Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:55:
[...]

Je aankopen worden met een cc niet perse extra belast. Je betaalt afhankelijk van de bank een bedrag van 15 euro oid per jaar. Bovendien kun je een creditcard voor tig dingen gebruiken, zoals zaken bestellen in het buitenland. Maargoed misschien gebruik ik het ding (de cc) gewoon veel flexibeler. Vind het wel fijn als al mijn aankopen aan het einde van de maand worden afgeschreven.
Ieder zijn ding natuurlijk, Ik heb graag direct zicht in mijn kosten ipv dat ik op het einde van de maand inneens een afrekening krijg. kan nu namelijk ook dan gewoon via ideal of iets dergelijks op mijn telefoon checken, en het meteen storneren mocht er iets onterecht afgeschreven worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
MaDLiVe schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:55:
[...]

Je aankopen worden met een cc niet perse extra belast. Je betaalt afhankelijk van de bank een bedrag van 15 euro oid per jaar. Bovendien kun je een creditcard voor tig dingen gebruiken, zoals zaken bestellen in het buitenland. Maargoed misschien gebruik ik het ding (de cc) gewoon veel flexibeler. Vind het wel fijn als al mijn aankopen aan het einde van de maand worden afgeschreven.
Daarnaast bespaard een cc ook geld. Doordat ik nu dingen kan kopen op ebay, dealextreme, play.com, amazon etc. heb ik al met al heel wat bespaard. En ook ik vind het belangrijk dat developers voor android blijven ontwikkelen, zolang ik het zelf niet kan maken voor 80 cent (en dat kan ik niet) heeft de dev dat verdient. Zo af en toe klik ik ook eens op een advertentie, gewoon, zodat hij er wat aan over houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Cerberus_tm schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:58:
Wat je nu zegt gaat alleen op voor mensen zonder creditcard. Ben het met je eens dat Ideal toevoegen een goed idee zou zijn. Maar buiten kinderen heeft toch de grote meerderheid wel een creditcard? Ik vind het extreem gemakkelijk om een applicatie te kopen met Google Play, en de terugbreng-optie binnen 15 minuten is ook mooi meegenomen (had wel wat langer mogen zijn). Verder zijn er genoeg applicaties met en zonder advertenties, alles komt voor.

Wat betreft het gebrek aan goede applicaties voor Android, daar heb ik niets van gemerkt: welke must-have applicaties voor IOS hebben geen alternatief voor Android? Er zijn allerlei goede spellen voor Android te koop, zoals Final Fantasy, en emulators natuurlijk. Er zullen altijd over en weer wat applicaties zijn die het andere platform niet heeft, maar inmiddels heeft Android meer applicaties dan IOS, sommige waarvan wel 100 miljoen keer verkocht zijn...
Het gaat mij meer om RPG's die beter zijn op iOS, Shogun-achtige spellen en Geodefence, wat imho de beste towerdefence ooit is. Omdat ik echter van Android houd, stap ik niet over ;)

Wat betreft CC's: natuurlijk werken die. Echter, kinderen onder de 18 jaar mogen nog geen CC en daarom valt een extreem groot deel van de potentieel app-kopende doelgroep weg. Het is niet altijd een optie om de CC van papa te koppelen aan de telefoon van het kroost. Nogmaals, Google zou meer verdienen en de kwaliteit van de apps over het algemeen zou beter worden wanneer er meer wordt verdiend in de Play Store. Je moet het mensen gemakkelijk maken om apps te kopen. Ik ben daar heilig van overtuigd.

Het is toch ook gek om te zien dat Android, met veel meer verkochte toestellen, veel minder omzet heeft dan de Appstore? Dit is overigens geen flame naar Android toe. Ik prefereer zelf Android boven iOS, al heeft de laatste ook voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:24:
[...]
Nee, dan ga ik het wel Of piraten, of op een andere manier regelen. Laat maar komen dan anders die Pay by phone bill.
Wat ben je een slappe zak als je het niet willen nemen van een credit card als reden geeft voor je illegaal downloaden van apps. Apps zijn geen eerste levensbehoefte, wil je niet betalen zoals google dat aanbiedt, dan neem je geen (betaalde) apps af.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:00:
[...]

Ieder zijn ding natuurlijk, Ik heb graag direct zicht in mijn kosten ipv dat ik op het einde van de maand inneens een afrekening krijg. kan nu namelijk ook dan gewoon via ideal of iets dergelijks op mijn telefoon checken, en het meteen storneren mocht er iets onterecht afgeschreven worden
Bij veel banken kun je online, in je internetbankieren omgeving ook zien welke bedragen er op je CC gezet zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Fly-guy op 04-08-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik heb zojuist de n7player Music Player gekocht. Hij is nu tijdelijk voor 0,99 euro te koop.
Hij bevalt tot nu toe erg goed en vooral op een tablet ziet hij er mooi uit.

Je kunt eerst de trial installeren om te kijken of het iets voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54

KingCrash

Angry Rabbit

Chrizzly schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:53:
Ik heb zojuist de n7player Music Player gekocht. Hij is nu tijdelijk voor 0,99 euro te koop.
Hij bevalt tot nu toe erg goed en vooral op een tablet ziet hij er mooi uit.

Je kunt eerst de trial installeren om te kijken of het iets voor je is.
Ziet er mooi uit. Helaas ondersteund (nog geen enkele 3th party) deze player streamen uit de Google Music cloud nog niet. Hopelijk brengt Google snel een API uit om dit te realiseren.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kijk waarschijnlijk met mijn neus, maar ik kan Google Listen niet vinden? :?
Gisteren telefoon opnieuw geïnstalleerd en Listen is een van de eerste dingen die ik erop zetten, maar is foetsie?
Ik hoop niet dat-ie verwijderd is, het was imho de beste gratis podcast-app die er was...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 17-09 18:49
anandus schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:32:
Gisteren telefoon opnieuw geïnstalleerd en Listen is een van de eerste dingen die ik erop zetten, maar is foetsie?
Ik hoop niet dat-ie verwijderd is, het was imho de beste gratis podcast-app die er was...
Ik zou maar vast wennen aan een nieuwe app. Google stopt met Listen, gister nog gelezen op een Androidblog (weet zo niet meer welke). De reden is dat er volgens Google meer dan genoeg goede podcastapps zijn. Google zou dan Listen niet meer in de lucht hoeven te houden.

De 'discontinue' zou een reden kunnen zijn dat'ie nu al van de Store verwijderd is..

Edit: bewijs

http://www.phonearena.com...been-discontinued_id33014

[ Voor 5% gewijzigd door marhalm op 04-08-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:32:
Google listen is niet meer...

http://www.androidcentral.com/google-listen-officially-dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh, da's wel een bummer :-(
Ik heb verschillende podcast-apps geprobeerd, maar kwam toch telkens terug bij Listen.
Nouja, dan maar op zoek naar iets anders :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is er een manier of instelling om YouTube niet te laten pauzeren als het scherm uit gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Weet iemand een app die het volgende makkelijk maakt?

Ik maak foto's van brieven, ik koppel mijn telefoon aan de laptopt. Open de foto om te kijken welke brief het is, hernoem de file en stop het in de juiste directory. Belangrijk voor mij is het cloudloze. Ik heb een NAS en wil mijn data niet in een cloud hebben.

Waar ik vooral naar zoek is: Foto maken, naam geven, label selecteren en klaar zetten voor overzetten naar laptop.

[ Voor 12% gewijzigd door Tukk op 04-08-2012 21:49 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:20
anandus schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:38:
Oh, da's wel een bummer :-(
Ik heb verschillende podcast-apps geprobeerd, maar kwam toch telkens terug bij Listen.
Nouja, dan maar op zoek naar iets anders :-(
Ik gebruik nu BeyondPod. DogCatcher wil ik binnenkort nog wel eens proberen. Ziet er net iets mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:12

kronolith

[EDIT]

Ik gebruik tegenwoordig Pocket Cast. Ook wel een fijne app, werkt goed en is lekker overzichtelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Met kronolith ^^. Pocket Cast werkt fijn :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Albert020 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:47:
Is er een manier of instelling om YouTube niet te laten pauzeren als het scherm uit gaat ?
Daar heb ik mij gisteren ook nog aan geërgerd. Je zet een muziekje op (die ik nog niet op men tab had gezet), zet het scherm uit, ... oh ja, kan niet, is YouTube 8)7

EDIT: Blijkbaar, als flauw excuus van google, "kunnen" ze deze feature niet in de app zetten omdat het hun TOS zou schenden: http://productforums.goog...topic/youtube/iyzedbaAAtA
Belachelijk toch, verander de facking TOS dan :(

[ Voor 24% gewijzigd door Mavamaarten op 05-08-2012 11:13 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:20
kronolith schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:54:
Ik gebruik tegenwoordig Pocket Cast. Ook wel een fijne app, werkt goed en is lekker overzichtelijk :)
Tnx, die ga ik testen. Ziet er goed uit, én ondersteund 1.2 speed (naast 1.5 en 2.0) via Presto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:12

kronolith

[EDIT]

Jasper schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

Tnx, die ga ik testen. Ziet er goed uit, én ondersteund 1.2 speed (naast 1.5 en 2.0) via Presto.
Jep :) De mogelijkheid om potcasts te streamen i.p.v eerst downloaden en dan afspelen is trouwens ook super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan verder in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Dit topic is nog niet toe aan een slot, we gaan hier gewoon verder.

[ Voor 34% gewijzigd door janvanduschoten op 05-08-2012 19:11 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe krijg ik het bij Nova Launcher in hemelsnaam voor elkaar dat mijn Dock snelkoppelingen verwijzen naar de gewenste apps? Voor de swipe kan ik de app / actie gewoon selecteren maar voor drukken moet ik de naam van de app intypen?? Contacts, Contacten, Telefoon, Phone.. Werken allemaal niet hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Joster schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:11:
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe krijg ik het bij Nova Launcher in hemelsnaam voor elkaar dat mijn Dock snelkoppelingen verwijzen naar de gewenste apps? Voor de swipe kan ik de app / actie gewoon selecteren maar voor drukken moet ik de naam van de app intypen?? Contacts, Contacten, Telefoon, Phone.. Werken allemaal niet hier..
Als ik je goed begrijp, wat waarschijnlijk niet het geval is, long-press je op een icoon (want dat maakt het mogelijk om te editten).
Dus gewoon normal 1 keep drukken en je app word gestart.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dat snap ik, maar met een long-press wil ik de app die geladen wordt wijzigen. Dat kan ik blijkbaar alleen maar door de naam van de app in te toetsen (want een app selecteren gaat alleen voor de swipe actie, niet voor de 1x drukken actie). Echter als ik de namen van apps ingeef zoals Contacts, Contacten, Telefoon, Phone werkt het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Joster schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:23:
Dat snap ik, maar met een long-press wil ik de app die geladen wordt wijzigen. Dat kan ik blijkbaar alleen maar door de naam van de app in te toetsen (want een app selecteren gaat alleen voor de swipe actie, niet voor de 1x drukken actie). Echter als ik de namen van apps ingeef zoals Contacts, Contacten, Telefoon, Phone werkt het niet..
Als je de eerste actie wilt instellen, (dus het icoontje wat je ziet en welke app start als je er op klikt) moet je de app drawer opnenen, lang drukken op een app en naar de dock slepen.

edit: neem aan dat je dit bedoelde...

[ Voor 3% gewijzigd door krijn1985 op 05-08-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ah, super! Thanks, dat ik daar niet op kwam. Daarna het icoon wijzigen en de swipe actie benoemen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Joster schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:57:
Ah, super! Thanks, dat ik daar niet op kwam. Daarna het icoon wijzigen en de swipe actie benoemen en klaar :)
Ben zelf ook wel eens tegen dat probleem aangelopen, en ik maar niet snappen waarom mijn chrome icoontje er niet meer was maar de swipe actie nog werkte. Moest dus gewoon weer chrome daarheen slepen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 10:34
Weet iemand ook of er een 'Twitter-app' is die hetzelfde doet als Tweetdeck voor de desktop namelijk tweets automatisch continu refreshen zodat altijd de nieuwste tweets bovenaan verschijnen, vooral handig bij tv programma's, etc.

Alle Twitter apps die ik nu heb geprobeerd vereisen een bepaalde actie van een gebruiker zodat de nieuwste tweets worden getoond. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Onedayflyer682 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 21:22:
Weet iemand ook of er een 'Twitter-app' is die hetzelfde doet als Tweetdeck voor de desktop?
Er bestaat een Tweetdeck voor Android. Doet die niet wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Volgens mij moet je gewoon je verversingsinterval instellen, Plume kan dat naar mijn weten ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33
Weet iemand ook of er een 'Twitter-app' is die hetzelfde doet als Tweetdeck voor de desktop namelijk tweets automatisch continu refreshen zodat altijd de nieuwste tweets bovenaan verschijnen, vooral handig bij tv programma's, etc.

Alle Twitter apps die ik nu heb geprobeerd vereisen een bepaalde actie van een gebruiker zodat de nieuwste tweets worden getoond. Iemand een idee?
Tweetlanes zet bij mij altijd de nieuwste tweets bovenaan, je moet alleen wel zelf naar boven scrollen :p

Maar zoals hierboven vermeld, is het niet voldoende om de vernieuwingsfrequentie aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eric_Cantona schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:57:
Volgens mij moet je gewoon je verversingsinterval instellen, Plume kan dat naar mijn weten ook gewoon.
Plume heeft een livestreammodus, waarin altijd de nieuwste tweets getoond worden. Verder kan je 'onthoud positie in lijst' uit zetten. Dan gaat hij bij het opstarten van Plume ook naar de laatste tweets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 18-09 14:10
Voor mijn S3 en (vooral) voor mijn Asus Transformer Prime heb ik een repeater in mijn slaapkamer gezet, zo dat ik sneller internet heb in mijn slaapkamer en tuin. Hierdoor zien mijn apparaten een tweede netwerk. Echter als ik van de tuin naar mijn woonkamer ga, of andersom, schakelen mijn apparaten niet automatisch over naar het netwerk met het beste bereik. Is hier een oplossing voor of een app die dit soort dingen automatisch voor me kan regelen, zo dat ik niet iedere keer weer handmatig moet overschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Jeroen04 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:32:
Voor mijn S3 en (vooral) voor mijn Asus Transformer Prime heb ik een repeater in mijn slaapkamer gezet, zo dat ik sneller internet heb in mijn slaapkamer en tuin. Hierdoor zien mijn apparaten een tweede netwerk. Echter als ik van de tuin naar mijn woonkamer ga, of andersom, schakelen mijn apparaten niet automatisch over naar het netwerk met het beste bereik. Is hier een oplossing voor of een app die dit soort dingen automatisch voor me kan regelen, zo dat ik niet iedere keer weer handmatig moet overschakelen?
Bij mijn weten zou een WIFI appraat dit automatisch moeten doen, echter dan moet je wel goede netwerk instellingen gebruiken. Overigens kan je het efect ook berijken met een WIFI-Router die je mogelijk over hebt.

Je hoofdrouter ingesteld laten als standaard, deze draait de DHCP server, bij je 2e de router zet je de DHCP server uit, geef je het WIFI netwerk het zelfde SSID als je hoofdrouter (incl. password) en sluit je vervolgens de 2 de router d.m.v. de LAN poorten (dus niet via de WAN poort!!) aan op je hoofdrouter. Belangrijk is om via een app te controleren alsof de WIFI kanalen van een router elkaar niet in de weg zitten, dit kan heel goed met Google Play: Wifi Analyzer (zorg dat de kanaalen van je routers elkaar zo min mogelijk overlappen, het liefst helemaal niet) Wanneer je alles goed hebt ingesteld zou alles gewoon en goed moeten werken. Dat doet het hier althans wel met een D-Link 885 en een D-Link 665 router combinatie op een HTC Sensation, Asus Epad Infinity TF700, HTC Legend, HTC Wildfire S, en een Apple iPad 2.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bullet NL schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:18:
[...]

Bij mijn weten zou een WIFI appraat dit automatisch moeten doen, echter dan moet je wel goede netwerk instellingen gebruiken. Overigens kan je het efect ook berijken met een WIFI-Router die je mogelijk over hebt.

Je hoofdrouter ingesteld laten als standaard, deze draait de DHCP server, bij je 2e de router zet je de DHCP server uit, geef je het WIFI netwerk het zelfde SSID als je hoofdrouter (incl. password) en sluit je vervolgens de 2 de router d.m.v. de LAN poorten (dus niet via de WAN poort!!) aan op je hoofdrouter. Belangrijk is om via een app te controleren alsof de WIFI kanalen van een router elkaar niet in de weg zitten, dit kan heel goed met Google Play: Wifi Analyzer (zorg dat de kanaalen van je routers elkaar zo min mogelijk overlappen, het liefst helemaal niet) Wanneer je alles goed hebt ingesteld zou alles gewoon en goed moeten werken. Dat doet het hier althans wel met een D-Link 885 en een D-Link 665 router combinatie op een HTC Sensation, Asus Epad Infinity TF700, HTC Legend, HTC Wildfire S, en een Apple iPad 2.
Oh ik had de repeater op hetzelfde kanaal zitten als de router, maar dat moet blijkbaar niet? Ik had wel een zo leeg mogelijk kanaal in de buurt opgezocht. Bij mij werkte het op dezelfde manier als bij Jeroen04, dus heb ik de repeater maar weer weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 10:34
gwystyl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:10:
[...]

Plume heeft een livestreammodus, waarin altijd de nieuwste tweets getoond worden. Verder kan je 'onthoud positie in lijst' uit zetten. Dan gaat hij bij het opstarten van Plume ook naar de laatste tweets.
Ik heb Plume even getest maar ook bij de livestreaming modus krijg je alleen de melding van nieuwe tweets, hij scrolt de tweets niet automatisch naar beneden (wat overigens de app van Tweetdeck ook niet doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Welke app kan ik het gemakkelijkst gebruiken als ik naar belgie ga en dus mijn dataverbruik uit wil zetten.
Ik zit bij SImyo (kpn netwerk)
Kan ik dan gewoon bij 'Draadloos en Netwerken' de 'Gegevensverbinding' uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Je kunt gewoon roaming uitzetten (staat default al uit).
Dan heb je in het buitenland automatisch geen internetverbinding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kaasaanfiets schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:13:
Welke app kan ik het gemakkelijkst gebruiken als ik naar belgie ga en dus mijn dataverbruik uit wil zetten.
Ik zit bij SImyo (kpn netwerk)
Kan ik dan gewoon bij 'Draadloos en Netwerken' de 'Gegevensverbinding' uit zetten?
Simyo heeft geen internet in het buitenland :( dus je hoeft niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

RekZ schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:50:
[...]

Simyo heeft geen internet in het buitenland :( dus je hoeft niks te doen.
Oh ok, ik heb nog 2 vrienden die ook een android telefoon hebben dus ik zal hun even inlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Klopt het dat Tapatalk geen demo/trial meer heeft? Weet toch vrij zeker dat ik die in het verleden heb zien staan maar ik kan hen nu niet meer vinden. Ik wou eens proberen of een forumreader ook handiger werkt op de smartphone dan forummen via de browser.

Of heeft iemand een alternatief voor Tapatalk?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Kan iemand mij vertellen of met Tasker 1.3.1 de GPS functie weer werkt, of ligt dit aan Android 2.3.6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
vraagje over TB Titaanium Backup pro - op mijn Samsung Galaxy S ( root ) met CWM en geen externe sd kaart
=> als ik een nieuwe rom flash en een factory reset doe ; is dan het volgende redenering juist?
1) ik haal (opnieuw) TB uit de market en restore alle apps en data.
2) op mijn interne SD kaaart blijft dus een sectie onaangetast waar mijn backups staan
3) ik hoef dus niet persé een externe SD kaart te hebben..om apps te kunnen restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Gebruik gewoon Google Drive om je backup in de cloud te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Is eer een widget om face unlock te kunnen toggelen? Werkt overdag fantastisch namelijk, 's avonds kost het me meer tijd dan dat het bespaart... Lijkt me wel leuk om het te kunnen toggelen dus. Een toggle. Leuk woord wel, toggle. Toggelen.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

smeijers schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:40:
vraagje over TB Titaanium Backup pro - op mijn Samsung Galaxy S ( root ) met CWM en geen externe sd kaart
=> als ik een nieuwe rom flash en een factory reset doe ; is dan het volgende redenering juist?
1) ik haal (opnieuw) TB uit de market en restore alle apps en data.
2) op mijn interne SD kaaart blijft dus een sectie onaangetast waar mijn backups staan
3) ik hoef dus niet persé een externe SD kaart te hebben..om apps te kunnen restoren.
Klopt. Ik heb wel een externe sd kaart, maar ik gebruik de interne voor backups. Die zijn prima te restoren na een romwissel. Als TB de backuplocatie niet automatisch terugvindt, laat je hem via de instellingen gewoon zoeken of geef je zelf het pad op waar je backups staan.
Andere optie is inderdaad een cloud of je pc gebruiken om een extra backup te hebben, maar dat is in principe niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
bedankt voor je heldere antwoorden @gwystyl
ik heb veel video's en how to's gezien, maar nergens wordt/werd het expliciet genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met de app Dropbox. Ik heb hier namelijk alles opgeslagen en wil nu al mijn foto's terugzetten. Ik kan ze niet allemaal tegelijk selecteren en als ik één voor één wil doen via exporteren komen deze maar niet in mijn galerij. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als het er veel zijn is het makkelijker om ze vanaf een dropbox map op een pc/laptop via wifi of usb over te zetten naar je telefoon.

Wat betreft de zichtbaarheid: de mediascanner zal zijn werk eerst moeten doen. Klik in je galerij ook eens op verversen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik ben het eens mat AllSeeyinEye; de app werkt fijn om je bestanden te kunnen zien en bewerken on-the-go. Het lijkt mij echter een stuk gemakkelijker om je telefoon als USB device te koppelen aan je PC en via je dropbox map alles over te zetten naar je telefoon. Dan ben je binnen een paar minuten klaar. Daarvoor moet je dus wel Dropbox op je PC installeren en je dropbox map gesynchroniseerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal dat eens proberen. Toch raar dat dit niet ineens via de telefoon gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:41:
Ik zal dat eens proberen. Toch raar dat dit niet ineens via de telefoon gaat.
Ik denk dat veel gebruikers niet gecharmeerd zijn van een dropbox app die opeens voor 600 MB foto's binnentrekt omdat je per ongeluk (of bewust) foto's in je dropbox folder op je pc hebt geplaatst, maar verder niet hebt stilgestaan dat je wifi uitstond en je nu dus over je telefoon data-limiet heen bent.
Zie het dus maar als een soort beveiliging waardoor je eerst duidelijk moet aangeven dat je echt op dat moment die foto of dat bestand binnen wilt halen. (overigens zou ik zelf ook wel graag een "haal alles tegelijk nu binnen naar mijn telefoon optie" willen)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

rockhopper schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Ik denk dat veel gebruikers niet gecharmeerd zijn van een dropbox app die opeens voor 600 MB foto's binnentrekt omdat je per ongeluk (of bewust) foto's in je dropbox folder op je pc hebt geplaatst, maar verder niet hebt stilgestaan dat je wifi uitstond en je nu dus over je telefoon data-limiet heen bent.
Zie het dus maar als een soort beveiliging waardoor je eerst duidelijk moet aangeven dat je echt op dat moment die foto of dat bestand binnen wilt halen. (overigens zou ik zelf ook wel graag een "haal alles tegelijk nu binnen naar mijn telefoon optie" willen)
Ik heb dat gehad met een Picasa Sync naar m'n galerij. Gelukkig kwam ik er na 90 MB achter dat ik op 3G zat en heb direct data en sync uitgezet. Ik heb namelijk een Picasa account van enkele GB's... En dat om een paar recent in het album geplaatste foto's aan iemand te laten zien....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Dit soort initiatieven zijn niet gewenst op GoT.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 14-08-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:11:
Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) app om pst bestanden te bekijken op Android.

Ik ben bekend met verschillende apps om uit Outlook de kalender/taken en dergelijke te syncen en te bekijken, heb ook Poliaris office, maar wil graag op mijn tablet de mailboxen bekijken die ik zakelijk gebruik op mijn desktop. Mail verzenden/ontvangen is niet direct nodig, dat kan ad hoc per webmail. Gaat puur om het bekijken van mijn Outlook mailboxen die ik vanuit de desktop synchroniseer naar de tablet zodat ik altijd de meest actuele mails bij me heb.
Iemand? Vrees dat ik anders mijn Android tablet zal moeten verkopen ten faveure van een windows geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Voor de gene die gebruik maken van Pinterest, Google Play: Pinterest Stinds kort is de Android app in de Play store te vinden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:54:
[...]

Iemand? Vrees dat ik anders mijn Android tablet zal moeten verkopen ten faveure van een windows geval
Waarom niet gewoon de mailbox synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Bullet NL schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:10:
Voor de gene die gebruik maken van Pinterest, Google Play: Pinterest Stinds kort is de Android app in de Play store te vinden.
Erg mooie app in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:20

Vis

filenox schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:33:
[...]

Erg mooie app in ieder geval :)
Is dit iets zoals Flipboard?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
[...]
Is een tussenstap eeno plossing? Anders zou je je Outlook met GMail kunnen synchroniseren en Gmail met je tablet. Wat is overigens het probleem om de betreffende mailboxen niet gewoon ook met je tablet te synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
[...]

Kijk hier of hier eens. Syncen met MyPhoneExplorer lijkt me wel makkelijker. Microsoft vindt het volgens mij niet leuk als andere apps .ost en .pst bestanden kunnen openen, dus voor de lange termijn sla je een doodlopende weg in.

[ Voor 31% gewijzigd door Taigu op 15-08-2012 13:35 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Vis schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:18:
[...]

Is dit iets zoals Flipboard?
Deze vraag kun je binnen een minuut zelf beantwoorden op je telefoon of de PC, dat gaat je wel lukken :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee je op een tablet/smartphone inspectierapporten kunt genereren.
Oftewel: Op een inspectie-locatie een vooraf opgezet document openen --> tekst invoeren (bv. bevindingen) en direct foto's maken en invoegen.
Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door ozothebozo op 15-08-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ozothebozo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:53:
Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee je op een tablet/smartphone inspectierapporten kunt genereren.
Oftewel: Op een inspectie-locatie een vooraf opgezet document openen --> tekst invoeren (bv. bevindingen) en direct foto's maken en invoegen.
Alvast bedankt.
Hetzelfde als hierboven, wat meer inzet graag en laat dat ook zien. Wat heb je dus al gevonden etc. en waarom voldeden die apps niet?
Het forum is geen "u vraagt & wij draaien" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04

De Seesmic-widget doet dat wel :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Is er een app waarmee ik mijn verbinding kan monitoren?
Ben sinds kort overgeschakeld op Hollandsnieuwe, en heb het idee dat mijn verbinding best vaak weg valt.

• Albert020
  • Nu online
Albert020 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:38:
Kan iemand mij vertellen of met Tasker 1.3.1 de GPS functie weer werkt, of ligt dit aan Android 2.3.6 ?
Niemand ?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:49

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat is je vraag precies? Of, wat is concreter je probleem? Ik heb nooit problemen ondervonden met Tasker wat betreft GPS toggle of positie bepalen (dat is, op de officiële Froyo en GB, en verscheidene custom roms t/m ICS op de Desire). En bovendien, wat let je om het zelf even te proberen?

Rail Away!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

nieuws: Android-downloadwinkel Play Store krijgt ondersteuning cadeaukaarten

Voor de mensen zonder CC (waaronder ik) is dit wel goed nieuws :)

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:02
Ik heb een vraagje over de app Easy Battery Saver. Vond dat de batterij van mijn HTC One X best snel leeg ging dus wat apps geprobeerd om te kijken of het verbruik wat terug kan dringen.

Vind Easy Battery Saver opzich een prima app, hij adjust de screen brightness automatisch en monitort nog een aantal dingen zoals GPS, Bluetooth, Wifi, Draadloos etc. Wat ik echter heel vervelend vind is dat hij volgens mij alles uitzet zodra ik het scherm uitzet. Zodra mijn telefoon dus in mijn broekzak zit krijg ik geen Whatsapp, Mail etc binnen.

Ik wil dus eigenlijk gewoon kunnen instellen dat hij Wifi uit zet zodra er geen netwerk in de buurt is, maar dat hij wel gewoon verbinding blijft houden als ik het scherm uitzet en met Wifi verbonden ben. Ook verbinding als ik met mobiele data moet hij die niet verbreken als het scherm uit staat.

Iemand een tip voor een app die dit doet of voor een aanpassing in de Easy Battery Saver app? Of zeggen jullie: helemaal niet zo'n app gebruiken..

• Albert020
  • Nu online
Mad Marty schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:32:
[...]

Wat is je vraag precies? Of, wat is concreter je probleem? Ik heb nooit problemen ondervonden met Tasker wat betreft GPS toggle of positie bepalen (dat is, op de officiële Froyo en GB, en verscheidene custom roms t/m ICS op de Desire). En bovendien, wat let je om het zelf even te proberen?
Dacht je dat ik het niet geprobeerd had dan, dat heb ik zeker wel, maar het werkt gewoon niet meer met GB !

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

KaiseRRuby schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:14:
Of zeggen jullie: helemaal niet zo'n app gebruiken..
Dit.

Als je je batterijverbruik terug wil dringen zijn de belangrijkste dingen:
- push notifications van verschillende apps uitzetten
- wifi uit als geen wifi
- data uit als op wifi
- brightness op auto of laag
- geen task killers gebruiken
- geen battery savers gebruiken
- geen exchange mail op push

• KaiseRRuby
Interessant. Dus gewoon zelf data en wifi uitzetten als het nodig is. Ik ga je advies opvolgen. Bedankt!

• anandus
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:24:
Interessant. Dus gewoon zelf data en wifi uitzetten als het nodig is. Ik ga je advies opvolgen. Bedankt!
Misschien vind je Llama interessant, die kan dingen aan- of uitzetten aan de hand van je locatie (niet GPS, maar zendmast).
Niet zo efficient als zelf de dingen aan- en uitzetten natuurlijk, maar kan best handig zijn.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
AFAIK gaat data gewoon uit als wifi verbinding heeft, en vice versa :)

Battery 'savers' / Task 'managers' zijn verder de duivel. Niet gebruiken.

• filenox
AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Dit.

- wifi uit als geen wifi
- data uit als op wifi
Voeg een andere kernel ook maar toe aan het lijstje :)

• Henk
filenox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

Voeg een andere kernel ook maar toe aan het lijstje :)
Dat helpt lang niet altijd, en kan zelfs averechts werken, of erger.

Mensen die nog in het 'task-manager-stadium' zijn, zou ik dit niet aanraden ;)

• KaiseRRuby
Henk schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:16:
[...]

Dat helpt lang niet altijd, en kan zelfs averechts werken, of erger.

Mensen die nog in het 'task-manager-stadium' zijn, zou ik dit niet aanraden ;)
Ik ga van een iOS naar Android, dus rooten ga ik inderdaad nog niet aan beginnen. Wil eerst helemaal wegwijs zijn in Android. Wat ik voor mijn gevoel ontzettend mis is een batterijpercentage, hoe raar het ook klinkt. Valt dat gewoon aan te zetten in de instellingen of moet ik daar weer iets speciaals voor downloaden?

Ps, ik heb dat Lama geinstalleerd, lijkt me grappig om even uit te proberen.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je krijgt een melding als de batterij op 15% zit geloof ik, tot die tijd kun je onbezorgd bellen. Works for me, het liefst zie ik die melding niet op de voorgrond mar dat kan helaas niet anders.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Mad Marty

Mad Marty

Albert020 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:19:
[...]

Dacht je dat ik het niet geprobeerd had dan, dat heb ik zeker wel, maar het werkt gewoon niet meer met GB !
Wát werkt er dan niet? Op welke telefoon? En er is niemand in de hele wereld die dat is opgevallen?
AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Dit.

- wifi uit als geen wifi
- data uit als op wifi
Je vergeet de grootste batterij verbruiker: 3G.
Data gaat inderdaad vanzelf uit als je WiFi gebruikt, maar het 3G netwerk wordt afaik nog steeds gebruikt voor telefoontjes en sms, terwijl je daarmee prima via 2G uit de voeten kan. Meeste push-notificaties gaan ook prima via 2G. Als je écht batterij wilt besparen, dan moet je 2G gebruiken en alleen 3G als het echt nodig is.

[ Voor 54% gewijzigd door Mad Marty op 16-08-2012 13:23 ]

Rail Away!

• Henk
KaiseRRuby schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Ik ga van een iOS naar Android, dus rooten ga ik inderdaad nog niet aan beginnen. Wil eerst helemaal wegwijs zijn in Android. Wat ik voor mijn gevoel ontzettend mis is een batterijpercentage, hoe raar het ook klinkt. Valt dat gewoon aan te zetten in de instellingen of moet ik daar weer iets speciaals voor downloaden?

Probeer deze battery widget/ tray tool eens :)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik zelf Google Play: Power Toggles , is al vaker in dit topic over gesproken.
Je kunt dan kiezen uit diverse batterijindicatoren (links bovenin je scherm) en je kunt ook in je notificatiescherm power toggles / aan/uit knoppen zetten van diverse dingen.

Homescreen indicator (blauwe rechts bovenin)

Power Toggle HS

Notificatiescherm toggles

Power toggle notificatiescherm

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Shit, daar ben ik echt lang naar op zoek geweest... Maar ben uitgekomen bij Settings Extended wat eigenlijk hetzelfde doet. Meerdere wegen naar Rome!

Sometimes you need to plan for coincidence

• Mercarra
  • Laatst online: 19-09 23:01
Het leek me niet nodig om een topic te openen voor mijn vraag, vandaar dat ik deze hier stel.

Ik zie vanaf vandaag mijn muziek albums niet meer in Winamp of de standaard music player. Mijn muziek albums plaatste ik altijd in de folder 'media' op de internal storage. Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mad Marty schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:21:
[...]

Je vergeet de grootste batterij verbruiker: 3G.
Data gaat inderdaad vanzelf uit als je WiFi gebruikt, maar het 3G netwerk wordt afaik nog steeds gebruikt voor telefoontjes en sms, terwijl je daarmee prima via 2G uit de voeten kan. Meeste push-notificaties gaan ook prima via 2G. Als je écht batterij wilt besparen, dan moet je 2G gebruiken en alleen 3G als het echt nodig is.
Als je echt wilt besparen dan moet je wifi én data uitzetten (true, je hebt dan geen smartphone meer, maar hij gaat net zo lang mee als een nokia dumbphone):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KEXPoxRMy3xwOUQhCQ3wzqEz/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gqyZdEHL05gQbbANe4zdSgp4/full.png

• filenox
De onderstaande link heeft niets te maken met Google Play maar zorgt ervoor dat je Push-notifications krijgt in Facebook (ipv pull) http://www.androidnz.net/...ush-notifications-in.html

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Jouw tip, janvanduschoten heb ik bekeken. Het ziet er naar uit dat power toggles, op switchpro lijkt. Deze heb ik namelijk gekocht. Met switchpro kun je een knop op het scherm zetten, om de S3 standby te zetten, alleen werk dit op de S3 niet naar behoren. Op de S2 ging dit perfect.
Heeft Power toggles deze mogelijkheid ?

• Joster
Plus kunnen die Notificatiescherm toggles überhaupt als je niet geroot bent?

• filenox
Aloysxda schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:42:
Jouw tip, janvanduschoten heb ik bekeken. Het ziet er naar uit dat power toggles, op switchpro lijkt. Deze heb ik namelijk gekocht. Met switchpro kun je een knop op het scherm zetten, om de S3 standby te zetten, alleen werk dit op de S3 niet naar behoren. Op de S2 ging dit perfect.
Ik denk van niet, maar hoeveel moeite is het om het zelf uit te proberen..?
Joster schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:44:
Ja :)

[ Voor 16% gewijzigd door filenox op 16-08-2012 14:45 ]

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Aloysxda schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:42:
Volgens mij niet, ik gebruik gewoon de aan/uit knop hiervoor. Is zelf ook eenvoudig & gratis zelf te testen :)
Joster schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:44:
Ik heb het op een niet geroote OneX.

edit: Zit hier weer als spuit 11 achteraan te posten

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 16-08-2012 14:49 ]

Verwijderd

Cyleo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Waarom niet gewoon de mailbox synchroniseren?
Arie- schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:23:
[...]

Is een tussenstap eeno plossing? Anders zou je je Outlook met GMail kunnen synchroniseren en Gmail met je tablet. Wat is overigens het probleem om de betreffende mailboxen niet gewoon ook met je tablet te synchroniseren?
Synchroniseren van binnenkomende mail zou wel lukken lijkt me, maar alles wat in de zgn archiefmappen (.pst) zit, is normaliter niet te openen in Android
Taigu schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:32:
[...]

Kijk hier of hier eens. Syncen met MyPhoneExplorer lijkt me wel makkelijker. Microsoft vindt het volgens mij niet leuk als andere apps .ost en .pst bestanden kunnen openen, dus voor de lange termijn sla je een doodlopende weg in.
Outlook reflex heb ik geprobeerd maar die maakt er een zooitje van, totaal onoverzichtelijk. Moet me daar nog eens verder in verdiepen om te kijken of er verbetering mogelijk is.

Polaris kan alleen overweg met Office bestanden, geen outlook.

Allen dank voor reactie, helaas nog niet verder gekomen :'(

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
Mercarra schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:02:
Het leek me niet nodig om een topic te openen voor mijn vraag, vandaar dat ik deze hier stel.

Ik zie vanaf vandaag mijn muziek albums niet meer in Winamp of de standaard music player. Mijn muziek albums plaatste ik altijd in de folder 'media' op de internal storage. Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?
https://mobile.twitter.com/RootzWiki
Reid Holland @erishasnobatter 10 u
Confirmed today's update to ROM Manager is creating a .nomedia file in the root of the SD causing gallery/ringtone issues. CC: @RootzWiki
Indien je geen ROM manager hebt zal het iets anders zijn, maar ik had het ook sinds gister.
Als je de .nomedia file verwijderd moet de boel nog wel gerefreshed worden, waar ik te weinig geduld voor had. Je kan het triggeren door wat data van verschillende apps en media storage te clearen.

Strava

• Mercarra
  • Laatst online: 19-09 23:01
Prulleman schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:38:
[...]

https://mobile.twitter.com/RootzWiki

[...]

Indien je geen ROM manager hebt zal het iets anders zijn, maar ik had het ook sinds gister.
Als je de .nomedia file verwijderd moet de boel nog wel gerefreshed worden, waar ik te weinig geduld voor had. Je kan het triggeren door wat data van verschillende apps en media storage te clearen.
Dank je, heb de file gedelete, moet zo weer werken 't werkt!

[ Voor 3% gewijzigd door Mercarra op 16-08-2012 18:07 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Mad Marty

Mad Marty

AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:06:
[...]

Als je echt wilt besparen dan moet je wifi én data uitzetten (true, je hebt dan geen smartphone meer, maar hij gaat net zo lang mee als een nokia dumbphone):
[afbeelding]
[afbeelding]
:P True, maarja, dan moet je ook je scherm niet aandoen :Y)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:20

Vis

Omg na de nieuwe update van Google Maps ziet Lokatiegeschiedenis er angstaanjagend uit...
Je kan dagen in het verleden terug gaan en je ziet per dag waar je geweest bent en hoelang etc.
Dit is best sick :p

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Gelukkig kun je dat uitzetten (en stond het bij mij al uit), anders was het wieberen geweest met de GMaps app. :X

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Is er een app welke op mn tablet een volume regeling geeft naast mn 3 standaard knoppen (back, home, overview)?
Ik heb al gezocht in de Playstore en diverse apps geprobeerd maar nergens die functie kunnen vinden.
Wel op youtube soms filmpjes hiermee gezien...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Niet in de taakbalk zelf maar in het notification menu. Google Play: Volume in Notification

Kost je één tik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
KaiseRRuby schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Als je puur alleen het percentage af wil kunnen lezen, dan raadt ik deze aan:

Google Play: Battery Indicator

Gebruik 'm zelf al sinds ik een Android phone heb, en is 1 van de eerste apps die ik installeer.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:28:
Niet in de taakbalk zelf maar in het notification menu. Google Play: Volume in Notification

Kost je één tik meer.
Die had ik dus ook reeds gevonden maar is dus niet wat ik zoek...
Voorbeeld:

Links onder in beeld.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Weet ik. Ik heb twee maanden geleden een Kruidvat 9,7" tablet gekocht die met Android 4.0.3 geleverd werd en waarvoor even later twee nieuwere 4.0.4 versies uitkwamen. Die 4.0.3 heeft die volumeregeling in de taakbalk niet en de 4.0.4 versies wel. Ik weet niet of dat een feature is die Google in die update heeft aangebracht of dat de fabrikant dat gedaan heeft maar je zou evt. op zoek kunnen/moeten gaan naar een nieuwere firmware voor je device als het inderdaad een Android feature is, wat niet wegneemt dat een of andere app-maker het mogelijk als losse functie met een app zou kunnen toevoegen.
Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.