Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.143 views

Verwijderd

Offtopic, dus weg.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 23-09-2012 01:09 ]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Volgende keer graag een topicreport aanmaken ipv zelf reageren.

[ Voor 69% gewijzigd door janvanduschoten op 23-09-2012 01:10 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:29

Yucko

One clown to rule them all !

twan1 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:12:
Ik zoek een profile switcher die mijn telefoon kan switchen naar bepaalde profielen op basis van agenda items (enkel de huidige dag), wie er belt en een tijdstip.

Stel;
Situatie A: "all day calendar event" vakantie -> geen geluid indien telefoon uit groep "collega's"
Situatie B: 09:00 - 15:00 calendar event met status "afwezig" -> geen geluid indien telefoon uit groep "collega's"
Situatie C: event met status "busy" en tussen 09:00 - 17:00 -> vibreren (het beroemde "meeting" profiel)

Ik heb nu al meerdere app's geprobeerd en de meeste werken niet correct

...
* Profile scheduler werkt op zich wel maar houdt zich niet aan de huidige dag (kijkt altijd verder in de agenda en dit valt niet te beperken)
...
2.1.0 (update van 22 september 2012)
- Periodic timer rule activation bug
- 30 minutes repeat period for periodic timer
- Calendar event activation issue
- Application listing
- Italian language support
Volgens mij is het de laatste update gefixed want ik heb net 2 situaties getest (2 agendapunten gemaakt met het triggerwoord "test", 1 vandaag van 22:45-22:46 en 1 morgen van 22:55 t/m 22:56) en alleen op die van vandaag triggerde hij :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:02
Iemand enig idee hoe je het probleem omzeild dat je bij sommige aankopen een melding komt met "Your payment could not be processed at this time" bij het kopen van apps? bij sommige apps werkt het wel overigens..

In het overzicht van de wallet staat iets over account on hold bij die aankopen maar ik kan gewoon andere apps kopen, CC is gewoon functioneel, play store cache geleegd, device al opnieuw gestart en mn kaart een keer verwijderd en opnieuw gekoppeld..

Probleem speelt op al mn android devices dus het lijkt iets te zijn wat aan google's kant verkeerd gaat :|

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Heeft iemand een idee waarom op mijn SGS3 ik met Google Maps tot max. 200m kan inzoomen en met mijn tablet ik tot (de onbruikbare) 5m kan komen? Met zoeken via Google kom ik niets tegen... maar het lijkt mij toch niet een normale instelling.

Edit: laar maar... na dagen klooien werkt het nu ineens wel? Begin aan mijzelf te twijfelen :X

[ Voor 18% gewijzigd door Bastien op 23-09-2012 11:00 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

blouweKip schreef op zondag 23 september 2012 @ 02:10:
Iemand enig idee hoe je het probleem omzeild dat je bij sommige aankopen een melding komt met "Your payment could not be processed at this time" bij het kopen van apps? bij sommige apps werkt het wel overigens..
Ik had het tijdens de 10 miljard gedownloade apps actie toen ik erg veel apps gekocht heb voor 10 eurocent ook enkele malen dat de aankoop op een dergelijke melding bleef hangen.

Toen stond hier dat het bekend was en er aan gewerkt werd. Op het moment staat dat er niet.

Je zou het bij Google kunnen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
kent er iemand een app waarmee je bestanden kan coderen/decoderen? die werkt op zowel pc als android zodat ik mijn bestanden op pc en android veilig kan bewaren? of een andere soortgelijke oplossing?

android 2.3 btw.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

undercover. schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:31:
kent er iemand een app waarmee je bestanden kan coderen/decoderen? die werkt op zowel pc als android zodat ik mijn bestanden op pc en android veilig kan bewaren? of een andere soortgelijke oplossing?

android 2.3 btw.

Alvast bedankt!
Had je zelf al gezocht? Het helpt als je ons vertelt welk soort bestanden je bedoelt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Ja, heb al wat gegoogled, en je vind er vrij veel zowel gratis als betrouwbare app's, maar welke zijn echt veilig? en welke staan toe mijn bestanden ook op m'n pc te decoderen/bewerken

Het gaat hier vooral om een hoop gevoelige .txt files die veel gevoelige cijfergegevens en codes bevatten en waarvan we liefst zouden hebben dat deze niet zomaar te lezen zijn moest mijn gsm in de verkeerde handen vallen.
Moesten deze gegevens in een ander bestandsformaat bewaard worden is dat ook geen probleem ;)

Waarom wil ik niet de eerste beste app nemen? omdat ik liefst zowel op pc als op m'n gsm de files kan lezen/bewerken en omdat ik geen enkel verstand heb van die programma's en de veiligheid ervan. lees als het aantal backdoors.

[ Voor 6% gewijzigd door undercover. op 24-09-2012 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
undercover. schreef op maandag 24 september 2012 @ 07:38:
Waarom wil ik niet de eerste beste app nemen? omdat ik liefst zowel op pc als op m'n gsm de files kan lezen/bewerken en omdat ik geen enkel verstand heb van die programma's en de veiligheid ervan. lees als het aantal backdoors.
Echter als bijv. Cybergladiator1998 zegt "ik gebruik hiervoor DataSafeTurbo op me foon en me pc" ga je dat advies meteen opvolgen en/of weet deze persoon ook daadwerkelijk hoe veilig dat programma is? Ik denk dat je meer hebt aan wat grondig zoekwerk via Google eigenlijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

De niet-Market versie van Tasker kan het.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid: de Market-versie kan het dus niet? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij zijn het dezelfde versies, op de site en op de Market, 1.3.1? Toch?

[ Voor 46% gewijzigd door anandus op 24-09-2012 10:44 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zijn toch 2 andere versies.
The Direct-Purchase version has the advantages:

it's cheaper
it supports file encryption
you can choose to use Paypal or Google Checkout
you don't have to deal with typical Market 'authorization failure' etc problems
FAQ van Tasker.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Om deze reden:
Why does the Android Market version not support encryption ?
It is distributed by servers situated in the US and so is subject to their encryption export laws.
Dus ik denk niet dat er veel apps (geen?) in de Market te vinden zijn die encryptie ondersteunen.

En als mensen nu denken, shit, ik wil toch de direct-purchase versie:
Can I switch to the Direct-Purchase version ?
Yes:

backup your profiles to SD with Menu / Data / Backup
delete the Market version with Android Settings Manage Applications
download the Direct-Purchase version from the Tasker website
enter your 15-digit Google order number in Menu / More / Order Validation.
Note that sometimes Google presents a much longer order number in its emails (the 'developer' order number), you need to find the Google one, please look in the order details in your Checkout account.
restore your profiles from SD using Menu / Data / Restore

If you get an error 'unknown order code' or similar, you will need to contact the develeloper to make sure the order code has been properly setup (include the order code in your email!)
Best goed geregeld dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 24-09-2012 12:08 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

undercover. schreef op maandag 24 september 2012 @ 07:38:
Ja, heb al wat gegoogled, en je vind er vrij veel zowel gratis als betrouwbare app's, maar welke zijn echt veilig? en welke staan toe mijn bestanden ook op m'n pc te decoderen/bewerken
Als je de bestanden zowel op je mobiele device als je PC wilt gebruiken moet je dus ook naar encryptiesoftware voor de PC kijken. TrueCrypt heeft daar wel een goede reputatie en als je dat als zoekterm gebruikt vind je o.a Google Play: EDS Lite dat ook met TrueCrypt containers overweg kan.

En de AES-256 encryptie die dat gebruikt... Wikipedia: Advanced Encryption Standard ... mwa... als de US government het goed genoeg vind om er hun Top Secret documenten mee te versleutelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heeft iemand ervaringen met de Wallpaper Wizardrii app? Ik krijg het niet voor elkaar om een wallpaper over meerdere screens te laten scrollen. Of werkt dat niet icm Sense 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Weet iemand of er al meer bekend is over de releasedatum van de cadeaukaarten van de play store sinds dit nieuwsbericht? Ik zie allerlei leuke apps, maar door gebrek aan een CC ben ik niet in staat die te kopen... Ze schijnen dus wel te komen, maar ik was benieuwd of er al een officiële release is bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al, helaas alleen USA only

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Orian schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:23:
Weet iemand of er al meer bekend is over de releasedatum van de cadeaukaarten van de play store sinds dit nieuwsbericht? Ik zie allerlei leuke apps, maar door gebrek aan een CC ben ik niet in staat die te kopen... Ze schijnen dus wel te komen, maar ik was benieuwd of er al een officiële release is bevestigd?
https://www.3vcard.nl/ is van Visa, en dan kun je met ideal geld storten waar visa dan voor een klein bedrag een creditcard code van maakt. Zie de tarieven hier: https://www.3vcard.nl/koo...r.html?tk=36506175ae47a1d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dus wel geheeeeeel anders is dan giftcards

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:25:
Wat dus wel geheeeeeel anders is dan giftcards
Maar wel het gebrek aan een cc op kan heffen als je perse een app wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt inderdaad :)
Maar dan kun je ook inloggen met 'n account van iemand anders met 'n CC en dingen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

CLB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:51:
Dat klopt inderdaad :)
Maar dan kun je ook inloggen met 'n account van iemand anders met 'n CC en dingen kopen :)
Maar dan is het toch aan die ander z'n account gekoppeld? Of mis ik een functie in de play store waarin ik apps zelf kan 'giften'? Dus ik koop met mijn cc op account xxx kan ik het dan aan doorgeven / geven aan account yyy?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:48

Koppensneller

winterrrrrr

Er komt weer een kortingsronde aan!

http://officialandroid.bl...25-billion-downloads.html

oOo

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Jeej maar een vraagje.. zijn de. Gkochte apps account gebonden of zijn ze tel gebonden ? Want mijn tel is weg voor reparatie ;(

https://www.youtube.com/@droommotor

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Denzis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:54:
Jeej maar een vraagje.. zijn de. Gkochte apps account gebonden of zijn ze tel gebonden ? Want mijn tel is weg voor reparatie ;(
account gebonden.

Rupsen, Rapsen.

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Denzis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:54:
Account gebonden volgens mij, dacht dat ik op mijn desire ook apps had gekocht en deze ook op mijn One X kon installeren.

• anandus
  • Niet online
*O*
Ik was de vorige keer helemaal blut, dus baalde enorm dat ik het allemaal gemist had :P

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
krijn1985 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:56:
[...]

Account gebonden volgens mij, dacht dat ik op mijn desire ook apps had gekocht en deze ook op mijn One X kon installeren.
Das mooi om te horen! Zit nu op een Desire en ga dus wel flink.shoppen met die creditcard alternatief. Grappig is dat mijn HTC One x juist bij reparatie ligt !

https://www.youtube.com/@droommotor

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wow, dan moet je wel erg blut zijn, als je €0,10-apps niet meer kunt betalen :'(

• anandus
  • Niet online
Smultie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:00:
Wow, dan moet je wel erg blut zijn, als je €0,10-apps niet meer kunt betalen :'(
offtopic:
Nouja, geen debit card á €21 ;)
Maar ja, ik was inderdaad heel blut / andere prioriteiten voor mijn geld :P

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 09:09
rockhopper schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:17:
[...]

Maar dan is het toch aan die ander z'n account gekoppeld? Of mis ik een functie in de play store waarin ik apps zelf kan 'giften'? Dus ik koop met mijn cc op account xxx kan ik het dan aan doorgeven / geven aan account yyy?
Ja, da's wel mogelijk, alleen als je dat account dan weer verwijderd, heb je kans dat sommige apps niet (meer) kunnen checken of ze daadwerkelijk aangekocht zijn en zichzelf dan "uitschakelen". :o
Maar sommige apps checken helemaal niet of ze aangekocht zijn en blijven gwoon werken, ook nadat je het google account verwijderd hebt...

voorbeelden: Where's my water? blijft werken, TSFui blijft net werken. :+

[ Voor 0% gewijzigd door Kees-Jan op 26-09-2012 14:09 . Reden: typo(s) ]

the older I get, the better I was...

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Denzis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:00:
[...]

Das mooi om te horen! Zit nu op een Desire en ga dus wel flink.shoppen met die creditcard alternatief. Grappig is dat mijn HTC One x juist bij reparatie ligt !
Was er even niet helemaal zeker van, maar heb in september 2011 missed it! en nog wat andere dingen gekocht. Deze heb ik nu gewoon weer op mijn One X geinstalleerd staan. Dus ja, het is account gebonden en niet telefoon ;)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:30

Sherlock

No Shit

Komt er dan een aparte categorie in de play-store? Of hoe kun je zien welke apps 'in de aanbieding' zijn?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• anandus
  • Niet online
Over accounts gesproken:
Stel ik koop binnenkort een tablet, kan ik daarop dan gewoon inloggen met dezelfde account die ik op mijn telefoon gebruik?
En dus de apps zowel op mijn telefoon als op mijn tablet installeren en gebruiken?

• Koppensneller
  • Laatst online: 17:48

Koppensneller

winterrrrrr

anandus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:13:
Over accounts gesproken:
Stel ik koop binnenkort een tablet, kan ik daarop dan gewoon inloggen met dezelfde account die ik op mijn telefoon gebruik?
En dus de apps zowel op mijn telefoon als op mijn tablet installeren en gebruiken?
Jup :)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

anandus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:13:
Over accounts gesproken:
Ja, Omdat je apps per account aanschaft doet Google niet moeilijk wanneer je apps opzowel een telefoon of tablet hebt draaien.

Cogitationis poenam nemo patitur

• anandus
  • Niet online
Dank voor de duidelijkheid :)
Ik wist wel dat de apps per account gingen en niet per device, maar wist niet zeker of je je account op meer dan een device kon hebben (als jullie begrijpen wat ik bedoel :P ).

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Sherlock schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:09:
Komt er dan een aparte categorie in de play-store? Of hoe kun je zien welke apps 'in de aanbieding' zijn?
Ik weet het niet zeker, maar ik hoop dat het via deze app makkelijk te zien is:
Appsale

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

anandus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:27:
Dank voor de duidelijkheid :)
Ik wist wel dat de apps per account gingen en niet per device, maar wist niet zeker of je je account op meer dan een device kon hebben (als jullie begrijpen wat ik bedoel :P ).
Dat hangt van de app af. Sygic navigatie laat je toe hun app (mits via de play store aangeschaft) op 5! toestellen tegelijk te gebruiken. Hetzelfde geld voor weatherpro, maar er zijn dus ook apps die laten het maar op 1 toestel toe.
Over het algemeen geldt wel dat de gratis apps veel coulanter zijn en dus meestal niet moeilijk over op hoeveel toestellen je het tegelijk hebt draaien.

Gezien niemand reageerde op m'n "kan je aangekochte apps schenken" van eerder, ga ik er maar vanuit dat dat inderdaad niet kan. Met de voetnote 'nog niet' omdat Europese regelgeving je tegenwoordig het recht geeft het te mogen doorverkopen (2e hands software e.d.) Maar dit is natuurlijk een andere discussie ;)

Verwijderd

Hoi, afgelopen week heb ik de asus transformer infinity gekocht. Ik wil graag adobe flash player installeren maar de playstore meldt dat "in your country" dit niet mogelijk is. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Flash player heb ik namelijk echt nodig. Jullie hulp is welkom!

Ik begrijp dat het enorm belangrijk is om antwoord op je vragen te krijgen, echter het is "not done" om je vraag op bijna de zelfde tijdstippen in verschillende topic's te stellen. Zie ook; Verwijderd in "Asus Transformer Pad Infinity"

[ Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 26-09-2012 16:39 ]

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:07:
Hoi, afgelopen week heb ik de asus transformer infinity gekocht. Ik wil graag adobe flash player installeren maar de playstore meldt dat "in your country" dit niet mogelijk is. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Flash player heb ik namelijk echt nodig. Jullie hulp is welkom!
Adobe stopt met flash voor mobiele devices.
Daarom ook niet meer te vinden in de play store. Voor oudere android versies nog wel te downloaden vanaf hun eigen site

Verwijderd

[mbr] Ik begrijp dat het enorm belangrijk is om antwoord op je vragen te krijgen, echter het is "not done" om je vraag op bijna de zelfde tijdstippen in verschillende topic's te stellen. Zie ook; Verwijderd in "Asus Transformer Pad Infinity" [/]
Oke, mijn excuses, ik bedacht me te laat dat ik mijn vraag beterin dit topic zou passen! ;)

• agoNITE
Oorspronkelijke post aangepast omdat onderstaande link handiger is dan mijn handmatige linkjes :)
Lizard schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:48:
[...]

De aanbiedingen nav 25B app downloads zijn ook hier te vinden in 1 mooi overzicht:

https://play.google.com/s...tion_celebrate_25_billion

[ Voor 111% gewijzigd door agoNITE op 26-09-2012 18:50 ]

En anders zijn er genoeg fora, topics of speurnerds die wel voor lijstje zorgen :p

• agoNITE
CLB schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:26:
En anders zijn er genoeg fora, topics of speurnerds die wel voor lijstje zorgen :p
Haha, true. Maar die app is wel handig, in 1 overzicht meteen alle aanbiedingen in de Playstore :)

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Je kunt gewoon het .apk-bestand van Flash downloaden en installeren. Het draait b.v. prima op mijn Jelly Bean, terwijl ik het niet meer van de Play Store kan downloaden. Je kunt Googlen op "Flash Jelly Bean", dan vind je allerlei sites waar het bestand te downloaden valt (ook al heb jij zelf neem ik aan geen Jelly Bean). Je moet wel eerst in je Settings een vinkje zetten bij "Security >> Unknown Sources".

Pas wel op waar je het bestand vandaan haalt, want in theorie kan er malware inzitten (Android is wel behoorlijk goed beveiligd). Je kunt bij installatie checken of de permissies wel kloppen: mijn Flash 11.1 gebruikt alleen "Network Communication". Ik heb de mijne geloof ik gedownload van een of andere thread op XDA-Developers; die was er opgezet door een betrouwbare poster. Ik heb mijn versie nog op mijn PC staan, kan je wel een Dropbox link geven als je mij meer vertrouwt dan een XDA-veteraan (lijkt me niet dus).

Verder weet ik niet 100 % zeker of Flash hetzelfde .apk-bestand gebruikt voor zowel smartphones als tablets, maar wel 99 % zeker. In de Play Store is er immers ook geen aparte versie van Flash voor tablets. Ik zou het zelf gewoon doen; als het niet werkt merk je het vanzelf.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30
agoNITE schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:29:
[...]

Haha, true. Maar die app is wel handig, in 1 overzicht meteen alle aanbiedingen in de Playstore :)
De aanbiedingen nav 25B app downloads zijn ook hier te vinden in 1 mooi overzicht:

• agoNITE
Lizard schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:48:
[...]

Die zocht ik al, kon hem niet vinden! Zal ik mijn post ff aanpassen? Neemt nogal veel ruimte in beslag, quote jouw bericht wel :)
Cerberus_tm schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:38:
[...]

Je kunt gewoon het .apk-bestand van Flash downloaden en installeren. Het draait b.v. prima op mijn Jelly Bean, terwijl ik het niet meer van de Play Store kan downloaden. Je kunt Googlen op "Flash Jelly Bean", dan vind je allerlei sites waar het bestand te downloaden valt (ook al heb jij zelf neem ik aan geen Jelly Bean). Je moet wel eerst in je Settings een vinkje zetten bij "Security >> Unknown Sources".

Pas wel op waar je het bestand vandaan haalt, want in theorie kan er malware inzitten (Android is wel behoorlijk goed beveiligd). Je kunt bij installatie checken of de permissies wel kloppen: mijn Flash 11.1 gebruikt alleen "Network Communication". Ik heb de mijne geloof ik gedownload van een of andere thread op XDA-Developers; die was er opgezet door een betrouwbare poster. Ik heb mijn versie nog op mijn PC staan, kan je wel een Dropbox link geven als je mij meer vertrouwt dan een XDA-veteraan (lijkt me niet dus).

Verder weet ik niet 100 % zeker of Flash hetzelfde .apk-bestand gebruikt voor zowel smartphones als tablets, maar wel 99 % zeker. In de Play Store is er immers ook geen aparte versie van Flash voor tablets. Ik zou het zelf gewoon doen; als het niet werkt merk je het vanzelf.
Van wat ik gelezen heb, werkt flash onder Jellybean niet onder elke browser. Chrome bv. wordt niet ondersteund.

[ Voor 63% gewijzigd door agoNITE op 26-09-2012 18:51 ]

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:27
Flash werkt op ICS ook niet onder Chrome..

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Allemaal Granny Smith kopen jongens! Superleuk spel!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Net OfficeSuite aangeschaft, zie ik een link naar een Fonts pack... a € 4!?
Heb je dus een Office alternatief, maar niet de standaard lettertypes erbij :-$

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
25 miljard downloads *O*

De link hier is hier; Lizard in "Google Play & Androidapps - Deel 17" al gedeeld....

[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 26-09-2012 20:32 ]

• Cyleo
Task is ook echt een aanrader, mijn favoriete taken app

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:07
Zijn er meer mensen die de Eredivisie Live app niet kunnen downloaden voor Tablets? Ik heb een TF300T met Jellu Bean maar dit apparaat wordt niet ondersteund, op deze manier kunnen we NOG geen eredivisie op Tablet kijken...

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:55
wel via m.eredivisielive.nl dan kan je de stream gewoon openen in een willekeurige player ;)

Verwijderd

DFKT schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:40:
Net OfficeSuite aangeschaft, zie ik een link naar een Fonts pack... a € 4!?
Heb je dus een Office alternatief, maar niet de standaard lettertypes erbij :-$
Toch kun je bij de opmaak van een nieuw en bestaand .doc of .xls document kiezen tussen de volgende lettertype zonder deze apart erbij te kopen.
Werkt dus gewoon voor € 0,25

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2uf682e.png

Ik heb het het office pakketje gelijk voor mijzelf en mijn vriendin aangeschaft
Echte aanrader!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 23:29 ]

Waarom kan ik bij de officiële Twitter-app bij het instellen van een foto niet wat schuiven met een venster net
als bij het instellen van een achtergrond... Dit werkt echt voor geen meter, op de thumbnails tekens halve CLB's

• anandus
  • Niet online
Hoe laat zijn de nieuwe aanbiedingen van de Play Store er, eigenlijk?

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:47:
Hoe laat zijn de nieuwe aanbiedingen van de Play Store er, eigenlijk?
Is dit weer zo'n meerdaagse aanbieding?

Wel vervelend dat de apps die niet compatible zijn met jouw apparaat nog steeds niet te kopen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 03:14 ]

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
agoNITE schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:49:

[...]

Van wat ik gelezen heb, werkt flash onder Jellybean niet onder elke browser. Chrome bv. wordt niet ondersteund.
Wat Billie zegt. Het werkt perfect op de standaard-browser, en die is precies even snel als Chrome en Dolphin. Ik heb alle drie uitvoerig getest en gebruikt, en een maand lang Dolphin gebruikt; maar ben toch weer teruggegaan naar de standaard-browser, mede vanwege de quick controls, die extreem handig zijn. Flash lijkt me nog een tweede uitstekende reden om de standaard-browser te gebruiken. Wat heeft Chrome ook alweer dat de standaard-browser niet heeft? Ik geloof dat links en rechts swipen om tabs te switchen wel handig was, maar verder weinig verschil.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 02:58:
[...]

Is dit weer zo'n meerdaagse aanbieding?
Yup, volgens de Google blog:
We’ve now crossed 25 billion downloads from Google Play, and to celebrate we’re offering some great discounts for the next five days.

Every day you’ll be able to choose from a collection of apps from some of the world’s top developers including Gameloft, Electronic Arts, Rovio, runtastic, Full Fat and more. And all for just 25 cents.
Althans, ik lees het als vijf dagen achter elkaar elke dag andere aanbiedingen.
(Al is het niet heel erg duidelijk, dus ik kan er naast zitten)

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 27-09-2012 08:26 ]

• agoNITE
anandus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:24:
[...]
Yup, volgens de Google blog:

[...]
Althans, ik lees het als vijf dagen achter elkaar elke dag andere aanbiedingen.
(Al is het niet heel erg duidelijk, dus ik kan er naast zitten)
Op Twitter:
#25 billion app downloads on Google Play! For the next 5 days we'll be offering apps for 25c only. New apps every day: http://goo.gl/XUBRh

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ben benieuwd of er wat meer funktionele apps tussen gaan komen, vorige keer waren het voornamelijk spellen als ik me het goed herinner..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Cerberus_tm schreef op donderdag 27 september 2012 @ 04:09:
[...]

Wat Billie zegt. Het werkt perfect op de standaard-browser, en die is precies even snel als Chrome en Dolphin. Ik heb alle drie uitvoerig getest en gebruikt, en een maand lang Dolphin gebruikt; maar ben toch weer teruggegaan naar de standaard-browser, mede vanwege de quick controls, die extreem handig zijn. Flash lijkt me nog een tweede uitstekende reden om de standaard-browser te gebruiken. Wat heeft Chrome ook alweer dat de standaard-browser niet heeft? Ik geloof dat links en rechts swipen om tabs te switchen wel handig was, maar verder weinig verschil.
Ik gebruik chrome omdat ik dat op de PC ook gebruikt en hij de bookmarks en historie aan elkaar gelijk houdt. Zeer handig als je een site op de PC hebt bezocht en later die site een keer op je telefoon wilt bekijken dat hij al in de historie staat als je begint te typen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik gebruik Chrome en niet de standaard browser (die ik beter vind dan Chrome, mede vanwege quick controls) om de simpele reden dat SwiftKey geen woordvoorspelling heeft in de standaardbrowser. Ik weet dat het een probleem van Swiftkey is, maar zolang zij het niet oplossen, zit ik aan een andere browser vast.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• pven
  • Niet online
Deze is ook maar 25 cent: Google Play: London Bus Checker

Ik weet niet of dat door de Google-actie komt of dat ze zelf een actie bedacht hebben.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:10:
[...]

Toch kun je bij de opmaak van een nieuw en bestaand .doc of .xls document kiezen tussen de volgende lettertype zonder deze apart erbij te kopen.
Werkt dus gewoon voor € 0,25

[afbeelding]

Ik heb het het office pakketje gelijk voor mijzelf en mijn vriendin aangeschaft
Echte aanrader!
Wat je ook gewoon kon doen, is jouw google account toevoegen op haar mobiel. En dan niks syncen, want anders heeft ze al jouw contacten.
En dan gewoon naar Play store, naar jouw account switchen en je kan alles downloaden wat jij hebt gekocht.

Kan tevens ook via de Play website als je jouw account hebt toegevoegd op haar mobiel.

Weet trouwens niet of dit tegen de policy is van Google...

Huub Huub Barbatruc!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:38:
[...]

Wat je ook gewoon kon doen, is jouw google account toevoegen op haar mobiel. En dan niks syncen, want anders heeft ze al jouw contacten.
En dan gewoon naar Play store, naar jouw account switchen en je kan alles downloaden wat jij hebt gekocht.

Kan tevens ook via de Play website als je jouw account hebt toegevoegd op haar mobiel.

Weet trouwens niet of dit tegen de policy is van Google...
Ja, alleen ontvangt ze dan geen updates op die applicaties.

En € 0,25 is geen geld voor een werkend office pakket op je mobiel.
Toch wel makkelijk als je de bijlage op je mobiel kan lezen en bewerken

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:34:
Ik gebruik Chrome en niet de standaard browser (die ik beter vind dan Chrome, mede vanwege quick controls) om de simpele reden dat SwiftKey geen woordvoorspelling heeft in de standaardbrowser. Ik weet dat het een probleem van Swiftkey is, maar zolang zij het niet oplossen, zit ik aan een andere browser vast.
Wat zijn dan die quickcontrols? Net even de standaard browser geprobeerd, maar merk in gebruik eigenlijk weinig verschil met Chrome.
En is vanaf 4.1 Chrome niet voortaan de standaard browser op Android?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Xanion schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:55:
[...]

Wat zijn dan die quickcontrols? Net even de standaard browser geprobeerd, maar merk in gebruik eigenlijk weinig verschil met Chrome.
Ik denk dat hij die ring bedoelt die je kan oproepen door aan de zijkant van je scherm naar binnen te sliden?

Afbeeldingslocatie: http://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2012/01/ICS-Browser-Plus-Android-Quick-Controls.jpg

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Verwijderd

Xanion schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:55:
[...]

Die quickcontrols zijn een keuze menu dat verschijnt als je vinger van de rand naar binnen beweegt.
Bij geavanceerder optie ergens.

Alleen zijn die quickcontrols niet makkelijk op een smartphone. Op een 10 inch tablet is dat wel makkelijk imho

Chrome is juist ideaal voor smartphones, als je 2 hyperlinks aanraakt dan zoomt die in.

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Weet iemand hoe ik de juiste covers bij de juiste mp3's te zien krijg als ik ze in Play Music afspeel? (JellyBean).
Ik heb een map met top40 nummers. Maar bij elk nummer laat hij dezelfde cover zien. Ik denk de eerste die hij vind.

Hoe fix ik dat?

Blender....

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
QuickOffice is een leuke app, zeker voor 25 cent. Wel vind ik em opvallend traag bij het scrollen door pdf's. Zelfs kleine text-only pdf'jes werken traag. Dat valt toch wat tegen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

RoD schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:31:
QuickOffice is een leuke app, zeker voor 25 cent. Wel vind ik em opvallend traag bij het scrollen door pdf's. Zelfs kleine text-only pdf'jes werken traag. Dat valt toch wat tegen.
Gratis Kingsoft Office is tot noch toe het voor mij meest complete pakket. Een van de weinige pakketten ook die bijgehouden wijzigingen en opmerkingen in docx documenten weer kan geven.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Ook het ontbreken van een zoekfunctie in .pdf vind ik jammer.

Ben wel te vrede over de word en excel document functie.

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:51:
[...]

Ja, alleen ontvangt ze dan geen updates op die applicaties.

[...]
Jawel, juist wel, alléén niet als je dat account weer verwijderd na de installatie van een gekochte app.

en sommige apps freezen/disablen zichzelf als ze niet kunnen checken of ze gekocht zijn >:)

the older I get, the better I was...

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb hem draaien op mijn Asus Infinity TF700, daar kan QuickOffice beslist niet traag vinden met het scrollen door pdf's....

Cogitationis poenam nemo patitur

• agoNITE
Andre21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:23:
Weet iemand hoe ik de juiste covers bij de juiste mp3's te zien krijg als ik ze in Play Music afspeel? (JellyBean).
Ik heb een map met top40 nummers. Maar bij elk nummer laat hij dezelfde cover zien. Ik denk de eerste die hij vind.

Hoe fix ik dat?
Ik gebruik zelf altijd Album Art Grabber, maar de covers die deze ophaalt zijn om de 1 of andere reden niet in Play Music te zien.

• renskoenraadt
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Beste mede-tweakers,

Misschien is deze vraag al gesteld, maar om nu 17 delen van een topic door te gaan lezen werd me iets te gek :p

Mijn vraag is of dat het mogelijk is om uit je gmail account (play-account) apps te verwijderen die je ooit op een Android device hebt geinstalleerd maar 'te licht' hebt bevonden? En of dat het in dat kader ook mogelijk is devices te verwijderen waarop je ooit je account geinstalleerd hebt? Ik werk nl. in een telecomwinkel en heb daar ooit op de winkeltablet even mijn account gezet (met wachtwoord uiteraard!) om wat apps te installeren als voorbeeld voor klanten en personeel.

Ik heb al via mijn Gmail-account op een laptop bekeken of dat dit gaat (bij het tabblad 'Play'), maar daar kan ik alleen apps (her)installeren en dus niet 'verwijderen' alsof ik deze nooit geinstalleerd heb gehad. En ik kan ook geen devices verwijderen, wat ik voor het overzicht e.d. wel graag zou willen.

Wie-o-wie kan mij hierin helpen?

Groet,

Rens

• Rubman
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wow dubbelpost excuses moi

[ Voor 95% gewijzigd door Rubman op 27-09-2012 12:51 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Rubman
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

DNA_Saint schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:04:
Je moet dus wel WhatsApp uninstallen om het te laten werken?

Maar wat is het grote pluspunt t.o.v. whatsapp, anders dan dat je de kleurtjes aan kan passen?
Zijn er meer features?

Enige echte feature die ik handig vind, en die ik zo even snel zie, is dat de contacten foto's hebben.
Als je problemen hebt met het niet tonen van foto's in Whatsapp kan dit liggen aan Facebook (als je die foto's gebruikt) ik gebruik hier photo unlocker voor (wel root vereist)
https://www.dropbox.com/s/xo15ld4txroxgbu/photounlocker.apk

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• agoNITE
renskoenraadt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:43:
Beste mede-tweakers,

Misschien is deze vraag al gesteld, maar om nu 17 delen van een topic door te gaan lezen werd me iets te gek :p

Mijn vraag is of dat het mogelijk is om uit je gmail account (play-account) apps te verwijderen die je ooit op een Android device hebt geinstalleerd maar 'te licht' hebt bevonden? En of dat het in dat kader ook mogelijk is devices te verwijderen waarop je ooit je account geinstalleerd hebt? Ik werk nl. in een telecomwinkel en heb daar ooit op de winkeltablet even mijn account gezet (met wachtwoord uiteraard!) om wat apps te installeren als voorbeeld voor klanten en personeel.

Ik heb al via mijn Gmail-account op een laptop bekeken of dat dit gaat (bij het tabblad 'Play'), maar daar kan ik alleen apps (her)installeren en dus niet 'verwijderen' alsof ik deze nooit geinstalleerd heb gehad. En ik kan ook geen devices verwijderen, wat ik voor het overzicht e.d. wel graag zou willen.

Wie-o-wie kan mij hierin helpen?

Groet,

Rens
Heb die vraag ooit eens voorgelegd aan het Google Play team, kreeg toen de melding dat dit niet te verwijderen is. Exacte reden weet ik niet meer, maar het kwam er op neer dat gebruikers het makkelijk vinden ongeïnstalleerde apps toch nog in een overzicht te hebben.

Vind het zelf nogal rommelig lijken als ik bij mijn apps kijk :'(

• renskoenraadt
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

agoNITE schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:52:
[...]

Heb die vraag ooit eens voorgelegd aan het Google Play team, kreeg toen de melding dat dit niet te verwijderen is. Exacte reden weet ik niet meer, maar het kwam er op neer dat gebruikers het makkelijk vinden ongeïnstalleerde apps toch nog in een overzicht te hebben.

Vind het zelf nogal rommelig lijken als ik bij mijn apps kijk :'(
Really? Dat is wel een slechte reden zeg, natuurlijk is dit wel te doen...

En ik kan me niet voorstellen dat gebruikers dit makkelijk vinden. Mocht dit wel zo zijn, dan kunnen die mensen toch lekker die apps laten staan (sterker nog, ik denk dat zij er niet eens weet van hebben dat je via Gmail achter je laptop de Play-store kunt benaderen).

Ik vind het dus ook nogal rommelig en zo kan je tenminste gemakkelijk je apps automatisch laten installeren als je weer een nieuw device krijgt (duik je voordat je je account toevoegt even achter je laptop om de boel even te ordenen, zou je zeggen).

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

agoNITE schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik zelf altijd Album Art Grabber, maar de covers die deze ophaalt zijn om de 1 of andere reden niet in Play Music te zien.
Nee en dat is nou juist wat ik wel wil. Play Music laat bij mij maar 1 cover zien voor alle songs. Telkens dezelfde dus..

Blender....

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Pfff ik denk dat het druk is met de actie. Ik heb rond 23:00 gister Tasks gekocht samen met dat office programma (beide €0.25 (in USA uiteraard maar $0.25 grmbl :( )) Ondertussen staat het office pakketje van 15MB er allang op, maar met Tasks is er niks verschenen op m'n mobiel en ook nog niks zichtbaar in m'n google account.
Ik heb wel een bevestigingsmailtje gekregen, en als ik 'm probeer opnieuw aan te schaffen krijg ik een error.

Wel jammer dat het installeren nu dus langer duurt, maar goed voor zo weinig geld kan je niet te hard klagen.

Ik hoop inderdaad ook dat er niet al te veel games komen de volgende dagen. Deze vind ik niet zo interessant op relatief kleine schermen (inclusief tablets)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

rockhopper schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:24:
Pfff ik denk dat het druk is met de actie. Ik heb rond 23:00 gister Tasks gekocht samen met dat office programma (beide €0.25 (in USA uiteraard maar $0.25 grmbl :( )) Ondertussen staat het office pakketje van 15MB er allang op, maar met Tasks is er niks verschenen op m'n mobiel en ook nog niks zichtbaar in m'n google account.
Ik heb wel een bevestigingsmailtje gekregen, en als ik 'm probeer opnieuw aan te schaffen krijg ik een error.

Wel jammer dat het installeren nu dus langer duurt, maar goed voor zo weinig geld kan je niet te hard klagen.

Ik hoop inderdaad ook dat er niet al te veel games komen de volgende dagen. Deze vind ik niet zo interessant op relatief kleine schermen (inclusief tablets)
Deze app doet het zelfde als Tasks, is ook holo light en dark gethemed en is gratis ;)

• BeArt
  • Laatst online: 16:46
rockhopper schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:24:
Ik heb vanmiddag (iets na 12u) Tasks ook gekocht, de download en installatie begon vrijwel onmiddellijk, dus het lijkt me dat er bij jou iets anders mis gaat.

• pven
  • Niet online
renskoenraadt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:08:
[...]

Eens. Als ze nou weer eens iets maakten waarmee je alleen gekochte apps kunt zien dan vind ik dat wel logisch, maar daar moet je dan weer Play Legacy voor installeren. :/

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:26:
[...]
Deze app doet het zelfde als Tasks, is ook holo light en dark gethemed en is gratis ;)
Bedankt, maar ik heb al betaalt :P Als het blijft mislukken met tasks geef ik die ook een poging. Heb alleen geen zin om 3 of 4 apps met dezelfde functie op m'n mobiel te hebben.

Ik ga er vanuit dat het er binnen 24 uur wel opstaat, anders moet ik maar eens uitzoeken hoe ik het erop ga krijgen.....

• pven
  • Niet online
In het ballontje op https://play.google.com/store staan ook nog Google Play: Where's My Perry?, Google Play: Paper Camera en nog eentje die ik niet herken. Ik gok dat die dus ook nog voor 25 cent voorbij gaan komen. :)

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zAjmzZbcsw3Yd1evPiyjWuBN/full.jpg

Dat bovenste icoontje herken ik niet.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 27-09-2012 13:33 ]

• agoNITE
renskoenraadt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:08:
[...]

En ik kan me niet voorstellen dat gebruikers dit makkelijk vinden. Mocht dit wel zo zijn, dan kunnen die mensen toch lekker die apps laten staan (sterker nog, ik denk dat zij er niet eens weet van hebben dat je via Gmail achter je laptop de Play-store kunt benaderen).

Ik vind het dus ook nogal rommelig en zo kan je tenminste gemakkelijk je apps automatisch laten installeren als je weer een nieuw device krijgt (duik je voordat je je account toevoegt even achter je laptop om de boel even te ordenen, zou je zeggen).
pven schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:30:
[...]

Eens. Als ze nou weer eens iets maakten waarmee je alleen gekochte apps kunt zien dan vind ik dat wel logisch, maar daar moet je dan weer Play Legacy voor installeren. :/
Eens, kan helaas het bericht niet meer vinden. Ik had ook zoiets van 'het is alles behalve handig'. Desnoods maken ze een tabblad met gekochte apps, geïnstalleerde apps en één met onlangs verwijderde apps (overzicht van een maand terug ofzo).

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

pven schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:32:
In het ballontje op https://play.google.com/store staan ook nog Google Play: Where's My Perry?, Google Play: Paper Camera en nog eentje die ik niet herken. Ik gok dat die dus ook nog voor 25 cent voorbij gaan komen. :)

Deze dus:
[afbeelding]

Ik heb hele andere apps in de 'promo' staan. Misschien toch een random generator aan het werk?

Viel me ook op, bovenste icoontje is Flick Golf of Flick Soccer ofzo Google Play: Flick Nations Rugby it is :)

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 27-09-2012 13:39 ]

• pven
  • Niet online
rockhopper schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:34:
[...]

Ik heb hele andere apps in de 'promo' staan. Misschien toch een random generator aan het werk?
Even getest: op verschillende laptops krijg ik dezelfde ballon te zien.

• BeArt
  • Laatst online: 16:46
pven schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:32:

Deze dus:
[afbeelding]

Die bovenste is Flick Soccer , momenteel nog 0,79€ te laat en nog fout ook |:(

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BeArt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:47:
[...]

Die bovenste is Flick Soccer , momenteel nog 0,79€ te laat en nog fout ook |:(
Volgens mij had ik die voor 0,10 euro bij de vorige actie. Niet zo spannend IMHO, Flick Golf vind ik leuker.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Echtniet
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-04 17:47
Werkt je daarmee op een tablet of je telefoon. Is bij gebruikers ook wel verschillend, miss met betere specs in je tel of tablet dat het wel sneller werkt. >:)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

pven schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:42:
[...]

Even getest: op verschillende laptops krijg ik dezelfde ballon te zien.
Ah sorry ik heb je geloof ik verkeerd begrepen. Het plaatje van de 'ballons' op de ad van de 75% korting is inderdaad wel hetzelfde. Ik begreep in eerste instantie dat je ads NAAST de 75% korting aankondiging bedoelde. My bad 8)7

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.