart.

Als je echt minder services wilt hebben om Goldeneye te kunnen draaien, dan kan je beter uitvissen welke services dat zijn en die apps zo instellen dat er geen service gebruikt wordt (als dat mogelijk is in de app). Anders die app verwijderen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

Even een vraag over een aantal apps en dan vooral de updates ervan. Bij onder andere de meest recente updates van de Facebook, Google+ en Tmobile app worden de rechten van de app veranderd. Er staat dat er, bij het bijwerken, toestemming wordt gegeven om de applicatie toegang te geven tot het audio-opname pad en dat de toepassing op elk gewenst moment beelden kan verzamelen van wat de camera ziet. In mijn ogen overschrijft dit de privacy grens. Ik neem aan dat het meer mensen is opgevallen. Wat vinden jullie hiervan?Niet zeuren en gewoon installeren?

Grs!

(Ik kon geen recente discussie vinden over privacy icm apps, wellicht is het beter om een apart topic te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:02

Ves

A gadget addicted Bounty

2SC schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:08:
Even een vraag over een aantal apps en dan vooral de updates ervan. Bij onder andere de meest recente updates van de Facebook, Google+ en Tmobile app worden de rechten van de app veranderd. Er staat dat er, bij het bijwerken, toestemming wordt gegeven om de applicatie toegang te geven tot het audio-opname pad en dat de toepassing op elk gewenst moment beelden kan verzamelen van wat de camera ziet. In mijn ogen overschrijft dit de privacy grens. Ik neem aan dat het meer mensen is opgevallen. Wat vinden jullie hiervan?Niet zeuren en gewoon installeren?

Grs!

(Ik kon geen recente discussie vinden over privacy icm apps, wellicht is het beter om een apart topic te maken)
Je haalt nu de 'rechten' van meerdere apps door elkaar maar ja het valt op. (Eurosport is er ook een)
Ten eerste worden updates met een verandering van toestemmingen als handmatige update geforceerd. Dus een beetje gebruiker die op let zal de update niet doorvoeren en voor opheldering vragen bij de ontwikkelaar.

Persoonlijk kijk ik naar de app en de functies die het nodig zal hebben. Bevalt het mij niet dan stuur ik een mailtje. Krijg ik geen antwoord binnen 48 uur delete ik de app of voer ik de update niet door.

Je zal toch een ontwikkelaar het voordeel van de twijfel moeten geven dat zij de 'permissions niet 'gaan misbruiken. Maar als je twijfelt dat de ontwikkelaar dit zal doen, moet je deze app dan wel op je telefoon hebben?

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
VesNL schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:04:
[...]

Je haalt nu de 'rechten' van meerdere apps door elkaar maar ja het valt op. (Eurosport is er ook een)
Ten eerste worden updates met een verandering van toestemmingen als handmatige update geforceerd. Dus een beetje gebruiker die op let zal de update niet doorvoeren en voor opheldering vragen bij de ontwikkelaar.

Persoonlijk kijk ik naar de app en de functies die het nodig zal hebben. Bevalt het mij niet dan stuur ik een mailtje. Krijg ik geen antwoord binnen 48 uur delete ik de app of voer ik de update niet door.

Je zal toch een ontwikkelaar het voordeel van de twijfel moeten geven dat zij de 'permissions niet 'gaan misbruiken. Maar als je twijfelt dat de ontwikkelaar dit zal doen, moet je deze app dan wel op je telefoon hebben?
De NU.nl update heeft er ook last van. Die wil opeens mijn telefoonidentiteit weten. Facebook gaat trouwens helemaal nergens meer over. Die checked direct je exacte locatie als je de app opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Yup, het wordt tijd dat Pdroid geupdate wordt naar ICS

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:32

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb de nu.nl app ervanaf gegooid zodra ik de update zag. Echt vreselijk man.
Is er niet een soort van firewall-app waarbij je in een overzicht van alle apps kunt aangeven wat ie wel en niet mag? Moet je natuurlijk weer een rooted device voor hebben (Avast firewall app is er ene).

Betaalde pro-versies van apps blijven ook vaak dezelfde permissies nodig hebben. Ik ben echt bereid om overal voor te betalen, maar ik ga niet EN met geld EN met privacy betalen. Als ik met privacy moet betalen, geen probleem, dan install ik de app gewoon niet en accepteer ik dat feit. Maar kom op, tis one way or the other.

Of rooten :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 01:54

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Deathchant schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:32:
[...]
Is er niet een soort van firewall-app waarbij je in een overzicht van alle apps kunt aangeven wat ie wel en niet mag? Moet je natuurlijk weer een rooted device voor hebben (Avast firewall app is er ene).

[...]
Inderdaad zul je voor zulke apps wel root nodig moeten hebben.

LBE Privacy Guard is ook eerder voorbij gekomen: Market Google Play-linkje

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

VesNL schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:04:
[...]

Voor de duidelijkheid, bij alle drie de afzonderlijke apps geef je bij het updaten toegang tot de bedieningselementen hardware. Vind het toch bizar dat dit allemaal maar kan, als je bekijkt dat de politie in NL echt een gegronde reden moet hebben om een telefoon te tappen, terwijl al deze apps dat in principe zomaar kunnen doen. Verbaast me ook dat hierover in de media geen discussie over geweest is. Is er al een app die deze toegang kan blokkeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Weten jullie miss een goede app voor podcasts? Ik kom van een iPhone en heb nu de HTC One X, maar als ik naar mijn podcasts wil luisteren moet ik hem steeds doorspoelen om een nummer te luisteren.
Ik zoek dus een app die de podcasts herkent en dat ik nummers uit kan kiezen ipv doorspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Ruben1992 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:57:
Weten jullie miss een goede app voor podcasts? Ik kom van een iPhone en heb nu de HTC One X, maar als ik naar mijn podcasts wil luisteren moet ik hem steeds doorspoelen om een nummer te luisteren.
Ik zoek dus een app die de podcasts herkent en dat ik nummers uit kan kiezen ipv doorspoelen.
Heb je een voorbeeld van een podcast waarbij je dat probleem heb? Dan kan ik het testen op de reader die ik gebruik, Google Listen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Laatst online: 24-04 19:19
Weet iemand een goede app voor mobiele en vaste flitspalen? (Belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat heb je zelf allemaal al gevonden? :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Laatst online: 24-04 19:19
janvanduschoten schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:27:
Wat heb je zelf allemaal al gevonden? :)
Politiecontrole, maar dit bleek niet gratis te zijn.
Flitsers, maar dit was niet zo stabiel.

Ik weet dat er een Coyoto alternatief is, maar de naam is me totaal ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Heeft er iemand ervaring met Poweramp Pro?

Ik wil de standaard music player van android er af zwieren. Ik vind deze te beperkt qua navigatie en prestaties. Ik zou eerst Winamp proberen, maar ik sta er heel wantrouwig over omdat die toegang nodig heeft tot mijn "Phone Calls". Daar heeft een muziekapp volgens mij toch niets te zoeken om te functioneren? Ik heb gemerkt dat zowat al die mediaspelers daar permisies toe vragen, zowel betalende als gratis apps. PlayerPro, Google Music Player, RealPlayer, doubleTwist player,...

Als ik dan kijk naar Poweramp Pro, dan heeft deze geen permisies nodig buiten de market check. Maar heeft zo'n applicatie geen toegang nodig tot de SD kaart voor muziek? Want die permissie staat er dan bijvoorbeeld ook niet bij...

Uiteindelijk lig ik er niet zo hard van wakker als ik straks toch Winamp uitprobeer. Maar ik stel mij hier toch een paar vragen bij waardoor ik het hier eens wil chekken :P

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Rinzler schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:14:
Heeft er iemand ervaring met Poweramp Pro?

Ik wil de standaard music player van android er af zwieren. Ik vind deze te beperkt qua navigatie en prestaties. Ik zou eerst Winamp proberen, maar ik sta er heel wantrouwig over omdat die toegang nodig heeft tot mijn "Phone Calls". Daar heeft een muziekapp volgens mij toch niets te zoeken om te functioneren? Ik heb gemerkt dat zowat al die mediaspelers daar permisies toe vragen, zowel betalende als gratis apps. PlayerPro, Google Music Player, RealPlayer, doubleTwist player,...

Als ik dan kijk naar Poweramp Pro, dan heeft deze geen permisies nodig buiten de market check. Maar heeft zo'n applicatie geen toegang nodig tot de SD kaart voor muziek? Want die permissie staat er dan bijvoorbeeld ook niet bij...

Uiteindelijk lig ik er niet zo hard van wakker als ik straks toch Winamp uitprobeer. Maar ik stel mij hier toch een paar vragen bij waardoor ik het hier eens wil chekken :P
Simpele Google search geeft dit:
i'll try to clarify some of the permissions, though i don't have any insight in the complete inner workings of winamp for android.

android.permission.WRITE_SETTINGS
to enable/disable auto-mounting

android.permission.SYSTEM_ALERT_WINDOW
don't have an example of where it's used, but this one doesn't do much harm.

android.permission.WAKE_LOCK
to prevent your phone from going into a full standby state, which would cause your music to stop.

android.permission.INTERNET
sync functions requires internet(wifi) and i think it also has tag-updating functions(and soon for streaming too)

android.permission.READ_PHONE_STATE
you don't want music to keep coming out of your headphones when in a conversation right?

android.permission.WRITE_EXTERNAL_STORAGE
wifi sync, need to write to sd for that.

com.android.launcher.permission.INSTALL_SHORTCUT
make a shortcut to a playlist on your desktop.

android.permission.CHANGE_WIFI_MULTICAST_STATE
enable wifi for wifi sync

android.permission.ACCESS_WIFI_STATE
check wifi status for wifi sync.

android.permission.READ_LOGS
my guess is this is so it can throw you a usable error when wifi or usb mode switching fails

android.permission.MOUNT_UNMOUNT_FILESYSTEMS
for automated usb sync.

somewhat annoying, android isn't very specific in permissions.
a dangerous-looking permission is sometimes needed for something harmless.
android.permission.READ_PHONE_STATE is a nice example of that, people can see it as an attempt to log your phone behavior when all it actually does most of the time is pausing the app when a phone call comes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

quartex schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:56:
[...]

Simpele Google search geeft dit:

[...]
Hehe, die had ik eigenlijk ook gevonden :P Maar dat forum bericht is ondertussen ook anderhalf jaar geleden gepost en komt ook niet helemaal (voor 90% wel hoor) overeen met de Google Play store. Vandaar mijn verwarring en de vraag hier, voor de rest heb ik niet meteen iets gevonden in het winamp forum. Ik heb wel iets te snel over zijn laatste alinea gelezen de eerste keer, wat eigenlijk al veel duidelijk maakt.

Ik heb gemerkt dat je bij Winamp Pro zowat hetzelfde fenomeen hebt als bij Poweramp trail & Pro. Bij de gratis app krijg je mooi alle permissions te zien maar bij de betalende niet. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rinzler op 28-04-2012 18:07 ]

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 01:00
Ik heb eigenlijk al heel lang een probleem met de Facebook app op mijn Galaxy S2. Ik krijg NOOIT meldingen. Ze staan gewoon aan en vernieuwen op 30 minuten. Nu heeft de nieuwe versie van facebook handige notifications voor reacties, berichten, tags etc. Met android 2.3.x heeft het nooit gewerkt en nu met 4.0.3 nog steeds niet :(

Ik heb de app trouwens al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door -Edwin- op 28-04-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rinzler schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:05:
[...]

Hehe, die had ik eigenlijk ook gevonden :P Maar dat forum bericht is ondertussen ook anderhalf jaar geleden gepost en komt ook niet helemaal (voor 90% wel hoor) overeen met de Google Play store. Vandaar mijn verwarring en de vraag hier, voor de rest heb ik niet meteen iets gevonden in het winamp forum. Ik heb wel iets te snel over zijn laatste alinea gelezen de eerste keer, wat eigenlijk al veel duidelijk maakt.

Ik heb gemerkt dat je bij Winamp Pro zowat hetzelfde fenomeen hebt als bij Poweramp trail & Pro. Bij de gratis app krijg je mooi alle permissions te zien maar bij de betalende niet. :P
Dat is waarschijnlijk omdat de pro versie geen permissies nodig heeft. De functionaliteit zit in het programma, de pro versie zorgt er alleen voor dat je het ook kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GalaxyNote
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02 21:29
Ik heb de laatste tijd (daarvoor ook wel eens) dat apps downloaden bagger traag gaan, zo traag dat het proces dikwijls afgebroken wordt. Ik zit op het vodafone netwerk en heb gewon hsdpa verbinding, surfen en zo gaat gewoon smooth maar google play is niet meer vooruit te branden. Ik heb even in de vlugheid gezocht in dit forum maar heb er helaas niks over terug gevonden. Ik vroeg me af of er nu meer mensen hier last van hebben? Ik verdenk vodafone, play, voor mij af te knijpen aangezien ik vorige maand redelijk veel gedownload had vanaf play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 02:03
@Rinzler
android.permission.SYSTEM_ALERT_WINDOW
don't have an example of where it's used, but this one doesn't do much harm.

Zou dit niet voor alarm kunnen zijn. Mijn Poweramp onderbreekt de muziek wanneer er een alarm komt. Druk je het alarm weg, gaat de muziek verder.

Je installeert de gratis versie en wanneer je betaald hebt krijg je een klein bestandje welke hem geregistreerd maakt. (registratie werkt via je gmail adres. je mag er 3 installeren dacht ik)
PS. Klasse programma en beste aankoop ooit. (zoekt bvb zelf naar coverart) Wel even fidelen met instellingen die het beste voor jouw gelden, maar dan heb je ook wat. De equalizer bvb laat zelfs de knopjes van 2,50 bij de Action nog redelijk klinken.

@GalaxyNote
Apps downloaden doe ik alleen wanneer ik WiFi heb, en nooit over de data verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
-Edwin- schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:29:
Ik heb eigenlijk al heel lang een probleem met de Facebook app op mijn Galaxy S2. Ik krijg NOOIT meldingen. Ze staan gewoon aan en vernieuwen op 30 minuten. Nu heeft de nieuwe versie van facebook handige notifications voor reacties, berichten, tags etc. Met android 2.3.x heeft het nooit gewerkt en nu met 4.0.3 nog steeds niet :(

Ik heb de app trouwens al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Nieuwste app hier geeft direct een notificatie, nog sneller dan de browser er een eentje bij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Cyleo schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:41:
[...]

Nieuwste app hier geeft direct een notificatie, nog sneller dan de browser er een eentje bij zet.
En heb jij ook een S2? Zou echt niet weten waardoor het bij mij niet werkt dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@ bovenstaande Fb post:

Friendcaster. Zoek op XDA even naar de gratis versie. Adds kan je weghalen door de betaalde versie te nemen of een adblocker te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17
Negatief, de bekendste adblocker (AdFree) blokkeert niet de Friendcaster ads.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Adaway blockt bij mij alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17
Hmm, eens uitproberen dan :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
-Edwin- schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:41:
[...]

En heb jij ook een S2? Zou echt niet weten waardoor het bij mij niet werkt dan :(
Nee, Xperia S, bij de instellingen staan alle meldingen aangevinkt en dan werkt hij hier zowel op mijn Xperia S als mijn TF Prime (meldingen komen ook gelijktijdig binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 12:23
(verhuisd naar Android: Turn by Turn Navigation )

[ Voor 94% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 30-04-2012 17:06 . Reden: Verkeerd topic ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
numm!e schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:22:
[...]
Ik heb een proof of concept gemaakt met MyTracks:

http://numz.nl/f
(inladen kan even duren, negeer de balk aan de linkerkant, klikken op route is mogelijk, inzoomen op omgeving Zutphen toont soms pas de volledige route)

Stappen zijn:
1. in MyTracks exporteren (als .KML bestand) opgenomen route
2. importeren in Google Earth (deze stap kan ook worden overgeslagen) om de lijn een kleur te geven, opmerkingen te plaatsen etc. (daarna exporteren als .KMZ bestand)
3. in Google Maps inloggen en een eigen map aanmaken en daarin de KMZ importeren na elke fietstocht.
Met dit soort dingen moet je wel even in je achterhoofd houden dat als je het op deze manier gaat doen (meerdere tracks vanuit je eigen huis) dat vanaf nu je huis-adres ook openbaar is op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
AllSeeyinEye schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:21:
@ bovenstaande Fb post:

Friendcaster. Zoek op XDA even naar de gratis versie. Adds kan je weghalen door de betaalde versie te nemen of een adblocker te installeren.
Ik wil liever gewoon de facebook app gebruiken. Niet een 3rd party app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Deze handleiding heeft wonderbaarlijk genoeg geholpen om de facebook notifications werkend te krijgen :D
http://www.androidnz.net/...ush-notifications-in.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Niet online
Bestaat er een app die de activiteit van andere apps monitored?
Mijn wifi schakelt zich soms ongevraagd in en ik heb geen enkel idee waarom dit gebeurt. Ik ben ervan overtuigd dat het niet aan mijn settings ligt, dus ik veronderstel dat het een of andere app moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

wootler schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:55:
Bestaat er een app die de activiteit van andere apps monitored?
Mijn wifi schakelt zich soms ongevraagd in en ik heb geen enkel idee waarom dit gebeurt. Ik ben ervan overtuigd dat het niet aan mijn settings ligt, dus ik veronderstel dat het een of andere app moet zijn..
Je zou aSpotCat kunnen proberen: List apps by permission -> System tools -> Details -> change Wi-Fi status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik zag op Android Planet een bericht over Solid Explorer, en het is waar, het is echt de beste file explorer:
Google Play: Solid Explorer Beta

Geweldig, ES File Explorer kan er af :)

[ Voor 21% gewijzigd door HaTe op 01-05-2012 20:11 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is even bekijken, gebruik nu zelf OI :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 11:26

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ziet er goed uit inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:17

Smarron

The bend

AllSeeyinEye schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:21:
@ bovenstaande Fb post:

Ik gebruik al geruime tijd Friendcaster, maar het lukt mij maar niet of via "berichten" een bericht :) te sturen. Op mijn HD2 (@Android) al niet en nu ook niet op de Sensation. Ik zie per persoon wel alle berichten, dus dat is identiek aan de webpagina, maar zodra ik een bericht heb getypt en op verzenden (chat icoontje) druk, blijft hij maar laden. Berichten komen ook gewoon niet aan.

Hebben meer hier last van? Reeds opnieuw geinstalleerd en gereboot etc. maar dat helpt allemaal helemaal niks.

Dit is de enige reden waarom ik de standaard Facebook app nog geinstalleerd heb staan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

HaTe schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:10:
Ik zag op Android Planet een bericht over Solid Explorer, en het is waar, het is echt de beste file explorer:

Ziet er goed uit, maar ik gebruik de beta/rc van Total Commander. Die doet praktisch hetzelfde volgens mij, en het is zoals ook in het androidplanet artikel wordt aangehaald een verademing om twee schermen naast elkaar te hebben. Vooral het selecteren en kopieren van bestanden gaat erg makkelijk, dus ik blijf daar voorlopig bij hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er bestaat allang Ghost Commander die dezelfde layout hanteert als de aloude Norton Commander waar Total Commander uiteindelijk ook een kloon van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ter gelegenheid van 4 en 5 mei is het wellicht een goed idee even stil te staan bij de uitgebrachte app Anne's Amsterdam, nu verkrijgbaar op de Google Market/Play over Het Amsterdam van Anne Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:58

yok

HaTe schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:10:

werkt heel fijn, ja! Mochten jullie tips over apps hebben e.d., stuur ze dan vooral naar Android Planet. Kan ik er een stukje over tikken ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door yok op 01-05-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

gwystyl schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:08:
[...]

Ziet er goed uit, maar ik gebruik de beta/rc van Total Commander. Die doet praktisch hetzelfde volgens mij, en het is zoals ook in het androidplanet artikel wordt aangehaald een verademing om twee schermen naast elkaar te hebben. Vooral het selecteren en kopieren van bestanden gaat erg makkelijk, dus ik blijf daar voorlopig bij hangen.
Total Commander voor Android is echt prut vergeleken met Solid Explorer. :) De uitvoering van de twee schermen in Solid Explorer vind ik een stuk beter dan bij Total Commander. Ook het drag-n-drop verplaatsen van bestanden is iets wat erg praktisch en wat niet te vinden is in TC, net zoals Dropbox, FTP, SMB (althans niet ingebouwd).

Niet dat ik aandelen in Solid Explorer heb ofzo, maar je weet niet wat je mist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:20

Pierre

Van nature lui!

HaTe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:37:
[...]

Total Commander voor Android is echt prut vergeleken met Solid Explorer. :) De uitvoering van de twee schermen in Solid Explorer vind ik een stuk beter dan bij Total Commander. Ook het drag-n-drop verplaatsen van bestanden is iets wat erg praktisch en wat niet te vinden is in TC, net zoals Dropbox, FTP, SMB (althans niet ingebouwd).

Niet dat ik aandelen in Solid Explorer heb ofzo, maar je weet niet wat je mist :)
Ik wist inderdaad nog niet wat ik miste _/-\o_ super handig

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

HaTe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:37:
[...]

FTP en SMB kan via plugins, maar die kan ik dan weer niet overzetten naar mijn Blackberry Playbook. Bedankt voor de tip, ik ga hem toch even installeren dan :)
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.