Toon posts:

Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 150.755 views

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:24

Pierre

Van nature lui!

DarkSide schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:35:
[...]

in het artikel staat een link naar de apk. Die heb ik ook gebruikt.
Had ik gezien idd :) en ook al geïnstalleerd O-)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 00:47
Maardiweb schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:54:
Bleh ik zou alle business calendar gebruikers toch eens willen uitdagen om digical te gebruiken. De interface is zoveel mooier. BC ging na 4 minuten alweer van mn telefoon af :P
Ik gebruikte eerst Jorte, maar ik merkte dat na een update, het scrollen naar andere maanden binnen de agenda niet meer lekker ging. Ik gebruik daarom nu Business Calendar en die bevalt me erg goed. Het gaat me vooral om de widget, die met de standaard skin erg lijkt op de widget van mijn aangeschafte DoubleTwist Player. Een beetje consistentie zeg maar.

Ik zal trouwens Digical eens bekijken.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gaan DigiCal eens proberen :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:41
Digical werkt fijn, maar heeft een serieuze update nodig qua theming. Te veel kleurtjes, nog afgezien van kleurtjes die je zelf aan de agenda items kan geven.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 00:47
SChief schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:32:
[...]

[...]

Bedankt voor de reacties! :) Heb ze even bekeken, maar 't is niet echt iets wat ik zoek. Zeker niet verkeerd, maar mij iets te surrealistisch. :P
Als je iets van filters zoekt, dan is Pixlr'o Matic, naar mijn mening echt supergoed. Je hebt er vele Instagram-achtige filters, maar dan veel beter. Ook wordt je niet geforceerd om een vierkante foto uit te snijden. Probleem is alleen dat'ie gratis is :+ Maar ja, dan zou je bijvoorbeeld Flick Golf kunnen aanschaffen :)

Edit: DigiCal geprobeerd, maar ik blijf bij Business Calendar. Deze vind ik overzichtelijker en handiger en minder rommelig. Ook de widget kan ik meer waarderen.

[Voor 12% gewijzigd door marhalm op 12-10-2012 11:02]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:44

Nakebod

Nope.

pven schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Nu nog een overzichtje met de gekochte apps zonder dat ik Legacy Play nodig heb, en ik ben blij. :)
Agreed, snap niet waarom die eruit is gehaald ooit.
Maar... net even flink aan het opruimen geweest, en de lijst is een stuk kleiner geworden nu. Zelfs zo overzichtelijk dat ik mijn betaalde apps/games vrij makkelijk kan terugvinden. Stiekem meer dan ik dacht, al gebruik ik de meeste al lang niet meer :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
marhalm schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

Als je iets van filters zoekt, dan is Pixlr'o Matic, naar mijn mening echt supergoed. Je hebt er vele Instagram-achtige filters, maar dan veel beter. Ook wordt je niet geforceerd om een vierkante foto uit te snijden. Probleem is alleen dat'ie gratis is :+ Maar ja, dan zou je bijvoorbeeld Flick Golf kunnen aanschaffen :)

Edit: DigiCal geprobeerd, maar ik blijf bij Business Calendar. Deze vind ik overzichtelijker en handiger en minder rommelig. Ook de widget kan ik meer waarderen.
Pixlr'o Matic heb ik al, fijne app is dat idd! :)

Flick Golf? Hell no, ik heb een Sony waarop al standaard een golfspel wordt geleverd. Ziet er gaaf uit maar ik heb er echt niks mee. :P

[Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 12-10-2012 13:08]

You save everyone, but who saves you?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50
En wat misschien nog interessanter is, de APK hint ook op de komst van een built-in client-side malware scanner en een app wishlist. :)

http://www.androidpolice....h-list-progress-and-more/

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

O..m..g..

Eerst de HQ contact foto's, toen de market update and streetview update.. en nu dit...

Nu nog unified messaging en ik heb nix meer om over te klagen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:58
Ah vet! Ongelofelijk irritant als je een nieuwe rom installeert dat dan al die rommel weer gaat installeren. Ook bij terugzoeken van apps kan het lijstje zo flink korter worden :*)

• AllSeeyinEye
quartex schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:32:
O..m..g..

Eerst de HQ contact foto's,
Wat heb ik gemist? Kan ik HaxSync eraf gooien? (Hoe minder te syncen, hoe beter ;) )

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• goldenoldie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
jip_86 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Ah vet! Ongelofelijk irritant als je een nieuwe rom installeert dat dan al die rommel weer gaat installeren. Ook bij terugzoeken van apps kan het lijstje zo flink korter worden :*)
Interessant. Alleen krijg ik 'm niet automatisch binnen...? Ik zit nog op 3.18.7. Of moet je een nieuwere versie van Android hebben...?

• AllSeeyinEye
Gewoon de apk uit het nieuwsbericht downloaden en installeren.

• quartex

quartex

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

Wat heb ik gemist? Kan ik HaxSync eraf gooien? (Hoe minder te syncen, hoe beter ;) )
http://www.androidpolice....t-sync-with-brand-new-ui/

(alleen voor Jelly Bean)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

jip_86 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Alleen jammer dat ze dan alleen op de phone verdwijnen en niet op de play-website... of moet ik nog geduld hebben bij het syncén. dat dus.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

quartex schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:32:
...
Eerst de HQ contact foto's
...
Dit heb ik gemist, heb je een linkje?

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Op de play website is mijn lijst ook reeds flink afgenomen. Gelukkig had ik er nog maar vijf verwijderd voordat ik multiselect ontdekte anders had ik mij een ongeluk gescrold. Ik kan nu in ieder geval alle apps weer zin op de website :).

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:39
Jay-v schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:39:
Dit heb ik gemist, heb je een linkje?
Twéé posts boven je?

Nickname does not reflect reality

• quartex

quartex

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Oeps sorry, compleet overheen gelezen O-)

• Blazeguru
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-05 19:12
Pierre61 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

Mijn toestel is geroot ben benieuwd wanneer het dan beschikbaar komt. Maar inderdaad goed nieuws :)
Als je toestel geroot is krijg je dan geen updates van de Play store (of later of helemaal niet)? Maakt dat wat uit als je toestel geroot is ?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo inderdaad... het kost even tijd om dat vanaf de telefoon allemaal te doen, maar mijn lijst op de website is nu van 12 pagina's naar 3 gegaan onder het kopje "Andere apps in mijn bibliotheek". Er zat een hele stapel bij waarvan ik me afvroeg waarom ik die ooit geïnstalleerd heb, en een paar die ik even geprobeerd heb en gelijk weer verwijderd.
Ik hoop dat ze die functionaliteit ook op de website gaan introduceren, het liefst met vinkjes of een selectiemogelijkheid zodat je alle programma's die je niet gekocht hebt en niet geïnstalleerd ineens kan verwijderen.
Blazeguru schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Als je toestel geroot is krijg je dan geen updates van de Play store (of later of helemaal niet)? Maakt dat wat uit als je toestel geroot is ?
Maakt niets uit, maar als je toch al geroot en ongeduldig bent, staat het je natuurlijk vrij om de apk te downloaden en installeren. Ik verwacht zelfs dat je er niet eens root voor nodig hebt om te updaten. Vroeger kon je het updaten van de Market nog tegenhouden door 'Marketupdater.apk' te bevriezen, maar ik weet niet of die nog in ICS zit.

[Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 12-10-2012 13:54]

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik heb die apk geinstalleerd maar ik kan geen "oude" apps verwijderen, doe ik iets verkeerds :-(
laten we het er maar op houden dat het vrijdag is :) tijd voor een pint

[Voor 29% gewijzigd door Pierre op 12-10-2012 14:44]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Anoniem: 353137

Is er een Music Player bekend ( Betaald of niet ) die NIET privegegevens van je telefoon aftappen?
Elke music player die ik heb gevonden, pikt je gegevens.
Wat een drama!
Iemand een goed idee om een bepaalde music player aan te schaffen?

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 353137 op 12-10-2012 15:13]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 353137 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:10:
Is er een Music Player bekend ( Betaald of niet ) die NIET privegegevens van je telefoon aftappen?
Wat een drama!
Even de voordehandliggende vragen:
- welke spelers heb je al gevonden
- welke gegevens (denk je) worden afgetapt?

ik gebruik zelf Poweramp, en die heeft inderdaad toegang tot telefoonfuncties

code:
1
2
3
ELEFOONOPROEPEN
TELEFOONSTATUS EN -IDENTITEIT LEZEN
Hiermee krijgt de app toegang tot de telefoonfuncties van het apparaat. Een app met de betreffende toestemming kan het telefoonnummer en serienummer van deze telefoon achterhalen, bepalen of een oproep actief is, het gekozen nummer achterhalen enzovoort.

Ik neem alleen aan dat deze permissie nodig is om de muziek te kunnen pauzeren als er gebeld wordt, en dat er verder niets mee gedaan wordt. Ik weet niet hoe je kan controleren wat er daadwerkelijk verstuurd wordt.

[Voor 42% gewijzigd door gwystyl op 12-10-2012 15:22]

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 10:27
Anoniem: 353137 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:10:
Wat een drama!
LBE Privacy Guard, plus een willekeurige muziekspeler naar keuze :)

gwystyl schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

Even de voordehandliggende vragen:
- welke spelers heb je al gevonden
- welke gegevens (denk je) worden afgetapt?
Veel bekenden zoals:
PowerAmp
PlayerPro
WinAmp
Neutron Music Player
GoneMad
n7player
Mixzing.

Er zit er niet EEN bij die niet bijvoorbeeld je hele contactenboek leegslurpt..

Henk schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:20:
[...]

LBE Privacy Guard, plus een willekeurige muziekspeler naar keuze :)
Staat niet in App Market?
Ik zou graag zo'n app willen hebben!

-EDIT-
Wel dus, maar die snoept ook van alles van je telefoon af!
Beetje consistent blijven :p

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 353137 op 12-10-2012 15:24]

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Sinds die nieuwe Play store zie je hoeveel rotzooi je ooit geinstalleerd hebt mylord 8)7

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 10:27
Anoniem: 353137 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:23:
[...]

Staat niet in App Market?
Ik zou graag zo'n app willen hebben!

-EDIT-
Wel dus, maar die snoept ook van alles van je telefoon af!
Beetje consistent blijven :p
Jawel hoor :P Google Play: LBE Privacy Guard

Dat dit ding rechten nodig heeft om te werken, is niet zo gek ;)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Henk schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Jawel hoor :P Google Play: LBE Privacy Guard

Dat dit ding rechten nodig heeft om te werken, is niet zo gek ;)
inderdaad.
@Dopdop: Ik zou als je zo paranoia bent eens gaan kijken naar hoe je er achter kan komen welke data precies waarheen gestuurd wordt. Misschien maak je je druk om niets, misschien heb je inderdaad een punt en kan je ons behoeden voor het verspreiden van al onze persoonlijke info.

gwystyl schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:40:
[...]

inderdaad.
@Dopop: Ik zou als je zo paranoia bent eens gaan kijken naar hoe je er achter kan komen welke data precies waarheen gestuurd wordt. Misschien maak je je druk om niets, misschien heb je inderdaad een punt en kan je ons behoeden voor het verspreiden van al onze persoonlijke info.
Haha waarom zou een music player anders je telefoonidentiteit enzo willen hebben? Dat is overbodige luxe, dat is niet nodig voor het afspelen van muziek. Dan zegt dat mij al genoeg, dan wordt het gebruik misschien voor verkoop aan derde partijen of iets anders.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 353137 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Haha waarom zou een music player anders je telefoonidentiteit enzo willen hebben? Dat is overbodige luxe, dat is niet nodig voor het afspelen van muziek. Dan zegt dat mij al genoeg, dan wordt het gebruik misschien voor verkoop aan derde partijen of iets anders.
Ik zet dmv LBE privacy guard altijd het lezen van telefoonidentiteit uit, maar wat ik al eerder zei, ik verwacht dat hij bepaalde dingen van de telefoon moet kunnen benaderen om muziek te kunnen pauzeren als er gebeld wordt. De permissies zijn vrij vaag, dus daar is niet altijd uit te halen wat er precies uitgelezen kan/mag worden. Wellicht kan je dat in android sdk literatuur kan vinden. Ik vind het wat makkelijk om te zeggen 'je hebt dit niet nodig om muziek te spelen dus dan zal het wel kwaadwillend zijn'. Als alle spelers die je gevonden hebt die permissie nodig hebben, hebben ze daar misschien wel een deel van nodig?

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:32
gwystyl schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Ik zet dmv LBE privacy guard altijd het lezen van telefoonidentiteit uit, maar wat ik al eerder zei, ik verwacht dat hij bepaalde dingen van de telefoon moet kunnen benaderen om muziek te kunnen pauzeren als er gebeld wordt. De permissies zijn vrij vaag, dus daar is niet altijd uit te halen wat er precies uitgelezen kan/mag worden. Wellicht kan je dat in android sdk literatuur kan vinden. Ik vind het wat makkelijk om te zeggen 'je hebt dit niet nodig om muziek te spelen dus dan zal het wel kwaadwillend zijn'. Als alle spelers die je gevonden hebt die permissie nodig hebben, hebben ze daar misschien wel een deel van nodig?
Inderdaad, een muziek app heeft deze rechten dus wel echt nodig, anders blijft ie doorspelen als je gebeld wordt. Dit staat ook in de omschrijving van de rechten:
"(...) bepalen of een oproep actief is (...)"
Als je bang bent dat ze jouw nummer illigaal gaan aftappen, kan je beter überhaupt geen telefoon gebruiken in mijn ogen...

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

FabianNL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Inderdaad, een muziek app heeft deze rechten dus wel echt nodig, anders blijft ie doorspelen als je gebeld wordt. Dit staat ook in de omschrijving van de rechten:
"(...) bepalen of een oproep actief is (...)"
Als je bang bent dat ze jouw nummer illigaal gaan aftappen, kan je beter überhaupt geen telefoon gebruiken in mijn ogen...
_/-\o_

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
Dat gaat zoveel schelen bij herinstallaties ;)

• Cerberus_tm
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

LBE doet het hier prima op Android 4.1 :)
Huh, wacht. Welke versie van LBE heb je? Die van de Play Store? Ik zie daar allemaal reviews die zeggen dat LBE een reboot loop veroorzaakt op 4.1.
Google Play: LBE Privacy Guard

Je ziet de slechte reviews als je sorteert op "newest". Ik zie dat jij een Galaxy S2 hebt met CGM: misschien maakt dat het verschil? Ik kan in de Play Store niet alleen reviews vanaf de S2 weergeven (want heb zelf Galaxy Nexus): zie jij voor de S2 ook reboot loops in de reviews?

Of heb jij een recentere versie van LBE, die niet van de Play Store komt? Die is namelijk een half jaar geleden voor het laatste ge-update. Ik zie dit onderwerp op XDA-Developers:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479

Anoniem: 454493

Iemand misschien een apk van de NOS app voor Android? Ik kan hem niet vinden. Deze is namelijk niet compatibel met tablets maar ik zou hem toch wel graag op m'n Nexus 7 willen hebben..

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
Anoniem: 454493 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:11:
Iemand misschien een apk van de NOS app voor Android? Ik kan hem niet vinden. Deze is namelijk niet compatibel met tablets maar ik zou hem toch wel graag op m'n Nexus 7 willen hebben..
NOS APK

[Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 12-10-2012 20:29]

Anoniem: 454493

Ja, die had ik ook gezien.. Maar ik kom gewoon in de market uit waar ik hem dus niet kan downloaden. Kijk ik nu ergens overheen of?

• Albert020
Anoniem: 454493 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:52:
[...]

Ja, die had ik ook gezien.. Maar ik kom gewoon in de market uit waar ik hem dus niet kan downloaden. Kijk ik nu ergens overheen of?
Heb het zelf ook even geprobeerd met mijn Galaxy Tab Plus 7
En zie, het zelfde als wat jij hebt, je kijkt dus nergens overheen...

[Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 12-10-2012 21:40]

• HaTe
  • Laatst online: 19:20

HaTe

haat niet

Dat werd eens tijd, Gmail eindelijk met Pinch-to-zoom! Eindelijk eens fatsoenlijk HTML nieuwsbrieven bekijken.

Download: http://www.androidpolice....h-pinch-to-zoom-and-more/
Root nodig om hem naar systeem te plaatsen, vergeet de rechten niet goed te zetten.

@hieronder, oh sorry, ik zocht op Gmail, maar in z'n post stond dat woord niet..

[Voor 60% gewijzigd door HaTe op 13-10-2012 00:32]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• AllSeeyinEye
Was vanmorgen ook al gepost hier. Maar dat terzijde, je opmerking over de rechten is onzin. Simpelweg de oude versie verwijderen met bijvoorbeeld es file explorer en de nieuwe installeren.

• Brad Pitt
Cerberus_tm schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:13:
[...]
Of heb jij een recentere versie van LBE, die niet van de Play Store komt? Die is namelijk een half jaar geleden voor het laatste ge-update. Ik zie dit onderwerp op XDA-Developers:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479
Die inderdaad ja, versie 4.1.2224, van eind september.

• Cerberus_tm
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:28:
[...]

Die inderdaad ja, versie 4.1.2224, van eind september.
Het werkt! Hartelijk dank.

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Anoniem: 353137 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:42:
Dat dacht ik ook bij flashlight-apps; die wilden allemaal toegang tot je camera en full internet acces. Dat vond ik maar raar, totdat ik er achter kwam dat die camera-acces nodig is om de LED aan te kunnen sturen en dat de full internet acces waarschijnlijk is voor het tonen van advertenties, omdat het allemaal gratis apps zijn.

Als ze het allemaal hebben is het wel erg toevallig, tenzij een erg geniepige boef de markt overspoeld met soortgelijke apps om mensen zo een gevoel van veiligheid te geven.

Persuader of bytes.

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-01 15:48

Tarabass

Webmaster

Door het gebruik van LBE ben ik ook vaak verbaast over welke toegang apps toch allemaal nodig hebben. Ik block alles, behalve als de app er niet door zou werken. Waarom moet angry birds toegang hebben tot je contacten, internet en locatie? Soms krijg je echt de meest bizarre vragen.

Door het blokkeren van internet voor vele apps ben ik er ook achtergekomen dat veel apps eigenlijk helemaal geen apps zijn, maar onder water gewoon een mobiele versie van een website laden. Je zit dat gewoon op een internetpagina te werken, in de schil van een app. Die apps gaan er bij mij gelijk weer af.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Makkelijk te missen omdat hij al 12 dagen geleden in AppSale verscheen maar Google Play: Thumb Keyboard - SALE: 65% OFF is nu het laatste weekeinde van de aanbieding te koop met 65% korting i.p.v. 50%. Voor €0,94 denk ik dat ik hem maar ga aanschaffen.

Als ik dan toch bezig ben denk ik dat ik Google Play: 3D Christmas Live Wallpaper er in de aanbieding voor €0,50 ook maar bij neem. Ik vond de gratis versie vorig jaar best aardig. Als een van de weinige live-wallpapermakers begrijpen deze mensen tenminste dat je het óók als voorgrondapp moet kunnen laten lopen. Anders zitten al die app-icoontjes er altijd maar voor.

• S_Chief
  • Niet online
Camacha schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 05:24:
[...]

Dat dacht ik ook bij flashlight-apps; die wilden allemaal toegang tot je camera en full internet acces. Dat vond ik maar raar, totdat ik er achter kwam dat die camera-acces nodig is om de LED aan te kunnen sturen en dat de full internet acces waarschijnlijk is voor het tonen van advertenties, omdat het allemaal gratis apps zijn.

Als ze het allemaal hebben is het wel erg toevallig, tenzij een erg geniepige boef de markt overspoeld met soortgelijke apps om mensen zo een gevoel van veiligheid te geven.
Probeer TeslaLED eens. Geen rare rechten, zeer klein en toch uitgebreid.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

SChief schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

En gratis, en van de maker van Nova Launcher en van Widgetlocker. Prima app inderdaad!

• JoostVerh
  • Laatst online: 15:42
Tarabass schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 08:22:
Door het gebruik van LBE ben ik ook vaak verbaast over welke toegang apps toch allemaal nodig hebben. Ik block alles, behalve als de app er niet door zou werken. Waarom moet angry birds toegang hebben tot je contacten, internet en locatie? Soms krijg je echt de meest bizarre vragen.

Door het blokkeren van internet voor vele apps ben ik er ook achtergekomen dat veel apps eigenlijk helemaal geen apps zijn, maar onder water gewoon een mobiele versie van een website laden. Je zit dat gewoon op een internetpagina te werken, in de schil van een app. Die apps gaan er bij mij gelijk weer af.
Lijkt me een perfecte oplossing inderdaad, maar ik zie nu bij de beoordelingen dat iemand met jelly bean constant crashes heeft van zijn systeem.

Zijn er hier al mensen die het met jelly bean gebruiken? De versie in de store is van 7 maart 2012.

Edit: sorry zag het al staat al eerder in dit draadje

• Brad Pitt
JoostVerh schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:28:
[...]
Zijn er hier al mensen die het met jelly bean gebruiken? De versie in de store is van 7 maart 2012.
Brad Pitt in "Google Play & Androidapps - Deel 17"

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Je moet die van XDA hebben inderdaad, net geïnstalleerd en werkt nu prima. Altijd fan geweest van die app, gelukkig kan ik 'm nu weer gebruiken :Y

• Cerberus_tm
  • Niet online
Wat betreft flashlight-applicaties vind ik Widgetoid (gratis) verreweg het handigst: dat is een widget waarbij je alles kunt instellen en toevoegen, allerlei knopjes die van alles doen, zoals scherm-rotatie, scherm-time-out, GPS, internet, en ook de flashlight LED aan- en uitzetten. Dat zit dus op de home screen, en je hoeft alleen maar op het icoontje te drukken. De enige tot nu toe die *meteen* aangaat, geen vertraging en geen applicatie starten. En hij interfereert ook niet met de camera, zoals sommige van die applicaties (foutmeldingen e.d.).

Je kunt ook een widget met welke knop(pen) je ook maar wilt in je notificatie-menu zetten, mocht je het niet op je home screen willen. Je kunt een widget van 1x1, 1x4, etc. etc. kiezen, en je kunt zoveel of zo weinig knopjes in een widget proppen als je wilt (veel betekent kleinere knoppen).

Mijn widget van Wedgetoid staat bovenaan, 4x1 vakjes, 7 knoppen, het bliksempje is het flashlight.
Google Play: Widgetsoid

[Voor 4% gewijzigd door Cerberus_tm op 13-10-2012 19:14]

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

SChief schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:05:
Die heeft alleen de full internet acces niet, maar mag ook gewoon foto's maken. Dat zet niet veel zoden aan de dijk :)

Persuader of bytes.

• AllSeeyinEye
@ flashlight
Ik heb dat met de home knop op het lock screen, of in de knoppen in m'n drawer. Geen apps of widgets voor nodig

• S_Chief
  • Niet online
Camacha schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:22:
[...]

Die heeft alleen de full internet acces niet, maar mag ook gewoon foto's maken. Dat zet niet veel zoden aan de dijk :)
Mja hij is wel advertentievrij. :)

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

SChief schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:25:
Mja hij is wel advertentievrij. :)
Dat zijn ze bij mij altijd, want offline, maar ik ga 'm eens proberen. Ik heb Nova launcher toch al, dus alles wat die lui van me willen jatten kunnen ze toch al pakken.

Edit: werkt alleen met de ingebouwde camera-LED en niet met het scherm?

[Voor 10% gewijzigd door Camacha op 13-10-2012 19:57]

Persuader of bytes.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:54:
Makkelijk te missen omdat hij al 12 dagen geleden in AppSale verscheen maar Google Play: Thumb Keyboard - SALE: 65% OFF is nu het laatste weekeinde van de aanbieding te koop met 65% korting i.p.v. 50%. Voor €0,94 denk ik dat ik hem maar ga aanschaffen.
Ik heb 'm gekocht omdat ik een komma op mijn toetsenbord wil en pijltjestoetsen ook wel prettig zijn :Y

Persuader of bytes.

• S_Chief
  • Niet online
Camacha schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:49:
[...]

Dat zijn ze bij mij altijd, want offline, maar ik ga 'm eens proberen. Ik heb Nova launcher toch al, dus alles wat die lui van me willen jatten kunnen ze toch al pakken.

Edit: werkt alleen met de ingebouwde camera-LED en niet met het scherm?
Het scherm als in de backlight op max gooien? Dat kan ie ook, moet je even naar rechts swypen. Zit ook morse code in, best grappig. :P

• Albert020
Cerberus_tm schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:13:
Wat betreft flashlight-applicaties vind ik Widgetoid (gratis) verreweg het handigst: dat is een widget waarbij je alles kunt instellen en toevoegen, allerlei knopjes die van alles doen, zoals scherm-rotatie, scherm-time-out, GPS, internet, en ook de flashlight LED aan- en uitzetten. Dat zit dus op de home screen, en je hoeft alleen maar op het icoontje te drukken. De enige tot nu toe die *meteen* aangaat, geen vertraging en geen applicatie starten. En hij interfereert ook niet met de camera, zoals sommige van die applicaties (foutmeldingen e.d.).

Je kunt ook een widget met welke knop(pen) je ook maar wilt in je notificatie-menu zetten, mocht je het niet op je home screen willen. Je kunt een widget van 1x1, 1x4, etc. etc. kiezen, en je kunt zoveel of zo weinig knopjes in een widget proppen als je wilt (veel betekent kleinere knoppen).

[afbeelding]

Mijn widget van Wedgetoid staat bovenaan, 4x1 vakjes, 7 knoppen, het bliksempje is het flashlight.
Google Play: Widgetsoid
Hoe heet die weer widget okalweer ?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat is Buienalarm

• Albert020

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

SChief schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:18:
Het scherm als in de backlight op max gooien? Dat kan ie ook, moet je even naar rechts swypen. Zit ook morse code in, best grappig. :P
Dat doet 'ie bij mij niet, alleen een wit scherm met de normale backlight. Pas als je er mee gaat zitten pielen schiet hij soms opeens op maximum backlight.

Mjah, misschien begrijp ik iets niet, maar het komt allemaal nogal gammel op me over en erg rap is het spul ook niet. Ik ga later nog wel eens kijken.

Persuader of bytes.

• S_Chief
  • Niet online
Jammer, bij mij loopt het als een trein. :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Camacha schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:49:
Ik heb 'm gekocht omdat ik een komma op mijn toetsenbord wil en pijltjestoetsen ook wel prettig zijn :Y
Wat mij vooral handig leek is de alternatieve (5") versprongen layout die ik op mijn 7" HTC Flyer heb gekozen en in portrait wat bredere toetsen geeft. Als thema gebruik ik voorlopig de Galaxy Tab versie (13) omdat ik zwarte letters op een lichte achtergrond toch het duidelijkst vind. Ook voor een gewoon PC toetsenbord. Heel vervelend dat tegenwoordig de meeste toetsenborden juist zwart zijn terwijl dat vroeger allemaal wit was. Ik hoop dat die mode ook weer overwaait net als glossy monitorschermen en pianozwarte finish. :r

De 3D Christmas Live Wallpaper laat trouwens heel storend de taakbalk in beeld op mijn ICS 9.7" tablet als ie in de voorgrond draait. Op mijn Froyo 7" tablet draait de oude versie die ik daar nog op heb staan wel full screen maar die heeft ook hardware touchbuttons.

Hoe is dat bij anderen die hem ook hebben? Ik vraag me af of alle ICS(/HC/JB?) tablets/telefoons dit hebben of dat het merk/typespecifiek is.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:20:
Wat mij vooral handig leek is de alternatieve (5") versprongen layout die ik op mijn 7" HTC Flyer heb gekozen en in portrait wat bredere toetsen geeft. Als thema gebruik ik voorlopig de Galaxy Tab versie (13) omdat ik zwarte letters op een lichte achtergrond toch het duidelijkst vind. Ook voor een gewoon PC toetsenbord. Heel vervelend dat tegenwoordig de meeste toetsenborden juist zwart zijn terwijl dat vroeger allemaal wit was. Ik hoop dat die mode ook weer overwaait net als glossy monitorschermen en pianozwarte finish. :r
Ik kwam er net achter dat je op het stock toetsenbord ook gewoon een komma kunt vertonen door dat ietwat verkapt in te stellen in de settings ;( Beetje zinloze aankoop zo. Voor de pijltjestoetsen was het nog wel handig geweest, maar touch to correct wil in een andere taal dan in het Engels niet werk (blijft Engelse suggesties geven). Als dat zou werken zou ik het het nog wel waard vinden, maar nu vind ik het wat zonde.

Het lijkt alsof touch to correct puur gestuurd wordt door je instellingen in Android en niet door de instellingen van het keyboard zelf.

[Voor 7% gewijzigd door Camacha op 13-10-2012 22:07]

Persuader of bytes.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je moet wel even de Nederlandse taal activeren bij de Language settings en de Nederlandse dictionary downloaden. Dan doet ie bij mij gewoon Nederlandse suggesties.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:11:
Je moet wel even de Nederlandse taal activeren bij de Language settings en de Nederlandse dictionary downloaden. Dan doet ie bij mij gewoon Nederlandse suggesties.
Dat had ik uiteraard al gedaan. Ik merk nu dat het gewone toetsenbord ook een beetje raar doet; het is of Nederlands, of Engels. Als ik switch verandert er niets, tot de keer erna pas.

Persuader of bytes.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik weet (nog) niet of ie twee talen door elkaar kan gebruiken. Je kunt wisselen door te swipen op de spatiebalk. Maar het voordeel van een betaalde app is dat men sneller op feedback/customer requests zal reageren dus je kunt altijd verbeteringen suggereren. Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de makers van het 3D Xmas live wallpaper met melding van de persisterende taakbalk en een verlanglijstje met suggesties. <+:)

Ik merk wel wat daar van komt.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:25:
Ik weet (nog) niet of ie twee talen door elkaar kan gebruiken. Je kunt wisselen door te swipen op de spatiebalk.
Dat werkt dus niet. Ik ga mijn ROM eerst eens even opnieuw flashen, dan weet ik zeker dat het daar niet aan ligt.

Persuader of bytes.

• quartex

quartex

*weg*

[Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-10-2012 00:00]

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

*knip*

[Voor 94% gewijzigd door RoD op 14-10-2012 00:14]

Persuader of bytes.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor ik op die link klik: Is dat policy-proof?

• quartex

quartex

anandus schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:46:
Voor ik op die link klik: Is dat policy-proof?
Ik zou niet weten welke policy het zou breken?

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

quartex schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:58:
Sla de policy van dit forum er nog maar eens op na :)

Persuader of bytes.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
quartex schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:58:
[...]

Wel eens van Het algemeen beleid gehoord? :? Kijk eens wat voor plaatjes er in je link staan. :/

• quartex

quartex

RoD schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:00:
[...]

Wel eens van Het algemeen beleid gehoord? :? Kijk eens wat voor plaatjes er in je link staan. :/
Ja ok, maar de FAQ gaat over wat er op het forum mag worden geplaats, ik plaats alleen een link, ik plaats geen plaatjes en/of videos (wat in de FAQ word verboden).

Maargoed, het is een van de grootste sites ter wereld en het is wel nieuws dat ze een Android app hebben gemaakt. (en ja, beetje :P richting apple ook)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
quartex schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:07:
[...]

Ja ok, maar de FAQ gaat over wat er op het forum mag worden geplaats, ik plaats alleen een link, ik plaats geen plaatjes en/of videos (wat in de FAQ word verboden).
En een link is blijkbaar niet iets wat je op het forum plaatst? We willen het op GoT niet zien en dat had je vantevoren kunnen weten.

En nu weer ontopic graag.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Waar was het internet ook al weer voor? ;)

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:11
Weet iemand wat de grootste verschillen zijn tussen de telefoon- en tabletversie van SwiftKey 3? Ik heb de eerste op m'n Galaxy Nexus staan, gekocht uiteraard. Nu doet deze versie het ook op mijn Nexus 7, maar beweert niet compatibel te zijn.

Verder toevallig al bekend of en wanneer er een NRC Next app komt?

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 10:58
partyondude schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:55:
Weet iemand wat de grootste verschillen zijn tussen de telefoon- en tabletversie van SwiftKey 3?
Geheel onnodig laat ik weten dat ik Swiftkey naast het beste Android-toetsenbord ook de slechtste vind ;)

Zolang dit niet gefixt is blijf ik er ver van uit de buurt! ;w

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00
Google Play: Probleemwijken Woensel West

Voor de fans van probleemwijken er is nu ook een soundboard van Woensel :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:04
Wat een gezeik over permissies zeg. Installeer gewoon LBE en je zal zien dat het wel meevalt wat verschillende apps allemaal van je willen. Als je alles instelt op 'prompt', dan zal je merken dat je zelden de vraag krijgt of een app toegang mag tot bepaalde data.
Dat een flashlight toegang wil tot je camera lijkt me nogal wiedes overigens..

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Arie-
  • Niet online
haling schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:04:Geheel onnodig laat ik weten dat ik Swiftkey naast het beste Android-toetsenbord ook de slechtste vind ;)
Zolang dit niet gefixt is blijf ik er ver van uit de buurt!
Het lijkt een redelijk selectief probleem te zijn, met een 4.6/5 op basis van meer dan 80000 stemmen is het moeilijk een slecht toetsenbord te noemen. Wel bijzonder vervelend voor een select aantal gebruikers dat er een verhoogde battery drain is.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 23:06
Touchdomex schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:06:
Google Play: Probleemwijken Woensel West

Voor de fans van probleemwijken er is nu ook een soundboard van Woensel :D
Haha! 10 jaar geleden alweer zo'n 3 jaar vertoefd daar. Dit linkje gaat naar m'n vrienden, die hebben daar allemaal gewoond of wonen er nog steeds :)

Hier staat tekst

• Cerberus_tm
  • Niet online
Maardiweb schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:34:
Wat een gezeik over permissies zeg. Installeer gewoon LBE en je zal zien dat het wel meevalt wat verschillende apps allemaal van je willen.
Overigens zijn er nog veel meer permissies dan de permissies die LBE checkt: by Permissions Denied zie je dat Tasker wel 40 permissies gebruikt of zo. Sommige daarvan kunnen best ingrijpend zijn, zoals bestanden in de systeemmappen plaatsen of zoiets. Maar ik vermoed dat de meest misbruikgevoelige permissies wel door LBE gedekt worden.

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 03:10
Arie- schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:39:
[...]
Het lijkt een redelijk selectief probleem te zijn, met een 4.6/5 op basis van meer dan 80000 stemmen is het moeilijk een slecht toetsenbord te noemen. Wel bijzonder vervelend voor een select aantal gebruikers dat er een verhoogde battery drain is.
Klopt,
en dan is het bij mij ook nog eens zo dat de battery drain er niet altijd is. Het ging weken goed tot afgelopen weekend plotseling mijn SG S2 in 1 nacht leegliep. Volgens BBS was Swiftkey de oorzaak. Batterij eruit en erin en afwachten maar weer.
Sinds gisteren wil Simi Clock niet meer updaten op mn homescreen...
Gisteren mn tijd verzet van mn telefoon, staat ook weer goed nu maar Simi doet gek...

Circle battery Widget heeft er ook niet veel zin meer in... Weird...

EDIT: Weer een restart lijkt te helpen, gelukkig

[Voor 29% gewijzigd door CLB op 15-10-2012 12:17]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• haling
Arie- schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:39:
[...]
En hoeveel van die 80000 stemmers zijn in staat een app als drainer te benoemen?

Mijn Desire haalt nu het einde van de dag makkelijk ipv rond 16:00 al uit te vallen. Volgens het(de?) issue hebben er veel mensen op veel apparaten op veel Android-veries last van ...

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier heeft Swiftkey geen merkbare batterydrain (maar da's dan een Desire HD), doe zo paar daagjes met mijn telefoon (afhankelijk van hoe intensief ik het gebruik, natuurlijk)

• Arie-
  • Niet online
haling schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

En hoeveel van die 80000 stemmers zijn in staat een app als drainer te benoemen?
80000?
Mijn Desire haalt nu het einde van de dag makkelijk ipv rond 16:00 al uit te vallen. Volgens het(de?) issue hebben er veel mensen op veel apparaten op veel Android-veries last van ...
Als ik er last van zou hebben zou ik wel reageren op de vraag naar input mbt het probleem. Ik ervaar het probleem alleen niet.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39
LBE Privacy guard is niet compatibel met mijn tablet volgens google play (GT-P7100). Heeft er iemand een goede vervanger voor? Ik ben namelijk wel wat weigerachtig om alles maar gewoon acces te geven.

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:23
Kun je niet de laatste versie van XDA halen en de apk installeren? Die is ook meer up-to-date dan die versie in de Google Play Store.

Verder zou je ook nog PDroid kunnen proberen. Dan moet je echter wel root hebben, en een patch in je ROM kunnen flashen.

Ik gebruik deze zelf, want ik vond die laatste LBE versie veel te uitgebreid (o.a. sms/call blocking, malware scanner). Nadeel van PDroid is dan weer dat je er geen wifi/3g toegang mee kan blokkeren.

• haling
TheHolyCow schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:29:
Verder zou je ook nog PDroid kunnen proberen. Dan moet je echter wel root hebben, en een patch in je ROM kunnen flashen.
Volgens de beschrijving daarvan werkt hij alleen op GB ...

"Currently only supports Gingerbread"

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 09:08
Ik heb een (misschien wel al veel vaker) gestelde vraag. Mijn schoonmoeder maakt sinds een tijdje al gebruik van een Samsung Galaxy Tab 8.9 om gemakkelijk haar rooster en mail te kunnen bekijken. Nu heeft ze gisteren voor de 4e keer dat ding naar de kloten geholpen. Niet hardwarematig, maar softwarematig gewoon vanalles verwijderd en weer geïnstalleerd.
Dus nu mijn eigenlijk vraag: is er een app of beveiliging die om een code vraagt zodra er een andere app geïnstalleerd of verwijderd wordt? Meer zoiets als UAC in Windows 7. Ik ben het echt beu, en zij wil natuurlijk na 20 minuten haar tablet alweer terug hebben voor Wordfeud en allemaal van dat soort onzin... Hiermee wil ik voorkomen dat ze (onbewust) allerlei dingen gaan verwijderen/installeren die ze helemaal niet mag doen :S

Edit: kzie nu dat er ook een "tablet" topic is, sorrie, maar het idee blijft hetzelfde...

[Voor 5% gewijzigd door Bartjezz op 16-10-2012 18:27]

• RunaR
  • Laatst online: 06-06 07:10
Ik heb Super Applock een tijdje gebruikt om mijn agenda te locken. Die kan ook apps uninstalls locken, of je instellingen menu.

ISS Detector en meer voor Android

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben zoekende naar een oplossing om op mijn Android telefoon (4.0.4) agenda's van collega's te openen. Heb mijn telefoon gekoppeld met de Exchange voor e-mail, eigen agenda en contactpersonen. Het zou erg prettig zijn als ik ook agenda's van collega's zou kunnen openen, net zoals mogelijk is in Outlook. Iemand?

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Met de nieuwe Play Store was ik al mijn oude apps aan het verwijderen zodat de lijst weer wat schoner is. Kom ik helemaal onderaan "Play Books" en "Play Movies & TV" tegen dat deze uitgeschakeld waren op mijn HTC One S. Weet niet of dit nieuw is, maar kon ze daar aanzetten en bijwerken. Veel kun je er alleen niet mee omdat er geen content gekocht kan worden. Maar toch grappig om door een gratis boekje "Frankenstein" heen te bladeren. Werkt goed die app.

Weet niet of dit nieuw is, maar dacht meld t even...

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:02

Rudios

Lost in space?

Gek, ik heb nog steeds geen nieuwe Play Store, of kan dit even duren?

Whole lot of stars ***

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee