Ik kan sinds korte tijd mijn apps niet meer updaten via Google Play. Hij start te download waarna er vervolgens niks gebeurd. Weet iemand hoe dit op te lossen valt?
Niet als je zo weinig informatie geeft. We verwachten hier tevens wat meer eigen initiatief dan wat je nu laat zien.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:29:
Ik kan sinds korte tijd mijn apps niet meer updaten via Google Play. Hij start te download waarna er vervolgens niks gebeurd. Weet iemand hoe dit op te lossen valt?
Het betreft een Samsung Galaxy S Plus met Android 2.3.5. Het opnieuw opstarten van het toestel en het legen van het cache bij "Applicaties Beheren" werkt niet. Ook kan het niet aan de verbinding liggen want op meerdere Wi-Fi netwerken en ook op het 3G netwerk lukt het updaten niet. De download start en loopt op tot 100%, hierna verdwijnt hij uit de "message bar" bovenin het scherm waarna er niks meer gebeurd.RoD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:29:
[...]
Niet als je zo weinig informatie geeft. We verwachten hier tevens wat meer eigen initiatief dan wat je nu laat zien.
Niet om lullig te doen, maar is-ie dan niet klaar? Ik ga er maar vanuit dat je dat al gecheckt hebt door te kijken in de store of dezelfde update nog klaarstaat? Apps vanaf scratch installeren lukt nog wel?Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:36:
[...]
Het betreft een Samsung Galaxy S Plus met Android 2.3.5. Het opnieuw opstarten van het toestel en het legen van het cache bij "Applicaties Beheren" werkt niet. Ook kan het niet aan de verbinding liggen want op meerdere Wi-Fi netwerken en ook op het 3G netwerk lukt het updaten niet. De download start en loopt op tot 100%, hierna verdwijnt hij uit de "message bar" bovenin het scherm waarna er niks meer gebeurd.
Nee, hij is niet klaar helaas. Het installeren doet hij niet lijkt het. Ook het downloaden vanaf scratch lukt niet.NoUseWhatsoever schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:54:
[...]
Niet om lullig te doen, maar is-ie dan niet klaar? Ik ga er maar vanuit dat je dat al gecheckt hebt door te kijken in de store of dezelfde update nog klaarstaat? Apps vanaf scratch installeren lukt nog wel?
Genoeg ruimte etc? Probeer anders even wat bestaande forum topics via Google zoals:Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:57:
[...]
Nee, hij is niet klaar helaas. Het installeren doet hij niet lijkt het. Ook het downloaden vanaf scratch lukt niet.
http://www.droidforums.net/forum/droid-2-global/179153-apps-wont-update.html
je moet even updates verwijderen bij play store(waar je de cache ook kunt verwijderen)Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:57:
[...]
Nee, hij is niet klaar helaas. Het installeren doet hij niet lijkt het. Ook het downloaden vanaf scratch lukt niet.
Nu kan ik Google Play helemaal niet meer starten, ik krijg de melding: "Applicatie wordt niet geïnstalleerd op uw telefoon". Hij lijkt helemaal niet meer op mijn telefoon aanwezig.Kalua schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:47:
[...]
je moet even updates verwijderen bij play store(waar je de cache ook kunt verwijderen)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 16:24 ]
Inderdaad updates verwijderen, en dan Play Store opstarten vanuit de app drawer, dan zou alles weer moeten werken. Indien dit niet het geval is, misschien even de telefoon opnieuw opstarten.
Rupsen, Rapsen.
Vaak kun je op de site van de fabrikant ook de firmware vinden, ook al is het dezelfde versie, probeer die eens te installeren. Werkte bij mij (Archos 70 Internet Tablet 250GB versie)
offtopic:
Ik ben zo fan van veel opslagruimte
Ik ben zo fan van veel opslagruimte
🠕 This side up
Bedankt! Hij werkt nu inderdaad weerMetian schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:24:
Inderdaad updates verwijderen, en dan Play Store opstarten vanuit de app drawer, dan zou alles weer moeten werken. Indien dit niet het geval is, misschien even de telefoon opnieuw opstarten.
Pagina: 1