Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.142 views

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Echtniet schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:51:
[...]

Werkt je daarmee op een tablet of je telefoon. Is bij gebruikers ook wel verschillend, miss met betere specs in je tel of tablet dat het wel sneller werkt. >:)
Telefoon: HTC One X. Die zou toch snel genoeg moeten zijn....

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn er ook mensen die hier een lijstje van de aanbiedingen willen bijhouden, net als met de 10-billion actie ? Ik heb zelf niet zo veel tijd, maar kon dat wel erg waarderen ;)

Misschien zelfs weer een tijdelijke aanpassing van de topicnaam ?

Edit: voorzetje, layout uit deeltje 15, schaamteloos gejat:

€0,25 apps / games linkjes...

Donderdag 27 SeptemberNormale prijzenActieprijzen

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/y9gtvZqIdQREyHNhy-kHr3O7BvGm6m0G4sPbOFhiMwjwS_3IZdr41V6KXhs-1tb051E=w124Granny Smithnormaal €?actieprijs €0,25

Het knippen en plakken van de linkjes is best tijdrovend ....

[ Voor 68% gewijzigd door u_nix_we_all op 27-09-2012 15:09 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Wat is nu je bedoeling? Alle linkjes/acties staan toch op die pagina :S

• u_nix_we_all
  • Niet online
Tarabass schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:17:
Wat is nu je bedoeling? Alle linkjes/acties staan toch op die pagina :S
Maar morgen is er weer een nieuwe lijst, dus een totaaloverzicht is er niet. Een mooi overzicht zoals in de topicstart van deel 15 zou toch mooi zijn. Als daar dan ook de orginele prijzen (evt. later) weer ingevuld worden geeft dat toch wat extra info.
Bij de vorige actie was het ook een soort van competitie wie het eerst de nieuwe aanbiedingen voor de volgende dag gespot had, best vermakelijk. En de linkjes werden hier al gepost voordat ze via die pagina beschikbaar waren.

[ Voor 6% gewijzigd door u_nix_we_all op 27-09-2012 15:25 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Skype heeft een plugin dat je een telefoonnummer kunt aanklikken en dat dan Skype opent. Is er ook een Windows/Chrome app die datzelfde truukje doet? Dat ik vanuit een Gmail of CRM-systeem (op m'n pc) op een telefoonnummer klik en dat mijn telefoon dan gaat bellen? Het is er ongetwijfeld, maar ik kan het niet vinden.

Excuus, Google Chrome to Phone doet dat natuurlijk gewoon :)

[ Voor 21% gewijzigd door StephanVierkant op 27-09-2012 15:31 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

u_nix_we_all schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:23:
[...]

Maar morgen is er weer een nieuwe lijst, dus een totaaloverzicht is er niet. Een mooi overzicht zoals in de topicstart van deel 15 zou toch mooi zijn. Als daar dan ook de orginele prijzen (evt. later) weer ingevuld worden geeft dat toch wat extra info.
Wat heeft het voor zin om 'morgen' de linkjes van vandaag nog te hebben staan in het overzicht? Ze zijn dan immers weer de normale prijs...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• u_nix_we_all
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:29:
[...]

Wat heeft het voor zin om 'morgen' de linkjes van vandaag nog te hebben staan in het overzicht? Ze zijn dan immers weer de normale prijs...
Dus we weten morgen pas hoeveel je bespaart, want dan staan de normale prijzen er weer.

Nou ja, het hoeft niet hoor, ik vond die "hunt" vorige keer wel leuk zoals gezegd, maar zoveel voegt het idd niet toe.

Maar wat me wel opvalt, is dat het enthousiasme over de 10-billion actie echt een stuk hoger was dan nu met de 25-billion actie. Ik kan me slecht voorstellen dat dat ligt aan het verscil in de actieprijs, 10ct vs 25ct :?

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

[...]

Sommige mensen zien graag een overzicht van wat er voor welke prijs in de aanbieding is geweest. Een paar posts terug had iemand het over flick soccer van €0,10 bijvoorbeeld.

Of het zinvol is? Nee want je kan het niet voor die prijs meer aanschaffen.
Of het leuk is om te zien? Natuurlijk! Er zit niet voor niet een price-history bij de befaamde pricewatch van tweakers.
Daarbij kan je momenteel niet zien hoeveel de aanbiedingen normaal kosten. Google belooft minimaal 75% korting, dus alle apps zijn in ieder geval €1 normaal, maar ze kunnen ook €5 of €10 zijn, dat kan je op het moment van de aanbieding niet zien. Ik vind het zelf wel leuk om te zien hoeveel ik 'bespaart' heb. ('bespaart' want zonder aanbieding had ik ze waarschijnlijk niet aangeschaft 8) )

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

En daar heb je weer apps voor, die dat voor je bijhouden.

Google Play: AppSales. Best Apps on Sale

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/JYJkNnunUU606ZAjYDrbXOEIigDUofTdqwMZunE7Yt6zRJN7VEmQlgFvb45xfZJUoV8

[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 27-09-2012 15:40 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die app heb ik er al een tijdje op staan, ik heb in verhouding al aardig wat bespaard. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29
precies, dat wilde ik ook net zeggen, daar zie je ook gewoon de orginele prijzen:
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/Appsales.png
(merk wel dat ik gevoelig ben voor dit soort zaken... koop zelden een app waarvan ik niet zeker weet of ik em ook echt ga gebruiken, maar heb nu wel dat office pakket gekocht, puur voor de heb :))

[ Voor 40% gewijzigd door Prulleman op 27-09-2012 15:51 ]

Strava

Verwijderd

OfficeSuite Pro 6 + (PDF & HD) = te koop met 98,33% korting

Ik ben toch niet gek :9

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hmm, die kende ik nog niet, dat is inderdaad wel een fijne app :)
Die office pro is inderdaad erg goedkoop nu. Wel apart dat het eerste wat die vraagt als je hem start is of je een extra fontpack wil kopen van 3,99 ;(

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
SwiftKey 3 Keyboard is al in prijs verlaagd van € 3,99 naar € 0,99.

Jammer dat de tablet versie niet mee gaat in de prijsverlaging :(

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:15

Nakebod

Nope.

Denk niet dat die specifiek bij de aanbiedingen hoort, swiftkey is vaak in de aanbieding, en verkoopt altijd wel geloof ik :P
En dat alle andere apps/games 25 cent zijn doet dat ook een beetje vermoeden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29
de 25 cent apps zijn geüpdate, staat nu o.a. cut the rope exp. bij

Strava

• agoNITE
Oe, World of Goo :D Andere voor mij interessante apps heb ik al :)

Verwijderd

Meh, World of Goo mag ik weer niet kopen. Fijn, als je mogelijk binnenkort een ander device hebt :/

Btw, één van de commentaren onder Dugeon Village móet wel van een Nederlander zijn _O-
I play It even under the lessions on school :-)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 20:28 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kwam zojuist Tint Browser tegen. Even mee gespeeld en imo is het de best gethemede browser. Zelfs in dit vroege ontwikkel stadium is dit al een pareltje.

Issues die ik er nog mee heb voordat het de daily browser wordt:

- Geen goede samenwerking met SwiftKey (geen voorspellingen)
- Geen knop voor openstaande tabbladen
- Ik heb liever bij opening mijn bookmarks dan een verzameling van bookmarks + history
- Past kolombreedte niet aan aan breedte van het scherm bij zoomen
- (geen dealbreaker:) Bookmarks horen favicons te tonen en niet images van de pagina (Opera doet dat ook niet correct).

Eentje om in de gaten te houden.

Hij is overigens door een van de teamleden ook geforked. Heet dan HoloWeb. Zelfde issues. De wijzigingen (boven de motorkap) zijn met name de naam, het logo en een aantal icons die anders zijn.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:43
[...]

Toch niet, dit zijn de apps van gisteren: http://www.androidworld.n...-apps-en-games-van-dag-1/ Nog steeds € 0,25.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ook vaag. De gameloft games zie ik niet in de play store op mn asus tablet. Ik zie ze wel op mijn nexus telefoon. Zo wilde ik eigenlijk Asphalt kopen gisteren voor 0,25 maar op mn tablet staat die niet in de store?

Sys Specs

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Danfoss schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:52:
Ook vaag. De gameloft games zie ik niet in de play store op mn asus tablet. Ik zie ze wel op mijn nexus telefoon. Zo wilde ik eigenlijk Asphalt kopen gisteren voor 0,25 maar op mn tablet staat die niet in de store?
Dan koop je hem met je telefoon, en installeer je hem vervolgens handmatig op je tablet om te kijken of het werkt?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Danfoss schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:52:
Per app kan aangegeven worden wat hij wel en niet ondersteunt qua hardware/resolutie.. kan best zijn dat hij volgens de maker, niet op de asus tablet kan, voor wat voor reden dan ook.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Een aantal mensen hebben mijn account voor Google Play op hun mobiel staan, waardoor zij mij apps kunnen installeren.
Alleen hebben sommigen nu een nieuwe telefoon. Dus ik wil hun oude account verwijderen. Kan dit? Of is dit alleen mogelijk via hun mobiel?

Ik zie nu namelijk als ik inlog op mijn Play account op de Play website dat er 6 telefoons zijn gelinkt. Ik wil hiervan eigenlijk 2 verwijderen...

Huub Huub Barbatruc!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:58:
Een aantal mensen hebben mijn account voor Google Play op hun mobiel staan, waardoor zij mij apps kunnen installeren.
Alleen hebben sommigen nu een nieuwe telefoon. Dus ik wil hun oude account verwijderen. Kan dit? Of is dit alleen mogelijk via hun mobiel?

Ik zie nu namelijk als ik inlog op mijn Play account op de Play website dat er 6 telefoons zijn gelinkt. Ik wil hiervan eigenlijk 2 verwijderen...
Verwijderen niet maar onzichtbaar maken wel.

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Dat is ook eigenlijk een van mijn wensen die ik vanmiddag al hier postte. Dat gaat idd helaas niet, heel frustrerend :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Xanion schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:27:
[...]

Ik gebruik chrome omdat ik dat op de PC ook gebruikt en hij de bookmarks en historie aan elkaar gelijk houdt. Zeer handig als je een site op de PC hebt bezocht en later die site een keer op je telefoon wilt bekijken dat hij al in de historie staat als je begint te typen.
Je kunt volgens mij ook automatisch je desktop-bookmarks van Chrome laten synchroniseren met je Google/Gmail account, en die synchroniseren weer automatisch met de standaardbrowser. Ik gebruik Chrome niet op mijn computer, maar heb dat een keer gedaan, omdat ik al mijn desktop-bookmarks op mijn telefoon wilde hebben.

Geschiedenis kan hij waarschijnlijk niet; maar daar kun je dan Chrome op je telefoon voor gebruiken. Tenzij je dat de hele tijd gebruikt en niet tussen twee browsers wilt switchen. (Ikzelf zoek meestal gewoon dezelfde pagina weer op via Google zelfs als ik hem op mijn telefoon al eerder heb bezocht, omdat die bookmark-menu's niet echt mijn ding zijn. Ik gebruik de bookmarklets van Keepitwithme als ik echt een specifieke URL wil overseinen. Of Toread, dan kan ik een hele pagina gewoon in mijn e-mail inbox bekijken. Maar dit werkt natuurlijk niet als je het pas achteraf bedenkt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:00:
[...]

Die quickcontrols zijn een keuze menu dat verschijnt als je vinger van de rand naar binnen beweegt.
Bij geavanceerder optie ergens.

Alleen zijn die quickcontrols niet makkelijk op een smartphone. Op een 10 inch tablet is dat wel makkelijk imho

Chrome is juist ideaal voor smartphones, als je 2 hyperlinks aanraakt dan zoomt die in.
Nee man, Quick Controls zijn juist extreem handig op een telefoon! Je kunt namelijk met je duim gewoon alles doen, aan de rand van het scherm. Je moet alleen een beetje precies richten. Het kost misschien een dag om goed aan te wennen, en dan wil je niet meer anders. De echte tijdswinst komt als je bepaalde opties (zoals "typen in adres-balk" or "tab sluiten" of "switch tabs") intuïtief kunt, dus zonder te kijken: dan ga je echt van floep-floep.

Oh ja, dat menuutje voor meerdere kleine hyperlinks was ook wel handig. Hoewel ik moet zeggen dat ik normaliter gewoon dubbel-tap om in te zoomen, en dan de link, gaat heel snel. Of gewoon beetje precies drukken, gaat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, gebruik quick controls vanaf dag 1 op mn One X, zou niet meer zonder kunnen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik moet zeggen dat ik het meest bezig ben geweest met dat Pottery spel (nu weer €4,49). Erg relaxt en een aardige uitlaatklep voor je creatieve neigingen. :)

Het is blijkbaar nogal CPU intensief want het vreet wel in hoog tempo door je accu heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand of er een Nederlandse tegenhanger voor Current Caller ID bestaat? Lijkt mij namelijk wel handig, dat een app alle onbekende (niet in de contactpersonen lijst aanwezige) nummers door een telefoongids haalt en de naam er bij zet indien die te vinden is :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:34
Raven schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:21:
Weet iemand of er een Nederlandse tegenhanger voor Current Caller ID bestaat? Lijkt mij namelijk wel handig, dat een app alle onbekende (niet in de contactpersonen lijst aanwezige) nummers door een telefoongids haalt en de naam er bij zet indien die te vinden is :)
Nederlands is het niet, maar kent wel een hoop telefoonnr's in Nederland: Truecaller
Ik vind de applicatie prima.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Google trouwens al een alternatief in Nederland om voor apps in de Google Play store te betalen? Ik heb geen creditcard en ben niet van plan eentje aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:01:
Heeft Google trouwens al een alternatief in Nederland om voor apps in de Google Play store te betalen? Ik heb geen creditcard en ben niet van plan eentje aan te schaffen.
Je kunt gewoon een prepaid creditcard nemen.
https://www.3vcard.nl/#

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Google Play & Androidapps - Deel 17

Zoek eens op prepaid anders. Ook cadeaukaart is een optie maar ik weet niet hoe je aan een cadeaukaart kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Gewoon je password veranderen dan zijn alle telefoons unlinked, daarna relink je de toestellen die je wilt

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockhopper schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:36:
[...]

Gewoon je password veranderen dan zijn alle telefoons unlinked, daarna relink je de toestellen die je wilt
Daarmee gaan de apparaten die gelinkt zijn uit dit lijstje niet weg
https://play.google.com/store/account en dan tabblad instellingen selecteren.

Je kan wel de naam veranderen en ze onzichtbaar maken in de menu's maar verwijderen niet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:26

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:01:
Ik heb zelf tegenwoordig een prepaid virtuele Mastercard bij Wirecard. Na registratie kun je geld overmaken naar een Duits rekeningnummer (Wirecard is gewoon als bank geregistreerd) en dat geld wordt dan (minus 1 euro kosten per overboeking, dus af en toe veel is beter dan regelmatig een beetje) op je kaart gezet. Het creditcardnummer krijg je trouwens na je eerste storting. Werkt echt perfect! :) Het verwerken van zo'n overboeking duurt trouwens een dag of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En dag 3 is los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jammer, sommigen heb ik al.
Amazing Alex is een leuke TIM-kloon, leuk puzzelen.
ME Infiltrator is een geinige shooter.
TuneInRadio Pro heb ik ook, maar het heeft heel weinig extra bovenop de Free versie, dus dat is 25 cent die je misschien beter in je zak kan houden.

Verder een interessante verzameling games en apps, ik ken het niet allemaal.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb Zombiesmash gekocht, ben benieuwd. Twijfelde even, maar de recensies zijn goed. Voor 25ct toch maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Amazing Alex heb ik als redelijk lijkend TIM spel maar gekocht. Andere apps/spellen zijn aantrekkelijker qua prijsvoordeel (Mass Effect - ben geen groot FPS liefhebber) maar er zit verder niet veel bij wat ik interessant vind.

Scheelt natuurlijk dat ik TuneIn Radio Pro, HD Widgets, Flick Golf`en ezPDF Reader al heb uit eerdere aanbiedingen.

Ach... ik heb nog een dag om er over na te denken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het wel jammer dat er zoveel games met korting worden aangeboden. Ik ben niet zo van de games. Er zijn ook een hoop handige tools of andere leuke apps die wel wat korting zouden kunnen gebruiken.

Maargoed, er zijn nog twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Ook amazing alex gekocht, al was de demo zeer matig. Maar de screenshots voor latere levels zagen er leuk genoeg uit. Daarnaast ook hd widgets gekocht zodat mn tab eens een mooie weer/tijd widget heeft

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
CLB schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:44:
Inderdaad, gebruik quick controls vanaf dag 1 op mn One X, zou niet meer zonder kunnen!
Heb je een linkje? Klinkt erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 12:32
Maar even TuneIn Radio Pro aangeschaft voor 0,25 cent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yannickie111 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:09:
Heb je een linkje? Klinkt erg handig!
Zit standaard op mn HTC One X... Misschien ICS iets?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9zFH8219bMRvkFO01wZ3sXQt/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
CLB schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:28:
[...]

[afbeelding]
Is een optie in de standaardbrowser. Als alternatief kan je ICS browser+ gebruiken

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49
Amazing Alex, Dragon Fly en ZombieSmash gedownloaded, ik kan weer even vooruit! =D

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Okay okay, de prijzen zijn nu érg schappelijk maar zo laag zijn ze nu ook weer niet hè :P

Nickname does not reflect reality

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
knakworst schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:05:
Google Play & Androidapps - Deel 17

Zoek eens op prepaid anders. Ook cadeaukaart is een optie maar ik weet niet hoe je aan een cadeaukaart kan komen.
Ik heb cadeaukaarten bij de Albert Heijn XL zien liggen! Ik was zelf aardig verrast, want ik wist niet eens dat ze bestonden.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat 75+% off verhaal van Google klopt trouwens niet in alle gevallen. Er zijn spelletjes die oorspronkelijk €0,79 kosten. Ik denk dat die in dollars $0,99 zijn en in dollars in de actie ook $0,25 zijn.

We betalen in euri dus eigenlijk iets teveel vergeleken met de Amerikaanse kopers. Weet iemand een trucje om aankopen in dollars te doen? ;)

Bij de 10 miljard actie waren de prijzen €0,10, nu bij 25 miljard €0,25. Ik ben benieuwd wat het bij 50 miljard gaat zijn. Als dat €0,50 wordt gaan die acties steeds minder interessant worden, afhankelijk van wat de oorspronkelijke prijs van de app is natuurlijk.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Google Play: X-Plane 9 is momenteel gratis. Ik heb er in de Because We May actie eind mei nog €1,19 voor betaald. Vraag me af of dit nu tijdelijk is of blijvend. Zit er soms een X-Plane 10 aan te komen?

De normale prijs in dollars zou $3,00 zijn.

Best een fraaie vliegsimulator. Als je device ondersteund wordt kan ik zeker aanbevelen hem eens te proberen.

• agoNITE
CaptJackSparrow ik zou je graag voor willen stellen aan de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif-button :p

Dan wil ik jou voorstellen aan de topicreport-knop, dat is dat handje links boven.

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 29-09-2012 13:40 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Alleen missen dan de mensen die mijn eerdere posting al gelezen hebben mijn tweede posting tot er daarna gepost wordt. En dan nog kan men die edit over het hoofd zien en dus totaal missen. Edits doen nl. de posting niet als ongelezen verschijnen in je MyReact pagina.

Het was dus een zeer bewuste keuze dit totaal aan de vorige posting ongerelateerde onderwerp apart te posten.

Helaas moeten mensen nu niet één maar twee niet relevante bijdragen in dit topic lezen. Ik hoop dat het er niet meer zullen worden.

Case closed wat mij betreft.

• agoNITE
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:51:
Alleen missen dan de mensen die mijn eerdere posting al gelezen hebben mijn tweede posting tot er daarna gepost wordt. En dan nog kan men die edit over het hoofd zien en dus totaal missen. Edits doen nl. de posting niet als ongelezen verschijnen in je MyReact pagina.

Het was dus een zeer bewuste keuze dit totaal aan de vorige posting ongerelateerde onderwerp apart te posten.

Helaas moeten mensen nu niet één maar twee niet relevante bijdragen in dit topic lezen. Ik hoop dat het er niet meer zullen worden.

Case closed wat mij betreft.
Ok ok, je had geen serieuse reactie hoeven geven hoor. Gebeurt mij ook wel eens.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nu we dan toch bezig zijn met tips. :p

Als je direct onder een posting reageert kun je beter de reageerknop gebruiken dan de quote knop, of de quickreply. Mensen snappen ook zonder het herhalen van die lap tekst waar het dan over gaat. Dit komt de leesbaarheid ten goede.

Ik heb de indruk dat flink wat mensen de quote knop standaard altijd gebruiken terwijl dat helemaal niet nodig is. De reageerknop en quickreply zijn er niet voor niets. ;)

Back on topic. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 29-09-2012 11:01 ]

Verwijderd

msnguy schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:26:
[...]

Ik heb cadeaukaarten bij de Albert Heijn XL zien liggen! Ik was zelf aardig verrast, want ik wist niet eens dat ze bestonden.
nieuws: Google kondigt cadeaubonnen voor de Play Store aan

Ik heb ze nog nergens gezien. Ik kan ook alleen maar berichten over de aankondiging ervan vinden.
Maar even bij een AH XL kijken.
Hoewel Wirecard prima werkt gaat de verwerking van overboekingen soms erg langzaam.

• agoNITE
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:59:
Nu we dan toch bezig zijn met tips. :p

Als je direct onder een posting reageert kun je beter de reageerknop gebruiken dan de quote knop, of de quickreply. Mensen snappen ook zonder het herhalen van die lap tekst waar het dan over gaat. Dit komt de leesbaarheid ten goede.

Ik heb de indruk dat flink wat mensen de quote knop standaard altijd gebruiken terwijl dat helemaal niet nodig is. De reageerknop en quickreply zijn er niet voor niets. ;)

Back on topic. :)
Toch nog 1x oftopic, dan houd ik op :p

Ik quote vaak standaard, omdat ik het vaak genoeg meemaak dat iemand iets post voordat ik op 'Verstuur bericht' kan klikken. Dan heb je dus een post tussen jou reactie en de post waar je op reageert, zoals nu :p

Maar goed, genoeg tips. Zoals eerder in dit topic aangegeven vind ik het ook jammer dat er vooral games in de sale zitten. Paar leuke tools on sale zouden ook leuk zijn. Valt mij ook op dat er vooral populaire apps/games in de sale zitten. Aan de ene kant logisch, want verkopen lekker snel. Aan de andere kant zou ik ook wel wat minder populaire apps willen zien. Of elke dag 1 app gratis zoals in de Amazon Appstore.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:11:
[...]

nieuws: Google kondigt cadeaubonnen voor de Play Store aan

Ik heb ze nog nergens gezien. Ik kan ook alleen maar berichten over de aankondiging ervan vinden.
Maar even bij een AH XL kijken.
Hoewel Wirecard prima werkt gaat de verwerking van overboekingen soms erg langzaam.
Oe, dat zou erg nice zijn! Als iemand bij de AH XL komt, maak ff een foto voor in het topic :p
Stap in de goede richting dit, nu nog muziek/boeken/films! :9

[ Voor 20% gewijzigd door agoNITE op 29-09-2012 11:16 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zie net dat X-Plane een nieuwe versie heeft sinds twee dagen en What's New zegt "- Removed licensing service!"

Dat lijkt te suggereren dat ie permanent gratis zou kunnen worden. Wellicht hoopt men daarmee veel meer downloads te krijgen die dan resulteren tot in-app aankopen. Ik heb zelf ook één vliegtuig gekocht omdat ik dat zelf gevlogen heb.

En wat ik doe in situaties waarbij een quote achteraf toch wenselijk is, zoals ook gebeurt als je posting op een nieuwe pagina blijkt te komen, is even terug gaan naar de posting die je wilt quoten: Quoteknop, Ctrl-A, Ctrl-C, terug naar eigen posting: Editknop, Ctrl-V, posten en hoppa! Dan staat ie er alsnog (eventueel ingekort tot het relevante deel) in. Het kost in dergelijke gevallen iets meer tijd maar het houdt het forum wat prettiger leesbaar.

• agoNITE
Kreeg ook al een melding in Appsales dat hij gratis is.

[ Voor 81% gewijzigd door agoNITE op 29-09-2012 11:37 . Reden: Quote verwijderd ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik denk dat het te maken heeft met een patent-troll die de maker heeft aangeklaagd.

[ Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 29-09-2012 11:57 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ttb_82 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:00:
[...]

Nederlands is het niet, maar kent wel een hoop telefoonnr's in Nederland: Truecaller
Ik vind de applicatie prima.
Thanks voor de tip, zal die eens proberen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:20:
Dat 75+% off verhaal van Google klopt trouwens niet in alle gevallen. Er zijn spelletjes die oorspronkelijk €0,79 kosten. Ik denk dat die in dollars $0,99 zijn en in dollars in de actie ook $0,25 zijn.

We betalen in euri dus eigenlijk iets teveel vergeleken met de Amerikaanse kopers. Weet iemand een trucje om aankopen in dollars te doen? ;)
Volgens mij adverteren alleen de spelletjes met die 75% korting? Ik heb van Google alleen maar 0.25 gezien. Maar goed, die 25cent is wel universeel, ik betaal dus £0.25, misschien dat het je een beetje opvrolijkt :P

Mijn voordeel is wel dat ik boeken voor 99p kan kopen zoals The Hitchhiker's Guide to the Galaxy en Manhattan in Reverse.

[ Voor 11% gewijzigd door JoetjeF op 29-09-2012 12:02 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die linkjes werken hier dus niet.
Boeken zijn in uw land helaas nog niet beschikbaar in Google Play.
We proberen de inhoud die u leuk vindt zo snel mogelijk in meer landen aan te bieden.
Kom binnenkort nog eens terug.

• yannickie111
CLB schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:28:
[...]

[afbeelding]
Jammer :'(
Damn you HTC, geen ICS uitbrengen.
Cyleo schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:04:
[...]
Is een optie in de standaardbrowser. Als alternatief kan je ICS browser+ gebruiken
ICS browser+ vindt hij niet via mijn DHD (geen ICS). Via de pc wel, maar hij is alleen compatible met mijn Galaxy Tab 2.

Jammer, lijkt me wel handig!

• pven
  • Niet online
Graag weer on topic. Dit topic gaat immers niet over de browser van ICS / Sense.

• yannickie111
Opmerkingen over de moderatie per DM of Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile. Het is hier offtopic.

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 29-09-2012 14:09 ]

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Vreemdgenoeg zou World of Goo 25 cent moeten kosten, maar ik mag 3,99 betalen... soms zie ik 3,99 staan, soms 0,25. Klik ik er op, dan willen ze dus 3,99 van m'n cc afhalen. Beetje vreemd allemaal.
Never mind.. dat was de aanbieding gister, niet vandaag.

[ Voor 14% gewijzigd door JK op 29-09-2012 16:30 ]

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Om ongeveer 20:00 weer nieuwe kansen, hoewel het door drukte nog wel tot 21:00 kan duren voordat je ze pas ziet.
Hulde aan de mensen die app-sales hebben aangeraden, ik vind het een super app!

• agoNITE
rockhopper schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:30:
Handig hè? Ook buiten grote sales om erg aan te raden!

Verwijderd

Ik kwam net toevallig tegen hoe je op ontwikkelaar kunt zoeken in de play store.
http://play.google.com/st...?q=pub:Google+Inc.&c=apps
Dit kun je ook doen door op: pub:Google Inc. te zoeken in de play store zelf. (werkt met alle ontwikkelaars)

Verder vond ik deze links ook wel interessant:
Staff Picks (Featured) http://play.google.com/store/apps/collection/featured
Editor's Choice http://play.google.com/store/apps/collection/editors_choice
Top Paid http://play.google.com/store/apps/collection/topselling_paid
Top Free http://play.google.com/store/apps/collection/topselling_free
Top New free http://play.google.com/st...ction/topselling_new_free
Top New paid http://play.google.com/st...ction/topselling_new_paid
Top Grossing http://play.google.com/store/apps/collection/topgrossing
Trending http://play.google.com/store/apps/collection/movers_shakers
Best Selling in paid Games https://play.google.com/s...tion/topselling_paid_game

Ik heb ze in ieder geval opgeslagen onder een favorieten lijstje :*)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Die zie je ook tijdens het navigeren gewoon (linkjes staan allemaal op de hoofdpagina van de play store), dus misschien om het voor jezelf overzichtelijk te houden alleen een bookmark van de playstore nodig?

Zoeken op ontwikkelaar kan inderdaad handig zijn, bij iedere app staat ook meestal een link links met 'andere apps van deze ontwikkelaar' dat scheelt tiepwerk. Overigens zijn de "top" links niet heel erg 'nuttig' in de zin van dat ze vrij statisch zijn. Dit komt doordat de meeste gebruikers alleen de top500 apps bekijken en de andere 750.000 links laten liggen (wat logisch is), maar de lijstjes veranderen niet veel Alleen de trending is nog wel leuk omdat die vaak vernieuwd.

De zoek functie vind ik zelf veel handiger, omdat je voor de meest idiote toepassingen wel een app kan vinden ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

rockhopper schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:30:
Om ongeveer 20:00 weer nieuwe kansen, hoewel het door drukte nog wel tot 21:00 kan duren voordat je ze pas ziet.
Graag gedaan. :+ ( CaptJackSparrow in "Google Play & Androidapps - Deel 17" )

De Tablified Market HD app die ik daar noemde is trouwens vervangen door deze:
Google Play: Tablified Market HD .

Ook handig voor Tabletbezitters. Nog wel een extra vermelding waard vond ik. :)

En laat de nieuwe aanbiedingen maar komen... :p

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik krijg ze net binnen op app-sales. Ze zijn live, maar het laden gaat stroef
Voor de ongeduldigen hier het lijstje zonder links:
  • Pool Break PRO
  • RealCalc Plus
  • Cut the Rope HD
  • Cogs
  • Order & Chaos Online
  • Ski Safari
  • Cut the Rope
  • Camera ZOOM FX
  • Madden NFL 12
  • Where's my Perry?
  • Endomondo Sports Tracker PRO

[ Voor 64% gewijzigd door rockhopper op 29-09-2012 20:25 . Reden: lijstje toegevoegd ]

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
rockhopper schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:23:
Ik krijg ze net binnen op app-sales. Ze zijn live, maar het laden gaat stroef
Voor de ongeduldigen hier het lijstje zonder links:
  • Pool Break PRO
  • RealCalc Plus
  • Cut the Rope HD
  • Cogs
  • Order & Chaos Online
  • Ski Safari
  • Cut the Rope
  • Camera ZOOM FX
  • Madden NFL 12
  • Where's my Perry?
Zie ze ook in de app sale app (haha) maar vind ze niet zo speciaal of ligt dat aan mij? Aanraders nog?

https://www.youtube.com/@droommotor

• anandus
  • Niet online
Cut the rope en Where's my Perry zijn beiden wel leuk :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Cut the rope is wel een geinig spel als je daar into bent, wel jammer dat ze vandaag 2 plekken in nemen met een gewone en een HD versie

Ik denk zelf nog even na over de calculator en de camera zoom fx, ik vind foto's maken leuk en mja zo'n replacement app voor je zakjapanner voor een kwartje is misschien ook wel handig.

De rest boeit me niet zo.

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Zeg, is er ook een manier om een app te kopen, zonder hem te laten installeren? Ik wil Broken Sword : Director's Cut halen om later een keer te installeren. Maar wil nu niet 500mb+ downloaden om hem erna weer af te gooien.

Overigens raad ik 'Where is my Perry' en 'Cut the Rope' aan, dat zijn twee zeer vermakelijke en hoge kwaliteit spelletjes om snel even 5 minuten te spelen.
En als je van abstracte moeilijke puzzels houdt is 'Cogs' een aanrader!

[ Voor 34% gewijzigd door Wub op 29-09-2012 20:43 ]

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
Wub schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:41:
Zeg, is er ook een manier om een app te kopen, zonder hem te laten installeren? Ik wil Broken Sword : Director's Cut halen om later een keer te installeren. Maar wil nu niet 500mb+ downloaden om hem erna weer af te gooien.
Installeren, 20 minuten wachten, de-installeren.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Kopen via de website en dan niet 'send to device' kiezen?

• pven
  • Niet online
Gekocht. Dank! :)
  • Camera ZOOM FX
  • Where's my Perry?
Had ik al.

Het is allemaal niet zo bijzonder, maar voor die 25 cent vind ik het dan wel weer de moeite. :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Voor het bedrag stimuleer ik graag de ontwikkelaars achter de apps, de volle mep is vaak net te veel voor apps waar ik sterk over twijfel.

Maar goed ik heb voor mezelf een budget van €1 per dag opzij gezet dus waarschijnlijk koop ik de camera zoom en real calc ;)

• anandus
  • Niet online
rockhopper schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:40:
Ik denk zelf nog even na over de calculator en de camera zoom fx, ik vind foto's maken leuk
Ik heb Camera Zoom FX ooit gekocht, ik geloof vooral voor de burst mode- en de time lapse-functies.

Ik gebruik het voornamelijk daarvoor al heeft het heel veel functies en veel FX, zoals filters (je kent het wel, oude polaroid, zwart-wit, etc.) en veel props zoals hoedjes en snorretjes enzo. Veel opties en functies.

Of het 25 cent waard is? Tja, dat moet je zelf uitmaken :)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 29-09-2012 20:53 ]

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

rockhopper schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:45:
[...]

Kopen via de website en dan niet 'send to device' kiezen?
Is niet mogelijk, de send to device kan je niet uitzetten, enkel kiezen naar welke het moet.
Ik zal eens kijken of het lukt als ik mijn devices ontkoppel van de playstore (als dat mogelijk is).

Niet mogelijk dus... dan kan je niks meer kopen omdat je geen devices hebt...

[ Voor 10% gewijzigd door Wub op 29-09-2012 21:03 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Broken Sword zat ik op te wachten dat die eens in de aanbieding zou komen. AppSales laat die bij mij nog niet zien en Google zelf heeft ook nog steeds de apps van 'gisteren' staan.

Waar had je die nou gevonden?

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:13

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die toont bij mij in twee browsers nog steeds de apps van gisteren. :?

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:13
Bij mij niet...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• anandus
  • Niet online
Hier ook de apps van gisteren, dus we moeten gewoon geduld hebben tot het doorsijpelt :)

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:55
Toen ik op de link klikte kreeg ik ook de apps van gisteren. Daarna sloot ik het tabblad en opende ik de link nog een keer en zag ik de apps van vandaag. Misschien werkt dat ook bij anderen! ;)

Verwijderd

rockhopper schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:22:
Die zie je ook tijdens het navigeren gewoon (linkjes staan allemaal op de hoofdpagina van de play store), dus misschien om het voor jezelf overzichtelijk te houden alleen een bookmark van de playstore nodig?

Zoeken op ontwikkelaar kan inderdaad handig zijn, bij iedere app staat ook meestal een link links met 'andere apps van deze ontwikkelaar' dat scheelt tiepwerk. Overigens zijn de "top" links niet heel erg 'nuttig' in de zin van dat ze vrij statisch zijn. Dit komt doordat de meeste gebruikers alleen de top500 apps bekijken en de andere 750.000 links laten liggen (wat logisch is), maar de lijstjes veranderen niet veel Alleen de trending is nog wel leuk omdat die vaak vernieuwd.

De zoek functie vind ik zelf veel handiger, omdat je voor de meest idiote toepassingen wel een app kan vinden ;)
De link bij de apps van de ontwikkelaar op de pagina linken niet naar dezelfde als zoeken op pub:ontwikkelaar
Mijn voorbeeld van Google heeft 26 resultaten die via de pagina maar 18 stuks

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier nu ook de nieuwe apps nadat ik even met Broken Sword had gespeeld... tot die mijn tablet crashte zoals die nog niet eerder gecrasht is. Muurvast en alleen de resetknop kon uitkomst bieden. Afwachten of dat veel vaker gaat gebeuren.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wub schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:57:
[...]
Is niet mogelijk, de send to device kan je niet uitzetten, enkel kiezen naar welke het moet.
Ik zal eens kijken of het lukt als ik mijn devices ontkoppel van de playstore (als dat mogelijk is).

Niet mogelijk dus... dan kan je niks meer kopen omdat je geen devices hebt...
Als je je account afkoppelt, maar je kan natuurlijk ook je device gewoon uitzetten (oud toestel misschien?) en dan send to doen. Iets wat uitstaat kan niks ontvangen en ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang play probeert dingen te versturen. Alleen dan gaat ie misschien (niet 100% zeker) meteen versturen op het moment dat ie weer aangaat / op wifi gaat.

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:58
E: nevermind, 't gaat gewoon zeer traag...

[ Voor 151% gewijzigd door Ch3ckmate op 29-09-2012 22:28 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Law0070 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:50:
vraagje, de standaard mailapp in android heb ik ingesteld voor m'n hotmail en gmail account, hij haalt proper alle emails op die reeds in de inbox zijn, maar een nieuwe mail ontvangen doet ie niet...
E: enkel op m'n hotmail acc
Vervelend dat het niet werkt, maar ten eerste bevat je post te weinig informatie over wat je ingesteld hebt en wat je geprobeerd hebt, en ten tweede horen problemen niet in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Nadat je betaald hebt wordt de app gedownload, als je in dat scherm blijft kan je toch gewoon op het kruisje achter 'downloading' klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
agoNITE schreef op zondag 30 september 2012 @ 08:32:
[...]

Nadat je betaald hebt wordt de app gedownload, als je in dat scherm blijft kan je toch gewoon op het kruisje achter 'downloading' klikken?
Dat kan alleen als je hem op de telefoon koopt, maar het idee klopt wel.
Als je hem via de computer koopt pak je je telefoon, en klik je op het 'downloading' in je notificatieding, je telefoon zal dan de Play Store openen op de juiste pagina en dan kan je door op het kruisje te klikken het downloaden annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Volgens mij gaat dat niet werken.. Ik had de vorige keer GTA gekocht voor een oudere firmware van mijn telefoon via de website, maar die werd later ongedaan gemaakt omdat ik hem niet had geïnstalleerd.
Na het kopen van een app moet je hem dus ook installeren.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:26:
Hier nu ook de nieuwe apps nadat ik even met Broken Sword had gespeeld... tot die mijn tablet crashte zoals die nog niet eerder gecrasht is. Muurvast en alleen de resetknop kon uitkomst bieden. Afwachten of dat veel vaker gaat gebeuren.
Voor problemen met Broken Sword kan je de developers mailen, die zijn zeer behulpzaam. Bij mij speelde de filmpjes niet af op mijn Sensation. Binnen een paar mailtjes en een paar dagen was er een bug fix.

Het is een top spel, dat ik vroeger ook uitgespeeld heb. Er is een behoorlijk nieuw stuk toegevoegd wat het opnieuw spelen ook weer leuk maakt. Ook de originele prijs (€2,99) is het meer dan waard.

ISS Detector en meer voor Android

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.