Toon posts:

Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 150.754 views
En welke Marketversie heb jij majoh? Ik draai hier op 3.8.17 op m'n One X...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Ik weet niet of majoh ooit iets met VPN en de US play store gedaan heeft.
Maar ik heb mijn nexus 7 geactiveerd in de US playstore. En zie in youtube (op de pc) bv ook dat ik Transformer gekocht heb (zonder vpn kan ik die niet afspelen. Maar met wel).
Daarbij heb ik dus ook toegang tot google play music. En kan ik mijn itunes libary uploaden naar google music. En weer streamen op mijn nexus 7.

Door de vpn activatie is google een beetje de weg kwijt met wat ik normaal wel / niet kan (neit dat ik klaag).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29

greatgonzo

schit-te-rend!

even een algemene vraag: kun je instellen dat auto-updates alleen geïnstalleerd worden indien wifi aanstaat? Dit vreet soms mijn datalimiet op!
Dat kan ja :) En dat had je zelf niet kunnen opzoeken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:05:
Dat kan ja :) En dat had je zelf niet kunnen opzoeken?
Jaaa, pppfftttt. Dan had ie helemaal naar de settings moeten gaan, en daar dan 3 seconden zoeken. Alsof ie niks beters te doen heeft!!!

• Cloud
  • Laatst online: 08-06 08:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

greatgonzo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:05:
even een algemene vraag: kun je instellen dat auto-updates alleen geïnstalleerd worden indien wifi aanstaat? Dit vreet soms mijn datalimiet op!
Ja dat kan zeker; wat dacht je van de instellingen van Google Play?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• greatgonzo
  • Laatst online: 16:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Smultie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Jaaa, pppfftttt. Dan had ie helemaal naar de settings moeten gaan, en daar dan 3 seconden zoeken. Alsof ie niks beters te doen heeft!!!
het kan ook nog dat mensen ergens overheen kijken natuurlijk :z

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Wat vervelend dat je geen overzicht meer kan krijgen van je betaalde apps zeg ...
Is daar een oplossing voor?
Van je geïnstalleerde betaalde apps, of je ooit gekochte betaalde apps?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DieterVDW schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:30:
Wat vervelend dat je geen overzicht meer kan krijgen van je betaalde apps zeg ...
Play Legacy, is al vaker genoemd in dit topic.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:41
DieterVDW schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:30:
Heel ouderwets: pen en papier.
Iets moderner: haal een notitie app uit de store.
Tegenwoordig: spreek het in in Google now.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

pven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:33:
Waarvoor je rootacces moet hebben volgens mij? Wat is trouwens de laatste versie?

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:41
Of je installeert een greasemonkey script:

This Greasemonkey Script Lets You See All 'My Apps' On One Page And Filters Between Free/Paid In The Web Market

[Voor 23% gewijzigd door Lizard op 17-10-2012 16:40]

• Erazzzer
  • Laatst online: 19:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben op zoek naar een bepaalde app.

Vandaag heb ik Track my 3G geïnstalleerd om te kijken wat mijn dataverbruik is. Dit omdat ik in januari een nieuw abo moet afsluiten en ik wil weten welk limiet ik moet nemen.

Met deze app kun je heel handig zien hoeveel je verbruikt, via welke verbinding en welke app specifiek wat verbruikt. Hier viel mij op dat er gigantisch veel data verbruikt wordt door apps die niets online te zoeken hebben.

Nu ben ik op zoek naar een app, die dataverkeer kan uitschakelen voor specifieke apps en verder de verbinding met rust laat. Bestaat zo'n app?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:07
Erazzzer schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:03:

Vandaag heb ik Track my 3G geïnstalleerd om te kijken wat mijn dataverbruik is. Dit omdat ik in januari een nieuw abo moet afsluiten en ik wil weten welk limiet ik moet nemen.

Met deze app kun je heel handig zien hoeveel je verbruikt, via welke verbinding en welke app specifiek wat verbruikt. Hier viel mij op dat er gigantisch veel data verbruikt wordt door apps die niets online te zoeken hebben.

Nu ben ik op zoek naar een app, die dataverkeer kan uitschakelen voor specifieke apps en verder de verbinding met rust laat. Bestaat zo'n app?
Als je toestel geroot is, is Droidwall perfect :) Heb ik nu tijdje draaien en met dit programma kun je precies aangeven welk programma welke verbinding wel of niet mag gebruiken :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:12
Bestaat er eigenlijk een App die de klok op mn telefoon synct met een time-server. Zodat de klok perfect op tijd loopt?

• Ikkuh84
Yihaaa schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:59:
Bestaat er eigenlijk een App die de klok op mn telefoon synct met een time-server. Zodat de klok perfect op tijd loopt?
Al gezocht in de Play Store?? Staan er meer dan genoeg. Clocksync gebruik ik zelf.

Zelf zoek ik een app die me laat zien welke app batterij verbruikt, want ik heb het gevoel dat er een app op mijn tel staat die mijn batterij helemaal leeg maakt. Heb al op Play gezocht naar zulke apps, maar enige die ik kan vinden zijn die mijn totale verbruik laten zien en/of widgets zijn.

[Voor 31% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-10-2012 19:04]

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-11-2022
Erazzzer schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:03:

Ja die bestaat LBE security master

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Clocksync werkt prima inderdaad.

Ik merk alleen sindskort dat mijn klok dagelijks 5 min. achterloopt. Autofunctie van clocksync maar aangezet om elke 3u te syncen.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Timocos schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:03:
[...]

Al gezocht in de Play Store?? Staan er meer dan genoeg. Clocksync gebruik ik zelf.

Zelf zoek ik een app die me laat zien welke app batterij verbruikt, want ik heb het gevoel dat er een app op mijn tel staat die mijn batterij helemaal leeg maakt. Heb al op Play gezocht naar zulke apps, maar enige die ik kan vinden zijn die mijn totale verbruik laten zien en/of widgets zijn.
Via instellingen/accu? Daar zie je hoe 't verbruik is verdeeld ..

• Ikkuh84
Eric_Cantona schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:05:
[...]

Via instellingen/accu? Daar zie je hoe 't verbruik is verdeeld ..
Heb Android 2.3.7. Daar staan de apps helaas niet bij, alleen netwerk enzo.

• Smultie
  • Niet online
pven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Continue force closes bij mij (Galaxy Nexus met 4.1.2).
Erg vreemd dat je wél kan zien welke apps je allemaal in je x-jarige Android-leven geïnstalleerd hebt, maar niet welke apps je gekocht hebt op een makkelijke manier.

• Yihaaa
  • Laatst online: 16:12
Timocos schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:03:
[...]

Thx, was nog niet creatief met zoektermen in de Play Store.

Kortom.......app geinstalleerd :)

• majoh
  • Laatst online: 14:48

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

CLB schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:21:
En welke Marketversie heb jij majoh? Ik draai hier op 3.8.17 op m'n One X...
3.9.16

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 07:39
Ik ben op zoek naar een rekenmachine widget. Die van HTC is erg netjes en bijna die ik zoek, maar dan net iets geavanceerder dus met wortel, memoriy en bijv. procenten.

Realcal is geen widget en nogal veel
Calculator widget free is niet in maat aan te passen, en mist wortel

There is no such thing as too much coriander.

Handmatig geupdatet of OTA verkregen?

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:11
Ik heb niets gedaan voor de nieuwe market versie, stond er vanmorgen op
Okee top, kan 'm wel handmatig installeren, maar ik wacht wel even geduldig :) Thanks!

• partyondude
Op de GN trouwens, niet op de N7, terwijl de laatste wel voorzien is van 4.1.2.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-06 21:11
majoh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:45:
Met de nieuwe Play Store was ik al mijn oude apps aan het verwijderen zodat de lijst weer wat schoner is. Kom ik helemaal onderaan "Play Books" en "Play Movies & TV" tegen dat deze uitgeschakeld waren op mijn HTC One S. Weet niet of dit nieuw is, maar kon ze daar aanzetten en bijwerken. Veel kun je er alleen niet mee omdat er geen content gekocht kan worden. Maar toch grappig om door een gratis boekje "Frankenstein" heen te bladeren. Werkt goed die app.

Weet niet of dit nieuw is, maar dacht meld t even...
Hier ook inderdaad. Wat me ook opviel was bij Play Movies, het versie nummer is 2.1.9 NL. Waarom een NL versie? Zou het dan toch (binnenkort) beschikbaar worden hier?

• DieterVDW
Smultie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:15:
[...]
Continue force closes bij mij (Galaxy Nexus met 4.1.2).
Erg vreemd dat je wél kan zien welke apps je allemaal in je x-jarige Android-leven geïnstalleerd hebt, maar niet welke apps je gekocht hebt op een makkelijke manier.
Idem hier. En dat greasemonkey script doet ook niet veel ...

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50
Sinds gister staat de officiele Google Calendar app ook in de Play store. :)

Google Play: Google Agenda

• DieterVDW
Billie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:18:
Sinds gister staat de officiele Google Calendar app ook in de Play store. :)

Google Play: Google Agenda
Halleluja!
Crappy standaard Android calender apps zijn voornaamste reden dat ik zo vasthang aan HTC Sense schil met goeie kalender. Als ik een goeie kalender kan gratis installeren op een standaard Android, dan kan ik volgende keer een niet-HTC toestel kopen! Jeuj!

• AllSeeyinEye
DieterVDW schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Halleluja!
Crappy standaard Android calender apps zijn voornaamste reden dat ik zo vasthang aan HTC Sense schil met goeie kalender. Als ik een goeie kalender kan gratis installeren op een standaard Android, dan kan ik volgende keer een niet-HTC toestel kopen! Jeuj!
Die snap ik niet. Dit is de calendar die je op een standaard Android toestel (dus: een Nexus, AOKP of CM) terug vindt. Verder was deze al geruime tijd beschikbaar: klikkerdeklik

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 10:58
DieterVDW schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
Als ik een goeie kalender kan gratis installeren op een standaard Android, dan kan ik volgende keer een niet-HTC toestel kopen! Jeuj!
Mijn favoriet: Google Play: Business Calendar Free

[Voor 5% gewijzigd door haling op 18-10-2012 14:09]

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:20

HaTe

haat niet

Wat is er beter aan die Business calendar vergeleken met de standaard Google agenda?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• AllSeeyinEye
HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:42:
Wat is er beter aan die Business calendar vergeleken met de standaard Google agenda?
Wat er beter is aan Business calendar en andere vergelijkbare, op de Google Calendar lijkende apps, is dat je in week-view ook ziet wat voor afspraak je hebt, in plaats van alleen een kleurtje dat je vervolgens nog eens aan moet klikken.

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 10:58
HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:42:
Hij is beter omdat ik 'm fijner vind, wat niets meer dan een mening is. Hij is ook nog eens gratis, dus ik raad je aan 'm ook eens te testen! >:)

• partyondude
AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Die snap ik niet. Dit is de calendar die je op een standaard Android toestel (dus: een Nexus, AOKP of CM) terug vindt. Verder was deze al geruime tijd beschikbaar: klikkerdeklik
Ik ook niet, zie totaal geen verschil op m'n GN en N7

• HaTe
  • Laatst online: 19:20

HaTe

haat niet

AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Wat er beter is aan Business calendar en andere vergelijkbare, op de Google Calendar lijkende apps, is dat je in week-view ook ziet wat voor afspraak je hebt, in plaats van alleen een kleurtje dat je vervolgens nog eens aan moet klikken.
Hmm, kom maar met wat nieuws, want dit heeft de standaard agenda ook:

Mijn vader gebruikt hem ook, ik heb al een keer gevraagd wat er beter aan is en dan komt hij met allemaal dingen aan die de standaard Google Agenda ook kan.. |:(

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Destijds had google calendar geen ondersteuning voor het invoeren recurring events (geen idee of dat nu wel kan), de business calendar is beter te lezen in month view. Makkelijk switchen tussen agenda's uit meerdere bronnen.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:33

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Hmm, android-calendar-merk-x-fanboys. Die was ik nog niet tegengekomen. :/

[Voor 4% gewijzigd door Tukk op 18-10-2012 16:37]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Orian
  • Niet online
HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

[afbeelding]

Mijn vader gebruikt hem ook, ik heb al een keer gevraagd wat er beter aan is en dan komt hij met allemaal dingen aan die de standaard Google Agenda ook kan.. |:(
Business Calendar heeft wel het voordeel dat de exacte tijden er bij staan, je kunt dus precies zien of een afspraak tot 14.50, of 14.55 duurt. Dat kan hier niet zo precies.

Overigens gebruik ik Business Calendar omdat mijn telefoon nog 2.3 draait, dus kan google calendar niet installeren/testen helaas :(

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[...]

...

Nou, je ziet geen letters in de maandweergave. Dat vind ik wel belangrijk: zonder dat heb ik er niks aan. Verder heeft Business Calendar een widget waar je wel twee weken of zo tegelijk op kunt zien, terwijl het standaard-widget enorm inefficient is ingedeeld, met koeieletters en slechts een paar dagen tegelijk te zien.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 10:57

TRaSH

koffie ?

Kan hij ook syncen met google calendar?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
Orian schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:40:
[...]

Business Calendar heeft wel het voordeel dat de exacte tijden er bij staan, je kunt dus precies zien of een afspraak tot 14.50, of 14.55 duurt. Dat kan hier niet zo precies.

Overigens gebruik ik Business Calendar omdat mijn telefoon nog 2.3 draait, dus kan google calendar niet installeren/testen helaas :(
Grootste voordeel van business calendar vind ik dat je in het weekoverzicht heel simpel kan inzoomen in de dag/tijd regio die jij wilt.

Overigens zelf vandaag overgestapt naar de google calendar, altijd met veel plezier gebruikt op AOSP ROMS en kan nu dus ook op stock ;) Blijf dat persoonlijk de beste vinden.

• M4x
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-04 12:03
[...]

[afbeelding]

Waat deed je maandag- en dinsdagochtend dan? Dat laat Business Cal wel zien namelijk

Ik heb beiden op telefoon; vindt Business Cal's weekoverzicht zeer goed, maar door de zeer matige widget gebruik ik toch vaker de stock calendar

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 10:51
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een (betaalde) app die het mogelijk maakt om mijn belminuten/sms bij te houden. Ik gebruik momenteel 3g watchdog, als ik op 99% van mijn gebruikte MBs zit dat werkt mijn internet niet meer. Zoiets heb ik ook nodig maar voor belminuten (en SMS).

• RunaR
  • Laatst online: 06-06 07:10
Ik heb even "beltegoed" voor je ingetikt op Google Play:
https://play.google.com/store/search?q=beltegoed&c=apps

ISS Detector en meer voor Android

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
ragnaroks schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:52:
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een (betaalde) app die het mogelijk maakt om mijn belminuten/sms bij te houden. Ik gebruik momenteel 3g watchdog, als ik op 99% van mijn gebruikte MBs zit dat werkt mijn internet niet meer. Zoiets heb ik ook nodig maar voor belminuten (en SMS).
3g, belminuten, sms:
Google Play: Bel Meter 3G

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:54
Hier nu ook op telefoon (I9000 4.1.2 CM10) market versie 3.9.16 en op de N7 ook! Las een ingebouwde malware scanner...

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 10:51
Thanks, ik ging zoeken naar call control maar niet gelukt :P
Er is een nieuwe Swype-beta uit... Toetsenbord is groter... Wel 10 skins.... Even kijken weke ik houd...

Ik moet nog wel even kijken hoe ik al mn woorden van mn Swype naar mn Swype beta woordenboek krijg...

• w00key
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:10
[...]

[afbeelding]

Meh, die ICS calendar is teveel jumpen naar een andere scherm elke keer dat je iets aanklik. Ik kan niet meer zonder DigiCal, dat werkt zoveel sneller met die balloon/popup/marker ding die verschijnt als je iets aanklik.

(Maar goed, alles is beter dan die Gingerbread stock calendar / Froyo HTC Sense calendar die ik eerder moest gebruiken, holy sh*t dat was slecht)

[Edit] Ouch, ik las net dat er nog mensen vast zitten op 2.3, dan is er inderdaad niet zoveel keuze, die officiele update is 4.0+ vereist. Maar das geen punt bij DigiCal, die draait op 2.2+ en je kan ook nog alvast wennen aan die actionbar bovenin :)

[Voor 10% gewijzigd door w00key op 18-10-2012 23:32]

• Cerberus_tm
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:38:
Er is een nieuwe Swype-beta uit...
Maar die nieuwe versie geeft wel problemen, zie het Swype-forum.

- Als automatisch updaten niet werkt: Swype weet ervan en is bezig het te fixen. Als je per se nu wilt updaten kan dat door eerst te deïnstalleren, dan opnieuw te installeren.

- Als Swype steeds automatisch verdwijnt: Swype weet ook van dit probleem, maar ze hadden het alleen nog over een tijdelijke work-around. Ofwel bij Settings>Accessibility alle services van andere programma's uitzetten (zoals Lightflow of Tasker). Ofwel bij Settings>Apps het stock Android keyboard disablen. In beide gevallen daarna rebooten.
Geen problemen hier... Heb nu twee Swypes op mn telefoons staan...
Gebruik nog wel die 'oude', deze nieuwe is veelste groot en brengt imho weinig nieuws.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50
De wishlist feature lijkt nu ook actief in de Play Store (voor de mensen met 3.9.16). d:)b
Die heb ik nog niet gevonden, how can I reach it? :)

• AllSeeyinEye
CLB schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:55:
Die heb ik nog niet gevonden, how can I reach it? :)
Menu / Mijn verlanglijst

Items erin zetten via de pagina van de items zelf en dan op bladwijzer klikken.

Hmm I'm stupid of wat, maar ik zie het toch echt niet :s
Als ik op 'menu' druk zie ik 'My apps' , 'Accounts' , 'Settings' & 'Help' :p

EDIT: Misschien moet ik Google Books / Movies eerst 'enablen' ofzo? Zometeen even proberen :)
EDIT 2: Herstart van m'n telefoon en it works, even kijken hoe het allemaal werkt, leuk hoor die updates :)
EDIT 3: En bij 'My Apps' en dan 'All' heb ik al m'n oude zooi van telefoons van 3 jaar geleden weggedaan, 3 uur bezig geweest met uitzoeken en deleten... Nu staan er nog steeds honderden apps in de lijst, maar wel 'goede'

[Voor 71% gewijzigd door CLB op 19-10-2012 13:53]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

Menu / Mijn verlanglijst

Items erin zetten via de pagina van de items zelf en dan op bladwijzer klikken.
Hier ook geactiveerd sinds gisteren (SXS). Ook updates zijn nu wat mooier gedaan, en bij het installeren van de app verschijnt het app icon in de notificatiebalk, ook wel chique ;)

• Jorgen
  • Laatst online: 19:18
Bestaan er ook apps voor medicatie-inname? (Zonder dat er gelijk allerlei gegevens via sms/internet/etc verstuurd worden?) Eigenlijk dus een soort van heel uitgebreide wekker, die vermeld wat er ingenomen moet worden. Privacy is hierbij natuurlijk enorm belangrijk.

[Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 19-10-2012 14:52]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:33

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Jorgen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:52:
Bestaan er ook apps voor medicatie-inname? (Zonder dat er gelijk allerlei gegevens via sms/internet/etc verstuurd worden?) Eigenlijk dus een soort van heel uitgebreide wekker, die vermeld wat er ingenomen moet worden. Privacy is hierbij natuurlijk enorm belangrijk.
Ik kan me niet voorstellen dat er niet 1 bestaat die doet wat je wil, welke heb je al gevonden en waarom voldoen die niet?

tip: zoek eens op "VGZ medicijnen"

[Voor 3% gewijzigd door Tukk op 19-10-2012 14:54]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Cerberus_tm
  • Niet online
Cyleo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Hier ook geactiveerd sinds gisteren (SXS). Ook updates zijn nu wat mooier gedaan, en bij het installeren van de app verschijnt het app icon in de notificatiebalk, ook wel chique ;)
Hmm bij mij gebeurt dit tot nu toe niet, althans niet bij het updated van een applicatie...of hoort het dan ook niet te gebeuren? Ik heb 3.6.19. De wishlist werkt wel al.
Cyleo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:44:
En bij het installeren van de app verschijnt het app icon in de notificatiebalk, ook wel chique ;)
Inderdaad leuk hoor:

Zulke kleine dingetjes doen me echt van Android genieten :9
Ben al jaren Androidfan, gebruiker, maar sta ook open voor iets nieuws...

iOS wordt hem gewoon niet, te childish, heb 'n BlackBerry PlayBook en BB OS10 ziet er mooi uit...
Die telefoons komen pas in 2013, maar als Android zulke kleine dingetjes blijft upgraden, blijf ik er wel bij :)

We gaan door in: Google Play & Androidapps - Deel 18

[Voor 62% gewijzigd door Bullet NL op 19-10-2012 20:36]

• Smultie
  • Niet online
Waarom nou weer een nieuw topic ????

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dan toch nog maar even in dit topic. :)

Ik zoek een panoramaviewer die 360 graden foto's naadloos/continu kan tonen. Niet een camera app om panorama's te maken dus. Degene die ik tegenkom hebben allemaal nogal hinderlijke beperkingen en/of mindere beoordelingen.

Wie heeft er al ervaring mee en kan er een aanbevelen? Bij voorkeur voorlopig gratis want zo vaak zal ik het nou ook weer niet gebruiken.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:03

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:We gaan verder in een nieuw deel; Google Play & Androidapps - Deel 18

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee