Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.144 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm is dat 25$ krijgen wel helemaal legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:53:
Hmm is dat 25$ krijgen wel helemaal legaal?
Kan je beter in dat topic vragen, gaat niet echt over apps. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:20
Samsung heeft in zijn laagje bovenop ICE een brightness slider in notification center. Bestaat er een app die hetzelfde doet? Ik mis het op mijn Nexus 7 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48

HaTe

haat niet

Jasper schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:09:
Samsung heeft in zijn laagje bovenop ICE een brightness slider in notification center. Bestaat er een app die hetzelfde doet? Ik mis het op mijn Nexus 7 namelijk.
Voor zover ik weet niet, maar je kan er altijd een custom ROM opzetten die het wel heeft. Ik denk dat het met CyanogenMod wel kan.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:59:
[...]

Voor zover ik weet niet, maar je kan er altijd een custom ROM opzetten die het wel heeft. Ik denk dat het met CyanogenMod wel kan.
Hij kan er MIUI opzetten, dat werkt en heeft alles erop. Zelfs CM heeft geen slider. Alleen maar een toggle met niveau's. Tenzij je er een custom iets weer voor vind in de custom rom :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:37
Aokp roms hebben deze optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb een appje =>Set Brightness <==werkt naar behoren, zo te downloaden uit Google Play.
werkt met slider en percentage knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
ik heb al veel gratis compas apps geprobeerd; vond er nog geen één die echt goed functioneerde
wie heeft een aanbeveling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Misschien zijn het niet de apps maar jouw magnetische sensor die niet goed werkt/gekalibreerd is.

Kalibreer hem eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
met een 8 baan beweging gecalibreerd; mocht niet baten..maar kan zijn dat mijn magnetische sensor inderdaad niet functioneert..bij Google Maps doet hij het anders redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 17:54
SwiftKey 3 net zelf gekocht, is in de aanbieding voor 0,69€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ted038 schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:43:
SwiftKey 3 net zelf gekocht, is in de aanbieding voor 0,69€
Dank voor de tip! Eigenlijk heb ik Swype altijd sneller gevonden, maar toch maar gekocht, voor zo weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Dank heren voor de suggesties voor de brightness slider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Jasper schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:09:
Je zou ook eens kunnen kijken naar Google Play: Power Toggles (geen root nodig), die heeft o.a. ook een brightness slider.
Je krijgt (als je het aan zet) in je notificatiescherm de power toggels die je wilt (kun je zelf selecteren)

Power toggle 1

Als ik op het "zonnetje" tap krijg ik de slider voor brightness.

Brightness slider

Voor audio is er ook nog een slider aanwezig.

Power toggle

Dat is toch wel een van mijn handigste must-have apps :)

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2012 09:25 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bedankt, die power toggles ziet er wel als handig uit. Overigens heb ik bij de end-of-summer sales ook die swiftkey 3 aangeschaft voor €0,69 en het werkt wel fijn moet ik zeggen. Voor een bedrag onder de euro aanrader

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb Swiftkey ooit voor de volle prijs aangeschaft, maar heb er geen centje spijt van, ik vind het een heerlijk toetsenbord :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:49

Vis

anandus schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:42:
Ik heb Swiftkey ooit voor de volle prijs aangeschaft, maar heb er geen centje spijt van, ik vind het een heerlijk toetsenbord :)
Ik had de trial een paar maanden geleden eens geprobeerd op mijn Galaxy Nexus, alleen al na een paar dagen eraf gegooid omdat ie ongelooflijk lag veroorzaakte onder het typen... verschrikkelijk.
Misschien dat ie nu met Jelly Bean wel soepeler en smooth werkt, weet ik niet.

Ook vond ik de toetsen dichter op elkaar zitten dan de stock toetsenbord op de Nexus, dus was er niet zo tevreden over.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet hoe het op een tablet is, maar op mijn telefoon (Desire HD) werkt het heerlijk, lagloos en, vind ik, is de toetsenverdeling fijner dan stock (2.x/ICS).

Maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Moet ook zeggen dat op mijn GT-I9100 dat de "externe" gedownloade toetsenborden vaak last hebben van lag (o.a. Swype Betá, is een betá, ik weet het.. maar Swifkey (trial) ook) en dat de "ingebouwde" (standaard Swype en Android toetsenbord) perfect werken. En deze "lag" is ontstaan sinds ik Ice Cream Sandwich gebruik (Stock en CM9).. nu kan ik leven met de Swype Betá lag, omdat de toetsen indeling beter is dan de oude / standaard Swype beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Laatst online: 24-03 22:59
Een tip voor total war fans

https://play.google.com/s...tLnNlZ2EudHdic2hvZ3VuIl0.

Ik heb het nu al een dagje gespeeld, en ik vind het best wel een goed spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Kan ik dat vergelijken met een soort van Age of Empires voor de smartphone, maar dan met ninja's en samoerai's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
janvanduschoten schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:24:
[...]

Je zou ook eens kunnen kijken naar Google Play: Power Toggles (geen root nodig), die heeft o.a. ook een brightness slider.
Je krijgt (als je het aan zet) in je notificatiescherm de power toggels die je wilt (kun je zelf selecteren)
Thanks, ideaal! Precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Laatst online: 24-03 22:59
Satom schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:07:
Kan ik dat vergelijken met een soort van Age of Empires voor de smartphone, maar dan met ninja's en samoerai's?
Bekijk anders deze review eens
http://www.gamekings.tv/videos/review-total-war-battles/

Nou moet ik wel zeggen dat de android versie (van de iOS versie weet ik het niet) wel een skirmish mode heeft, en ik vind het wel een leuke game om te spelen

[ Voor 19% gewijzigd door TiberiusJD op 11-09-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

TiberiusJD schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:40:
[...]

Bekijk anders deze review eens
http://www.gamekings.tv/videos/review-total-war-battles/

Nou moet ik wel zeggen dat de android versie (van de iOS versie weet ik het niet) wel een skirmish mode heeft, en ik vind het wel een leuke game om te spelen
Bedankt! Het spel interesseert mij wel, denk dat ik maar eens even mijn prepaid creditcard moet gaan bijwerken en ook maar eens het spel ga proberen.

Alleen ben ik bang dat ie mijn batterij (het spel) wel snel leeg zal trekken, waardoor het weer minder aantrekkelijk is.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Welke app gebruiken jullie om een .pls af te spelen? Op de pc gebruikt ik altijd vlc, maar in de android app moet je steeds een link naar de .pls (op een website) kopiëren, welke hij niet eens wil onthouden na opnieuw starten... Ik ben dus op zoek naar een goede plater die .pls kan spelen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vlc voor android?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Real player. Ik geef toe, klinkt eng naar aanleiding van de PC versie, maar krijgt redelijk goede reviews.

Edit: weet iemand of en wanneer de Nederlandse voetbalclubs via Google Now te volgen zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door Taigu op 12-09-2012 00:27 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

Ik zoek een power management app waar ik profielen kan instellen en gemakkelijk kan selecteren.
Voorbeelden:

Profiel 1)standby WIFI/2G/3G UIT
Profiel 2)indoor WIFI aan 2/3 G uit
Profiel 3)outdoor 3G aan wifi uit.

En nog wat andere instellinge zoals brightness, running apps etc.
Ik kon wel wat power saving apps vinden maar daar kon ik dan weer geen profielen maken en had ik efficient alleen power saving aan of uit.

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Keuze zat, maar ik denk dat je niet specifiek op een power saving app moet zoeken. Met een 'automatiserings' app zoals Google Play: Tasker of Llama Google Play: Llama - Location Profiles kan dit ook heel goed.

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
janvanduschoten schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:24:
[...]

[..]

Dat is toch wel een van mijn handigste must-have apps :)
Hmm. Laat ik deze app dan maar eens bekijken, of het een beetje aan mijn verwachtingen voldoet.

Door dit topic heb ik MissedIt ook gekocht. In het begin was het goed klooien om het te configureren zoals ik zelf wil, maar ben er nu superblij mee.

http://specs.tweak.to/5253

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Ben toch wat minder tevreden over power toggles. Sommige toggles schakelen de betreffende functie daadwerkelijk in of uit, maar anderen (zoals nfc en gps) werken niet direct en brengen me naar het bestreffende instellingenmenu..

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Dat ligt niet aan Power Toggles, dat ligt aan je Androidversie ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Maardiweb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:42:
Ben toch wat minder tevreden over power toggles. Sommige toggles schakelen de betreffende functie daadwerkelijk in of uit, maar anderen (zoals nfc en gps) werken niet direct en brengen me naar het bestreffende instellingenmenu..
Alleen systeem applicaties kunnen dat automatisch schakelen, voor market applicaties heb je dus root nodig. Dat is een beperking die bewust in Android gemaakt is.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
JoetjeF schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:44:
[...]

Alleen systeem applicaties kunnen dat automatisch schakelen, voor market applicaties heb je dus root nodig. Dat is een beperking die bewust in Android gemaakt is.
Jep, vroegah (lees: Android 2.1) kon dit wel. Hier kon GPS nog getoggeled worden, maar om te voorkomen dat apps dit gingen misbruiken heeft google dit uitgeschakeld. Tenzij je root hebt ga je dus niet iets beters vinden.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand voor Android toestellen leuke games/apps die in combinatie met een Samsung Smart TV je bv samen (meerdere toestellen) draadloos over WiFi laten gamen op de TV?

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Heeft iemand voor mij savegames voor de volgende games?

Where's my water
Cut the rope (beide)

Ik ben deze een keer kwijt geraakt met het per ongeluk formateren van mijn sd-kaart. Ik heb alleen geen zin om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48

HaTe

haat niet

https://dl.dropbox.com/u/21558454/TitaniumBackup.zip

Van mijn Titanium Backup. Ik heb de apps zelf er uitgelaten (dus ik deel hier niet de apps)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Orian
  • Niet online
Die kan dus helaas geen .pls openen (het is mij iig niet gelukt) van de sd kaart. Alleen via een link, die je bij elke restart weer opnieuw moet toevoegen. Maar bedankt voor de tip!
Taigu schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:41:
Real player. Ik geef toe, klinkt eng naar aanleiding van de PC versie, maar krijgt redelijk goede reviews.

Edit: weet iemand of en wanneer de Nederlandse voetbalclubs via Google Now te volgen zijn?
Bedankt, zal me daar eens in verdiepen. Pc versie ben ik geen fan van, maar wellicht dat deze beter is.

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Het is geen "post je verzoek" topic.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 13-09-2012 08:44 ]

• Maardiweb
Cyleo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:13:
[...]

Jep, vroegah (lees: Android 2.1) kon dit wel. Hier kon GPS nog getoggeled worden, maar om te voorkomen dat apps dit gingen misbruiken heeft google dit uitgeschakeld. Tenzij je root hebt ga je dus niet iets beters vinden.
Ah vandaar. Dan moet ik die app even reinstallen als system app dus? Heb wel root namelijk.

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Maardiweb schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:14:
[...]
Ah vandaar. Dan moet ik die app even reinstallen als system app dus? Heb wel root namelijk.
Klopt, als je de .apk naar /system/app kopieerd dan heeft het in ieder geval de goede rechten, maar ik weet niet zeker of de app het dan zelf ook moet ondersteunen. Google Play: Notification Toggle ondersteunt het wel.

• Cyleo
JoetjeF schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:18:
[...]

Klopt, als je de .apk naar /system/app kopieerd dan heeft het in ieder geval de goede rechten, maar ik weet niet zeker of de app het dan zelf ook moet ondersteunen. Google Play: Notification Toggle ondersteunt het wel.
De app zelf moet het dan wel ondersteunen inderdaad. Anders spreekt hij namelijk die dingen niet aan ;) Als die app het heeft, dan moet je daarmee uit de voeten kunnen.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
JoetjeF schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:18:
[...]

Na het kopieren nog even de rechten goedzetten op de apk. 644 oftewel rw-r-r.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Is het eigenlijk mogelijk om de homescreen te veranderen op de pc?
Huisgenoot heeft een iPhone en daar kan het via iTunes.

Ik dacht dat misschien Airdroid dit kon, maar die kan alleen data beheren.
Wel een tip voor mensen die het nog niet kennen trouwens!

Huub Huub Barbatruc!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb het idee dat Whatsapp een storing heeft? Zowel op WiFi als 3G/HSDPA worden mijn berichten niet verzonden.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

topic boven je!

(maar nu niet meer :p)

Deagle in "WhatsApp voor Android"

Huub Huub Barbatruc!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DNA_Saint schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:55:
Is het eigenlijk mogelijk om de homescreen te veranderen op de pc?
Huisgenoot heeft een iPhone en daar kan het via iTunes.

Ik dacht dat misschien Airdroid dit kon, maar die kan alleen data beheren.
Wel een tip voor mensen die het nog niet kennen trouwens!
Wat wil je aan je homescreen veranderen via de pc dan?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

apps organiseren bijv.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik gebruikte daar eerder MyMobiler voor. Maar weet niet zeker of dat is wat je zoekt. Je krijgt daarmee een applicatie die in het groot je telefoon weergeeft, en waarmee je alle mogelijke functies met je muis kan gebruiken. Misschien een onderzoekje waard..

[ Voor 4% gewijzigd door Tarabass op 14-09-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik zoek een profile switcher die mijn telefoon kan switchen naar bepaalde profielen op basis van agenda items (enkel de huidige dag), wie er belt en een tijdstip.

Stel;
Situatie A: "all day calendar event" vakantie -> geen geluid indien telefoon uit groep "collega's"
Situatie B: 09:00 - 15:00 calendar event met status "afwezig" -> geen geluid indien telefoon uit groep "collega's"
Situatie C: event met status "busy" en tussen 09:00 - 17:00 -> vibreren (het beroemde "meeting" profiel)

Ik heb nu al meerdere app's geprobeerd en de meeste werken niet correct

* Setting profiles heeft rare bugs -> die herkent agenda items soms wel, soms niet. Er valt echt geen lijn in te trekken waarom wel/niet.
* Profile scheduler werkt op zich wel maar houdt zich niet aan de huidige dag (kijkt altijd verder in de agenda en dit valt niet te beperken)
* Llama lijkt te werken maar werkt niet :) (volgens de "test actions" werkt het, maar wanneer ik mezelf opbel, belt hij - terwijl het profiel in "stil" staat)

Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 20:21

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

twan1 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:12:
Ik zoek een profile switcher die mijn telefoon kan switchen naar bepaalde profielen op basis van agenda items (enkel de huidige dag), wie er belt en een tijdstip.

Stel;
Situatie A: "all day calendar event" vakantie -> geen geluid indien telefoon uit groep "collega's"
Situatie B: 09:00 - 15:00 calendar event met status "afwezig" -> geen geluid indien telefoon uit groep "collega's"
Situatie C: event met status "busy" en tussen 09:00 - 17:00 -> vibreren (het beroemde "meeting" profiel)

* Setting profiles heeft rare bugs -> die herkent agenda items soms wel, soms niet. Er valt echt geen lijn in te trekken waarom wel/niet.
* Profile scheduler werkt op zich wel maar houdt zich niet aan de huidige dag (kijkt altijd verder in de agenda en dit valt niet te beperken)
* Llama lijkt te werken maar werkt niet :) (volgens de "test actions" werkt het, maar wanneer ik mezelf opbel, belt hij - terwijl het profiel in "stil" staat)

Iemand ervaringen?
Wellicht met Tasker? Je kan wel iets met Calendar-entries doen in Tasker, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee en weet niet precies wat-ie allemaal kan. Check de handleiding of het forum eens op http://tasker.dinglisch.net/

Rail Away!

Verwijderd

twan1 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:12:

Stel;

Iemand ervaringen?
Llama werkt bij mij perfect.
Moet alleen zorgen dat alle mogelijke gsm masten op je huidige locatie aan je betreffende profiel hangen. (zijn er vaak maar dan je denkt)
Zorg dat je op de desbetreffende locatie rondloopt terwijl hij aan het leren is

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal reacties zijn verwijderd. Het verspreiden van met copyright beschermd materiaal is niet toegestaan.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Henk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:35:
Mijns inziens, maar gelukkig voor tweaker2010 ben ik geen mod, mag dit NIET. Er is een betaalde app, en een gratis app, met de gratis app en een adblocker stoot je de dev brood uit de mond. Of je nu de betaalde app cracked, of de gratis app adblocked, het komt eigenlijk op precies hetzelfde neer.

Verder is het de ideale manier om een goed gratis ecosysteem om het leven te helpen, bravo! :/
Hoe kom je erbij dat ik een adblocker gebruik? Ik gebruik de Free versie dus met advertenties! 8)7

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
tweaker2010 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:36:
[...]

Hoe kom je erbij dat ik een adblocker gebruik? Ik gebruik de Free versie dus met advertenties! 8)7
Nee, je vraagt om een vorige versie. Als een dev dingen doet die jij niet wilt, moet je niet op rare manieren zijn huidige ads gaan blocken, wat je imho met vorige versies bewust opzoeken en installeren ook doet. Je moet een negatieve review achterlaten over zijn crappy ads, de app deinstalleren, en wachten tot de dev zijn app aanpast (of niet ;) ).

Toegegeven, ik heb het wel verkeerd gelezen, dacht dat het de zoveelste adblocker discussie was, maar dat maakt het punt niet minder waar ;)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Henk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:40:
[...]

Nee, je vraagt om een vorige versie. Als een dev dingen doet die jij niet wilt, moet je niet op rare manieren zijn huidige ads gaan blocken, wat je imho met vorige versies bewust opzoeken en installeren ook doet. Je moet een negatieve review achterlaten over zijn crappy ads, de app deinstalleren, en wachten tot de dev zijn app aanpast (of niet ;) ).

Toegegeven, ik heb het wel verkeerd gelezen, dacht dat het de zoveelste adblocker discussie was, maar dat maakt het punt niet minder waar ;)
Ben ik niet met je eens. Als een dev zijn app wijzigt waardoor jij de app niet meer zou gebruiken, staat niets je in de weg om een vorige versie te (blijven) gebruiken. Je hebt in de store immers altijd de optie om niet te updaten.

Juist om dit soort situaties te voorkomen maak ik altijd even een backup van de apk's voordat ze geupdate worden. Behalve met de bekende(re) backup tools, kunnen de betere file browsers (ES file explorer bijvoorbeeld) dit ook . Terugzetten is dan simpelweg de apk uit de backup folder selecteren en hij overschrijft netjes de nieuwere versie. Vervolgens vink je de automatische updates in de store uit.

@modbreak:
Ik heb toch echt gelinkt naar de versie die volgens Google het beste matcht met 'free'.

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 20-09-2012 09:44 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:43:
[...]
Juist om dit soort situaties te voorkomen maak ik altijd even een backup van de apk's voordat ze geupdate worden. Behalve met de bekende(re) backup tools, kunnen de betere file browsers (ES file explorer bijvoorbeeld) dit ook . Terugzetten is dan simpelweg de apk uit de backup folder selecteren en hij overschrijft netjes de nieuwere versie. Vervolgens vink je de automatische updates in de store uit.
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik gebruik Android Assistant met App Backup & Restore, maar had juist van deze app geen backup gemaakt, dus vandaar dat ik even omhoog zat. Ik heb inmiddels de vorige versie weer terug dus het probleem is opgelost. Nogmaals: het was mij niet om de betaalde versie te doen. :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat adblockers betreft is Google kennelijk van mening dat het geen probleem is. Ze staan immers gewoon in de Play Store.

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik kan bepalen welke apps mobiele data mogen gebruiken bij roaming en welke niet. Bestaat zo iets want krijg het niet gevonden?

Ik wil namelijk dat Google Navigation gewoon data mag verstoken, ook als er geroamed wordt. Maar alle andere apps niet op roaming.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Xanion schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:11:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik kan bepalen welke apps mobiele data mogen gebruiken bij roaming en welke niet. Bestaat zo iets want krijg het niet gevonden?

Ik wil namelijk dat Google Navigation gewoon data mag verstoken, ook als er geroamed wordt. Maar alle andere apps niet op roaming.
Met de nieuwe versie van Apndroid kun je oa zien welke apps mobiele data gebuiken en deze kun je uitschakelen. Ik weet alleen niet of je dat steeds opnieuw moet instellen of dat de app dit onthoudt...

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:54:
Wat adblockers betreft is Google kennelijk van mening dat het geen probleem is. Ze staan immers gewoon in de Play Store.
Dit, plus sommige apps kán je niet eens kopen maar hebben alleen een crappy adware versie. "Dan moet je die app maar helemaal niet gebruiken hè!", ik weet het. Maar bied gewoon de optie om van die onzin af te zijn, klaar.

Nickname does not reflect reality

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Xanion schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:11:

Droidwall, wel root vereist.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Blijf toch met deze vraag zitten: Mis eigenlijk maar 1 ding ivm mn iphone.
meerdere notificaties. Als ik nu 1 whatappje krijg zie ik t bericht in mn notifications center. Als ik er 2 krijg zie je aalleen nog maar '2 nieuwe berichten'. Op de iphone zie je meerdere berichten van dezelfde afzender (whatsapp). Is hier een appje voor? Moet android vast kunnen

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Brad Pitt
Flipm0de schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:33:
Is hier een appje voor? Moet android vast kunnen
Nope. Wachten tot het wordt geïmplementeerd.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Android 4.1 ondersteund dat.
Al maakt whatsapp er nog geen gebruik van.
Maar bijvoorbeeld gmail en smsjes wel

• Maardiweb
Is dit vergelijkbaar met LBE Privacy guard? Die werkt namelijk niet op Jelly Bean, maar deze is ook voor het laatst bijgewerkt in december vorig jaar.. :/

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
TripleQ schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:34:
Android 4.1 ondersteund dat.
Al maakt whatsapp er nog geen gebruik van.
Maar bijvoorbeeld gmail en smsjes wel
Het is voor mij al een tijdje terug, dat ik voor Android heb gedeveloped. Voor zover ik mij herinner heeft dat altijd in Android gezeten, een applicatie kan altijd meerdere notifications showen. Dit gebeurt op basis van een unieke ID. Het is denk ik meer dat je standaard niet superveel ruimte hebt voor notifications en wil je niet teveel notifications per app hebben.
PS: Even gecheckt. Met de API kan dit gewoon.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het is toch echt nieuw in JB dat je wat meer informatie kwijt kan in een notificatie.
Bijvoorbeeld de eerste paar regels van een email/sms. Of als er meerdere ongelezen mails zijn, dat je de subjects van alle ongelezen mails te zien krijgt.

zie:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2012/07/wm_2012-07-01-13.38.32_thumb.png
Ik dacht dat Flipm0de dat bedoelde. Dat je dus 2 namen in je notificatie ziet, van de twee personen die je een whatsapp bericht heeft gestuurd.

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Werkt helaas niet op ICS of hoger.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:29

Yucko

One clown to rule them all !

Hey dank je wel! Ik was er inderdaad al achter dat droidwall niet meer werkte onder ICS. Net even geprobeerd en het werkt perfect!

Stelt op zich niet veel voor;
1) open droidwall
2) druk op de menu knop
3) selecteer "Meer"
4) selecteer "Set custom script"
5) in het bovenste vak de volgende 2 regels neerplempen:
$IPTABLES -D OUTPUT -j droidwall
$IPTABLES -I OUTPUT 2 -j droidwall
6) druk op OK

en voila
met de hulp van google translate :P

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Cyleo
TripleQ schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:10:
Het is toch echt nieuw in JB dat je wat meer informatie kwijt kan in een notificatie.
Bijvoorbeeld de eerste paar regels van een email/sms. Of als er meerdere ongelezen mails zijn, dat je de subjects van alle ongelezen mails te zien krijgt.

zie:
[afbeelding]
Ik dacht dat Flipm0de dat bedoelde. Dat je dus 2 namen in je notificatie ziet, van de twee personen die je een whatsapp bericht heeft gestuurd.
Whatsapp is sowieso zwaar irritant mbt zich aan de android standaarden houden. Terugknop werkt niet zoals het zou moeten, geen menu knop in de app, belachelijke interface, op het icoontje drukken doet niets.

• agoNITE
Cyleo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:35:
[...]

Whatsapp is sowieso zwaar irritant mbt zich aan de android standaarden houden. Terugknop werkt niet zoals het zou moeten, geen menu knop in de app, belachelijke interface, op het icoontje drukken doet niets.
+1. Interface kan IMO echt niet meer tegenwoordig.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

agoNITE schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:38:
[...]

+1. Interface kan IMO echt niet meer tegenwoordig.
Al zeker een jaar niet meer. Ontworpen met de standaard van Android 2.1.

Het ergste is dat mensen niet snappen dat ik het programma niet gebruik eigenlijk omdat ik het zo ontzettend lelijk vind.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• timovd
  • Laatst online: 22:34

timovd

Voorsprong door techniek

Maps is nu ook geüpdate. Twee keer tappen en vast houden en je kunt in en uitzoomen met één vinger.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Klopt, t'is jammer dat de Latitude snelkoppeling en widget zijn verdwenen ;(

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• agoNITE
Touchdomex schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:50:
[...]

Al zeker een jaar niet meer. Ontworpen met de standaard van Android 2.1.

Het ergste is dat mensen niet snappen dat ik het programma niet gebruik eigenlijk omdat ik het zo ontzettend lelijk vind.
Hahaha. Het is dat ik het regelmatig gebruik, maar als ik een app lelijk vind sla ik ze ook vaak over :p

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jullie klinken als iPhone gebruikers :P

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Smultie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:30:
Jullie klinken als iPhone gebruikers :P
Dat is juist het probleem. De app lijkt teveel op die van de iPhone :+

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Zijn er echt geen andere mogelijkheden dan een credit card om aan betaalde apps uit de Google Store te komen?

...

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

timovd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:58:
Maps is nu ook geüpdate. Twee keer tappen en vast houden en je kunt in en uitzoomen met één vinger.
Hoe gaat Maps eigenlijk om met offline kaarten? Ik heb de kaart van Amsterdam op mijn telefoon gedownload. Maar als ik nou door de stad navigeer, met 3G ingeschakeld, gebruikt Maps dan de offline kaart of de online kaart?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Brad Pitt
Touchdomex schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:38:
Dat is juist het probleem. De app lijkt teveel op die van de iPhone :+
Met Whatsapp Plus kan je de look een beetje aanpassen naar wens qua indeling/kleurtjes en zo.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2012-09-20-15-42-46.png

Let niet op de inhoud :) Nu zal dit ook niet ieders smaak zijn, maar goed, is dus aanpasbaar hè ;)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

F#ck, je bent me voor. Ik heb net mn screenshot aan zitten passen :P

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/20f5gly.png

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Staat het op XDA want ik kan het niet vinden in de play store....

• agoNITE
Touchdomex schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:53:
Staat het op XDA want ik kan het niet vinden in de play store....
XDA inderdaad. Heb het een paar keer een kans gegeven, maar ik vind het niks.
Vind het trouwens ook jammer dat daar een 3rd party versie van WhatsApp voor nodig is, zie liever een versie van WhatsApp zelf.

• traaymakers
  • Laatst online: 19-09 10:39
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1624514 hier volgens mij, werkt alles net zo goed (of slecht) als officiële versie?

• Yucko

Yucko

WhatsApp PLUS is inderdaad een juweeltje :) Jammer dat de ontwikkeling op dit moment even stil ligt omdat de telefoon van de ontwikkelaar gejat is.

@DNA_Saint hieronder:
• gebruikte kleuren + transparantie in je mainscherm, chatscherm, en contactenscherm
• grootte van de foto in je maincherm, chatscherm en contactenscherm
• vorm van je 'bubble' in je chatscherm
• uitlijning van de tekst
• HoLo verzend knop

Deze vervangt inderdaad de standaard WhatsApp die je dus zult moeten verwijderen.
Doordat de ontwikkeling al een paar weken stil ligt en er een update aan de WA server geweest is zul je wel eerst je telefoonnummer moeten registreren met de normale WA. Daarna deze verwijderen en dan pas de WA+ erop zetten.

En volgens mij hebben de contacten in de standaard WA ook foto's ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Yucko op 20-09-2012 16:17 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Je moet dus wel WhatsApp uninstallen om het te laten werken?

Maar wat is het grote pluspunt t.o.v. whatsapp, anders dan dat je de kleurtjes aan kan passen?
Zijn er meer features?

Enige echte feature die ik handig vind, en die ik zo even snel zie, is dat de contacten foto's hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door DNA_Saint op 20-09-2012 16:05 ]

Huub Huub Barbatruc!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:49:
F#ck, je bent me voor. Ik heb net mn screenshot aan zitten passen :P

[afbeelding]
Welke app zorgt voor de batterij percentage in je screenshot?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Een custom rom gok ik

Strava

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Op die plek wel, maar ik gebruik gewoon een app om het links te laten zien.

ik gebruik:

Google Play: Battery Indicator#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5kYXJzaGFuY29tcHV0aW5nLkJhdHRlcnlJbmRpY2F0b3IiXQ..

maar meer:
https://play.google.com/s...=battery+indicator&c=apps

[ Voor 7% gewijzigd door DNA_Saint op 20-09-2012 16:47 ]

Huub Huub Barbatruc!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:23
Obiter dictum schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:43:
[...]

Hoe gaat Maps eigenlijk om met offline kaarten? Ik heb de kaart van Amsterdam op mijn telefoon gedownload. Maar als ik nou door de stad navigeer, met 3G ingeschakeld, gebruikt Maps dan de offline kaart of de online kaart?
Als internet aanstaat werk ie online dacht ik. Om offline te werken moet je even verbinden, bestemming opzoeken en offline gaan.

• superiscch
timovd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:58:
Je kunt ook de map draaien als je 1 vinger vasthoudt en de andere heen en weer beweegt (dus wel zonder het dubbeltikken). Of heb ik daar vroeger over gekeken :)

• traaymakers
  • Laatst online: 19-09 10:39
Overheen gekeken, ik gebruik nog de versie die meegeleverd wordt met de HTC Wildfire S, ik update niet vanwege ruimtegebrek, binnenkort maar eens een custom rom installeren.

Wat betreft Whatsapp houd ik het nog wel even zo, ik stoor me er niet zo aan.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

siknu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:10:
[...]

Welke app zorgt voor de batterij percentage in je screenshot?
Klopt. Ik draai een custom Sammy ROM. De battery icons heb ik overigens wel zelf gemaakt (als in: een icon set van Jkay als uitgangspunt genomen en die aangepast zodat ze ook op een niet-Jkay framework werken.) Ik heb ze overigens ook zonder percentage.
Yucko schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:57:
@DNA_Saint hieronder:
• gebruikte kleuren + transparantie in je mainscherm, chatscherm, en contactenscherm
• grootte van de foto in je maincherm, chatscherm en contactenscherm
• vorm van je 'bubble' in je chatscherm
• uitlijning van de tekst
• HoLo verzend knop
  • aangepaste statusbar icons, verschillende groottes en verschillende kleuren ;)
  • Tekst uitlijning kan je zelf instellen
  • als je contact geen foto heeft staat er nu een acceptabel 'persoon' icon

[ Voor 34% gewijzigd door AllSeeyinEye op 20-09-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 22:34

timovd

Voorsprong door techniek

@Glashio, idd snelkoppelingen moet je opnieuw toevoegen.
Obiter dictum schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:43:
[...]

Voor het navigeren heb je sowieso een dataverbinding nodig.

Facebook app:
Facebook is ook geüpdate. Er zijn nu twee widgets met een identieke naam; erg verwarrend. De onderste zijn alleen de drie knoppen status, photo en check in. De bovenste heb ik standaard op een homescreen staan. Regelmatig is deze leeg en krijg ik FB niet gestart als ik op het pictogram van de widget druk.

Edit: Correct @ hieronder. Voor het berekenen van de route heb je een verbinding nodig. Mijn fout.

[ Voor 5% gewijzigd door timovd op 21-09-2012 12:27 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

timovd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:47:
@Glashio, idd snelkoppelingen moet je opnieuw toevoegen.

[...]

Voor het navigeren heb je sowieso een dataverbinding nodig.

...
onzin, je kunt stukken kaart cachen voor offline gebruik.
Ik merk alleen dat bij de 1e keer van het plannen van de route dat je dan online moet zijn, daarna mag je je dataverbinding uitzetten en gebruikt hij de kaarten die je opgeslagen hebt (dus bv. als je naar frankrijk gaat, bij je thuis voor vertrek de route laten plannen, en dan je data uitzetten zodat hij de offline kaarten gebruikt)

Of navigatie bij de aanwezigheid van opgeslagen stukken kaart maar bij een actieve dataverbinding toch niet online gaat voor zijn navigatie-data, dat weet ik niet

[ Voor 16% gewijzigd door Yucko op 21-09-2012 12:15 ]

• superiscch
Bestaat er een app waar je foto's op een map kan plaatsen? Beetje zoals de Photomap van Instagram eigenlijk? Alleen heb ik geen zin om al mn vakantiefoto's up te loaden :)

edit: deze eens testen: Google Play: Picture Map#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hcmlwb2xsYWsucGljdHVyZW1hcCJd

[ Voor 34% gewijzigd door superiscch op 22-09-2012 00:34 ]

• Maardiweb
DNA_Saint schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:46:
Op die plek wel, maar ik gebruik gewoon een app om het links te laten zien.

ik gebruik:

Google Play: Battery Indicator#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5kYXJzaGFuY29tcHV0aW5nLkJhdHRlcnlJbmRpY2F0b3IiXQ..

maar meer:
https://play.google.com/s...=battery+indicator&c=apps
Ik gebruik een andere, die absoluut superieur is over andere apps die ik ooit geprobeerd heb. Heerlijk om in je notificatiescherm te kunnen zien wanneer je telefoon leeg of vol is: Google Play: Battery Widget? Reborn! (BETA)

Whatsapp plus is een absolute winnaar! Whatsapp uninstallen is puur en alleen omdat je met whatsapp plus de gewone whatsapp mee-installeert. Anders werkt het gewoon niet :)

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.