De korting actie telt maar voor bepaalde tijd ben je niet in de gelegenheid om het product te kopen dan heb je pech net zoals in de realworld
Nee hoor. Ik heb het met Broken Sword precies zo gedaan gisteren (gekocht op de website, downloaden geannuleerd op telefoon) en hij staat bij mij in de Store gewoon als 'purchased'.HaTe schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:25:
Volgens mij gaat dat niet werken.. Ik had de vorige keer GTA gekocht voor een oudere firmware van mijn telefoon via de website, maar die werd later ongedaan gemaakt omdat ik hem niet had geïnstalleerd.
Na het kopen van een app moet je hem dus ook installeren.
Heb je niet per ongeluk 'refund' geklikt toen je de download wilde annuleren?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik denk dat ik het al opgelost heb. Ik had Force GPU Rendering aan staan in de Developer options. Sinds ik dat uitgezet heb gaat het tot nu toe goed.RunaR schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:36:
Voor problemen met Broken Sword kan je de developers mailen, die zijn zeer behulpzaam. Bij mij speelde de filmpjes niet af op mijn Sensation. Binnen een paar mailtjes en een paar dagen was er een bug fix.
Het is een top spel, dat ik vroeger ook uitgespeeld heb. Er is een behoorlijk nieuw stuk toegevoegd wat het opnieuw spelen ook weer leuk maakt. Ook de originele prijs (€2,99) is het meer dan waard.
Alles wat ik tot nu toe gezien heb is nieuw. Ik neem aan dat het oude verhaal van de originele versie op een gegeven moment ook door deze nieuwe verhaallijn heen gaat spelen?
Dag vijf (voorlopige?) lijst:
- Air Control
- Air Control HD
- Sketchbook PRO
- Gravity Guy
- Horn
- Guns'n'Glory WW2 Premium
- Great Big War Game
- The Dark Knight Rises
- Nova Launcher Prime
- Smart Tools
- Scramble with Friends
- Kids Numbers and Math
[ Voor 31% gewijzigd door rockhopper op 30-09-2012 20:22 . Reden: 2 onderste apps aan lijst toegevoegd ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Damn, het blijft een lange lijst met spelletjes, weinig echt toegevoegde waarde apps. (IMHO)
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Mja meer games dan nuttige apps, maar ja hoeveel nuttige apps zijn er überhaupt (die echt toegevoegde waarde hebben) Games is min of meer een onuitputtelijke voorraad 
Jammer dat ze Final Fantasy er niet in gegooid hebben, die is normaal echt veel te prijzig.
Jammer dat ze Final Fantasy er niet in gegooid hebben, die is normaal echt veel te prijzig.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Die zou ik dan weer niet gratis willen hebben dus dat geeft al aan dat het nooit goed/nogal lastig isrockhopper schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:03:
Nickname does not reflect reality
Wat betreft het kopen maar niet willen downloaden --
Ik heb ontdekt dat de BlueStacks Android emulator ook gewoon te gebruiken is. Omdat die op je pc draait heb je geen problemen meer met opslagcapaciteit en snelheid van het downloaden!
Ik heb ontdekt dat de BlueStacks Android emulator ook gewoon te gebruiken is. Omdat die op je pc draait heb je geen problemen meer met opslagcapaciteit en snelheid van het downloaden!
- Ga naar BlueStacks.com om de emulator te downloaden
- Kies vanuit de appstore van de emulator (is namelijk niet de Play Store) het spelletje Amazing Alex Free.
- Kies in Amazing Alex 'Buy Amazing Alex'. Je schiet uit het spel naar de Play Store! (en je hoeft het niet te kopen).
- Meld je aan in de Play Store (menuknop links-onder, Accounts)
- Download een andere app, zodat je 'device' (de emu) geregistreerd wordt, bijv LauncherPro (dan kan je gelijk ook naar de desktop van je emu, waar weer een link naar de Play Store staat)
- Na een tijdje (paar minuten of zo) 'weet' de Play Store dat je er een apparaat bij hebt waar je je aankopen heen kan sturen. Standaard wordt de emu als een Galaxy S 2 van T-Mobile herkend! Dat kan je natuurlijk onderaan het scherm bij Instellingen wijzigen (bijv. in BlueStacks Emulator)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Op dit soort momenten mis ik een 'thank you' button op dit forum. Ik heb al wel eens lopen klooien met Bluestacks, maar ik vond het installeren van apps door het overzetten van apk's naar de harde schijf om ze dan in bluestacks te installeren wat omslachtig. Dit klinkt erg handig, thx!barchettanl schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:20:
Wat betreft het kopen maar niet willen downloaden --
Ik heb ontdekt dat de BlueStacks Android emulator ook gewoon te gebruiken is. Omdat die op je pc draait heb je geen problemen meer met opslagcapaciteit en snelheid van het downloaden!Nu kan je dus apps naar je emulator sturen, zonder dat je echte tablet/telefoon wordt belast met mb's die je eigenlijk (nog) niet wilt hebben.
- Ga naar BlueStacks.com om de emulator te downloaden
- Kies vanuit de appstore van de emulator (is namelijk niet de Play Store) het spelletje Amazing Alex Free.
- Kies in Amazing Alex 'Buy Amazing Alex'. Je schiet uit het spel naar de Play Store! (en je hoeft het niet te kopen).
- Meld je aan in de Play Store (menuknop links-onder, Accounts)
- Download een andere app, zodat je 'device' (de emu) geregistreerd wordt, bijv LauncherPro (dan kan je gelijk ook naar de desktop van je emu, waar weer een link naar de Play Store staat)
- Na een tijdje (paar minuten of zo) 'weet' de Play Store dat je er een apparaat bij hebt waar je je aankopen heen kan sturen. Standaard wordt de emu als een Galaxy S 2 van T-Mobile herkend! Dat kan je natuurlijk onderaan het scherm bij Instellingen wijzigen (bijv. in BlueStacks Emulator)
[afbeelding]
YW. Beetje creatief denken en wat mazzel hebben dat het werkt 
Met Launcher Pro is de emu een echt tablet geworden: alles werkt, de browser, de notificatiebalk die je naar beneden kan slepen. Nee, de telefoon dan weer niet!
ps. geïnstalleerde apps haal je via het Instellingen-icoontje rechtsonder weer weg (Applicaties beheren).
Met Launcher Pro is de emu een echt tablet geworden: alles werkt, de browser, de notificatiebalk die je naar beneden kan slepen. Nee, de telefoon dan weer niet!
ps. geïnstalleerde apps haal je via het Instellingen-icoontje rechtsonder weer weg (Applicaties beheren).
[ Voor 18% gewijzigd door barchettanl op 30-09-2012 20:30 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Die wilde ik eerder deze week voor 3 USD kopen, maar toen kwam er iets tussen. Ik heb hem dus maar meteen gekocht nu hij maar 25 cent is.
Is dat spel de moeite? Ik ben zelf altijd bang dat het er wel leuk uit ziet, maar na 10 minuten al begint te vervelen.• The Dark Knight Rises
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 30-09-2012 20:32 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nova Launcher voor 25 cent, ik zeg doen \o/
Ik twijfel nog heel erg tussen APEX en Nova, maar voor 25 cent kan ik nu iig de full version uitproberen
Ik twijfel nog heel erg tussen APEX en Nova, maar voor 25 cent kan ik nu iig de full version uitproberen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Waar zie je dat, ik zie nog steeds dezelfde apps als vanochtend.Nakebod schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:32:
Nova Launcher voor 25 cent, ik zeg doen \o/
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Probeer Google Play: AppSales. Best Apps on Sale eens.Tukk schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:37:
[...]
Waar zie je dat, ik zie nog steeds dezelfde apps als vanochtend.
De lijst staat nu ook op androidpolice:
Here Are The $0.25 Apps And Games For The Final Day Of The Play Store's 25 Billion Downloads Promotion - Horn, Dark Knight Rises, Nova Prime, And More
Here Are The $0.25 Apps And Games For The Final Day Of The Play Store's 25 Billion Downloads Promotion - Horn, Dark Knight Rises, Nova Prime, And More
[ Voor 26% gewijzigd door Lizard op 30-09-2012 20:42 ]
hier ook al een paar x op het punt gestaan om prime te kopen, dus kom em nu niet laten liggenpven schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:32:
[...]
Die wilde ik eerder deze week voor 3 USD kopen, maar toen kwam er iets tussen. Ik heb hem dus maar meteen gekocht nu hij maar 25 cent is.
[...]
Is dat spel de moeite? Ik ben zelf altijd bang dat het er wel leuk uit ziet, maar na 10 minuten al begint te vervelen.
heb nu asphalt 7, officesuit en nova prime gekocht voor 25 cent
Appsales heeft het bij mij nog niet doorgegeven, ook zie ik het nog niet in de Play Store.pven schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:40:
[...]
Probeer Google Play: AppSales. Best Apps on Sale eens.
Maar ik heb geen haast
Maar als ik het lijstje zo bekijk heb ik volgens mij bijna alles al

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ook maar even Pool Break Pro aangeschaft voor 0,25 cent
Wederom zit je slechts een factor 100 te laag met je prijsAlbert020 schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:04:
Ook maar even Pool Break Pro aangeschaft voor 0,25 cent
klote, hebben ze nova launcher prime, heb ik nog android 2.3.6, alcatel is weer eens vreselijk langzaam met updaten naar android 4
[ Voor 12% gewijzigd door Jeroen10 op 30-09-2012 21:25 ]
Verwijderd
Crap, doen ze zo'n launcher natuurlijk weer een paar dagen voordat ik upgrade. Het is inmiddels wel strontvervelend dat je niets *mag* kopen als het niet strikt compatible is met je huidige device. Doe dan een advanced optie waarbij je dat kunt overriden of iets dergelijks.
Het is natuurlijk grotendeels een kwestie van smaak, maar Apex is een betere launcher (in de zin van: beter configurabel)Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:42:
Crap, doen ze zo'n launcher natuurlijk weer een paar dagen voordat ik upgrade. Het is inmiddels wel strontvervelend dat je niets *mag* kopen als het niet strikt compatible is met je huidige device. Doe dan een advanced optie waarbij je dat kunt overriden of iets dergelijks.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik zit op het moment ook op Apex (free), maar voor € 0,25 neem ik Nova Prime wel mee. Ik heb vorige week een beetje met Nova free gespeeld omdat Apex een brakke update tussendoor had, maar zodra die gefixt was ben ik toch gauw weer terug gegaan. Ik zou dus erg blij zijn als Apex ook een keer voor heel weinig te krijgen zou zijnAllSeeyinEye schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:43:
[...]
Het is natuurlijk grotendeels een kwestie van smaak, maar Apex is een betere launcher (in de zin van: beter configurabel)
Er zijn ergere dingen in het levenBrad Pitt schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:12:
[...]
Wederom zit je slechts een factor 100 te laag met je prijs
Helaas is de BlueStacks emulator nog Android 2.3.4! Was 't nou ICS ... (heeft een SG2 al ICS eigenlijk? Want dat emuleert hij)Jeroen10 schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:17:
klote, hebben ze nova launcher prime, heb ik nog android 2.3.6, alcatel is weer eens vreselijk langzaam met updaten naar android 4
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Vreemd dat hier nog geen berichten over Bad Piggies staan
Voor de grotbewoners: Bad Piggies is een nieuw spel dat ontworpen is door Rovio, bekend door Angry Birds (Space/Seasons/Rio).
Het idee is simpel, maak een karretje, zet er een varkentje in en zorg dat het karretje bij de finish komt.
Leuk, verslavend en gratis
Het idee is simpel, maak een karretje, zet er een varkentje in en zorg dat het karretje bij de finish komt.
Leuk, verslavend en gratis
Bad Piggies hoort ook in het Android-games topic!
CLB in "Android Games - Discussie & Ervaringen" & verder...
CLB in "Android Games - Discussie & Ervaringen" & verder...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment op reis in India en heb een zeer beperkte en langzame internetverbinding. Het is me niet gelukt het antwoord op mijn vraag te vinden op het forum door de search functie.
Ik heb een android 2.1 smartphone en heel beperkte ruimte in mijn werkgeheugen.
Op dit moment krijg ik iedere keer de waarschuwing dat ik te weinig geheugen heb en ik kan de origineel meegeleverde applicaties die ik niet gebruik (zoals roadsync, Gtalk) niet verwijderen
Nu wil ik van bepaalde applicaties de apk files bemachtigen zodat ik ze via de sd kaart kan installeren met easy installer. Ik hoopte de software eerst te kunnen downloaden op mijn pc, maar dat werkt niet.
Het gaat om gratis applicaties zoals skype, twitter etc, die in mijn google play/android market account staan.
Hoop dat jullie me willen helpen.
Ik ben op dit moment op reis in India en heb een zeer beperkte en langzame internetverbinding. Het is me niet gelukt het antwoord op mijn vraag te vinden op het forum door de search functie.
Ik heb een android 2.1 smartphone en heel beperkte ruimte in mijn werkgeheugen.
Op dit moment krijg ik iedere keer de waarschuwing dat ik te weinig geheugen heb en ik kan de origineel meegeleverde applicaties die ik niet gebruik (zoals roadsync, Gtalk) niet verwijderen
Nu wil ik van bepaalde applicaties de apk files bemachtigen zodat ik ze via de sd kaart kan installeren met easy installer. Ik hoopte de software eerst te kunnen downloaden op mijn pc, maar dat werkt niet.
Het gaat om gratis applicaties zoals skype, twitter etc, die in mijn google play/android market account staan.
Hoop dat jullie me willen helpen.
als je een apk op je sd zet, is deze nog niet geïnstalleerd... je zal dan eerst de installatie moeten starten, waarna de je telefoon (opslag) geheugen weer vol zit...
als je werkgeheugen vol zit moet je gewoon apps killen. maar volgens mij is dat niet het probleem.
je zal je toestel moeten rooten en je data partitie uitbreiden naar een ext partitie op de sd (of een ander toestel kopen)
als je werkgeheugen vol zit moet je gewoon apps killen. maar volgens mij is dat niet het probleem.
je zal je toestel moeten rooten en je data partitie uitbreiden naar een ext partitie op de sd (of een ander toestel kopen)
Verwijderd
Maar zo'n applicatie neemt dan toch minder ruimte in het vaste/werk geheugen van de telefoon als je de originele file op de sd kaart zet?
Net als met een pc een RAM geheugen en harde schijf (in dit geval de sd kaart) heeft? Of werkt dit anders?
Ik heb easy installer op de telefoon, die geeft de apk files gelijk weer, zodat ik kan installeren.
Net als met een pc een RAM geheugen en harde schijf (in dit geval de sd kaart) heeft? Of werkt dit anders?
Ik heb easy installer op de telefoon, die geeft de apk files gelijk weer, zodat ik kan installeren.
Voor devices met weinig intern geheugen is Google Play: Link2SD een uitstekende oplossing. Je kunt zelfs widgets en live wallpapers naar de tweede partitie op de SD kaart verplaatsen en dan werken ze daar vanaf nog gewoon.
dat zeg ik ook al, maar dan in iets andere woorden, het principe is hetzelfde:Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:32:
Dank vor die laatste link, zou voor mij een hele verbetering kunnen uitmaken .
je zal je toestel moeten rooten en je data partitie uitbreiden naar een ext partitie op de sd
deze app is alleen iets makkelijker omdat je geen scripts en mods via cwm oid hoeft te flashen.Link2SD is an application that makes it easy for Android 1.6+ users with root privileges on their phone to move applications to the SD card.
....
You should have two partitions on SD card and both should be primary.
The first FAT partition is your standard SD card storage. The second partition is used for application files and can be ext2, ext3, ext4 or FAT32.
nee hoor, je download xyz.apk wordt niet bewaard op /data maar wordt gewoon netjes opgeruimd na het "installeren" van de app in /data/app.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 07:31:
Maar zo'n applicatie neemt dan toch minder ruimte in het vaste/werk geheugen van de telefoon als je de originele file op de sd kaart zet?
Dus of je de app nou vanuit de SD of vanuit de playstore installeerd, een 10 MB app zal altijd 10 MB innemen op je /data partitie, tenzij je via link2sd of data2ext of ... de bestanden verplaatst naar je SD en alleen een verwijzing op /data/app laat staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 01-10-2012 08:50 ]
Wat een prachtig spel,Wub schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:41:
En als je van abstracte moeilijke puzzels houdt is 'Cogs' een aanrader!
vooral qua graphics, maar ook het spel zelf is verslavend en moeilijk!
Mijn Flickr; Sony A7iii
Bij mij zegt hij dat het een T-mobile Galaxy Note (N7000) is. De Galaxy S2 heeft al een half jaar ICS, de Note ook zoiets verwacht ik.barchettanl schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:13:
[...]
Helaas is de BlueStacks emulator nog Android 2.3.4! Was 't nou ICS ... (heeft een SG2 al ICS eigenlijk? Want dat emuleert hij)
Gebruik nu ook een tijdje office suite pro 6, maar 1 ding stoor ik mij echt aan; dat is dat ik in de word editor niet kan aangeven "go to page". Als ik dus een 60 pagina tellend document heb moet ik door 60 pagina's scrollen..
Een workaround zou zijn "go to bookmark", maar die geeft de alinea namen niet weer zoals ze in het document staan ("functional description" oid wordt "Tch-23459"). Heeft iemand hier nog een alternatief? Ik heb al naar andere editors gekeken, maar nergens zie ik een "go to page" optie..
Een workaround zou zijn "go to bookmark", maar die geeft de alinea namen niet weer zoals ze in het document staan ("functional description" oid wordt "Tch-23459"). Heeft iemand hier nog een alternatief? Ik heb al naar andere editors gekeken, maar nergens zie ik een "go to page" optie..
Flickr PSN ID= cheironnl
Had je de makers hier al op geattendeerd? De meeste ontwikkelaars gaan goed in op suggesties, en dit lijkt me wel een nuttige functie.
Voor mij is een office app meer een 'noodgebruik', maar als je er vaak mee werkt zoals jij....
Voor mij is een office app meer een 'noodgebruik', maar als je er vaak mee werkt zoals jij....
Zo zien bookmarks er uit in Kingsoft (gratis):

Je kunt helaas niet zoals in Word naar een specifieke pagina gaan, maar bookmarks werken dus wel. Het enige is dat alleen het eerste woord na de cursor in het label terechtkomt, zoals je ziet. Je kunt dus wel je cursor voor een significant woord zetten.

Je kunt helaas niet zoals in Word naar een specifieke pagina gaan, maar bookmarks werken dus wel. Het enige is dat alleen het eerste woord na de cursor in het label terechtkomt, zoals je ziet. Je kunt dus wel je cursor voor een significant woord zetten.
Doet me trouwens aan iets denken. Weet iemand een office app die ook formules (gemaakt in Word) weergeeft? Kingsoft en Docs to go doen het in ieder geval niet..
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Jup, vijf dagen met vandaag/gisteren als laatste dag.Jeroen10 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:17:
De actie met de goedkope apps is zeker over, geen nieuwe 0,25 euro apps meer.
Jammer genoeg mocht ik de leukere van dag 5 allemaal niet kopen vanwege incompatibiliteit. Daar moeten ze - samen met het niet kunnen verwijderen/hiden van ooit geïnstalleerde apps - echt een keer iets aan gaan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 22:30 ]
Hmm, be careful what you wish for. Er zijn telefoons waar dit probleem (incompatibilteit) niet speelt, maar die kunnen dat alleen door of zelf de hardware te maken (Apple), of door heel strenge eisen te stellen aan de hardware (Windows8), waardoor de keuze in toestellen weer een stuk minder groot is. Het sterke van Android is dat het op allerlei hardware draait, en ik vind dat dat vooral zo moet blijvenVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:29:
[...]
Jammer genoeg mocht ik de leukere van dag 5 allemaal niet kopen vanwege incompatibiliteit. Daar moeten ze - samen met het niet kunnen verwijderen/hiden van ooit geïnstalleerde apps - echt een keer iets aan gaan doen.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Het probleem waar Camacha (waarschijnlijk) op doelt is niet dat de apps ook op oudere/andere hardware zouden moeten werken, maar dat je de apps niet kan kopen als je geen compatibel device hebt. Dus stel dat je nu met een Nokia 3330 loopt, maar dat volgende week je Galaxy S3 binnenkomt, dan kon je dus geen apps kopen voor je S3.u_nix_we_all schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:49:
[...]
Hmm, be careful what you wish for. Er zijn telefoons waar dit probleem (incompatibilteit) niet speelt, maar die kunnen dat alleen door of zelf de hardware te maken (Apple), of door heel strenge eisen te stellen aan de hardware (Windows8), waardoor de keuze in toestellen weer een stuk minder groot is. Het sterke van Android is dat het op allerlei hardware draait, en ik vind dat dat vooral zo moet blijven
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ja dat is inderdaad jammer..Zeker als er zaken in de aanbieding zijn.
Maar vind het ook heel erg iritant dat ik geen apps kan verwijderen van de ooit aangekochte apps.
Heel veel gebruik ik niet meer en wil ik ook niet meer gebruiken. Die moet ik gewoon uit mijn lijst kunnen verwijderen.
Maar vind het ook heel erg iritant dat ik geen apps kan verwijderen van de ooit aangekochte apps.
Heel veel gebruik ik niet meer en wil ik ook niet meer gebruiken. Die moet ik gewoon uit mijn lijst kunnen verwijderen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat kan toch ook wel? Waarom zou je ze niet kunnen verwijderen?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Hoe dan?HaTe schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:55:
Dat kan toch ook wel? Waarom zou je ze niet kunnen verwijderen?
NB het gaat niet om de apps die op mijn telefoon/tablet staan. Het gaat om de apps die in mijn bibliotheek staan op play.google.com. Hier staan alle apps die ik ooit geinstalleerd heb. Incl test versie etc en games en apps die ik niet meer speel en eigenlijk gewoon niet wil zien.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Wie kan er even een applicatie maken die de gegevens van de "bibliotheek" zichtbaar maakt in de zoek resultaten en download pagina?
Zou een mooie applicatie zijn.
Optie om deze te filteren.
Applicatie om de zoekfunctie te verbeteren op play.google.com
Zou een mooie applicatie zijn.
Optie om deze te filteren.
Applicatie om de zoekfunctie te verbeteren op play.google.com
Heeft iemand een tip voor een mailapp die voor een outlook exchange account alle nieuwe berichten, dus zowel uit postvak in als alle nieuwe berichten uit submappen in 1 weergave kan laten zien?
Zoals HTC in zijn sense schil heeft zitten?
Ik maak gebruik van regels in outlook om berichten van mensen naar een bepaalde map te verplaatsen bij binnenkomst.
Op mijn transformer tablet moet ik dan helemaal naar betreffende submap navigeren terwijl mijn HTC een view heeft voor älle berichten"
Ik hoop van harte dat iemand een tip heeft want dit is hartstikke onhandig.
ik heb al Maildroid en K9 gebrobeerd, welke niet voldoen.
Zoals HTC in zijn sense schil heeft zitten?
Ik maak gebruik van regels in outlook om berichten van mensen naar een bepaalde map te verplaatsen bij binnenkomst.
Op mijn transformer tablet moet ik dan helemaal naar betreffende submap navigeren terwijl mijn HTC een view heeft voor älle berichten"
Ik hoop van harte dat iemand een tip heeft want dit is hartstikke onhandig.
ik heb al Maildroid en K9 gebrobeerd, welke niet voldoen.
Je zou de trial van enhanched mail eens kunnen proberen
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik kan er helaas geen trial van vinden. Ik ga er wel nader onderzoek naar doen. Tips blijven welkom!
Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek.
Blender....
http://quantumsolutions.u...viewtopic.php?f=34&t=2114KnoxNL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:14:
Ik kan er helaas geen trial van vinden. Ik ga er wel nader onderzoek naar doen. Tips blijven welkom!
Staat ook in de description van Enhanced email in de store.
Even een vraag die mij een hoop werk kan besparen :
gisteren heeft mijn meisje een samsung mini 2 aangeschaft. Omdat ik via mijn google account aardig wat betaalde apps heb aangeschaft, heb ik het toestel aangemeld bij mijn account. Op deze manier kan ik een aantal betaalde apps ook bij haar op het toestel zetten.
Daarna heb ik voor haar een eigen account aangemaakt, zodat bijvoorbeeld agenda's samen kunnen voegen ed.
Nu staan bij instelling ==> accounts beheren ==> mijn account en die van mijn meisje.
Als ik nu van haar toestel mijn account uit dat rijtje verwijder, krijg ik de melding "als u de account verwijdert, worden alle berichten contacten en overige gegevens op de telefoon gewist. Doorgaan?"
Overige gegevens.. zijn dit ook de betaalde apps die ik heb aangeschaft via mijn eigen account?
Kan het natuurlijk eerst moeten testen maar in mijn enthousiasme heb ik haar toestel helemaal ingericht en daar ging best wat tijd in zitten.
gisteren heeft mijn meisje een samsung mini 2 aangeschaft. Omdat ik via mijn google account aardig wat betaalde apps heb aangeschaft, heb ik het toestel aangemeld bij mijn account. Op deze manier kan ik een aantal betaalde apps ook bij haar op het toestel zetten.
Daarna heb ik voor haar een eigen account aangemaakt, zodat bijvoorbeeld agenda's samen kunnen voegen ed.
Nu staan bij instelling ==> accounts beheren ==> mijn account en die van mijn meisje.
Als ik nu van haar toestel mijn account uit dat rijtje verwijder, krijg ik de melding "als u de account verwijdert, worden alle berichten contacten en overige gegevens op de telefoon gewist. Doorgaan?"
Overige gegevens.. zijn dit ook de betaalde apps die ik heb aangeschaft via mijn eigen account?
Kan het natuurlijk eerst moeten testen maar in mijn enthousiasme heb ik haar toestel helemaal ingericht en daar ging best wat tijd in zitten.
Sommige apps zullen niet meer werken (apps met een verificatie van het Google-account)
Gewoon proberen dus! Misschien valt het wel mee!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je had je eerst moet aanmelden met het account van de vriendin, dan pas met je eigen account..
Het eerst "hoofdaccount" is niet goed te verwijderen.
Het eerst "hoofdaccount" is niet goed te verwijderen.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Poging gedaan en ze hebben er over nagedacht[b][message=39040337,noline]
Of ik ga overnieuw beginnen.
[ Voor 18% gewijzigd door ipje op 03-10-2012 19:52 ]
Ik zit daar ook 'n beetje mee hoor, je kan de gekochte apps niet even linken aan 'n nieuw Google-account...
Heb zelf een Motorola Milestone gehad, dus 'n Google-account aangemaakt met Milestoneblabla@gmail.com...
Daarop heb ik vele applicaties en games gekocht, maarja m'n huidige toestel is bijvoorbeeld weer 'n HTC...
Heb zelf een Motorola Milestone gehad, dus 'n Google-account aangemaakt met Milestoneblabla@gmail.com...
Daarop heb ik vele applicaties en games gekocht, maarja m'n huidige toestel is bijvoorbeeld weer 'n HTC...
Als tweede account aanloggen op je toestel, dan kun je gewoon de apps gebruiken. Alleen je moet het niet als eerste account (en of je dan hem wel of niet mag gebruiken is afhankelijk van de rechten inzake de app.)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik ben nu een tijdje aan het zoeken, maar is er geen calendar app die speciaal voor android tablets is geschreven? business calendar werkt als een trein op smartphones, maar het ziet er niet echt cool uit op een tablet
Welke functionaliteit mis je dan in de standaard calendar? Ik vind de JB/ICS calendar app namelijk fantastisch werken op tablets.Temo44 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:34:
Ik ben nu een tijdje aan het zoeken, maar is er geen calendar app die speciaal voor android tablets is geschreven? business calendar werkt als een trein op smartphones, maar het ziet er niet echt cool uit op een tablet
digical?Temo44 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:34:
Je kunt hem ook gewoon laten staan, maar je wachtwoord veranderen op de computer: wat gebeurt er dan? Ik zou aannemen dat die telefoon dan niet meer bij je account kan? Trouwens, als je erg gehecht bent aan je huidige wachtwoord, niet veranderen, want je kunt bij Google niet meer terug naar een oud wachtwoord! Ik in elk geval niet.ipje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:50:
[...]
Poging gedaan en ze hebben er over nagedachtkan alleen account verwijderen door toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Nou ja het was te proberen, zet het synchroniseren van mijn account op haar toestel maar uit. Ze hoeft niet alles te weten
Of ik ga overnieuw beginnen.
Verwijderd
Dit inderdaadSherlock schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:37:
Het probleem waar Camacha (waarschijnlijk) op doelt is niet dat de apps ook op oudere/andere hardware zouden moeten werken, maar dat je de apps niet kan kopen als je geen compatibel device hebt. Dus stel dat je nu met een Nokia 3330 loopt, maar dat volgende week je Galaxy S3 binnenkomt, dan kon je dus geen apps kopen voor je S3.
Die link daar hangt een zip file achter met alle losse bestanden waar het programma uit opgebouwd is denk ik, maar geen apk file.Lizard schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:18:
[...]
http://quantumsolutions.u...viewtopic.php?f=34&t=2114
Staat ook in de description van Enhanced email in de store.
Het is niet de bedoeling zelf apk's te gaan distribueren buiten de officiële kanalen om.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 04-10-2012 15:10 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nu werkt bij mij Buienalarm dus helemaal niet meer, de Temp was al weg en nu,
kan de server voor het weer ook verbinding meer contact krijgen !
Heeft iedereen hier last van ?
Bij mij werkt buienalarm nog gewoon, maar het is idd al ruim 'n week 0 graden in Eindhoven...Albert020 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:01:
Nu werkt bij mij Buienalarm dus helemaal niet meer, de Temp was al weg en nu,
Raar, bij mij kan de locatie niet meer bepaalt worden, krijg de melding server onbereikbaar !Richub schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:04:
[...]
Bij mij werkt buienalarm nog gewoon, maar het is idd al ruim 'n week 0 graden in Eindhoven...
Haha, ik had helemaal niet gezien dat ik er een standaard calendar was:D. ga hem nu eens bekijken.Cyleo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:14:
[...]
Welke functionaliteit mis je dan in de standaard calendar? Ik vind de JB/ICS calendar app namelijk fantastisch werken op tablets.
Ik breda en Venlo is het een lekkere 21 graden en regent het niet, volgens die app.Richub schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:04:
[...]
Bij mij werkt buienalarm nog gewoon, maar het is idd al ruim 'n week 0 graden in Eindhoven...
[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 04-10-2012 09:13 ]
Krijg de melding, locatie kan niet worden bepaald, servers onbereikbaar !Tukk schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:13:
[...]
Ik breda en Venlo is het een lekkere 21 graden en regent het niet, volgens die app.
*knip*
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 04-10-2012 15:10 ]
Gewoon .zip naar .apk hernoemen also does the trick hè, voor een eventuele volgende keer
Weet iemand of er iets is met Google Play
ik probeerde net een app via internet te installeren, krijg ik de boodschap dat er geen device gekoppelt is

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sta je met het verkeerde account ingelogd?Pierre61 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:10:
Weet iemand of er iets is met Google Playik probeerde net een app via internet te installeren, krijg ik de boodschap dat er geen device gekoppelt is
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
NopeCloud schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:11:
[...]
Sta je met het verkeerde account ingelogd?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
hmm. ik zie hier gewoon 2 devices staan als ik een app probeer te installeren, wat zie je als je hier kijkt:Pierre61 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:10:
Weet iemand of er iets is met Google Playik probeerde net een app via internet te installeren, krijg ik de boodschap dat er geen device gekoppelt is
https://play.google.com/apps
zie je dan wel je device + installed apps staan?
En wat gebeurd er als je iets vanuit je toestel installeert?
Ik moest weer opnieuw inloggen, dat hoef ik meestal niet (persoonlijke ongedeelde computer). Dus er zou iets kunnen zijn.
Overigens veel kommer & kwel met de launch van de nieuwe Tomtom app op android, zie ook mainpage. Mijn sensation wordt niet ondersteund, maar m'n oude desire wel
Er is dus veel onduidelijkheid over welke toestellen het wel en niet doen, en mensen die via play wel een aankoop kunnen doen en erachter komen dat hun toestel niet ondersteund wordt hebben veel moeite / kunnen niet hun aankoop ongedaan maken, er wordt immers niks gedownload.
Verder gaat/ging er een aantal valse apps voor een hoge prijs in omloop. Ik kan ze nu niet meer terugvinden in de playstore.
Overigens veel kommer & kwel met de launch van de nieuwe Tomtom app op android, zie ook mainpage. Mijn sensation wordt niet ondersteund, maar m'n oude desire wel

Verder gaat/ging er een aantal valse apps voor een hoge prijs in omloop. Ik kan ze nu niet meer terugvinden in de playstore.
Volgens Allaboutphones is hij ontwikkeld voor WVGA (800x480), en worden hogere resoluties op het moment nog niet ondersteund. Dit gaat binnenkort wel komen.rockhopper schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:47:
Ik moest weer opnieuw inloggen, dat hoef ik meestal niet (persoonlijke ongedeelde computer). Dus er zou iets kunnen zijn.
Overigens veel kommer & kwel met de launch van de nieuwe Tomtom app op android, zie ook mainpage. Mijn sensation wordt niet ondersteund, maar m'n oude desire welEr is dus veel onduidelijkheid over welke toestellen het wel en niet doen, en mensen die via play wel een aankoop kunnen doen en erachter komen dat hun toestel niet ondersteund wordt hebben veel moeite / kunnen niet hun aankoop ongedaan maken, er wordt immers niks gedownload.
Het vreemde is dat ik wel kan zien wat voor device ik heb en welke apps ik in het verleden geinstalleerd heb, en vanuit mijn toestel lukt het wel gewoon. En als ik dan iets vanuit Play wil installeren dan zie ik dat er geen toestel gekoppeld isPrulleman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:45:
[...]
hmm. ik zie hier gewoon 2 devices staan als ik een app probeer te installeren, wat zie je als je hier kijkt:
https://play.google.com/apps
zie je dan wel je device + installed apps staan?
En wat gebeurd er als je iets vanuit je toestel installeert?

[ Voor 8% gewijzigd door Pierre op 04-10-2012 14:58 . Reden: Meer info ]
Enhached email gaat het helaas ook niet worden. Suggesties blijven welkom!
probeer je niet een incompatible app te installeren, als ik tomtom probeer zie ik ook niksPierre61 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:57:
[...]
Het vreemde is dat ik wel kan zien wat voor device ik heb en welke apps ik in het verleden geinstalleerd heb, en vanuit mijn toestel lukt het wel gewoon. En als ik dan iets vanuit Play wil installeren dan zie ik dat er geen toestel gekoppeld is
Kritiek op de moderatie gaat altijd via DM of Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile. In dit geval staat de uitleg hier -> [AND] Schop een Modje!.
[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 04-10-2012 19:15 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
haha nee dat is het nietPrulleman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
probeer je niet een incompatible app te installeren, als ik tomtom probeer zie ik ook niks
Zie hierboven
Ik kan inderdaad bevestigen dat het gewoon de trial was, en ik kreeg het niet voor elkaar de apk van het officiële kanaal te downloaden.
Ik kan inderdaad bevestigen dat het gewoon de trial was, en ik kreeg het niet voor elkaar de apk van het officiële kanaal te downloaden.
[ Voor 46% gewijzigd door janvanduschoten op 04-10-2012 19:12 ]
Schijnbaar heeft Google(?) of Buienradar(?), waar Buienalarm z'n data vandaan haalt, iets gewijzigd in een API waardoor temperatuur uitlezen niet meer werkt. Wordt aan gewerkt door de ontwikkelaar.Richub schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:04:
[...]
Probeer Moxier Mail eens.KnoxNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:22:
Enhached email gaat het helaas ook niet worden. Suggesties blijven welkom!
Ff nuanceren: ik heb 'm zelf tijden gebruikt, maar sinds ik naar een S3 met ICS ben gegaan, crasht ie af en toe; dan wordt m'n foon langzaam, en na een paar minuten krijg ik dan de melding dat Moxier Mail gestopt is. Buiten dat werkt ie prima; je kunt per Exchange-map kiezen of je 'm wil synchroniseren, en hij laat alle mails in één map zien. Misschien het testen waard dus.
[ Voor 22% gewijzigd door Bra-Jo op 04-10-2012 15:48 ]
Nomen nescio
'Binnenkort' is einde jaar, zie ook nieuws: TomTom brengt Android-app uit - update.gwystyl schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:53:
[...]
Volgens Allaboutphones is hij ontwikkeld voor WVGA (800x480), en worden hogere resoluties op het moment nog niet ondersteund. Dit gaat binnenkort wel komen.
Verdere discussie over deze app past beter in Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2, graag daar verder.
Vreemd het werkt weerPierre61 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:10:
Hoe zit het eigenlijk met privacy en veiligheid van apps? Ik ben op zoek naar een goeie kalender die synchroniseert met mijn google agenda en had deze op het oog. Uiteraard geeft hij aan dat hij toegang moet hebben tot mijn agenda details, maar hoe weet ik dat hij niet met mijn wachtwoord/andere dingen aan de haal gaat? Wordt dit door google gecheckt, of moet ik de app-makers op hun blauwe ogen geloven?
Beiden niet, dat word de voorwaarden lezen.
Verwijderd
Hoe wil je anders je agenda synchroniseren?
Zonder toestemming werkt het niet.
Maar in principe hebben heel veel applicaties toegang tot veel persoonlijke informatie op je tablet
Moet je de machtigingen eens bekijken.....
Zonder toestemming werkt het niet.
Maar in principe hebben heel veel applicaties toegang tot veel persoonlijke informatie op je tablet
Moet je de machtigingen eens bekijken.....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 19:37 ]
Verwijderd
Als je lichtelijk paranoide bent wanneer het op privacy en gegevensbescherming aankomt, kan je beter nooit aan apps beginnen... Je doet geen oog meer dicht.
Je moet inderdaad heel veel blauwe ogen vertrouwen.
Bewust met permissies omgaan is best lastig, ik kijk er vaak na, maar het is soms niet te doen.
Er zijn eigenlijk teveel verschillende permissies, en dan nog vind ik tegelijkertijd dat er te weinig zijn
Voornamelijk omdat veel permissies te algemeen zijn.
Een soort van "oplossing" is Avast Mobile Security. Die scanned alle (nieuwe) geïnstalleerde apps.
Ook kan je per app de permissies bekijken, helaas niet instellen. Misschien in de toekomst, kan LBE eraf
En met root kan je ook de ingebouwde firewall gebruiken en apps de toegang tot internet weigeren.
Permissies per app instellen kan wel als je root hebt, LBE Privacy Guard maar dat is een behoorlijke rotklus.
Er zijn eigenlijk teveel verschillende permissies, en dan nog vind ik tegelijkertijd dat er te weinig zijn
Voornamelijk omdat veel permissies te algemeen zijn.
Een soort van "oplossing" is Avast Mobile Security. Die scanned alle (nieuwe) geïnstalleerde apps.
Ook kan je per app de permissies bekijken, helaas niet instellen. Misschien in de toekomst, kan LBE eraf
En met root kan je ook de ingebouwde firewall gebruiken en apps de toegang tot internet weigeren.
Permissies per app instellen kan wel als je root hebt, LBE Privacy Guard maar dat is een behoorlijke rotklus.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik zag dat Google Play: Thumb Keyboard - SALE: 50% OFF momenteel in de aanbieding is met 50% korting. Heeft wel erg veel mogelijkheden zo te zien.
Hebben mensen hier ervaring met dit keyboard en dan ook met andere split keyboards voor tabletgebruik? Is dit de aanschaf waard of zijn er ook goede gratis alternatieven zoals Google Play: Perfect Keyboard Free dat maar een tiende punt lager scoort dan het eerste?
Hebben mensen hier ervaring met dit keyboard en dan ook met andere split keyboards voor tabletgebruik? Is dit de aanschaf waard of zijn er ook goede gratis alternatieven zoals Google Play: Perfect Keyboard Free dat maar een tiende punt lager scoort dan het eerste?
Wel oppassen met LBE, want de huidige versie crasht je telefoon behoorlijk hard met Jelly Bean, heb ik gelezen (reboot loop). Dat had ik gelukkig nog net gezien voordat ik ging upgraden; LBE werkte prima.Nakebod schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:59:
Je kunt ook Permissions Denied gebruiken. Dat kan ook permissies blocked per applicatie. Maar het werkt véél minder handig. Om vóór installatie permissies te blocken moet je allerlei toeren uithalen, en het blokkeren van een aantal permissies voor één applicatie duurt al een eeuwigheid, omdat hij de wijziging *per permissie* opslaat, waar je dus op moet wachten (paar seconden). Kun je nagaan hoe lang dat duurt voor alle permissies voor alle applicaties. Sommige applicaties hebben wel 10 permissies die je wilt blokkeren. Je kunt ook geen prompt instellen zoals bij LBE. Voordat ik mijn telefoon moest resetten gebruikte ik Permissions Denied op Jelly Bean, maar nu ben ik echt te lui. Dan maar geen privacy.
De stabiliteit moet zich dan uitwijzen in de toekomst, maar dit is wel wat ik zoek! Ook gaaf, die dashboard weergave! Geweldig. Erg bedankt.Brabo-Joossie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:45:
Probeer Moxier Mail eens.
Ff nuanceren: ik heb 'm zelf tijden gebruikt, maar sinds ik naar een S3 met ICS ben gegaan, crasht ie af en toe; dan wordt m'n foon langzaam, en na een paar minuten krijg ik dan de melding dat Moxier Mail gestopt is. Buiten dat werkt ie prima; je kunt per Exchange-map kiezen of je 'm wil synchroniseren, en hij laat alle mails in één map zien. Misschien het testen waard dus.
Wat ik nu niet snap is dat dat soort programma's niet naar voren komen wanneer je zoekt op "mail" in de playstore. Ik ben deze namelijk nog nooit tegengekomen. Terwijl als ik "mox" typ ziet play store al welke app ik bedoel.
Is het in play store dus niet (goed) mogelijk om op een deel van de naam van een app te zoeken?
Ik heb veel agenda's geprobeerd, deze stijgt IMHO boven de rest uit qua looks en gebruik.Orian schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:12:
Hoe zit het eigenlijk met privacy en veiligheid van apps? Ik ben op zoek naar een goeie kalender die synchroniseert met mijn google agenda en had deze op het oog. Uiteraard geeft hij aan dat hij toegang moet hebben tot mijn agenda details, maar hoe weet ik dat hij niet met mijn wachtwoord/andere dingen aan de haal gaat? Wordt dit door google gecheckt, of moet ik de app-makers op hun blauwe ogen geloven?
Dit topic is gesloten.