Ga hem vannacht even proberen, btw je hebt geen last van inbranden scherm ?Eric_Cantona schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:24:
Night Clock is voor mij de donkerste inderdaad, al gaan de onderste "knoppen" niet uit bij me, dat had ik 't liefste ook nog gehad. Ze dimmen gelukkig wel wat mee.
Ook niet bij de betaalde versie? of juist daar niet? Ik lees dit bij de omschrijving: "DONATE version turns off button backlights."Eric_Cantona schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:24:
Night Clock is voor mij de donkerste inderdaad, al gaan de onderste "knoppen" niet uit bij me, dat had ik 't liefste ook nog gehad. Ze dimmen gelukkig wel wat mee.
Je kan ook een clockapp gebruiken en daarnaast een app dat je beeldscherm nog meer dimt dan normaal kan...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zoek een app die het in ICS mogelijkmaakt dat je tabbladen in FF of standaard browers kan openen door beneden rechts kan klikken ipv rechtsboven. Mijn handen zijn niet zo groot
Opera Mobile en Opera Miniirencus schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:28:
Ik zoek een app die het in ICS mogelijkmaakt dat je tabbladen in FF of standaard browers kan openen door beneden rechts kan klikken ipv rechtsboven. Mijn handen zijn niet zo groot
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat zou ik ook wel eens willen weten, iemand met de "Donate"versie ?serhat schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:49:
[...]
Ook niet bij de betaalde versie? of juist daar niet? Ik lees dit bij de omschrijving: "DONATE version turns off button backlights."
"in FF of standaard browers"AllSeeyinEye schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:30:
Opera Mobile en Opera Mini
Nickname does not reflect reality
Yup, maar da's dus niet mogelijk, met een app de werking van een app aanpassen
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Denk dat dát dan een wat relevanter antwoord was geweestAllSeeyinEye schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:51:
Yup, maar da's dus niet mogelijk, met een app de werking van een app aanpassen
Het Jelly Bean toetsenbord geeft dan inderdaad standaard niet weer, maar dat kan je wel instellen. Standaard geeft ie namelijk het 'volgende woord' weer. Om dit aan te passen:Tarabass schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:07:
Ik heb hem gevonden! Het is dus de icecream. Eerst de jelly beans geprobeerd, maar die geeft geen leestekens weer na een spatie. De icecream wel en dat vind ik erg prettig. Niet meer op zoek naar de dubbele punt enzo
Instellingen van toetsenbord > Geavanceerde instellingen > Volgende-woordvoorspelling uitvinken.
Ik heb de donate versie, maar helaas werkt 't niet bij alle telefoons. Ook 't foefje met automatische helderheid geprobeerd, maar geen resultaat.serhat schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:49:
[...]
Ook niet bij de betaalde versie? of juist daar niet? Ik lees dit bij de omschrijving: "DONATE version turns off button backlights."
Heb zelf een Galaxy Nexus met Jelly Bean 4.1.1 daar heb je ook een klok maar die is ook nog redelijk licht,Eric_Cantona schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:15:
[...]
Ik heb de donate versie, maar helaas werkt 't niet bij alle telefoons. Ook 't foefje met automatische helderheid geprobeerd, maar geen resultaat.
Zal vanavond even testen Night clock en de standaard, welke het minste licht geeft
Hier ook 'n GN met JB
Kennen jullie Screen Filter niet? Google Play: Screen Filter
Ik gebruik het altijd bij mijn Galaxy S savonds
En de standaard klok-app van ICS/JB is heel erg donker te krijgen door eerst 1 keer op de klok te tikken, waardoor de statusbalk weggaat en alles wordt gedimd (zelfde effect als screen filter), vervolgens houd je je vinger lang op het scherm, waarna de achtergrond helemaal zwart wordt en de tijd donkerblauw. Ook verspringt de tijd steeds van positie
Mocht het licht van de klok nog te licht zijn, kan je altijd nog screen filter aanzetten om het blauwe nog donkerder te maken.
Het hoort trouwens zo te zijn dat bij Amoled zwart helemaal uit is, maar dat is toch niet helemaal zo.. Het geeft nog steeds erg minimaal licht.
Ik gebruik het altijd bij mijn Galaxy S savonds
En de standaard klok-app van ICS/JB is heel erg donker te krijgen door eerst 1 keer op de klok te tikken, waardoor de statusbalk weggaat en alles wordt gedimd (zelfde effect als screen filter), vervolgens houd je je vinger lang op het scherm, waarna de achtergrond helemaal zwart wordt en de tijd donkerblauw. Ook verspringt de tijd steeds van positie
Mocht het licht van de klok nog te licht zijn, kan je altijd nog screen filter aanzetten om het blauwe nog donkerder te maken.
Het hoort trouwens zo te zijn dat bij Amoled zwart helemaal uit is, maar dat is toch niet helemaal zo.. Het geeft nog steeds erg minimaal licht.
[ Voor 19% gewijzigd door HaTe op 28-08-2012 20:16 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Die screen filter werkt inderdaad leuk. Bij Night Clock blijven bij mij alleen de onderste knoppen licht geven. Bij de gewone klok niet (wel 4 witte puntjes), maar ik vind 't lettertype niet zo geweldig. Night Clock heeft juist wel 'n mooi lettertype 
Edit:
Nu in Tasker ingesteld dat om 22.30u, áls de telefoon in m'n dock staat, de Screen Filter op 30% moet dimmen en na 3 seconden start Night Clock. De bottom bar hou ik dan maar voor lief (wordt wel 'n beetje gedimd). 't Grootste gedeelte van 't scherm is nu donker, maar licht genoeg om de tijd af te lezen
Toch mooi zo'n f00n die aan alle kanten geoptimaliseerd kan worden

Edit:
Nu in Tasker ingesteld dat om 22.30u, áls de telefoon in m'n dock staat, de Screen Filter op 30% moet dimmen en na 3 seconden start Night Clock. De bottom bar hou ik dan maar voor lief (wordt wel 'n beetje gedimd). 't Grootste gedeelte van 't scherm is nu donker, maar licht genoeg om de tijd af te lezen
Toch mooi zo'n f00n die aan alle kanten geoptimaliseerd kan worden
[ Voor 43% gewijzigd door Eric_Cantona op 28-08-2012 20:42 ]
En er zijn wat functies toegevoegd aan Google Now:
Edit2: Ook de andere functies zijn beschikbaar in het Nederlands!
Edit: Bij de sportsectie zitten er enkele Belgische/Nederlandse voetbalteams bij!An update to the Google Search app is rolling out today. If you're on Android 4.1, there are some goodies in there for Google Now, including:
-Movies - see movie showtimes and more
-Public alerts - receive emergency messages such as storm warnings and earthquake alerts
-Add favorite sports teams from over 140 soccer, football, hockey and baseball teams to follow in real time, right from Settings
-Support for Korea
Get the latest update from Google Play: http://goo.gl/bpLFr
Edit2: Ook de andere functies zijn beschikbaar in het Nederlands!
[ Voor 8% gewijzigd door filenox op 30-08-2012 08:44 ]
Google Now zo'n 7 weken aan gehad, maar het enige wat het heeft gedaan is het weer tonen..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Google Now word gewoon heel slecht ondersteund in Europa heb ik het idee. Beetje jammer en gemiste kans. Lekker maken met reclames etc maar dan moet je wel in de USA wonen hoor...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Op vakantie in Zwitserland kreeg ik er een vertaler, currency converter, weer en busstop schema bij. Met name dat laatste vond ik handig. Vreemd genoeg krijg ik dat laatste in Amsterdam niet voor elkaar
Wel geeft hij (nadat ik "home" en "work" heb aangemeld in Google Maps) elke dag een openbaar vervoer route + eerstvolgende vertrekmoment van de bus weer.
Best ok dus, maarn niets wereldschokkends. En het lijstje toegevoegde sportclubs is wel heel beperkt..
Wel geeft hij (nadat ik "home" en "work" heb aangemeld in Google Maps) elke dag een openbaar vervoer route + eerstvolgende vertrekmoment van de bus weer.
Best ok dus, maarn niets wereldschokkends. En het lijstje toegevoegde sportclubs is wel heel beperkt..
Flickr PSN ID= cheironnl
Zit met een probleem met de youtube app.
Ik luister regelmatig gewoon muziek via youtube.
Helaas MOET het scherm aanstaan om muziek te horen.
Indien scherm uitgaat gaat dus ook de muziek uit.
Is hier een workaround voor of eventueel een app die door youtube kan browsen maar waar het scherm niet 'aan' hoeft te staan.
Ik luister regelmatig gewoon muziek via youtube.
Helaas MOET het scherm aanstaan om muziek te horen.
Indien scherm uitgaat gaat dus ook de muziek uit.
Is hier een workaround voor of eventueel een app die door youtube kan browsen maar waar het scherm niet 'aan' hoeft te staan.
Deze: Google Play: SEMSIX Music Stream .
[ Voor 8% gewijzigd door CaptJackSparrow op 30-08-2012 11:51 ]
Ik heb het eerder genoemd, denk dat er overheen gelezen is:HaTe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:14:
Kennen jullie Screen Filter niet? Google Play: Screen Filter
CLB schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:50:
Je kan ook een clockapp gebruiken en daarnaast een
app dat je beeldscherm nog meer dimt dan normaal kan...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik loop nu al een tijdje te zoeken, maar kan het niet vinden. Is er een widget die de films die vandaag op de Nederlandse tv komen toont? Kijk nu altijd via nu.nl, maar daar is geen widget van zover ik weet.
Voor series is er Series Guide.
Als app is er TV Gids (wel de beta app nemen uit de store, die is veeeeel overzichtelijker)
Als app is er TV Gids (wel de beta app nemen uit de store, die is veeeeel overzichtelijker)
Bedankt voor de tips, maar helaas heeft de tv-gids app geen mogelijkheid tot een widget zover ik zie
.
Misschien heeft UPC een app met widget? De Ziggo app vind ik heerlijk overzichtelijk om als tv gids te gebruiken, maar deze heeft geen widget.
Heb ineens een map: adlayoutcache op me tel staan, weet iemand waar deze van is ?
Heb ook even op google gezocht maar wordt er geen wijs uit, heb de map verwijderd !
Heb ook even op google gezocht maar wordt er geen wijs uit, heb de map verwijderd !
[ Voor 34% gewijzigd door Albert020 op 30-08-2012 19:35 ]
Ik gok dat het de cache van de ad lay-out is.Albert020 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:25:
Heb ineens een map: adlayoutcache op me tel staan, weet iemand waar deze van is ?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Heb hem gewoon verwijderd...BeefHazard schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:36:
[...]
Ik gok dat het de cache van de ad lay-out is.
Je hebt kans dat de verantwoordelijk app hem weer gewoon opnieuw zal plaatsen.
Dat zien we dan wel weer, maar is dit geen vreemde map ?CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:00:
Je hebt kans dat de verantwoordelijk app hem weer gewoon opnieuw zal plaatsen.
Een tijdje terug werd hier op Tweakers gerapporteerd dat apps met advertenties voor het ophalen van die advertenties erg veel stroom verbruiken en de accuduur fors verkorten. Het zou kunnen dat een app een voorraadje ads ophaalt als je op WiFi zit en die dan later kan vertonen als je op 3G zit. En dus evt. ook om de accu te sparen door niet constant contact met een adserver te hoeven maken.
Pure veronderstelling maar het zou niet onlogisch zijn. Als je die ads niet blokkeert (geen root?) dan kan het dus juist in je voordeel zijn om dat bestand te laten staan.
Pure veronderstelling maar het zou niet onlogisch zijn. Als je die ads niet blokkeert (geen root?) dan kan het dus juist in je voordeel zijn om dat bestand te laten staan.
Ook een leuke veronderstelling.
Heeft Albert deze Google Play: AD.nl Mobile op zijn machien staan?
Nope...CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:37:
Ook een leuke veronderstelling.Heeft Albert deze Google Play: AD.nl Mobile op zijn machien staan?
*** edit ***
Heb al mijn apps een keer geopend maar die map komt niet meer terug,
hoe die er dus was gekomen blijft een raadsel
[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 30-08-2012 22:17 ]
Deze was er wel, maar hebben ze verwijderd i.v.m. auteursrechten ofzo.Arie- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:49:
Misschien heeft UPC een app met widget? De Ziggo app vind ik heerlijk overzichtelijk om als tv gids te gebruiken, maar deze heeft geen widget.
in de mijn apps lijst van Google play functioneert Uitzending gemist uitstekend als ik hem daar te open.
open ik hem met de icoon in mijn "normale" lijst met apps dan krijg ik zo te zien een heel andere layout en krijg ik geen video's gespeeld...rara???
SGS1 - android 2.3.6
open ik hem met de icoon in mijn "normale" lijst met apps dan krijg ik zo te zien een heel andere layout en krijg ik geen video's gespeeld...rara???
SGS1 - android 2.3.6
[ Voor 4% gewijzigd door smeijers op 31-08-2012 20:41 ]
Een paar apps in de sale.
Mischien zit er wat voor jullie tussen.
http://www.androidworld.n...oop-18-apps-voor-69-cent/
Mischien zit er wat voor jullie tussen.
http://www.androidworld.n...oop-18-apps-voor-69-cent/
(N)Iemand die hier een app voor heeft of toevallig kent? Zelf heb ik dus ook al gezocht maar niets kunnen vinden, helaas!Xanland schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:37:
Op dit moment geef ik spinninglessen en fik het ouderwets op een CD. Kans bestaat dat de CD-speler weggaat en dat we alleen via mobiel/MP3 les kunnen geven.
Nu ben ik op zoek naar een muziekapp die de tijd van het huidige nummer kan weergeven. Met spinning heb ik vaak nummers waar er op een bepaald moment moet worden gestaan, vaak aan de hand van de tijd. Weet iemand zo'n app? Via google kom ik niet iets tegen en op dit moment gebruik ik Winamp.
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Deadbeef?Xanland schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:11:
[...]
(N)Iemand die hier een app voor heeft of toevallig kent? Zelf heb ik dus ook al gezocht maar niets kunnen vinden, helaas!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Deze op audioboeken gerichte speler Google Play: MortPlayer Audio Books kan niet alleen van elke track de tijd waarop je gestopt bent onthouden maar je kunt ook bookmarks plaatsen. Dat laatste lijkt me erg handig. Zijn er MP3 spelers die niet de tijd laten zien?
Er is ook een muziekspeler van Google Play: MortPlayer Music en een widget Google Play: MortPlayer Widgets .
Er is ook een muziekspeler van Google Play: MortPlayer Music en een widget Google Play: MortPlayer Widgets .
Mwah, de meeste spelers laten inderdaad de tijd wel *ergens* zien. Vaak linksonder inderdaad ofzo, maar dat zoek ik juist net niet.
Waar ik (zelf ook) naar zoek is een app, widget oid die groot - liefst schermvullend - de tijd van waar het nummer zich nu bevind laat zien.
Op dit moment kan ik (nog) de tijd in één oogopslag op de CD-speler zien, maar die gaat er zeer binnenkort uit! En bij sommige nummers wordt er op de tijd gelet van punten waarop er een andere positie of weerstand moet worden gekozen.
Desalniettemin ga ik zeker de Deadbeef en MortPlayer Music uitpluizen of die fijner werken! Heb nu Winamp, maar die heeft de functie niet en reageert zeer slecht op de knop van de headset (ok, ik heb CM9 ICS op mijn i9001).
Waar ik (zelf ook) naar zoek is een app, widget oid die groot - liefst schermvullend - de tijd van waar het nummer zich nu bevind laat zien.
Op dit moment kan ik (nog) de tijd in één oogopslag op de CD-speler zien, maar die gaat er zeer binnenkort uit! En bij sommige nummers wordt er op de tijd gelet van punten waarop er een andere positie of weerstand moet worden gekozen.
Desalniettemin ga ik zeker de Deadbeef en MortPlayer Music uitpluizen of die fijner werken! Heb nu Winamp, maar die heeft de functie niet en reageert zeer slecht op de knop van de headset (ok, ik heb CM9 ICS op mijn i9001).
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Slightly offtopic, maar ik wilde hem toch graag delen:

Sometimes you need to plan for coincidence
iemand nog een antwoord(je) op mijn vraag van 31 augustus...#vreeemd
Misschien iets mis gegaan bij installeren of bijwerken. Al geprobeerd om de app een keer te verwijderen en te controleren of de app zowel niet meer voorkomt in de app lijst als in je "normale" lijst?smeijers schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:22:
iemand nog een antwoord(je) op mijn vraag van 31 augustus...#vreeemd
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
ik zal deze app ( had ik al eens gedaan..) nogmaals verwijderen en installeren..
hou je op de hoogte...;-))
edit:
de app zat blijkbaar tweevoudig in de lijst(en); heb hem dus twee keer moeten verwijderen..en nu één keer opnieuw geinstalleeerd ; prima zo hoort ie ook te werken..
blijf het vreemd vinden..dat dit appje 2x geinstalleerd kon worden...;-)
bedankt voor de tip!
hou je op de hoogte...;-))
edit:
de app zat blijkbaar tweevoudig in de lijst(en); heb hem dus twee keer moeten verwijderen..en nu één keer opnieuw geinstalleeerd ; prima zo hoort ie ook te werken..
blijf het vreemd vinden..dat dit appje 2x geinstalleerd kon worden...;-)
bedankt voor de tip!
[ Voor 55% gewijzigd door smeijers op 02-09-2012 16:59 ]
Vinden andere Chrome gebruikers het ook irritant dat wanneer je naar je bladwijzers gaat dat deze nog een soort van "inladen"? Ik bedoel hiermee dat het net is of Chrome een website laadt, je ziet ongeveer 1,5 seconde het laadbalkje en dan pas je bladwijzers. Hierdoor gaat het laden van bladwijzers trager dan bij de stockbrowser. Dit is trouwens op een Galaxy Nexus.
[ Voor 5% gewijzigd door Kartmans1 op 02-09-2012 22:13 ]
Ik heb ook een Nexus en ooit eens Chrome erop gehad, maar eigenlijk heel snel weer eraf gegooid omdat ik de stokbrowser gewoon beter, overzichtelijker en vooral sneller vind!Kartmans1 schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:12:
Vinden andere Chrome gebruikers het ook irritant dat wanneer je naar je bladwijzers gaat dat deze nog een soort van "inladen"? Ik bedoel hiermee dat het net is of Chrome een website laadt, je ziet ongeveer 1,5 seconde het laadbalkje en dan pas je bladwijzers. Hierdoor gaat het laden van bladwijzers trager dan bij de stockbrowser. Dit is trouwens op een Galaxy Nexus.
Voor mij dus geen reden om te switchen van browser op m'n Nexus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Sommige dingen aan Chrome vind ik wel heel prettig. Bij mij werkt hij wel erg snel, en is naar mijn idee zelfs sneller dan de stockbrowser. Een andere handige functie is bijvoorbeeld het "pop-up schermpje" wat je krijgt bij het aanklikken van kleine links, wanneer je nog niet ingezoomd bent. In dit schermpje kun je dan de juiste link aanklikken, zodat je niet per ongeluk op de verkeerde klikt. Het enige irritatie puntje is dus het laden van de bladwijzers ;P.Vis schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:16:
[...]
Ik heb ook een Nexus en ooit eens Chrome erop gehad, maar eigenlijk heel snel weer eraf gegooid omdat ik de stokbrowser gewoon beter, overzichtelijker en vooral sneller vind!
Voor mij dus geen reden om te switchen van browser op m'n Nexus.
Heb ineens sinds vandaag met de app Buienalarm dat de temperatuur op 0 graden blijft staan,
hebben meer mensen hier last van, en wat kan dit zijn, heb een Galaxy S2
Andere apps geven wel gewoon de temperatuur goed weer.....
http://www.androidworld.n...rken-tijdelijk-niet-meer/Albert020 schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:11:
Heb ineens sinds vandaag met de app Buienalarm dat de temperatuur op 0 graden blijft staan,
Ahhh ok, bedankt voor de info, dacht even dat het aan me SGS2 lag
Graag gedaan, las vanmiddag toevallig het kopjeAlbert020 schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:21:
[...]
Ahhh ok, bedankt voor de info, dacht even dat het aan me SGS2 lag
Bij mij doet buienalarm het nog normaal. Mogelijk heeft het iets te maken met het feit dat ik een handmatige locatie gebruik en geen GPS of netwerklocatie. Jullie kunnen het eventueel proberen.
van de Ziggo site: **** Live tv kijken via de TV App is momenteel beschikbaar op de iPhone en de iPad (iOS). Medio september kunt u ook op Android tablets en smartphones overal in huis live tv kijken.
het zou tijd worden...
het zou tijd worden...
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik heb een vraag over Firefox. Deze app sluit ik niet af, wat via het menu kan, maar 'minimaliseer' ik. Als ik echter later weer terug ga naar Firefox, refresht de pagina. Kan ik dit ook uitzetten? Als ik echt switch tussen de apps via home lang ingedrukt houden gebeurt het niet. Maar daar staat niet altijd de app tussen die je nodig hebt..
In die lijst kan je toch gewoon scrollen? Althans, op mijn Galaxy S2 kan dat....Tarabass schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:46:
Ik heb een vraag over Firefox. Deze app sluit ik niet af, wat via het menu kan, maar 'minimaliseer' ik. Als ik echter later weer terug ga naar Firefox, refresht de pagina. Kan ik dit ook uitzetten? Als ik echt switch tussen de apps via home lang ingedrukt houden gebeurt het niet. Maar daar staat niet altijd de app tussen die je nodig hebt..
Maar dan moet de app waar ik naar toe wil wel tussen de 'recent apps' staan. Als dat niet zo is moet ik eerst naar home, die app openen, mn ding doen en weer terug naar FF. En dan reload de pagina dus..AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:18:
[...]
In die lijst kan je toch gewoon scrollen? Althans, op mijn Galaxy S2 kan dat....
Op mijn ICS Kruidvat tablet zit in de Settings>Developer options>Apps de opties "Dont't keep activities" (Destroy every activity as soon as the user leaves it) en een "Background process limit" waar je het maximale aantal processen kunt opgeven dat in de achtergrond actief mag blijven.
Als je die instellingen ook hebt kun je er eens wat mee experimenteren.
Da's een optie die bij Android OS hoort, want de Samsung en LG Android producten (naast de Trekpleister Allwinner tabletCaptJackSparrow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:56:
Op mijn ICS Kruidvat tablet zit in de Settings>Developer options>Apps de opties "Dont't keep activities" (Destroy every activity as soon as the user leaves it) en een "Background process limit" waar je het maximale aantal processen kunt opgeven dat in de achtergrond actief mag blijven.
Niet zomaar bij elke Android versie of elk apparaat. Mijn Viewpad 7 (Froyo) en HTC Flyer (HC) hebben die opties beide niet.
Het zit in ICS of laterCaptJackSparrow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:09:
Niet zomaar bij elke Android versie of elk apparaat. Mijn Viewpad 7 (Froyo) en HTC Flyer (HC) hebben die opties beide niet.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Beetje mee zitten spelen, maar haalt niets uit. Helaas. Ik snap niet waarom hij hem niet gewoon open kan laten staan als ik dat wil
Hoe zit het met dit: nieuws: Google verlaagt dataverbruik bij updates van Android-apps
Is dit nu al geïmplementeerd? Ik heb die Marketversie...
Maar bij elke app die ik update, wordt die volledig gedownload... Leuk bij Asphalt 7 van 1,7GB...
Maar bij elke app die ik update, wordt die volledig gedownload... Leuk bij Asphalt 7 van 1,7GB...
bij mij werkt het al:)CLB schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:03:
Hoe zit het met dit: nieuws: Google verlaagt dataverbruik bij updates van Android-apps
Hier werkt dit ook al een paar weken perfect.CLB schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:03:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hmm apart... Waar zou dat aan kunnen liggen... Heb wel Google Play Books ofzo disabled...
Net getest met de onderstaande versie en daarop werkt het sowieso prima. Hier vandaan gehaald trouwens.CLB schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:26:
Hmm apart... Waar zou dat aan kunnen liggen...

Ik heb ook 3.8.17.... (geen .4-2 maar bij 3.8.15 werkte het ook al niet...)
Heb even mn Google Play data en cache gewist dus even wachten op een app-update...
Heb even mn Google Play data en cache gewist dus even wachten op een app-update...
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 05-09-2012 13:07 ]
Bij 3.8.17 (zonder verder wat er achter dus) werkte het bij mij ook niet nee...CLB schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:05:
Ik heb ook 3.8.17.... (geen .4-2 maar bij 3.8.15 werkte het ook al niet...)
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 05-09-2012 14:18 ]
Zag geen topic voor android developers, daarom stel ik even mijn vraag hier.
Wanneer je een app upload voor in de playstore, kun je dan ook een datum ingeven wanneer deze beschikbaar moet zijn? Bij apple kan dat maar kom via google niet tegen of dat ook zo is bij de playstore
Wanneer je een app upload voor in de playstore, kun je dan ook een datum ingeven wanneer deze beschikbaar moet zijn? Bij apple kan dat maar kom via google niet tegen of dat ook zo is bij de playstore
39
Post hier je eigen Android App!Fietsbel schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:27:
Zag geen topic voor android developers, daarom stel ik even mijn vraag hier.
Alsjeblieft
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Het werkt met Wikipedia: Near field communication . Moet je machien dus wel ook hebben.
Verwijderd
Nee werkt volgens mij niet via near field, maar via wifi.. Je kan namelijk ook dingen overdragen zonder dat de toestellen tegen elkaar aan zitten of met bijv. een pc geloof ik. Werkt wel goed trouwens!
Near field zorgt voor het herkennen van de nabijheid en triggert dan de overdracht via WiFi als ik het wel heb.
Tenzij ik het niet wel heb natuurlijk.
Je hebt het wel.
Sometimes you need to plan for coincidence
tenzij mijn oude HTC HERO NFC had heb je het mis vrees ik, daar werkte bump ook op. Hij doet het op de trilling als je elkaar een 'boks' geeft.CaptJackSparrow schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:09:
Near field zorgt voor het herkennen van de nabijheid en triggert dan de overdracht via WiFi als ik het wel heb.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dat is natuurlijk een alternatief ja. Dan moet je elkaar ook echt raken. Ik wist wel dat het in elk geval met NFC werkt. Daar had ik over gelezen. Ik meen in een bericht hier op Tweakers. Maar zolang de meeste apparaten nog geen NFC/RFID sensor hebben kun je terugvallen op de bewegingssensor.
We komen er samen wel uit.
We komen er samen wel uit.
Ik zie net in AppSales de waarschuwing dat de End of Summer Sale vandaag afloopt. Het is maar dat jullie het weten. Ik heb zelf Spirits gekocht. Zal ik dan toch maar Virtua Tennis ook nog even kopen?
Hebben jullie nog tips?
Hebben jullie nog tips?
Woensdag een update van Swiftkey gehad, en afgelopen nacht is mijn telefoon plotseling 40% leeg gelopen.
Meteen BBS geraadpleegd en ja hoor: Swiftkey heeft 4 uur en 39 minuten zijn best gedaan. Met wat? Geen idee.Nu meen ik ergens op XDA gelezen te hebben dat de Dev ermee bezig is maar ik kan het niet meer vinden. Hebben meer mensen hier last van?
Meteen BBS geraadpleegd en ja hoor: Swiftkey heeft 4 uur en 39 minuten zijn best gedaan. Met wat? Geen idee.Nu meen ik ergens op XDA gelezen te hebben dat de Dev ermee bezig is maar ik kan het niet meer vinden. Hebben meer mensen hier last van?
never mind, sorry
[ Voor 89% gewijzigd door objectief2 op 07-09-2012 13:57 ]
Hier geen last van leeglopen.mariconjo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:52:
Woensdag een update van Swiftkey gehad, en afgelopen nacht is mijn telefoon plotseling 40% leeg gelopen.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Mijn kinderen hebben van mij een eigen tab gekregen. Nu wil ik graag hun software-uitgaven in de hand houden. Ze mogen van mij weliswaar een euro of 5 per maand uitgeven maar niet meer.
Nu had ik begrepen dat er in de VS reeds gift-cards verkocht worden. Zijn die er ook al in Nederland? Of weet iemand een andere oplossing voor dit probleem?
Nu had ik begrepen dat er in de VS reeds gift-cards verkocht worden. Zijn die er ook al in Nederland? Of weet iemand een andere oplossing voor dit probleem?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Pincode instellen in de Play store? Moeten ze maar even vragen als ze iets willen installeren dat niet gratis is.alexbl69 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:16:
Mijn kinderen hebben van mij een eigen tab gekregen. Nu wil ik graag hun software-uitgaven in de hand houden. Ze mogen van mij weliswaar een euro of 5 per maand uitgeven maar niet meer.
Hmm. Dat is inderdaad een werkbare optie. Dank je. Blokkeert dat ook in-app aankopen?Brad Pitt schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:22:
[...]
Pincode instellen in de Play store? Moeten ze maar even vragen als ze iets willen installeren dat niet gratis is.
Ik heb laatst voor iemand met hetzelfde probleem een zogeheten 3vcash card aangeschaft. Je kunt daarbij kiezen uit €20/€30/€40/etc.Ik weet alleen niet meer hoe lang die card geldig is...(dacht 3 maanden)alexbl69 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:16:
3vCash moet je niet aan beginnen. Als je hem niet voor de tijd op hebt dan moet je 5 euro betalen om je geld terug te krijgen!
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Omdat er randvoorwaarden zijn, moet je er niet aan beginnen?HaTe schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:08:
3vCash moet je niet aan beginnen. Als je hem niet voor de tijd op hebt dan moet je 5 euro betalen om je geld terug te krijgen!
Ja, in mijn ogen is dat een serieuze reden om een echte creditcard te kopen, die zijn namelijk niet veel duurder. Als je zo'n kaart alleen voor apps wilt gebruiken, krijg je die 20 euro niet snel op. Gewoon jammer van het geld dan.
Heb er tot nu toe 4 via 3vcash aangeschaft, ben in totaal ongeveer € 0,50 kwijt die ik niet op tijd opgemaakt heb. Dat vind ik IMO dan nog meevallen.HaTe schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:43:
Ja, in mijn ogen is dat een serieuze reden om een echte creditcard te kopen, die zijn namelijk niet veel duurder. Als je zo'n kaart alleen voor apps wilt gebruiken, krijg je die 20 euro niet snel op. Gewoon jammer van het geld dan.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Probleem met credit cards is dat je (volgens mijHaTe schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:43:
Edit: sorry mod, zag jou waarschuwing pas nadat ik dit gepost had.
Waarvan akte
[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2012 11:09 ]
Verwijderd
Weet iemand een website waar ik via iDeal Google Play Gift Cards kan kopen? Ik keek net bij playgiftcardcodes.nl, maar daar zijn ze helaas uitverkocht!
Ik kan ineens Play books/movies openen op mijn Galaxy Nexus. Geen boeken/films beschikbaar momenteel. Maar heb er wel een paar al in staan op de één of andere manier.
In Play movies heb ik Transformers staan, die je kreeg bij activatie van de Nexus.
In Play movies heb ik Transformers staan, die je kreeg bij activatie van de Nexus.
[ Voor 20% gewijzigd door agoNITE op 08-09-2012 20:27 ]
Verwijderd
Ik heb bij mijn Nexus helemaal geen cadeau gekregenagoNITE schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:25:
Ik kan ineens Play books/movies openen op mijn Galaxy Nexus. Geen boeken/films beschikbaar momenteel. Maar heb er wel een paar al in staan op de één of andere manier.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 20:45 ]
Kan de film niet bekijken, zie hem wel staan.Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:39:
[...]
Ik heb bij mijn Nexus helemaal geen cadeau gekregen
Kijk eens in het Play tegoed topic in het Shopping subforum.
Dit topic is gesloten.