Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar ik heb mijn nexus 7 geactiveerd in de US playstore. En zie in youtube (op de pc) bv ook dat ik Transformer gekocht heb (zonder vpn kan ik die niet afspelen. Maar met wel).
Daarbij heb ik dus ook toegang tot google play music. En kan ik mijn itunes libary uploaden naar google music. En weer streamen op mijn nexus 7.
Door de vpn activatie is google een beetje de weg kwijt met wat ik normaal wel / niet kan (neit dat ik klaag).
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Jaaa, pppfftttt. Dan had ie helemaal naar de settings moeten gaan, en daar dan 3 seconden zoeken. Alsof ie niks beters te doen heeft!!!CLB schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:05:
Dat kan jaEn dat had je zelf niet kunnen opzoeken?
Ja dat kan zeker; wat dacht je van de instellingen van Google Play?greatgonzo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:05:
even een algemene vraag: kun je instellen dat auto-updates alleen geïnstalleerd worden indien wifi aanstaat? Dit vreet soms mijn datalimiet op!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
het kan ook nog dat mensen ergens overheen kijken natuurlijkSmultie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:07:
[...]
Jaaa, pppfftttt. Dan had ie helemaal naar de settings moeten gaan, en daar dan 3 seconden zoeken. Alsof ie niks beters te doen heeft!!!

Is daar een oplossing voor?
Play Legacy, is al vaker genoemd in dit topic.DieterVDW schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:30:
Wat vervelend dat je geen overzicht meer kan krijgen van je betaalde apps zeg ...
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Heel ouderwets: pen en papier.DieterVDW schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:30:
Wat vervelend dat je geen overzicht meer kan krijgen van je betaalde apps zeg ...
Iets moderner: haal een notitie app uit de store.
Tegenwoordig: spreek het in in Google now.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Waarvoor je rootacces moet hebben volgens mij? Wat is trouwens de laatste versie?pven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:33:
Play Legacy, is al vaker genoemd in dit topic.
This Greasemonkey Script Lets You See All 'My Apps' On One Page And Filters Between Free/Paid In The Web Market
[Voor 23% gewijzigd door Lizard op 17-10-2012 16:40]
Vandaag heb ik Track my 3G geïnstalleerd om te kijken wat mijn dataverbruik is. Dit omdat ik in januari een nieuw abo moet afsluiten en ik wil weten welk limiet ik moet nemen.
Met deze app kun je heel handig zien hoeveel je verbruikt, via welke verbinding en welke app specifiek wat verbruikt. Hier viel mij op dat er gigantisch veel data verbruikt wordt door apps die niets online te zoeken hebben.
Nu ben ik op zoek naar een app, die dataverkeer kan uitschakelen voor specifieke apps en verder de verbinding met rust laat. Bestaat zo'n app?
So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Als je toestel geroot is, is Droidwall perfectErazzzer schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:03:
Ik ben op zoek naar een bepaalde app.
Vandaag heb ik Track my 3G geïnstalleerd om te kijken wat mijn dataverbruik is. Dit omdat ik in januari een nieuw abo moet afsluiten en ik wil weten welk limiet ik moet nemen.
Met deze app kun je heel handig zien hoeveel je verbruikt, via welke verbinding en welke app specifiek wat verbruikt. Hier viel mij op dat er gigantisch veel data verbruikt wordt door apps die niets online te zoeken hebben.
Nu ben ik op zoek naar een app, die dataverkeer kan uitschakelen voor specifieke apps en verder de verbinding met rust laat. Bestaat zo'n app?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Al gezocht in de Play Store?? Staan er meer dan genoeg. Clocksync gebruik ik zelf.Yihaaa schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:59:
Bestaat er eigenlijk een App die de klok op mn telefoon synct met een time-server. Zodat de klok perfect op tijd loopt?
Zelf zoek ik een app die me laat zien welke app batterij verbruikt, want ik heb het gevoel dat er een app op mijn tel staat die mijn batterij helemaal leeg maakt. Heb al op Play gezocht naar zulke apps, maar enige die ik kan vinden zijn die mijn totale verbruik laten zien en/of widgets zijn.
[Voor 31% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-10-2012 19:04]
Ja die bestaat LBE security masterErazzzer schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:03:
Ik ben op zoek naar een bepaalde app.
Ik merk alleen sindskort dat mijn klok dagelijks 5 min. achterloopt. Autofunctie van clocksync maar aangezet om elke 3u te syncen.
Via instellingen/accu? Daar zie je hoe 't verbruik is verdeeld ..Timocos schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:03:
[...]
Al gezocht in de Play Store?? Staan er meer dan genoeg. Clocksync gebruik ik zelf.
Zelf zoek ik een app die me laat zien welke app batterij verbruikt, want ik heb het gevoel dat er een app op mijn tel staat die mijn batterij helemaal leeg maakt. Heb al op Play gezocht naar zulke apps, maar enige die ik kan vinden zijn die mijn totale verbruik laten zien en/of widgets zijn.
Heb Android 2.3.7. Daar staan de apps helaas niet bij, alleen netwerk enzo.Eric_Cantona schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:05:
[...]
Via instellingen/accu? Daar zie je hoe 't verbruik is verdeeld ..
Continue force closes bij mij (Galaxy Nexus met 4.1.2).pven schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:33:
[...]
Play Legacy, is al vaker genoemd in dit topic.
Erg vreemd dat je wél kan zien welke apps je allemaal in je x-jarige Android-leven geïnstalleerd hebt, maar niet welke apps je gekocht hebt op een makkelijke manier.
Thx, was nog niet creatief met zoektermen in de Play Store.Timocos schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:03:
[...]
Al gezocht in de Play Store?? Staan er meer dan genoeg. Clocksync gebruik ik zelf.
Kortom.......app geinstalleerd

3.9.16CLB schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:21:
En welke Marketversie heb jij majoh? Ik draai hier op 3.8.17 op m'n One X...
Realcal is geen widget en nogal veel
Calculator widget free is niet in maat aan te passen, en mist wortel
There is no such thing as too much coriander.
Handmatig geupdatet of OTA verkregen?

Hier ook inderdaad. Wat me ook opviel was bij Play Movies, het versie nummer is 2.1.9 NL. Waarom een NL versie? Zou het dan toch (binnenkort) beschikbaar worden hier?majoh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:45:
Met de nieuwe Play Store was ik al mijn oude apps aan het verwijderen zodat de lijst weer wat schoner is. Kom ik helemaal onderaan "Play Books" en "Play Movies & TV" tegen dat deze uitgeschakeld waren op mijn HTC One S. Weet niet of dit nieuw is, maar kon ze daar aanzetten en bijwerken. Veel kun je er alleen niet mee omdat er geen content gekocht kan worden. Maar toch grappig om door een gratis boekje "Frankenstein" heen te bladeren. Werkt goed die app.
Weet niet of dit nieuw is, maar dacht meld t even...
Idem hier. En dat greasemonkey script doet ook niet veel ...Smultie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:15:
[...]
Continue force closes bij mij (Galaxy Nexus met 4.1.2).
Erg vreemd dat je wél kan zien welke apps je allemaal in je x-jarige Android-leven geïnstalleerd hebt, maar niet welke apps je gekocht hebt op een makkelijke manier.

Google Play: Google Agenda
Halleluja!Billie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:18:
Sinds gister staat de officiele Google Calendar app ook in de Play store.
Google Play: Google Agenda
Crappy standaard Android calender apps zijn voornaamste reden dat ik zo vasthang aan HTC Sense schil met goeie kalender. Als ik een goeie kalender kan gratis installeren op een standaard Android, dan kan ik volgende keer een niet-HTC toestel kopen! Jeuj!
Die snap ik niet. Dit is de calendar die je op een standaard Android toestel (dus: een Nexus, AOKP of CM) terug vindt. Verder was deze al geruime tijd beschikbaar: klikkerdeklikDieterVDW schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
Halleluja!
Crappy standaard Android calender apps zijn voornaamste reden dat ik zo vasthang aan HTC Sense schil met goeie kalender. Als ik een goeie kalender kan gratis installeren op een standaard Android, dan kan ik volgende keer een niet-HTC toestel kopen! Jeuj!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mijn favoriet: Google Play: Business Calendar FreeDieterVDW schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
Als ik een goeie kalender kan gratis installeren op een standaard Android, dan kan ik volgende keer een niet-HTC toestel kopen! Jeuj!
[Voor 5% gewijzigd door haling op 18-10-2012 14:09]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Wat er beter is aan Business calendar en andere vergelijkbare, op de Google Calendar lijkende apps, is dat je in week-view ook ziet wat voor afspraak je hebt, in plaats van alleen een kleurtje dat je vervolgens nog eens aan moet klikken.HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:42:
Wat is er beter aan die Business calendar vergeleken met de standaard Google agenda?
Hij is beter omdat ik 'm fijner vind, wat niets meer dan een mening is. Hij is ook nog eens gratis, dus ik raad je aan 'm ook eens te testen!HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:42:
Wat is er beter aan die Business calendar vergeleken met de standaard Google agenda?

Ik ook niet, zie totaal geen verschil op m'n GN en N7AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:38:
[...]
Die snap ik niet. Dit is de calendar die je op een standaard Android toestel (dus: een Nexus, AOKP of CM) terug vindt. Verder was deze al geruime tijd beschikbaar: klikkerdeklik
Hmm, kom maar met wat nieuws, want dit heeft de standaard agenda ook:AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:44:
[...]
Wat er beter is aan Business calendar en andere vergelijkbare, op de Google Calendar lijkende apps, is dat je in week-view ook ziet wat voor afspraak je hebt, in plaats van alleen een kleurtje dat je vervolgens nog eens aan moet klikken.
Mijn vader gebruikt hem ook, ik heb al een keer gevraagd wat er beter aan is en dan komt hij met allemaal dingen aan die de standaard Google Agenda ook kan..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

[Voor 4% gewijzigd door Tukk op 18-10-2012 16:37]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Business Calendar heeft wel het voordeel dat de exacte tijden er bij staan, je kunt dus precies zien of een afspraak tot 14.50, of 14.55 duurt. Dat kan hier niet zo precies.HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
[...]
Hmm, kom maar met wat nieuws, want dit heeft de standaard agenda ook:
[afbeelding]
Mijn vader gebruikt hem ook, ik heb al een keer gevraagd wat er beter aan is en dan komt hij met allemaal dingen aan die de standaard Google Agenda ook kan..
Overigens gebruik ik Business Calendar omdat mijn telefoon nog 2.3 draait, dus kan google calendar niet installeren/testen helaas

Nou, je ziet geen letters in de maandweergave. Dat vind ik wel belangrijk: zonder dat heb ik er niks aan. Verder heeft Business Calendar een widget waar je wel twee weken of zo tegelijk op kunt zien, terwijl het standaard-widget enorm inefficient is ingedeeld, met koeieletters en slechts een paar dagen tegelijk te zien.HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
[...]
...
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Grootste voordeel van business calendar vind ik dat je in het weekoverzicht heel simpel kan inzoomen in de dag/tijd regio die jij wilt.Orian schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:40:
[...]
Business Calendar heeft wel het voordeel dat de exacte tijden er bij staan, je kunt dus precies zien of een afspraak tot 14.50, of 14.55 duurt. Dat kan hier niet zo precies.
Overigens gebruik ik Business Calendar omdat mijn telefoon nog 2.3 draait, dus kan google calendar niet installeren/testen helaas
Overigens zelf vandaag overgestapt naar de google calendar, altijd met veel plezier gebruikt op AOSP ROMS en kan nu dus ook op stock

Waat deed je maandag- en dinsdagochtend dan? Dat laat Business Cal wel zien namelijkHaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
[...]
[afbeelding]
Ik heb beiden op telefoon; vindt Business Cal's weekoverzicht zeer goed, maar door de zeer matige widget gebruik ik toch vaker de stock calendar
Ik ben op zoek naar een (betaalde) app die het mogelijk maakt om mijn belminuten/sms bij te houden. Ik gebruik momenteel 3g watchdog, als ik op 99% van mijn gebruikte MBs zit dat werkt mijn internet niet meer. Zoiets heb ik ook nodig maar voor belminuten (en SMS).
https://play.google.com/store/search?q=beltegoed&c=apps
3g, belminuten, sms:ragnaroks schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:52:
Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een (betaalde) app die het mogelijk maakt om mijn belminuten/sms bij te houden. Ik gebruik momenteel 3g watchdog, als ik op 99% van mijn gebruikte MBs zit dat werkt mijn internet niet meer. Zoiets heb ik ook nodig maar voor belminuten (en SMS).
Google Play: Bel Meter 3G
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Thanks, ik ging zoeken naar call control maar niet geluktjellydaddy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:28:
[...]
3g, belminuten, sms:
Google Play: Bel Meter 3G

Ik moet nog wel even kijken hoe ik al mn woorden van mn Swype naar mn Swype beta woordenboek krijg...
Meh, die ICS calendar is teveel jumpen naar een andere scherm elke keer dat je iets aanklik. Ik kan niet meer zonder DigiCal, dat werkt zoveel sneller met die balloon/popup/marker ding die verschijnt als je iets aanklik.HaTe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
[...]
[afbeelding]
(Maar goed, alles is beter dan die Gingerbread stock calendar / Froyo HTC Sense calendar die ik eerder moest gebruiken, holy sh*t dat was slecht)
[Edit] Ouch, ik las net dat er nog mensen vast zitten op 2.3, dan is er inderdaad niet zoveel keuze, die officiele update is 4.0+ vereist. Maar das geen punt bij DigiCal, die draait op 2.2+ en je kan ook nog alvast wennen aan die actionbar bovenin

[Voor 10% gewijzigd door w00key op 18-10-2012 23:32]
Maar die nieuwe versie geeft wel problemen, zie het Swype-forum.CLB schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:38:
Er is een nieuwe Swype-beta uit...
- Als automatisch updaten niet werkt: Swype weet ervan en is bezig het te fixen. Als je per se nu wilt updaten kan dat door eerst te deïnstalleren, dan opnieuw te installeren.
- Als Swype steeds automatisch verdwijnt: Swype weet ook van dit probleem, maar ze hadden het alleen nog over een tijdelijke work-around. Ofwel bij Settings>Accessibility alle services van andere programma's uitzetten (zoals Lightflow of Tasker). Ofwel bij Settings>Apps het stock Android keyboard disablen. In beide gevallen daarna rebooten.
Gebruik nog wel die 'oude', deze nieuwe is veelste groot en brengt imho weinig nieuws.

Menu / Mijn verlanglijst
Items erin zetten via de pagina van de items zelf en dan op bladwijzer klikken.

Als ik op 'menu' druk zie ik 'My apps' , 'Accounts' , 'Settings' & 'Help'

EDIT: Misschien moet ik Google Books / Movies eerst 'enablen' ofzo? Zometeen even proberen

EDIT 2: Herstart van m'n telefoon en it works, even kijken hoe het allemaal werkt, leuk hoor die updates

EDIT 3: En bij 'My Apps' en dan 'All' heb ik al m'n oude zooi van telefoons van 3 jaar geleden weggedaan, 3 uur bezig geweest met uitzoeken en deleten... Nu staan er nog steeds honderden apps in de lijst, maar wel 'goede'
[Voor 71% gewijzigd door CLB op 19-10-2012 13:53]
Hier ook geactiveerd sinds gisteren (SXS). Ook updates zijn nu wat mooier gedaan, en bij het installeren van de app verschijnt het app icon in de notificatiebalk, ook wel chiqueAllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:03:
[...]
Menu / Mijn verlanglijst
Items erin zetten via de pagina van de items zelf en dan op bladwijzer klikken.

[Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 19-10-2012 14:52]
Ik kan me niet voorstellen dat er niet 1 bestaat die doet wat je wil, welke heb je al gevonden en waarom voldoen die niet?Jorgen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:52:
Bestaan er ook apps voor medicatie-inname? (Zonder dat er gelijk allerlei gegevens via sms/internet/etc verstuurd worden?) Eigenlijk dus een soort van heel uitgebreide wekker, die vermeld wat er ingenomen moet worden. Privacy is hierbij natuurlijk enorm belangrijk.
tip: zoek eens op "VGZ medicijnen"
[Voor 3% gewijzigd door Tukk op 19-10-2012 14:54]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Hmm bij mij gebeurt dit tot nu toe niet, althans niet bij het updated van een applicatie...of hoort het dan ook niet te gebeuren? Ik heb 3.6.19. De wishlist werkt wel al.Cyleo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:44:
[...]
Hier ook geactiveerd sinds gisteren (SXS). Ook updates zijn nu wat mooier gedaan, en bij het installeren van de app verschijnt het app icon in de notificatiebalk, ook wel chique
Inderdaad leuk hoor:Cyleo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:44:
En bij het installeren van de app verschijnt het app icon in de notificatiebalk, ook wel chique
Zulke kleine dingetjes doen me echt van Android genieten

Ben al jaren Androidfan, gebruiker, maar sta ook open voor iets nieuws...
iOS wordt hem gewoon niet, te childish, heb 'n BlackBerry PlayBook en BB OS10 ziet er mooi uit...
Die telefoons komen pas in 2013, maar als Android zulke kleine dingetjes blijft upgraden, blijf ik er wel bij

[Voor 62% gewijzigd door Bullet NL op 19-10-2012 20:36]

Ik zoek een panoramaviewer die 360 graden foto's naadloos/continu kan tonen. Niet een camera app om panorama's te maken dus. Degene die ik tegenkom hebben allemaal nogal hinderlijke beperkingen en/of mindere beoordelingen.
Wie heeft er al ervaring mee en kan er een aanbevelen? Bij voorkeur voorlopig gratis want zo vaak zal ik het nou ook weer niet gebruiken.
Dit topic is gesloten.