Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.146 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:25:
Weet ik. Ik heb twee maanden geleden een Kruidvat 9,7" tablet gekocht die met Android 4.0.3 geleverd werd en waarvoor even later twee nieuwere 4.0.4 versies uitkwamen. Die 4.0.3 heeft die volumeregeling in de taakbalk niet en de 4.0.4 versies wel. Ik weet niet of dat een feature is die Google in die update heeft aangebracht of dat de fabrikant dat gedaan heeft maar je zou evt. op zoek kunnen/moeten gaan naar een nieuwere firmware voor je device als het inderdaad een Android feature is, wat niet wegneemt dat een of andere app-maker het mogelijk als losse functie met een app zou kunnen toevoegen.
Ik zie die volume regeling niet in alle video's met 4.0.4 of 4.1.1 oid...

Ik draai nu AOKP op mn Eken T10 en dat werkt best lekker dus voorlopig verander ik het even niet tenzij CM10 wat verder is in ontwikkeling.

En hier dus met 4.0.3
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ihKuTpSYKO0]

Het zal dus wel een stukje software zijn van een fabrikant oid.

[ Voor 7% gewijzigd door Gutteguttegut op 18-08-2012 00:43 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Is er een app die een grafische rekenmachine emuleert?
Af en toe is het handig om iets te hebben wat ook kan wat mijn ti83 kan.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
icecreamfarmer schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:52:
Is er een app die een grafische rekenmachine emuleert?
Af en toe is het handig om iets te hebben wat ook kan wat mijn ti83 kan.
Als je gewoon had gezocht in de Play Store op "ti83" had je al 2 apps gevonden die in ieder geval beweren de functionaliteiten van de ti83 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skid1973
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-03 10:21

skid1973

Plaats hier sterke one-liner..

Ik heb een vraag waar ik al een tijdje mee loop en ook al dit forum op heb doorgezocht echter nog steeds zonder bevredigend antwoord.

Ik zoek een equalizer om het geluid van mijn Nexus (Jellybean) in te kunnen stellen maar dan ook voor alle apps en dan vooral voor Spotify. De apps die ik tot nu toe geprobeerd hebt werken alleen voor bijv. de standaard media/music player maar hier zit standaard al een equalizer in dus dit heeft niet zo heel nut. Vooral Spotify kan echter wel een beetje tweaken (pun intended) gebruiken. En nee, ik ga geen discussie aan dat een artiest het geluid zo bedoeld heeft 8)

App mag betaald zijn als het maar doet wat het beloofd, zelfs een aantal apps die een voorkeursinstelling voor Spotify liet zien werken tot nu toe niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik gebruik deze: Google Play: Music Volume EQ . Vooral om het ietwat zwakke geluid van mijn Kruidvat tablet wat te boosten door alle equaliserschuiven op max. te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skid1973
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-03 10:21

skid1973

Plaats hier sterke one-liner..

CaptJackSparrow schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:11:
Ik gebruik deze: Google Play: Music Volume EQ . Vooral om het ietwat zwakke geluid van mijn Kruidvat tablet wat te boosten door alle equaliserschuiven op max. te zetten.
Heb ik geprobeerd, maar krijg hem niet werkend met Spotify, ook niet na aanpassen van instellingen etc?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:06:
Omg na de nieuwe update van Google Maps ziet Lokatiegeschiedenis er angstaanjagend uit...
Je kan dagen in het verleden terug gaan en je ziet per dag waar je geweest bent en hoelang etc.
Dit is best sick :p
Zo weet je vrouwjte na 1 oogopslag genoeg als ze reden heeft je niet te vertrouwen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

gwystyl schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:07:
[...]

Je kan "inchecken", dan kan je een bekende locatie in de buurt kiezen.
Verder kan je op het tweede icoontje van links onder je status update klikken. Lijkt op het icoontje van "plaatsen" in Google maps

[afbeelding][afbeelding]
Als ik op dat 2e icoontje druk gebeurt er alsnog niets. Mijn huidige locatie wordt inderdaad weergeven(onderaan) en ik kan uit een lijst 'bekende'' locaties in de buurt drukken.(Zelfde als incheck idee). Als ik een bekende locatie selecteer dan is dat 2e knopje blauw gekleurd en wordt er iets weergeven (zoals het incheck idee). Maar druk ik op de back knop om een bericht in te voeren (is het knopje niet gekleurd) en is er dus ook geen locatie te zien.
Niet zoals je in het algemeen ziet staan bij berichten van mensen:
''In de buurt van Utrecht'' zeg maar.

[ Voor 14% gewijzigd door shameblaster op 19-08-2012 23:56 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die locatiegeschiedenis toch niet zo duidelijk, het uur plus hoe lang je er geweest bent komen niet echt overeen. Gaat dit alleen via wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 13:54

ralfbosz

xm create bosz -c

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 08:33:
Ik vind die locatiegeschiedenis toch niet zo duidelijk, het uur plus hoe lang je er geweest bent komen niet echt overeen. Gaat dit alleen via wifi?
Lokatiebepaling aan de hand van de GSM-masten is natuurlijk niet zo precies als via WiFi en al helemaal niet als GPS.

Vroeger was Latitude altijd een enorme batterijvreter, maar merk er tot nu toe (fingers crossed) weinig van. De snelweg route staat perfect in beeld.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

kgb545 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:06:
[...]

Als je gewoon had gezocht in de Play Store op "ti83" had je al 2 apps gevonden die in ieder geval beweren de functionaliteiten van de ti83 te hebben.
Serieus zo makkelijk? Ik was meer opzoek naar een goede zoekterm maar dit zou geweldig zijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

icecreamfarmer schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 08:56:
[...]

Serieus zo makkelijk? Ik was meer opzoek naar een goede zoekterm maar dit zou geweldig zijn.
Die Andie Graph had ik eerder al eens geprobeerd maar die liep toen om de haverklap vast op mijn SGS 2 (weet niet meer of dat met GB of ICS was). Nav jouw vraag heb ik hem weer geïnstalleerd, en hij lijkt nu wat stabieler. Het is een emulator, geen programma die er alleen maar uitziet als een TI-83, dus je hebt een rom nodig. Ik heb de Ti-83 rom hier vandaan geplukt, maar daar staan ook roms van de Ti-82, Ti-83+ en nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
janvanduschoten schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:51:
[...]

Hetzelfde als hierboven, wat meer inzet graag en laat dat ook zien. Wat heb je dus al gevonden etc. en waarom voldeden die apps niet?
Het forum is geen "u vraagt & wij draaien" :)
Excuses;

Ik heb niets vergelijkbaars gevonden.
Geen aanpasbaar formulier met de mogelijkheid om foto's toe te voegen.
Één mogelijkheid was naturalForms: htttp://naturalformsapp.com/android-dl/
Wat eigenlijk erg dicht bij mijn wensen komt (gezien het filmpje)
Maar tijdens het installeren van deze .apk krijg ik een Parseerfout
(Ik maak gebruik van een Desire S: Android 2.3.5, HTC Sense 3.0; Softwarenummer: 2.10.401.8)

[ Voor 6% gewijzigd door ozothebozo op 20-08-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
skid1973 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:07:
Ik heb een vraag waar ik al een tijdje mee loop en ook al dit forum op heb doorgezocht echter nog steeds zonder bevredigend antwoord.

Ik zoek een equalizer om het geluid van mijn Nexus (Jellybean) in te kunnen stellen maar dan ook voor alle apps en dan vooral voor Spotify. De apps die ik tot nu toe geprobeerd hebt werken alleen voor bijv. de standaard media/music player maar hier zit standaard al een equalizer in dus dit heeft niet zo heel nut. Vooral Spotify kan echter wel een beetje tweaken (pun intended) gebruiken. En nee, ik ga geen discussie aan dat een artiest het geluid zo bedoeld heeft 8)

App mag betaald zijn als het maar doet wat het beloofd, zelfs een aantal apps die een voorkeursinstelling voor Spotify liet zien werken tot nu toe niet? :'(
Gaat hem niet worden : http://community.spotify....ty-Equalizers/td-p/105597. Misschien dat DSP manager wel werkt? (Cwm nodig, meer info op xda) Edit, ook die werkt niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Taigu op 20-08-2012 14:01 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
ozothebozo schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:45:
[...]

Excuses;

Ik heb niets vergelijkbaars gevonden.
Geen aanpasbaar formulier met de mogelijkheid om foto's toe te voegen.
Één mogelijkheid was naturalForms: htttp://naturalformsapp.com/android-dl/
Wat eigenlijk erg dicht bij mijn wensen komt (gezien het filmpje)
Maar tijdens het installeren van deze .apk krijg ik een Parseerfout
(Ik maak gebruik van een Desire S: Android 2.3.5, HTC Sense 3.0; Softwarenummer: 2.10.401.8)
Waarom is een webformulier niet geschikt voor jou? Ik vermoed dat er genoeg pakketten zijn die je je eigen webformulieren laten samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Arie- schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:41:
[...]
Waarom is een webformulier niet geschikt voor jou? Ik vermoed dat er genoeg pakketten zijn die je je eigen webformulieren laten samenstellen.
Bedankt voor je reply.

Mijn idee van een webformulier zegt dat deze statisch is, waarbij men niet 'on-the-go' tekst en foto's kan maken, bewerken en toevoegen.
Maar ik heb dan misschien ook maar een beperkte ervaring met deze formulieren.
Ik ga dit even onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds enige tijd een dockingstation bij mijn s3.

Gebruikt mijn oude telefoon altijd als wekker / nachtklok, maar heb na lang zoeken nog steeds geen app gevonden die een normale wekker weer kan geven zonder dat het lijkt of ik in een voetbalstadion slaap (teveel achtergrond licht)

Iemand enige idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Hier staat een clockapp, als je die opent en je tikt de klok aan, dan wordt deze donkerblauw en het scherm zwart zonder verlichting. Voor de zip heb je helaas wel CWM recovery nodig. Je kunt proberen de APK uit de zip te halen en die te installeren, de kans dat dat goed gaat lijkt me klein.

Hier een betaalde alarmapp zonder backlight.

[ Voor 16% gewijzigd door Taigu op 22-08-2012 11:15 . Reden: Link naar eerste app aangepast ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik momenteel Night Clock al, is ook het beste wat ik tot nu toe gevonden heb maar die geeft nog steeds veel meer licht als met mijn oude telefoon (nokia sleeping screen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Alle standaard Android Clockapps met alarmfunctie op alledrie mijn tablets (Froyo, HC, ICS) hebben een optie om de display te dimmen, evt. ook als dockfunctie aangeduid.

Je vertelt niet wat jij standaard hebt. Wat kan dat (niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Anders Lightning bug of NoLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de mogelijkheid om het display te dimmen, maar bij alle wekkers is de achtergrond (het zwarte) niet echt zwart waardoor er veel achtergrond licht op de kamer komt.
Overdag met rolluiken dicht is mijn telefoon dan gewoon een grote lichtbron.
(ga lightning bug en no led vanavond proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amoledtelefoon kopen >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Animated Weather heb ik gister geinstalleerd en heeft ook een gedimde klok functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:35:
Heb ook de mogelijkheid om het display te dimmen, maar bij alle wekkers is de achtergrond (het zwarte) niet echt zwart waardoor er veel achtergrond licht op de kamer komt.
Overdag met rolluiken dicht is mijn telefoon dan gewoon een grote lichtbron.
(ga lightning bug en no led vanavond proberen)
Gentle Alarm is er ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dit is natuurlijk (ook al klinkt het gek) wel de oplossing.
Het komt door het gebruikte scherm en de daarbij behorende achtergrond verlichting.
Deze bepaald hoe fel het licht is, ook in gedimde stand.
Software zal hier niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:32:
[...]
Dit is natuurlijk (ook al klinkt het gek) wel de oplossing.
Het komt door het gebruikte scherm en de daarbij behorende achtergrond verlichting.
Deze bepaald hoe fel het licht is, ook in gedimde stand.
Software zal hier niets aan veranderen.
Tsj klopt, heb ik nog een liggen (N8) maar om die nou alleen maar als wekker te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
titanium backup blijft hangen; na een dalvik cache cleaning doet de app het weer.
na een dag zelfde verhaal.
heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:48

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

smeijers schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:39:
titanium backup blijft hangen; na een dalvik cache cleaning doet de app het weer.
na een dag zelfde verhaal.
heeft iemand een oplossing?
Dan moet je even wat meer achtergrondinfo geven :)

Wat probeer je precies te doen? Wat gebeurt er (bijv. foutmeldingen)? Gebruik je een a2sd-script (welke)? Als je apps probeert te restoren, waarheen doe je dat (internal? sd? ext?)?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
bedankt voor jet meedenken: als ik TB start is er slechts een een black screen hij komt dus niet verder, het toestel loopt vast en moet gereset worden.
toestel SGS 3.3.6 Gingerbread ; met speedmod kernel ( laatste versie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:37
Er zit ook probleem oplossing in titanium probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een app die mijn computer via mijn tablet met wifi verbind
dit omdat mijn computer geen wifi antenne heeft.
dus zoiets als dit:
mijn tablet maakt verbinding met wifi, en de app staat aan, dan sluit ik hem aan op de computer en dan heb ik internet op de computer
is er zo'n app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:43:
dus zoiets als dit:
mijn tablet maakt verbinding met wifi, en de app staat aan, dan sluit ik hem aan op de computer en dan heb ik internet op de computer
is er zo'n app?
Het is hier geen helpdesk die apps voor jou op gaat zoeken. Wat heb je zelf al gevonden? We verwachten hier meer eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:43:
dus zoiets als dit:
is er zo'n app?
tip: zoek op usb-tethering of bluetooth tethering (of gewoon 'connect pc to internet via android tablet'

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 22-08-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Dit soort linkjes liever niet.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2012 00:06 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Weet iemand of er een manier is om het notification-venster naar beneden te laten gaan via een app/snelkoppeling? Ik heb een Nexus (met een groot scherm dus) en soms zou een snelkoppeling/actie beneden aan het scherm wat makkelijker zijn om het scherm te kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik niet precies, maar wat denk je van 'n swipe naar links / rechts / boven of beneden?
Kan met veel verschillende launchers, maar ik weet natuurlijk ook niet of je zoveel wirwar wilt...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik gebruik momenteel gewoon de stock-launcher omdat die alles doet wat die moet doen :) Bij Apex zijn er misschien meer opties maar om 1 of andere reden is de layout (ivm widgets) niet zo ordelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee idd, daarom zei ik 'als je die wirwar wilt'... Hmm dan houdt 'n swipe-beweging ook op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Zouden er geen andere alternatieven zijn?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:48

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

smeijers schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:03:
bedankt voor jet meedenken: als ik TB start is er slechts een een black screen hij komt dus niet verder, het toestel loopt vast en moet gereset worden.
toestel SGS 3.3.6 Gingerbread ; met speedmod kernel ( laatste versie )
Heb je wel root?
Anders opnieuw installeren?

Rail Away!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

filenox schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:21:
[...]
Bij Apex zijn er misschien meer opties maar om 1 of andere reden is de layout (ivm widgets) niet zo ordelijk...
Hoe bedoel je dat precies?

• Taigu
filenox schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:42:
Zouden er geen andere alternatieven zijn?
Nova Launcher Prime kan het ook

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Alternatieve openingsmogelijkheden in Apex:
- swipe naar beneden
- swipe naar boven
- twee vinger swipe naar beneden
- twee vinger swipe naar boven
- swipe naar boven op een dock item
- swipe naar beneden op een dock item
- snelkoppeling op scherm of in dock

Alternatieve openingsmogelijkheden in TW UXLauncher (ik heb de standaardlauncher niet):
- geen
Een Nexus heeft natuurlijk geen TouchWiz skin.

Verder is de widget layout (in de app drawer) bij TW UXLauncher en Apex identiek. Al gebruik ik dat tabblad nooit (verborgen), app widgetpicker is veel praktischer.

In de store is Toggle Statusbar de eerste hit.

[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-08-2012 13:59 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Met de standaard launcher kan het niet, met een andere launcher wel. Wil je het dus dan zul je een andere launcher moeten nemen. De discussie kan dan verder gaan in Het Android launchers, themes en icons topic en kunnen we hier weer ontopic :)

Probeer er anders een, bevalt het niet dan haal je hem weer van je toestel af. Zo simpel is het en duurt slechts een paar minuten van je tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2012 13:55 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• filenox
Ik wil er toch nog snel op reageren :) De oplossing die ik nu heb gevonden is de app Toggle Statusbar uit te voeren door lang op de multitask-knop te drukken druk (dit is mogelijk dankzij de Xenon HD en nog wat andere ROMS). :)

• smeijers
Mad Marty schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:21:
[...]

Heb je wel root?
Anders opnieuw installeren?
jazeker heb ik root, anders werkt TB niet..maar zoals gezegd na een dalvik cache clean doet de app het gewoon weer...maar dat is natuurlijk heel ergerlijk..ben bang dat ik een factory reset zal moeten uitvoeren..??
ik heb ook een mailtje gestuurd naar de ontwikkelaaars van TB...nog niets op gehoord. ( nu al bijna een week geleden..)

• Taigu
20. Titanium Backup is crashing. What should I do?
Ensure that you’re running an original Titanium Backup APK (from the Market).
If it’s crashing right away when you launch it, try clearing its data (in your phone settings, under Applications) and be sure to also remove the "data/com.keramidas.TitaniumBackup" directory on your sd card, if it exists.
Please try to capture a log, it can be very helpful for devs to locate a bug. The log often contains a so-called "stack trace".
To capture a log, you can use either "adb logcat" from a computer or the aLogcat app on your phone.
E-mail me the log and some information about your ROM and how the problem can be reproduced.

• Smultie
  • Niet online
En anders deze?
19. When I start Titanium Backup I get just a black screen and then it FC. In the log I get exceptions such as: "java.lang.IllegalStateException: /data/data/com.noshufou.android.su/databases/permissions.sqlite SQLiteDatabase created and never closed"

The database of the Superuser Whitelist app is corrupt.
Open a shell and do:
su
rm /data/data/com.noshufou.android.su/databases/permissions.sqlite

• smeijers
komen deze files na één keer goed draaien van TB weer automatisch terug?
daar ben ik bang voor..maar bedankt kan ik uitproberen en hou jullie op de hoogte.

edit;
Ik heb een factory reset gedaan en via TB ( opnieuw uit Google Play gehaald...) de apps gerestored.
daarna file conversie EXT gedaan.
Het probleem lijkt nu opgelost te zijn..

[ Voor 37% gewijzigd door smeijers op 27-08-2012 19:13 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

filenox schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:06:
Ik wil er toch nog snel op reageren :) De oplossing die ik nu heb gevonden is de app Toggle Statusbar uit te voeren door lang op de multitask-knop te drukken druk (dit is mogelijk dankzij de Xenon HD en nog wat andere ROMS). :)
Reageer dan ook even op mijn post, wil je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik vind de Weer & Nieuws widget in (stock) Android erg handig maar als ik deze in Apex zet is er om 1 of andere reden veel te veel witruimte tussen de Google Zoekbalk en die vooraf genoemde widget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
filenox schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:00:
Ik vind de Weer & Nieuws widget in (stock) Android erg handig maar als ik deze in Apex zet is er om 1 of andere reden veel te veel witruimte tussen de Google Zoekbalk en die vooraf genoemde widget :)
Hoe staat je verticale marge ingesteld? (apex menu/thuisscherminstellingen/verticale marge)
Die staat bij mij op "geen" en heb geen last van grote witruimte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ook aan zoiets idd... dus ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Hier verder over het launcherprobleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Goed, dit is te vaag voor woorden maar ik probeer het na lang zoeken toch.

"Ergens" op GoT (d.w.z. hier, of in het launcher topic, homescreen topic... "ergens" dus) ben ik een beste tijd terug een widget tegengekomen die het weer weergeeft. Niet op een Sense of Beautiful widgets-achtige manier, maar volgens mij was de widget 1 of 2 bloks hoog, en schermbreed. Hierin stond een soort grafiek, waardoor op een voor het oog aantrekkelijke en zeer efficiënte manier weer voor de hele week kon worden weergegeven.

Die widget wil ik.

Hopelijk gaan er belletjes rinkelen bij mensen, want ik kan hem écht niet meer vinden en het googled ook niet zo makkelijk met deze omschrijving...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Obiter dictum schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:16:
Hopelijk gaan er belletjes rinkelen bij mensen, want ik kan hem écht niet meer vinden en het googled ook niet zo makkelijk met deze omschrijving...
Palmary heeft sowieso zo'n soort aanduiding als optie, geen idee echter of je die bedoelt :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Brad Pitt schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:19:
Palmary heeft sowieso zo'n soort aanduiding als optie, geen idee echter of je die bedoelt :)
Het is niet wat ik bedoel, maar een visuele referentie helpt natuurlijk wel. Het leek dus op de onderste widget;

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/LpkMvEG7YcrDXdP8xzFidgJfq3zX-XORrz1F1vHb3GdLqpQsrYoHlriX-g_8RnJ8jFw

al zouden het ook staafgrafieken geweest kunnen zijn... :X

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Obiter dictum schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:23:
[...]

Het is niet wat ik bedoel, maar een visuele referentie helpt natuurlijk wel. Het leek dus op de onderste widget;

[afbeelding]

al zouden het ook staafgrafieken geweest kunnen zijn... :X
Ik heb je afbeelding even geknipt en geplakt in google image search, en dan kom ik bij Palmary weather uit. Er is zowel een gratis als betaalde variant van, maar alleen de betaalde heeft jouw plaatje in de screenshots staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

gwystyl schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:30:
Ik heb je afbeelding even geknipt en geplakt in google image search, en dan kom ik bij Palmary weather uit. Er is zowel een gratis als betaalde variant van, maar alleen de betaalde heeft jouw plaatje in de screenshots staan.
hihi. Jij gaat zometeen jezelf een facepalm geven :> :>
En voor deze legendarische woorden krijg jij van mij heerlijk appelgebak! Dat was hem, thanks!

Afbeeldingslocatie: http://www.depettelaar.nl/img/appelgebak766.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Obiter dictum op 24-08-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Obiter dictum schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:31:
[...]

[...]

En voor deze legendarische woorden krijg jij van mij heerlijk appelgebak! Dat was hem, thanks!

[afbeelding]
Je bedoelt dat je daar de screenshot vandaan hebt maar een ander programma/widget bedoelt? Oja, dat staat inderdaad boven je screenshot. Goedemorgen :X

Ik had Aix weather als tweede optie in gedachten want die gebruik ik zelf ook, maar die geeft alleen een temperatuur/neerslag verloop voor de komende 24 uur in een 4x1 formaat. Ik dacht dat je op zoek was naar een verloop per week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Obiter dictum schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:31:
[...]

[...]

[afbeelding]
oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

die widget heb ik ook. Goeie widget die geen rare permissies nodig heeft. Het enige wat ik mis is dat hij de current location bijhoudt. Nu moet ik 1 homescreen volplempen met mijn 4 belangrijkste locaties waarvan ik up to date wil blijven met het weer.
Hij is niet altijd even accuraat....geeft vaker aan dat er regen komt terwijl dat er helemaal niet is.

EDIT: wat smultie hieronder ook zegt: het mocht best wat meer daagjes weergeven, maar wellicht dat de schaal van de widget dan dusdanig klein wordt dat het zelfs met een One X/SGS3 slecht te lezen zal zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Deathchant op 24-08-2012 11:07 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Aix is een geweldige widget, maar hij geeft inderdaad maar de komende 24 uur weer weer (<---2 keer hetzelfde woord, en 't klopt nog ook!).

Het schijnt overigens dat de maker bezig is met een "Current Location"-achtige functie. Zou een zeer welkome toevoeging zijn imho.

[ Voor 31% gewijzigd door Smultie op 24-08-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Oe sweet ik heb hem ook net geinstalleerd. Ziet er heel handig uit! Jammer idd dat hij maar 24 uur vooruit kan kijken. En ik zou eigenlijk wel een soort van rood lijntje willen zien zodat ik op de grafiek kan zien hoe laat het nu is, of is dat gewoon standaard helemaal links op het scherm?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Maardiweb schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:11:
Oe sweet ik heb hem ook net geinstalleerd. Ziet er heel handig uit! Jammer idd dat hij maar 24 uur vooruit kan kijken. En ik zou eigenlijk wel een soort van rood lijntje willen zien zodat ik op de grafiek kan zien hoe laat het nu is, of is dat gewoon standaard helemaal links op het scherm?
Helemaal links in de grafiek is het eerstkomende volle uur. Nu zou het dus 12:00 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier de web variant van AIX: http://www.yr.no/place/Ne...our_by_hour_detailed.html
Die wel wat verder gaat.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je was me net voor met die website. Is er niet ook een app waarmee je van allerlei zaken op het web, dus ook zo'n plaatje, een widget kunt maken? Daar staat me iets van bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wow, die wil ik in een widget :P Ik zou er haast standaard in panorama modus voor gaan draaien.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Deathchant schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:05:
Hij is niet altijd even accuraat....geeft vaker aan dat er regen komt terwijl dat er helemaal niet is.
Er zit verschil in de kleurtjes van de regen in die widget, was je dat ook opgevallen? Hij geeft de minimale hoeveelheid regen donkerblauw aan, en lichtblauw / gestreept de maximale waarde. Zeker als je dus hele lage balkjes ziet, staat het dus meer voor "kans op regen" dan daadwerkelijk regen. Als je donkerblauwe staafjes gaat zien, dan wordt het tijd voor een paraplu.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
ellende bleef...factory rest gedaan TB zet keurig alle progs terug.
ben benieuwd hoe het zich nu gedraagt.
wel weer geroot ( uiteraard ) en ga mogelijk ook nog EXT4 operatie uitvoeren..

edit 27-8-12: Na EXT4 file omzetting, voorlopig een succes...afwachten maar dus.
Maar wat een smoothe performance op mijn SGS1!!! (inclusief Louncher pro, Speedmod kernel en stock 2.3.6 GB)
Ik denk dat ik voorlopig tevreden ga blijven met dit resultaat.

[ Voor 41% gewijzigd door smeijers op 27-08-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:
Je was me net voor met die website. Is er niet ook een app waarmee je van allerlei zaken op het web, dus ook zo'n plaatje, een widget kunt maken? Daar staat me iets van bij.
Ja, Meta Widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die had ik ondertussen ook al gevonden en geprobeerd. Tevens WebSnap. Werken allebei niet met YR.NO helaas. Althans niet op mijn ICS Kruidvat tablet.

Web Clip Widget vond ik ook maar heb ik (nog) niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Even wat posts afgesplitst naar Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6], daar horen ze meer thuis.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
wanneer werkt >google voice search< in volle glorie op NL basis.
te vergelijken met Siri van apple.
nu is het op android 2.3.6 nog louter een google web seacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
smeijers schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:32:
Even ter info; Siri werkt ook niet in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
klopt ; neem aan dat (bijna) iedereen dat weet...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
smeijers schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:32:
Zodra je de Android 4.1 update installeert, gaat er een spraakgestuurde wereld voor je open in de vorm van Google Now (want dat is wat je zoekt) :)

Wanneer en/of je die krijgt, is afhankelijk van je device en/of je bereidbaarheid te rooten en CM10 te flashen ;) Verder is het ook genoeg om 4.0 + root te hebben, want dan kun je gewoon via CWM een package flashen dat Google Now installeert voor je.

En voordat er weer siri-vergelijkingen getrokken worden, ook dat zie je alleen terug op de iPhone 4S, oudere devices kunnen daar ook naar fluiten.

[ Voor 38% gewijzigd door Henk op 25-08-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Google now is ook op de S2 beschikbaar voor ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
dank je Henk voor dit inzicht; ben weer helemaal b(l)ij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een windows emulator voor mijn galaxy s3...

Ik zou graag oldskool games als pacific general en panzer general willen spelen

nu draai ik al dosbox turbo voor bijvoorbeeld ufo enemy unknown

Maar hoe krijg ik die oude windows game aan het draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
uitzending gemist vraagt om silverlight...kan dus in standaard browser bij SGS ( 3.3.6 ) geen uitzending zien.
wel bij/in Dolphin browser die ik als alternatief heb.
Kan het niet bij de stock browser??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitzending Gemist in Flash kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
als plugin in de stock browser downloaden?

edit: had blijkbaar verkeerde app ? werkt nu wel..

er is toch iets vreemds aan de hand
download ik uitzending gemist in Google play en open ik ..gaat het goed
open ik het even later op mijn homescreen...gaat het niet..rara??
(ik heb launcher pro ipv van de TW launcher geinstalleerd)
ook als ik open via Google Play onder mijn apps.gaat het goed, kan ik dus uitzendingen bekijken.vreemd..??

[ Voor 103% gewijzigd door janvanduschoten op 26-08-2012 14:02 . Reden: 2 posts samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Graag je vorige post editten ipv een nieuwe post maken.

[ Voor 101% gewijzigd door janvanduschoten op 26-08-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:28
Heeft iemand een idee hoe ik Google Music player op mijn tablet kan weigeren naar andere mappen te kijken dan mijn music folder?

Dat is iets dat mij al vanaf het begin stoort aan android;
- Allerhande afbeeldingen komen in mijn gallery
- Allerhande audio (uit games en apps) komt in de music player terug.

Nu zag ik de optie van het toevoegen van een .nomedia bestand. Dit lijkt mij echter geen goede oplossing; het gaat vaak om best veel mappen. En een .nomedia bestand toevoegen in een MP3 map om de afbeeldingen niet in de gallery te krijgen zorgt er voor dat ook de mp3's niet meer in de media player komen.

Waarom niet gewoon een simpele exclusion optie? Of mis ik die compleet in zowel de gallery als de music player?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 23:45
Misschien een optie om Winamp te gebruiken in combinatie met Playlist Generator? Via het 2e programma maak je playlists adhv MP3s in een map en Winamp herkent die playlists om ze af te spelen.

Maar betreffende een muziek-app heb ik ook een vraag:
Op dit moment geef ik spinninglessen en fik het ouderwets op een CD. Kans bestaat dat de CD-speler weggaat en dat we alleen via mobiel/MP3 les kunnen geven.
Nu ben ik op zoek naar een muziekapp die de tijd van het huidige nummer kan weergeven. Met spinning heb ik vaak nummers waar er op een bepaald moment moet worden gestaan, vaak aan de hand van de tijd. Weet iemand zo'n app? Via google kom ik niet iets tegen en op dit moment gebruik ik Winamp.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik heb nu een custom rom draaien (leedroid), maar wil graag het toestenbord uit de nexus draaien. Is dat ook mogelijk en welke app zou ik daar voor moeten hebben. Dat toetsenbord uit de nexus rom werkt echt geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Tarabass schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:11:
Ik heb nu een custom rom draaien (leedroid), maar wil graag het toestenbord uit de nexus draaien. Is dat ook mogelijk en welke app zou ik daar voor moeten hebben. Dat toetsenbord uit de nexus rom werkt echt geniaal :)
Ja hoor gewoon zoeken op AOSP keyboard.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Touchdomex schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:13:
[...]

Ja hoor gewoon zoeken op AOSP keyboard.
Thx, eens even proberen :)

Hmm, vind dan alleen 'Hackers keyboard', 'Thai keyboard' en 'cediMe with pinyin'. Het gaat mij vooral om de functionaliteit dat bij een spatie je gelijk een leesteken kan kiezen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tarabass op 27-08-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Linken naar apk's is nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 27-08-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
nevermind.. heb het al gevonden.

[ Voor 81% gewijzigd door RekZ op 27-08-2012 22:03 . Reden: al gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik heb hem gevonden! Het is dus de icecream. Eerst de jelly beans geprobeerd, maar die geeft geen leestekens weer na een spatie. De icecream wel en dat vind ik erg prettig. Niet meer op zoek naar de dubbele punt enzo :)

[ Voor 28% gewijzigd door Tarabass op 27-08-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:28
Xanland schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:37:
Misschien een optie om Winamp te gebruiken in combinatie met Playlist Generator? Via het 2e programma maak je playlists adhv MP3s in een map en Winamp herkent die playlists om ze af te spelen.
Dit ga ik eens bekijken, al blijft het een workaround natuurlijk. Te vreemd dat het niet ingebakken zit.
Bedankt!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Ben opzoek naar een echt donkere klok screensaver, heb er een paar geprobeerd maar deze zijn te licht.
Weet iemand een die in het donker niet te veel licht geeft maar de tijd wel redelijk leesbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Albert020 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:58:
Ben opzoek naar een echt donkere klok screensaver, heb er een paar geprobeerd maar deze zijn te licht.
Weet iemand een die in het donker niet te veel licht geeft maar de tijd wel redelijk leesbaar is ?
Het zal nooit zo donker zijn, afhankelijk van je scherm. Is enkele pagina's terug toevallig besproken. Zie ook: Gutteguttegut in "Google Play & Androidapps - Deel 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
serhat schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:00:
[...]

Het zal nooit zo donker zijn, afhankelijk van je scherm. Is enkele pagina's terug toevallig besproken. Zie ook: Gutteguttegut in "Google Play & Androidapps - Deel 17"
Had vannacht Ady Clock geprobeerd, nou deze geeft te veel licht in het pikke donker

Vanacht maar eens Night klok proberen, deze gaat redelijk donker !

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 28-08-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Night Clock is voor mij de donkerste inderdaad, al gaan de onderste "knoppen" niet uit bij me, dat had ik 't liefste ook nog gehad. Ze dimmen gelukkig wel wat mee.
Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.