Toon posts:

Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 150.748 views

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
Tukk schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:41:
[...]

Ik heb veel agenda's geprobeerd, deze stijgt IMHO boven de rest uit qua looks en gebruik.
Ik heb gisteren ook met agenda's zitten kloten maar ik vind bizcal niet zo relaxed, vooral door de 'oude' look. digical doet het een stuk beter wat dat betreft, het enige wat ik niet zo fijn vind is de lichte vertraging die je hebt als je naar een andere week slide, en dat je niet kan instellen op welk scherm hij opent als je de app start.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 06:57
Waarom niet gewoon de Google Calendar gebruiken? Heeft ook nog eens een aangename widget.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Betaald, en niet goedkoop, maar wel behoorlijk uitgebreid is Google Play: Pocket Informant-Events,Tasks dat al heel lang populair was op het Pocket-PC platform voordat het naar IOS en Android gebracht is.

De trial is gratis. :)

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-05 20:21
Heeft iemand ook het probleem dat Pocket ontzettend traag/niet werkt? Hij blijft soms hangen bij artikelen afvinken en selecteren..de rest van de app doet het gewoon..zeer frustrerend :P.

Heb ook geprobeerd de cache op de SD te zetten(in de settings) maar dit blijkt niet te baten =/

• Orian
  • Niet online
Bedankt voor alle tips betreffende agenda's. Lijkt er dus op dat je weinig kunt inzien over de privacy. Dan hou ik het in ieder geval bij een bekende (veel gedownloade app), hopen dat de massa slim is :)

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:01:
Betaald, en niet goedkoop, maar wel behoorlijk uitgebreid is Google Play: Pocket Informant-Events,Tasks dat al heel lang populair was op het Pocket-PC platform voordat het naar IOS en Android gebracht is.

De trial is gratis. :)
Dat is nu zo'n voorbeeldapp waarom ik soms iOS mis. Daar zie je zulke 'zelfgeknutselde layouts' niet..

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-05 10:27
filenox schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

Dat is nu zo'n voorbeeldapp waarom ik soms iOS mis. Daar zie je zulke 'zelfgeknutselde layouts' niet..
Dat niet alleen... het ademt gewoon nog "windows phone 6" vormgeving! Toen was het een fantastische app, don't get me wrong, maar die vormgeving is soooo outdated :+

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

DFKT schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:25:
[...]

Dat niet alleen... het ademt gewoon nog "windows phone 6" vormgeving! Toen was het een fantastische app, don't get me wrong, maar die vormgeving is soooo outdated :+
Yep... toen ik zag dat hij op android kwam kon ik niet wachten. Hij was onmisbaar op mijn PPC en windows 6 phone. Maar ben er razend snel van afgestapt. Wat een ellende zeg.

Ik hou het ook bij biz. Werkt het beste.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• w00key
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:20:
Waarom niet gewoon de Google Calendar gebruiken? Heeft ook nog eens een aangename widget.
Als je veel plek heb voor een widget kan ik DigiCal wel aanraden, zo hoef ik niet echt meer die app te openen om mijn week te zien. Enige nadeel is wel dat het echt 4 breed moet zijn, anders zie je niet zoveel meer. Oh well, hij past prima onder mijn Gmail inbox widget.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:18
Tukk schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:41:
[...]

Ik heb veel agenda's geprobeerd, deze stijgt IMHO boven de rest uit qua looks en gebruik.
IK zelf gebruik jorte die heeft fijne widgets.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Wat zijn de grote launchers onder ICS/JB? Ik gebruikte altijd LauncherPro, maar die al een tijdje een beetje dood.

Ik weet van Apex en Nova, nog meer?

[Voor 14% gewijzigd door Camacha op 06-10-2012 02:04]

Persuader of bytes.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-05 13:42
Temo44 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:01:
Heeft iemand ook het probleem dat Pocket ontzettend traag/niet werkt? Hij blijft soms hangen bij artikelen afvinken en selecteren..de rest van de app doet het gewoon..zeer frustrerend :P.

Heb ook geprobeerd de cache op de SD te zetten(in de settings) maar dit blijkt niet te baten =/
Works fine here.. Over hoeveel artikelen selecteren heb je het dan?

📷 Insta

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Ligt het aan mij of is de performance van Apex niet je van het? Ik heb nu even kort geëxperimenteerd met Trebuchet, Apex en Trebuchet en Nova draaien allebei erg soepel, terwijl dat bij Nova zelfs kaal merkbaar minder is.

Nu baal ik nog meer dat ik de Play-aanbieding gemist heb :(

Persuader of bytes.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:12
Camacha schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:02:
Wat zijn de grote launchers onder ICS/JB? Ik gebruikte altijd LauncherPro, maar die al een tijdje een beetje dood.

Ik weet van Apex en Nova, nog meer?
Neem hier eens een kijkje :
Het Android launchers, themes en icons topic

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Daar gaat het ook alleen over Apex en Nova :)

Persuader of bytes.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 12:04

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Camacha schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:59:
[...]

De rest doet er dan ook niet toe :P
Beide geprobeerd en Apex gekocht. Draait zéér soepel en heerlijk instelbaar allemaal!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:12
Camacha schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:59:
[...]

GO Launcher, Launcher Pro, ADW Launcher en zo nog wel een paar.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

agoNITE schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:33:
GO Launcher, Launcher Pro, ADW Launcher en zo nog wel een paar.
Launcher Pro is strictly pre-ICS; het was altijd mijn grote favoriet (ik heb launchers uit die tijd tot en met getest), maar de ontwikkeling ligt helaas stil. Van die andere twee weet ik het zo net niet, maar ik hoor er bar weinig over de laatste tijd. Weet iemand daar iets van? Wat Google searches leveren in ieder geval niet veel op op dat vlak.

Ik moet zeggen dat Nova me tot nu toe uiterst goed bevalt, maar als eckte tweakert zijnde moet je natuurlijk wel álles geprobeerd hebben/weten voordat je tevreden bent :F Apex lijkt de souplesse te missen die stock (CM10) en Nova hebben, maar uit de berichtgeving begrijp ik dat dat mogelijk een tijdelijk probleem is.

[Voor 45% gewijzigd door Camacha op 06-10-2012 19:48]

Persuader of bytes.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:40

Yucko

One clown to rule them all !

Ja, laatste fix (1.3.1 voor de FC problemen met 1.3.0) van Apex lagt behoorlijk als je van 1.2.5 afkomt, vooral de overgang homescreen <--> app drawer. Voorlopig dan ook weer terug naar 1.2.5

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Ander kort vraagje; ik krijg op mijn (stock JB) Calendar-widget maar één entry te zien, terwijl er wel meer zijn. Ik heb al geprobeerd de widget te resizen en in Calendar de view op dag, week of maand gezet, maar het helpt niet. Mijn oude widget had een mooie refreshknop om dergelijke dingen te verhelpen, maar hier zie ik die niet.

Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen of hoe het komt? Ik vind de widget verder wel prima, behalve dat één afspraak zien dus wel een beetje karig is.

Persuader of bytes.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:41
gebruik je misschien een launcher die scrollen in widgets niet toestaat? heb er nooit last van gehad

Strava

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Prulleman schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:57:
gebruik je misschien een launcher die scrollen in widgets niet toestaat? heb er nooit last van gehad
Nee, dat is het probleem ook niet, de ruimte onder de eerste entry is leeg. Ik had al zitten pielen met resizen, maar dat levert niets op.

Scrollen mag overigens ook wel gewoon, want de widget eronder (Tasks) scrollt wel gewoon.

Persuader of bytes.

• Maardiweb
w00key schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:58:
[...]

Als je veel plek heb voor een widget kan ik DigiCal wel aanraden, zo hoef ik niet echt meer die app te openen om mijn week te zien. Enige nadeel is wel dat het echt 4 breed moet zijn, anders zie je niet zoveel meer. Oh well, hij past prima onder mijn Gmail inbox widget.

[afbeelding]
Heey ik miste een widget van digical? Moet ff beter zoeken dan denk ik want ik kon hem niet vinden

Verder heb ik Nova gekocht tijdens die aanbieding. Echt super!! Vooral die gestures om apps te openen zijn heeeeerlijk _/-\o_ O+

Edit: Widget gevonden, heel nice! Past ook prima want ik heb één heel homescherm ingericht voor mn agenda :)

[Voor 7% gewijzigd door Maardiweb op 06-10-2012 21:56]

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 20:39

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Is de volgende afspraak misschien te ver weg qua datum? Ik noem maar iets, je kunt bij sommige agenda-apps instellen hoeveel dagen 't vooruit moet kijken. Ik weet niet of de standaard agenda dat ook heeft.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Njah, ik weet niet waar dat Calendargebeuren vandaan komt, maar ik heb het nu maar opgelost met een externe widget; Simple Calendar Widget in combinatie met de Holo (eveneens gratis downloadable) skin. Zo past het spul visueel gelijk mooi bij de Tasks-widget.

Mocht iemand nog een onwijs mooie Calendar en Tasks-combinatie weten houd ik mij overigens aanbevolen.
Maardiweb schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:54:
Verder heb ik Nova gekocht tijdens die aanbieding. Echt super!! Vooral die gestures om apps te openen zijn heeeeerlijk _/-\o_ O+
Wrijf het er maar in :(

Persuader of bytes.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Camacha schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 22:29:
Njah, ik weet niet waar dat Calendargebeuren vandaan komt, maar ik heb het nu maar opgelost met een externe widget; Simple Calendar Widget in combinatie met de Holo (eveneens gratis downloadable) skin. Zo past het spul visueel gelijk mooi bij de Tasks-widget.

Mocht iemand nog een onwijs mooie Calendar en Tasks-combinatie weten houd ik mij overigens aanbevolen.

[...]

Wrijf het er maar in :(
Die Simple calendar widget ziet er inderdaad wel netjes uit. Ik gebruik zelf Agenda Widget for Android, omdat deze er ook redelijk strak uit ziet, en vooral omdat deze tegelijk de google agenda's en die uit Touchdown weer kan geven. Volgens mij kunnen de meeste andere widgets dat niet.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik gebruik drie verschillende widgets/apps voor mijn agenda. Ik heb Simple Calendar als widget op mijn lockscreen staan, deze toont de zes aankomende events met tijd en datum. Ik heb Jorte in gebruik voor een overzicht van de komende twee weken. Een lijst met aankomende gebeurtenissen is meestal te onoverzichtelijk voor mij, je kunt niet in één oogopslag zien wat er plaatsvindt op welke dag. Een maandoverzicht is ook niet handig omdat je dan te weinig ruimte hebt om events voluit geschreven te lezen. Jorte gebruik ik daarom voor het twee weken overzicht, ik heb geen enkele andere app gevonden die ook een twee weken overzicht heeft. Als derde gebruik ik business calendar, zoals er wel meer doen volgens mij, omdat die gewoon werkt.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 12:04

Ken.

\m/.([oO]).\m/

gwystyl schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:53:
[...]

Die Simple calendar widget ziet er inderdaad wel netjes uit. Ik gebruik zelf Agenda Widget for Android, omdat deze er ook redelijk strak uit ziet, en vooral omdat deze tegelijk de google agenda's en die uit Touchdown weer kan geven. Volgens mij kunnen de meeste andere widgets dat niet.
Ik heb hier ook Agenda Widget draaien. Erg fijn ook dat je binnen de widget kunt scrollen en de configuratieopties zijn bijna oneindig :)

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-05 09:48
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:59:
Nu we dan toch bezig zijn met tips. :p

Als je direct onder een posting reageert kun je beter de reageerknop gebruiken dan de quote knop, of de quickreply. Mensen snappen ook zonder het herhalen van die lap tekst waar het dan over gaat. Dit komt de leesbaarheid ten goede.

Ik heb de indruk dat flink wat mensen de quote knop standaard altijd gebruiken terwijl dat helemaal niet nodig is. De reageerknop en quickreply zijn er niet voor niets. ;)

Back on topic. :)
Quoten is wel interesant voor mensen die later op deze site zijn aangekomen.
Als er niet gequote wordt dan kun je helemaal vanvoor gaan zoeken waar het over gaat.

Ondertussen zijn we hier al vele bladzijden ver ... dagen lezen dus ... :?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Iemand enig idee of er net zoiets is als Album Art Grabber maar dan voor tags?

Album art grabber is echt een eindbazen app voor het gemakkelijk regelen van je Album art dus. Maar zou graag met hetzelfde gemak ook de tags van mijn mp3's en flac's willen veranderen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• nadroJ
  • Laatst online: 31-05 18:24
Ik gebruik iTag

Canon, Apple & Samsung spul

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:04

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ken. schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:53:
[...]

Ik heb hier ook Agenda Widget draaien. Erg fijn ook dat je binnen de widget kunt scrollen en de configuratieopties zijn bijna oneindig :)
Ik gebruik Business Calender Free, die is als agenda heel uitgebreid configureerbaar en biedt hele nette widgets in verschillende afmetingen, stijlen en opties en ondersteund scolling. Ik heb door de tijd heen ook verschillende agenda-widgets geprobeerd, maar deze werkt uiteindelijk voor mij toch het beste. Belangrijk punt voor mij was het ondersteunen van meerdere bronnen, waaronder een exchange-agenda van mijn werk.

Het enige nadeel van de free-editie is de aanwezigheid van advertenties in de agenda zelf.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Maardiweb
Bleh ik zou alle business calendar gebruikers toch eens willen uitdagen om digical te gebruiken. De interface is zoveel mooier. BC ging na 4 minuten alweer van mn telefoon af :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

onkeltje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:37:
[...]

Quoten is wel interesant voor mensen die later op deze site zijn aangekomen.
Als er niet gequote wordt dan kun je helemaal vanvoor gaan zoeken waar het over gaat.

Ik zei "Als je direct onder een posting reageert". Dat impliceert ook dat je reageert op iets dat nét is gezegd en dan hoeft er dus niets gezocht te worden. Ik heb het dus niet over een pagina of zo verder wat jij nu doet. Natuurlijk moet je dan quoten.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
onkeltje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:37:
[...]

[OT - Tip]

In de instellingen kan je het aantal posts aanpassen per pagina .....
Als je die op 100 / 150 zet dan zijn het 'ineens' minder pagina's en kan je met [ctrl] F snel zaken terugvinden ..

( MY Tnet -> Voorkeuren -> forum -> Instellingen berichtenoverzicht )

edit :

Dat is wel een van de nadelen van de 'nieuwe' regels -
het aantal forumposts wat "vroeger" nog 1000 was, is nu verzand in een megaophoping van postings en topics van 10k+ berichten

[Voor 18% gewijzigd door FreshMaker op 09-10-2012 07:33]

• AllSeeyinEye
Maardiweb schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:54:
Bleh ik zou alle business calendar gebruikers toch eens willen uitdagen om digical te gebruiken. De interface is zoveel mooier. BC ging na 4 minuten alweer van mn telefoon af :P
Digical is inderdaad erg overzicht, alleen de kleuren..... Tijd voor een holo skin!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• w00key
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09
Bleh, je bedoelt toch niet Holo Dark? Ik was toen ik 14 was ook fan van wit op zwart, maar omgekeerd is toch veel fijner om naar te kijken? :P

Ik vind die Holo Light w/ dark action bar wel iets hebben, GTalk gebruikt het ook:

• AllSeeyinEye
De huidige Digical skin is verre van holo. Dark noch Light. Het is een samenraapsel van verschillende kleuren, waardoor het strakke en overzichtelijke er vanaf is.

• Touchdomex
  • Nu online
Doet niet in batch. Ik kan alleen maar per nummer een tag veranderen en met 300 verkeerde tags is dat bijzonder bewerkelijk :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 10:41
Winamp kan batch taggen

• Anoniem: 321370
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bestaat er een android app om de snelheid van je flash drive te testen?

• Prulleman
Anoniem: 321370 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:09:
Bestaat er een android app om de snelheid van je flash drive te testen?
lastig hoor... ;)

zoeken op benchmark:
https://play.google.com/store/search?q=benchmark&c=apps

1e hit:
Google Play: AnTuTu Benchmark
Benchmark is AnTuTu App!
AnTuTu Benchmark is Android Benchmarking tool.
AnTuTu Benchmark can run a full test of a key project, through the "Memory Performance","CPU Integer Performance","CPU Floating point Performance","2D 3D Graphics Performance","SD card reading/writing speed","Database IO" performance testing on the mobile phone Performance of the hardware to make score.
of zoeken op "sd test":
https://play.google.com/store/search?q=sd+test&c=apps

1e hit:
Google Play: SD Tools
SD Tools - Info and Benchmark tools.
With SD Tools you can check your microSD card information (Name, Date, MID, OEMID,...). You can check if your card is fake. (Check serial number and MID and OEMID).
You can also benchmark sd card writing and reading speeds.

[Voor 22% gewijzigd door Prulleman op 09-10-2012 14:35]

Strava

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 14:31

Rudios

Lost in space?

Ik zoek een 'weer' app/widget die een animated widget heeft. Dus overdag licht van kleur en naarmate de avond nadert deze juist steeds donkerder word, ook als het regent je de regen animatie in die widget ziet en bv. een zon die je echt ziet stralen. De Sony Xperia van mijn vriendin heeft deze weerwidget ingebakken, maar in de Playstore kan ik zoiets niet vinden. Iemand?

Whole lot of stars ***

• Touchdomex
  • Nu online
Ook de gratis variant?

Anders kan ik namelijk net zo goed mp3tag gebruiken op mijn computer. Die kan wel netjes batchtaggen... Alleen zou ik het ook wel graag net als album art op mijn telefoon regelen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Rudios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:47:
Ik zoek een 'weer' app/widget die een animated widget heeft. Dus overdag licht van kleur en naarmate de avond nadert deze juist steeds donkerder word, ook als het regent je de regen animatie in die widget ziet en bv. een zon die je echt ziet stralen. De Sony Xperia van mijn vriendin heeft deze weerwidget ingebakken, maar in de Playstore kan ik zoiets niet vinden. Iemand?
Google Play: Beautiful Widgets doet dat, en Google Play: HD Widgets volgens mij ook. Die eerste doet het via een live wallpaper.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Deze heb ik, alleen is het geen animated widget, er is pas animatie als je op de widget klikt. Ik zoek dus puur de weer animatie die in de widget wordt weergegeven.

Whole lot of stars ***

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 13:32
pven schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

Google Play: Beautiful Widgets doet dat, en Google Play: HD Widgets volgens mij ook. Die eerste doet het via een live wallpaper.
Mensen kunnen beter gewoon een HTC kopen. Die widgets zien er echt allemaal uit alsof je Sense erop hebt staan.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• pven
  • Niet online
Rudios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:10:
Deze heb ik, alleen is het geen animated widget, er is pas animatie als je op de widget klikt. Ik zoek dus puur de weer animatie die in de widget wordt weergegeven.
Hij animeert wel,maar retetraag. Je ziet bv de zon opgaan en weer ondergaan, maar dat duurt idd wel een paar uurtjes.
Xanion schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:11:
[...]

Mensen kunnen beter gewoon een HTC kopen. Die widgets zien er echt allemaal uit alsof je Sense erop hebt staan.
Smaken verschillen. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• QwaftZefoni
  • Laatst online: 28-05 15:45
Touchdomex schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:25:
Iemand enig idee of er net zoiets is als Album Art Grabber maar dan voor tags?

Album art grabber is echt een eindbazen app voor het gemakkelijk regelen van je Album art dus. Maar zou graag met hetzelfde gemak ook de tags van mijn mp3's en flac's willen veranderen
Op Android of op PC? Op PC vind ik MP3Tag onovertroffen.

• Touchdomex
  • Nu online
QwaftZefoni schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Op Android of op PC? Op PC vind ik MP3Tag onovertroffen.
Android. Mp3tag ken ik al jaren :> Het gaat meer om het gemak van Album Art Grabber of zoiets ook bestond maar dan voor grouptagging.

Anders vanavond eventjes de telefoon aan de PC en MP3tag eroverheen :+

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 20:39

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Rudios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:47:
Heeft ze root? Misschien kan je de apk opzoeken in system/app en deze op je eigen telefoon installeren? Geen zekerheid dat 't werkt trouwens.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Dat kan ik ook eens proberen natuurlijk, thx.

Whole lot of stars ***

• Maardiweb

• AllSeeyinEye
Dat heb ik vorige week al in het WhatsApp topic gepost...

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een leuke app voor €1,50. :P Paar dagen geleden had ik namelijk ergens een prepaid creditcard voor nodig en ik heb wat geld overgehouden. Nu ben ik opzoek naar een app die te maken heeft met fotografie. Voor nieuws e.d. heb ik Flipboard, spelletjes speel ik vrijwel niet etc. :P Wou eigenlijk heel graag voor Camera Zoom FX gaan, maar die is €1,99. :/

Heeft iemand een leuke suggestie? :) Indien het echt een 'must have'-app is dan zijn non-fotografieapps ook welkom. :P

[Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 10-10-2012 19:01]

You save everyone, but who saves you?

• filenox
Als ik bij Top Betaalde Apps ga kijken is de eerste fotografie-app die ik tegenkom Paper Camera, misschien is dat iets voor je? :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Precies €1,50 is Google Play: Painteresque .

Ik ken het niet maar het ziet er wel aardig uit met een behoorlijk goede waardering. Maar Paper Camera is ook wel leuk. Die heb ik in de 10 miljard actie voor €0,10 gekocht. :p

• filenox
Painteresque is hier 2€?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat idioot. :?

Je zit toch wel in Nederland bij een Nederlandse ISP?

• filenox
Mmm in Belgie is hij dus duurder :P

http://grab.by/gFyQ

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Rare jongens dat Googlevolk. :)F

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er zijn apps om de 'locale' van je device te veranderen zoals Google Play: Custom Locale . Misschien dat je daarmee de Nederlandse prijzen te zien kunt krijgen.

(Bewust niet ge-edit zodat dit niet gemist wordt.)

• filenox
Waarschijnlijk wel maar ik ben niet van plan de app te kopen :) Toch bedankt :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Welke app gebruiken jullie voor je agenda op de tablet? Zoek er een die is geoptimaliseerd voor tablets. Kon niks vinden speciaal voor tablets.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-05 22:59

Bartske

Valar Morghulis

JT schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:12:
Welke app gebruiken jullie voor je agenda op de tablet? Zoek er een die is geoptimaliseerd voor tablets. Kon niks vinden speciaal voor tablets.
Ik gewoon de standaard ICS app die werkt prima naar mijn mening

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• JT

JT

VETAK y0

Ik wil mijn gewone Google account niet in Android zelf invoeren, alleen in de agenda app.

• Touchdomex
  • Nu online
JT schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:22:
Ik wil mijn gewone Google account niet in Android zelf invoeren, alleen in de agenda app.
Je kan toch je account invoeren en allee de agenda syncen of zoek je iets anders?

• filenox
Of des noods een nieuwe Google account aanmaken en die enkel gebruiken voor je Agenda (en die nieuw aangemaakte agenda dan importeren bij je 'echte' Google account op de pc)

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
filenox schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:07:
Als ik bij Top Betaalde Apps ga kijken is de eerste fotografie-app die ik tegenkom Paper Camera, misschien is dat iets voor je? :)
CaptJackSparrow schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:32:
Precies €1,50 is Google Play: Painteresque .

Ik ken het niet maar het ziet er wel aardig uit met een behoorlijk goede waardering. Maar Paper Camera is ook wel leuk. Die heb ik in de 10 miljard actie voor €0,10 gekocht. :p
Bedankt voor de reacties! :) Heb ze even bekeken, maar 't is niet echt iets wat ik zoek. Zeker niet verkeerd, maar mij iets te surrealistisch. :P

You save everyone, but who saves you?

• JT

JT

VETAK y0

Touchdomex schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:25:
[...]

Je kan toch je account invoeren en allee de agenda syncen of zoek je iets anders?
Liever niet, wil mijn tablet gescheiden houden van mijn gewone Google account.
filenox schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:26:
Of des noods een nieuwe Google account aanmaken en die enkel gebruiken voor je Agenda (en die nieuw aangemaakte agenda dan importeren bij je 'echte' Google account op de pc)
Heb al een andere account :P Maar als ik het importeer dan kan ik daarmee toch niet mijn hoofd agenda aanpassen?

• filenox
Wel als je je hoofdagenda op je 'nieuwe agenda-account' importeert (en vervolgens de instellingen bekijkt :) )

• FreshMaker
  • Niet online
JT schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:46:
[...]

[...]
Heb al een andere account :P Maar als ik het importeer dan kan ik daarmee toch niet mijn hoofd agenda aanpassen?
Ik gebruik op de tablet ook een "eigen" account, maar heb wel mijn 'eigen' account ook ingevoerd.
In de syncsettings aangegeven wat is wel en niet wil laten syncen ( alles uit behalve agenda )
Nu kan wel via de play-store apps toevoegen op de tablet, die ik al betaald had, net zoals op de telefoon van mijn vrouw, en kinderen.
De playstore voorzien van WW bij betalingen, en men kan gewoon de store gebruiken, zolang er geen CC nodig is werkt alles.

De tablet en phone van Mw. Freshmaker krijgen mijn afspraken te zien in hun agenda, de kindjes niet.
men kan toevoegen, aanpassen en uitlezen naar eigen wens

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JT schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:46:
[...]

[...]

Nee, maar je kan wel 'iemand anders' toestemming geven om jouw agenda-items te maken/aanpassen/verwijderen. Als je dus een nieuw mailadres maakt, gebruik je de agenda daarvan, en geef je dat adres toestemming aan je normale adres om de agenda te beheren. Dan kan je bij de standaard agenda van Android ook de agenda van je normale adres bij je nieuwe gmail account (die je aanmeldt op de tablet) weergeven

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 18:53
Iemand een goede data usage app voor 3G-gebruik die je specifiek in kunt stellen voor je 'abonnementsmaand'? Mijn beltegoed et cetera wordt elke 8ste van de maand weer geüpdatet. Lijkt me handig als je vanaf dan een maand in kan stellen.

Heb gezocht, maar kan het nog niet specifiek vinden.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-05 22:59

Bartske

Valar Morghulis

Als je android 4.0 hebt kan dit sowieso vanuit android zelf. Anders gebruik 3G watchdog zou ik zeggen.

[Voor 35% gewijzigd door Bartske op 11-10-2012 09:04]

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• AllSeeyinEye
Oh, da's lang geleden, 3G Watchdog :9. Was altijd een heerlijk programma, maar is volledig nutteloos geworden sinds ICS. Dat zal waarschijnlijk ook wel een van de redenen zijn dat de skin nooit geupdate is naar iets meer bij de tijds....

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:29

Sherlock

No Shit

Zal ik dan maar de stomme vraag stellen waar dat te vinden is? Ik gebruik al een tijdje netcounter, maar als er al iets ingebakken zit dan gooi ik netcounter er net zo lief weer af.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:30

Rhapsody

In Metal We Trust

Bij Settings -> More -> Usage (op HTC One X)

• Prulleman
vanilla JB settings/datagebruik (onder de tab draadloos en netwerken)

Strava

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 14:15

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Is het mogelijk om een app 3g-connectie te ontzeggen in android (met behulp van een andere app?) zonder te rooten?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• AllSeeyinEye
Prulleman schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:34:
vanilla JB settings/datagebruik (onder de tab draadloos en netwerken)
Bij Settings/data usage (Instellingen / datagebruik) op een Samsung 4.0.3 en 4.0.4 ROM en het zelfde bij AOKP/AOSP/CM9/CM10.

• AllSeeyinEye
Tukk schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:40:
Is het mogelijk om een app 3g-connectie te ontzeggen in android (met behulp van een andere app?) zonder te rooten?
Achtergrond data kan je sowieso uitschakelen voor apps die het gebruiken in het hierboven genoemde datagebruik menu.

• Emgeebee
Ah, wat stom. Ging er eigenlijk vanuit dat er sowieso een app voor nodig was, niet in ICS zelf gekeken. Ik ga er eens mee aan de slag. :)

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:50:
[...]

Achtergrond data kan je sowieso uitschakelen voor apps die het gebruiken in het hierboven genoemde datagebruik menu.
Het gaat niet alleen om achtergrondgegevens, ik wil het volgende:
- 3g: Nee, geen enkele connectie (ook niet voorgronddata)
- wifi: Alles mag.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Emgeebee
Tukk schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Settings > Mobiele netwerken > Gegevenstoegang uit (niet aanvinken dus). Dan gaan er geen gegevens over het mobiele netwerk, maar uiteraard wel via Wi-Fi.

Je kan het altijd nog even checken, zodra je boven in de statusbalk 2G, 3G of H ziet staan wordt er via het mobiele netwerk gedownload.

[Voor 14% gewijzigd door Emgeebee op 11-10-2012 10:07]

• AllSeeyinEye
[...]

Dan is het, zoals hieronderhier boven aangegeven, je hele mobiele data verbinding uit zetten, of toestel rooten

• FreshMaker
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:18:
Oh, da's lang geleden, 3G Watchdog :9. Was altijd een heerlijk programma, maar is volledig nutteloos geworden sinds ICS. Dat zal waarschijnlijk ook wel een van de redenen zijn dat de skin nooit geupdate is naar iets meer bij de tijds....
Nee hoor, 3gwatchdog is niet nutteloos ....

* statistieken
* history
* eenvoudige backup, en terugplaatsen
* gemiddelden .... berekening wat er nog 'mag' gebruikt worden

Dat iets niet visueel aangepast wordt, maakt het niet nutteloos

• AllSeeyinEye
History staat ook standaard in ICS van de laatste maanden.
Backup... alleen nodig als je vaak full wiped
berekening van wat nog 'mag' worden gebruikt: staat ook in ICS

Overigens gaf ik niet aan dat het niet moderniseren van de skin de app nutteloos maakt, maar, voor mijn doeleinden, heeft ICS de app nutteloos gemaakt ;)

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-05 09:48
[...]

Powerknop even ingedrukt houden en dataverbinding in of uit schakelen.

Voor het op of afzetten van WIFI, even uw vinger heel bovenaan op het scherm plaatsen en naar beneden schuiven.
Daar kunt ge WIFI uit- of aan-zetten.

Ik heb een Widget geplaatst "Energie-besparing, 5X2" op dat kleine schermpje kunt ge heel veel regelen, zoals:

Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Synchroniseer, Helderheid, Time-out scherm, Tips, Instellingen.
Ik vind het een handige Widget waar je toch veel bij de hand hebt.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bovenstaande oplossingen zijn voor alle apps. Ik wil dit voor een paar apps kunnen doen.

Ik heb wel gezocht naar mogelijkheden, maar blijkbaar is daarvoor rooten nodig.

• AllSeeyinEye
onkeltje schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Ik heb een Widget geplaatst "Energie-besparing, 5X2" op dat kleine schermpje kunt ge heel veel regelen, zoals:

Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Synchroniseer, Helderheid, Time-out scherm, Tips, Instellingen.
Ik vind het een handige Widget waar je toch veel bij de hand hebt.
Waarom een widget gebruiken voor functies die allemaal in het statusbar menu staan?!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FreshMaker schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

Nee hoor, 3gwatchdog is niet nutteloos ....

* statistieken
* history
* eenvoudige backup, en terugplaatsen
* gemiddelden .... berekening wat er nog 'mag' gebruikt worden

Dat iets niet visueel aangepast wordt, maakt het niet nutteloos
Inderdaad... zeker als je redelijk wat flasht, is het backuppen en terugplaatsen van de totalen erg handig.
Wel apart: de interne teller vind dat ik in oktober (zonder flashes tussendoor) iets meer dan 55 mb verstookt heb, 3G Watchdog zegt ruim 72 mb.

Om terug te komen op het beperken per programma: ik vrees dat je daarvoor inderdaad root nodig hebt, en dan kan je bijvoorbeeld LBE security gebruiken. Die kan je data-toegang per programma toestaan of weigeren. Bij de standaardinstellingen kan je alleen achtergrond-data beperken.

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
LBE was fantastisch, maar niet installeren op Jelly Bean (dat is Android 4.1): dan raakt je telefoon in een reboot-loop, wat behoorlijk vervelend is. Permissions Denied kan het ook en werkt op Jelly Bean, maar is een stuk minder handig dan LBE.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Misschien kijk ik er totaal overheen, maar hoe zet ik de prediction van het keyboard op Android 4.x uit? Het is het gewoon niet voor mij, het neemt ruimte in op mijn scherm en de responsiviteit gaat er ook niet op vooruit.

Ik wil gewoon een kaal en simpel toetsenbord. Ik heb geëxperimenteerd met Swype, Swiftkey en weet ik het, maar gewoon simpel en kaal vind ik toch het prettigst.

Edit: gevonden geloof ik. Settings > Language & input > Android keyboard settings (schuifjes rechts naast Android keyboard onder kopje KEYBOARD & INPUT METHODS) > Show correction suggestions > Always hide.

[Voor 22% gewijzigd door Camacha op 12-10-2012 00:50]

Persuader of bytes.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:52
Prachtig nieuws! Eindelijk de Mijn-apps lijst schoonmaken.

http://www.androidworld.n...n-onthouden-lijstlocatie/

[Voor 15% gewijzigd door baba420 op 12-10-2012 10:01]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:51

DarkSide

theres no place like ::1

Ja eindelijk. Weg met al die apps die jaren geleden geprobeerd zijn en nooit meer gebruikt worden.
Nu nog via de play web pagina (gaat wat makkelijker dan op de telefoon)
Maar hier ben ik echt blij mee

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:11

Pierre

Van nature lui!

DarkSide schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:26:
[...]

Ja eindelijk. Weg met al die apps die jaren geleden geprobeerd zijn en nooit meer gebruikt worden.
Nu nog via de play web pagina (gaat wat makkelijker dan op de telefoon)
Maar hier ben ik echt blij mee
Mijn toestel is geroot ben benieuwd wanneer het dan beschikbaar komt. Maar inderdaad goed nieuws :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:01
Cerberus_tm schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:05:
LBE was fantastisch, maar niet installeren op Jelly Bean (dat is Android 4.1): dan raakt je telefoon in een reboot-loop, wat behoorlijk vervelend is.
LBE doet het hier prima op Android 4.1 :)

Nickname does not reflect reality

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:51

DarkSide

theres no place like ::1

Pierre61 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

Mijn toestel is geroot ben benieuwd wanneer het dan beschikbaar komt. Maar inderdaad goed nieuws :)
in het artikel staat een link naar de apk. Die heb ik ook gebruikt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• pven
  • Niet online
Nu nog een overzichtje met de gekochte apps zonder dat ik Legacy Play nodig heb, en ik ben blij. :)

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee