Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij appbeheer de data verwijderen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het een op t andere moment vraagt Google Play om een wachtwoord. Ik krijg de melding ' uw wachtwoord is onjuist, of uw accountinstellingen zijn gewijzigd'. Wanneer ik mijn wachtwoord invoer pakt hij die niet, terwijl ik 100% de juiste heb ingevoerd. Wat kan dit zijn? Telefoon opnieuw opstarten helpt niet en de app cache legen ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:39:
Bij appbeheer de data verwijderen misschien?
daar heb ik gekeken maar zit geen optie bij om bladwijzers te verwijderen.
een programma als opera zou dit toch standaard in het menu moeten hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:06:
Van het een op t andere moment vraagt Google Play om een wachtwoord. Ik krijg de melding ' uw wachtwoord is onjuist, of uw accountinstellingen zijn gewijzigd'. Wanneer ik mijn wachtwoord invoer pakt hij die niet, terwijl ik 100% de juiste heb ingevoerd. Wat kan dit zijn? Telefoon opnieuw opstarten helpt niet en de app cache legen ook niet...
Voor dit soort problemen kun je beter even een apart topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Misschien vraagt GP om de (optionele) pincode voor aankopen en niet om je wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:04:
Op mijn Galaxy S3 gebruik ik opera mobile. Erg fijne browser trouwens. Als ik naar bladwijzers ga, zit daar een map met de naam: android bladwijzers. Hier zitten enorm veel bladwijzers in, die vanaf mijn pc hier naar toe zijn gekopierd. Geen idee wanneer dit is gebeurt, maar het was in ieder geval niet de bedoeling. Nu wil ik de bladwijzers in deze map verwijderen. Dit wil niet lukken. Als ik de bladwijzer een paar seconden vasthoudt, krijg ik 2 opties: Openen in een nieuwe tab en importeren.
Heeft iemand een idee hoe ik die bladwijzers kan verwijderen ?
mischien eventjes opnieuw op je sIII zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:00:
[...]

mischien eventjes opnieuw op je sIII zetten?
Dat zou uiteindelijk een mogelijkheid zijn. Alleen het nadeel is dan, dat alle bladwijzers die ik wel wil houden, er dan opnieuw handmatig in moet zetten. Het is mij in ieder geval nog niet gelukt om hier een backup van te maken. heeft opera deze optie wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit is met copyright beschermd materiaal en valt dus onder warez.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 25-07-2012 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Bedankt voor het doorsturen van de link. Hierbij is echter Root vereist. Van opera vindt ik het persoonlijk wel wat gebrekkig, dat zonder root de bladwijzers niet op een normalel manier te bewerken zijn.
Mijn S3 is niet geroot. Maar eens even over nadenken of ik dit wel wil. In ieder geval heb je een eind op weg geholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:25:
Bedankt voor het doorsturen van de link. Hierbij is echter Root vereist. Van opera vindt ik het persoonlijk wel wat gebrekkig, dat zonder root de bladwijzers niet op een normalel manier te bewerken zijn.
Mijn S3 is niet geroot. Maar eens even over nadenken of ik dit wel wil. In ieder geval heb je een eind op weg geholpen _/-\o_
ik zag al dat er een root vereist was.

ik zou hem (als het niet heel veel bladwijzers zijn) gewoon opnieuw op je s3 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 15:18
Even een vraagje, ik heb een keer een filmpje gezien van een telefoon die aan ging met een swipe van bijvoorbeeld rechts naar links. Je kon de 'swipes' zelf instellen dus op welke 'swipe' je telefoon aan ging.

Weet iemand welke app dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
giganielsie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:40:
Even een vraagje, ik heb een keer een filmpje gezien van een telefoon die aan ging met een swipe van bijvoorbeeld rechts naar links. Je kon de 'swipes' zelf instellen dus op welke 'swipe' je telefoon aan ging.

Widgetlocker?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een weekje ben ik overgestapt van IOS naar Android, omdat ik beroepsmatig veel beter uit de weg kan me een 4.8inch screen dan een 3.5inch scherm. Over het toestel ben ik best wel te vreden, over android ICS toch wel. Maar..

Ondanks het feit dat heel veel apps op beide systemen beschikbaar zijn, zijn net de meeste van mijn veelgebruikte IOS top apps niet te verkrijgen op Android, Dit zijn vooral professionele apps.

Daarnaast is het aanbod van topgames op IOS vele vele malen groter. Gameloft en andere grote producers brengen bijna niks meer uit voor android.

Als je dan verder gaat lezen blijkt de schuld bij de hacking community te liggen. Op Android is alles vrij gemakkelijk illegaal te downloaden. Op IOS een stuk minder. Ik vraag me af welke zielepoten weigeren 1,2 of 3 euro voor een goeie game of app te betalen. Jaren lang hebben wij tweakers geschreeuwd dat het hacken kwam door de hoge prijzen van games en Apps, voor smartphones gaat dat echter niet op.

Zou hier ooit nog verandering in gaan komen? En dan doel ik op het aantal TOPapps dat niet geport wordt van IOS naar Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hiervoor kun je een topic report voor aanmaken

De discussie over losse .apk'tjes en betalingsmogelijkheden in de Androidmarket is allang gevoerd, c'est ca.
Gameloft heeft imho ook meer dan zat games voor Android uitgebracht.. Of jij wil beweren dat 45 games weinig is?

[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 26-07-2012 16:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een tip voor het synchroniseren van Office bestanden tussen Desktop met Windows 7 en de Transformer Infinity?
Ik wil niet afhankelijk zijn van de Cloud maar de bestanden op de HD van de TFI hebben staan voor het geval ik eens geen wifi signaal kan vangen.

Voorkeur is een progje dat via wifi regelmatig kunt laten syncen (al dan niet handmatig starten).
Zelf nog niets kunnen vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Laatst online: 18:44

Gotez

42

Offtopic, dus weg.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 26-07-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb wat posts verplaatst naar een nieuw topic, Google Play installeert geen apps op Galaxy S+. Voor specifieke problemen mag altijd een topic worden aangemaakt als het voldoet aan Het algemeen beleid

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Offtopic, dus weg
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:58:
Iemand nog een tip voor het synchroniseren van Office bestanden tussen Desktop met Windows 7 en de Transformer Infinity?
Ik wil niet afhankelijk zijn van de Cloud maar de bestanden op de HD van de TFI hebben staan voor het geval ik eens geen wifi signaal kan vangen.

Voorkeur is een progje dat via wifi regelmatig kunt laten syncen (al dan niet handmatig starten).
Dropbox / Google Drive / soortgelijke programma's. On the fly syncing

[ Voor 25% gewijzigd door janvanduschoten op 26-07-2012 16:02 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:58:

Dan heb je zeker nog niet goed gezocht? Zoals hierboven staat zijn er diverse apps voor en dat zijn toch echt geen onbekende apps. Volgende keer graag wat meer eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iedereen leest over "niet in de cloud" heen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij wil niet afhankelijk zijn van de cloud, maar wel regelmatig syncen...
Uhm DropBox, Google Drive en al die shit doet dat toch ook... Kwestie van downloaden op je 'HDD' en klaar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:17:
Hij wil niet afhankelijk zijn van de cloud, maar wel regelmatig syncen...
...en hoe synct ie? Juist, via de cloud.

Of ík lees het verkeerd, maar volgens mij wil de vrager een programma dat (op zijn eigen netwerk) bestanden van PC naar Tablet synct.

[ Voor 25% gewijzigd door Smultie op 26-07-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:03:
[...]

Dan heb je zeker nog niet goed gezocht? Zoals hierboven staat zijn er diverse apps voor en dat zijn toch echt geen onbekende apps. Volgende keer graag wat meer eigen inzet.
Hey Mr wiseguy....noem mij dan eens een reeds eerder genoemde app waarmee ik van Desktop naar Tablet kan syncen, draadloos, office bestanden, 2-way.
Ik kan 'm in ieder geval niet vinden.....

Ik had eerder een netbook (windows 7) en de 2 apparaten syncten regelmatig en ik had altijd op beide devices de meest actuele info. Ben t nu via de Cloud aan t proberen, maar de upload loopt al 3 dagen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:24:
[...]

...en hoe synct ie? Juist, via de cloud.

Of ík lees het verkeerd, maar volgens mij wil de vrager een programma dat (op zijn eigen netwerk) bestanden van PC naar Tablet synct.
juist! "gewoon" van desktop naar tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

J-P

Syntax erro....

LMT?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:37:
[mbr]Hiervoor kun je een topic report voor aanmaken[/]

De discussie over losse .apk'tjes en betalingsmogelijkheden in de Androidmarket is allang gevoerd, c'est ca.
Gameloft heeft imho ook meer dan zat games voor Android uitgebracht.. Of jij wil beweren dat 45 games weinig is?
Er zijn meer dan 150 Gameloft games voor IoS beschikbaar, zowat alle toppers ontbreken in het Android assortiment.

Het TOP segment apps blijft gewoon een ondergeschoven kindje bij Android en dat is echt een gemistte kans voor Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:26:
[...]

Hey Mr wiseguy....noem mij dan eens een reeds eerder genoemde app waarmee ik van Desktop naar Tablet kan syncen, draadloos, office bestanden, 2-way.
Ik kan 'm in ieder geval niet vinden.....

Ik had eerder een netbook (windows 7) en de 2 apparaten syncten regelmatig en ik had altijd op beide devices de meest actuele info. Ben t nu via de Cloud aan t proberen, maar de upload loopt al 3 dagen!!!
Even in de Play store gekeken en kom binnen een minuut Google Play: Android Sync Manager WiFi, Google Play: WebSharingLite File/Media Sync,
Google Play: Syncness Wifi Sync Music/Files en Google Play: WebSharingLite File/Media Sync.
Met name de 1e lijkt me geschikt voor wat jij wilt. Ben ook benieuwd, als wiseguy zijnde, waarom ik dit binnen 1 minuut kan vinden en jij niet.

Even Google gebruiken en je komt er diverse tegen.
http://www.winportal.nl/android-sync-manager-wifi (over optie 1 hierboven)
http://www.androidzoom.co...pplications/wireless+sync (lijstje van sync apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Vandaag Google Play: Llama - Location Profiles herontdekt. Gebruikte het al op mijn Desire maar heeft de overstap naar mijn Xperia S op de een of andere manier niet overleefd. Toch een erg handige app voor mensen die graag willen dat hun telefoon thuis wél geluid heeft maar op het werk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:14:
[...] Ben ook benieuwd, als wiseguy zijnde, waarom ik dit binnen 1 minuut kan vinden en jij niet.
Dat is exact de reden dat jij de wiseguy bent en ik niet........ ;-)
Heb al heel wat tijd gestoken in het vinden van een goede sync app, maar nog geen gevonden. In diverse topics hier gevraagd (en diverse keren vermanend toegesproken) maar niemand die een echte goede had.

Dank voor je tips, ga ze proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

janvanduschoten schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:14:
[...]

Even in de Play store gekeken en kom binnen een minuut Google Play: Android Sync Manager WiFi, Google Play: WebSharingLite File/Media Sync,
Google Play: Syncness Wifi Sync Music/Files en Google Play: WebSharingLite File/Media Sync.
Met name de 1e lijkt me geschikt voor wat jij wilt. Ben ook benieuwd, als wiseguy zijnde, waarom ik dit binnen 1 minuut kan vinden en jij niet.

Even Google gebruiken en je komt er diverse tegen.
http://www.winportal.nl/android-sync-manager-wifi (over optie 1 hierboven)
http://www.androidzoom.co...pplications/wireless+sync (lijstje van sync apps)
Mooi lijstje, maar allemaal (behalve websharing lite) niet compatible met de infinity.
Het eerste prograam is hier inderdaad uitstekend geschikt voor. De andere lijken mij niet precies te doen wat de bedoeling is.
Iemand anders misschien een app hiervoor? ;)

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Wat misschien een oplossing is (al is het wel handmatiger), is een app als DroidNAS icm een sync-app voor je pc (bijvoorbeeld syncback voor pc / chronosync voor osx). kwestie van droidnas starten en dubbelklikken op je profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ik word vast oud en blind maar waar kan ik in Apex settings aantal icontjes in toggle menu aanpassen?
Alle menu's doorgeklikt, en ik weet dat die er staat maar zie hem niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
businka19 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:40:
Ik word vast oud en blind maar waar kan ik in Apex settings aantal icontjes in toggle menu aanpassen?
Alle menu's doorgeklikt, en ik weet dat die er staat maar zie hem niet :?
Toggle menu? Dat ding bovenin als je een pull-down doet vanaf je balk? Dat is als het goed is onderdeel van je rom, niet van apex ;)

Of bedoel je de 5 fixed iconen onderin? Die laatste zitten in apex-instellingen en dan dock-instellingen...

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 27-07-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Henk schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:42:
Toggle menu? Dat ding bovenin als je een pull-down doet vanaf je balk? Dat is als het goed is onderdeel van je rom, niet van apex ;)

Of bedoel je de 5 fixed iconen onderin? Die laatste zitten in apex-instellingen en dan dock-instellingen...
De laatste is idd dock, maar ik zoek instellingen van de eerste, de pull-down toggle menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zit zoals Henk zegt niet in Apex, daarvoor kun je bv SwitchPro Widget voor gebruik of Notification Toggle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21

Laguna

Connaisseur

@businka19

Welk toestel? Welke rom? En anders de instellingen van de app die je hiervoor gebruikt beste is Power Controls.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Laguna schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:33:
@businka19

Welk toestel? Welke rom? En anders de instellingen van de app die je hiervoor gebruikt beste is Power Controls.
Ik zie je punt. Het is S2 op Wanamlite, toggle-menu zit er standard ingebouwd en is customizable, en kon zweren dat je dat via Apex settings moest aanpassen. Blijkbaar niet? Dan ben ik hier in het verkeerde topic :)

[ Voor 4% gewijzigd door businka19 op 27-07-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

businka19 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:04:
[...]

Ik zie je punt. Het is S2 op Wanamlite, toggle-menu zit er standard ingebouwd en is customizable, en kon zweren dat je dat via Apex settings moest aanpassen. Blijkbaar niet? Dan ben ik hier in het verkeerde topic :)
Als het in Wanamlite zit, is het lidroids mod, en die kan je aanpassen met het programmaatje quick settings volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 15:18
Thanks, volgens mij is dit hem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik zoek een makkelijke app om muziek van mijn samba-shares af te spelen.
Bij voorkeur iets makkelijks wat automatisch goed zit als ik op mijn home wifi zit.

Vroeger gebruikte ik ES File Explorer daarvoor, maar om 1 of andere reden werkt dat niet meer goed. Ik kan geen video meer streamen (ICS) maar op mijn oude oude oude tablet (Frodo) werkt dat nog wel, met een hele oude versie van ES File Explorer.

Maar goed, da's een file manager. Een player die automatisch verbinding maakt is ook wel leuk. Zoals TuneIn Radio makkelijk is voor streaming radio. Als je die opstart gaat ie automatisch verder met je laatst gespeelde radio station. Ideaal voor in de keuken/badkamer (ofzo) dat je met één touch klaarbent, niet dat je moet navigeren en alles.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Als je bedoelt het scherm aanzetten met een swipe in plaats van de power knop (dus iets anders dan unlocken), dan is dat PMG of PGM Nexus. Je moet wel geroot zijn, en ik krijg de indruk dat je een Galaxy Nexus of Evo 3D moet hebben (werkt uitstekend op mijn Galaxy Nexus).
https://play.google.com/s...earch?q=pgm&c=apps&sout=1

[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 29-07-2012 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Dat kan toch niet goed zijn voor je batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Dat zegt ook niemand toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Een custom ROM voor de OneX heeft dat ook, swipe to wake. Zoek anders even in het custom ROM topic of op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen op het syncen tussen windows 7 en Android..............
Eerder gebruikte ik altijd Goodsync, schijnt nu ook compatible te zijn met Android, heb t echter nog niet werkend gekregen. De verbinding tussen PC en tablet wil nog niet lukken.
Als ik e.e.a. echter nalees op Internet, zou het prima moeten werken en ik ken Goodsync als een eenvoudig maar uitstekend syncprogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Dat zou je denken, maar op mijn telefoon blijft het uitstekend binnen de perken. Ik heb PGM altijd aan staan; stock Jelly Bean; allerlei applicaties geïnstalleerd; Wifi, synchronisatie en 3G aanstaan; verder niets bijzonders: en ik verlies 10 % batterij in 12 uur, dus ca. 0,83 procent/uur als het scherm uitstaat. Dan gaat hij dus 120 uur mee als ik mijn telefoon niet gebruik, is voor mij in elk geval prima. En dat valt toch in het niet bij schermgebruik (ik speel nog veel met mijn nieuwe telefoon). Van anderen hoor ik ook niemand klagen over batterijgebruik.

Wat is eigenlijk normaal voor Jelly Bean (met Google Now uit)?

[ Voor 4% gewijzigd door Cerberus_tm op 29-07-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 18:19:
Om nog even terug te komen op het syncen tussen windows 7 en Android..............
Eerder gebruikte ik altijd Goodsync, schijnt nu ook compatible te zijn met Android, heb t echter nog niet werkend gekregen. De verbinding tussen PC en tablet wil nog niet lukken.
Als ik e.e.a. echter nalees op Internet, zou het prima moeten werken en ik ken Goodsync als een eenvoudig maar uitstekend syncprogje
En inmiddels werkend gekregen!
Na een eerste test nu 12gb aan t overpompen
Volledigheidshalve nog even de link naar de makers van het progje: http://www.goodsync.com/
Daar te downloaden voor je windows-pc en in de Play Store staat een app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje... Ik zoek een muziekspeler app die ook DAAP ondersteunt... tot nu toe is dit, Google Play: Music Pump DAAP Player#?t=W251bGwsMSwxLDIxMiwiY2guYmVyYXJkLm11c2ljcHVtcCJd, de enigste die ik heb kunnen vinden... Er zullen toch wel meerdere zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Weet iemand hoe de YouTube remote voor android werkt?

Ik heb hem nu gekoppeld met mijn Samsung tablet, ( de tv)die melding geeft ie ook op de tv ( gekoppeld met gt7500) Maar hoe verder nu? Ik bedoel hoe zie ik op de tv wat ik zoek op de tablet? Als ik nu wat op de tablet zoek dan speelt ie dat op de tablet af. Op mijn Samsung smart tv ( ue55d700) heb ik de YouTube app gestart en is mijn hoofd scherm aks volgt:

- kanalen ontdekken - zoeken - mijn YouTube - aanbevolen

Maar ja hoe nu met de tablet iets zoeken zodat ik het zie gebeuren op de tv

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien nog wat leuke spelletjes/educative apps voor jonge kinderen?
+- 4 jaar... liefst in nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) app om pst bestanden te bekijken op Android.

Ik ben bekend met verschillende apps om uit Outlook de kalender/taken en dergelijke te syncen en te bekijken, heb ook Poliaris office, maar wil graag op mijn tablet de mailboxen bekijken die ik zakelijk gebruik op mijn desktop. Mail verzenden/ontvangen is niet direct nodig, dat kan ad hoc per webmail. Gaat puur om het bekijken van mijn Outlook mailboxen die ik vanuit de desktop synchroniseer naar de tablet zodat ik altijd de meest actuele mails bij me heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:11:
Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) app om pst bestanden te bekijken op Android.

Ik ben bekend met verschillende apps om uit Outlook de kalender/taken en dergelijke te syncen en te bekijken, heb ook Poliaris office, maar wil graag op mijn tablet de mailboxen bekijken die ik zakelijk gebruik op mijn desktop. Mail verzenden/ontvangen is niet direct nodig, dat kan ad hoc per webmail. Gaat puur om het bekijken van mijn Outlook mailboxen die ik vanuit de desktop synchroniseer naar de tablet zodat ik altijd de meest actuele mails bij me heb.
Is het niet veel makkelijker om je exchange gegevens in te vullen in een mailclient (standaard, K9, Touchdown, Roadsync) om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik geen exchange maar standalone Outlook op een desktop (IMAP?)
Daar zijn meerdere accounts van verschillende domeinnamen ingesteld..........ben er geen expert in en ben eiglk al lang blij dat het al enkele jarebn vlekkeloos loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal aan mij liggen, maar ik kan het niet vinden... Ik heb 'n nieuwe CC, maar waar moet ik die gegevens nou invoeren in de Google Market? Heb op de PC gekeken, evenals op m'n telefoon, maar ik kijk er denk overheen...

Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 10:42
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:08:
Het zal aan mij liggen, maar ik kan het niet vinden... Ik heb 'n nieuwe CC, maar waar moet ik die gegevens nou invoeren in de Google Market? Heb op de PC gekeken, evenals op m'n telefoon, maar ik kijk er denk overheen...

Anybody?
De eerste keer dat je een aankoop doet kan je het invullen.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:08:

Anybody?
Wallet - Google Checkout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mastair schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:10:
De eerste keer dat je een aankoop doet kan je het invullen.
Maar ik moet het dus veranderen, omdat ik 'n 'nieuwe' CC heb (met andere expire date enzo)
Stupid, totaal niet aan gedacht 8)7 Dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sando schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:47:
Ik zoek een makkelijke app om muziek van mijn samba-shares af te spelen.
Bij voorkeur iets makkelijks wat automatisch goed zit als ik op mijn home wifi zit.

Vroeger gebruikte ik ES File Explorer daarvoor, maar om 1 of andere reden werkt dat niet meer goed. Ik kan geen video meer streamen (ICS) maar op mijn oude oude oude tablet (Frodo) werkt dat nog wel, met een hele oude versie van ES File Explorer.

Maar goed, da's een file manager. Een player die automatisch verbinding maakt is ook wel leuk. Zoals TuneIn Radio makkelijk is voor streaming radio. Als je die opstart gaat ie automatisch verder met je laatst gespeelde radio station. Ideaal voor in de keuken/badkamer (ofzo) dat je met één touch klaarbent, niet dat je moet navigeren en alles.
Een aardig alternatief kan gebruik van een mediaserver (DLNA) zijn, op android gebruik ik Skifta. Moet je wel een mediaservertje draaien (bv Twonky, mediatomb, Serviio) op de PC waarvanaf je wilt streamen, maar dan werkt het ook voor video en fotos.

Ik gebruik het zelf ook icm mijn netwerk-aangesloten TV : Browse op je telefoon alle bronnen (telefoon zelf, mediaserver op PC, mediaserver op NAS), selecteer een afspeelapparaat ( telefoon, of mijn TV, en ik wil nu ook een DLNA receiver ) en afspelen maar.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:18:
[...]

Maar ik moet het dus veranderen, omdat ik 'n 'nieuwe' CC heb (met andere expire date enzo)

[...]

Stupid, totaal niet aan gedacht 8)7 Dank!!
:Y)
Veel makkerlijker dan op je phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

iemand een tip voor een goede app voor streams van de OS??

Kan wel op de site van de NOS, maar die is wel erg traag op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
gwystyl schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 20:19:
Als het in Wanamlite zit, is het lidroids mod, en die kan je aanpassen met het programmaatje quick settings volgens mij.
That's the one! Was het compleet kwijt, tnx! Heet QuickPanelSettings btw.

[ Voor 4% gewijzigd door businka19 op 30-07-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
greatgonzo schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:41:
iemand een tip voor een goede app voor streams van de OS??

Kan wel op de site van de NOS, maar die is wel erg traag op mijn telefoon
Voor de Belgische Tweakers (die bij Telenet zijn) is er de Yelo-app maar die werkt alleen maar als je met een Telenet-verbinding bent verbonden (WiFi) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:58:
Weet iemand hoe de YouTube remote voor android werkt?

Ik heb hem nu gekoppeld met mijn Samsung tablet, ( de tv)die melding geeft ie ook op de tv ( gekoppeld met gt7500) Maar hoe verder nu? Ik bedoel hoe zie ik op de tv wat ik zoek op de tablet? Als ik nu wat op de tablet zoek dan speelt ie dat op de tablet af. Op mijn Samsung smart tv ( ue55d700) heb ik de YouTube app gestart en is mijn hoofd scherm aks volgt:

- kanalen ontdekken - zoeken - mijn YouTube - aanbevolen

Maar ja hoe nu met de tablet iets zoeken zodat ik het zie gebeuren op de tv
Iemand?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Bij XBMC kan ik via 'Share' het youtube-filmpje op de TV afspelen. Misschien werkt dat bij jou ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb je 'm gekoppeld via de YouTube app met de code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:32
filenox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:06:
[...]

Voor de Belgische Tweakers (die bij Telenet zijn) is er de Yelo-app maar die werkt alleen maar als je met een Telenet-verbinding bent verbonden (WiFi) :)
Werkt om de 1 of andere reden niet meer sinds ik geupdate ben naar 4.03 en 4.04 op mijn arc S. :(

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Google Play: City Maps 2Go is nu gratis voor 24u (of wat daar nog van over is). Ook voor andere platformen: http://www.holidaypirates...and/app-citymaps-2go-free

edit: oh, is meer een trial versie. Jammer. Artikel suggereerde wat anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Atomsk op 31-07-2012 20:30 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Hmm krijgt niet echt supergoede reviews, je kunt maar een paar kaarten gratis downloaden, en volgens mij zijn er andere uitstekende offline-navigatie-programma's helemaal gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ken. schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:07:
[...]

Heb je 'm gekoppeld via de YouTube app met de code?
Ja de code die ik dan op de tv zie verschijnen en waarmee ik mijn tablet of galaxy S3 kan koppelen.
Maar wat moet je dan doen ?
Je moet dan toch het toetsenbord van je tablet of smartphone kunnen gebruiken om te zoeken op YouTube en af ge spelen op de tv? Ik heb een Samsung smart tv.
Maar kan van alles op de tablet of phone doen maar zie de tv niet reageren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog leuke spelletjes voor tablets?
en ook nog leuke kinderspelletjes? voor kinderen van +- 4 jaar oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets te doen aan het feit dat Android de hele tijd vanzelf allerlei apps opstart die ik helemaal niet nodig heb? Via Advanced Task Killer (ja ik weet dat een dergelijk programma niet hoeft op Android) valt mij op dat wanneer mijn telefoon een halfuurtje stil heeft gelegen er zo een stuk of 12 apps opgestart zijn. Onzin. Ik merk nogal eens bij mijn HTC DHD dat wanneer ik aan het filmen ben (gebruik hem als dashcam in de auto), de camera af en toe 'stroef' begint te filmen. Dan heeft hij het gewoon moeilijk. Dan kan Android heel leuk zijn eigen geheugenmanagement hebben, maar ik wil gewoon niet hebben dat er allemaal zooi opgestart wordt wat ik toch niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:16:
weet iemand nog leuke spelletjes voor tablets?
en ook nog leuke kinderspelletjes? voor kinderen van +- 4 jaar oud
Gem Miner en Gem Miner 2. Kan nog redelijk moeilijk zijn, maar is in ieder geval age appropriate. World of Goo is misschien ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een apart games-topic voor Android: Android Games - Discussie & Ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:31:
Is er iets te doen aan het feit dat Android de hele tijd vanzelf allerlei apps opstart die ik helemaal niet nodig heb? Via Advanced Task Killer (ja ik weet dat een dergelijk programma niet hoeft op Android) valt mij op dat wanneer mijn telefoon een halfuurtje stil heeft gelegen er zo een stuk of 12 apps opgestart zijn. Onzin. Ik merk nogal eens bij mijn HTC DHD dat wanneer ik aan het filmen ben (gebruik hem als dashcam in de auto), de camera af en toe 'stroef' begint te filmen. Dan heeft hij het gewoon moeilijk. Dan kan Android heel leuk zijn eigen geheugenmanagement hebben, maar ik wil gewoon niet hebben dat er allemaal zooi opgestart wordt wat ik toch niet gebruik.
Als je dat echt goed wilt doen moet je het via root doen, dan kan het. Er zijn dan verschillende apps die andere apps blokkeren en je kan apps die je helemala niet gebruikt verwijderen (overigens kan dit in ICS ook, maar aangezien je een DHD is dat misschien een pijnlijk onderwerp :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
nos app die al eerder voor de iphone was is nu beschikbaar voor android:
Google Play: NOS

live os bekijken oa.

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 03-08-2012 13:21 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dikke misser van de NOS. De app is met geen van mijn drie tablets 'compatible'. Een met Froyo, een met HC (allebei 7") en een met ICS (9,7").

Ik weet niet wat voor idiote 'eisen' ze aan je device stellen maar dit komt op mij als nogal belachelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:50:
Dikke misser van de NOS. De app is met geen van mijn drie tablets 'compatible'. Een met Froyo, een met HC (allebei 7") en een met ICS (9,7").

Ik weet niet wat voor idiote 'eisen' ze aan je device stellen maar dit komt op mij als nogal belachelijk over.
Het is mogelijk dat de NOS de app alleen geschikt acht voor smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoiets zal het zijn inderdaad, hier op 'n One X icm ICS no problemo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE

Omschrijving @ Google Play wel gelezen?
Let op: De NOS app is alleen geschikt voor Android smartphones. Tablets worden niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hij is er ook alleen voor iphone en niet echt voor ipad. App echt voor de smartphone

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij werkt zelfs niet op de Galaxy note...

Naja toch via een omweg de apk erop gezet, zijn de OSstreams er niet eens op, beetje jammer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mijn Viewpad 7 is in feite een grote telefoon. Heeft ook gewoon telefoonfunctie. Mijn HTC Flyer had die met GB ook alleen is die met HC verdwenen maar is met een custom ROM weer werkend te krijgen. En ICS zou de kloof tussen telefoons en tablets moeten overbruggen. En waarom zou je in hemelsnaam gebruik op tablets willen uitsluiten? Lijkt mij nogal een onzinnige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:44:
[...]

Er zijn meer dan 150 Gameloft games voor IoS beschikbaar, zowat alle toppers ontbreken in het Android assortiment.

Het TOP segment apps blijft gewoon een ondergeschoven kindje bij Android en dat is echt een gemistte kans voor Google.
Als je het mij vraagt ligt dat aan Google. Goedkope games moeten het ook vooral van impulsaankopen hebben, dus kopen via een ClickAndBuy-account, betalen via de telefoonrekening of via één of ander giftcardje. iOS heeft dat perfect voor elkaar, Google na jaren nog steeds niet. Daarom heeft Android met zeker 2/3 keer hogere verkoopaantallen amper 1/10de van de omzet van de Appstore. Ik denk niet dat Google het iets kan schelen, het gaan hen meer om ads verkopen via de browser van Android of via ads in gratis apps.

Zodra je geen impulsaankopen kunt doen, moet je apps kopen plannen. Je moet dan, als je geen CC hebt, het omslachtige proces van een 3V voucher doorlopen. Daar hebben de meeste mensen geen zin in en dus piraten ze omdat een app downloaden via de welbekende apps, die helaas gewoon in de Playstore staan en dit blijkt veel makkelijker te zijn.

Ik downloadde vroeger zelf ook alles. Sinds ik lees dat de Playstore zoveel achterloopt op de Apstore en dat Androiddevelopers het erg moeilijk hebben, koop ik alles. Ik wil ze steunen in ieder geval.

Je hebt echter groot gelijk: qua kwaliteitsapps kan de Playstore gewoon zichzelf absoluut niet meten met de Appstore, maar ik ben van mening dat Google de partij is die daarin verandering moet gaan brengen: giftcards, betalen via telefoonrekening en eventueel Paypal. In ieder geval impulsaankopen stimuleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Mobiele site werkt gelukkig prima, laad hier gewoon de mp4 variant van de filmpjes in en die spelen mooi af. Op mijn telefoon werkt de app echt helemaal fantastisch, superscherp beeld (720p scherm) en vloeiend. Niet verwacht van de NOS om eerlijk te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
marhalm schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 23:05:
Ik downloadde vroeger zelf ook alles. Sinds ik lees dat de Playstore zoveel achterloopt op de Apstore en dat Androiddevelopers het erg moeilijk hebben, koop ik alles. Ik wil ze steunen in ieder geval.
Ik denk dat ik voor al mijn mededevelopers mag spreken als ik zeg dat we van je houden O+

Dat een 3V-kaartje kopen teveel werk is voor een impulsaankoop ben ik trouwens met je eens, maar als ik zo om mij heen kijk dan is dit niet eens de werkelijke reden dat de meeste mensen voor piraat spelen. Het grootste probleem is dat mensen totaal geen besef hebben van hoeveel tijd er in het ontwikkelen van een goede app gaat zitten. Ze hebben dan eens een keer gelezen dat de ontwikkelaar van een "bier-app" miljonair is geworden en denken "eej, da's makkelijk!". Maar waar ze niet bij stil staan is dat de betreffende ontwikkelaar bij minder dan 1% hoort van alle mensen die rijk zijn geworden via de app stores...

Andere ontwikkelaars moeten er helaas voor bikkelen en er hun hele leven in steken, zonder luxe zeiljacht als beloning.

Dus nogmaals: bedankt O+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Ik krijg die hele nos app niet meer gevonden in de playstore :?
Hij vindt alleen de teletekst app.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je hebt gelijk, als ik zoek in de Play Store vind ik hem ook niet?
Hij staat hier in ieder geval.
(Ik vond hem via de NOS-site)

Misschien moet-ie nog in de search index terecht komen?

marhalm schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 23:05:
[...]
Zodra je geen impulsaankopen kunt doen, moet je apps kopen plannen. Je moet dan, als je geen CC hebt, het omslachtige proces van een 3V voucher doorlopen.
Mjah, dat proces hoef je in principe maar 1 keer te doorlopen, koppel je aan je Google account en dan kan je zoveel impulsaankopen doen als je wil (tot je 3V Voucher op is, maar dat duurt wel eve meestal ;) ).
Dus dat is niet echt een excuus, natuurlijk.

[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 04-08-2012 10:44 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

anandus schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:42:
Je hebt gelijk, als ik zoek in de Play Store vind ik hem ook niet?
Hij staat hier in ieder geval.
(Ik vond hem via de NOS-site)

Misschien moet-ie nog in de search index terecht komen?
Zo heb ik hem idd ook gevonden.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:13
Als je de teletekst app hebt gevonden, kan je ook even op de ontwikkelaarsnaam "nos" drukken, dan verschijnt de app ook.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Sinds gisteren gebruik ik de miui home launcher 1.5, die is echt lekker snel op m'n One X

[ Voor 32% gewijzigd door lekzzz op 04-08-2012 12:11 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Dat is dus niet de bedoeling.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 04-08-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Groentenboer schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:52:
Als je de teletekst app hebt gevonden, kan je ook even op de ontwikkelaarsnaam "nos" drukken, dan verschijnt de app ook.
Zo heb ik het ook gedaan, hij staat nog erg laag in de zoekresultaten omdat hij nog maar zo weinig is gedownload en google dus vermoed dat je iets anders (populairder) zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen apk nodig, hij staat gewoon hier in de Store :)

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 04-08-2012 15:11 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
anandus schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:27:
[...]

Geen apk nodig, hij staat gewoon hier in de Store :)
Yup, maar op een tablet zegt ie dat ie incompatible is terwijl hij wel zou werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
anthonycd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:05:
[...]

Yup, maar op een tablet zegt ie dat ie incompatible is terwijl hij wel zou werken...
Omschrijving in Google Play bij de NOS app:
Let op: De NOS app is alleen geschikt voor Android smartphones. Tablets worden niet ondersteund.
Is een aantal postst hierboven ook al door mij gequote, en mensen kunnen wel denken dat het zou moeten werken. Blijkbaar heeft de NOS redenen om de app (nog) niet voor tablets beschikbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 17-09 18:49
Stukfruit schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 02:21:
[...]

Ik denk dat ik voor al mijn mededevelopers mag spreken als ik zeg dat we van je houden O+

Dat een 3V-kaartje kopen teveel werk is voor een impulsaankoop ben ik trouwens met je eens, maar als ik zo om mij heen kijk dan is dit niet eens de werkelijke reden dat de meeste mensen voor piraat spelen. Het grootste probleem is dat mensen totaal geen besef hebben van hoeveel tijd er in het ontwikkelen van een goede app gaat zitten. Ze hebben dan eens een keer gelezen dat de ontwikkelaar van een "bier-app" miljonair is geworden en denken "eej, da's makkelijk!". Maar waar ze niet bij stil staan is dat de betreffende ontwikkelaar bij minder dan 1% hoort van alle mensen die rijk zijn geworden via de app stores...

Andere ontwikkelaars moeten er helaas voor bikkelen en er hun hele leven in steken, zonder luxe zeiljacht als beloning.

Dus nogmaals: bedankt O+
Geen dank hoor, wij Androidgebruikers zijn er zelf ook bij gebaat. Ik zou graag een Infinity Blade spelen, of een goede Shogun-variant die er voor iOS wel zijn. Ik zou graag willen dat er voor Google Play net zoveel goede kwaliteitsapps zijn als voor de Appstore, maar ik denk niet dat dit ooit gebeurt. Google is een advertentiebedrijf en de manier waarop Google verdient is, onder andere, door ads in gratis 'bierapps'. Betaalde games zijn ad-free, dus daar valt minder op te verdienen. Waarom ik denk dat het Google niets kan schelen? Vanwege de hiervoor genoemde reden en het feit dat wij al jaren zeuren om fatsoenlijke betaalmogelijkheden. We weten allemaal wat hiervan tot nu toe terechtgekomen is. Ook had ik ooit eens een sollicitatie bij Google en daar werd gevraagd om goede ideeën om meer geld te verdienen. Toen ik dit aandroeg reageerden ze amper. Ik denk dat het niet hoog genoeg op de agenda staat.

Wat betreft het punt van Anandus over de éénmalige moeite van een 3V-voucher: ik moet het toch enigszins met je oneens zijn. Bij de Appstore kun je besluiten direct een app te kopen, dmv ClickAndBuy of mogelijk via de telefoonrekening (al weet ik dit laatste niet zeker). Je hoeft er dus de deur niet voor uit. Voor een 3V Cash voucher moet je (door de regen) naar de Primera en kom je erachter dat het minimale bedrag van een voucher 20 euro is. Wij tweakers zouden dit doen omdat ik makkelijk 20 euro aan apps kan uitgeven, maar een gemiddelde consument wil gewoon World of Goo voor 99 cent kopen. Deze moet dan echter direct 20 euro uitgeven aan een voucher die na verloop van tijd geld afschrijft 'vanwege administratiekosten'. Ook kom je nog eens voor de keuze te staan om een fysieke 3V Cash card te kopen voor een extra 10 euro.

Uiteraard, als je echt wil, koop je een 3V Cash voucher, maar het draait allemaal om gemak. Bij Apple hoef je de deur niet uit en heb je binnen 20 seconden, geheel impulsief, een app gekocht. Bij Android moet je door de regen naar de Primera, koop je voor een hoog bedrag een voucher en daarna nog dat vreselijk omslachtige activeren. Gemak dient de mens en Apple heeft dit perfect in de smiezen.

Als developer zou ik zeer zeker niet blij zijn met Google. Ik zou, als ik developer was, proberen om Google te dwingen betere betaalmogelijkheden toe te passen die impulsaankopen stimuleren door een actiegroep op te richten ofzo. Ik denk best dat bedrijven als Gameloft, die inderdaad veel en veel minder games op Android aanbieden dan op iOS, best mee zouden willen doen ($$$). Als Google met loze beloften komt of er niet op reageert, dan zou ik stoppen met ontwikkelen. Laat het platform dan maar ter ziele gaan. De toekomst is apps, maar Google leeft nog teveel met het oude idee van ads verkopen om op die manier geld te verdienen.

Zo, een lange rant, maar dit mag wel eens gezegd worden vind ik :) Wellicht hangt het bestaan van het platform en onze mogelijkheid om mooie, goede apps te downloaden er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Wat je nu zegt gaat alleen op voor mensen zonder creditcard. Ben het met je eens dat Ideal toevoegen een goed idee zou zijn. Maar buiten kinderen heeft toch de grote meerderheid wel een creditcard? Ik vind het extreem gemakkelijk om een applicatie te kopen met Google Play, en de terugbreng-optie binnen 15 minuten is ook mooi meegenomen (had wel wat langer mogen zijn). Verder zijn er genoeg applicaties met en zonder advertenties, alles komt voor.

Wat betreft het gebrek aan goede applicaties voor Android, daar heb ik niets van gemerkt: welke must-have applicaties voor IOS hebben geen alternatief voor Android? Er zijn allerlei goede spellen voor Android te koop, zoals Final Fantasy, en emulators natuurlijk. Er zullen altijd over en weer wat applicaties zijn die het andere platform niet heeft, maar inmiddels heeft Android meer applicaties dan IOS, sommige waarvan wel 100 miljoen keer verkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cerberus_tm schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:58:
Maar buiten kinderen heeft toch de grote meerderheid wel een creditcard?
Waarom zou ik een creditcard moeten aanschaffen, daar jaarlijks over betalen en alle aankopen die ik doe ook nog extra te moeten belasten?
Alleen voor android apps?

Nee, dan ga ik het wel Of piraten, of op een andere manier regelen. Laat maar komen dan anders die Pay by phone bill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Redelijk goed verdienen met Android-apps kan overigens wel. Op een voorzichtige tip van de sluier op te lichten: ik weet uit directe bronnen dat ontwikkelaars via de Amazon Appstore voor Android *meer* kunnen verdienen (met minder klanten) dan via de Play Store van Google. Sterker nog, de betaalde varianten van apps lopen bij hen zelfs beter dan gratis varianten.

Dus het is iig zeker wel mogelijk op dit platform om minstens net zo goed of zelfs beter te verdienen dan via het spul van Apple.

Ik hou niet van Amazon, maar ik begin het vermoeden te krijgen dat Google door hen zeker wel dingen zal gaan verbeteren. Dat zie je nu bv. ook al met de Developer Console, die is nu zelfs in de preview al ook enorm veel beter geworden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Waarom zou ik een creditcard moeten aanschaffen, daar jaarlijks over betalen en alle aankopen die ik doe ook nog extra te moeten belasten?
Alleen voor android apps?

Nee, dan ga ik het wel Of piraten, of op een andere manier regelen. Laat maar komen dan anders die Pay by phone bill.
Je aankopen worden met een cc niet perse extra belast. Je betaalt afhankelijk van de bank een bedrag van 15 euro oid per jaar. Bovendien kun je een creditcard voor tig dingen gebruiken, zoals zaken bestellen in het buitenland. Maargoed misschien gebruik ik het ding (de cc) gewoon veel flexibeler. Vind het wel fijn als al mijn aankopen aan het einde van de maand worden afgeschreven.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.